10 ایده خلاقانه و پول ساز برای تولید محتوای ویدئویی
نوشته شده توسط : ساحل

در دنیای پر رقابت امروز باید خوب بیندیشید و خوب عمل کنید . در دنیایی که اشباع از اطلاعات و محتواست باید به اندیشه انتخاب بهترین طریق ارائه محتوا به بیننده باشید تا بتوانید نظر و اعتماد او را به برند خودتان جلب کنید . مشخصا احد از بهترین طریق های بازاریابی خصوصا بازاریابی شبکه های اجتماعی به کارگیری محتوای ویدئویی است . بسیاری از صاحبان کسب و کارها در این مورد هم نظر هستند که فرآوری محتوای ویدئویی نه تنها خرج صرف شده برای خویش را در عرض چند روز یا چند هفته مفتوح می گرداند بلکه ده ها برابر نیرو درآمد زایی برای شما دارد .

شاید شما هم ماه ها باشد که به این نتیجه واصله اید که بهترین طریق جذب مخاطب در این روزها محتوای ویدئویی است ولی چه بسا لغایت به حال هیچ ایده ای برای تولید محتوای ویدئویی به ذهنتان نرسیده است . ما در این نوشتار سوشال 10 ایده جذاب برای فرآوری محتوای ویدئویی را به شما ارائه میدهیم تا بعد از خواستن این مقاله دست به پیشه شوید و اولین محتوای ویدئویی کسب و کار خویش را با کمترین امکانات بسازید .

چرا بازاریابی ویدئویی سوداگری شما را متحول میکند ؟

 

محتوای ویدئویی در بازاریابی شبکه های اجتماعی
محتوای ویدئویی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

ایده هایی برای فرآوری محتوای ویدئویی برای پسین کارها :
اگر جزو کسان یا کسب و کارهای تازه کاری هستید که جدیدا تصمیم به تولیدمحتوای ویدئویی گرفته اید ، شاید بهترین گزینه برای شما فرآوری ویدئو خوش آمد گویی به مخاطب یا مشتریان باشد . به این شیوه می توانید هم دل مخاطبی که جدیدا به شما ادامه را به دست آورید و هم یک ویدئویی جذاب و خوب برای افزایش بازدید کننده در سایت یا صفحه شبکه اجتماعی کسب و کارتان تولید کنید .
اگر ارائه دهنده ی یک ابزار یا خدمات خاصی هستید می توانید یک ویدئوی اختصار از شناسایی افزار یا محصولتان نرم افزاری خویش با ضبط ویدئو از نحوه کار در روی صفحه دسک تاپ استفاده کنید .
اگر ارائه دهنده یک محصول خاص هستید می توانید در یک ویدئوی کوتاه نحوه شغل محصولتان را برای بیننده ضبط کنید .
همین طور برای جذب بیننده از طریق محتوای‌ویدئویی می توانید از چند مشتری راضی و دلشاد خودتان بخواهید در باره برندتان در مرز چند دقیقه کوتاهی گفتگو کنند و شما فیلم آنها را ضبط کنید .
چرا بازاریابی در شبکه های اجتماعی مایه رونق کسب و کارها میشود ؟

 

محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی

ایده هایی برای فرآوری محتوای ویدئویی برای کسب و کارهای متوسط :
اگر جزو شرکت ها و برندهایی هستید که از سررسید زایش شما مدت نسبتا معقولی ماضی است و به جایگاه نسبتا مناسبی در سوداگری خود واصله اید ، می توانید در باره ماموریت و اهداف خودتان برای بیننده گفتگو کنید و فیلم خودتان را ضبط کنید .
تولید محتوای ویدئویی آموزشی یکی از جالب ترین انواع محتوای ویدئویی برای کسب و کارهاست . چون یگانه از بهترین طریق های تعلیم این روزها ، تعلیم بصری و ویدئویی است .
اگر با فرآورده یا خدمات خودتان ، مشکلی از حیات روزمره بیننده و مشتری خود را حل کرده اید ، بهتر است از نحوه حل کردن دشوار او در یک فایل ویدئویی با خودش صحبت کنید .
۸ قانون بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

چرا بازاریابی ویدئویی کسب و کار شما را متحول میکند ؟
چرا بازاریابی ویدئویی کسب و کار شما را متحول میکند ؟

ایده هایی برای فرآوری محتوای ویدئویی برای چیره دست ها :
یکی از راه های تولید محتوای ویدئویی تبدیل پست های تارنگار به محتوای ویدئویی است .
شرکت ها و کسب و کارهای چیره دست می توانند قرارهای مصاحبه با افراد نامدار و معتبر بگذارند و در حین انجام مصاحبه ویدئویی ضبط کنند و این ویدئو را به عنوان یک محتوای ویدئویی جذاب برای بیننده خویش در سایت شان یا صفحه شبکه اجتماعی شان منتشر کنند
اگر در شغل خویش حرفه ای هستید و می توانید خرج اکثریت برای فرآوری محتوای ویدئویی در نظر بگیرید . می توانید از آژانس های تبلیغاتی و فرآوری کننده محتوای ویدئویی بخواهید یک ویدئوی جذاب از نحوه کار با محصولتان بسازند و در این ویدئو فرآورده جدید خودتان را برای بیننده رونمایی کنید.
بازاریابی ویدئویی
بازاریابی ویدئویی

 ایده جذاب برای تولید محتوا

تولید محتوای ویدئویی زنده برای کسب و کارها
مشخصا یگانه از طریق های جذاب تولید محتوای ویدئویی به کارگیری قابلیت های پخش ویدئوی زنده در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام است . در این پخش ویدئویی زنده اینستاگرامی می توانید با یک فرد تاثیرگذار و مشهور مصاحبه زنده کنید یا از رویدادها روز در شرکت خودتان فیلم بگیرید و یا بین خودتان و مشتریان جلسات پرسش و پذیرش مسیر بیندازید .

با این ۵ تکنیک در بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق شوید

از ویدئوهای تولیدی بدست مشتری یا مخاطب کسب و کارتان کاربرد کنید
بیشتر بازاریابان این روزها معتقد هستند که احد از طریق های فرآوری درونمایه برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی به کارگیری خود مخاطب یا مشتریان برای تولید محتواست . پس بهتر است با راهبرد های مختلف مخاطب خویش را ترغیب به تولید محتوایی برای سوداگری خویش بکنید . مثلا از او بخواهید با فیلم اخذ از نحوه به کارگیری محصولتان در پیکار طراحی شده بدست شما که جایزه های نکوداشتن هم دارد شرکت کند





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: