نوشته شده توسط : ساحل

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ اعلام شد. شرکت ایران خودرو برای انجام تعهدات خود از خودروهای جایگزین استفاده می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بخشنامه‌ای جزئیات طرح تبدیل محصولات خود را اعلام کرد. این طرح تبدیل از  دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ فعال شده و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:

  1. ایران خودرو این بخشنامه را برای قراردادهایی فعال کرده که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
  2. بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به صورت مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه می‌شود.
  3. پس از انجام تعدیل می‌بایست تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد انجام شود تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  4. به هیچ عنوان امکان ارائه خدمات به صورت مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان‌پذیر نیست.

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو – بهمن ۹۹

  • موعد تحویل این خودروها مطابق موعد برنامه فروش در سیستم است.
خودرو ثبت نامی شرح خودرو قابل ارائه
وانت آریسان (کد ۱۶۴) سمند ال ایکس (کد۲۹۳)
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس (کد ۲۲۰) پژو ۴۰۵ اس ال ایکس (کد۲۲۰)
پژو ۴۰۵ دوگانه سوز (کد ۲۷۲) سمند ال ایکس (کد۲۷۲)
پژو ۲۰۶ تیپ ۲، خانواده پژو ۲۰۶ (کدهای ۲۶۰، ۹۹۵) پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (کد۲۶۰)
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (کد ۲۶۸) پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (کد۲۶۸)
پژو ۲۰۶ صندوقدار و گروه ۲۰۶ صندوقدار V8 (کدهای ۹۹۶، ۲۷۴) پژو ۲۰۶ صندوقدار (کد۲۷۴)
پژو پارس سال بنزینی، خانواده پارس (کدهای ۲۸۲، ۹۹۴) پژو پارس سال بنزینی (کد۲۸۲)
پژو پارس سال دوگانه سوز (کد۲۸۳) پژو پارس سال دوگانه سوز (کد۲۸۳)
پژو پارس TU5 (کد۲۸۵) گروه تندر (کدهای ۵۶۰، ۵۶۵، ۵۶۶) پژو پارس TU5 (کد۲۸۵)
سمند EF7 دوگانه سوز (کد ۲۹۱) سمند EF7 دوگانه سوز (کد ۲۹۱)
سمند EF7 بنزینی (کد ۲۹۲) سمند EF7 بنزینی (کد ۲۹۲)
پژو ۴۰۵ بنزینی، خانواده ۴۰۵، سمند LX، خانواده سمند و کلیه محصولات قابل عرضه (کدهای ۲۵۶، ۹۹۳، ۲۹۳، ۹۹۲، ۹۹۸) سمند ال ایکس (کد۲۹۳)
سورن EF7 بنزینی پلاس و سورن معمولی (کدهای ۵۷۵۲۱-۵۷۵۱۹) سورن EF7 بنزینی پلاس (کد۵۷۵۱۹)
پژو ۲۰۷ دستی (کد ۶۰۰) پژو ۲۰۷ دستی (کد۶۰۰۱۱)
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما (کد ۶۰۰۱۰) پژو ۲۰۷ دستی پانوراما (کد ۶۰۰۱۰)
پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک (کد۶۰۱) پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک (کد ۶۰۱۰۳)
پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک (کد ۶۰۳) پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک (کد ۶۰۳)
رانا، خانواده رانا (کدهای ۶۱۰، ۹۸۶) رانا پلاس (کد ۶۱۰۱۵) یا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (کد ۲۶۰۳۱)
رانا پلاس (کد۶۱۰۱۵) رانا پلاس (کد ۶۱۰۱۵)
دنا معمولی (کد۷۰۱) دنا معمولی (کد ۷۰۱۱۷)
دنا پلاس (کد ۷۰۳) دنا پلاس (کد ۷۰۳)
دنا پلاس توربو شارژ (ک۷۰۴) دنا پلاس توربوشارژ (کد ۷۰۴)
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (کد ۷۰۷) دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک (کد ۷۰۷)
اچ سی کراس (کد ۷۲۳) پژو پارس TU5 (کد ۲۸۵)

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمایشگرهای تاشو سامسونگ برای استفاده گوشی‌سازهای چینی به این کشور ارسال خواهد شد و سال آینده گوشی‌های میان‌رده تاشو نیز وارد بازار می‌شوند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده اگر نمایشگرهای تاشو سامسونگ در اختیار تأمین کنندگان چینی قرار بگیرند، در آینده شاهد گوشی‌های منعطف چینی زیادی به بازار خواهیم بود و با توجه به اقدامات شرکت‌های چینی درباره گوشی‌های میان‌رده این احتمال وجود دارد که در سال آینده حتی گوشی‌های میان‌رده‌ای هم با بهره‌گیری از این نمایشگرهای تاشو وارد بازار شوند.

همچنین در گزارش ETNews، ذکر شده است که معامله شرکت سامسونگ با سازندگان چینی انجام شده و در سه ماه سوم سال جاری، یک میلیون صفحه نمایش به این شرکت‌های چینی تحویل داده خواهد شد. طبق گفته‌های شرکت اپو (Oppo) و ویوو (Vivo) در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، تعدادی گوشی با صفحه نمایش تاشو عرضه خواهند کرد و این احتمال نیز وجود دارد که شرکت‌های چینی دیگری در این کار دخیل باشند. سامسونگ صفحه نمایش‌های منعطف افقی (مثل Z Fold) و همچنین صفحه نمایش‌های منعطف عمودی (مثل Z flip) را به چین عرضه خواهد کرد.

نمایشگرهای تاشو سامسونگ

تاکنون تنها خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ دیسپلی، شرکت Samsung Electronics بوده است که از این صفحه نمایش‌ها در گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ استفاده کرده است. طی چند سال گذشته سامسونگ تلاش زیادی برای فروش صفحه نمایش‌های تاشو خود کرده است، اما هیچ شرکتی حاضر به خرید این صفحه نمایش‌ها نشده است و این شرکت‌های چینی جزو اولین خریداران هستند.

در ابتدا قرار بود که اولین خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ ، شرکت هواوی باشد. اما با تحریم شدن این شرکت توسط آمریکا، تصمیم هواوی عوض شد و به جای خرید صفحه نمایش منعطف از سامسونگ، از نمایشگرهای منعطف BOE استفاده کرد. به علاوه یک شرکت چینی به نام China Star Optoelectronics Technology در حال کار روی پنل‌های تاشو بوده و اگر این شرکت به تکنولوژی صفحه نمایش منعطف دست پیدا کند، می‌تواند اقداماتی بر ضرر سامسونگ انجام دهد.

در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی از که از Ultra Thin Glass (گلس فوق‌العاده نازک) در صفحه نمایش‌های تاشو استفاده می‌کند. با توجه به گزارش‌های ماه نوامبر (آذر) شرکت BOE قصد دارد، پنل‌هایی را با گلس‌های فوق‌العاده نازک بسازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عصر آماده دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهانیدن از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها آگاه شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست نخست به ملت ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو بخش طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت آگاهی ها تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در مقوله هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به سایت «خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در گویه تقسیم دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به آگاهی ها و رویدادها مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا» به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان » سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و چکیده ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که تازه از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود. پیش از هر چیز توجه به این سوژه زیاد دارای اهمیت است که طراحی سایت به مثل تمام حرفه های سایر در دنیای نوین امروزین نیاز به تخصص های چیره دست دارد. اندیشه کنم اگر قبل از هر چیز آغاز شاخصه های سپریدن طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خویش خواهید کرد.

طراحی سایت خبری
از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی سایت خبری
اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت تازه در گزین کردن گزاریدن خبرهای بازپسین و دست نخست به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای دلخواه قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع را دارا باشد تا بتوان متن آگاهی ها جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی تارنما خبرگزاری های مشهور جهان
اغلب روزنامه ها و نشریات و وانگهی شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و سرشناس عالم علاوه بر ابزارهای رسانه ای خویش حائز سایت خبری بین المللی نیز می باشند لغایت بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خویش جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی تارنما خبری را اغلب آشکار می سازد. از این طور تارنما ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه بیان کرد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری
طراحی تقسیم منو
اطلاعات تماس
ایجاد دسته بندی
عکس و فیلم
تعیین سطوح دسترسی
طراحی دسته ارسال خبر
قابلیت الصاق واتر مارک
طراحی سیستم مدیریت متون
تعیین خروجی خبر
تعریف و تعیین نوع خبر
پخش آنلاین ویدئو
فیلد جستجو
آمار
ایجاد زمانبندی
طراحی پنل مدیریت تبلیغات
طراحی صفحه نقطه نظر ها
طراحی صفحه بایگانی
پیاده سازی RSS
طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر
طراحی سایت خبری در پیام اوا
امکان ایجاد آگاهی ها پُربیننده در تقدیر پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، تازه ها جدید در تقدیر آگاهی ها و نیز اخبار اخص و داغ و در ضمن ماژول عقیده سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری بدست پیام آوا
شرکت پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی بر پایه سرويس دهنده می باشد و احد از تند ترین زبان های برنامه نویسی در پهنه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد مایه افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند تازه ها و صفحات گوناگون سایت را براحتی و با نیست کردن کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

در دنیای امروز که شایعات گاهی با سرعت بیشتری از آگاهی سخت سایت خبری ها واقعی منتشر می شوند، سایت های خبری معتبر موسوم به خبرگزاری های وظیفه سرعت بخشیدن به انتشار آگاهی ها صحیح را برعهده دارند. طراحی سایت های خبرگزاری احتیاج به تخصص های خاص خویش دارد و ما در پیام آوا بهترین خدمات در این دامنه را به شما می دهیم.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای سایر پیام آوا است لغایت از راه این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی تازه را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا رایانه دیده می شود مشاهده و باره کاربرد پیمان دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری بدست پیام آوا می باشد، لغایت از راه سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز احسان در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد. از جانب سایر همچنانکه این روزها بحث بر راز روش های بهینه سازی سایت بسیار شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این جستار پروا اخص دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار دارای اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و شدامد سایت بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت خبری به این اصل مهم پروا گزیده تر دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق منبعی از یوتیوب به نام The Galox، سامسونگ قصد درخشیدن بیشتری در بازار تبلت دارد و انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در اواخر سال جاری گلکسی تب S8 و S8 پلاس را وارد بازار کند.

با عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ در سال‌های اخیر، تقاضا در بازار تبلت روند کاهشی به خود گرفته بود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بازار تبلت‌ها رونق خوبی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای کار در خانه، تحصیل از راه دور و یا سرگرمی تبلت را جایگزین رایانه‌های شخصی کرده‌اند. با شروع ۲۰۲۰، درآمد اپل از آیپد شروع به افزایش کرد و هفته گذشته اپل گزارش درآمد سه‌ماهه اول مالی خود را منتشر کرد و از ماه اکتبر تا دسامبر، درآمد این شرکت از آیپد ۴۱ درصد رشد کرده است. درواقع  در طی سه ماهه گذشته، آیپد سریع‌ترین رشد را در بین بخش‌های مختلف اپل داشت که آیپد ایر ۲۰۲۰ در صدر آن قرار دارد. ٖآیپد ایر ۲۰۲۰ همراه با پردازنده ۵ نانومتری A14 بایونیک، یعنی همان چیپست مورد استفاده در سری آیفون ۱۲ ساخته شده است.

سامسونگ سال گذشته با دو تبلت گلکسی تب S7 و S7 پلاس یک سری تبلت جدید چشمگیر را به بازار عرضه کرد. هر دو مدل این سری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برند و دارای صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کنند. طبق اطلاعات منتشرشده، مدل پایه تب S8 دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰x160 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰، همانند گلکسی تب S7 است و حسگر اثر انگشت در کنار تبلت قرار دارد. گلکسی تب S8 پلاس با صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر خواهد بود. گفته می‌شود مشخصات باتری و شارژ این دو تبلت همانند نسل پیشین خواهد بود. با این وجود باید انتظار یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 و باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 پلاس داشته باشیم که هر دو می‌توانند با سرعت حداکثر ۴۵ وات شارژ شوند. حافظه ذخیره‌سازی این دو تبلت می‌تواند شامل مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی باشد.

به‌طور خلاصه، انتظار می‌رود سری گلکسی تب S8 شباهت بسیاری به مدل‌های سال گذشته داشته باشد و بیشتر تغییرات شامل سخت‌افزار درونی خواهد بود. هر دو تبلت می توانند از پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند و اندروید ۱۱ را اجرا کنند.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق دستور جلسه‌ی قانون‌گذاری کشور هند، ممنوع‌سازی رمزارزهای خصوصی همچون بیتکوین و ارائه‌ی رمزارز جدیدی از سوی بانک مرکزی، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

براساس برنامه‌ی کاری منتشر شده در سایت مجلس سفلای این کشور، قانون جدید «زیرساختی تسهیل‌کننده از سوی بانک ذخایر هندوستان (RBI) برای ساخت ارز دیجیتال جدید این کشور ساخته خواهد شد.»

این قانون‌گذاری، که در پارلمان کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در برنامه دارد تا «استفاده از تمامی سرویس‌های ارز دیجیتال و رمزارز را در این کشور ممنوع سازد؛ بجز چند مورد استثناء که باعث توسعه‌ی فناوری رمزارز در این کشور خواهند شد.»

در اواسط سال ۲۰۱۹، پنلی از دولت هند خواستار شد تا هرگونه رمزارز ارائه‌شده توسط شرکت‌های خصوصی را در این کشور ممنوع کرده و برای هر فردی که در این کشور در زمینه‎‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، حداکثر ۱۰ سال زندان و پرداخت هزینه‌های سنگین مالی در نظر بگیرند. با این حال، آنها از دولت‌شان این درخواست را داشتند که آغاز پلتفرمی برای رمزارز رسمی و از سوی خود دولت را در برنامه‌هایش داشته باشد که کاربردشان، درست مثل اسکناس‌ها، توسط بانک ذخایر هندستان تایید شود.

ممنوعیت استفاده از رمزارزها در هندوستان

بانک ذخایر هندوستان در آوریل ۲۰۱۸، دستور توقف همکاری با هرگونه شخص یا اشخاصی که در تبادلات ارز دیجیتال فعالیت دارند را به مدت ۳ ماه، صادر نمود. با این وجود، در مارس ۲۰۲۰، دیوان عالی هندوستان با برگرداندن رای بانک مرکزی هند، به بانک‌ها این اجازه را داد که بتوانند به معاملات و تبادلات ارزی دیجیتال بپردازند. این رای پیشین بانک مرکزی، به صنعت رمزارزها در هندوستان ضربه‌ی بزرگی وارد کرده بود.

چند سالی می‌شود دولت‌ها و حکومت‌های کشورهای سراسر جهان، به دنبال این هستند که راه‌‌ها و روش‌های جدیدی برای قانونمندسازی رمزارزها به‌کار ببرند. آنها در زمینه‌ی سوءاستفاده از اطلاعات شخصی افراد و تاثیر این صنعت بر سیستم اقتصادی و مالی کشور، ابراز نگرانی‌ها و بحث‌های زیادی کرده بودند اما با این حال، هیچ کشوری تا پیش از این تصمیم بر ممنوع‌سازی آنها نگرفته بود.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ینستاگرام، از دسته شبکه های اجتماعی دوست داشتنی و پسندیده برای بیشتر سوداگری ها است. وجود کاربران بسیار در همه‌ی طیف های سلیقه ای و قابلیت های جذاب آن از جمله خاصیت هایی است که به کارگیری آن را برای رشد کسب و کار ها مناسب می کند. ولی وضعیت به کارگیری آن در درجه‌ی نخست و نحوه‌ی بهینه سازی آن در درجه‌ی دوم مسئله‌ی مهمی است که باید به آن توجه کنید. در این نوشتار با ما به اتفاق باشید الی با نکاتی درباره ب بهینه سازی اینستاگرام اغلب آشنا شوید.

محتوا پنهان
1 بهینه سازی اینستاگرام
1.1 دوره بازاریابی و فروش در اینستاگرام
1.2 یک عکس پروفایل با کیفیت انتخاب کنید که نشانه دهنده برند بازرگانی شما باشد
1.3 در گزینش نام خود، کلمات کلیدی را رعایت کنید
1.3.1 نوشتار 0 تا 100 اینستاگرام
1.4 واژه ها کلیدی هدف را در توضیحات خود بگنجانید
1.5 پیش از لینک زدن به وب سایت یا پسینیان توصیه خود، یک CTA (دعوت به عمل) اضافه کنید
1.5.1 راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA
1.6 از ایموجی کاربرد کنید
1.7 شمار کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های اینستاگرامی: 150 الی 2200 کاراکتر
1.8 تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرامی
2 تعداد بهینه برای هشتگ پست‌های اینستاگرامی: 5 الی 10 هشتگ
2.1 تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: 24 کاراکتر یا کمتر
2.1.1 پست های خویش را به هنگام ارسال کنید
2.2 برای رسیدن به بهترین بازده و انتخاب بهترین سررسید برای ارسال پست، مراحل ذیل را پیگیری کنید:
2.2.1 1- بخش بندی مخاطبان
2.2.2 2- تقسیم بندی پست ها
2.2.3 3- دسته بندی استوری ها
2.2.4 4- تحلیل داده ها و تخصیص زمان به پست ها و استوری ها
2.2.4.1 سیستم ثبت اطلاعات داشته باشید
2.2.4.2 افزودن موقعیت مکانی
بهینه سازی اینستاگرام
اگر شما همانند بسیاری از برندهای گوناگون هستید، قطعاً در مورد تعداد کاراکترهای بهینه پست‌های اینستاگرام حتی اندیشه هم نکرده‌اید. اگر کپشن پست‌های اینستاگرامی برترین برندها را ببینید، متوجه خواهید شد که به سمت کوتاه‌تر شدن قبل می‌روند. با وجود این که شمار کاراکترهایی که می‌توانید کاربرد کنید نامحدود نیستند اما شمار کاراکترهای بهینه برای پست‌های اینستاگرامی هستی دارد. لذا، بهینه سازی اینستاگرام برای هر برندی واجب است.

در ادامه نکاتی برای بهینه سازی اینستاگرام شما آورده شده است. برخی متعلق به ها بازده کمتر و یا دیرتری دارند. در ضمن پروا کنید نکات ذکر شده مطلق نیستند اما تا حتماً بسیار زیادی در بهینه سازی اینستاگرام شما کارساز می باشند. ابتدا آن ها را به دقت مطالعه کنید و سپس آن ها را به صورت صحیح برای صفحه کسب و کارتان به کار بگیرید.

دوره بازاریابی و فروش در اینستاگرام
هرآنچه باید برای افزایش قابل توجه فروش خود در اینستاگرام بدانید

یک عکس پروفایل با کیفیت برگزیدن کنید که اثر دهنده برند تجاری شما باشد
قبل از هر چیز، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید نمایانگر این باشد که شما چه کسی هستید. برای یک برند، برگزیدن یک لوگوی مناسب که نشان دهنده‌ی برند شما است، به شناخته شدن شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر کسب و کارتان تک نفره است، باز هم می توانید برای خودتان یک لوگو داشته باشید. در ضمن عکس شخصی خودتان را نیز می توانید گزینش کنید(اگر پیج شما شخصی است و یا کسب و کارتان تک نفره است). برای نمونه تصور کنید شخصی به مشاوره کسب و کار ها می پردازد و برای این شغل یک پیج اینستاگرامی دارد.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک عکس پروفایل
قبل از هر چیز، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید نمایانگر این باشد که شما چه کسی هستید
برای برگزیدن یک تصویر شخص می تواند تصویری ساده و یا تصویری که در آن یک ژست ساده دارد از خود پیمان دهد. از تصاویر با ژست ها و حالت های نامناسب و نامتعارف خودداری کنید و به یاد داشته باشید، اگر شما برای خویش ارج قائل شوید، مخاطبان شما نیز برای شما بزرگداشت قائل می شوند. به علاوه عکسی را گزینش کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد. تصویر پروفایل شما گویای نکات بسیاری است. برای نمونه اگر عکاس هستید عکسی را گزینش کنید که در آن دوربین در دست دارید و با همین برگزیدن ساده، کاربران اینستاگرام با نخستین برخورد با صفحه شما متوجه می شوند که این صفحه مربوط به عکاسی است.

در انتخاب اسم خود، واژه ها کلیدی را رعایت کنید
هنگام انتخاب اسم صفحه خود، پروا کنید که نام شما یا اسم برند شما در آن وجود داشته باشد زیرا مردمی که به تعقیب شما می گردند، نام شما یا کسب و کار ما را جست و جو می کنند نه نام کاربری شما را.همچنین می توانید کلماتی را که ملت به آن علاقه مند هستند را در نام یا بیوگرافی خویش بیاورید. بسیاری از افراد ممکن است از شما یا کسب و کار شما چیزی نشنیده باشند اما به پیگیری موضوعی پیوسته با سوداگری شما هستند.

برای مثال اگر مشاور کنکور هستید، کلمه‌ی “کنکور” زیاد کارایی گذار است ولی توجه کنید که “کنکور” اسم شما نیست بلکه یک کلمه کلیدی است که به شما برای شناخته شدن کمک می کند. در ضمن افزودن اسم مکان نیز به شما کمک خواهد کرد. برای مثال تصور کنید منظور دارید مخاطبان قصد شما در شهر اسپهان قرار دارند. اضافه کردن نام اصفهان در کناره اسمتان موثر خواهد بود.

مقاله 0 الی 100 اینستاگرام
از آموزش تنظیمات (setting) تا ترفندهای حرفه ای Instagram

کلمات کلیدی منظور را در توضیحات خویش بگنجانید
در درجه‌ی اول، پروا کنید که بیوگرافی شما باید اختصار ولی گیرا و جذاب باشد. باید بتوان با یک نگاه کوتاه و موقت به آن، چیز های زیادی را متوجه شد. برای این منظور خودتان را به جای مخاطبانتان پیمان دهید و یک بار آن را از حیث آن ها بخوانید. آیا به اندازه‌ی کافی گیرا است؟ آیا خواستن آن راحت است؟ آیا به سادگی می تاب حوزه‌ی کاری شما را متوجه شد؟ اگر پذیرش شما بله است بنابراین کارتان را صحیح انجام داده اید.

افزودن هشتگ و لینک های مناسب نیز از سایر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. برای نمونه اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، افزودن لینکی که فالوورهای شما را به فروشگاهتان هدایت کند بسیار کارایی گذار است. در ضمن می توانید از کوتاهی کننده‌ی لینک برای افزایش جذابیت و گیرایی لینک و وانگهی بیوگرافی خود استفاد کنید. برای انتخاب واژه ها کلیدی می توانید از کسب و کارهای همانند خویش استفاده کنید. با بررسی صفحه‌ی آن ها متوجه خواهید شد آن ها از چه کلماتی استفاده می کنند.

قبل از لینک زدن به تارنما یا واپسین رهنمود خود، یک CTA (دعوت به عمل) اضافه کنید
از آن جا که اینستاگرام می خواهد کاربرانش را حفظ کند، فضاهایی که در آن لینک هایی برای استفاده از دیگر پلتفرم ها وجود دارد را اندک می کند. با این حال، هدایت ترافیک به وب سایت و اندازه گیری کلیک های وب سایت، از معیار های مهم برای اندازه گیری اثرگذاری اینستاگرام بر کسب و کارتان است.

راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA
18 نمونه عملی

در حال حاضر صفحاتی که ده هزار یا بیشتر فالوور دارند می توانند در استوری خویش لینک هایی پیمان دهند ولی برای سوداگری های حقیر تر این امکان پرکار نیست. بیوی اینستاگرام تنهاراه هدایت شدامد به وب سایت شما است.

به عنوان مثال ، تایلر جی مک کال، یک استراتژیست بازاریابی در اینستاگرام، لینکی به جدیدترین پیشنهاد خود قرار دیتا است و این لینک را با به کارگیری ایموجی ها در اطراف CTA برجسته می کند الی این رهنمود را نیرومند تر کند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک CTA
بهینه سازی اینستاگرام به کمک CTA
برای افزودن لینک به بیوگرافی خود، روی دکمه ویرایش پروفایل (edit profile) کلیک کنید و لینک خود را در قسمت وب سایت اضافه کنید. برای اضافه کردن CTA بالاتر از لینک (مانند کاری که تایلر انجام داده است)، مطمئن شوید CTA شما پسینیان خط در بیوگرافی شما است. ایموجی ها CTA را متمایز می کنند، و بیشتر ملت ایموجی که از ذیل پیکان استفاده می کند را برگزیدن می کنند لغایت تأکید شود که کاربران باید کجا کلیک کنند.

از ایموجی بهره‌گیری کنید
ساده و کم ذکر کنیم، ایموجی ها کاربرد مفصل و روز فزونی دارند و در ذکر احساسات و تحریک مخاطبان کارایی به سزایی دارند.استفاده از ایموجی خندان، متعجب و سایر ایموجی ها متن شما را گیراتر و مهیج تر می کنید.

تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های اینستاگرامی: 150 لغایت 2200 کاراکتر
اگر شما خواهان حداکثر کردن تعامل مخاطبان با پست اینستاگرامی خویش هستید در کپشن پست‌های خود از 138 الی 150 کاراکتر بهره‌گیری کنید. البته این برای همه ی پست ها صادق نیست. از آنجایی که پست‌های شما عکس یا فیلم هستند کپشن‌ها می‌توانند مخاطبان را به تعامل با پست‌های شما ناچار کنند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک کپشن
بهینه سازی اینستاگرام به کمک کپشن
تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرامی
همان فلسفه ای در مورد پست های اینستاگرام صدق می کند برای پست های تبلیغاتی نیز صدق می کند. برخی مواقع بهتر است از متن کوتاه بهره‌گیری کنید. تصویریا ویدئوی شما تنها باید با کمک کمی متن، خود را بفروشد. در حالت ایده آل، شما از 150 کاراکتر برای کپشن پست های تبلیغاتی اینستاگرامی خود استفاده کنید ولی این سوژه درباره همه ی پست ها صدق نمی کند، بعضی از پست ها نیاز به نوشتن کپشن های طولانی تر دارند.

تعداد بهینه برای هشتگ پست‌های اینستاگرامی: 5 لغایت 10 هشتگ
هشتگ‌ها بهترین گذرگاه دیده شدن پست‌های شما و همچنین راحت‌ترین مسیر برای جذب مخاطب جدید به پیج اینستاگرام شما هستند. دیجیتال مارکترها نیز این قضیه را می‌دانند ولی به امید بازدید اغلب از بیش از 20 هشتگ در هر کپشن استفاده می‌کنند، اگرچه که پر کردن کپشن با تعداد زیادی هشتگ اصلاً نتیجه‌ای را که در انتظارش هستید تضمین نمی‌نماید. حتی، شدنی است به ضرر برندتان و صفحه اینستاگرام تان تمام شود و تعامل مخاطبان با پست‌های شما کمتر شود.

یکی دیگر از خطراتی که شدنی است پیج اینستاگرام شما را ترسانیدن کند، shadowban شدن است. به این صورت که اگر در هر کپشن شمار زیادی هشتگ تکراری که در تمام پست‌هایتان نوشته‌اید، بهره‌گیری کنید اینستاگرام پست‌های شما را در نتایج جستجوی آن هشتگ پرتو نمی‌دهد که این خویش ضربه بزرگی به برند شماست.

همان طور که در شکل نیز مشاهده می‌کنید تعداد بهینه برای هشتگ جهت تعامل بیشتر مخاطبان، 8 تا 12 تاست.

تعداد هشتک ها در پست ها
بهینه سازی اینستاگرام به کمک هشتک ها
علاوه بر شمار هشتگ، تعداد کاراکترهایی که در هر هشتگ نیز به پیشه می‌رود نیز چندی بهینه دارد.

تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: 24 کاراکتر یا کمتر
برای اینکه تعامل مخاطبان تان در بیشترین حتماً خود باشد، شما باید از هشتگ‌هایی با تعداد کاراکتر 24 یا کمتر استفاده کنید. چرا که در کاربرد اغلب از 24 کاراکتر افت شدیدی را در تعامل مخاطبان گواه خواهیم بود.

حداکثر شمار کاراکترهایی که در اینستاگرام می‌توان استفاده کرد:

کپشن: 2200 کاراکتر
تعداد هشتگ: 30 هشتگ
بیو: 150 کاراکتر
نام کاربری: 30 کاراکتر
اگرچه که شما می‌توانید از 2200 کاراکتر در کپشن پست خویش استفاده کنید، ولی پس از 125 کاراکتر کپشن به چهره پیش‌فرض کوتاه می‌شود. بنابراین، با در عقیده دریافت این موضوع، باید کوشش کنید مهم‌ترین اطلاعات تان را در ابتدای کپشن بنویسید. بهترین هشتگ ها را در پایان کپشن خویش بنویسید.

پست های خود را به موقع ارسال کنید
آیا هر موعد که می خواهید پست های اینستاگرام خود را ارسال می کنید؟ اگر این چنین است، شما بسیاری از لایک ها و فرصت ها را از دست می دهید. الی کنون مقالات بسیاری درباره‌ی بهترین سررسید ارسال پست تألیف شده است. در همه‌ی این مقالات و مطالعات، نکات مشابهی وجود دارد. احد از این نکات برنامه ریزی و پیش بینی سررسید آنلاین بودن مخاطبان است.

برنامه ی زمانی برای ارسال پست
بهینه سازی اینستاگرام با برنامه ی زمانی
علاوه بر این مورد، باید توجه کنید بسته به ماهیت سوداگری و گونه پست، دیدن آن بدست فالورها در چه ساعتی بیشترین گیرایی را برای آن ها دارد.برای مثال ممکن است یک پست در ساعت 9 بامداد بدست طیف وسیعی از فالورها دیده شود اما در موعد مناسبی نباشد. برای نمونه شدنی است بیشتر مخاطبان شما شاغل باشند. ارسال پست در ساعت کاری هر چند هم که دیده شود، تاثیر زیادی ندارد زیرا یا متعلق به به سادگی می گذرند و یا در موقعیتی نیستند که خرید کنند و یا به پست شما توجه چندانی داشته باشند.

برای رسیدن به بهترین بازده و انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست، مراحل ذیل را پیگیری کنید:
1- تقسیم بندی مخاطبان
مخاطبان هرچند که در یک niche قرار داشته باشند، ولی باز هم تفاوت هایی دارند. از موعد کاری روزانه‌ی آن ها گرفته الی سلایق و علاقه‌ی آن ها. مخاطبان خویش را بهتر و بهتر بشناسید و دسته بندی مناسبی از آن ها انجام دهید. تقسیم بندی شما می تواند مبناهای مختلفی داشته باشد. برای نمونه تقسیم بندی بر مبنای سن، ساعات بیکاری، ساعات کار روزانه، ساعات آنلاین بودن و …

به جدول ذیل دقت کنید. این جدول یک تخمین مناسب به شما ارائه می دهد:

دسته بندی فالورها بر پایه گروه سنی

ردیف نام/کد گروه مخاطب گروه سنی تعداد تخمینی بیشترین ساعات استفاده از اینستاگرام
1 A01 زیر 15 سال 120 نفر ساعت20 الی 24
2 A02 15 لغایت 18 سال 850 نفر ساعت 14 الی 17
3 A03 18 الی 25 سال 480 نفر
ساعت10 الی 15

ساعت16 لغایت 18

4 A04 25 لغایت 35 سال 380 نفر ساعت18 لغایت 22
5 A05 بالای 35 سال 150 نفر ساعت20 تا 22
این بخش بندی ها به شناخت بهتر مخاطبان کمک شایانی می کند.

2- بخش بندی پست ها
علاوه بر فالوورها، پست های شما نیز تقسیم بندی و انواع مختلفی دارند. حتی اگر پست های شما به نظر کاملا مشابه باشند، مفتوح تفاوت هایی هستی دارند. این دسته بندی می تواند بر پایه پست تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی، گونه کالای تبلیغ شده، گونه محصول و … باشد.

3- دسته بندی استوری ها
استوری های خود را نیز امثال پست ها تقسیم بندی کنید. هایلایت های مختلف معمولا به همین قصد انجام می شوند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک تقسیم بندی استوری ها
بهینه سازی اینستاگرام به کمک بخش بندی هایلایت های پیج آکادمی دیجیتال مارکتینگ
4- تحلیل داده ها و تخصیص موعد به پست ها و استوری ها
پس از آنگونه بندی و کسب اطلاعات مناسب از نوع مخاطب، پست ها و استوری ها، الان نوبت تحلیل این داده ها می باشد. بررسی کنید و ببینید کدام مخاطب، کدام پست را بیچارگی دارد. آیا امروز زمان مناسبی برای این پست است؟ کدام گروه مخاطبان کدام دسته از پست ها را در کدام ساعت روز بینند. به عقیده این کار پیچیده می باشد ولی با کمی امتحان و خطا و بازخورد گرفتن، نکات بسیاری خواهید آموخت ولی شرط آن این است که همه‌ی جوانب را ببینید(یک بُعدی تحلیل نکنید) و سپس اطلاعات به دست آمده از آمون و خطا را به راستی ثبت کنید و برای استفاده های بعدی در دسترس قرار دهید.

سیستم ثبت اطلاعات داشته باشید
یکی از بهترین طریق های بهینه کردن کسب و کارتان استفاده از یک سیستم ثبت اطلاعات می باشد. نگران نباشید دربایستن به سیستم پیچیده ای ندارید. این کار را می توانید با اکسل و وورد نیز سپریدن دهید. اطلاعاتی که از بازخوردها، بخش بندی مخاطبان و غیره به دست می آید را در یک فایل ذخیره کنید الی به آن ها دسترسی داشته باشید. این فایل به شما کمک بسیاری خواهد کرد. برای مثال به شکل پایین دقت کنید: بهینه سازی پیج اینستاگرام

سیستم ثبت اطلاعات
بهینه سازی اینستاگرام به کمک سیستم ثبت اطلاعات
در این شکل اطلاعاتی برای شما آورده شده است. در این اطلاعات نرخ بازده، گروه بیننده و هزینه تبلیغات به جداسازی گروه مخاطبان آورده شده است(توجه کنید تبلیغاتی که به طور ویژه برای کسب مشتری خاصی طراحی می شود شدنی است برای دیگر گروه مخاطبان نیز جذابیت داشته باشد ولی با این حال برای کسب مشتری یا افزایش فروش در یک گروه ویژه طراحی شده است). داشتن چنین اطلاعاتی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

افزودن موقعیت مکانی
موقعیت مکانی نیز امثال کلمات کلیدی، برای شناخته شدن شما در جست و جوها کارساز خواهد بود. چنانچه کاربران اینستاگرام شما در موقعیت مکانی مورد علاقه‌ی آن ها ببینند، شکیبیدن فالو کردن آن ها افزایش می یابد. به علاوه می توانید از این طریق برای بالابردن کیفیت پست های خود استفاده کنید.

جمع بندی

بهینه سازی اینستاگرام مبحثی است که برای طیف وسیعی از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد به اخص اگر اینستاگرام محل اصلی کسب درآمد آن ها باشد. شیوه های ذکر شده در بالا به شما کمک بسیاری خواهد کرد و تا حدود زیادی در نقش یک مشاور حرفه ای نما می شود ولی در صورتی که اداره‌ی صفحه شما سخت شود و یا کسب و کار شما زیاد رشد کند، ممکن است دربایستن به مشاور و یا استخدام یک ادمین داشته باشید اما به هر حال، احساس موضوعات بالا خویش کمک بزرگواری است. اندک کردن شمار کاراکترها، استفاده از تصویر پروفایل مناسب، پروا به کلید واژه ها و ثبت اطلاعات، تاثیر به سزایی در شناخت بهتر شما از خود و کسب و کارتان در درجه‌ی نخست و رشد کسب و کارتان در درجه‌ی دوم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت کیا قصد دارد به خاطر فروش بسیار ضعیف و پایین‌تر از انتظار، عرضه مدل 2021 از کادنزا و K900 را در ایالات متحده متوقف کند. طبق آمار در سال گذشته، تنها 305 دستگاه K900 توسط مشتریان آمریکایی خریداری شده که اصلا رقم مناسبی نیست. این خودرو در سال 2019 هم نتوانست انتظارات را برآورده کند، زیرا فقط 390 دستگاه از آن به فروش رسیده بود!

 

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا
 

 

فروش پایین کیا K900 در حالی رقم خورده که این سدان لوکس کره‌ای سطح بالایی از کیفیت، امکانات و تکنولوژی‌های نوین را ارائه می‌کند. در کابین این خودرو یک نمایشگر 12.3 اینچی عریض وظیفه برقراری ارتباط راننده و سیستم اینفوتینمنت را بر عهده دارد؛ علاوه‌بر این، مشتریان می‌توانند نمایشگر دیگری با همین ابعاد را برای پشت فرمان سفارش دهند. کره‌ای‌ها در زمین ارائه اطلاعات سنگ تمام گذاشته و آپشن هداپ دیسپلی 9.7 اینچی را نیز برای K900 تدارک دیده‌اند.

 

 

 

صندلی برقی راننده با امکان تنظیم در 20 جهت مختلف از دیگر آپشن‌های کیا K900 است که دستیابی راحت به بهترین حالت ممکن را تضمین می‌کند. صندلی سرنشینان عقب هم برقی بوده و در 14 جهت قابل تنظیم است.

 

 

 

دیگر سدان رده‌بالای کیا یعنی کادنزا، از نظر فروش عملکرد مناسب‌تری داشته و سال گذشته 1,265 مشتری آمریکایی را جذب کرده است. البته این خودرو هم در سال 2019 فروش بهتری داشت و 1,630 دستگاه از آن به فروش رسیده بود. نکته تامل‌برانگیز اینکه کادنزا در مدل 2020 فیس‌لیفت شد و کیا امیدوار بود این خودرو با چهره جدید و زیبای خود مشتریان بیشتری را راهی نمایندگی‌های فروش کمپانی کند.

همانگونه که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، فیس‌لیفت کادنزا به لطف ویژگی‌هایی مثل جلوپنجره بزرگ و عریض، چراغ‌های جلوی باریک، کاپوت کشیده و چراغ‌های عقب سرتاسری جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در داخل کابین هم این خودرو از فضایی مدرن و با کیفیت سود می‌برد.

فیس‌لیفت کادنزا در حالت استاندارد با نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اینفوتینمنت عرضه می‌شود

یکی از سخنگوهای کیا با نام جیمز هوپ (James Hope) حذف K900 و کادنزا از سبد محصولات این شرکت در آمریکا را اقدامی در راستای انطباق بیشتر با سلایق و تقاضای مشتریان توصیف کرده و افزوده مدل‌هایی مثل تلوراید، نسل جدید K5 (اپتیمای سابق) و سورنتو اکنون بیش از هر زمان دیگری هیجان‌انگیز هستند و با سلیقه طیف بیشتری از افراد همخوانی دارند.

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا

طبق آمار، سال گذشته کیا موفق به فروش 586,105 خودرو در ایالات متحده شده؛ این رقم در مقایسه با سال 2019 به میزان چشمگیری کاهش یافته است. در آن سال کیا 615,338 دستگاه از تولیدات خود را در آمریکا به فروش رسانده بود. ناگفته نماند میزان فروش کادنزا و K900 در ایالات متحده در سال 2020، روی هم رفته 1,570 دستگاه است که حتی یک درصد از آمار کلی نمی‌شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%af%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%9b-%d8%aa%d9%88%d9%82/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازار عینک‌های هوشمند برخلاف ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند چندان رشد نکرده‌، اما احتمالا در آینده با ورود شرکت‌های بیشتر، با محصولات متنوعی روبه‌رو شویم. به تازگی جزئیات مربوط به پتنت جدید شیائومی منتشر شده که یک عینک هوشمند با قابلیت‌های درمانی را به نمایش می‌گذارد.

این پتنت جدید با عنوان «عینک هوشمند و قاب‌ عینک» به ثبت رسیده که نحوه ادغام تشخیص و درمان را نشان می‌دهد. جزئیات مربوط به این پتنت حاکی از آن هستند که عینک هوشمند شیائومی می‌تواند سیگنال‌های درمان منتشر کند.

از روش‌های درمانی این عینک می‌توان به سیگنال‌های نوردرمانی شامل سیگنال‌های فرابنفش، نور مرئی، مادون قرمز و لیزر اشاره کرد. علاوه بر این، امکان انتشار سیگنال‌های موج صوتی هم توسط این گجت وجود دارد که می‌توانند برای درمان بیماری‌های مغز، بیماری‌های روانی مانند افسردگی یا اضطراب و رفع خستگی چشم مورد استفاده قرار بگیرند.

سیگنال نوردرمانی و سیگنال موج صدا می‌توانند در کنار رفع بیماری‌ها، موجب کاهش سردرد هم شوند. در کنار آن‌ها، امواج مغناطیسی یا امواج الکترومغناطیسی می‌توانند باعث تقویت جذب عناصری شوند که کاربر با کمبود آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از آن‌ها، گردش خون در مغز را هم افزایش داد.

 

عینک هوشمند شیائومی
 

 

جزئیات بیشتری درباره عینک هوشمند شیائومی منتشر نشده، با این حال در کنار خصوصیات درمانی، از ویژگی‌های استاندارد هم بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به اسپیکر یا فناوری برای انتقال صدا اشاره کرد. با وجود ثبت چنین پتنتی، تضمینی برای ورود یک عینک هوشمند با این ویژگی‌ها به بازار وجود ندارد.

در صورتی که شیائومی تصمیم به تولید چنین محصولی بگیرد، اولین کمپانی چینی نخواهد بود که وارد این بخش از بازار می‌شود. هواوی در گذشته از دو عینک هوشمند رونمایی کرده که علاوه بر محافظت در برابر فرابنفش، پاسخگویی به تماس‌ها و قطع آن‌ها را هم ممکن می‌کند. علاوه بر این می‌توانند با اسپیکر دوگانه، آهنگ پخش کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیریت شبکه های اجتماعی یگانه از سخت‌ترین و بحران برانگیزترین مشاغل در دنیای بازاریابی است. وظایف بسیار بسیار و متنوعی برای یک مدیر شبکه های اجتماعی هستی دارد. از طرفی کنترل چند حساب رسانه‌های اجتماعی به صورت همزمان و روزانه، کاری بس دشوار و طاقت فرسا می‌باشد. سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی انجام تمام این وظایف به طور ریزبین و منظم، مستلزم داشتن یک تفکر مدیریتی و بر پایه استراتژی است. آشنایی با تکنیک‌ها و ابزارهای کاربردی جهت کامیابی هرچه بیشتر این افراد، امری ضروری می‌باشد. وانگهی برخورداری از تخصص و چیرگی کافی در استفاده‌ی صحیح از کانال‌های ارتباطی موجبات رشد هر کسب و کاری را فراهم خواهد آورد. از این جهت اکثر سازمان‌ها برای استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی به دنبال جذب نیروهای کارآزموده در این گویه هستند. در این مطلب از سامانه استخدام و تعلیم چراغ، بنیادی را که در راستای مدیریت کارساز چندین حساب رسانه‌های اجتماعی کمک کننده خواهند بود، آورده‌ایم.

تدوین راهبرد کارآمد برای مدیریت شبکه های اجتماعی
اولین گام برای مدیریت شبکه های اجتماعی؛ باید پیشه خویش را با یک برنامه‌ریزی دقیق و راهبرد درست نخست نمایید. طراحی یک استراتژی قدرتمند به شما کمک می‌کند لغایت در وسط دیگر پایگاه‌ها و رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید. توجه داشته باشید که با تعیین اهداف در ابتدای شغل می‌توانید گام بلندی در راستای فتح بردارید. بعد نیازها و اهداف خود را به طور ریزبین مشخص نمایید و برای تحقق آنها تصمیمات کاربردی را اتخاذ کنید. از برگزیدن اهداف بعید از دسترس و بلند پروازانه خودداری نمایید. چرا که با این کار بستر شکست و تاب امیدی را به راحتی برای خود فراهم خواهید کرد. بعد برای دستیابی به اهدافتان، یک برنامه‌ی درست و منطقی بچینید و استانداردهایی برای آینده مشخص نمایید. به محض دستیابی به این استانداردها مطمئن باشید که هدف مورد نظر شما پژوهشگر شده است.

برای نمونه در مدیریت شبکه های اجتماعی اگر مقصود اصلی و اولیه جمع‌آوری بیننده و خریدار باشد، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. استانداردی که برای رسیدن به این هدف تعیین می‌کنیم، تعداد اعضا می‌باشد. زمانی که تعداد فالوورهای شما به میزان قابل قبولی برسد باید آسوده خاطر باشید که در جذب مخاطبان، موفق عمل نموده‌اید.


شناخت نیازهای مشتریان وظیفه ی مهم در مدیریت شبکه های اجتماعی
داشتن شناخت دقیق از نیازهای مشتریان و متقاضیان مایه می‌شود الی بتوانید مطالب پرطرفدار و اطلاعات مورد احتیاج آنها را منتشر نمایید. این امر مایه افزایش میزان بازدید و برآیند اینکه سودآوری بالاتر و توسعه‌ی قابل توجه در کسب و کار خواهد شد. همچنین در این مرحله از طراحی استراتژی برای مدیریت شبکه های اجتماعی شما موظف هستید که یک ارزیابی همه جانبه و مستمر بر مخاطبان خود داشته باشید. رسیدگی نمایید که کدام محتواها برای مخاطبان جذاب تر بوده و به آن بازتاب نشان داده‌اند. یا اینکه آنها چقدر در نظرسنجیها و کمپین‌های برگزار شده از سوی شما شرکت داشته‌اند. ارزیابیهایی از این دست به شما کمک خواهد کرد که از درست یا باطل بودن راهبردهای اجرایی که در فرمان کار خود قرار داده‌اید، آگاه شوید. در این صورت شما قادر خواهید بود که با حذف استراتژی‌های نادرست در جهت ترقی قدم بردارید.

انتخاب رسانه اجتماعی پسندیده در مدیریت شبکه های اجتماعی
آنچه که موجب رونق بازرگانی در هر سازمانی می‌شود، افزایش مشتریان خفته برای آن گردآور می‌باشد. دستیابی تند و موثر به مخاطبان هدف و شناسایی برند باره عقیده به آنها، دربایستن به فرآیندهای بازاریابی گسترده‌ای دارد. کار و جنبش در رسانه‌های اجتماعی یکتا از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید برای جذب مخاطبان و مشتریان از آن استفاده نمایید. اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر و …، از جمله رسانه‌های کبیر اجتماعی هستند که در فرمایش بازاریابی مدرن زیاد پرکاربرد هستند. شما به عنوان کاربر یا شخصی که مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد، بی گمان با این کانال‌های ارتباطی، آشنایی دارید. ولی تشخیص اینکه کدام یک از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ما مناسب هستند، شغل ساده‌ای نیست.

مدیران شبکه‌های اجتماعی برای داشتن گزینش هوشمندانه و صحیح در راستای به کارگیری هر کدام از رسانه‌های اجتماعی، باید با گونه ها بازاریابی آشنا باشند. امروزه در تمام دانشمند انواع مختلفی از بازاریابی باره استفاده پیمان می‌گیرد که زیاد متفاوت و جدا از یکدیگر هستند. بازاریابی فردی، بازاریابی چابک، بازاریابی B2B، بازاریابی B2C و صدها گونه دیگر از بازاریابی هستی دارند که هر کدام برای هدفی خاص، تعریف شده‌اند. شخصی که در مدیریت شبکه‌های اجتماعی از چیرگی کافی برخوردار باشد به نکوداشتن می‌داند که کدام رسانه برای کدام گونه از بازاریابی، نافع می‌باشد. برای مثال، اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ‌چت و پینترست در مقایسه با لینکدین که برای B2B مناسب‌تر است، برای شرکتهایی که B2C هستند مناسب می‌باشند. در ادامه‌ی این دسته به معرفی کلی هر یک از شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.


فیسبوک، بزرگترین شبکه‌ اجتماعی
این شبکه‌ی اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر پرکار در ماه، محل مناسبی برای ارتباط با دوستان، تجارت و بیزینس می‌باشد. اگر به دنبال کسب و کاری با جامعه‌ی قصد کبیر و حتی جهانی می‌باشید، فیسبوک بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده از این رسانه‌ی سودمند، با قصد انتشار لینک صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در فیسبوک یک صفحه‌ی تجاری صحیح کرده و تمام مطالب پیوسته با حوزه‌ی کاری خودتان را با لینک منبع به اشتراک بگذارید.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر
در بحث مدیریت شبکه های اجتماعی از توییتر جهت شرکت در بحث‌های روز صنعت کاربرد می‌شود. با استفاده از این رسانه‌ی محبوب می‌توانید مطالب، عکس‌ها و فیلم‌های جذاب در زمینه‌ی کسب و کارتان را در معرض دیدن میلیون‌ها کاربر پیمان دهید. توییتر با بیش از ۳۰ میلیون کاربر پرکار در اقصی نقاط دنیا برای انتشار تازه ها و پیگیری ترندها زیاد کاربردی می‌باشد. یگانه از ویژگی‌های منحصر به فرد این کانال اجتماعی، میکروبلاگ بودن آن است. این یعنی محدود بودن توییتر به تایپ فقط ۲۸۰ کاراکتر. گزینش اندازه‌ی پیام به شکل هدفمند در این رسانه باعث می‌شود تا از نشر محتوای غیر جذاب در آن جلوگیری شود.


اینستاگرام ،محبوب ترین شبکه‌ی اجتماعی در دنیا
کسانی که مدیریت شبکه های اجتماعی را اتمام می‌دهند از این رسانه برای کسب و کارهایی که نیازمند تولید محتواهای بصری زیاد و متنوع می‌باشند، استفاده می‌کنند. این رسانه‌ی اجتماعی تصویر محور در بین نسل‌های جوان از سنین ۱۲ تا ۳۵ سال زیاد مورد توجه واقع شده است. در ضمن آمارها نشانه می‌دهد که زنان در اینستاگرام نسبت به مردان تکاپو اکثریت دارند. به همین جهت بهره‌گیری از این رسانه‌ی پرطرفدار در زمینه‌ی مد و فشن، مشاغل خانگی، هنر و صنایع مبتنی بر هنر‌های بصری، بسیار کارآمد می‌باشد.

یوتیوب و آپارات، معروف‌ترین وبگاه‌های بارگذاری ویدئو
در مدیریت شبکه های اجتماعی از دو سرویس دوست داشتنی آپارات و یوتیوب برای انتشار محتواهای ویدئویی بلند استفاده می‌شود. اگر به تعقیب رهسپار جدید و متفاوت برای شناسایی برند خود می‌باشید می‌توانید از خدمات ویژه‌ی این دو رسانه‌ی کاربردی بهره‌مند گردید. شما بدست بارگذاری وبینارهای جذاب در این شبکه‌ها توانا به بازاریابی برای کسب و کار خودتان با کمترین هزینه و بیش‌ترین اثرگذاری می‌باشید. این روش جذاب و فعال برای انتقال اطلاعات به مخاطبانی که از لحاظ جغرافیایی در مناطق گوناگون پراکنده هستند، نشانه بخشی فوقانی خواهد داشت. دیده شدن بدست طیف مفصل از مخاطبان، شانس شما برای پیشرفت و بهتر شناخته شدن را افزایش می‌دهد.


لینکدین،بهترین شبکه‌ی اجتماعی بر بنیاد روابط تجاری
اگر شما هم مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارید، حتما می‌دانید که این رسانه‌ی اجتماعی تجاری برای بازاریابی یک کمپانی در بین سایر شرکت‌ها (B2B)، بهترین برگزیدن می‌باشد. با به کارگیری این سرویس شگفت‌انگیز می‌توانید با افراد مختلف بر پای بست، نوع تجارت، صنعت و یا عنوان شغلیشان وابستگی برپا نمایید. وانگهی می‌توانید محتواهای باره نظرتان را با آنها به اشتراک بگذارید. در دسته article لینکدین مقالاتی برای آموزش و معرفی محصولات و خدمات خودتان برپایی نمایید و به سایتتان لینک دهید. این کار بر روی سئو و بازخورد یک کسب و کار، فوق‌العاده تاثیرگذار است.

پینترست، پسندیده برای ساخت اکانت‌های تجاری
این رسانه‌ی اجتماعی نیز بر پایه تصویر و ویدئو است که در حال آماده بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر دارد. با به کارگیری این سرویس کاربردی می‌توانید از محصولات خود عکس و فیلم تهیه نمایید و آنها را پین کنید. سپس لینک تصویر را به صفحه‌ی خرید محصول در سایت خود بستگی دهید. به این ترتیب کاربران می‌توانند در صورت گرایش روی تصویر باره نظر کلیک کرده و به صفحه‌ی اصلی تارنما شما جهت مشاهده‌ی سایر مشخصات و بها محصول، وارد شوند. البته پینترست برای آن بخش از مشاغلی که سایت تخصصی ندارند نیز چاره‌ای اندیشیده است. امکان خرید مستقیم با استفاده از دکمه‌ی Buy به صاحبان کسب و کارهای کوچک اجازه‌ی ورود به بازار آنلاین را می‌دهد. در ضمن اگر می‌خواهید با مدیریت شبکه های اجتماعی به طرز صحیح، مایه جذب ترافیک و شفا سئوی سایت شوید، پینترست گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود.

به عنوان شخصی که مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد، در عقیده داشته باشید که اکثر کاربران Pinterest زنانی بین ۲۵ الی ۵۰ سال هستند. از این رو با تکاپو در این شبکه می‌توان بر روی مواردی همچون آشپزی یا مد، ساخت مصنوعات خانگی، بدنسازی، طراحی دکوراسیون و موارد مثل تمرکز نمود.


اسنپ‌ چت پرتو می دهد که برند شما در چه جایگاهی از صنعت پیمان دارد!
برای مدیریت شبکه های اجتماعی اگر به تعقیب یک پلتفرم جدید و کامیاب در امر بازاریابی می باشید، این رسانه را انتخاب نمایید. شما توسط اسنپ چت می‌توانید محتواهای ارزشمند خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید لغایت ابعاد گوناگون کسب و کارتان را ببینند. امکانات ویژه‌ی این سرویس در راستای افزایش فروش و جذب مشتری به شما کمک می‌کند. پیمان دادن کدهای تبلیغاتی شما در ویدئوهایتان می‌تواند فواید بسیاری برای برند شما داشته باشد. نمایش ویدئوهای تبلیغاتی قبل از ارائه‌ی فرآورده از مهم‌ترین مزایای اسنپ چت می‌باشد. کمپانی‌هایی بزرگواری همچون آدیداس به بازاریابی از طریق سلبریتی‌ها در اسنپ‌ چت می‌پردازند. چه چیزی بهتر و اغلب از این به مخاطبان شما اطمینان خواهد عدل که سلبریتی محبوبشان مشتری شماست و از خدمات و محصولات شما بهره‌گیری می‌نماید؟

انتشار محتوا، مهمترین تقسیم مدیریت شبکه های اجتماعی
افراد با تجربه در فرمایش مدیریت شبکه های اجتماعی معمولا سه فاکتور اصلی را در تولید درونمایه مورد توجه قرار می‌دهند. این سه باره عبارتند از:

۱) فرآوری محتواهای خاص متناسب با حوزه‌ی فعالیت کسب و کارها؛ برای مدیریت رسانه های اجتماعی به بهترین نحو، پروا به نوع محتوای تولیدی و تناسب آن با بازرگانی باره عقیده زیاد دارای اهمیت می‌باشد. برای نمونه یک محتوای متنی ساده به همراه لینک‌های منبع خبر برای پایگاه‌های خبری مناسب می‌باشد. اما به کارگیری همین طریق برای یک پایگاه هنری نمی‌تواند جالب باشد. برای فعالیت‌های هنری انتشار محتوای متنی به به اتفاق عکس، فیلم و گیف‌های گوناگون به اتفاق است.

۲) داشتن برنامه‌ی زمانی ریزبین و استحکام در انتشار محتوای با کیفیت؛ برنامه‌ریزی بنیادی و داشتن تقویم کاری در انتشار درونمایه کلید اصلی موفقیت در مدیریت شبکه های اجتماعی می‌باشد. با این شغل می‌توانید از یک زمانبندی منظم برای نشر محتواهای خود برخوردار باشید و بر کار اعضای تیم محتوانویسی نیز نظارت داشته باشید. شما در ضمن می‌توانید لینک محتواهای منتشر شده را در این تقویم‌های سردبیری بازاریابی نگریستن نمایید.

۳) بررسی بازخوردهای مخاطبان و پاسخ به کامنت‌های آنها که از برنامه‌های اصلی مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. پیام‌های سر راست مخاطبان باید به طور منظم مطالعه شده و پذیرش دیتا شوند. در برآوردن به پیام‌های مخاطبان و هواداران بایستی نهایت دقت و توجه را به کار گیرید. چرا که جواب‌های شما اغلب به چهره عمومی منتشر شده و به نوعی سیمای برند شما هستند.


تشکیل تیم خبره برای مدیریت کامیاب شبکه های اجتماعی
زمانیکه کسب و کار شما رونق پیدا کرد و بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما افزوده شد، مدیریت شبکه های اجتماعی به انفرادی امکان‌پذیر نخواهد بود. رسیدگی منابع خبری معتبر، ترجمه، تالیف و گردآوری مطالب کاربردی، تهیه‌ی عکس ها و ویدئوهای مرتبط و … از جمله وظایفی هستند که در این مقوله باید انجام داد. بنابراین برای اداره‌ی پایگاه خود و نتیجه‌گیری بهتر بیچارگی به همکاری و ساختن تیم قدرتمند، احساس می‌شود. از این جهت استخدام خبره شبکه های اجتماعی با توانایی‌ها و مهارت‌های تخصصی در این زمینه ضروری می‌باشد. در این چهره هر یک از اعضا وظایف خویش را به شکل اختصاصی سپریدن می‌دهند. برآیند اینکه کارها بهتر و سریع‌تر اتمام می‌شوند و پایگاه شما در گذرگاه پیشرفت روز افزون قرار خواهد گرفت.

آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی
استفاده از بعضی ابزارها برای سرعت بخشیدن و تسهیل مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار سودمند خواهد بود. از جمله این ادوات می‌توان به HootSuite، Hubspot، TweetDeck، IFTTT و …، اشاره کرد. البته چنین ابزارهایی باید با دقت کامل باره بهره‌گیری پیمان گیرند لغایت موجب بهینه‌سازی و ترقی شوند. استفاده از ابزارهای مدیریتی شبکه‌های اجتماعی، تنها با مدیریت ریزبین و شخصی‌سازی محتوا برای هر شبکه پیشنهاد می‌شوند. نکته‌ی قابل توجه اینکه امنیت این افزارها را حتما رسیدگی کنید و در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید. پس حتما قوانین حریم خصوصی، نحوه‌ی تعامل و سطح دسترسی آنها را با دقت مطالعه نمایید. فراموش نکنید که شبکه‌های اجتماعی در حال هوشمند شدن و حذف اکانت‌های تقلبی هستند. پس ما به شما رهنمود می‌کنیم که به هیچگونه تعقیب ابزارهای جمع‌آوری لایک و فالوور نباشید. چرا که در چنین حالتی اعتبار شما پایین سوال خواهد رفت.

سخن آخر
مدیران شبکه‌های اجتماعی با شناسایی مخاطبان و استفاده‌ی مناسب و درست از رسانه‌ها، فتح خویش را تضمین می‌نمایند. به کارگیری اصول و استراتژی‌های ذکر شده در این مقاله برای کسب کامیابی در امر مدیریت شبکه های اجتماعی کارساز واقع خواهد شد. وانگهی شما با رعایت این اصول می‌توانید محتواهای منحصر به فردی را با منظور جلب رضایت مشتریان خلق نمایید. چراغ به عنوان پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین سایت استخدام،کاریابی و تعلیم در ایران امیدوار است که با ارائه‌ی این راهنمایی‌ها و دوره‌های تعلیم آنلاین مارکتینگ و دوره آموزش آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام شما را در جهت مدیریت پیوسته و پویا مدد دهد.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می دانید در سرویس اینستاگرام توانا به ذخیره سازی تصاویر پروفایل در ID های گوناگون نیستید. حتی نمی توانید این عکس ها را کبیر و با وضوح اکثریت به آن ها نگاه کنید. اگر می خواهید این باره را بعید بزنید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات و علاوه بر آن به اطلاعات ریزبین هر پروفایل دسترسی داشته باشید، ربات این سرانجام هفته را از دست ندهید.

با ترقی فناوری و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و ابتکار چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ بازپسین ای به خویش می گیرند. امروز و در یگانه دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام منظور داریم ربات instaprofile_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ instaprofile_bot رباتی است که می توانید به کمک آن اطلاعات پروفایل اینستاگرام موردنظر خود را استخراج کنید.

برای دسترسی به این ربات بس است از آیدی instaprofile_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. بعد از اتمام این پیشه ربات توضیحات لازم و دستورات مورد عقیده را برای شما ارسال می کند.

توسط این ربات می توانید علاوه بر اخذ عکس ها پروفایل ID های مختلف، در چهره خصوصی نبودن این پروفایل ها، اطلاعات پست های گوناگون را نیز متعلق به ها استخراج کنید. علاوه بر این با کلیک روی گزینه ی «نمایش اطلاعات دقیق» توانا هستید مواردی دیگر چون شمار تعقیب کننده ها، تعداد پیگیری شونده ها، تعداد رسانه ها و حتی بیوگرافی هر پروفایل را مشاهده کنید.

 

قابلیت های این گزینه به این جا ختم نشده و چنانچه ID ارسال شده بدست شما برای ربات instaprofile_bot در وضعیت خصوصی قرار نداشته باشد می توانید آمارگرفتن پست های پروفایل باره نظر خود دربرگیرنده جمع شمار لایک ها، جمع شمار کامنت ها و جمع بندی کل را به سرعت هرچه تمام تر تماشا نمایید.

اینستا پروفایل به کاربر این اجازه را می دهد لغایت تمام پست های صفحات پابلیک را به چهره یک جا و در یک فایل زیپ دانلود کند. البته این خاصیت دارای محدودیت هایی نیز هست و برای دانلود بیش از 50 پست باید اینستا پروفایل را به دیگران نیز معرفی نمایید. دانلود پست ها به صورت تکی نیز از سایر قابلیت هایی است که طی به روز رسانی تازه به این ربات اضافه شده است.

همانطور که قبل تر نیز گفتیم، منظور داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما شناسایی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست الی اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در تقدیر نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی: اخیرا بخشی تحت عنوان برترین پست ها نیز به این ربات اضافه شده است که برای صفحات عمومی کاربرد دارد. با استفاده از این گزینه توانا خواهید بود پست هایی که بیشترین لایک، کامنت و نمایش دریافتی را دارند تماشا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()