نوشته شده توسط : ساحل

این سوالی است که برای شما پیش آمده است و می خواهید اطلاعاتی را درباره آن کسب کنید

همانطور که مشخص است این واژه به صورت اختصار شرح داده شده Vcenter که به راستی مخفف VMware vCenter Server می باشد. یعنی اگر با مجازی سازی آشنایی داشته باشید بی گمان اطلاعاتی درباره وی سنتر خواهید داشید،

اگر بخواهیم به صورت چکیده آن را ذکر کنیم بدین صورت می گوییم: نرم انگیزه ها پیشرفته ای برای مدیریت سرور است که یک بستر متمرکز برای مهار محیط های vSphere را برای شما فرآهم می کند.برای پیوستگی با ما همراه باشید.

vcenter چیست ؟
مفهوم و کاربرد vcenter چیست ؟
vcenter چیست و به راستی مفهوم VMware vCenter Server چه چیزی است؟ این نرم اسباب به هدف مدیریت ESXi برپایی شده است ، یعنی اقدام به ساخت ماشینی مجازی که برای مدیریت بهتر سرورها تعریف شده است؛ با در گزین کردن داشتن این نرم انگیزه ها دیگر نیاز نیست که برای مدیریت تب های زیادی را باز کنید ، علاوه بر خسته کننده بودن قاعدتا بر روی تاثیر و مدیریت شما تاثیر منفی می گذارد ولی با این اپلیکیشن قادر خواهید بود بر vSphere نظارتی ریزبین داشته باشید.

vcenter چیست ؟ چه بسا کمی با این نرم اسباب آشنا شده باشید اما این فقط نباید سوال شما باشد بلکه باید در باره قابلیت های دیگر آن هم مطالعه ای داشته باشیم.با توجه به VMware سرور vcenter که برپایی vm را ساده تر می کند، به مدیر این امکان را می دهد عملکرد ها را رصد کرده تا در صورت بروز دشوار یا پریشانی بلافاصله از دسترسی خارج کنند این تنها برتری به کارگیری وی سنتر نیست بلکه پوشش بسیار بسیار آن برای مدیریت است ، زیرا می تواند لغایت هزاران زیرمجموعه خود را مدیریت کند و این رقم بسیار احسان برای قانع شدن مفید بودن این اپلیکیشن است.

البته شایان ذکر است با پروا به تعریف در مورد این نرم افزار بهتر است هشداری در رابطه با آن داده شود که به دلیل کثرت vm های مجازی پایگاه دیتا شما در معرض خطر پیمان می گیرند که با خرید سرور که به عنوان VMware vCenter Server اضافی است بار را از دوش آن می کاهد.

مفهوم vcenter و استعمال آن
سرور vcenter چیست و چه کاری انجام می دهد ؟
منظور از vcenter چیست ؟ در متون بالا شدنی است پاسخ خویش را در مورد vcenter چیست گرفته باشید ولی نیازمند این هستید که کمی درباره آن اطلاعات تکمیل تر و تخصصی تری را به دست بیاوریم. وی سنتر با دو نسخه 1) Foundation و 2)Standard عرضه می شود که باره نخست برای بیشینه چهار میزبان vSphere و باره دوم برای استقرار و مقیاس های بزرگ تر است و طوری طراحی شده که قابلیت های اکثریت را دربرگیرنده می شود؛ لازم به بیان است این نرم انگیزه ها دربرگیرنده سه سرنوشت می باشد:

⦁ vSphere Web Client: یک برنامه ی رابط کاربری وی سنتر عمل می کند و به این امکان را به مدیریت می دهد تا نصب و موارد موجود از vSphere مدیریت کند لغایت امکان دسترسی به کنسول VM فراهم سازد.

⦁ بانک اطلاعات سرور وی سنتر: دیتا های موجود در محل اندوخته سازی را مدیریت می کند.

⦁ Single Sign-On وی سنتر: یک نشان امنیتی یا بهتر بگوییم یک احراز هویت به منظور دسترسی به همه ذیل ساختارهای vSphere.


vcenter چیست ، امیدوارم پذیرش این سوال را گرفته باشید و این ابهام از ذهن شما منزه شده باشد، در واپسین،انجام درباره خاصیت این نرم اسباب عرض کنیم که این اپلیکیشن توانا به نظارت بر کل زیرساختارهای مجازی نیز هستند.

تاریخچه VMware
VMware در دهم فوریه‌ی سال ۱۹۹۸ بدست پنج برادر عاشق فناوری و رایانه تأسیس شد که برخی از آن‌ها در دانشگاه برکلی با هم آشنا شده بودند. دایان گرین، مندل روزرنبلوم، اسکات دوین، الن ونگ و ادوارد باگنیون کمپانی را با ایده‌ی شفا بازدهی دنیای پردازش تأسیس کردند.

تا واپسین،انجام سنه تعداد کارمندان آن‌ها به ۲۰ تن رسید. در آن سال‌ها، کاربران بازرگانی دنیای رایانه برای هر کاربرد ویژه در شبکه‌ی خویش یک سرور نصب می‌کردند. چنین رویکردی امروز هم وجود دارد، ولی در دهه‌ی ۱۹۹۰، سرورها به‌صورت فیزیکی طراحی و نصب می‌شدند.

بسیاری از سرورهای فیزیکی که برای کاربردهای گوناگون بازرگانی پیکربندی می شدند، در دیتاسنترهای اقصی نقاط دنیا به‌صورت متوقف و با فعالیت‌های جزئی حضور داشتند.

حضور آن‌ها مایه مصرف انرژی و منابع سایر می‌شد که هزینه‌های سرباری را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کرد. بیشینه کارایی پردازنده‌‌ی سرور متوقف، بین یک تا پنج درصد بود و به‌نوعی بازدهی زیاد پایینی در آن‌ها هستی داشت.

متخصصان به‌دنبال راهی برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های پردازشی رفتند. همین ایده، بهانه‌ی اولین سرویس و محصول VMware را برپایی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق گفته‌ی اپل، دستیار هوشمند سیری به‌زودی می‌تواند صدای حیوانات، خودروها، سازهای موسیقی و موارد دیگر را به درخواست کاربر پخش کند.

سیری می‌تواند با تشخیص پرسش‌های کاربر، جواب‌های مناسب را از سطح اینترنت جمع‌آوری کند و در اختیار وی قرار دهد. حال مقام‌های ارشد اپل می‌گویند سیری در انجام این فرایند به‌روزرسانی شده و قادر به پاسخگویی به سؤالات بیشتری است. دستیار هوشمند کوپرتینویی‌ها از این پس می‌تواند صدای اشیای مختلف و حتی حیوانات را شناسایی و برای کاربر پخش کند.

اپل در این رابطه می‌گوید صدها صدا به سیری اضافه شده است که در صورت درخواست کاربر، پخش می‌شود. درواقع کاربر می‌تواند سؤالات مختلفی از جمله «هی سیری، صدای اردک چگونه است؟» بپرسد و سیری با رجوع به داده‌های خود، صدای مورد نظر را برای کاربر پخش کند.

دستیار هوشمند اپل در پاسخ به چنین سؤالاتی نه‌تنها صدای درخواستی را پخش می‌کند؛ بلکه قادر به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خودرو، ساز، حیوان و موارد دیگر با رجوع به صفحه ویکی‌پدیای مختص به سوژه مورد نظر کاربر است. 

برخی از کاربران قادر به استفاده از ویژگی جدید دستیار هوشمند اپل هستند؛ اما برخی در صفحه‌های اجتماعی خود گزارش داده‌اند که امکانات جدید سیری هنوز در دسترس آن‌ها قرار نگرفته است. اپل می‌گوید برای استفاده از امکانات به‌روزشده‌ی سیری نیاز به دانلود و نصب نسخه ۱۴.۳ iOS دارید؛ بنابراین اگر هنوز نمی‌توانید از سیری در مورد پخش صدای حیوان مورد علاقه‌تان بپرسید، ابتدا باید آخرین نسخه از iOS 14 را دانلود و نصب کنید.

اگر از آخرین نسخه از iOS 14 استفاده می‌کنید اما هنوز به ویژگی‌های جدید دستیار هوشمند سیری دسترسی ندارید، باید کمی صبر کنید. درواقع امکان دارد ویژگی‌های ذکرشده برای سیری در منطقه‌ای که قرار دارید، هنوز قفل باشد و طی روزهای آینده در اختیارتان قرار گیرد.

سیری، دستیار هوشمندی برگرفته از تکنولوژی هوش مصنوعی است که خدمات مختلفی از جمله مدیریت دستگاه، ارائه اطلاعات درخواستی کاربر از سطح اینترنت، برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت روزانه کاربر و موارد دیگر را در اختیار دارندگان محصولات اپل قرار می‌دهد.

منبع: https://www.zoomit.ir/ai/365950-siri-play-sounds-animals-vehicles/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

آیفون 6 اس از هواپیما بیرون افتاد و جان سالم به‌در برد
 
 گوشی آیفون 6 اس که از ارتفاع دوهزارمتری از پنجره‌ی هواپیما بیرون افتاده بود، به‌طرز حیرت‌انگیزی جان سالم به‌در برد و دوربینش تمام مسیر را فیلم‌برداری کرد. 

 

این ماجرا زمانی پیش آمد که گالیوتو مشغول ضبط مستندی برفراز ساحلی در کابو فریو واقع در ریودوژانیرو بود. درحالی‌که گوشی آیفون را تنها با یک دست بیرون از پنجره‌ی هواپیما نگه داشته بود تا از مناظر اطراف عکس بگیرد، باد شدیدی وزید و گوشی از دستش رها شد. 

این مستندساز گمان می‌کرد آیفونش را برای همیشه از دست داده است؛ اما وقتی اپلیکیشن Find My را اجرا کرد، متوجه شد گوشی هنوز روشن است و جایی وسط ساحل افتاده است. سپس، به محلی رفت که اپلیکیشن نشان می‌داد و آیفونش را تقریبا صحیح و سالم پیدا کرد. 

باور داشتم که پیدایش خواهم کرد. با خودم گفتم: «اگر درون آب نیفتاده باشد، پیدایش خواهیم کرد». اگر فقط از ارتفاع چندمتری پرتاب شده بود، شاید به سر کسی برخورد کند؛ ولی با آن ارتفاعی که داشتم پرواز می‌کردم (حدود دوهزار متر)، مطمئنا حادثه‌ی تراژیکی پیش می‌آمد. بااین تراژدی‌ای‌ در کار نبود و اتفاقا خیلی هم احساسی بود. 

با وجود سقوط از ارتفاع دوهزار‌متری، آیفون 6 اس گالیوتو فقط کمی خراشیده شده بود. محافظ دستگاه هم فقط کیس سیلیکونی معمولی و محافظ صفحه‌نمایش بود. به‌گفته‌ی مستندساز مذکور، این اتفاقی است که اگر برای کسی تعریف کنید، باور نخواهد کرد.

جالب است بدانید این اولین‌باری نیست که گوشی آیفون از هواپیما بیرون می‌افتاد و از سقوط جان سالم به‌در می‌برد. سال پیش هک گزارش شده بود عکاسی که بر‌فراز جنوب ایسلند در حال پرواز بود، گوشی آیفونش از دستش افتاد که اتفاقا آن هم 6 اس بود. او موفق شد سیزده بعد از این حادثه به گوشی‌اش برسد.

منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/365959-iphone-6s-falls-out-plane-survives/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابداع یک آنتن 4 کاره باقابلیت جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و 4G توسط شرکت انگلیسی
کمپانی انگلیسی SAT مدعی شد به‌جای 4 آنتن و سخت‌افزار در لپ‌تاپ توانسته یک آنتن مجرد با کاربرد 4 گانه بسازد.

استارتاپ فناوری‌های آنتن هوشمند Smart Antenna Technologies می‌گوید به‌جای 4 سخت‌افزار جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و اتصالات 4G توانسته است یک آنتن با کاربرد 4 گانه طراحی کند.
این آنتن مجرد قادر است تا سیگنال جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و اتصالات نسل چهارم را به سهولت روی لپ‌تاپ به اجرا دربیاورد.
به گفته «سمپسون هو»، مدیر شرکت در بیرمنگام، آنتن مذکور نه تنها ازلحاظ فضا جای کمی می‌گیرد؛ بلکه در پایین آوردن مصرف انرژی و بالا رفتن عمر باتری و همچنین بالاتر رفتن سرعت نقل‌ و انتقال سیگنال نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

محصول جدید این اجازه را به سازندگان لپ‌تاپ می‌دهد تا آنتن مذکور را در لولای محصول خود جاسازی کنند.
قرار است SAT به کمک سونی این پروژه را توسعه دهد و اولین محصول روی لپ تاپ‌های جدید را به‌زودی شاهد خواهیم بود.
 

اختراعات جالب, جدیدترین اختراعات دنیا

ابداع یک آنتن 4 کاره باقابلیت جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و 4G توسط شرکت انگلیسی

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/developed-antenna1-bluetooth.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.

به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم‌ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پیشرفت فناوری و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر پیشه یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این نیاز کمپانی های طراحی سایت زیادی مشغول به کار و جنبش هستند. از سوی دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند. کارفرمایان برای برگزیدن بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی مواجه هستند؛ چون اکثر آنها دانش زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند. در این متن می خواهیم توضیحاتی راستین و روشن ارائه دهیم الی کارفرمایان قبل از آغاز به طراحی سایت برگزیدن مناسبی داشته باشند.

https://avashtech.com/website-design-in-shiraz/
شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت سپریدن دهند به این دو عازم میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند کل مایحتاج را جوابگو باشد یا یک کمپانی طراحی سایت؟
برای پاسخ دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد رسیدگی کرد . مانند: خرج طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات حمایت طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

هزینه طراحی سایت
در طراحی سایت هایی که توسط فرد سپریدن میشود ، خرج ها زیر تر است .
زیرا :
1- تمام مراحل توسط یک فرد سپریدن میشود.
2-لازم نیست که برای اتمام شغل محیط خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی انجام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که بدست شرکت طراحی سایت webfx سپریدن میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل بدست متخصص مربوط به خویش اتمام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به شغل باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه اکثریت دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات حمایت به صورت کامل انجام میشود.

جدول قیمت طراحی سایت
سرعت و کیفیت انجام شغل :
در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام htmlpro کار توسط فرد نسبتاً اغلب است، چون همه مراحل بدست خودش انجام میشود، پروژه ها را به چهره تکی انجام میدهد و لازم به سپریدن دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت سپریدن کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به چهره موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر تقدیر اتمام میشود و موعد زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما موضوع مهم تر و بنیادی تر در طراحی سایت ، کیفیت سپریدن شغل است که با پروا به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با وارسی و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به سرانجام برسد. بعد برای سپریدن هر پروژه ای منطقی تر است که به کمپانی طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی
پشتیبانی طراحی سایت :
بعد از اتمام طراحی سایت دشواری ها احتمالی پیش خواهد آمد که سایت احتیاج به حمایت خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا مقاوم نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل روبرو میشود. حد این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا چه بسا برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور سایر کوچ کرده یا سایر پیشه طراحی سایت اتمام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات حمایت پسندیده مایه میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد بیرون شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای نیرومند بودن کمپانی طراحی سایت است. این باره زیاد خطرناک را جدی بگیرید .
بروز رسانی سایت :
عمدتاً در سایت هایی که بدست فرد طراحی می شود، پس از سپریدن طراحی بروزرسانی سپریدن نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی سپریدن نخواهد شد.
کوشش زیاد زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با تکنولوژی روز صورت گرفته است. بدین چهره که سایت شما دائم به طور مرتب از لحاظ فناوری بروزرسانی میگردد. فلذا کارفرما شاهد رشد صعودی تارنما خود خواهد بود چراکه در صورتی که مجبور به طراحی دوباره سایت شوید بالاجبار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.
با پروا به بیچارگی زیاد بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی تارنما زیادی مشغول به پیشه هستند . اکثر کارفرمایان برای برگزیدن کمپانی پسندیده با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب کمپانی طراحی سایت به آنها توجه کنید:
نحوه اتمام کار:
شرکت هایی را انتخاب کنید که خویش اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون به کارگیری افزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای حاضر فرآوری تارنما به انگیزه عدم چیرگی قرار پیشه به هسته دست موزه و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی افزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.
در حال حاضر تیم از پسینیان نسخه معماری mvc در c# asp.net و موتور نمایش razor که از جانب کمپانی مایکروسافت که از قوی ترین ها در مقوله انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه visual basic asp.net توسط شـرکت های بسیار مقداری استفــاده میشود و وانگهی در نسـخه .net 6 نیز حذف شده است در اینجا باره رسیدگی قرار نمی گیرد.
روند طراحی سایت :
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی تارنما پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این دشوار باعث تفریق سرعت سپریدن پروژه و تفریق نسبی کیفیت انجام پیشه میشود . برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.
بررسی و سنجش مثال کارها :
با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که پیمان است توسط کمپانی طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های پیشین آن شرکت باشد. پس با بررسی مثال کارهای پیشین میتوانید کیفیت انجام شغل آن کمپانی را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از سوی دیگر با سنجش مثال کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر کمپانی پی میبرید . لازم به ذکر است در اثناء بررسی مثال کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در سرنوشت ذیل سایت درج میشود دقت کنید.
در مورد خدمات پشتیبانی کمپانی طراحی سایت تحقیق کنید:
پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در گزینش کمپانی طراحی سایت باره توجه پیمان گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب ساحل هم قرار گرفته است. مشکل شمار زیادی از این تارنما ها عدم هستی پشتیبانی پسندیده است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و حمایت از شرکت یا فرد طراح سایت گرفتن نکرده اند.
تحویل وب سایت فرجام پیشه نیست، بلکه نخست تعهدات کمپانی طراحی تارنما است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی پسندیده چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر مشکل افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. این طور است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنگونه که باید اجرایی نمی شوند.
طراحی سایت فروشگاهی
هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات حمایت به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. به راستی با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود دشواری ها خویش را با تیم در وسط بگذارند و ارشاد های لازم را دریافت نمایند.
حال پیش از عقد پیمان نامه از چه رهسپار باید به این جستار پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات حمایت را به چهره دلخواه و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و آسان ترین راه گفتگو کردن با مشتری های قبلی کمپانی طراحی سایت است. چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها سپریدن شده و نتیجه کار را هم در مراحل طراحی سایت اختصاصی هم در گونه انجام خدمات حمایت لمس کرده اند.
همچنین برای مشاهده مثال کارهای طراحی سایت حاضر به سایت sitedesign.ws مراجعه نمایید.
رعایت کردن اصول سئو

شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به خوبی می توانند طراحی سایت را اتمام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین پای بست، شما برای اینکه بهترین کمپانی طراحی سایتمعتبررا پیدا کنید باید به این باره هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به خوبی و به حقیقت رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان نخستین نتیه سرچ مفتوح می شود و کاربران در آغاز می توانند با آن سایت ها آشنا شوند. بر همین اساس اگر برای شما این فرمایش اهمیت زیاد زیادی دارد، در مورد اصول و خدمات سئو با شرکت باره عقیده خویش گفتگو کنید لغایت از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید باید اطلاعات خود را در مورد سئو و اتمام آن در گوشی ها اغلب کنید.
هزینه طراحی

بعد از اینکه شرکت طراحی سایت معتبرخود را بر بنیاد معیارهایی که ذکر نمودیم گزینش کردید و با ویژگی های آن آشنایی کاملی به دست آوردید، باید در مورد خرج واصله آن کمپانی هم اطلاعات اکثریت به دست آورید. در برخی از موارد امکان دارد شما دو کمپانی با خاصیت های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که خرج خدمات آنها کمتر می باشد، در این صورت می توانید آن شرکتی را که خرج کمتری دریافت می کند را انتخاب کنید و سفارش های خویش را به آن شرکت تحویل دهید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سال‌ها پیش مایکروسافت به کیبوردهای خود یک کلید با لوگوی ویندوز اضافه کرد که پس از مدتی با موفقیت زیادی روبه‌رو شد؛ اما تاریخچه‌ی آن چیست؟


اگر از سیستم‌عامل مایکروسافت در کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، حتما کلید کوچکی با لوگوی ویندوز روی آن را دیده‌اید. با کلیک روی این کلید منوی استارت باز می‌شود و اگر آن را با دیگر کلیدهای کیبورد ترکیب کنید، میانبرهای کارآمدی در دسترس شما قرار می‌گیرد. اما این دکمه برای اولین ‌بار از کجا آمده است؟ چرا چنین دکمه‌‎ای با لوگوی ویندوز در کیبورد طراحی شده است؟ در این مقاله به‌طور کامل تاریخچه و دلایل ساخت این کلید را مطالعه می‌کنید.

تاریخچه کلید ویندوز
ممکن است این‌طور به نظر برسد که کلید ویندوز همیشه با ما بوده است؛ اما این تفکر درست نیست. اولین ‌بار در سپتامبر ۱۹۹۴ در یکی از نسخه‌های کیبورد مایکروسافت، این دکمه ظاهر شد. این صفحه‌کلید ارگونومیک مانند نمونه‌ی ساخته‌شده توسط اپل قابل تنظیم بود؛ زیرا کیبورد استاندارد QWERTY را به دو نیمه تقسیم می‌کرد. البته برخلاف صفحه‌کلید اپل، مایکروسافت برای کاهش خستگی مچ دست، هر نیمه را با زاویه ملایم طراحی کرده بود.

در این مرحله مایکروسافت محصولات تحسین‌شده‌ی دیگری از جمله ماوس‌های جدید را در مرحله‌ی تولید داشت. زمان آن رسیده بود که یک کیبورد جذاب، ماوس قدرتمند این شرکت را همراهی کند. در آن زمان یکی از طراحان ایده‌ی جالبی به سرش زد و گفت لوگوی مایکروسافت را به کیبورد اضافه کنند. این طرح از سوی دیگران مورد قبول واقع شد و دو کلید ویندوز در سمت راست و چپ صفحه‌کلید این شرکت طراحی شدند.

در ادامه می‌توانید تبلیغات اولین طرح این کیبورد ارگونومیک با دکمه‌های ویندوز را مشاهده کنید:

کیبورد مایکروسافت

اما عملکردی که کاربران انتظار داشتند چه بود؟ مایکروسافت اعلام کرد دکمه‌های ویندوز به کلیدهای فرعی جدید میانبرهای پیشرفته تبدیل خواهند شد؛ درست مانند عملکرد دکمه‌ی Command در مک که اپل آن را طراحی کرده بود. تقریبا یک ‌سال بعد از عرضه این کیبورد، با یک بار فشردن دکمه‌ی مذکور، منوی استارت در Windows 95 باز می‌شد.

اما زمانی ‌که در ترکیب با کلیدهای دیگر استفاده می‌شد، کلید ویندوز می‌توانست سایر کارهای مربوط به سیستم‌عامل مانند باز کردن File Explorer را انجام دهد. البته دو عملکرد ذکرشده هنوز وجود دارند؛ برای مثال به منظور باز کردن File Explorer باید از کلید ترکیبی ویندوز و E استفاده شود (Windows + E).

علاوه بر کلیدهای جدید ویندوز، کیبورد مذکور یک دکمه‌ی منو داشت که کارایی آن در ویندوز ۹۵ با راست کلیک در صفحه اصلی نسخه‌های فعلی سیستم‌عامل مایکروسافت یکسان بود.

کیبورد مایکروسافت

کیبورد جدید مایکروسافت بلافاصله پس از عرضه با موفقیت زیادی در فروش مواجه شد. این دستگاه در اوج محبوبیت به فروش ماهانه ۶۰۰ هزار عدد رسید که واقعا رقم چشم‌گیری است. در فوریه ۱۹۹۶، بر اساس گزارشی از مجله ‌Byte مشخص شد این کیبورد در اولین سال حضور در بازار نزدیک به یک میلیون دستگاه فروش داشته است. این موفقیت باعث ایجاد خط تولید کیبورد ارگونومیک در مایکروسافت شد که تا به امروز کار آن ادامه دارد.

مقاله‌های مرتبط:
آموزش: چگونه کلید Windows صفحه‌کلید را غیرفعال کنیم
با کلیدهای میان‌بر جدید در ویندوز 10 آشنا شوید
پس از مدتی کلید ویندوز فقط به صفحه کلیدهای ارگونومیک محدود نمی‌شد. مایکروسافت یک استاندارد جدید ۱۰۴ کلیدی ایجاد کرد که به‌سرعت مجوز آن برای سایر تولید‌کنندگان کیبورد نیز صادر شد. با وجود حمله تجاری ویندوز ۹۵، تولیدکنندگان سخت‌افزار نمی‌خواستند از هیچ ویژگی جدیدی که این سیستم‌عامل پر هیاهو وعده داده بود، غافل شوند. بنابراین، ناگهان کلید ویندوز همه جا بود.

کمی پس از آن، به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی سازگاری سخت‌افزاری ویندوز، دکمه‌ی ویندوز باید به همه‌ی کیبوردهایی که بیشتر از ۵۰ کلید داشتند اضافه می‌شد تا به‌عنوان یک دستگاه سازگار با سیستم‌عامل مایکروسافت معرفی شوند. نام دیگر آن «دکمه شروع سخت‌افزار» اعلام شده بود.

از طریق این ابتکار در طراحی، مایکروسافت راهی هوشمندانه یافت تا مارک تجاری خود را روی هر صفحه‌کلید کامپیوتر قرار دهد و تسلط خود را در بازار بیشتر تقویت کند. حتی اگر لینوکس را از طریق سخت‌افزار کامپیوتر شخصی اجرا کنید، به احتمال زیاد یک لوگوی کوچک ویندوز روی صفحه‌کلید خود خواهید دید؛ این یعنی برندسازی قدرتمند و افزایش برنامه‌ریزی‌شده شهرت برای شرکتی که بسیاری آن را می‌شناسند.

پس زده شدن کلید ویندوز
درست است که مایکروسافت توانست با این کار شهرت خود را افزایش دهد؛ اما باید به این مسئله اشاره کرد که همه طرفدار دکمه‌ی ویندوز و منو نبودند. مخصوصاً گیمرها خیلی زود متوجه شدند کلید ویندوز در هنگام اجرای بسیاری از هزاران بازی MS-DOS که از کلیدهای Control و Alt به‌عنوان دکمه‌های عملیاتی استفاده می‌کردند، مانع ایجاد کرده است. یکی از معروف‌ترین بازی‌ها Doom بود که گیمرهای زیادی آن را اجرا می‌کردند و کلید جدید مایکروسافت آن‌ها را اذیت می‌کرد.

علاوه‌بر این، اگر زمانی ‌که در حال بازی کردن بودید دکمه‌ی ویندوز را فشار می‌دادید، منوی استارت باز می‌شد. این اصلا چیزی نیست که گیمرها دوست داشته باشند هنگام انجام یک بازی هیجانی-اکشن تجربه کنند. در بعضی از موارد گزارش شده بود که زدن این دکمه باعث کرش کردن بازی شده است و گیمرها مجبور شده‌اند از آن خارج شوند و بار دیگر بازی را اجرا کنند.

ویندوز ۹۵

کم‌کم راهکارهایی برای مقابله با عملکرد کلید ویندوز ایجاد شد. این راهکارها شامل حذف فیزیکی آن از صفحه‌کلید با پیچ گوشتی یا اجرای برنامه‌ای مانند WinKey Killer بود که این دکمه را از طریق نرم‌افزار غیرفعال می‌کرد. امروزه می‌توانید کلید ویندوز را با ابزاری مانند Microsoft PowerToys غیرفعال کنید.

فراتر از مبحث بازی‌های کامپیوتری و مشکلات پیش‌آمده برای گیمرها، همه مجبور به استفاده از یک کلید اصلاح‌کننده اضافه نبودند و از آن استقبال نمی‌کردند. حتی برد سیلوربرگ، معاون ارشد سابق بخش سیستم‌های شخصی مایکروسافت و یکی از معماران اصلی ویندوز ۹۵، آن را نادیده می‌گیرد. سیلوربرگ به خبرگزاری فناوری How-To Geek گفت:

من هرگز عادت به استفاده از کلید ویندوز نداشتم. من به‌طور کلی از میانبرهای صفحه‌کلید استفاده نمی‌کنم. این فقط نحوه کار مغز و انگشتان من است.

البته سیلوربرگ متوجه است که بعضی از کاربران استفاده از این دکمه را دوست دارند و سلیقه‌ی عمومی آن را می‌پسندند. وی گفت:

برخی افراد طرفداران سرسخت کلیدهای میانبر هستند؛ همه‌ی آن‌ها را می‌شناسند و به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌دهند. من تنها تعداد کمی از آن‌ها را استفاده می‌کنم و نمی‌توانم همه‌ی این کلیدهای ترکیبی ویندوز را حفظ کنم.

به باور سیلوربرگ، توانایی استفاده از میانبرهای قدرتمند صفحه‌کلید علاوه بر منوهای مبتنی بر ماوس، یکی از جنبه‌های اصلی طراحی ویندوز ۹۵ است. برای او مهم بود که میانبرهای صفحه‌کلید شتاب‌دهنده باشند و صرفا از آن‌ها به‌عنوان یک مسیر دیگر برای انجام کاری یاد نشود. طراحی پایه‌ای این دکمه‌ی کوچک به قدری قدرتمند بود که هنوز از آن استفاده می‌شود.

البته برخی از کاربران، از جمله کسانی که صفحه‌کلید کلاسیک IBM Model M را ترجیح می‌دهند، هرگز به کیبورد دارای کلید ویندوز ارتقا نیافته‌اند. اگر جزو این دسته از افراد هستید ولی گاهی به دکمه‌ی ویندوز نیاز پیدا می‌کنید، می‌توانید از طریق ابزار PowerToys نمونه‌ای از آن را برای دستگاه خود شبیه‌‌سازی کنید؛ البته می‌توانید با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl + Esc منوی استارت را باز کنید.

کارایی کلید ویندوز در عصر حاضر
همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، یک بار فشار دادن دکمه‌ی ویندوز باعث باز شدن منوی استارت می‌شود. تصادفی نیست که منوی استارت نیز دارای آرم ویندوز است. هنگامی که در ترکیب با کلیدهای دیگر استفاده می‌شود، کلید ویندوز می‌تواند ده‌ها کار را در ویندوز ۱۰ اجرا کند. برای مثال چند مورد در ادامه ذکر شده‌اند.

می‌توانید با استفاده از کلید ترکیبی Windows+I تنظیمات دستگاه را باز کنید. حال اگر به ‌جای I از دکمه E استفاده کنید File Explorer اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید پنجره‌های باز را مخفی کنید یا نشان دهید، از کلید ترکیبی Windows+D استفاده کنید و برای کوچک کردن آن‌ها کلید ترکیبی Windows+M را به کار بگیرید. با زدن دکمه‌ی ویندوز و F به‌صورت هم‌زمان، می‌توانید باکس جست‌وجو را باز کنید. چند گزینه‌ی دیگر نیز به‌صورت خلاصه در ادامه ذکر شده است.

Windows + Tab: بخش Task View را نشان می‌دهد.
Windows + L: صفحه را قفل می‌کند.
Windows + A: بخش Action Center را باز می‌کند.
ده‌ها مورد دیگر نیز وجود دارد که اگر آن‌ها را به‌ خاطر بسپارید، به شما کمک می‌کنند به‌سرعت همه‌ی کارها را در ویندوز انجام دهید. کلید ویندوز یک پیروزی بزرگ تجاری برای مایکروسافت بود و هنوز هست. در عصر حاضر یعنی ۲۶ سال پس از معرفی آن، کلید ویندوز در اکوسیستم ویندوز به طرز باورنکردنی باقی مانده است.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی این دکمه‌ چیست؟ آیا شما جزو آن دسته افرادی هستید که از کلیدهای ترکیبی دکمه‌ی ویندوز زیاد استفاده می‌کنند یا نیازی به آن‌ها ندارید؟

 منبع: https://www.zoomit.ir/hardware/365743-windows-key-history-success/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ادمین سایت با طراحی سایت ارزان و پیشه ای، همواره برای پیشبرد هدف خویش یعنی توسعه‌ی سوداگری اینترنتی قدم برداشته است. ادمین سایت در تلاش است که به کاربران ثابت کند که همش ارزان بودن کار پرتو دهنده‌ی بی‌کیفیتی آن نیست. ما با طراحی و تاسیس سایت به‌صورت خلاقانه، به‌روز، ایمن و متناسب با نیاز کاربر همواره گواه رضایت مشتری از این خدمات بوده‌ایم. ما در جهت طراحی و راه اندازی سایت با شعار طراحی سایت ارزان و چیره دست در این زمینه فعال و در سعی هستیم که هر روز اعتماد کاربران نسبت به ادمین سایت اغلب و بیشتر شود.


چرا طراحی سایت ارزان و پیشه ای؟
طراحی‌های ما کاملاً چیره دست هستند زیرا:
هر تارنما به چهره واکنشگرا، با سرعت و امنیت بالا متناسب با بیچارگی کاربران طراحی می‌شود. هر پروژه در هر مرحله با تأیید مشتری پیش می‌رود و همواره بیچارگی مشتری رسیدگی می‌شود. گرافیک، کد نویسی و امنیت هر پروژه توسط قیم تیم مهار می‌شود. پروژه‌ها دارای حمایت و آموزش مناسب نیز هستند.

اما برای علت ارزان بودن تعرفه‌ها می‌توان

  https://avashtech.com/inexpensive-web-design/ به دلایلی همچون حذف واسطه‌ها و کم کردن هزینه‌ی تبلیغات در ادمین سایت اشاره کرد.
ادمین سایت سعی دارد با طراحی و راه اندازی سایت با کیفیت بالا، ضمن حفظ اعتماد و سرمایه‌ی کاربر، با دریافت سفارش ساخت سایت اغلب در جهت توسعه‌ی سوداگری آنلاین گامی بردارد. فلذا با تکیه بر شعار طراحی سایت ارزان و حرفه ای به سمت این هدف در حرکت هستیم. ما از اینکه شما کاربران گرامی با اعتماد خود، در این مسیر یاری‌مان می‌نمایید، کمال سپاسگزاری را داریم.
شما عزیزان می‌توانید برای سفارش ساخت سایت از دسته تماس با ما کاربرد نمایید.

 

شما هم به یک وب‌سایت احتیاج دارید!
دلایل مختلفی هستی دارد برای پابرجا کردن اینکه شما برای توسعه‌ی شغل خویش به یک وب‌سایت دربایستن دارید. دلایلی مثل:

 

طراحی سایت حرفه‌ای
درآمد ۲۴ ساعته را تجربه کنید. حتی در ساعاتی که در حال استراحت هستید وب‌سایت شما در حال شناسایی و فروش محصولات شماست!
طراحی سایت ارزان
نمونه‌کار، خدمات یا محصولات خود را حرفه‌ای تر در قالب کاتالوگ‌های آنلاین با کلی تصویر و ویدیو به مشتری نشانه دهید.
طراحی وب‌سایت ارزان و حرفه‌ای
خدمات خود را به یک یا چند شهر محدود نکنید. خدمات شما در اینترنت به کسان زیادی در اقصی نقاط دنیا معرفی خواهند شد.
طراحی سایت
بیشتر افراد جامعه، خدمات باره بیچارگی خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. کاربران باید شما را در اینترنت بیابند. ادمین سایت با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای به رشد فعالیت شما در عرصه‌ی اینترنت می‌اندیشد. طراحی وب‌سایت رایگان با هزینه‌ی پسندیده می‌تواند عازم برای جهش کار شما به سمت موفقیت باشد. اگر همنشین دارید ده‌ها انگیزه دیگر بر بایستگی تاسیس وب‌سایت را بدانید مقاله‌ی اهمیت داشتن سایت را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم افزارهای کپی یاب ،فضای هارد شما را برای فایلهای تکراری غیر ضروری اسکن کرده و به شما در حذف آنها کمک می کند تا فضای شما را آزاد کند. در این مطلب بهترین نرم افزارهای یافتن فایل های تکراری آورده شده است.

 

برای حذف فایلهای تکراری موجود در پوشه های سیستم مانند پوشه Windows و Program Files نباید از این ابزارها استفاده کنید. برای عملکرد صحیح ویندوز و برنامه هایی که استفاده می کنید ممکن است به این فایلهای تکراری در مکان های مختلف احتیاج داشته باشند.

 

یافتن و حذف فایلهای تکراری با Duplicate Cleaner Pro : 

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار Duplicate Cleaner Pro

 

اگر واقعاً در مورد پیدا کردن و از بین بردن فایلهای تکراری جدی هستید ، بهترین نرم افزار  Duplicate Cleaner Pro است که دارای رابط کاربری بسیار ساده ای با ویژگی های قدرتمند برای حذف فایلهای تکراری است. این نرم افزار رایگان نیست ، اما آنها یک نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند که می توانید برای تست اینکه آیا دوست دارید از آن استفاده کنید. 

 

بهترین ابزار آسان برای استفاده: Finder Duplicate File Auslogics

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار Finder Duplicate File Auslogics

 

بسیاری از نرم افزارهای یابنده فایل ها کاملاً پیچیده هستند و دارای گزینه های مختلف هستند. Auslogics Duplicate File Finder با اکثر موارد متفاوت است ، واسط ساده ای را ارائه می دهد . این ویژگی های مناسب دیگری دارد که همه باید از آن قدردانی کنند ، مانند یک صفحه پیش نمایش داخلی که به شما امکان مشاهده تصاویر ، گوش دادن به فایل های موسیقی و پیش نمایش فیلم ها را می دهد ، بنابراین می توانید ببینید چه فایلهایی را حذف می کنید.

 

این برنامه دارای تنظیمات پیش فرض معقول است ، یک صفحه ساده را ارائه می دهد. این پوشه های غیر سیستمی را در تمام درایوهای متصل به طور پیش فرض جستجو می کند ، اما شما به راحتی می توانید انتخاب کنید کدام درایورها و پوشه ها را جستجو کنید. بطور پیش فرض ، تصاویر ، فایلهای صوتی ، فایلهای ویدئویی ، بایگانی ها و برنامه های کاربردی را جستجو می کند ، اما شما می توانید فقط یک نوع فایل را انتخاب کنید یا اینکه انواع آن را جستجو کند. اگر به دنبال یک فایل خاص هستید ، می توانید به راحتی به آن بگویید که فایل هایی با کلمه خاص یا نامی خاص جستجو کند.

 

پس از انجام جستجو ، لیستی از فایلهای تکراری را مشاهده می کنید و به راحتی می توانید پیش نمایش های مربوط به آنها و سایر اطلاعات را مشاهده کنید. یا برای محدود کردن موارد دیگر، می توانید بر روی دکمه "Filter" کلیک کرده و براساس تاریخ ، اندازه یا نوع پرونده فیلتر کنید. فایلهایی را که می خواهید حذف شوند انتخاب کنید و بر روی دکمه "Delete Selected Files" کلیک کنید تا آنها به سطل زباله ارسال شود.

 

نرم افزار CCleaner :

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار CCleaner

 

CCleaner ابزاری محبوب است ، بنابراین فرصتی مناسب برای نصب آن است. ویژگی اصلی CCleaner آن است که با از بین بردن فایلهای موقت غیر ضروری ، فضای موجود در دیسک سخت شما را آزاد می کند ، اما همچنین دارای چندین ابزار داخلی دیگر از جمله یافتن فایل کپی شده است.

 

CCleaner را راه اندازی کنید و برای یافتن این ویژگی روی Tools> Duplicate Finder کلیک کنید. در همه نسخه های CCleaner موجود است ، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه CCleaner Pro نیست.

 

تنظیمات پیش فرض CCleaner معقول است ، و به شما امکان می دهد فایل های کپی بر روی C خود را جستجو کنید: در حالی که فایل های سیستم و فایل های مخفی را نادیده می گیرید . همچنین می توانید با کلیک کردن روی دکمه “Add” یک فهرست خاص را جستجو کنید.

 

ابزار با فیلترهای پیشرفته: SearchMyFiles 

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار SearchMyFiles 

 

SearchMyFiles یک برنامه پیشرفته تر با فیلترهای قابل تنظیم تر است. به عنوان مثال می تواند فایلهایی را که ایجاد شده ، اصلاح شده و یا فقط بین تاریخ های مشخص و زمان هایی که مشخص کرده اید ، جستجو کند.

 

برنامه SearchMyFiles را راه اندازی کنید و کادر جستجوی پیچیده ای را مشاهده خواهید کرد. شما باید “Duplicates Search” را در کادر جستجو در بالای پنجره انتخاب کرده و با کلیک بر روی دکمه “Browse” در سمت راست ، پوشه ها را برای جستجو انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید C:\ را جستجو کنید تا کل C را جستجو کنید. سایر تنظیمات مورد نظر خود را پیکربندی کنید و برای جستجوی فایل های کپی بر روی “Start Search” کلیک کنید. لیستی از فایلهای تکراری را که در گروه قرار گرفته اند ، مشاهده می کنید و می توانید هر کدام را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/delete-duplicatefiles01-windows.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توضیحاتی در مورد خرج طراحی سایت
هزینه طراحی سایت بی شک گرد از مهمترین مواردی است که باید به ان پرداخته شود. زیرا هر فردی ممکن است هزینه طراحی سایت بر پای بست، توانایی مالی و یا شرایط کاری که داشته، نخواهد مبلغ زیاد بالایی را برای طراحی سایت هزینه کند. برخی از افراد نیز شدنی است احتیاج به یک سایت حرفه ای داشته باشند و هزینه طراحی سایت برای آنها اهمیت چندانی نداشته باشد و تنها به پیگیری کیفیت سایت باشند. بدین ترتیب آشنایی با عوامل کارساز بر روی هزینه طراحی سایت می تواند برای هر دو بخش بسیار سودمند و تاثیر گذار باشد.

هزینه طراحی سایت یگانه از موضوعاتی است که برای کل افرادی که منظور تاسیس تارنما دارند، حائز اهمیت می باشد. برای آگاهی دقیق از قیمت و هزینه طراحی سایت باید با کارشناسان مربوطه رایزنی شود الی بتوان احصاء و اطلاعات دقیقی را به دست آورد. در این مطلب تصمیم بر ان است تا بعضی از عوامل کارایی گذار بر روی خرج طراحی سایت را ذکر کنیم الی کل افراد با این سوژه آشنایی کامل پیدا کنند و در هنگام سفارش طراحی سایت با سردرگمی در باره هزینه طراحی سایت روبرو نشوند.

 

معرفی عوامل موثر در هزینه طراحی سایت
داینامیک یا استاتیک بودن سایت
معمولا همه سایت هایی که لغایت به حال طراحی شده اند یا داینامیک هستند و یا در غیر این صورت استاتیک می باشند. معمولا سایت های داینامیک به خاطر قابلیت های بسیار بیشتری که دارند، حائز پیروان زیاد اکثریت می باشند. با پروا به اینکه استفاده از سایت های داینامیک برای کاربران زیاد جذاب تر از سایت های استاتیک می باشد، بیشتر کسان تمایل دارند سایت مد نظر خود را به چهره داینامیک طراحی کنند. هزینه طراحی سایت داینامیک معمولا نسبت به خرج طراحی سایت استاتیک کمتر می باشد.

با پروا به اینکه سایت های داینامیک کیفیت بالاتری دارند و می طاقت کاربرد های به مراتب بیشتری از آنها برای تبلیغات و برندینگ داشت، اغلب کسان از شرکت های طراحی سایت درخواست ساخت سایت به چهره داینامیک را دارند. هزینه طراحی سایت داینامیک پیوستگی به کیفیت سایت و رضایت مشتریان دارد. معمولا سایت های داینامیک قابلیت مانور اکثریت داشته، زیرا طراح سایت و کاربر می توانند عملکرد بسیار بهتر و پر رنگ تری را بر روی سایت مد نظر داشته باشند. این سوژه بر روی محبوبیت سایت های داینامیک تاثیر گذار بوده است. سایت های استاتیک معمولا برای شناسایی خدمات یک مجموعه مناسب بوده، این در حالی است که استفاده های بسیار زیادی از سایت های داینامیک می شود.

 

استفاده از cms در طراحی سایت
یکی سایر از عواملی که می تواند بر روی خرج طراحی سایت تاثیر بسزایی داشته باشد، استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد. در حال آماده cms های زیاد زیادی هستی داشته که با استفاده از آنها می نا یک سایت را راه اندازی کرد. ولی در بین آنها وردپرس و جوملا دارای پیروان بسیار بیشتری بوده و در بین کاربران رایج می باشند.

Cms های آماده معمولا هیچ نوع هزینه خاصی را برای طراح سایت به پیگیری ندارند، همین جستار مایه می شود لغایت به کمک سیستم های مدیریت محتوای رایگان بتوان سایت های بسیار ارزان تری را طراحی کرد. البته پیش از اینکه به هزینه طراحی یک سایت توجه شود، بهتر است به کیفیت و قابلیت های یک سایت پروا شود. بدین ترتیب افرادی که می خواهند سایت های زیاد با کیفیتی را داشته باشند، بهتر است سیستم های مدیریت محتوای رایگان را انتخاب نکنند. زیرا سایت هایی که با چنین شرایطی طراحی می شوند، امکانات بسیار اقلیت را برای کاربر در نظر می گیرند.

 

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی سایت
یکی دیگر از عواملی که می تواند در هزینه طراحی سایت کارایی زیاد فراوانی داشته باشد، به کارگیری عناصر گرافیکی در طراحی سایت می باشد. معمولا هر سایت در اثناء طراحی دربایستن به یک سری کار های ریز و درشت گرافیکی دارد. این کارهای گرافیکی می توانند کیفیت سایت را تا حدود زیادی افزایش دهند. به همین خاطر معمولا بهتر است این کارهای گرافیکی توسط فردی که تخصص این پیشه را دارد، انجام شوند.

انجام دادن کارهای گرافیکی توسط فردی که کارش گرافیک بوده و به صورت چیره دست این پیشه را انجام می دهد، شدنی است برای کمپانی های طراحی سایت خرج های بالاتری را به تعقیب داشته باشد. به همین خاطر معمولا سایت هایی که از نظر گرافیکی قوی تر می باشند، با بها بالاتری عرضه می شوند. انجام کارهای گرافیکی که مربوط به یک سایت می باشند، کمک می کند لغایت کاربران بستگی بهتری با سایت برقرار نمایند. برقراری ارتباط بهتر با سایت می تواند منجر به افزایش بازدید کنندگان سایت و به تعقیب آن افزایش کسب درآمد از راه سایت های اینترنتی بشود. بدین ترتیب برای سایت های فروشگاهی اتمام دادن کارهای گرافیکی سایت به نحو براوو می تواند با افزایش درآمد سایت همراه باشد.

 

سابقه و اعتبار کمپانی طراحی سایت
انتخاب شرکت های طراحی سایت نیز می تواند کارایی قابل توجهی بر روی خرج طراحی سایت داشته باشد. معمولا بعضی از شرکت ها دارای قدمت بسیار بالایی بوده و به همین خاطر شناخته شده تر هستند. این گونه کمپانی ها معمولا خدمات خویش را با بها بالاتری به مشتریان ارائه می کنند. بدین ترتیب ممکن است هزینه طراحی سایت را تا حدودی افزایش دهند. بدین ترتیب در گزینش شرکت های طراحی سایت باید توجه زیاد زیادی بشود.

برخی از شرکت های طراحی سایت شدنی است دارای پرسنل زیاد کمی باشند، این گونه کمپانی ها این توانایی را دارند که با خرج های بسیار اقلیت طراحی سایت را اتمام بدهند. البته این جستار را نیز باید مد نظر داشت که طراحی سایت بیچارگی به افراد گوناگون با تخصص های گوناگونی دارد، بدین ترتیب کمپانی هایی که یک یا دو پرسنل داشته و خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند، هرگز نمی توانند با شرکت های حرفه ای و بزرگ چشم وهمچشمی کرده و سایت های با کیفیت را برای مشتریان خویش طراحی کنند. بدین ترتیب شرکت طراحی سایت می تواند کارایی مستقیمی بر روی خرج طراحی سایت داشته باشد.

 

تعداد زبان های سایت
یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند باعث تغییر در خرج طراحی سایت بشود، تعداد زبان های یک سایت می باشد. معمولا سایت هایی که قصد تکاپو در داخل کشور را دارند، به زبان فارسی طراحی می شوند. این در حالی است که سایت های با هدف تکاپو بین المللی باید حائز یک یا چند زبان باشند. معمولا بعضی از کمپانی های تولیدی و یا تاجران بین المللی سایت های انبوه با زبان های مختلف طراحی می کنند. در بعضی موارد نیز یک سایت با زبان های گوناگون طراحی می شود.

معمولا زبان دوم سایت ها می تواند انگلیسی، عربی و یا روسی باشد. برگزیدن زبان های دوم و سوم سایت به نوع کار و جنبش سایت پیوستگی دارد. برخی از محصولات شدنی است مشتری از سراسر جهان داشته باشند، در این چهره بهتر است زبان انگلیسی برای سایت برگزیدن شود. در مواردی که فرآورده مورد عقیده حائز مشتری خاصی می باشد، بهتر است سایت توانایی تغییر به زبان کشور منظور را نیز داشته باشد. برخی از محصولات صادراتی در کشور های گستره خلیج فارس دارای مشتری بوده، برای چنین سایت هایی زبان عربی پسندیده بوده و بعضی از محصولات در کشور هایی مشابه روسیه حائز مشتری زیادی می باشند. در این چهره بهتر است زبان روسی برای سایت در نظر گرفته شود. اضافه کردن یک یا چند زبان علاوه بر فارسی بر روی یک سایت، هزینه طراحی سایت را الی حدودی افزایش می دهد.

 

انتخاب قالب سایت
قالب سایت از سایر مواردی به احصاییه می رود که در هزینه طراحی سایت کارایی گذار می باشد. طراحی سایت می تواند با استفاده از قالب آماده و یا قالب اختصاصی سپریدن شود. معمولا قالب های آماده این برتری را دارند که خرج طراحی سایت را تا حتماً زیادی تفریق می دهند. به همین خاطر بیشتر افراد رغبت دارند از این نوع قالب ها در طراحی سایت بهره‌گیری نمایند.

قالب های اختصاصی کمک می کنند الی بتوان قابلیت های خاصی را به یک سایت اضافه کرد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند سایت آنها حائز قابلیت های خاصی باشد، باید به کمپانی طراحی سایت سفارش طراحی یک قالب اختصاصی را بدهند. این گونه قالب ها معمولا با بها های مختلفی انجام می شود. قالب های اختصاصی کمک می کنند الی بتوان استفاده های بسیار اکثریت را از یک سایت داشت. بدین ترتیب سفارش قالب اختصاصی در سال های پسین با افزایش چشمگیری مواجه شده است.

بهینه سازی یا سئو سایت
هزینه طراحی سایت داینامیک شدنی است نسبت به سایت های استاتیک کمی بیشتر باشد، اما با پروا به اینکه با به کارگیری پنل مدیریتی می طاقت بهینه سازی سایت را به راحتی و به صورت کاملا پیوسته انجام داد، طراحی سایت های مختلف بیشتر به صورت داینامیک انجام می شود. خرج طراحی سایت داینامیک ممکن است در آغاز بر روی خرج های مربوط به راه اندازی سایت کارایی گذاشته و آن را افزایش دهد، اما با بهینه سازی سایت و رسیدن به رتبه های نخست گوگل می توان میزان فروش یک تارنما را لغایت بی گمان زیادی افزایش داد.

بهینه سازی سایت یا سئو سایت کمک می کند الی بتوان به راحتی امتیاز سایت در شبکه های اجتماعی را افزایش داد. افزایش اعتبار سایت در موتورهایی مشابه گوگل مایه می شود تا کاربر پس از سرچ واژه کلیدی مرتبط، سایت شما را در صفحه آغاز گوگل نگریستن کند. این سوژه باعث می شود لغایت بازدیدکنندگان سایت اغلب شوند. افزایش بازدید کنندگان سایت باعث می شود الی مشتریان قصد نیز افزایش یابد. این افزایش مشتری مایه می شود لغایت بتوان از طریق سایت اینترنتی به درآمد بسیار بیشتری دست یافت.

 

هزینه طراحی سایت پیشه ای
هزینه طراحی سایت حرفه ای معمولا اغلب از سایت های معمولی می باشد. سایت های چیره دست معمولا کاربردهای زیاد بیشتری نسبت به سایت های معمولی دارند، بدین ترتیب هزینه طراحی سایت حرفه ای اغلب می باشد. معمولا شرکت های طراحی سایت معتبر توانایی طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت را دارند. سایت های حرفه ای معمولا به چهره اختصاصی کد نویسی می شوند. بدین ترتیب برای طراحی این نوع از سایت ها احتیاج به cms رایگان نمی باشد. زیرا این نوع از cms قابلیت های بسیار اقلیت دارند و این سوژه باعث می شود خوشنودی کاربران از سایت کمتر بشود.

هزینه طراحی سایت چیره دست با این وجود که بالاتر می باشد، اما به خاطر قابلیت های بالای سایت و افزایش بازدید کنندگان در مدت موعد بسیار محدودی جبران می شود. بدین ترتیب افرادی که هزینه طراحی سایت چیره دست را پرداخت می کنند، در پیوسته از این شغل خوشنودی داشته و هرگز از صرف چنین خرج هایی پشیمان نخواهند شد. با توجه به این توضیحات بیشتر کسان بدون در عقیده گرفتن هزینه طراحی سایت حرفه ای، سفارش خود برای سایت کاملا حرفه اتی را ثبت می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین دگرگونی ها در مقوله هوش مصنوعی متحول می‌شود.
به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این دگرگونی ها می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در گونه جستجو برپایی کند.

بر پای بست، هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و آغاز به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های گوناگون انجام می‌شود.

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای همه صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند لغایت بهترین نتیجه حاصل شود.


یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. بعد از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و عکس ها را برچسب گذاری می‌کند.


این شیوه در گویه داستان فیلم‌ها هم انجام می‌شود و شیوه مشابهی بدست گوگل کاربرد می‌شود. این تغییرات می‌تواند در گویه تغییرات سئو تحولاتی برپایی کند.

هم اکنون یکتا از مهم‌ترین مبانی برای اخذ مخاطب بدست سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود الی در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز
دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!

بر پای بست، استاندارد کنونی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال تازه در این مقوله انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه توان گرفته است و نوع اثر دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در دانشمند ختم می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همزمان با نزدیک شدن به ماه‌های نهایی سنه ۲۰۲۰ شناسایی برترین لپ تاپ‌های تولید شده در حوزه‌های گوناگون نخست شده است.
به گزارش مهر به نقل از سی نت، در پیوستگی فهرستی از لپ تاپ‌های برتر از عقیده قیمت، امکانات، طراحی و غیره را بازبینی می‌کنیم که بدست شرکت‌های مختلف تجاری تولید شده اند. استفاده از این لیست به کاربران کمک می‌کند الی لپ‌تاپی متناسب با نیازهای خود را مکشوف و جاسازی کنید.
بهترین لپ تاپ کوچک: عنوان برترین لپ تاپ حقیر به لپ تاپ دل ایکس پی اس ۱۳ می‌رسد که در سنه ۲۰۲۰ فرآوری شده است. البته کمپانی دل در سال ۲۰۱۳ لپ تاپ‌هایی در ابعاد کوچک‌تر نیز تولید کرده است. اما مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ تناسب میان مصرف برق و عملکرد پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم کمپانی اینتل کاربرد شده که گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. بها این لپ تاپ هزار دلار است.

آگاهی ها فناوری ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

بهترین لپ تاپ با نمایشگر جداشونده: اچ پی با فرآوری لپ تاپ اسپکتر ایکس ۳۶۰ در اواخر سنه ۲۰۱۹ توانست بهترین لپ تاپ با توانایی جدا کردن نمایشگر را در دسترس کاربران قرار دهد. این لپ تاپ مجهز به دودمان دهم تراشه‌های شرکت اینتل بوده و از امکانات مناسبی برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران همانند دوربین مادون قرمز، حسگر اثرانگشت و میانی بر از کارانداختن وبکم و صدای میکروفون برخوردار است. سازگاری با شبکه‌های بی سیم ۴G LTE مزیت سایر این لپ تاپ هزار دلاری است.

بهترین مدل مک بوک پرو: در میان گونه ها رایانه‌های مک بوک پروی تولیدی کمپانی اپل، مدل ۱۶ اینچی این فرآورده بهترین عملکرد را داشته است. باتری قدرتمند، نمایشگر فوق دقیق، صفحه کلید روان و پردازنده‌های پسندیده از دسته مزایای این مدل از مک بوک است. البته بها بالای ۲۳۹۹ دلاری مک بوک پروی ۱۶ اینچی خرید آن را برای کسان عادی دشوار می‌سازد.

بهترین مدل لپ تاپ سرفیس: لپ تاپ سرفیس پرو ۷، در میانی مدل‌های گوناگون لپ تاپ سرفیس برترین مدل محسوب می‌شود. این لپ تاپ مجهز به ویندوز حائز پردازنده نسل دهم اینتل بوده و از فناوری بی سیم سریع وای فای ۶ نیز حمایت می‌کند. وانگهی عمر باتری سرفیس پرو ۷ نیز زیاد طولانی است. این محصول نزدیک ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد.

بهترین مدل مک بوک ایر: مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل بهترین مدل عرضه شده از این لپ تاپ تا به امروز است. مک بوک ایر ۲۰۲۰ به انگیزه استفاده از پردازنده‌های جدید، صفحه کلید اخیر و بها پسندیده ۱۰۰۰ دلاری در سنجش با دیگر تولیدات گران قیمت اپل محبوبیت کسب کرده است.

بهترین لپ تاپ از نظر تناسب قیمت و امکانات: لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ حدود ۶۷۰ دلار قیمت دارد و از نظر تناسب بها با امکانات یک محصول آرمانی محسوب می‌شود. سهم مندی از پردازنده‌های جدید رایزن ۵ و ۷ ای ام دی، صفحه کلید تخت، اسکنر پرتو انگشت، پورت یو اس بی سی و وزن کمتر از ۱.۳ کیلوگرم آن را به گزینه‌ای مطلوب برای خریداری مبدل کرده است. در چهره تمایل به خرید لپ‌تاپی ارزان‌تر Aspire ۵ ایسر با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و با بها ۴۰۰ دلار نیز رهنمود می‌شود.

بهترین مدل کروم بوک: کروم بوک آیدیاپد دوئت کمپانی لنوو در میانی انواع لپ تاپ‌های کروم بوک گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. لپ تاپ‌های کروم بوک که مجهز به سیستم عامل کروم شرکت گوگل هستند، برای اجرای برنامه‌های مختلف باید همش متصل به اینترنت باشند. این مدل از کروم بوک دارای نمایشگر ۱۰ اینچی بوده و از صفحه کلید جداشدنی و لمسی برخوردار است. بها مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی این فرآورده به ترتیب ۲۷۹ و ۲۹۹ دلار است.

ارزان‌ترین لپ تاپ بازی: لپ تاپ جی ۵ کمپانی دل با نمایشگر ۱۵ اینچی، ۹۰۰ دلار بها دارد و ارزان‌ترین لپ تاپ برای اجرای بازی‌های ویدئویی با کیفیت مناسب تلقی می‌شود. البته مدل‌های جی ۳ و جی ۷ این لپ تاپ هم عرضه شده است. لپ تاپ وسط ردیف G۵ ۱۵ از پردازنده نیرومند Ryzen ۵ ۴۶۰۰H هم بهره مند است.

بهترین لپ تاپ با نمایشگر کبیر و عمر باتری طولانی: لپ تاپ گرام ۱۷ کمپانی ال جی با نمایشگر ۱۷ اینچی گزینه‌ای مناسب برای خرید در این زمینه محسوب می‌شود. عمر باتری این لپ تاپ هم به ۱۳ ساعت می‌رسد و در فرآوری آن از پردازنده نسل دهم Core i۷ اینتل استفاده شده است. البته قیمت حدوداً ۱۷۰۰ دلاری این لپ تاپ خرید آن را برای عموم مشکل می‌کند.

بهترین لپ تاپ برای کسب و کارها: کارمندان و صاحبان مشاغل با پرداخت نزدیک ۱۸۵۰ دلار می‌توانند لپ تاپ لتیتیود ۹۵۱۰ شرکت دل را خریداری کنند. البته ایسوس و لنوو هم لپ تاپ‌های حرفه‌ای مناسبی را تولید و عرضه کرده اند. اما این لپ تاپ دل بهترین گزینه محسوب می‌شود. این لپ تاپ در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی فرآوری شده و عمر باتری آن به ۲۰ ساعت می‌رسد. پردازنده Core i۷ اینتل، امنیت بالا، قابلیت مدیریت امور از راه دور، سازگاری با شبکه‌های مخابراتی دودمان چهارم و پنجم و استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ است. این لپ تاپ دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه درونی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064443.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ریپورت اینستاگرام : چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟
راهنما / ایموجی، اینستاگرام، ترفندها
آموزش رفع ریپورت اینستاگرام
معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد ریپورت اینستاگرام که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند.

برای مثال شما نمی‌توانید از عکس ها نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خویش کاربرد کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خویش به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در تقدیر TERMS این قوانین ذکر شده است. حال ریپورت اینستاگرام چیست؟

اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها شود. در این سرنوشت از گردآور آموزش‌های اینستاگرام، شیوه تشخیص ریپورت اینستاگرام کاربران و در ضمن رفع ریپورت ذکر می‌شود.

فالوور
کاربران در اینستاگرام می‌توانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند، که به این عمل، ریپورت کردن گفته می‌شود. این ریپورت کردن می‌تواند دربرگیرنده کاربر، پست، تصویر و یا کامنتی باشد. این موارد دربرگیرنده ریپورت می شوند:

انتشار تصویر یا کامنت تبلیغاتی و اسپم
انتشار پست و تصاویر سایرین به نام خود
عدم رعایت قانون کپی رایت
انتشار تصاویر و کامنت‌های غیر اخلاقی
پست‌ها و کامنت‌هایی شامل خودکشی، تهدید و رنجانیدن و استفاده از مواد مخدر
این نکته را در عقیده داشته باشید که اگر ریپورت‌های غیر راستین ارسال شود، منجر به بسته شدن آن اکانت نمی‌شود.

ریپورت اینستاگرام
رفع سخت ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام
در صورتی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالاً با سخت ریپورت و بلاک شدن روبرو شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است بدست کاربران صورت گرفته باشد و یا بدست اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن بدست اینستاگرام
اگر برای کامنت قراردادن یا در اینستاگرام با سخت روبرو شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این سخت بعد از چند ساعت رفع می‌شود. ولی اگر با دشوار لایک کردن روبرو شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید.

بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این گونه از بلاک شدن بدست اینستاگرام شدنی است تا یک ماه طول بکشد.

اگر برای افزایش فالوور خویش در اینستاگرام به اندیشه فالو، آنفالوی دستی هستید این یک راه پرخطر برای شماست. عازم که می تواند به بلاک شدن و حذف اکانت شما منجر شود. اما مسیر دیگری که برای افزایش آن به شما توصیه می شود خرید فالوور اینستاگرام است.

برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای ذیل را سپریدن دهید:
راهکار اول :

به طور کلی اینستاگرام اکانت هایی که فالوور، لایک و یا بازدید بیشتری دارند، بیشتر اعتماد میکند. و کم تر این اکانت ها دچار بلاک و ریپورت اینستاگرام می شوند.

لذا گرد از راه هایی که ممکن است مایه افزایش اعتماد اینستاگرام معتبر تر جلوه کردن اکانت شما شود، افزایش مستمر فالوور و لایک پیج شما می باشد.

برای این شغل می توانید از وسط بسته های پایین به سرعت میزان فالوور درخواستی خویش را سفارش دهید. الی علاوه بر جلب بیشتر اعتماد اینستاگرام، جلوه بهتری در میان فالوورهایتان پیدا کنید.

100
فالوور ایرانی
12500 تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
200
فالوور ایرانی
20000 تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
500
فالوور ایرانی
45000 تومان
زمان اتمام : ۱ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون احتیاج به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
50 فالوور هدیه
1000
فالوور ایرانی
85000 تومان
زمان اتمام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون بیچارگی به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
100 فالوور هدیه
2000
فالوور ایرانی
150000 تومان
زمان سپریدن : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
فالوور ایرانی
265000 تومان
3 روز
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون بیچارگی به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
راهکار دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:
یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید لغایت برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این شیوه به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این قصد می‌توانید از عکس ها زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

ریپورت اینستاگرام
راهکار سوم برای رفع بلاک شدن بدست اینستاگرام:
راهکار سایر برای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این قصد وارد پروفایل خویش شوید و گزینه Edit your profile را برگزیدن نمایید. حال در قسمت می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خویش را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی در بر گیرنده یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید. همانطور که در تصویر ذیل نگریستن می کنید می توانید عدد تلفن و ایمیل خویش را در قسمت های مشخص شده برای رفع ریپورت اینستاگرام انجام دهید.

رفع ریپورت اینستاگرام

راه حل چهارم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked
زمانی که در اینستاگرام بلاک شوید هنگام ورود به صفحه پروفایل خود با پیام Action Blocked مقابل خواهید شد، زمانیکه در پروفایل خود این پیام را نگریستن کردید ، گزینه Tell Us را خپگی دهید الی به اینستاگرام بگویید که در این موضوع اشتباه کرده است.

خرید زبات اینستاگرام
بعد از تماشا این پیام گزینه Tell Us را لمس کنید ، پس از آن به احتمال بسیار اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و تقاضا تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما تقاضا می کند که عکس خویش را ارسال کنید تا رسیدگی کند که شما ربات نیستید و یک آدم واقعی هستید. بعد از بررسی عکس، اکانت اینستاگرام شما پس از چند روز مجدا پرکار می شود.

راه حل پنجم ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات
به صفحه پروفایل اینستاگرام خویش مراجعه کنید. به تقسیم تنظیمات یا Options که با علامت چرخ دنده در زاویه ثبت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. در این سرنوشت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خویش که دربایستن به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید در این تقدیر مسائل مختلفی را می توانید به اینستاگرام گزارش دهید. همانطور که در تصویر زیر نگریستن می کنید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را برگزیدن کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. در متن پایین می توانید نمونه ای از پیامی را که می توانید برای اینستاگرام ارسال کنید تماشا کنید.

?Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension


راه حل ششم برای رفع مسدودی اینستاگرام
در این قسمت با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در تقدیر مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این پیشه لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت راستین شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستاگرام شما را بلاکی خارج می شود. برای احضار شرایط اینستاگرام بر روی آن کلیک کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟
قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، ولی اینستاگرام پروانه نمی‌دهد شما به طور سر راست چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر سایر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این شکیبیدن وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

یگانه از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این قصد اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، اسم اکانت آن کاربر را وارد کنید.

در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و کماکان دکمه Follow را نگریستن می‌کنید، یعنی بدست او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر نام او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان شایستن عدل توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

نکته با اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید اما با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

اگر ریپورت شدن شما در اینستاگرام به خاطر فالوو کردن و لایک بیش از بی گمان در یک بازه زمانی است می توانید از پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت کاربرد کنید. این ربات با سرعت قابل تنظیم از جانب کاربر و مطابق با سیاست های اینستاگرام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما کمک خواهد کرد.

رفع ریپورت عدد تلفن در اینستاگرام
برخی از کسان با مشکلاتی مانند ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. این طور کسان به شیوه های ذکر شده نمی توانند پاسخ بگیرند. و سایر توانا نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند. برای این نوع کسان پیشنهاد می کنم که مسیر پایین را تست کنند. این گذرگاه ۱۰۰ درصد تضمینی نیست ولی امیدوارم شما نیز مثل دوستان دیگر نتیجه کسب کنید. مراحل رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام را دنبال کنید.

یک ایمیل با متن پایین که حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام ، عدد تلفن شما بدون صفر نخست برای ایمیل تقسیم حمایت اینستاگرام به ادرس ارسال کنید. قصد از @ همان @ است.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آداپتورهای تغذیه و یا شارژرهای باطری، ولتاژ برق ورودی را (که یک ولتاژ بالا محسوب می شود) به عنوان ورودی گرفته و آن را به یک ولتاژ سطح ذیل که باره بیچارگی هر لپ تاپ است، تبدیل می کند. آداپتورهای تغذیه توان باره احتیاج برای لپ تاپ و وانگهی شارژ باطری آن را تامین می کنند. به همین جهت به کارگیری آداپتور پسندیده هر لپ تاپ بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

آیا می‌دانید که عدم به کارگیری یک شارژر یا کابل رابط پسندیده و مطابق با نیازهای لپ‌تاپ شما می‌تواند منجر به افت سرعت عملکرد دستگاه شود؟

در بعضی از لپ‌تاپ‌ها به کارگیری آداپتورهای شارژر نامناسب منجر به افت بازده دستگاه و سرعت عملکرد اجزای دشوار افزاری و سیستمی آن می‌شود. میزان افت سرعت عملکرد لپ‌تاپ شما در این شرایط بسته به مدل لپ‌تاپ، آداپتور شارژر بهره‌گیری شده و …. متفاوت خواهد بود. همچنین این افت عملکرد می‌تواند به دلیل به کارگیری کابل‌های مبدل نامناسب نیز ایجاد شود.

 

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ:

_ نوسان برق

_ اب خوردگی

_ در بعضی مواقع ضربه خوردن

_ بهره‌گیری ی تباه از شارژر

_ بد جازدن سوکت شارژر در لپ تاپ و ….

 

نکات بایسته هنگام خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ
خرید آداپتور لپ تاپ

 

انواع آداپتورهای لپ تاپ:

آداپتورهای AC : همان آداپتورهای معمولی هستند که در منزل و پیرامون شغل و … کاربرد می کنیم، این گونه به برق خانگی متصل می شوند و با مختصر کردن ولتاژ سبب قابل استفاده شدن جریان انرژی می شوند.

 

آداپتورهای DC : آداپتورهای دی سی با افزایش ولتاژ سبب بهینه شدن انرژی برق برای استفاده در وسایل دیجیتال می شوند مشابه انوع شارژرهایی که برق ماشین را به دستگاهی چون موبایل انتقال می دهد.

 

آداپتورهای UNIVERSAL: این سری گران بها ترین شارژرهای لپ تاپ هستند و می توانند هر نوع جریانی را به گونه سایر تبدیل کنند.

انوع مختلفی از وسایل می توانند از این سری بهره‌گیری کنند و طیف زیادی از جریان ها در این سری قابل تبدیل است.

 

نکات بایسته اثناء خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ
آداپتور یا شارژر لپ تاپ

 

نکات ضروری اثناء خرید شارژر :

مطابقت ولتاژ و آمپر شارژر با لپ تاپ :

مهمترین مسئله مطابقت ولتاژ و آمپر شارژر و لپ تاپ میباشد. اگر ولتاژ شارژر بالاتر از لپ تاپ باشد ، دستگاه به سرعت داغ کرده و بوی سوختگی از روی برد آن بلند میشود. لذا مهمترین نکته تطابق ریزبین ولتاژ میباشد.

اگر آمپر شارژر لپ تاپ بالاتر باشد رخداد خاصی نمیافتند و آسیبی به لپ تاپ نخواهد رسید. سرانجام باطری لپ تاپ سریع تر شارژ میشود. ولی اگر آمپر شارژر از لپ تاپ کمتر باشد موجب گزند رسیدن به باطری خواهد شد.

 

تهیه شارژر لپ تاپ از فروشگاه های معتبر :

پیش از هر چیز دریافتن این نکته ضروریست که ۹۹ درصد از شارژر لپ تاپ های موجود در بازار ایران ریشه-بن-بیخ نمی باشند. این یک تازه بد نیست ، چرا که کیفیت شارژرهای اصل و شارژرهای غیر اصل ولی با کیفیت خوب تفاوت چندانی ندارد. قبلا ذکر شد که فناوری شارژر لپ تاپ آنقدر پیچیده نیست که سازندگان شارژر و آداپتور از نائل شدن به آن مفتوح باقیمانده باشند. تازه خوش آنکه شارژر لپ تاپ های غیر ریشه-بن-بیخ ولی باکیفیت ( و عمدتا با نام ریشه-بن-بیخ ) در بازار ایران به فراوانی یافت میشود. تنها کافیست برای جاسازی آنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.
واسه همه چی جا هست!
خرید پوشاک بچگانه با نیمه قیمت!!

 

نکات ضروری هنگام خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ
راهنمای خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ

 

بررسی راز فیش شارژر و لپ تاپ:

آیا می توان از شارژری با برند دیگر اما با آمپر و ولتاژ یکسان کاربرد کرد؟ بله می توان کاربرد کرد و آسیبی به دستگاه وارد نمی شود، آداپتور لپ تاپ فناوری منحصر بفردی ندارد و فقط وظیفه تامین برق با ولتاژ و آمپر را دارد. تنها کافیست سر برگه ها با هم مطابقت داشته باشند.

 

پلاریته + و – خروجی آداپتور جدید شما باید امثال پلاریته خروجی آداپتور قبلی شما باشد.

ولتاژ و جریان خروجی هر آداپتور بر روی برچسب مشخصات آن ذکر شده است. به عنوان مثال در آداپتوری خروجی آداپتور ۱۹ ولت ۴٫۷۴ آمپر می باشد.

 

زمانی که تصمیم به خرید یک آداپتور جدید دارید قانون ذیل را باید در عقیده داشته باشید:

۱- ولتاژ خروجی آداپتور باید کاملا یکسان باشد و جریان آن می تواند مساوی و یا بیشتر از آداپتور اورجینال باشد.

۲- به عنوان مثال، در صورتی که یک لپ تاپ دربایستن به یک آداپتور ۱۹ ولت ۴٫۷ آمپر داشته باشد، به جای آن می تاب از ۱۹ ولت ۶٫۳ آمپر استفاده کرد

 

سنجش حرفه ای شارژر لپ تاپ :

برخی وزن شارژر یا رنگ پلاستیک بدنه را معیار کیفیت قرار میدهند. صحیح است که بسیاری از شارژرهای بد کیفیت وزن کمی دارند ولی در بازار شارژرهای بی کیفیت بسیاری هستی دارد که به روشهای گوناگون وزن ایده آل دارند. به هر صورت نما ، استشهاد بر کیفیت نیست.

آنچه بصورت حرفه ای طاقت تشخیص کیفیت شارژرهای لپ تاپ را دارد فقط ولت متر و آمپر سنج است. با پیوندیدن شارژر به این تجهیزات اندازه گیری ، اگر ولتاژ و آمپر دقیقا برابر آنچه روی شارژر نوشته شده نمایش داده شد و اگر این ارقام در درازا یک بازه زمانی مشخص مثلا نیمه ساعت تغییری نکند بدین معناست که شارژر حائز کیفیت مناسب و استاندارد است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/laptop-adapter2-charger.html



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای خرید یک گوشی موبایل برنامه ریزی کرده‌اید؟ یا می‌خواهید از شر گوشی قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک مدل جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدل‌های رنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری شما را در انتخاب گوشی! این راهنمای خرید می‌تواند در انتخاب گوشی مناسب به شما کمک بسیاری کند.

 

پارامترهای مهم در خرید گوشی موبایل

مهمترین مواردی که در حین خرید گوشی باید به آنها دقت کنید، شامل موارد زیر هست:

برند (شناخته شده تر بهتر)

سال ساخت (هرچی جدید بهتر)

سیستم عامل (شامل اندروید، ویندوز، آی او اس و…)

منابع سخت افزاری (رم، حافظه، پردازنده، دوربین، باطری و…)

گارانتی (که بهتر است در این مورد حتماً وسواس به خرج بدید)

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
استفاده از iOS ساده‌تر است، اندروید به شما قدرت انتخاب می‌دهد

 

نکاتی که باید هنگام خرید گوشی موبایل به آن توجه کنید:

سیستم عامل گوشی موبایل:

استفاده از iOS ساده‌تر است، اندروید به شما قدرت انتخاب می‌دهد، اگر شما میان انتخاب iOS و اندروید مردد هستید، به سلیقه خودتان توجه کنید. اگر به دنبال محیطی هستید که استفاده از آن ساده باشد و در عین حال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را به سرعت دریافت کند، قابلیت اجرای جدیدترین اپلیکیشن‌ها را داشته و همچنین امنیت بیشتری داشته باشد، توصیه می‌کنیم یکی از آیفون‌های اپل را انتخاب کنید؛ اما اگر به دنبال محصولات متنوع‌تر با قیمت مناسب‌تر هستید، گوشی‌های اندرویدی گزینه‌ی مناسب‌تری برای شما هستند.

 

بودجه‌ی خود را هنگام خرید گوشی موبایل مشخص کنید:

گوشی‌های موبایل در زندگی هر شخصی، ارزش مشخصی دارد. حتی اگر جزو ثروتمندترین اقشار جامعه باشید، ممکن است نخواهید هزینه‌ی زیادی برای گوشی جدید خود پرداخت کنید؛ شاید هم آنقدر عاشق این دستگاه‌ها باشید که از سایر هزینه‌های زندگی‌تان برای خرید یک گوشی گران‌قیمت، کم کنید. مهم این است که در ابتدا و پیش از خرید گوشی جدید، حداکثر هزینه‌ای را که می‌خواهید برای آن بپردازید، مشخص کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید همین ابتدای کار، انتخاب‌های خود را به طرز چشمگیری محدود کنید.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
پیش از خرید گوشی جدید، حداکثر هزینه‌ای را که می‌خواهید برای آن بپردازید، مشخص کنید

 

صفحه نمایش گوشی موبایل:

اگر چه نمود اصلی صفحه نمایش در بخش بیرونی گوشی بوده و اغلب به عنوان یک مشخصه ظاهری درباره آن صحبت می‌شود، اما بخش اصلی به قسمت زیر بدنه اختصاص دارد. در زمان‌های گذشته که موبایل‌ها متشکل از صفحه نمایش و صفحه کلید بودند، اهمیت آن‌ها برای فعل و انفعال با گوشی غیر قابل انکار بود. حالا که کل گوشی تبدیل به صفحه نمایش شده‌ و تنها راه فعل و انفعال همین قسمت است، این میزان اهمیت به اوج خود رسیده است.

 

صفحات نمایش دارای اندازه‌های مختلفی بوده و ممکن است در رزولوشن‌های مختلفی ارائه شوند. اندازه متداول صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی بین 4.5 تا 5.7 اینچ بوده و متداول‌ترین رزولوشن‌ها به ترتیب اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل)، فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) و کیو اچ‌دی (2560 در 1440 پیکسل) هستند.

 

در بخش قطعات سخت افزاری موبایل ، دو تکنولوژی اصلی برای صفحات نمایش وجود دارند: LCD و LED. تکنولوژی LCD با عنوان نمایشگر کریستال مایع شناخته شده و البته امروز نسل جدیدی از آن با عنوان IPS نیز شناخته می‌شود. در این نسل جدید مشکلات زاویه دید پنل‌های ارزان قیمت LCD رفع شده است. در طرفی دیگر، LED به معنی دیود گسیل نور و یا نسل پیشرفته‌تر آن، AMOLED به معنی ماتریس فعال آلی دیود گسیل نور قرار دارد. فراموش نکنید ساختمان پیکسلی LCD و OLED به میزان زیادی با یکدیگر متفاوت بوده و به نتایج تصویری کاملا مختلفی ختم می‌شوند.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
صفحات نمایش دارای اندازه‌های مختلفی بوده و ممکن است در رزولوشن‌ مختلفی ارائه شوند

 

جنس بدنه‌ گوشی موبایل:

جنس بدنه‌ی گوشی شاخصی است که تأثیر مستقیم در طول عمر آن دارد. اکثر گوشی‌های رده‌پایین و رده‌میانی، بدنه‌های پلاستیکی دارند؛ پلاستیک ماده‌ی ارزان‌قیمتی است که هزینه‌ی نهایی تولید گوشی را کاهش می‌دهد؛ ولی در عوض، به‌راحتی آسیب می‌بیند و استحکام زیادی ندارد. در سمت دیگر، گوشی‌های رده‌بالا از بدنه‌هایی تمام فلزی یا ترکیب فلز و شیشه استفاده می‌کنند.

 

برای این دسته از گوشی‌ها، معمولا از آلیاژهای آلومینیوم استفاده می‌شود؛ آلیاژی که در صنایع خودرو و هوا و فضا هم به کار می‌رود. بدنه‌ی فلزی باعث اعلا شدن گوشی و خوش‌دست‌تر شدن آن می‌شود. به‌علاوه این نوع بدنه‌ها مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند.

 

مورد بعدی این است که آلیاژ آلومینیوم، رسانای خوبی برای گرما محسوب می‌شود؛ این موضوع هم یک مزیت است و هم یک عیب؛ مزیت از این نظر که گرمای تولیدشده توسط قطعات داخلی، به‌سرعت از گوشی دفع می‌شود و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. اما همین مورد سبب می‌شود که هنگام انجام محاسبات سنگین مثل اجرای بازی‌های سه‌بعدی، بدنه‌ی گوشی داغ و کمی آزاردهنده شود.

 

اما بدنه‌ی فلزی برخی از گوشی‌ها روکشی از جنس شیشه دارد. شیشه زیبایی گوشی را دوچندان می‌کند ولی در ضربات به‌راحتی ترک می‌خورد و خرد می‌شود. شیشه همچنین اثر انگشت و چربی دست را کاملا نشان می‌دهد؛ این موضوع در مورد گوشی‌های فلزی و پلاستیکی که روکشی براق دارند هم صادق است. اگر وسواس زیادی برای تمیز بودن بدنه‌ی گوشی‌تان دارید، بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که از روکش‌های فلزی برس‌خورده بهره می‌برند.

 

حافظه داخلی و تاثیر آن بر سرعت گوشی موبایل:

حافظه داخلی، تقریبا هر کاری که انجام می‌دهید را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگرچه اغلب کاربران فقط به میزان حافظه داخلی و انتخاب حافظه بیشتر توجه دارند، بررسی نوع حافظه را فراموش می‌کنند؛ فاکتوری که می‌تواند تاثیری قابل توجه بر روی تجربه کاربری شما داشته باشد.

نوع حافظه داخلی مشخص می‌کند که اطلاعات با چه سرعتی نوشته و خوانده شوند. حافظه گوشی های برتر موجود در بازار، از نوع UFS 2.1 است؛ ولی اگر به دنبال خرید یک موبایل اقتصادی هستید، مطمئن شوید از حداقل eMMC 5.1 استفاده شده باشد. این اطلاعات در وب‌سایت سازنده یا پلتفرم‌های شخص ثالث آنلاین وجود دارد.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
جنس بدنه‌ی گوشی شاخصی است که تأثیر مستقیم در طول عمر آن دارد

 

گوشی دو سیم کارت یا تک سیم کارت :

احتمالا شما هم میدانید که تقریبا دوران گوشی های تک سیم کارت سر آمده و حتی کمپانی بزرگ اپل که تقریبا بزرگترین و سرسخت ترین مخالف این پدیده دو سیم کارته شدن گوشی ها بود هم جدیدا با رونمایی از سری آیفون های XS و XS Max در مدل های تک سیم و دو سیم کارته نشان داد که بازخورد تجربه کاربران و رضایت مشتریان از این ویژگی در سال های اخیر به حدی مطلوب است که برای باقیماندن در گود رقابت به عنوان یکی از برترین برند های دنیا نمیتوان بیشتر از این مقاومت کرد.

 

از لحاظ کیفی معمولا تفاوت خاصی بین گوشی موبایل با یک مدل خاص که در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت ساخته شده وجود ندارد، دقت کنید در یک مدل نه دو مدل متفاوت، اما ممکن است موارد استثنا هم وجود داشته باشد مثل تفاوت در حافظه داخلی... برای اینکه خیالتان راحت شود حتما قبل خرید مشخصات فنی محصول را چک کنید.

 

در اکثر موارد گوشی های دو سیم کارت نسبت به مدل تک سیم خود به علت قابلیت اضافه ای که دارند ( پشتیبانی از یک سیم کارت دیگر ) مقداری گرانتر هستند.
آیا موبایل ها به محافظ صفحه نمایش نیاز دارند؟

اما پیشنهاد ما به شما خرید گوشی دو سیم کارت است زیرا که اگر شما در حال حاضر نیز نیازی به استفاده از سیم کارت دوم ندارید مسلما با پرداخت هزینه ای اندک آینده نگری کردید و اگر در آینده نیاز به استفاده از سیم کارت دوم وجود داشته باشد نیازی به تعویض تلفن همراه خود ندارید.

 

عمر باتری گوشی موبایل :

روی هم رفته، گوشی‌های پایین‌رده از باتری‌های ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. به دلیل رزولوشن پایین نمایشگر این گوشی‌ها و کم‌مصرف بودن تراشه‌ها، معمولاً باتری این گجت‌ها حدود یک روز دوام می‌آورند. البته برخی از گوشی‌های پایین‌رده، مانند نوکیا ۲، از باتری‌های ۴۰۰۰ یا حتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. چنین ظرفیت‌هایی استثناء هستند ولی در کل باید بگوییم که اگر باتری گوشی پایین‌رده شما بیش از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، می‌توانید انتظار عمر دو روزه آن را داشته باشید.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
پردازنده قوی با میزان رم بالا تقریبا پاسخ هر گونه پردازشی را می‌دهد

 

پردازنده و رم گوشی موبایل :

اساسی‌ترین فاکتورها برای سنجش قدرت پردازش گوشی، میزان رم، تعداد هسته‌ها و توان پردازشی هر کدام از هسته‌ها می‌باشد. پردازنده گوشی‌ها عموما دو هسته‌ای، چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای می‌باشند. البته با عرضه چیپست‌های 64 بیتی، پردازنده‌های 6 و 10 هسته‌ای نیز وارد بازار شده‌اند. پردازنده قوی با میزان رم بالا تقریبا پاسخ هر گونه پردازشی را می‌دهد.

 

رم دو گیگابایتی و در برخی مدل‌های قدرتمند 3 گیگ، قدرت پردازش بالایی به گوشی می‌دهد. اگر می‌خواهید با گوشی خود بازی‌های سنگین اجرا کنید، حداقل پردازشگر چهار هسته‌ای و رم دو گیگ برای بازی‌های دیتادار لازم است یا اگر قصد اجرای برنامه‌های کاربردی متعدد برای مثال برنامه‌های ارتباطی و اجتماعی مختلف مانند وایبر، لاین، تلگرام و غیره را دارید، حداقل رم مورد نیاز شما یک گیگ است.
دیگه نگران به هم ریختن موهات نباش
رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

 

میزان رم و قدرت پردازشی، نقشی اساسی در پردازش دارد. برای مثال گوشی فعلی شما زیاد هنگ می‌کند، یعنی میزان رم یا پردازشگر آن به نسبت میزان استقاده شما پایین است و باید گوشی موبایل قویتری بخرید. البته این نکته نیز قابل توجه است که پردازشگر قوی مصرف باتری بالایی را می‌طلبد و عموما باید با باتری گوشی همخوانی داشته باشد. ظرفیت باتری پایین در کنار پردازشگر قوی، باعث می‌شود هنگام استفاده سنگین شارژ گوشی به سرعت خالی شود.

 

دوربین گوشی موبایل :

امروزه دوربین در گوشی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند. دوربین‌های با کیفیت و چند ده مگاپیکسلی به وفور در مدل‌های ارایه شده وجود دارند و انتخاب از بین انواع مدل‌ها را سخت‌تر کرده‌اند. ساده‌ترین راه برای سنجش کیفیت دوربین، اندازه مگاپیکسل دوربین می‌باشد، اما چه بسا دوربین‌های 16 مگاپیکسلی مانند سامسونگ گلکسی S6 وجود دارند که از برخی دوربین‌های 20 مگاپیکسلی عملکرد بهتری دارند. بطور کلی کمپانی‌های تولید کننده از سنسورهای سونی، کارل زایس و توشیبا استفاده می‌کنند.

 

عواملی همچون کیفیت نرم افزارِ دوربین، سایز سنسور(حسگر)، شرکت سازنده ی لنز، اندازه دریچه دیافراگم، دارا بودن لرزشگیر اپتیکال، میزان زوم اپتیکال و یکسری ویژگی دیگر مثل ثبت موقعیت جغرافیایی روی عکس ها،قابلیت تمرکز یا فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) ، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR از دیگر ویژگی هایی است که بود یا نبود آنها در کیفیت دوربین شما و نهایتا کیفیت تصاویر و فیلم های ثبت شده قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

 

در نتیجه برای مقایسه و خرید تلفن همراهی که در نظر دارید تنها به مقایسه مگاپیکسل دوربین ها بسنده نکنید و بهتر است عکس‌های گرفته شده از دوربین گوشی‌ها در شرایط مشابه با هم مقایسه شوند. علاقه مندان به عکاسی موبایل باید دقت بیشتری در مورد انتخاب گوشی دوربینی و دقت و وضوح دوربین به خرج دهند.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
دوربین در گوشی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند

 

انواع پورت ها در گوشی های موبایل:

پورت های روی موبایل در حالت کلی به نام micro-USB شناخته می شوند که به سه دسته ی Type-A، Type-B و Type-C تقسیم بندی شده اند و هرکدام نسل پیشرفته تری از نمونه ی قبلی خود هستن. در حالت کلی این کابل دیجیتالی برای افزایش سرعت انتقال داده میان دو گجت طراحی شد و همچنین برای شارژ دوباره دستگاه های موبایل مورد استفاده قرار گرفت.

 

الان اکثریت غریب به اتفاق گوشی های هوشمند دارای micro-USB از نوع Type-C هستن که قابلیت های زیادی رو برای شما فراهم می کنه، از جمله: پشتیبانی از ورژن های مختلف USB 2.0، USB 3.0 و USB 3.1 و یا منبع تغذیه، درگاه DisplayPort و در بعضی موارد امکان تاندربولت، که طبق رعایت یک استاندارد خاص از شرکت USB-IF مجوز دریافت می کنند و قابلیت هایشان روی لیبلشان ذکر میشود.

 

حالا همین مدل به سه دسته کوچک تر تقسیم بندی میشود که می توانید با مطالعه اطلاعات روی کابل از این دسته بندی ها مطلع بشید:

پورت USB که نشان از ورژن 2.0 یو اس بی می باشد و سرعت چندانی ندارد.

علامت SS نماینگر عبارت SuperSpeed است و برای ورژن های 3.0 و 3.1 کاربرد دارد.

علامت «10» به معنای سرعت نقل و انتقال داده با حجم 10 گیگابایت بر ثانیه است.

علامت باتری نیز نشان دهنده این است که این کابل برای شارژ دیوایس های مختلف کارایی دارد.

بنابراین اطلاعات وقتی گوشی جدیدی رو می خواهید خریداری کنید می توانید روی کابل نیز تمرکز ویژه ای داشته باشید و با توجه به نیازتان کابل مناسب را به صورت جداگانه خریداری کنید.

 

گوشی های آیفون اما همیشه تافته ای جدا بافته بودن و پورت های اختصاصی خودشون رو داشتن، از پورت 30-Pin روی آیفون های قدیمی تا امروز که پورت دیجیتال لایتنینگ جای آن ها را گرفته است. پورت لایتنینگ با این منظور روی آیفون طراحی شد که جک 3.5 میلیمتری حذف شود و دیگر فضایی را اشغال نکند، در نتیجه آیفون های جدید اندکی کاهش قطر داشتن و طبق ادعای اپل، به دستگاهی کاملا دیجیتال بدل شده اند.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
پورت های روی موبایل در حالت کلی به نام micro-USB شناخته می شوند

 

نکاتی که هنگام خرید گوشی هوشمند جدید نباید انجام داد :

- زمانی که قصد خرید گوشی هوشمند داشتید باید به این نکته توجه کنید که در ابتدا نباید مستقیما اولین گوشی که دیدید خریداری کنید.

- به دنبال تبلیغات نروید.

- تنها به حرف فروشنده اعتماد نکنید.

- از اولین فروشگاهی که می روید، خرید نکنید.

- به هیچ عنوان برای خریدن یک گوشی بیشتر از استطاعت مالی خود خرج نکنید.

- تنها به خاطر علاقه و وفاداری خود به یک برند، خرید نکنید.

- بهترین مدل های سال گذشته را نیز در نظر بگیرید.

- مشخص کردن اولویت‌ها از یادتان نرود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/mobilephone-buying2-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تا به حال شده به جستار راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه فکر کنید؟ به نظر شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟ اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ آیا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس میتونه روی فروش اغلب محصولات ما تاثیرگذار باشه و درآمد خودمون را برای خدماتی که ارائه می‌کنیم اغلب بکنه؟ هیچ میدونستید که با ساخت یک فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس میتونید علاوه بر مشتریان محلی که در شهر خودتون هستند مشتریان بسیار زیادی را در سطح مملکت جذب کنید؟ و کلی سوالات از این قبیل که قبل از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهش فکر می‌کنید، به نظرتون استجابت این سوالات چه چیزی میتونه باشه؟

در این نوشتار از پایگاه نزاکت هدف دارم به تعلیم راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازم و طراحی سایت فروشگاهی استجابت تمام سوالاتی که در بالا مطرح شده را با هم دیگه مورد بررسی قرار بدیم. در این آموزش از سایخت سایت فروشگاهی منظور دارم به روش ساخت فروشگاه با ووکامرس بپردازم، ولی پیش از اینکه به سوژه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس بپردازیم لازمه پاسخ برخی سوالاتی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی ممکنه با اون روبرو بشید بپردازم.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس
ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس امکان وب سایت فروشگاهی صرفه جویی در هزینه‌ها را برای شما به پیگیری خواهد داشت. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل گستردگی و تنوع در قالب وردپرس و افزونه وردپرس که داره میتونه دست شما را برای ساخت هر گونه فروشگاه اینترنتی چه برای فروش محصولات فیزیکی و چه دانلودی بازتر بزاره. پس برای اینکه با مزایای ساخت سایت با ووکامرس اغلب آشنا بشید یک چک لیست از این مزایا را تعبيه می‌کنیم.

هزینه کم در سنجش با دیگر سیستم‌ها: ساخت سایت با وردپرس و ووکامرس که هر دو به چهره مجانی عرضه شدند خرج کمتری در مقایسه با دیگر سیستم‌های فروشگاهی مانند پرستاشاپ خواهد داشت.
گستردگی در قالب ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های قالب وردپرس بسیار زیادی وجود دارند که به چهره رایگان و بازرگانی انواع قالب ووکامرس مطابق با فناوری و دربایستن روز طراحی می‌کنند.
گستردگی در افزونه‌های ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های افزونه وردپرس نیز دربایستن کاربران را برای افزودن امکانات به ووکامرس مورد بررسی پیمان داده و اقدام به طراحی افزونه رایگان و تجاری برای رفع این نیازها می‌کنند.
امکان گزارش‌گیری کامل از فروش: با به کارگیری ووکامرس می‌توانید گزارش کاملی از فروش محصولات خود را داشته باشید و از آنها در بازه‌های زمانی مختلف گزارش جاسازی کرده و با مطالعه و تجزیه و تحلیل داده‌ها برنامه ریزی تبلیغاتی برای فروش محصولات داشته باشید.
فروش اتوماتیک بدون طی مراحل گوناگون: با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی سایر نیازی به حضور فیزیکی در محیط‌ تجاری خویش ندارید و می‌توانید به راحتی حتی در رختخواب خویش به مدیریت فروشگاه بپردازید

:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه ، ویروسی شدن و... حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم. در ادمه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه بدون نیاز به نرم افزار معرفی میکنیم.

 چگونه می توان فایلهای حذف شده دائمی را بدون نرم افزار بازیابی کرد؟

شاید شما فایلهایی را بطور تصادفی حذف کرده یا ویروس مخرب داشته باشید به هر حال شما تمایل به بازگرداندن فایلهایتان دارید.

شما در جستجوی بهترین گزینه های بازیابی هستید. بسیاری از این راه حل ها به نرم افزار احتیاج دارند اما در صورت عدم استفاده شما از نرم افزار ، ما چند روش برای بازیابی فایل های حذف شده دائمی و بدون نرم افزار داریم.

 

1- آیا بازیابی فایل های حذف شده دائمی امکان پذیر است؟

در بیشتر مواقع حذف فایل ها غیر ممکن است. اما وقتی اتفاقی بیفتد ، فوراً فکر می کنید "اوه! آیا امکان بازگشت آنها وجود دارد؟". 

خوشبختانه جواب مثبت است. پس از حذف فایل ها ، فوراً از رایانه شما پاک نمی شود. به دلیل نحوه ذخیره داده های سیستم عامل ، یک دوره زمانی وجود دارد که  فایل های حذف شده هنوز در دسترس هستند حتی اگر نمی توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. تا زمانی که شکاف های هارد دیسک مورد استفاده توسط  فایل ها بازنویسی نشود ، بازیابی همچنان امکان پذیر است.

نرم افزار یک گزینه است اما تمرکز اصلی ما توضیح در مورد چگونگی بازیابی فایلهای حذف شده دائمی در ویندوز 10 بدون نرم افزار است.

 

 بازیابی فایل های پاک شده , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10

بازگرداندن فایلهای پاک شده بدون نرم افزار

  

2- بازیابی فایل های حذف شده دائمی در ویندوز 10/8/7 بدون نرم افزار :

1- بازیابی فایل های حذف شده دائمی بدون نرم افزار از Previous Version :

اولین راه حل ما برای بازیابی فایل های حذف شده دائمی و بدون نرم افزار با بازیابی نسخه قبلی است.

مرحله 1 . به پوشه ای بروید که داده های از دست رفته شما را در آن ذخیره کرده است.

 

مرحله 2 . بر روی پوشه راست کلیک کرده و روی "Properties" کلیک کنید.

 

مرحله 3 . به برگه "Previous Versions" بروید و اگر نسخه های قابل بازیابی وجود دارد ، می توانید آنها را بازیابی کنید.

 

 بازیابی فایل های پاک شده , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10

ریکاوری فایل های پاک شده 

 

نکته منفی استفاده از این روش این است که برای همه پوشه ها کار نمی کند. برخی از آنها نسخه قبلی را ندارند و بنابراین Previous Versions امکان پذیر نخواهد بود. برای بیشتر قسمتها ، حداقل ارزش بررسی Previous Versions در دسترس است.

 

2- فایل های حذف شده دائمی و بدون نرم افزار را از یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

راه دیگر که می توانید فایلهای حذف شده دائمی و بدون نرم افزار را بازیابی کنید این است که به سادگی بازیابی از نسخه پشتیبان تهیه کنید. انجام این کار از نسخه پشتیبان شخصی خود ساده و کپی و چسباندن است ، اگرچه یک ویژگی داخلی ویندوز برای گرفتن بک آپ و بازیابی آنها وجود دارد.

 

مرحله 1 . "Control Panel" را در نوار جستجو، جستجو کرده و بر روی نتیجه نهایی کلیک کنید.

 

مرحله 2 . از این فهرست "(Backup and Restore (Windows 7 " را انتخاب کنید.

 

مرحله 3 . به شرطی که قبلاً از نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید ، "Restore my files" را مشاهده خواهید کرد. روی این دکمه کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

 

 بازیابی فایل های پاک شده , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10

برگرداندن فایل های پاک شده در ویندوز 10

 

بدیهی است ، این گزینه به این بستگی دارد که شما قبل از حذف فایلها ، از ویژگی Windows backup استفاده کرده اید. با فرض اینکه شما از این ویژگی استفاده نکردید ، به روش بعدی بروید.

 

3- بازیابی فایل های حذف شده دائمی در ویندوز 10 با استفاده از دستور Prompt 

راه حل نهایی ما در مورد بازیابی پرونده های حذف شده دائمی ، در مورد Command Prompt است. در ابتدا ، این پیچیده تر از آنچه در واقع است به نظر می رسد ، به همین دلیل راه حل های دیگر در اینجا ترجیح داده می شوند.

 

مرحله 1 . در نوار جستجوی ویندوز "Command Prompt" را وارد کرده ، روی برنامه راست کلیک کرده و "Run as Administrator" را کلیک کنید.

 

مرحله 2 . پس از باز شدن Command Prompt ، دستور "chkdsk C: /f" را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. توجه داشته باشید که "C:" حرف پیش فرض درایو است ، بنابراین ممکن است شما نیاز به تغییر این کار داشته باشید.

 

مرحله 3 . پس از اتمام بررسی دیسک ، دستور "ATTRIB -H -R -S /S /D C:*.*" را تایپ کنید. باز هم ، ممکن است مجبور شوید C: را به حرف دیگری تغییر دهید.

 

این مهم است که تا زمان کامل شدن مراحل کار خود، هیچ یک از این دستورات را متوقف نکنید ، زیرا این امر معمولاً باعث خرابی گسترده داده ها می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recover-files2-software.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اهداف اصلی رمزگذاری فایلهای شما اطمینان از حفظ حریم شخصی شما ، محافظت از داده های شما و امنیت فایل های شما است ، برای محافظت از اطلاعات محرمانه ، یک لایه محافظت اضافی وجود دارد و باید وقتی کاری انجام می دهید که احساس می کنید باید از آن محافظت کنید آن را فعال کنید.

پسورد گذاشتن روی فایل زیپ:

رمز گذاشتن روی فایل زیپ برای تقویت امنیت داده های مهم در بایگانی ZIP مفید است. در این مقاله نحوه رمزگذاری فایل ZIP را یاد خواهید گرفت در ادامه با ما همراه باشید.

 

روش اول : فایل ZIP را با نرم افزار WinZip رمزگذاری کنید 

برنامه WinZip را باز کرده و در قسمت Actions روی Encrypt کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

فایلهای خود را به قسمت NewZip.zip (قسمت مرکز) بکشید و رها کنید و هنگامی که کادر محاوره ای ظاهر شد، رمز ورود را وارد کنید و روی OK کلیک کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل 

 

بر روی گزینه Options در قسمت Actions کلیک کرده و Encryption Settings را انتخاب کنید . سطح رمزگذاری را تنظیم کرده و روی Save کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ

 

روش دوم : فایل ZIP را با نرم افزار WinRAR رمزگذاری کنید 

WinRAR نرم افزاری برای فشرده سازی فایلها است. با استفاده از نرم افزار WinRAR می توانید فایل zip را هنگام ایجاد آن رمزگذاری کنید.

 

مرحله 1. بر روی فایلتان کلیک راست کنید و روی  "Add to archive" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

آموزش رمز گذاری روی فایل زیپ

 

مرحله 2. "ZIP" را به عنوان قالب بایگانی انتخاب کنید ، سپس بر روی "Set password" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

مرحله 3. در پنجره بازشو ، می توانید یک رمز عبور وارد کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری فایل زیپ 

 

روش سوم : فایل ZIP را با Zip7 رمزگذاری کنید

7ZIP یکی دیگر از نرم افزارهای شگفت انگیز در مدیریت بایگانی فشرده شده است. رمزگذاری یک فایل ZIP نیز آسان است.

 

مرحله 1. روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید ، به Zip>Add to archive-7  بروید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

 

مرحله 2. zip را به عنوان قالب بایگانی  در لیست کشویی archive format انتخاب کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ 

 

مرحله 3. در همان پنجره ، رمزعبور را در زیر"Encryption"  تنظیم کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل

 

اکنون شما آماده ذخیره ، ارسال ایمیل یا به اشتراک گذاری فایلهای خود با امنیت اضافی با هر یک از روشهای بالا هستید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/training-encrypted-zipfile.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. علت محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه راحتی کار کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت درونمایه ندارند. در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت محتوا نخست وردپرس و پس از آن جوملا قرار دارد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.
هزینه طراحی سایت با وردپرس
قیمت طراحی سایت حاضر برای سایت های فروشگاهی،شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است.
محدوده قیمت طراحی سایت زیاد وسیع است، همین فرمایش باعث سردرگمی خریداران شده است. ممکن است شما نیز با این جستار مواجه شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار بسیار ولی با قیمتی نازل می کندف در حالیکه سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات کمتری برخوردار است، ضمن اینکه قیمت بالایی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با حمایت ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.
طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های حاضر صورت می‌گیرد. تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس و قالب های آماده، دارای خرج اقلیت به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و شرکت هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که هدف اجرا کردن ایده های خاصی دارند که الی کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای حاضر قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری زیاد شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای استفاده کرد که تا کنون دیگران متعلق به بهره‌گیری نکرده اند و یک سایت خاص با خرج کم داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.
عوامل کارایی گذار بر بها طراحی سایت وردپرس
تعیین نوع تارنما و فعالیت‌های آن
پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم، باید نوع وب سایت و تکاپو مورد عقیده آن را مشخص کنیم. بخش بندی سایت‌ها زیاد بسیار است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته تا سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی متفاوتی دارند. قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یگانه از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین بها طراحی سایت، همین موضوع است.

 

رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها
فاکتورهای عمومی در طراحی همگی سایت‌ها را در عقیده داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش درست صفحات در موبایل و سایر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و اصولی سمت سرور و کاربر که مواردی است که بر بها طراحی سایت کارایی گذار هستند. هر چه زمان و انرژی و دانش اکثریت برای طراحی سایت دربایستن باشد طبیعتا خرج طراحی آن سایت نیز بیشتر خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی بها بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های حاضر و وردپرس داشته باشد.


تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت تکاپو دارند.
قطعا یک تیم طراحی تارنما بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس حقیر در اختیار دارد.

 

بارگذاری سایت طراحی شده
سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و دامنه باید تنظیم گردند. در ضمن ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است. اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند سپریدن شود یا بدست یک متخصص.

 

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

 

درج اطلاعات یا data entry
وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای امر هیچ محتوایی تو آن نیست. فقط چیزی که وجود دارد تعداد متن و عکس نمونه هستند. محتوا می‌تواند دربرگیرنده موارد مختلفی از جمله عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک متخصص بسپارید لغایت بر اساس اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

 

آموزش روش شغل کردن با سیستم مدیریت محتوا
بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی وب سایت با ساخت فیلم آموزشی هزینه طراحی سایت با وردپرس به کاربران، نحوه شغل کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را تعلیم می‌دهند.
برخی دیگر از راه فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری آموزش شیوه پیشه کردن و مدیریت سایت را انجام می‌دهند.
و عده‌ای دیگر، سایت را پس از طراحی بدون هیچ آموزشی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.
قطعا هر یک از موارد فوق تاثیر زیادی در بها سایت تعبيه شده توسط کاربران را دارد. بعد ممکن است کاربری سایتی حرفه ای تهیه نمایید اما بدون تعلیم نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک تعلیم خوب و جامع، شما را توانا می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی چیره دست نمایید.


پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت
پشتیبانی در دامنه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که در واقع این فرمایش نشانه دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم آغاز می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک کارآزموده برای رفع دشواری ها و سوالات تان خواهد بود.


خرید دامنه سایت طراحی شده
اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند رهنمود ما انتخاب دامنه ir‌ برای سایت است؛ اما اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط مختلف دانشمند هستند بهترین پیشنهاد خرید پهنه دات کام است.

 

خرید هاست یا میزبانی وب
هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سنه 1399 مبلغی بالغ بر نزدیک 150 هزار تومان می‌باشد؛ پس اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این سوژه دیدی محتاطانه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

متأسفانه، دزدی در اینترنت شایع شده است و یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می‌توانید مرتکب شوید این است که، فکر کنید این امر فقط برای دیگران اتفاق می‌افتد و اگر هیچ کاری انجام ندهید، هرگز دچار مشکل نخواهید شد. متأسفانه، قضیه به این سادگی نیست. بنابراین در صورتی که اکانت شما هک شود، چگونه باید متوجه آن شوید؟

 

در این مطلب می‌توانید با راهکارهای جلوگیری از هک شدن و اطلاع یافتن بعد از آن آشنا شوید.

اشتباه نکنید، هک شدن تنها برای دیگران اتفاق نمی‌افتد. فقط نیاز به کمی بدشانسی دارد و ناگهان، یکی از کسانی می‌شوید که قرار نبود این اتفاق برایشان رخ دهد. تقریباً برای هرکسی در بعضی مواقع احتمال هک شدن وجود داشته. حتی اسام بزرگ در اینترنت هم می‌توانند هک شوند، مثل اپل یا یاهو. اما چگونه متوجه شوید که کسی شما را هک کرده است؟ ابتدا باید با چند عنصر اساسی شروع کنیم:

 

بررسی کنید که حداکثر امنیت اکانت خود را فعال کرده‌اید

اگر بدشانس باشید، ممکن است سرویسی که استفاده می‌کنید هک شود و سپس سارق می‌تواند به پایگاه داده آن سرویس دسترسی پیدا کند. مدیران سرویس ممکن است با شما تماس بگیرند تا وضعیت خود را تشریح کنید و اگر در رسانه‌های اجتماعی باشید، خیلی سریع با اخبار مرتبط با آن مطلع خواهید شد.

 

اگر هدف سارق یک تجارت یا سرویس نباشد، سپس موارد امنیتی کمی بیشتر به خودتان وابسته است. آیا همه تنظیمات امنیتی را فعال کرده‌اید؟ برای مثال، بعضی سرویس‌ها از سیستم تأیید دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند. احتمال هک شدن با این ویژگی به حداقل می‌رسد و حتی اگر این اتفاق افتاد، به شما اطلاع داده خواهد شد. به عنوان مثال، گوگل، فیس بوک و دراپ‌باکس یک پیام ارسال می‌کنند تا به شما اطلاع دهند که کسی سعی کرده است از یک دستگاه جدید به اکانت شما دسترسی پیدا کند.

 

هک رمز عبور,هک رمز عبور کامپیوتر

 

بررسی کنید که رمز عبورتان تا چه میزان ایمن است

البته، همه وب‌سایت‌ها طیف وسیعی از گزینه‌های امنیتی را ارائه نمی‌دهند. بنابراین باید به سختی و برای مدت طولانی روی عنصر اصلی محرمانه بودن اکانت تمرکز کنید: یعنی رمز عبور. اگر سرویس هک شده باشد، کیفیت رمز عبور شما واقعاً اهمیتی ندارد، اما اگر شخص شما هدف قرار گرفته باشید، مهم است که یک رمز عبور ایمن انتخاب کنید.

 

پس چگونه می‌توان گفت که رمز عبور به اندازه کافی ایمن است؟ احتمالاً از دور و بر شنیده‌اید که یک رمز عبور ایمن باید ترکیبی از اعداد، حروف و برخی اوقات کاراکترهای خاص باشد. مشکل این است که ماشین‌هایی که تلاش می‌کنند رمز عبور شما را به دست آورند هم از این موضوع آگاه هستند، بنابراین با ایجاد ترکیبی از این کاراکترها، لزوماً هک کردن اکانت را غیرممکن نمی‌کنید، تنها آن را مشکل‌تر می‌کنید زیرا سازقان مجبور می‌شوند تعداد بیشتری از ترکیباتی که شامل اعداد و کاراکترهای خاص است را تست کنند. Bill Burr، سازنده استانداردهای رمزعبور ایمن، مشکل را توضیح داده است. به طور خلاصه، او می‌گوید برای اطمینان یافتن، سعی کنید در انتخاب رمز عبور خلاق باشید و مطمئن شوید که رمز عبور فقط یک کلمه با کاراکترهایی در آغاز و پایانش نباشد.

 

اگر رمز عبورتان "Password31" است، احتمالاً باید فکر این باشید که کمی آن را پیچیده‌تر کنید.

 

این دو نکته می‌توانند به شما ایده از موقعیتی بدهند که امنیت اکانت شما در آن قرار دهد، اما نمی‌توانند بگویند که هک شده‌اید یا نه. بنابراین چگونه مطمئن شوید؟

 

به علائم نگاه کنید

در تئوری، ممکن است اکانت شما هک شده باشد بدون اینکه حتی متوجه شوید. در عمل، کمتر واضح است، زیرا اگر کسی مزاحم شود تا اطلاعات مربوط به اکانت شما را در کنترل بگیرد، احتمالاً قصد دارد کاری با آن‌ها انجام دهد. آن‌ها یا به طور مستقیم از اکانت شما استفاده می‌کنند، برای مثال رمز عبورتان را تغییر می‌دهد، با استفاده از اکانت شما خرید اینترنتی انجام می‌دهند و ایمیل‌های نامناسب به مخاطبین شما ارسال می‌کنند، یا اینکه به صورت غیر مستقیم برای جمع کردن اطلاعات دیگری که در اکانت یافت می‌شود، از آن استفاده می‌کنند. بنابراین، آن‌ها می‌توانند از داده‌های شخصی شما استفاده کرده یا آن‌ها را بفروشند.

 

هک رمز عبور,هک رمز عبور کامپیوتر

 

به صورت آنلاین بررسی کنید که هک شده‌اید یا نه

اگر دزدی در مقیاس بزرگ صورت بگیرد، می‌توانید بررسی کنید که هک شده‌اید یا نه. یک متخصص امنیتی لیستی از همه قربانیان بعد از هر حمله معروف ایجاد کرده است و به کاربران امکان می‌دهد که اکانت خود را برای هک شدن بررسی کنند. نام وبسایت او Have I been pwned است. شما فقط باید آدرس ایمیل خود را در آن تایپ کنید و در صورتی که کسی از رمز عبور شما اطلاع داشته باشد، وب‌سایت به شما می‌گوید.

 

همچنین می‌توانید رمز عبور خود را تایپ کنید و در صورتی که به خطر افتاده باشد وب‌سایت به شما می‌گوید. در هر دو مورد، پایگاه داده بسیار عظیم است (بیش از 300 میلیون رمز عبور) زیرا اکانت‌های هک شده از LinkedIn، VK، MySpace، Badoo، Dropbox و بسیاری بیشتر را جمع‌آوری می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/hack-password2-informed.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آی‌فون X که به تازگی معرفی شده اولین هندست اپل خواهد بود که اجازه می‌دهد، کاربر قفل صفحه را با صورتش باز کند. اما در این زمینه اگر بخواهیم به دنبال اولین باشیم، بهتر است Windows Hello مایکروسافت یا همان تشخیص چهره ویندوز 10 را نام ببریم.

 

این ابزار که از وب‌کم لپ‌تاپ یا پی‌سی استفاده می‌کند، کار تشخیص چهره شما را انجام داده و اجازه ورود به ویندوز را می‌دهد. به‌علاوه این برنامه با تعداد زیادی اپلیکیشن از جمله DropBox ،iHeartRadio و OneDrive هم کار می‌کند، پس می‌توانید با وجود آن از مرحله وارد کردن پسورد رد بشید.

 

تنها محدودیتی که در استفاده از این برنامه وجود دارد این است که برخی از وب‌کم‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. در واقع تنها دوربین‌هایی که مجهز به اشعه مادون قرمز هستند با این برنامه سازگارند. این ویژگی بیش‌تر در لپ‌تاپ‌های امروزی و دو-در-یک‌های چند سال پیش از برندهایی مثل دل، لنوو و ایسوس قابل دسترس است.

 

اگر بودجه‌تان اجازه نمی‌دهد که یک لپ‌تاپ جدید بخرید، یک راه آسان‌تر وجود دارد و آن‌هم تهیه یک وب‌کم سازگار مثل Brio 4K Pro لاجیتک یا استارگیزر از برند ریزر است. البته این وب‌کم‌ها هم چندان ارزان نیستند، اما مسلما قیمت‌شان کم‌تر از یک لپ‌تاپ جدید است.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

بررسی حضور ویژگی Windows Hello

اگر همچنان از وجود چنین ویژگی مطمئن نیستید، می‌توانید حضور آن را از طریق کورتانا چک کنید. در نوار جستجوی این دستیار صوتی عبارت sign-in options را تایپ کنید یا این‌که پس از کلیک کردن روی آیکون میکروفون این عبارت را برای کورتانا بخوانید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید گزینه ویندوز هلو را ببینید. اگر وب‌کم از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی کند می‌توانید گزینه تنظیم آن را ببینید و روی Set up کلیک کنید و کار را ادامه دهید.

 

اگر دیدید گزینه Set up خاکستری رنگ و غیر فعال است، در ابتدا و پیش از استفاده از دیگر روش‌های ورود، باید یک پسورد برای سیستم ایجاد کنید. در همان صفحه روی دکمه Add زیر بخش Password کلیک کنید و یک رمز عبور بسازید. پس از انجام این‌کار ویندوز هلو از حالت خاکستری در می‌آید و فعال می‌شود.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

برای تشخیص چهره به دوربین نگاه کنید

پس از راه انداختن آپشن ویندوز هلو به صفحه Welcome to Windows Hello روانه می‌شوید. همان صفحه‌ای که در واقع آخرین شانس شما برای بازگشت از راه‌اندازی ویندوز هلو است. البته اگر بعدها نظرتان عوض شد می‌توانید خیلی راحت پروفایل تشخیص چهره را پاک کنید.

 

 

روی دکمه Get started کلیک کنید. دوربین مادون قرمز روشن می‌شود و به اسکن چهره شما می‌پردازد. تا زمانی که نوار وضعیت آبی رنگ زیر تصویر تمام نشده، مستقیم به دوربین نگاه کنید. اگر سر و چشم‌ها را درست نگه دارید در چند ثانیه عمل تشخیص چهره تمام می‌شود.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

 

پین بسازید

پس از اتمام کار، به شما گزینه‌ای برای بهبود تشخیص چهره از طریق اسکن دوباره داده می‌شود. اگر عینکی هستید و کلاه بر روی سر خود می‌گذارید، بهتر است یک‌بار دیگر با وجود آن آیتم‌ها عمل اسکن صورت را انجام دهید. افزون‌ بر این می‌توانید اسکن را در حالت‌های غیر از مستقیم و زاویه‌دار هم انجام دهید تا همه حالت‌ها را در برگیرد.

 

پس از انجام این کارها از شما خواسته می‌شود که یک پین بسازید تا در صوتی که ویندوز هلو به هر دلیلی کار نکرد بتوانید وارد ویندوز شوید. البته ابتدا از شما خواسته می‌شود که رمز عبور سیستم را وارد کنید و سپس یک پین بسازید، پینی که باید با رمز عبور فرق داشته باشد.

 

نگاه کنید تا قفل باز شود

در تنظیمات ویندوز هلو زیر بخش sign-in، گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با فعال کردن آن از صفحه قفل و پس از تشخیص صورت عبور کنید. این یعنی به محض روشن کردن کامپیوتر و تشخیص چهره، وارد سیستم خواهید شد. اگر این آپشن فعال نباشد پس از تشخیص چهره، خودتان باید صفحه قفل را به صورت دستی رد کنید.

 

اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که زیاد اهل رمز عبور گذاشتن روی سیستم نیستید و به خاطر سپردن این همه عدد و علامت برای‌تان دشوار است، قابلیت تشخیص چهره می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

باز کردن قفل را به انگشت خود بسپارید

ویندوز هلو به‌علاوه می‌تواند با اسکنر اثر انگشت نیز کار کند. روند کار به همان شکلی که گفتیم بوده، فقط به جای چهره در واقع باید انگشت خود را روی سنسور مربوطه قرار دهید تا عمل تشخیص اثر انگشت انجام شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/windowshello-computer2-detection.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()