نوشته شده توسط : ساحل

تجهیزات اکتیو و یا پرکار شبکه Active Network Devices
به کلیه تجهیزاتی در ساختار شبکه که به برق متصل میشوند و وظیفه قسمتی از برقراری پیوستگی و یا انتقال اطلاعات و یا نگهداری یا مدیریت و یا اندوخته سازی اطلاعات را بر عهده دارند ساز و برگ اکتیو و یا فعال شبکه می گویند. برگزیدن صحیح و درست این ساز و برگ امری تخصصی است که میتواند کمک زیادی به عملکرد درست شبکه و هزینه های گردآور بنماید

طراحی تجهیزات پرکار مورد نیاز برای شبکه سازمان و محیط‌ مورد نیاز با توجه به مایحتاج و محدودیت های کارفرما
تهیه انواع ساز و برگ فعال شبکه با بها پسندیده و کیفیت عالی و گارانتی معتبر برای کارفرمایان در کوتاهترین زمان
پشتیبانی و حفاظت شبکه و انجام بالارفتن و بروزرسانی های جهت اتمرار در سرویس دهی پسندیده
برخی از ساز و برگ پرکار شبکه بر این پایه اند :
کارت شبکه
کارت شبکه (Network Interface Card or NIC)
کارت شبکه، یکتا از مهمترین عناصر سخت افزاری در زمان پیاده سازی یک شبکه کامپیوتری است. هر رایانه موجود در شبکه ( سرویس گیرندگان و سرویس دهندگان )، نیازمند به کارگیری یک کارت شبکه است. کارت شبکه، ارتباط بین کامپیوتر و پیرامون انتقال ( همانند کابل ها ی مسی و یا فیبر نوری ) را فراهم می نماید. اکثر مادربردهای جدیدی که از آنان در کامپیوترهای شخصی کاربرد می گردد ، حائز یک اینترفیس شبکه ای onboard می باشند. کامپیوترهای کهنه و یا کامپیوترهای جدیدی که حائز اینترفیس شبکه ای onboard نمی باشند، در زمان پیوستگی به شبکه، می بایست بر روی آنان یک کارت شبکه نصب گردد. کارت شبکه جهت پیوست رایانه به شبکه محلی در سرعت های 100،10و1000 مگا بیت بر ثانیه بکار میرود.

هر کارت شبکه دارای یک آدرس فیزیکی (MAC) است. آدرس فوق یک شماره شش بایتی بوده که سه بایت نخست آن مشخص کننده سازنده کارت شبکه و سه بایت دوم، شماره سریال کارت شبکه است

کارت های شبکه به دو تقسیم کابلی و وایرلس تقسیم می شوند که هرکدام مزایا و معایبی دارند. کارت شبکه های وایرلس به 2 گروه اینترنال و اکسترنال ( قابل حمل) بخش می شوند.

سرور شبکه
سرور Server :
سرورها در شبکه نقش های زیادی را بر دوش دارند و در ضمن بها آنها نیز نسبت به دیگر ساز و برگ معمولا اغلب است. به همین علت انتخاب سرور مناسب از نظر برند و کارآیی شغل بسیار مهم و تخصصی است. برگزیدن سرور نامناسب میتواند باعث بوجود آمدن کندی های زیاد و خرابی های مکرر و خرج های پشتیبانی ناخواسته شود. سرور کامپیوتری است که خدماتی را برای کامپیوترها (یا کاربران آن) فراهم میکند. در تعریفی سایر سرور کامپیوتری است که تقاضا را پردازش کرده و داده را به رایانه دیگری در بستر اینترنت یا شبکه انتقال میدهد. در یک دیتاسنتر، یک رایانه فیزیکی که برنامه ی سرور بر روی آن اجرا میشود را سرور می نامند. بنیاد کار سرور بر پایه انتظار به تقاضا کاربر و برآورده کردن آن است. منظور از کاربر میتواند یک برنامه هم باشد. انوع مختلفی از سرور وجود دارند. سرورها اغلب بر پای بست، هدفی که دنبال میکنند بخش بندی میشوند. سرور به صورت فیزیکی درحقیقت یک دستگاه است و طبق سرویسی که ارائه میدهد تقسیم بندی میشود.
اکسس پوینت

اکسس پوینت Access Point :
همانطور که در یک شبکه کابلی برای برقراری پیوستگی بین رایانه ها به یک سوئیچ شبکه دربایستن داریم در شبکه های وایرلس نیز به یک مشکل انگیزه ها برای برقراری بستگی بین کامیوتر ها بیچارگی داریم که به آن اکسس پوینت می گویند به راستی اکسس پوینت در شبکه های وایرلس همان کاری را انجام میدهد که سوئیچ در شبکه های کابلی بر عهده دارد.

سوییچ شبکه
سوئیچ شبکه Network Switch :
سوئیچ شبکه گرد از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری است . با استفاده از سوئیچ ، چندین کاربر توانا به ارسال اطلاعات از طریق شبکه در یک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت . سوئیچ امثال روتر که امکان وابستگی بین چندین شبکه را فراهم می نماید ، امکان پیوستگی گره های متفاوت ( معمولا” رایانه ) یک شبکه را مستقیما” با یکدیگر فراهم می نماید. شبکه ها و سوئیچ ها دارای گونه ها متفاوتی می باشند. سوئیچ هائی که برای هر یک از اتصالات موجود در یک شبکه درونی استفاده می گردند ، سوئیچ های LAN نامیده می شوند. این نوع سوئیچ ها مجموعه ای از ارتباطات شبکه را بین صرفا” دو دستگاه که منظور ارتباط با یکدیگر را دارند ، در سررسید باره عقیده ایجاد می نماید.

روتر شبکه
روتر Router :
روتر احد از دستگاه های شبکه ای مهم و حیاتی است که متعلق به در شبکه های LAN و WAN استفاده می گردد . روترها تاکنون در مدل های متفاوت و با معماری گوناگون طراحی ، تولید و عرضه شده اند . استفاده از روترها در شبکه به امری متداول تبدیل شده است . یگانه از دلایل مهم اشاعه به کارگیری روتر ، ضرورت پیوست یک شبکه به چندین شبکه سایر ( اینترنت و یا سایر سایت ها ی از راه بعید ) در عصر آماده است . اسم در نظر گرفته شده برای روترها ، متناسب با کاری است که آنان انجام می دهند : ” ارسال داده از یک شبکه به شبکه ای سایر ” به راستی هنگامی که یک شبکه کبیر باشد و هر تقدیر از آن حائز یک رنج آی پی متفاوت وجود داشته باشد از روتر استفاده می شود تا بین این قسمت ها ارتباط استوار کند چون بدون وجود روتر این تقدیر ها قادر به برقرای پیوستگی با هم نمی باشند.

مودم شبکه
مودم Modem :
امروزه کاربران اینترنت به روش ها ی مختلفی به اینترنت متصل می شوند اما یکتا از راه های ساده و پرکاربرد برای اتصال به اینترنت به کارگیری مودم هایADSL و یا دیگر روشهای DSL و مودمهای مخابراتی می باشد .
پرینت سرور Print Server :

تا به حال برای شما این رخداد رخ داده که بخواهید بدون بیچارگی به رایانه ، پرینتری را به اشتراک بگذارید لغایت کاربران از طریق شبکه به آن متصل شوند و پرینت های خویش را ارسال نمایند؟

در واقع شیوه شغل به این صورت می باشد که شما پرینتر خود را با کابل یو اس بی یا پارالل به پرینت سرور وصل می کنید واز سوی سایر پرینت سرور را با یک کابل شبکه به سوئیچ شبکه متصل می کنید این شغل مایه میشود که پرینت سرور IP بگیرد و در شبکه شناسایی شود و از این به پس کاربران درخواست های پرینت خود را مستقیماً برای پرینتر میفرستن و دیگه نیازی به این نیست که یک رایانه همیشه صریح باشه و یک پرینتر روی آن Share شده باشه الی بقیه کاربران بتونند پرینت بفرستند

منبع : 

https://avashnet.com/active-network-services/



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

د در مصوبات مجلس را به پارلمان ابلاغ کرد. شورای نگهبان جزء ۲ بند «ی» تبصره ۶ را دارای ابهام و مغایر با اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی دانسته است.

طبق بند «ی» تبصره ۶، حق‌السهم دولت از اپراتورها ۱۰ درصد افزایش می‌یابد و مبلغ دریافتی به‌میزان ۳ هزار میلیارد تومان، به تولید محتوا و نظارت در فضای مجازی، توسعه‌ی زیرساخت اینترنت ثابت پر سرعت توسط شرکت مخابرات برای رقابت و مقابله با تهدیدات اینترنت ماهواره‌ای و توسعه‌ی شبکه ملی اطلاعات اختصاص داده خواهد شد.

از زمان تصویب این مصوبه در مجلس، وزیر ارتباطات بارها نسبت به ابهامات موجود در آن و گران شدن اینترنت هشدار داد. البته مصوبه‌ی مذکور پس از تصویب نیز، برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بازگردانده شد.

شورای نگهبان در توضیح ایرادات موجود در جزء ۲ بند «ی» مصوبه آورده است:

از این جهت که مشخص نیست در حکم این جزء درخصوص افزایش مذکور، مفاد قراردادهای معتبر منعقدشده رعایت شده است یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. همچنین این جزء با توجه به عدم وجود ردیف و نحوه‌ی دقیق هزینه‌کرد منابع مازاد بر مبلغ مذکور، مغایر اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی شناخته شد. استفاده از واژه‌های غیرفارسی «پروژه» و «دیجیتال» نیز مغایر اصل ۱۵ قانون اساسی است.

بر این اساس، کمیسیون تلفیق روز شنبه، ایرادات مصوبه را بررسی و اصلاحات لازم را اعمال خواهد کرد تا نمایندگان مجلس در جلسه‌ی علنی روز یکشنبه، اصلاحات لازم را برای رفع ایراد شورای نگهبان اعمال کنند.

منبع :

https://www.zoomit.ir/tech-iran/368954-guardian-council-increase-proportional-share-operators-not-legal/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به سرویس محبوب کلاب هاوس (Clubhouse) علاقه‌مند هستید و همچنان دنبال دریافت دعوت‌نامه از کاربران آن می‌گردید، لازم نیست بیش از این نگران باشید. گفته می‌شود توییتر قصد دارد سرویس مشابه کلاب هاوس را که برای استفاده از آن به دعوت‌نامه نیاز نیست، به‌زودی به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار بدهد.

سی‌نت در گزارشی اختصاصی می‌نویسد توئیتر سرویس مکالمات صوتی خود را که با نام اسپیسز (Spaces) شناخته می‌شود تا ماه آینده‌ی میلادی در دسترس تمامی کاربران در سطح جهان قرار می‌دهد. Spaces که قابلیتی در اپلیکیشن توییتر است و به‌صورت مستقل ارائه نمی‌شود، به کاربران امکان می‌دهد اتاق‌هایی مجازی تحت عنوان Space ایجاد کنند تا دیگران در آن عضو شوند. به ‌لطف Spaces می‌توانید از طریق توییت یا بخش دایرکت، با بقیه کلیپ‌ صوتی به اشتراک بگذارید. 

توییتر هنگام راه‌اندازی قابلیت Spaces در ماه پایانی سال گذشته‌ی میلادی گفته بود این قابلیت به‌صورت محدود در دسترس قرار دارد و روی «صمیمیت صدای انسان» متمرکز می‌شود. امکان عضو شدن در اتاق‌های مجازی Spaces در حال حاضر برای تمامی کاربران نسخه‌ی اندروید و iOS اپلیکیشن توییتر ارائه می‌شود؛ اما امکان ایجاد اتاق مجازی صرفا در دسترس شماری از کاربران منتخب iOS قرار دارد. نسخه‌ی بتای اندروید Spaces در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد.  در توضیحات به‌روزرسانی iOS نوشته است: «معرفی Spaces؛ اکنون می‌توانید توییت کنید و حرف بزنید.»

قابلیت Spaces در مقایسه ‌با رقیب اصلی‌اش یعنی کلاب هاوس، کمتر انحصاری محسوب می‌شود. در سال جاری میلادی پس از حضور مارک زاکربرگ و ایلان ماسک در کلاب هاوس، این سرویس به‌شدت محبوب شد و امروزه افراد زیادی مشغول استفاده از آن هستند. تحلیلگران می‌گویند کلاب هاوس امروزه یک میلیارد دلار ارزش دارد. 

 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/software-application/368950-twitter-spaces-clubhouse-rival-release-april/



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر منظور شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و کمپانی های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه کامیابی فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین بیچارگی را نمیتوان به هیچ وجه با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با احتیاج و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی کامیاب بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش رتبه و سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو لایق سپریدن می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات ویژه در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت گسترش بالاتری خواهد داشت.‎

طراحی سایت فروشگاهی
ساخت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو
باتوجه به شمردن بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک بایستگی محسوب می شود. بر خلاف تاسیس فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نوع ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خویش را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت بسهولت صورت پذیرد و کاربر ناچار نباشد جهت نگریستن همگی سرنوشت های سایت شما و خرید مبتلا زحمت شود. علاوه بر این یکتا از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو خاصیت طراحی سایت ریسپانسیو یا پیامد گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

طراحی سایت فروشگاهی
سئو و بهینه سازی سایت

لازمه هر کسب و کار دیده شدن بدست مشتری است. از طرفی به انگیزه اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر بعد از طریق اندازی فروشگاه اینترنتی خویش به پیگیری برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خویش با کمترین خرج و بازدهی بالا هستید، کمک دریافت از کارآزمودگان بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است. همین اکنون که با همکاران متخصص طراحی سایت وب رمز تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو برای وب سایت خویش بهره مند شوید.

سئو سایت فروشگاهی
فروشگاه آنلاین با آپتیام بالا

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه ارزانترین طراحی سایت به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است خصوصا با طراحی سایت فروشگاهی چشمداشت میرود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد. خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای راستین را برای شما به ارمغان آورد. امکان طراحی سایت اختصاصی چیره دست و کاملاً مناسب و سازگار با احتیاج های کسب و کار شما، از مزایای سایر طراحی سایت شرکت وب رمز می‌باشد.

آپتایم فروشگاه آنلاین
پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی همیشگی و خدمات بعد از فروش پس از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همواره گرد از اصول پایه و اهداف اصلی وب رمز در جهت جلب خوشنودی و تامین آسایش مشتریان بوده است. بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به پیوستگی همیشه و موثر با مشتریان و تعقیب و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خویش توجه داشته و با شفا کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم. سایت های طراحی شده در وب رمز همواره پشتیبانی خواهند شد لغایت کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به پیشه توسعه تجارت آنلاین خویش بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی در اوایل این هفته با برگزاری یک جلسه با نمایندگان منتخب خود، اطلاعات جالبی را درباره پیشرفت سرویس‌های موبایلی خود ارائه کرد.

در این جلسه که با حضور «خیمه گونزالو» معاون ارشد بخش خدمات موبایل مشتریان و «آندریاس زیمر» رئیس بخش محصولات هواوی در اروپا برگزار شد، آمار جالب توجهی از سوی شرکت هواوی ارائه شد. یکی از این نکات مهم این بود که موتور جستجوی اختصاصی هواوی با نام «Petal Search» تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۶۰ میلیون کاربر فعال در خارج از چین می‌رسد.

در حال حاضر ماهانه ۱۸ میلیون کاربر در خارج از چین از خدمات موتور جستجوی Petal Search استفاده می‌کنند که از این میزان ۴ میلیون نفر ساکن اروپا هستند. باید به این نکته اشاره کرد که یک سال پیش موتور جستجوی Petal Search وجود خارجی نداشت، بنابراین موفقیت آن طی ۱۲ ماه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

 

 

این سرویس به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از طریق بارگذاری یک عکس، بازیگر یا شخص معروف یا محصول موردنظر خود را به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند. دکتر گونزالو در جریان این جلسه تاکید کرد که موتور جستجوی Petal Search دارای گواهینامه صادر شده توسط اتحادیه اروپا است، بنابراین آن‌ها ضمن توجه به حریم خصوصی کاربران خود تایید می‌کنند که تمامی اطلاعات آن‌ها محافظت خواهند شد.

Petal Search در ابتدا برای پیدا کردن فایل‌های نصبی APK اپلیکیشن‌ها مورد استفاده کاربران قرار می‌گرفت اما با گذر زمان این اپلیکیشن به یک موتور جستجوی قدرتمند تبدیل شد. در حال حاضر کاربران با استفاده از آن می‌توانند به جستجوی اخبار، تصاویر، ویدیو، اطلاعات پرواز و فروشگاه‌های بپردازند. همچنین هواوی در آینده قصد دارد دستیار صوتی Celia را با این موتور جستجو سازگار کند.

 

 

 

Petal Search هنوز راه طولانی و بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک موتور جستجوی قدرتمند در پیش دارد اما پیشرفت سریع آن مدیران شرکت را به آینده این موتور امیدوار کرده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مهندسان نانو دانشگاه کالیفرنیا موفق به طراحی یک میکروگرید پوشیدنی شده‌اند که با استفاده از حرکات بدن و تعرق کاربر انرژی مورد نیاز گجت‌های کوچک الکترونیکی را تامین می‌کند. همه قطعات این میکروگرید انعطاف پذیر بوده و قابل شستشو هستند. به علاوه امکان چاپ آن روی لباس وجود دارد.

«میکروکرید» یا «ریزشبکه» (Micro grid) معمولا شامل مجموعه‌ای از سیستم‌های ذخیره انرژی و الکتریکی است که می‌تواند به صورت اتصال شبکه مورد بهره‌برداری قرار گیرد. «لو یین» دکترای مهندسی نانو و توسعه دهنده این ابزار در مورد طراحی میکرگرید می‌گوید:

«میکروگرید جدید با قابلیت‌های خوبی که دارد می‌تواند به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم به راحتی می‌تواند انرژی‌های حاصل از تعرق بدن و همچنین انرژی حرکتی کاربر حین انجام تمرینات ورزشی را ذخیره کند تا شارژ مورد نیاز گجت‌های الکترونیکی کوچک را تامین کند.»

 

در طراحی میکروگرید پوشیدنی سلول‌های مربوط به ذخیره انرژی ناشی از تعرق در قسمت قفسه سینه قرار دارند. در قسمت بازوها و اطراف کمر لباس نیز سیستم تبدیل انرژی حرکتی به انرژی الکتریکی قرار داده شده است. در قسمت جلویی این میکروگرید پوشیدنی نیز سیستم ذخیره انرژی جای گرفته است.

به محض اینکه کاربر شروع به حرکت می‌کند، ژنراتورهای تریبوالکتریک (triboelectric) وارد چرخه می‌شوند. سیستم سوخت سلولی تعریق و سیستم حرکت می‌توانند به شکل مناسبی یکدیگر را همپوشانی کنند. در واقع زمانی که کاربر در حال انجام تمرین ورزشی است، از انرژی حرکتی برای تامین انرژی مورد نیاز گچت‌های الکترونیکی استفاده می‌شود و در هنگام استراحت، انرژی تعرق وی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

محققان میکروگرید پوشیدنی را طی جلسات ۳۰ دقیقه‌ای ورزشی شامل ۱۰ دقیقه دوچرخه سواری یا دویدن و ۲۰ دقیقه استراحت مورد آزمایش قراردادند. این سیستم توانست شارژ مورد نیاز ساعت مچی با نمایشگر LCD را تامین کند. در سال ۲۰۱۳ نیز سیستم مشابهی توسط محققان طراحی و توسعه یافته بود که انعطاف پذیری میکروگرید جدید را نداشت. حال آنکه میکروگرید پوشیدنی جدید با قابلیت ارتجاعی و قدرت کافی که دارد می‌تواند برای تامین انرژی گجت‌های کوچک به کار گرفته شود.

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/03/11/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%da%af%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86%db%8c-%da%af%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت در کرج یگانه از خدمات ما برای همشهریان کرجی خود و تمامی عزیزان در سرتاسر کشور می باشد. لذا تمام کوشش خود را بر این داشته تا به گونه ای کاملا چیره دست ، طبق استاندردهای طراحی سایت در این زمینه کار و جنبش کند به گونه ای که طراحی سایت پلن سایت، برترین و باکیفیت ترین طراحی سایت در کرج شناخته شود و خوشنودی مشتریان عزیز را جلب نماید.
طراحی سایت چیست؟
اصلا به چه انگیزه باید سایت داشت؟ آیا به راستی لازم است؟
خودم هم میتوانم سایت طراحی کنم؟
اگر بخواهم سایت را تغییر دهم باید مدام از طراح سایتم تقاضای اعمال دگرگونی ها داشته باشم؟
اینها سوالاتی است که برای کل شما پیش می آید، ولی استجابت صحیح چیست؟
در اینجا سعی داریم به همگی این سوالات پاسخ دقیق و شفاف دهیم به نوع ای که هر فرد حرفه ای و غیر چیره دست در این گویه جواب سوال خود را در یابد.
طراحی سایت چیست؟
برداشت همه ما از این واژه ، طراحی همه سایت می باشد، در صورتیکه این برداشت کاملا اشتباه است. به طور کلی دو گونه سایت هستی دارد.

سایت ایستاتیک
سایت داینامیک
سایت ایستاتیک سایتی است که یکبار طراحی شده و تغییری در اطلاعات موجود در سایت اعمال نمی شود و یا در صورت الزام برای اعمال تغییرات، فرد کارآزموده این پیشه را انجام می دهد. کم و بیش این گونه سایت ها منسوخ شده اند. چرا که کوچکترین و ساده ترین سایت ها هم دربایستن به تغییرات دارند.و این کار مشکلی ست که برای کوچکترین دگرگونی ها نیز صاحب سایت مجبور به برقراری ارتباط با طراح سایت شده و تقاضای اعمال آن ها را داشته باشد. لذا امروزه، بیچارگی افراد به سمت سایت های داینامیک سوق دیتا می شود.
آیا سایت تنها آن چیزی است که کاربر عام تماشا میکند؟
خیر، سایت های داینامیک از دو دسته برپایی شده اند. یک : قالب سایت که توسط طراح سایت طراحی می گردد و دوم پنل مدیریت که بدست برنامه نویس سایت تعبیه می گردد. به همین انگیزه است که انگار اینکه طراحی سایت شامل طراحی همه سایت است انگاشت غلطی است. و هسته اصلی سایت همان دسته پنل مدیریت سایت است که به اصطلاح در پشت پرده پیمان دارد و فقط برای صاحبان سایت و کسان باره تائید آنها قابل دسترسی است و کاربر عام هیچ نوع دیدی نسبت به پنل مدیریت ندارد. به راستی آنچه مایه خودسالاری شما در اعمال تغییرات بر اطلاعات سایت اعم از تصاویر، متون و تقسیم بندی ها میکند همین پنل مدیریت است. پس در این بخش پذیرش سوال 4 را نیز دریافت نمودید.
اصلا به چه علت باید سایت داشت؟ آیا به راستی لازم است؟
عصر حاضر، عصر فناوری است. امروزه 99 درصد افراد در درون و خارج مملکت اغلب کارهای روزمره خود اعم از پرداخت قبوض، خرید شارژ، اجاره خودرو جهت حمل و نقل، خرید و فروش لوازم، ملک، اتومبیل و حتی خرید نان و ..... را از طریق اینترنت اتمام می دهند. آیا وقت آن نرسیده شما هم با فناوری همسو گردید؟ کمی فکر کنید، سوداگری شما چیست؟ چند نفر از حضور شما در این حوزه با خبرند؟ دوستان، آشنایان، همکاران، هم صنفان. آیا کافی است؟ کسانی که شما را نمیشناسند از کجا با خبر شوند؟ حتما استجابت سوال من از شما، دربرگیرنده موارد پایین است:
پخش تراکت: چند نفر را استخدام کنید که برایتان تراکت توزیع کنند؟ چند نفر تراکتهای گرفتن شده را مطالعه میکنند؟ اطلاعات شما برای چند نفر مفید است؟ چقدر کاغذ مصرف شود؟ آیا بازدهی لازم را دارد؟
تبلیغات در سطح شهر: آری دیده می شوید، ولی برای اینکار چقدر باید خرج کنید؟
اصلا چرا فکر تبلیغات هستید؟ چرا نمیگذارید کسانی که مخاطب شما هستند خودشان به سمت شما آیند؟ حتما می پرسید چگونه؟ با داشتن تنها یک سایت؟ اصلا سایرین از کجا می فهمند ما سایت داریم؟ ادرس سایت ما چیست؟ سوال بجایی است که برای دریافت پذیرش این سوال و سوال عدد 3 وارد بخش پایین شوید:

سئو سایت

همانطور که در بالا ذکر شد پلن سایت بر پای بست، استانداردهایی آغاز به طراحی سایت در کرج و سایر شهرها کرده است بی گمان کنجکاو خواهید شد که این استانداردها دربرگیرنده چه مواردی می شوند و چرا بین تیم های طراح سایت شما باید پلن سایت را برگزیدن کنید؟

استانداردهای طراحی سایت توسط تیم پلن سایت
استاندارد طراحی سایت

استانداردهای موجود دارای بخش بندی به شرح زیر می باشند:

1- استاندارد های کد نویسی:
طبق گفتگو های پیشین سایت های داینامیک به دو تقسیم قالب و پنل مدیریت محتوا دسته می شوند.
پنل مدیریت محتوا به زبان ها و تکنولوژی های مختلف نوشته می شود. در واقع برنامه نویس بسته به تخصص خویش آغاز به کد نویسی می کند. برخی از پنل های مدیریت یا به اصطلاح CMS آماده مشابه جوملا و وردپرس کاربرد می کنند این پنل ها قابلیت های زیادی دارند و به صورت آماده کاربرد می شوند به این معنی که قالب و بخش های گوناگون سایت شما به صورت پلاگین بر روی سی ام اس نصب می شود طبیعتا به انگیزه آماده بودن این پنل ها محدودیتهایی به هستی می آید موارد زیادی هستی داشته که فرد تقاضای اضافه کردن امکان جدید در سایت طبق فیلد کاری خود را داشته و با جواب منفی طراح مواجه شده چون سایت از آغاز کدنویسی اختصاصی نشده که طراح بتواند دگرگونی ها اختصاصی را اعمال کند البته قابل به ذکر است که اگر طراح سایت شما قادر به کدنویسی PHPباشد می تواند این دگرگونی ها را در قبال اخذ خرج اعمال کند. و اما تفاوت پلن سایت در کدنویسی.
تیم پلن سایت از ابتدای شغل برای همگی سایتهای خویش در هر رنج قیمتی اقدام به کدنویسی اختصاصی می کند بر بنیاد این تعهد شما میتوانید با آسودگی خاطر از آینده سایت خود، هر کدام از پنل های موجود طراحی سایت را گزینش کرده و هیچ نگرانی ای در جهت دگرگونی ها آتی سایت خویش نداشته باشید. جهت آگاهانیدن شما به توضیح موارد تخصصی می پردازیم.

تکنولوژی ها و زبان های باره استفاده تیم پلن سایت جهت طراحی سایت

تکنولوژی MVC
MVCجدیدترین تکنولوژی موجود در گیتی جهت برنامه نویسی می باشد این تکنولوژی توسط مایکروسافت ارائه شده و سایت خود مایکروسافت نیز با asp.netنوشته شده بعد این قضیه به روز بودن سایت شما بر بنیاد جدید ترین و کامل ترین استاندارد دنیا را تضمین میکند. زبان برنامه نویسی پلن سایت C# و دیتابیس سایت شما توسط Sqlایجاد می شود. که به راحتی میتوانید در باره این امکانات تحقیقات لازم را از طریق افراد کارآزموده داشته و با اطمینان سایت خود را به ما بسپارید.
مورد بعدی که قابل ذکر است کسانی که این فناوری ها را کاربرد میکنند مسلما قیمت بالایی گرفتن می کنند ولی پلن سایت با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور طراحی سایت ارزان اما حرفه ای را سرلوحه کار خویش پیمان داده الی به یک برد برد دو طرفه برسد.

2- استانداردهای سئو:
بخش بعدی سایت، قالب می باشد. همه شما در باره سئو متوجه شده اید که جهت بالابودن در نتایج گوگل باید تولید محتوای خوب در سایت و شبکه های اجتماعی داشته و آغاز به بک لینک سازی در سایت های مختلف کنید. ولی تمام این فعالیت ها در گام دوم چهره می گیرد و 50 در صد قضیه را شامل می شود انچه در وهله نخست برای گوگل دارای اهمیت است بحث رعایت اصول سئو در کد می باشد. یکسری از این اصول مثل به کارگیری تگ Schema، استفاده صحیح از Headingها، به کارگیری altبرای تصاویر، AMP، متا تگ ها و غیره باید در قالب سایت رعایت شود تا گوگل به سایت شما رتبه دهد و بعضی اصول مانند فشرده سازی سایت، برپایی سایت مپ داینامیک، داینامیک کردن متا تگ ها برای راحتی شغل و جلب توجه گوگل باید توسط برنامه نویس انجام شود.

3- استانداردهای کاربر پسند:
یکی از موارد مهم دیگه هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو، کاربرپسندی سایت یا همان UX می باشد. به این نوع که کاربر به راحتی در سایت به خواسته خویش برسد و هیچ پیچیدگی ای جهت پیدا کردن مقصود خود در سایت حس نکند.
پلن سایت با تضمین رعایت تمامی این موارد سایت دلخواه شما را ایجاد می کند و در پایان اثناء تحویل سایت میتواند با به کارگیری پلاگین های آنالیز سایت اصول کاربرد شده را به سمع و بصر شما برساند و پیشه خویش را با به کارگیری شواهد عینی به شما ثابت کند. بعد هیچ نگران نداشتن تخصص در این گویه نباشید زیرا گوگل ابزارهایی را جهت آزمایش سایت حتی توسط افراد غیر چیره دست فراهم کرده که تیم پلن سایت با راستی-راستگویی کامل این پلاگین ها را به شما شناسایی و تعلیم می دهد الی از کیفیت پیشه مطمئن باشید.

چگونگی طراحی سایت در کرج
پلن سایت با سهم گیری از تیم متخصص طراحی سایت ، سئو و توسعه دهنده توانسته پروژه های بسیار موفقی را در سطح کرج به یادگار بگذارد. طراحی سایت در کرج تخصص پلن سایت است و بدون شک شما مشتریان عزیز بهترین کیفیت را از ما اخذ خواهید کرد. تیم ما به واسطه خلاقیت ، تعهد و دانش بالا در زمینه طراحی سایت و سئو توانسته به عنوان یکتا از برندهای کبیر طراحی سایت در کرج مطرح شود و به مردمان عزیز فرمانروایی البرز خدمت رسانی کند. پلن سایت تعرفه های مناسبی برای انواع کسب و کار دارد و شما متناسب با امکانات باره بیچارگی می توانید از پلن های مختلف ما مستفیض شوید. وانگهی می توانید فرصت را غمینت شمرده و ما را به عنوان میزبان خود در راه اندازی پروژه برگزیدن کنید.

امکانات طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج

- طراحی انواع تارنما حرفه ای و اختصاصی
- طراحی پنل مدیریت سفارشی بدون به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای مجانی و آماده
- افزایش بازدید ، سئو سایت و بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو
- حمایت 24 ساعته توسط بهترین کارشناسان
- امکان ارائه دمو (پیش نمایش سایت) به صورت رایگان
- مشاوره حرفه ای کاملا رایگان
- تعرفه خرج مناسب
- امکان پرداخت دو مرحله ای
- تعلیم کامل کاربرد ساده از پنل مدیریت
- شکل ظاهری قشنگ با رعایت اصول وب نویسی و سئو
- سرعت لود بالا
- حائز نسخه موبایل و ریسپانسیو
- طراحی سایت اختصاصی و منحصر به فرد
- بهینه سازی سایت به چهره اولیه و رایگان
- بررسی تمام چالش ها و فرصت های قبل روی سایت شما
- بررسی و اعلام دشواری ها تارنما شما
- آموزش سئو جهت شفا چگونگی سایت بدست خود شما و صرفه جویی در هزینه(در بالای همین صفحه در دسته رهنمود گزیده تر توضیح دیتا شد.)
شیوه بازاریابی در حال آماده با ماضی بسیار متفاوت است و تراکم جمعیت مشتریان در فضای مجازی و اینترنت مایه شد لغایت وارد فاز جدیدی از بازاریابی و تبلیغات شویم. طراحی سایت در کرج نه تنها باعث پیوستگی بهتر بین مشتری و شرکت می شود بلکه مایه ایجاد چشم وهمچشمی تنگاتنگ و برآیند اینکه درمان کیفیت برای جلب نظر مشتریان می گردد. شناسایی خدمات ، ارتباط ابدیت و 24 ساعته ، قرار دادن رزومه ، فروش محصولات بخشی از مزایای طراحی سایت در کرج است. اگر تا به حال اقدام به طراحی تارنما در کرج نکرده اید می توانید پلن سایت را به عنوان مجری طرح و پروژه خویش انتخاب کنید.
طراحی و سئو و بهینه سازی سایت در تمام نقاط ایالت البرز : کرج ، فردیس ، مارلیک ، هشتگرد ، نظرآباد ، مشکین دشت ، گرمدره ، کمال شهر ، منظریه و شهرک همبستگی- یگانگی ، ساوجبلاغ ، طالقان ، چالوس ، رباط کریم ، شهریار ، اندیشه ، ملارد و...برای اهالی و مشاغل کرج شدنی است.

"با طراحی سایت در کرج سربلندی خدمت رسانی به همشهری های خویش را داریم"

قیمت طراحی سایت در کرج، برآورد خرج طراحی وب سایت در کرج
قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

1- قالب وب سایت
گاهی قالب به چهره اختصاصی کدنویسی می شود به این معنا که نما سایت شما به سایتهای سایر شباهتی ندارد و مختص سوداگری شماست. اگر قالب اختصاصی باشد خرج طراحی سایت شما اغلب می شود. ولی اگر قالب سایت حاضر باشد به این صورت که از قالبهای موجود در سطح وب بهره‌گیری گردد هزینه طراحی سایت کمتر می شود. البته پوان مثبتی که پلن سایت برای مشتریان خویش چه در کرج چه در سراسر مملکت در نظر گرفته این است که این گروه قالبهایی را از صفر الی صد کدنویسی کرده و تمام اصول سئو را در آن رعایت کرده به همین جهت به مشتریانی که قادر به صرف هزینه بسیار برای طراحی سایت خود نیستند رهنمود می کند از این گونه قالب ها استفاده نمایند و در کمال صداقت در همان ابتدای عقد قرارداد نیز ذکر میکند که این قالبها به مشتریان سایر نیز فروخته شده به همین جهت بها پایین تری دارد اما از نظر کیفیت هیچ فرقی با قالب های اختصاصی ندارد.

2- هاست
هاست فضایی است که سایت روی آن قرار میگیرد و اصطلاحا اپلود می شود. شرکتهایی که ارائه دهنده این فضا هستند تعرفه متفاوتی دارند بسته به کیفیت، میزان فضای هاست، کمپانی ارائه دهنده، قیمت هاست متفاوت بوده و رویهمرفته بر روی بها طراحی سایت تاثیر گذار است.

3- پنل مدیریت سایت
پنل مدیریت نیز همانند قالب هم به چهره حاضر هستی دارد و هم پنل هایی هستند که به چهره اختصاصی کدنویسی شده اند از دسته پنل های آماده میتوان وردپرس، جوملا و غیره را اسم برد، پنل مدیریتی گروه پلن سایت به صورت کاملا اختصاصی با کاربری بسیار راحت کد نویسی شده است.

4- سئو سایت
سئو مقوله ای است که از طراحی سایت مجزاست و قرارداد جدا دارد. ولی گروه پلن سایت معتقد است که سایت بدون سئو مثل جسم بدون روح است. به همین جهت راه راحتتری را برای رسیدن به منظور پیش روی مشتریان پیمان دیتا است. 50 درصد جستار سئو مربوط به کدنویسی می شود.گروه پلن سایت برای سایتهایی با دست کم قیمت نیز موارد سئو را در کد رعایت می کند بدون گرفتن کمترین هزینه، لذا برای 50 درصد مانده سئو نیز دو گذرگاه هستی دارد:
روش اول:
خود گروه پلن سایت تکنیک های سئو را برای مشتریان طی می کند و سایت را به نتایج اولیه گوگل می رساند لذا هزینه فوقانی نیز برای اینکار در یافت می کند به جهت اینکه امر سئو پروسه ای زمانبر و مستلزم تلاش بسیار و داشتن اطلاعات فنی نیرومند می باشد.
روش دوم:
این شیوه در بخش پیشنهاد اخص در کادر قرمز بالای همین مطلب توضیح داده شد بدین صورت که گروه پلن سایت با دریافت هزینه خیلی مختصر تکنیک های تولید محتوا و گرفتن بک لینک را به مشتریان خویش آموزش می دهد الی مشتریان بدون پرداخت هزینه سایت خویش را سئو نمایند.

5-پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت از طراحی سایت مهم تر است پشتیبانی حکم همان خدمات بعد از فروش را دارد و اگر گروه طراحی سایت نتوانند فرآورده خویش را حمایت کنند عملا شما پول خود را بعید ریخته اید چرا که شما اطلاعات فنی ندارید و این وظیفه طراح سایت است که در صورت بروز دشوار از سایت خود پشتیبانی کرده و دشوار را حل نماید. لذا این طور پشتیبانی توسط تیم پلن سایت مادام العمر مجانی است. بحث دوم در پشتیبانی پاسخگویی تیم طراحی سایت می باشد. اینکه اگر مشکلی برای شما پیش آمد در اسرع وقت حامی پاسخگو تماس و یا پیام شما باشد و سریعا مشکل را حل نماید. خوشبختانه پلن سایت مفتخر است که در گویه حمایت نیز توانسته خوشنودی صد در صدی مشتریان خود را کسب نماید شما با تماس با هر یک از مشتریان ما در تقسیم مثال شغل ها می توانید از صحت و سقم این قضیه آگاه گردید.
ولیکن گاه مشتری تصمیم به اضافه کردن قابلیت جدیدی به سایت خود میگیرد این دسته دربرگیرنده پشتیبانی با خرج می شود به این صورت که موعد تغییرات و گسترش سایت برآورد شده به نسبت موعد و زحمت دوباره هزینه متمایز طبق توافق هر دو سو در یافت می گردد.


جهت طراحی سایت در کرج با کیفیت بالا و بها دادگرانه می توانید به گروه پلن سایت اعتماد نمایید.

خدمات طراحی سایت در کرج
خدمات طراحی سایت در کرج

طراحی سایت خبری در کرج
طراحی سایت فروشگاهی در کرج
طراحی وب سایت دانشگاهی در کرج
طراحی تارنما مدارس در کرج
بهینه سازی سایت در کرج
طراحی سایت آژانس مسافرتی در کرج
طراحی وب سایت شركتی در کرج
طراحی وب سایت شخصی در کرج
طراحی سایت صنعتی در کرج
طراحی سايت املاك در کرج
طراحی سایت دكوراسیون در کرج
طراحی سایت نیازمندی در کرج
طراحی سایت کرج

بررسی مراحل طراحی سایت در کرج
مراحل طراحی سایت در کرج

شناخت نیازهای مشتری
اولین و مهم ترین گام، استخراج نیازمندیهای پروژه است. اینکه سایت قرار است چه امکاناتی ارائه کرده و چه نیازهایی از کاربر را برطرف سازد. اطلاعات یادشده به همراه درخواست های مشتری در قالب یک پیمان نامه مستند شده و به تایید هر دو سو میرسد.

انتخاب و خریداری هاست یا فضای میزبانی وب
هاست یا فضای میزبانی وب، فضایی است بر روی سرویس دهنده اینترنتی که پس از طراحی سایت، صفحات خویش را برای اینکه بدست کاربران دیده شود بر روی آن پیمان می دهیم. این فضا بسته به بیچارگی شما از 10MB شروع شده و تا تمامی فضای هارد دیسک یک سرویس دهنده می تواند حجم داشته باشد تا زمانی که فایل های وب سایت طراحی شده بر روی این مکان قرار نگیرد، سایرین قادر به بازدید از تارنما شما نیستند. کیفیت سرویس دهنده اینترنتی بسیار مهم است. شما باید کوشش کنید این فضا را از شرکت های معتبر در ایران و یا کمپانی های کبیر ارائه دهنده هاست در خارج از کشور، خریداری نمایید.

نام پهنه اینترنتی
دامنه اینترنتی نامدار است که با وارد کردن آن در مرورگر وب ، تارنما شما نگریستن می شود. معمولاً شرکت هایی که خدمات هاست ارائه می دهند تمامی دامنه اینترنتی نیز برای شما ثبت می کنند. گستره اینترنتی را می طاقت بصورت یکساله و یا پنج ساله خریداری کرد. توجه داشته باشید که به انگیزه اینکه حوزه اینترنتی برند وب سایت شما محسوب می شود کران از شرکت های معتبر و بزرگ این گستره ها را خریداری کنید.

طراحی گرافیک سایت و تایید از طرف مشتری
طرح گرافیکی اولیه سایت اولین مرحله از روند طراحی وبسایت است. در این گام از صفحه اصلی سایت، طراحی اولیه ای صورت گرفته و آنچه پیمان است کاربر ببیند به تصویر کشیده میشود. سپس مدیر پروژه و کافرما روی این اقلام به توافق رسیده و مرحله اصلی طراحی پیش درآمد میشود.

برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت
تیم پلن سایت با توجه به طرح اولیه اقدام به دیزاین صفحات مختلف سایت کرده و تمام ملاک های طراحی آرمانی را رعایت میکند. رنگ سازمانی و لوگو نقش مهمی در طراحی سایت دارند. در پلن سایت سعی میشود محیط وبسایت شما منطبق بر مقوله کاری تجارتتان باشد لغایت کاربر با کسب و کاری یکپارچه و منظم روبرو شود.
کدهای یک سایت دستور اسکلت بندی یک ساختمان را دارد، لذا تیم فنی پلن سایت تمام توجه و دقت خود را در اتمام بهترین و بهینه ترین کدنویسی اتمام دیتا و واپسین تکنولوژی ها و استانداردهای دنیای وب را در آن دخیل میکند. ما در پلن سایت از ترکیب HTML، CSS، JQuery و Java script برای انجام کدنویسی نما سایت و آنچه که کاربر میبیند یا با آن تعامل دارد بهره‌گیری میکنیم. پروا بنیادین و دقت بالای پلن سایت به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX مایه شده الی خروجی وبسایت همواره در بروزترین و بهینه ترین حالت شدنی باشد.
همچنین برنامه نویسی سمت سرور یا داینامیک وبسایت نیز به زبان c#و با فناوری MVC سپریدن میشود. پلن سایت به هیچ عنوان در طراحی سایت از پلاگین یا قالب های آماده استفاده نکرده و تمام کدها از صفر بدست تیم فنی نوشته میشود. همین فرمایش موجب چیرگی کامل پلن سایت به تک تک خطوط برنامه نویسی سایت شده و چنانچه خطایی در سیستم رخ دهد، به سرعت توانا به شناسایی و رفع آن خواهیم بود. سرعت بالای سایت، حجم مختصر و بازدهی پسندیده آن نیز جزء مهم ترین مسائلی است که در کدنویسی آن را دلخواه پیمان میدهیم.

تست و تحلیل تقسیم های مختلف
اکنون شما می توانید برای طراحی سایت خویش برنامه ریزی کنید. به این سه بخش پروا کنید:
• تارنما شما باید چه دسته هایی داشته باشد؟ مثلاً وب سایت شما باید حائز صفحه اختصاصی محصولات، مقالات، نگارخانه تصاویر و یا از این قبیل موارد باشد. پروا داشته باشید که هنگامیکه برای طراحی سایت قرارداد منعقد می کنید، آن شرکت، خود باید سوداگری شما را تحلیل کرده و یک طرح پیشنهادی بر پایه آن آنالیز به شما ارائه دهد.
• معماری تارنما شما باید چگونه باشد؟ پس از مشخص شدن اینکه وب سایت شما چه دسته هایی باید داشته باشد مهم است که بدانیم صفحات وب سایت ما به چه شکل می بایست در کناره هم قرار گیرند. شیوه مرور در وب سایت ما چگونه خواهد بود و بطور کلی معماری اطلاعات در تارنما ما باید چگونه باشد.
• محتوای صفحات وب سایت: بعد از مشخص شدن هر صفحه تهیه محتوا برای هر صفحه بسیار ضروری است. در این دسته با اموزشی که از سمت پلن سایت می بینید میتوانید محتوای سایت خویش را طبق موارد سئو تهیه کنید و اگر فرصت فرآوری محتوا ندارید با پرداخت خرج این پیشه را به کارشناسان فرآوری محتوا پلن سایت بسپارید.

بارگذاری تارنما در اینترنت و وب
پس از اینکه تارنما طراحی شد، فایل های آن را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری شده بارگذاری (Upload) می نمایند. الان تارنما با وارد کردن نام گستره اینترنتی قابل رویت است.
در این مرحله سایت به طور کامل در اختیار کارفرما قرار میگیرد الی به عنوان یک مدیر و یک کاربر با آن کار کند و تمام نظرات خود را به پلن سایت منتقل کند. ممکن است کارفرما در این گام بیچارگی به اعمال تغییراتی جدید در سایت دریافتن کند، با پروا به اینکه همگی مراحل طراحی و پیاده سازی قبلا به تایید کارفرما رسیده است چنانچه به تشخیص تیم فنی این تغییرات بیش از 15درصد باشد، فاکتور جداگانه ای برای اعمال درخواست مورد نظر صادر خواهد شد.

معرفی و ترویج و تبلیغ وب سایت
یکی از بهترین مسیر های ترویج و تبلیغ یک وب سایت، بهینه سازی سایت (SEO) و معرفی به موتور های جستجو است. سئو معمولاً زیاد مشکل، زمانبر و گران است ولی نتایج بی اندازه ای دربرخواهد داشت. از سایر راه ها برای تبلیغ وب سایت، می نا به بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی و یا بازاریابی از راه بنر های اینترنتی اشاره کرد.

نگهداری و توسعه وب سایت
پس از همه این مراحل اینکه بتوان تارنما را بروز نگه داشت و اطلاعات آن را مرتباً بروز کرد بحث بسیار مهمی است. بروز نگه داشتن و اضافه کردن مطالب جدید مایه کسب رتبه های بالا در موتور های جستجو و در ضمن افزایش ترافیک تارنما شما می شود. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.

با طراحی سایت درکرج، سوداگری خود را رونق دهید
پلن سایت با ارائه خدمات حرفه ای در گویه طراحی سایت در کرج می کوشد کلیه کارفرمایان محترم را به اهداف خود در مقوله طراحی سایت و برندسازی اینترنتی برساند. تدبیر ما برای پولدار شدن طراحی سایت به صورت چیره دست است. تجارت شما می تواند بدون حد حتی تا بهرام اشاعه پیدا کند و این یعنی کبیر شدن برند شما، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش.
برای این قصد ما به شما رهنمود می نماییم بهترین سایت ممکن را از نظر طراحی و گرافیک طراحی کنید تا هم از نظر مخاطبان خاص به نظر بیایید و هم از عقیده گوگل، گوگل وقتی ببیند کاربران اینترنتی سایت شما را همنشین دارند، او هم شما را اخ خواهد داشت و این سوژه فقط با طراحی تارنما حرفه ای به درستی نزدیک می شود.

طراحی سایت در کرج را با پلن سایت آغاز کنید…
مسلما شما یک کرجی هستید که به صفحه طراحی سایت در کرج کمپانی پلن سایت آمده اید! ما هدف داریم با تیم طراحی سایت گردآور پلن سایت، بیزینس های واقع در ایالت البرز را در اینترنت به بهترین شکل شدنی شناسایی کنیم.
طراحی سایت در کرج به چهره حرفه ای با قیمت های مناسب و پشتیبانی یکساله، بهترین سایت را در کرج داشته باشید. طراحی وب سایت چیره دست و خلاقانه در فرمانروایی البرز و شهر کرج برای کلیه کسب و کارهای این استان با کیفیت عالی را با پلن سایت تجربه کنید.

شرایط طراح سایت در کرج بدست پلن سایت
طراحی سایت با گرافیک قشنگ ، ریسپانسیو بودن سایت و … از خاصیت های طراحی سایت در کرج می باشد.برای سفارش طراحی سایت در کرج ،ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان برای فهم دقیق دربایستن مشتری و راهبری او چهره می گیرد. قالب های گرافیکی اختصاصی یا عمومی با پروا به در آهنگ مشتری به بهترین نحو ممکن بدست طراحان چیره دست شرکت طراحی وبسایت در کرج در پلن سایت طراحی می شود که هر کدام بر خرج طراحی سایت تأثیر گذارند. به کارگیری امکانات پیشرفته و به روز در سایت شما مدیریت وب سایت را برای کارفرما آسان تر می کند ضمن اینکه باعث پایدار گذاشتن کاربر در سایت شما می گردد و مسلما” چیزی با ارزش تر از جذب کاربران نیست! گروه طراحی سایت پلن سایت آماده ی طراحی سایت ارزان در کرج با امکانات بی اندازه می باشد.

مزایای طراحی سایت
آیا شما مدیر یک سوداگری هستید ولی تارنما ندارید؟ اگر پاسخ مثبت است، تقریبا می تاب گفت بازرگانی شما وجود ندارد! در این دنیای مدرن، تقریبا کل کسان در اینترنت به تعقیب اطلاعات هستند. اگر شما صاحب یک سوداگری هستید، نیازمند یک طراحی سایت برای برقراری بستگی بهتر و پیوسته با مشتریان خود هستید. ترقی چشمگیر فناوری و هجوم کاربران به سوی دنیای بی بی گمان اینترنت امری غیر قابل انکار است. این ایام بازار تبلیغات در فضای مجازی بسیار داغ است که از این میان، یک طراحی سایت چیره دست روشی پسندیده برای تبلیغات صاحبان سوداگری و ارائه ی محصولاتشان به مشتریان است.
پلن سایت، کمپانی طراح سایت در کرج با امکانات به روز ضمن خرج طراحی سایت مناسب حاضر ی اتمام انواع سفارشات طراحی سایت کرج و سراسر جهان می باشد. طراحی سایت ارزان در کرج با کیفیت بالا را تنها از پلن سایت بخواهید. با تماشا ی نمونه کارها و تعرفه طراحی وب سایت کرج شرکت پلن سایت به درستی مطالب این نوشته پی خواهید برد.

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت در کرج
گروه مهندسی پلن سایت در مقوله طراحی سایت کرج امکاناتی ارائه خواهد داد که مختص مشتری بوده الی بتواند نیازهای بیننده خویش را پاسخگو باشد و در نتایج گوگل در رتبه های بالای جستجو پیمان گیرند . گروه پلن سایت،طراحی وبسایت در کرج را به طور هدفمند پایه گذاری کرده است الی طریق های کسب و کارهای سنتی و قدیمی را به سطح جدیدی پیشروی کردن دهد .
پلن سایت گروهطراحی سایت ارزان در کرج در همه ی گویه ها و برای همه ی سلیقه ها آماده ی ارائه طراحی سایت چیره دست می باشد.. هزینه طراحی سایت مناسب ضمن کیفیت بالای سایت دو فاکتور مورد توجه کارفرمایان است که می توانید با پلن سایت به این مهم به آسانی دست یابید! از مزایای طراحی تارنما کرج می نا به موارد پایین اشاره کرد:

• ایده های نو
• افزایش مشتریان
• مقرون به صرفه بودن
• دسترسی به اطلاعات پسین برای مشتریان
کیفیت بالا در طراحی وب سایت کرج ، نخستین قصد پلن سایت
طراحی سایت در کرج با کیفیت پایین، صدمات زیادی را به کسب و کار شما وارد خواهد کرد پس با پروا به این مطلب باید برای خرید و راه اندازی سایت به گروههای کارآزموده در زمینهطراحی سایت مراجعه شود که گروه پلن سایت از کل جهات آماده ارائه خدمات به هموطنان ارجمند می باشد.
یکی از مشکلاتی که مشتریان با آن روبرو می شوند ، پشتیبانی لاغر کمپانی های طراحی سایت کرج است. خرج طراحی سایت برای حمایت به گونه خدمات وابسته است. گروه مهندسی طراحی سایت پلن سایت خدمات پشتیبانی فنی را یکسال به صورت مجانی در گزین کردن مشتریان پیمان می دهد. پلن سایت گروه طراحی سایت ارزان در کرج ، در همه ی مراحل پروژه به اتفاق شماست!

 

پلن سایت – دپارتمان مجازی تعلیم طراحی تارنما در کرج
تجربه تغییر ناپذیر کرده است که حضور فیزیکی در کلاس محدودیتهایی از آنگونه هزینه رفت و آمد، اجبار به حضور در یه مکان، الودگی هوا به جهت تردد، اتلاف مدت زمان برای رسیدن به مکان آموزشگاه، اجبار به اموزش در موعد و مکانی خاص را به تعقیب دارد به همین جهت کسان با گذشت زمان تمایل اکثریت به کلاسهای مجازی پیدا کردند الی با برهم شکستن همگی این محدودیتها بتوانند بالاترین بازدهی را در یادگیری دشاته باشند. به همین جهت پلن سایت تصمیم به ضبط فیلم های آموزشی طراحی سایت گرفت الی شما بتوانید در هر سررسید و مکانی که آمادگی دارید آغاز به یادگیری طراحی سایت نمایید. گفتنی است که این فیلم های آموزشی به چهره رایگان در کمر بستن شما قرار خواهد گرفت. بعضی از این آموزشها در همین سایت موجود است ولی جهت تماشا فیلم های اغلب به سایت https://abanweb.net مراجعه نمایید.
آدرس:کرج، چهارراه طالقانی
شماره تماس: 02632241381

----------------------------------------------------------

طراحان وب - آموزشگاه طراحی سایت در کرج
آموزش طراحی سایت در کرج

یک کلاس آموزشی سودمند و کاربردی می تواند شما را به سمت اینکه یک کارآزموده در مقوله ی کاری مشخصی شوید یاری کند. ولی همان طور که می دانید خیلی از کلاسها کاربردی نیست و مسائلی در آن آموزش داده می شود که در کتابها و اینترنت نیز هستی دارند. شما باید بدنبال کلاس آموزشی ای باشید که بتواند مسائل روز باره احتیاج به علم مورد عقیده را به شما یاد دهد. در زمینه ی طراحی سایت مفتخریم اعلام نماییم شرکت طراحی سایت در کرج طراحان وب هر ساله در طی یک یا دو مرحله کلاس های آموزشی کاملا کاربردی در گویه ی طراحی وب سایت برگزار می کند. شما می توانید با حضور در این کلاسها همگی مواردی که یک طراح سایت بدان دربایستن دارد را توسط آورید.

کارگاه آموزش طراحی وب در کرج
شرکت طراحان وب برگزار کننده کارگاه تعلیم طراحی وب در کرج برای علاقه مندان به این گستره می باشد. کارگاه تعلیم طراحی وب حاوی مفاهیم ایجاد و طراحی سایت از 0 الی 100 با زبان های html، css , php می باشد.
کسانی هم که اطلاعات برنامه نویسی پایینی دارند و یا علاقه مند به شغل کدنویسی نیستند می توانند در کلاس آموزش طراحی سایت در کرج با وردپرس کمپانی نمایند و بدون به کارگیری کد نویسی و مفاهیم تخصصی رشته کامپیوتر اقدام به ایجاد و طراحی سایت نمایند.
برای اطلاع از وضعیت و شرایط برگذاری کارگاه های آموزشی طراحان وب پیوسته مطلب را تعقیب نمایید.

چه مفاهیمی را در کارگاه آموزشی طراحان وب یاد خواهیم گرفت؟
شهروندان کرجی عزیزی که از قبل اطلاعات اندکی از زبان های برنامه نویسی و طراحی صفحات سایت داشته اند با حضور در کارگاه آموزشی طراحان وب می توانند بصورت کاربردی و پروژه محور پیاده سازی طراحی سایت را از نخست الی منتهی یاد بگیرند.
زبان برنامه نویسی مورد بهره‌گیری در کارگاه، زبان پر طرفدار php بوده که با آن بدون هیچ محدودیتی می توانید گونه ها وب سایت ها را پیاده سازی نمایید. در طراحی و نشانه گذاری متن هم همان طور که می دانید از زبان های html و css سهم گرفته می شود.
در نخست بصورت تئوری آموزش و تذکر مفاهیم زبان های نشانه گذاری را خواهیم داشت که اگر اطلاعات چندی در این باره از قبل داشته باشید سریعا به آن مسلط خواهید شد.

پس از گذراندن مراحل طراحی ظاهر سایت به سراغ برنامه نویسی ساخت یافته خواهیم رفت الی آشنایی با زبان php را برای شاگردان داشته باشیم؛ سپس مرحله پسین آموزشی کارگاه ، که طراحی سایت شی گراست را شروع خواهیم کرد بعد از گذراندن این مرحله، تحت پروژه یک تارنما فروشگاهی کامل را با هم طراحی می کنیم.

علاوه بر برگزاری کارگاه ، استخدام کارآموز طراحی سایت در کرج هم از خدمات آموزشی طراحان وب است.

آموزش طراحی سایت در کرج با بهترین رویکرد آموزشی
شرایط ثبت اسم در کارگاه آموزشی
• داشتن اطلاعات حداقلی درباره برنامه نویسی سایت
• آشنایی با زبان های html و css
• شرایط سنی بین 19 تا 29 سال
• سکونت در کرج

مفاهیم ثانویه آموزشی در طراحی سایت
در کناره ذکر مطالب طراحی و پیاده سازی سایت مفاهیمی در خصوص هاست و پهنه جهت آپلود کردن درست وب سایت و بعد از بهینه سازی ساختار و سئو محتوا را خواهیم داشت که با احساس این موارد شما یک طراح سایت حرفه ای خواهید شد.

ثبت نام دوره های آموزش طراحی تارنما در کرج
دوره های طراحی سایت ما در کرج
• دوره ی HTML , CSS , JAVASCRIPT
• دوره ی تعلیم شغل با بوت استرپ
• دوره ی کسب درآمد از بوت استرپ و HTML , CSS
• دوره ی برنامه نویسی وب به زبان PHP و MYSQL

زمان و محیط‌ برگزاری کارگاه در کرج
کارگاه تعلیم طراحی سایت در کرج از 8 صبح تا 1 ظهر در روز های 5 شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و مکان آن در کرج جهانشهر، خیابان کسری، کوچه نژاد فلاح، ساختمان مروارید خواهد بود که بعد از ثبت اسم در دوره فراخوان های شروع آن به آگاهی شما خواهد رسید.

----------------------------------------------------------

کارنا وب - آموزشگاه طراحی سایت در کرج
آموزشگاه طراحی سایت در کرج

اولین دوره آموزشی طراحی سایت ، 100 درصد عملی و پروژه محور را می توانید با کارناوب تجربه کنید .
اگر تا به حال طراحی سایت انجام نداده اید و می خواهید وارد بازار شغل شوید و یا یک تارنما برای خودتان طراحی کنید ، ما می توانیم این گذرگاه را برای شما مفتوح نماییم . شما با شرکت در دوره آموزشی طراحی سایت یک پروژه را صفر لغایت صد طراحی می کنید و در بستر اینترنت پیمان می دهید الی همه شغل شما را مشاهده کنند. پروژه محور بودن تعلیم طراحی سایت ، مهمترین تقسیم آموزشی ما می باشد .
مهم نیست که شما الی کنون طراحی سایت انجام دیتا اید یا نه ، مهم این است که شما ذهنی خلاق و هوش نکوداشتن داشته باشید و اصول برنامه نویسی را بدانید ، الی بتوانید مسائل را به بهترین شکل حل کنید . دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت پر از صورت مسئله های حل نشده است ، که شما باید آن ها را حل کنید ، در صورتیکه از خودتان مطمئن هستید ما به شما گذرگاه بازار کار را اثر خواهیم داد.
کلاس آموزشی طراحی سایت ، در کرج اتمام خواهد شد.

مزایای آموزش طراحی سایت پروژه محور
در محیط شرکت شغل می کنید نه آموزشگاه
شمار افراد پذیرفته شده حداکثر 4 نفر می باشد و شما مشکلاتتان را ذکر خواهید کرد.
با دشواری ها و موانع حقیقی مقابل خواهید شد .
پروژه شما کاملا اجرایی بر روی اینترنت پیمان خواهد گرفت .
نمره نمی گیرید بلکه خروجی کارتان را مشاهده می کنید .
امکان برگزاری کلاس خصوصی آموزش طراحی سایت هستی دارد.

شرایط استجابت دانشجو
داشتن دلیل بسیار بالا جهت یادگیری
آشنا با مفاهیم پایه برنامه نویسی
علاقمند به پیرامون اینترنت و وب
گذراندن آزمون آزمایش هوش

تعریف گونه ها پروژه نسبت به سطح شما
آموزش طراحی سایت ساده برای سطوح تازه کار
تعلیم طراحی سایت شخصی برای سطوح مبتدی
آموزش طراحی سایت شرکتی برای سطوح متوسط
آموزش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای سطوح حرفه ای

تکنولوژی هایی که تعلیم داده می شود
Asp.net Webform
Asp.net MVC
SQL Server
CSS3
HTML5

برخی از اطلاعاتی که شما در دوره های آموزشی طراحی سایت کسب می کنید .
نمایش اسلایدر در صفحه اصلی
صفحه در ارتباط با ما و تماس با ما باقابلیت نمایش نقشه گوگل
ارسال ایمیل از راه فرم تماس با ما توسط کاربر
نمایش آخرین خبرها
نمایش پسینیان محصولات
نمایش جزئیات اخبار - نوشتار با امکان نظر دادن و تائید آن توسط مدیریت

و شما یاد می‌گیرید که :
چگونه از Html و css و js کاربرد کنید
چگونه از کتابخانه jquery کاربرد کنید .
چگونه وب‌سایت خود را توسط Bootstrap ریسپانسیو طراحی کنید
چگونه باید فایل های html را به صفحات پویا aspx تبدیل کنید .
چگونه با masterpage به‌خوبی کارکنید.
چگونه باید از کنترل‌های asp.net کاربرد کنید .
چگونه باید از ajax کاربرد کرد .
چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
چگونه اطلاعات را در بانک اطلاعاتی ذخیره و به مدل‌های مختلف نمایش دهید .
چگونه سایت را در دامین موردنظر آپلود کنیم و به نمایش کل دربیاوریم

----------------------------------------------------------

نونگار – آموزشگاه طراحی سایت در کرج
افراد بسیاری در کرج و ایالت البرز به پیگیری یادگیری طراحی سایت می باشند. آموزش طراحی سایت در کرج در کمپانی ها و بنیاد-نهاد-سازمان های مختلف اتمام می گیرد ولی کماکان افراد زیادی به نونگار مراجعه می کنند و درخواست حضور در کلاس های تعلیم طراحی سایت نونگار دارند. تعلیم طراحی سایت کرج برای نونگار با توجه به هستی دفتر مرکزی و کلاس های مجهز آموزشی در طهران محدودیت هایی دارد ولی با این حال در کوشش هستیم لغایت در چهره تکمیل ظزفیت و یا درخواست گروهی و یا شرکتی برای آموزش طراحی سایت کرجاقدام به برگزاری این کلاس ها نماییم. در حال حاضر کلاس های گوناگون آموزش طراحی سایت در کرج بدست نونگار در دفتر مرکزی دایر می باشد.

اهمیت تعلیم طراحی سایت در کرج
تعداد زیادی مخاطب و مشتری و شرکت های تعلیم طراحی سایت در کرج هستند که اعلام نیاز می کنند و نیز کسب و کارهایی که نیازمند یک طراحی سایت به چهره مقاوم برای پشتیبانی سایت خویش می باشند باعث می شود افراد و فارغ التحصیلان دانشگاهی به پیگیری تکاپو در این عرصه باشند. ولی طراحی سایت در دانشگاه به صورت تخصصی تدریس نمی گردد و نیازمند کار در پیرامون عملی و یادگیری تجارب اساتید این دامنه می باشد. کما اینکه یک کارشناس در تعلیم طراحی سایت در کرج باید علاوه بر کد نویسی با سئو سایت کرج و نیز گرافیک و ... نیز آشنایی مختصری پیدا کند.

بازار شغل طراحی سایت در کرج
در مطالب بالا نیز اشاره نمودیم که امروزه در دامنه های مختلف هم کمپانی های دولتی و هم خصوصی و هم کسب و کارهای مختلف نیازمند به کارگیری خبره طراحی سایت می باشند و همین اهمیت آموزش طراحی سایت در کرج و نیز بازار کار آن را مشخص می کند. کمتر طراح سایتی در حال آماده بدون پیشه است و چه بسا مشکل میزان درآمد در شهرهای مختلف است و این مشکل که تمرکز بر روی طراحی سایت در پایتخت و شهرهای کبیر است. آموزش طراحی سایت در کرج باعث می شود نیروهای دانشگاهی بتوانند در پیرامون عملی آمادگی و تجربه کافی را برای حضور در بازار شغل به دست بیاورند.

قیمت تعلیم طراحی سایت در کرج
مورد دیگری که در تعلیم طراحی سایت در کرج مهم است خرج این کلاس ها می باشد. در برخی از سایت ها می نا اطلاعیه های تشکیل کلاس ها آموزش طراحی سایت کرج را رویت که با بها های غیر واقع بینانه ارائه می شود و احتمالاً موضوع نگران کننده تر عدم استفاده از کادر مجرب برای تعلیم می باشد. نونگار به عنوان باستانی ترین و بزرگترین کمپانی طراحی سایت کشور فضای مناسب آموزشی به چهره تفکیک شده و مجهز به تمامی امکانات مورد دربایستن برای تعلیم طراحی سایت اعم از php، seo ، html و غیره را تدارک دیده است. همچنین کارآموزان می توانند از کم و بیش در محیط تجربی و کاری پیمان گرفته و توانایی های خود را بعد از دوره آموزش طراحی سایت در کرج محک بزنند.

----------------------------------------------------------

گروپ دیزاین – آموزشگاه طراحی سایت در کرج
کارگاه طراحی سایت در کرج

امروز یکی از بهترین پهنه های فعالیت در بازار کار برای دانش آموختگان دانشگاهی، فعالیت در حوزه تولید نرم اسباب می باشد. برای همین شما می توانید با یک برنامه ریزی اختصار مدت خویش را برای ورود به بازار کار تولید نرم اسباب آماده نمائید. شما می توانید برای این کارها برنامه ریزی های متفاوتی داشته باشید. شروع مطالعه و یادگیری برنامه نویسی بدست خود شما و از منابع اینترنت و کتاب های آموزشی و یا کمپانی در کلاس های تعلیم برنامه نویسی. هر کدام از اینها مزایا و معایبی از نظر مدت موعد یادگیری و کیفیت یادگیری برای شما دارد. برگزیدن سوم استفاده از کلاس های خصوصی برنامه نویسی می باشد که مزایای گزیده تر خود را خواهد داشت. از دسته تدریس با منظور یادگیری شخص شما و با پروا به میزان پیشرفت و یادگیری شما و وانگهی آموزش جامع و کامل از مباحث ابتدایی الی مباحث مترقی تولید نرم افزار.

برای یادگیری هدفمند و بهتر ما امکان برگزاری کلاس های خصوصی برنامه نویسی را برای متقاضیان آموزش برنامه نویسی به صورت مترقی و هدفمند حاضر نموده ایم. شما می توانید برنامه نویسی چیره دست را کناره اساتید کارآزموده فرا بگیرید و در سررسید کوتاهی به یک برنامه نویس چیره دست و توانمند تبدیل شوید.
در صورتی که شما هدف یادگیری مطالب خاصی را داشته باشید همان مطالب به شما آموزش داده خواهد شد و در صورتیکه قصد شما یادگیری برنامه نویسی و ورود به بازار کار و یا پیاده سازی یک ایده باشد، آغاز توانمندی های شما حساب شده می شود و بر بر اساس آن یک برنامه آموزشی در پسندیدن شما قرار می گیرد.
شما با گذراندن این ادوار میتوانید حضور پر رنگ تری در این فضا داشته باشید و از خدمات و مزایای این تقسیم استفاده کنید.این دوره ها برای تمامی علاقه مندان به طراحی سایت پسندیده است و در طول دوره از ۰ لغایت ۱۰۰ پیشه را یاد خواهید گرفت.
دوره های تخصصی مشابه طراحی سایت از جمله مواردی است که میتوانید به صورت تخصصی فرابگیرید و به سرعت وارد بازار شغل شوید.

ویژگی های ممتاز کننده آموزشگاه گروپ دیزاین
• پوشش تمام سیلابس ها : استاد در درازا دوره معین تمام مباحث ذکر شده بدست آموزشگاه را تدریس میکند.
• مدرک معتبر: بعد از پایان دوره علاوه بر مدرک آموزشگاهی شما آماده گرفتن مدرک فنی و چیره دست خواهید شد.
• آموزش سلیس و روان: تعلیم ها به صورت گام به گام و به چهره ساده ذکر میشوند و لغایت آخر دوره تمامی مباحث را فرا میگیرید.
• ضبط صدای مدرس: پایان هر جلسه صدای ضبط شده آموزگار به شما ارائه میشود.
• تعلیم های طراحی سایت کمپانی گروپ دیزاین بیشتر در زمینه آموزش طراحی سایت وردپرس و جوملا است که بدست کادر کارشناسان کامپیوتر ما به صورت روزانه در تقسیم تعلیم طراحی سایت درج میشود که شما میتوانید با دنبال کردن این سایت نسبت به طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا نظیر سیستم وردپرس آشنا شده و سایت هایی با قابلیت های راه اندازی سریع را فرا بگیرید.

آموزش طراحی سایت وردپرس در کرج
همشهریان کرجی که خواهان یادگرفتن سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند میتوانند از تقسیم تعلیم وردپرس شرکت گروپ دیزاین این دسته را تعقیب کنند و با پروا به اینکه کمپانی گروپ دیزاین یک شرکت طراحی سایت است میتواند شما را درباره این تعلیم ها بهتر از سایر سایت های آموزشی ارشاد کند و این تعلیم ها به بازبینی موعد اغلب هم خواهد شد.

• طراحی سایت با وردپرس
در ابتدای پیشه بهتر است در گویه وردپرس یکسری توضیحاتی ذکر شود لغایت دوستانی که نسبت به این موضوع اطلاعات چندانی ندارند اخطار پیدا کنند.

• تعلیم وردپرس در کرج
• وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن بازاست که بدست گروهی از برنامه نویسان در اقصی نقاط دنیا حمایت و پشتیبانی میشود و این سیستم به علت Open Sourceبودن کدهای آن از نظر امنیتی ذیل سوال است و یک عیب بزرگ وردپرس را میتوان همین سوژه دانست البته دائم این جستار عیب خوانده نمیشود و وردپرس به دلیل همین متن باز بودن کدها, حائز افزونه ها و پلاگین های متعددی است که این متن باز بودن مایه به هستی آمدن همین تعدُد افزونه ها شده است.
• افزونه های مختلفی برای سیستم وردپرس بدست شرکتها و اشخاص مختلفی نوشته شرکت طراحی سایت در شهر کرج شده اند که وجود این افزونه ها بدون متن باز بودن وردپرس امکان پذیر نبود.
• در بعضی مواقع که شرکتی میخواهد به چهره فورس و در مدت سررسید کوتاهی یک سایت داشته باشد تاسیس یک وب سایت از راه سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس گزینه زیاد مناسبی است.
• وردپرس بر پایه زبان PHPنوشته شده است و قدرتمند بودن وردپرس را میتوان به علت به کارگیری زبان PHP دانست سایت های بی شماری در عالم برپایه زبان PHPراه اندازی شده اند و جز کامیاب ترین سایت ها پیمان دارند.
• امروزه طراحی وب سایت به یگانه از شغل های خوب تبدیل شده است و برای کسانی که سر رشته ای از رایانه دارند مطمئنا جالب می باشد .بازدید کننده ی گرامی اگر زنجیره ی تحصیلی شما در شاخه ی علوم رایانه و یا IT می باشد ، و علاقه مند به یادگیری طراحی صفحات وب هستید ، برای آموزش طراحی سایت در کرج می توانید از همین اکنون که اقدام نمایید .اگر ساکن شهر کرج هستید ، آموزشگاه های زیادی در سطح شهر هستی دارند که دوره های آموزشی را برگزار می کنند و می توانید با کمی رسیدگی یکی از بهترین ها را شناسایی و در کلاس های آموزش طراحی سایت در کرج و در جایی نزدیک به محل سکونت خویش ثبت نام نمایید . با حضور در یک آموزشگاه طراحی وب سایت در کرج و سهم مندی از کلاس های ترمیک می توانید مطالب اولیه طراحی وب را بیاموزید اما مسئله ای که در اینجا وجود دارد این است که در آموزشگاه ها مطالب اغلب به چهره تئوریک ذکر شده و مدت سررسید یادگیری شما نیز بیشتر خواهد شد . اگر قصد شما از یادگیری ورود به بازار کار و چشم وهمچشمی در این گویه می باشد بعد بی گمان بیچارگی به افزایش چیرگی های خویش و نیز کسب تجربه در این زمینه ی کاری دارید بعد ما برای شما توصیه اخص ای داریم :
برای یادگیری و آموزش طراحی سایت در کرج به شرکت گروپ دیزاین مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر در موردآموزش طراحی سایت در کرج بدست کمپانی گروپ دیزاین می توانید از طریق لینک پایین اقدام نمایید .
• کمپانی گروپ دیزاین به کسانی که تحت عنوان کاراموز طراحی وب سایت به این شرکت مراجعه می نمایند ، نحوه ی طراحی وب با وردپرس را تعلیم خواهد عدل . در این دوره ی کارآموزی طراحی سایت داینامیک با استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را خواهید آموخت . هم چنین در سرانجام دوره توانا خواهید بود که قالب گرافیکی مد نظر خویش را برای وردپرس طراحی و آپلود نمایید .
علاقه مندان عزیز ، برای تعلیم طراحی سایت در کرج ، کمپانی گروپ دیزاین را به خاطر بسپارید .

----------------------------------------------------------

منسیکس - تعلیم طراحی سایت در کرج
در عالم امروزین امروز طراحی سایت احد از نیازهای ضروری هر فرد محسوب میشود اگر تاکنون طراحی سایت در کرج انجام نداده اید و میخواهید به تازگی شروع کنید می توانید به مطالب تعلیم طراحی تارنما در کرج که بیچارگی شما را در مقوله طراحی سایت برطرف می سازد مراجعه کنید.در ریشه-بن-بیخ آموزش طراحی سایت امری ساده است و مهم نیست که شما تاکنون طراحی سایت انجام داده اید یا خیر ، مهم این است که شما ذهنی خلاق و هوش نکویی داشته و اصول برنامه نویسی را بدانید، تابه بهترین شکل بتوانید مسائل را حل کنید .

سایت های تعلیم طراحی سایت در کرج
شاید به جرات بتوان گفت که بهترین روش آموزش طراحی تارنما در کرج همین طریق میباشد زیرا مطالب آموزش طراحی سایت معمولا بروز می باشند و در تارنما ها می توانید پسینیان فناوری ها را در زمینه وب بیابید و همچنین دسترسی آن ساده و مجانی است. برای این کارمقالات سایتهای آموزش طراحی تارنما در کرج را مکشوف و آنها را مطالعه کنید.

کلاس های تعلیم طراحی سایت در کرج
آموزش طراحی سایت در کلاس های آموزشی چه بسا نتیجه چندانی دربرنخواهد داشت، زیرا مایه می شود شما در آموزش های پدران خویش وابسته به استاد باشید ولی اگر به هر دلیلی با توجه به روحیات خود می توانید در کلاس های آموزشی معتبر شرکت نمایید. این پیشه را با پرس و جو از رفقا و آشنایان انجام دهید.

کتاب های تعلیم طراحی سایت در کرج
آموزش طراحی وبسایت در کرج از طریق کتاب باعث می شود شما برای یادگیری های موارد به آموزگار خویش متکی نبوده و موارد را از کتاب به راحتی تعلیم ببینید. کتابهای مختلفی در گویه های مختلف تعلیم طراحی وبسایت وجود دارند. در هر موردی بهترین کتاب را از راه پرس و جو از آشنایان و گشت و گذار در اینترنت جاسازی کرده و پیشه آموزش طراحی وب سایت را آغاز کنید.

 

----------------------------------------------------------

تیام - تعلیم طراحی سایت در کرج
کلاس خصوصی طراحی سایت در کرج

امروزه طراحی وب سایت به یکی از پیشه های خوب تبدیل شده است و برای کسانی که راز دودمان ای از رایانه دارند مطمئنا جالب می باشد .بازدید کننده ی محترم اگر زنجیره ی تحصیلی شما در شاخه ی علوم رایانه و یا IT می باشد ، و علاقه مند به یادگیری طراحی صفحات وب هستید ، برای تعلیم طراحی سایت در کرج می توانید از همین اکنون اقدام نمایید .اگر ساکن شهر کرج هستید ، آموزشگاه های زیادی در سطح شهر هستی دارند که دوره های آموزشی را برگزار می کنند و می توانید با کمی بررسی یکی از بهترین ها را معرفی و در کلاس های آموزش طراحی سایت در کرج و در جایی تقریبا به محل سکونت خود ثبت اسم نمایید . با حضور در یک آموزشگاه طراحی تارنما در کرج و بهره مندی از کلاس های ترمیک می توانید مطالب اولیه طراحی وب را بیاموزید ولی مسئله ای که در اینجا هستی دارد این است که در آموزشگاه ها مطالب اغلب به چهره تئوریک بیان شده و مدت موعد یادگیری شما نیز بیشتر خواهد شد . اگر منظور شما از یادگیری ورود به بازار شغل و چشم وهمچشمی در این مقوله می باشد پس بی گمان بیچارگی به افزایش مهارت های خود و نیز کسب تجربه در این گویه ی کاری دارید پس ما برای شما پیشنهاد اخص ای داریم :
برای یادگیری و آموزش طراحی سایت در کرج به شرکت تیام رایان بستگی مراجعه نمایید.

کارآموز طراحی وب سایت در کرج
شرکت ما ، با ارائه ی دوره های مجانی کارآموزی در این گویه شما را همراهی می نماید و در مدت زمان کوتاه می توانید مطالب پایه طراحی وب سایت را بیاموزید و حتی پس از کمی تمرین و ممارست قالب دلخواه خویش را طراحی نمایید

طراحی سایت وردپرس و آموزش طراحی سایت در کرج
شرکت تیام رایان وابستگی به کسانی که تحت عنوان کاراموز طراحی تارنما به این کمپانی مراجعه می نمایند ، نحوه ی طراحی وب با وردپرس را تعلیم خواهد داد . در این دوره ی کارآموزی طراحی سایت داینامیک با استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را خواهید آموخت . هم چنین در واپسین،انجام دوره قادر خواهید بود که قالب گرافیکی دلخواه خود را برای وردپرس طراحی و آپلود نمایید .
علاقه مندان عزیز ، برای تعلیم طراحی سایت در کرج ، شرکت تیام رایان پیوستگی را به خاطر بسپارید .

 

----------------------------------------------------------

سئو تاپ کرج- آموزش طراحی سایت در کرج
برای طراحی یک سایت موفق، همانند تمام کارهای روزمره دیگر، احتیاج به ابزارهایی می باشد. طراحی وب سایت، عمدتا به دو تقدیر دسته می شود. قسمتی از آن، طراحی فایل های گرافیکی مورد نیاز برای پوسته سایت و سایر المان باره نیاز در سایت می باشد و سرنوشت سایر طراحی، مربوط به برنامه نویسی و چیدمان کدهای HTML و دیگر کدهای باره احتیاج در طراحی سایت می باشد.
به ذکر دیگر، طراحی سایت، شامل طراحی و برنامه نویسی می باشد. برای این هدف نیز، شخص طراح، دست کم باید از دو نرم اسباب متفاوت در طراحی سایت کاربرد نماید.

نرم افزارهای مورد بیچارگی طراحی فایلهای گرافیکی
چنانچه شما با طراحی گرافیکی آشنایی مختصری داشته باشید حتما بعضی از اسمها همانند Photoshop، CorelDraw، Adobe Illustrator، PaintShop Pro، FireWorks و غیره، برایتان آشنا می باشند. اینها بعضی از نرم ادوات و مهمترین نرم افزارهایی می باشند که در طراحی فایلهای گرافیکی در یک وب سایت، باره بهره‌گیری قرار می گیرند. توجه به این نکته داشته باشید که لزوما دلیلی وجود ندارد تا یک طراح، بر تمامی این نرم ادوات چیرگی داشته باشد و یا آنکه همگی این نرم ابزارها در طراحی یک وب سایت، می بایست مورد استفاده پیمان گیرند. بلکه به کارگیری گرد از آنها، معمولا می تواند کار را به آخر الامر برساند.

نرم افزارهای مورد بیچارگی در برنامه نویسی صفحات اینترنتی
وقتی گفتگو از برنامه نویسی می شود، تجربه اثر داده است که معمولا ملت نه تنها رغبت زیادی از خویش اثر نمی دهند، بلکه حتی از آن گریزان هستند. عموما برنامه نویسان حرفه ای، والده زادی و ژنتیکی برنامه نویس هستند. آنها طرز تفکری دارند که زیاد مانند به کَرویز کامپیوتری و کدهای برنامه نویسی می باشد و این مهارت و علاقه، چیزی نیست که اکتسابی توسط آمده باشد بلکه در ذات یک برنامه نویس حرفه ای ار بطن زایش قرار داشته است – همانند نقاشی که با دانشگاه رفتن، نمی تواند هنر کسب کند. هنر ذاتی است و کلاسهای دانشگاهی، فقط یک تقویت کننده برای استعدادهای یک هنرمند می باشد.
در هرحال، به بحث اصلی مفتوح می گردیم. نرم افزارهای مورد احتیاج برای برنامه نویسی کدهای مورد دربایستن در یک طراحی تارنما شامل موارد زیر می باشد:
• DreamWeaver
• FrontPage
• VisualStudio
اینها مهمترین نرم افزارهای باره نیاز در کد نویسی برای طراحی تارنما هستند. در مجموع، چه بسا بتوان گفت که نرم افزارهای زیاد دیگری نیز وجود دارند که در فرمایش کد نویسی سایت کمک بزرگی برای یک طراح می باشند ولی کوشش ما بر آن بود تا مهمترین و مرسوم ترین آنها را فهرست نماییم.
کرج تاپ حاضر است در مقوله تالیف و ترجمه مقاله در زمینه طراحی سایت با متخصصان تعامل نماید.

آموزش و کلاس طراحی تارنما در کرج (خصوصی و نیمه خصوصی)
با توجه به احتیاج علاقه مندان طراحی سایت در کرج ، نسبت به تاسیس دوره های آموزش خصوصی و نیم خصوصی طراحی وب سایت در کرج خواهیم نمود.
با پروا به اینکه تعلیم کاربردی و واقعی طراحی سایت حین سپریدن پیشه و کارآموزی شدنی میباشد ، شیوه تدریس در این مقوله با مدل کلاسیک تعلیم در آموزشگاه های مربوطه متفاوت خواهد بود.
این روش تند و راحت بوده و بصورت پروژه ای میباشد و حداقل میزان یادگیری کد نویسی را به همراه دارد در ضمن پافشاری اغلب دارد بر روی گرافیک و نحوه ورود متن بصورت ساده به طراحی و اینکه چگونه یک سایت بالا رسول میشود و بوجود میاید.
با ما در تماس باشید الی از قیمت ، تعرفه و هزینه کلاسهای تعلیم خصوصی طراحی سایت در کرج اطلاعات اکثریت در برگزیدن شما دانشجویان محترم قرار دهیم.

قیمت طراحی سایت چیره دست در کرج
طراحی سایت می تواند با استفاده از وردپرس یا جوملا نیز انجام بگیرد که در اینصورت علی رقم آنکه قیمت طراحی ارزان تر تمام می شود ولی محدودیتهایی نیز دارد ولی در عوض تعلیم روش استفاده از سایت کمک می کند لغایت فرد بدون دربایستن به شخص سوم بتواند سایت را مدیریت کند و مطابق میلش آن را گردانیدن کند.
قیمت طراحی سایت در کرج چگونه است؟ هزینه طراحی سایت در کرج به چه چیز هایی بستگی دارد؟ بها طراحی سایت در کرج به چه چهره محاسبه می شود؟طراحی سایت در کرج بصورت مجانی شدنی است؟ طراحی سایت در کرج بصورت ارزان سپریدن میشود؟
شاید برای بسیاری از افراد که به دنبال کمپانی طراحی سایت در کرجهستند این سوال برایشان قبل آمده باشد که خرج طراحی سایت در کرج چقدر می شود؟ برای طراحی سایت در کرج تعرفه و قیمت واحدی وجود دارد ؟بر چه بنیادی می نا بها طراحی سایت در کرج را معین و مشخص کرد؟
طراحی سایت در کرج مثل بسیاری از کالا ها و خدمات دیگر دربرگیرنده تغییر و عدم استوار در بها گذاری ها می باشد. بها طراحی سایت در کرج به عوامل متفاوتی وابسته است که از این وسط سه شاخصه سرآمد اند:
• پهنای باند و قدرت سرور
• کیفیت و جذابیت گرافیک سایت در طراحی سایت
• طراحی سایت و الگوریتم بهینه و نوع برنامه نویسی
همانطور که در مقالات پیش برای قیمت طراحی سایت گفته شدطراحی سایت در کرج و راه اندازی آن نیز همانند طراحی لوگو و یا کاتالوگ بها و تعرفه مشخصی ندارد.
در ساده ترین بخش قیمت سفارش طراحی سایت در کرج به گونه کمپانی یا شخص پیمانکار بر میگردد که اصلا شما با شخص پروژه سایت خود را اتمام می دهید که هزینه کمتری پرداخت کنید و یا پیمان نامه خود را با شرکت می بندید؟
بخش عمده ای که در قیمت طراحی سایت در کرج بسیار پرتو گذار است،تصمیم گیری در مورد گزینش ساختار سایت است که از قالب های حاضر رایگان طراحی سایتاستفاده میکند و یا بصورت کاملا اختصاصی سایت از نخست طراحی میشود که بی گمان حالت دوم خرج و موعد بیشتری را برای طراحی سایت در بر میگیرد.
و یا اینکه فرمت اصلی سایت شما در چیست؟ آیا طراحی یک وب سایت فروشگاهی است؟ طراحی سایت شرکتی است؟ طراحی پرتال خبری است؟ طراحی وب اپلیکیشن است و یا یک تارنما شخصی است؟
تمام این موارد یکتا از علل تفاوت در بها طراحی سایت در کرج می باشد امروزه دیده می شود که ناسازگاری بها در طراحی سایت در کرج مشابه سایر نقاط زیاد زیاد شده است ولی نمی طاقت بها واحدی را برای آن تخمین زد اما تمام عوامل کارایی گذار در طراحی سایت در کرج در دسته ذیل آمده است.
• دامنه: تعرفه پهنه برای گونه ها متفاوت آن ( .ir, .com, .co, .tv ,…) و درونی و خارجی بودن پهنه متفاوت است.
• هاست: تعرفه این تقدیر طبق میزان و پهنای باند مورد نیاز سایت شما تعیین می شود.
• تامین امنیت وب سایت: این سرنوشت دربرگیرنده رسیدگی برنامه نویسی و هاست از نظر امنیتی و به روزرسانی های مورد دربایستن است.
• بهینه سازی و سئو سایت: در این سرنوشت کارآزموده سایت را بارگذاری کرده و از لحاظ رتبه ¬بندی آن را مورد رسیدگی قرار می دهد.
• طراحی گرافیکی: این تقدیر بسته به حرفه¬ای یا معمولی بودن گرافیک درخواستی از سوی شما و شمار دفعات ویرایش متغیر است.
• پشتیبانی: کمک به رفع مشکلات احتمالی سایت بعدها توسط گروه طراحی سایت در این تقسیم صورت می گیرد.
• گردآوری صفحات وب سایت: بخش های مختلف به عنوان یک جزء واحد به اسم سایت در این سرنوشت به هم متصل می گردند.
• کد نویسی: بسته به نوع اسکریپت ها و نرم افزارهای خاص، قیمت¬گذاری متفاوت داشته و به خصوص پرهزینه ترین بخش هر طراحی سایت است.

انتخاب نام دامنه
اولین مرحله گزینش اسم دامنه و پسوند آن میباشد که اسم های دامنه با توجه به هر پسوندی قیمتی متفاوت دارد.گستره پسوندهای گستره به چندی ناچیز اندک نمی شوند. پسوندهای خاصی از پهنه ها هستی دارد که احتمالاً شما با آنها آشنایی نداشته باشید .
برای آگاهی از بها متغیر پسوند حوزه ها و موجود بودن پسوند دامنه ی مورد عقیده خویش میتوانید ثبت گستره را در گوگل جستجو کنید.

خرید دامنه
انتخاب سرورمیزبانی وب
انتخاب سروری در اینترنت جهت نمایش اطلاعات و مطالب حاضر شده و طراحی شده یکتا دیگر از مراحل طراحی سایت است.

سرور اختصاصی
سرور مجازی
انتخاب هاست
سرویس میزبانی وب شامل سرویس های مختلفی است. هاست ها بسته به پهنای باند، شمار دیتابیس و غیره تفاوت بها دارند که بسته به بیچارگی سایت باید سرویس میزبانی متناسب را انتخاب کنید. چنانچه راز دودمان ای در این مقوله نداشته باشید مجموعه طراحی سایت اقدام به خرید هاست می کند.

انتخاب گونه سخیف طراحی سایت
مرحله بعدی حال باید انتخاب کنید که طراحی سایت خویش را به چه روشی می خواهید اتمام دهید؟ به کارگیری قالب های حاضر و بسته های باز و مجانی CMS یاطراحی سایت بصورت چیره دست و کاملا اختصاصی و بصورت سفارشی؟
استفاده از برنامه های آماده CMS ارزانتر و سریعتر هستند و طراحی سایت خیلی تندتر تمام میشود اما در طراحی سایت های اختصاصی هزینه سایت و سررسید راه اندازی و تولید آن بیشتر است.

هزینه طراحی سایت در کرج
تعرفه طراحی سایت در کرج

هزینه طراحی سایت در کرج و آماده کردن گرافیک سایت مرحله بعدی از شغل می باشد. اگر از برنامه های حاضر CMS و ارزان بها کاربرد می کنید که برای آنها هم طراحی و قالب گرافیک قبل فرض هستی دارند و هم می تاب بصورت خیلی ارزان گرافیک سایت را برای برنامه های آماده و ارزان قیمت خرید.
ولی در صورتیکه برایطراحی سایت خویش به سمت سایت های اختصاصی میروید باید با توجه به سخیف طراحی سایت و خواسته هایتان خرج بالاتری را پرداخت نمایید. زیرا اینکار زمانبر می باشد اما کیفیت سایت بالاتر است.

هزینه برنامه نویسی سایت
اگر به کارگیری قالب های حاضر را مد نظر خود قرار دیتا اید که چندی از امکانات و ماژول های این برنامه ها بصورت مجانی در اینترنت هستند(البته در صورتیکه نخواهید در سایت پیشه خاصی سپریدن دهید) و برنامه با خرج زیر در اینترنت وجود دارد ولی تعرفه مشخصی وجود ندارد.
اگر می خواهید به سایت بعنوان یک ابزار فروش و بازاریابی اندیشه کنید و متعلق به می خواهید کسب درآمد کنید و سایت بتواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد بهتر است که از طرح های آماده بهره‌گیری نکرده و بصورت سفارشی و اختصاصی طراحی سایت را انجام دهید.

بهینه سازی سایت
تاثیر سئو بر بها طراحی سایت

پس از طراحی سایت گرد از مهمترین تقسیم های هزینه برای طراحی سایت در کرج خرج بهینه سازی سایت می باشد.که این دسته نیز کاملا بصورت توافقی ، با پروا به حجم و اتساع سایت ، گزینش واژه ها کلیدی، بها ها متفاوت است. بهینه سازی ارگانیک تارنما به ازای کلید واژه های مورد عقیده کارفرما سپریدن میگیرد و اگر بخواهید بهینه سازی تبلیغات گوگل را به ازای کلیدواژه ای خاص سپریدن دهید میتوانید به تعرفه های ما مراجعه کنید.

قیمت طراحی سایت در کرج
قیمت یکتا از اصلی ترین فاکتورهای برگزیدن یک طراح سایت است. شما اگر بها متعادلی در طراحی سایت خویش ارائه دهید می توانید مشتریان زیادی را توسط آورید. البته به شرط آنکه پشتیبانی خوب و شغل خوب ارائه دهید. ما در پلن سایت کوشش می نماییم با ارائه قیمتهای مناسب در مقوله ی طراحی سایت خدمات مناسبی در این گویه به مشتریان ارائه دهیم.
قیمت طراحی سایت در کرج با توجه به نبود یک تعرفه ریزبین و مشخص یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار است که با چه هزینه اقدام به گرفتن این خدمات کرده و نتیجه مطلوب و بهینه را بدست آورند.

قیمت طراحی سایت در شرکت های کرج
شرکت های طراحی سایت در کرج هم با توجه به راهبرد های متفاوتی که در قبل می گیرند، بها گذاری های مختلفی هم برای خدمات خود در نظر می گیرند. تعرفه طراحی سایت در کرج با توجه به فاکتور های زیادی که در ارائه خدمات از جانب شرکت مربوطه به سپریدن می رسد محاسبه می شود.
در پایین منظور داریم چند فاکتور زیاد مهم و کارایی گذار در برآورد خرج طراحی سایت در کرج را خدمت شما شناسایی نماییم لغایت در روبرو استعلام بها از کمپانی های مختلف سوال های مهم را متعلق به ها پرسیده و تصمیم گیری حقیقت درباره تایید پروژه انجام دهید. البته در بالاتر یکسری عوامل ذکر شد که در این دسته به تفصیل روشنگری داده میشود.

• سیستم مدیریت محتوای سایت
یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در بها طراحی سایت همواره سیستم مدیریت محتوای سایت است.
بطور کلی سایت ها به دو دسته آماده و اختصاصی بخش می شوند.
سایت اختصاصی به وب سایتی گفته می شود که صفر تا صد توسط برنامه نویس و بطور ریزبین طبق خواسته کارفرما طراحی شده و هیچ محدودیتی در امکانات و نما آن هستی ندارد.
ولی در طراحی سایت حاضر که محبوب ترین و کامل ترین سیستم مدیریت محتوای آن وردپرس است، از سیستمی بهره گرفته می شود که از قبل طراحی شده و برای تقسیم اعظمی از وب سایت ها استجابت گوی احتیاج مشتری است چون روز به روز به امکانات آن اضافه می شود، استاندارد بوده و از پشتیبانی نیرومند از سوی تولید کننده سیستم برخوردار است.
با این وجود محدودیت هایی در طراحی سایت با قالب های حاضر وجود دارد که البته بعضی برنامه نویسان قادر به برطرف کردن آن ها هم هستند.
قیمت طراحی سایت در کرج با سیستم های حاضر طبیعتا پایین تر از سیستم های اختصاصی است.
________________________________________
طراحی سایت ارزان در کرج رهنمود ما برای کسب و کار های کوچک است.

طراحی سایت ارزان در کرج
________________________________________

• سهم گیری از گرافیک حرفه ای طراحی سایت
تصاویر تقسیم بسیار مهمی در طراحی وب سایت شما را ایفا می کنند. شرکت های مدرن برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان طراحان گرافیکی را به استخدام خود در می آورند لغایت تصاویر باره استفاده در سایت را بصورت اختصاصی برای مشتریان طراحی کنند.
در مواقعی هم با نظر کارفرما توصیه به تصویر برداری و عکاسی صنعتی برای کاربرد در درون سایت می شود که طبیعتا خرج جداگانه برای آن محاسبه می شود.

• طراحی سایت مطابق با رابط کاربری حرفه ای
یکی از بنیادی که قیمت طراحی سایت در کرج را زیاد مورد کارایی قرار می دهد. بر پای بست، مفاهیمی به نام ux/ui در مقالات طراحی سایت حرفه ای یاد می شود که اگر کمی در این باره مطالعه کنید رویت شما نسبت به طراحی سایت الی حدی تغییر خواهد کرد.
نتیجه رعایت کردن این اصول به راستی تبدیل کاربران شما به مشتری و پژوهنده کردن قصد اصلی شما از طراحی یک تارنما است که اجرایی کردن آن بیچارگی به یک طراح و گردآور چیره دست است که طبیعتا خرج آن بالا تر خواهد بود.

________________________________________

• شمار صفحات و حجم محتوایی وب سایت
یکی دیگر از عوامل زیاد مهم و کارایی گذار در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج شمار صفحات و حجم محتوای تارنما در دست طراح است.
طبیعی است سایتی که تنها چند صفحه کم با اطلاعات، عکس ها و عکس های محدود به سفارش می رسد موعد و انرژی اقلیت برای طراحی دربایستن دارد و قیمت آن پایین تر خواهد بود.

• بهینه سازی ساختار و محتوا
درصد زیادی از مشتریان طراحی سایت با منظور جذب مشتری و کسب رتبه های بالا اقدام به ایجاد سایت می کنند.
اگر این گویه از نظر هزینه ای کاملا جدا با طراحی سایت برآورد می شود ولی همان رعایت کردن اصول و استاندارد های سئو ( بهینه سازی سایت ) نیاز به یک متخصص و صرف انرژی و زمان دارد الی نتیجه دلخواه را بروز دهد از این جهت شرکت هایی که از همان آغاز بدون گرفتن هزینه سئو از ساختار استاندارد مبتنی بر قوانین گوگل در طراحی سایت بهره‌گیری می کنند، بها را اغلب در عقیده می گیرند.
در بعضی رقابت ها وسط کسب کار های ناچیز رقابت تر و کوچک، رعایت همین اصول مایه اخذ بازخوردی قابل قبول برای مشتری شده تا حدی که دیگر نیازی به هزینه برای او نیست.

________________________________________
جمع بندی
پنج فاکتور بالا کارایی گذار ترین عوامل در تعیین بها طراحی سایت در کرج هستند و با پروا به آن ها تعرفه از حدود 200 هزار تومان الی 30 میلیون تومان برای طراحی سایت بدست کمپانی های مختلف در عقیده گرفته می شود.
شما با توجه به دربایستن های اصلی خود در وبسایت مورد عقیده می توانید موارد پر اهمیت تر را در اولویت قرار دهید و با هزینه بهینه تر به بازخورد پسندیده دست پیدا کنید.

تعرفه طراحی سایت در کرج
هزینه طراحی سایت بسته به نوع سایت و امکانات مدنظر و وانگهی خدماتی که کمپانی ما می دهد برآورد می گردد. قیمت مهم است، اما باید درست و بجا و در جهت رسیدن به منظور کارفرما خرج شود. شما اگر اشتباه هزینه کنید، حتی ۱۰۰ هزار تومان هم ۱۰۰ هزار تومان است و آن را بعید ریخته اید. توصیه ما این است که پیش درآمد قبل از انجام هر کاری با متخصصین ما در این دامنه تماس بگیرید. اینکه هر کمپانی یا شخصی یک بها به شما ارائه می دهد احتمالاً شما را سردرگم کند که کدام شرکت یا فرد را گزینش کنید لغایت پیشه طراحی سایت شما را در کرج سپریدن دهد.
معمولا قیمتهای دیتا شده برای طراحی تارنما در کرج از ۲۰۰ هزار تومان آغاز شده و لغایت بالای 30 میلیون تومان خواهد رفت! این بازه نشان می دهد بازار قیمت و پیشه در طراحی سایت چقدر متفاوت است.
معمولا کسانی که تجربه ناچیز و مثال کارهای ضعیفی دارند قیمت های پایین، و کسانی که تجربه بالا و نمونه کارهای قوی دارند قیمت بالا می دهند. اما ما در این بازه سعی می نماییم تعادل را حفظ کرده و بهترین بها ها را برای داشتن یک سایت چیره دست به مشتریان بدهیم. در تخمین بها و زمان انجام طراحی وب سایت عواملی همچون نوع سایت که شرکتی باشد یا فروشگاهی، میزان پیشه سایت، روش پشتیبانی از سایت، دیزاین و طراحی ظاهری آن، کل در قیمت دادن تاثیر دارند. پس نمی طاقت بها واحد و معینی پیش از صحبت با شما مشخص کنیم.

کارآموز طراحی سایت در کرج کامپیوتر در کرج
استخدام کارآموز طراحی سایت در کرج
کارآموز به کسی گفته می شود که اطلاعاتی را در یک زمینه داشته باشد و برای کاربردی کردن آن اطلاعات پا به پهنه شغل می گذارد لغایت کاربرد مطالبی که فرا گرفته را ببیند. متاسفانه امروزه کل کارآموزی را با آموزش اشتباه می گیرند. در نخست این روشنگری را دادیم تا بدانید اگر هدف دارید به عنوان کارآموز وارد شرکتی شوید باید مطالب مورد نیاز در شغلی که قصد کارآموزی در آن را دارید بلد باشید و تنها آن را به چهره عملی تجربه نکرده باشید. اینکه چیزی بلد نباشید و توقع داشته باشید که در کارآموزی آن موارد را یاد بگیرید باید بگویم که اشتباه آمده اید. شما باید به سراغ تعلیم و آموزشگاه ها بروید و اول یاد بگیرید و پس به کارآموزی بیایید.
کارآموزی یک گونه نظام آموزشی است که در آن به کارآموزان با توجه به علایق و استعدادشان ، در گویه درخواستی تعلیم داده می‌شود. دوره‌های کارآموزی دربرگیرنده دانشجویان ، علاقه مندان و یا آموزش به افرادی که به تعقیب مجوز برای فعالیت در یک پیشه هستند، می‌شود . کارآموزان، مهارت‌های مورد دربایستن در پیشه خویش را در دوره‌های کارآموزی می‌آموزند.

در دوره کارآموزی چه چیزهایی یاد میگیرید؟
آشنایی چیره دست با اصول طراحی سایت
کد نویسی چیره دست bootstrap,html,css
بهینه سازی وب سایت
طراحی قالب بر اساس اصول سئو
بک لینک سازی داخلی و خارجی
تولید محتوا



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یا سیستم ویپ یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده برای شبکه‌های مختلف و ایجاد بستری مناسب برای پیاده سازی شبکه قدرتمند و دارای قابلیت‌های مدرن می‌باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، داشتن بستر مناسب برای پیاده سازی شبکه قدرتمند و دارای قابلیت‌های مدرن همیشه یکی از دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف بوده است. VoIP یا سیستم ویپ یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده برای شبکه‌های مختلف می‌باشد. خدمت VoIP تکنولوژی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد صدا را بر روی شبکه آی پی انتقال دهید. خدمات VoIP به ما اجازه می‌دهند که بتوانیم به راحتی با استفاده از تلفن‌های همراه و کامپیوترها متن، صدا و تصویر را انتقال دهیم. با استفاده از خدمت VoIP شما می‌توانید سیگنال‌های آنالوگ را به صورت دیجیتال تبدیل کرده و آنها را از طریق اینترنت منتقل کنید.

خدمت VoIP چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

* کاهش هزینه‌ها: استفاده از بستر شبکه باعث شده که این سیستم تلفنی بتواند بدون استفاده از کابل کشی مجزا نیز کار کند و به همین دلیل شما نیاز به هیچگونه هزینه برای سیم کشی نخواهید داشت.

* تماس رایگان با نقاط مختلف جهان

* امکان توسعه و گسترش ساده

* مدیریت آسان و امکان پذیر برای تمامی افراد

* توانایی ادغام تلفن با کامپیوترهای اداری و شخصی

* امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی و صوتی

* سازگاری با استانداردهای SIP ،H.۳۲۳ و …

* قابلیت استفاده از این تکنولوژی بر روی تلفن‌های هوشمند

* ضبط مکالمات

* اجازه استفاده از سیستم صفحه انتظار

* گزارش گیری

* امکان ارسال فکس‌های دریافتی و تبدیل آنها به ایمیل که باعث صرفه جویی در زمان و راحت شدن روند ذخیره سازی اسناد خواهد شد.

امنیت VoIP

یکی از نکات مهم در زمان استفاده از خدمت VoIP توجه ویژه به امنیت آنهاست. در صورتی که شما نسبت به خطرات و روش‌های پیشگیری آن آشنایی نداشته باشید ممکن است درگیر حملات سایبری شوید و تمامی منابع اطلاعاتی شماره اختیار افراد و یا سازمان‌های دیگر قرار بگیرد. این مسئله می‌تواند باعث از کار افتادن سرویس‌های شبکه، سرقت اطلاعات، خسارات مالی فراوان و از دست دادن اعتماد مشتریان شود. همچنین در بسیاری از موارد شرکت‌ها شاهد هک شدن سیستم‌های تلفنی خود بودند که توسط کشورهای خارجی انجام شده و باعث شده است که هزینه قبض تلفن آنها به طور سرسام آوری افزایش یابد. از سوی دیگر شنود مکالمات تلفنی یکی دیگر از تهدیداتی است که ممکن است آسیب‌های زیادی به سازمان شما بزند. این مورد به خصوص در سازمانهای بزرگ به شدت مشاهده می‌شود و توجه به آن امری بسیار ضروری است.

در چنین شرایطی است که امنیت VoIP اهمیت پیدا می‌کند. برای تأمین امنیت حداکثری شبکه‌های خود شما ابتدا باید بدانید که چگونه اگرها به سیستم شما دسترسی پیدا می‌کنند. حملات سایبری معمولاً به دو روش تصادفی و مستقیم انجام می‌شود. در روش اول شما به صورت تصادفی در اختیار هکر قرار می‌گیرید و در روش دوم هکرها به صورت هدفمند به سمت شما می‌آیند و شروع به حمله به سیستم تلفنی و جمع‌آوری اطلاعات شما خواهد کرد. متخصصان ویپ یا خدمت VoIP باید شناخت کافی در خصوص انواع حملات سایبری داشته باشند و این نکته را بدانند که در شرایط مختلف ممکن است از چه سمتی به آنها حمله شود.

هر کدام از روش‌های حمله سایبری یک نقطه مقابل برای مقابله با آن دارد. رعایت نکردن اصول ایمنی مربوط به جلوگیری از حملات سایبری می‌تواند کل شرکت شما را در معرض خطر بگذارد. شناخت انواع حملات سایبری کمک می‌کند تا یک قدم به برقراری امنیت VoIP نزدیکتر شوید. این موارد عبارتند از؛

* حملات backdoor

در این حملات مهاجمان با استفاده از روش‌های مختلف که اصطلاحاً درب پشتی نام دارد خود را به شبکه می‌رسانند و حمله خود را شروع می‌کنند. روشی که هکرها برای انجام این کار استفاده می‌کنند، چنین است که به عنوان مثال یک فایل، لینک، تصویر و… برای شما ارسال می‌شود و شما را تحریک می‌کنند که روی آن کلیک کنید.

* حملات سایبری DOS و DDOS

در حملات سایبری DOS افراد مهاجم با ترافیک زیادی که تولید می‌کنند باعث اشغال شدن پهنای باند شبکه شما می‌شود. روش DDOS نیز به این صورت است که هکرها یا افراد مهاجم تعداد زیادی از کامپیوترهای خارج داخل شبکه را به سرعت آلوده کرده و با ارسال درخواست‌های زیاد آن سیستم‌ها را زامبی می‌کند. این کار در نهایت باعث خراب شدن سرور خواهد شد.

* حملات spoofing

در این نوع حملات هکرها خود را مانند یک کاربر مجاز در شبکه جا می‌زنند و همین باعث می‌شود که سرور به این افراد کاملاً اعتماد کند. بعد از این که دسترسی این افراد به سرور شما کامل شد می‌تواند به راحتی امنیت VoIP شما را زیر سوال ببرند.

موضوع تأمین امنیت در خدمت VoIP از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از سوی دیگر هکرها و افراد متخلف همیشه به دنبال آن هستند که به روش‌های نوینی برای دزدیدن اطلاعات شما دست پیدا کنند. روش پیشنهادی متخصصان روترنت برای تأمین امنیت VoIP استفاده از تخصص و مهارت افرادی که در این زمینه تجربه کافی را دارند. شاید در مراحل اولیه هزینه‌های مربوط به تأمین امنیت شبکه به نظر شما زیاد بیایند. اما شک نکنید که قرار گرفتن تحت حملات هکرها بی‌شک از آسیب‌های بیشتری را به سازمان یا شرکت شما خواهد زد.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/5028013/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-VOIP



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تهران- اگر به دنبال آن هستید که یک تجربه فوق العاده از بازی با PS۵ داشته باشید با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سرگرمی و تفریح بخش جدایی ناپذیری از زندگی هر فرد است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد آن هستیم که بازی‌ها و سرگرمی‌ها وارد مرحله تازه ای شده اند. یکی از مهم‌ترین تفریحات امروزه، تجربه بازی‌های ویدئویی است.

بر اساس آمارهای منتشر شده، جامعه گیمرهای ایرانی در حال حاضر به عددی بیش از ۳۰ میلیون نفر رسیده است و با رشد صنعت بازی، برندهای مشهوری مثل سونی و مایکروسافت با خلق کنسول‌های جدید فضایی را فراهم کردند.

جدیدترین کنسول برند سونی، PS۵ است که قرار است به زودی عرضه شده که قدرت پردازش گرافیکی و سخت افزار این کنسول بسیار بالا است.

تجربه کنسول PS۵ بر روی تلویزیون‌های حرفه‌ای و قدرتمند یک تجربه فراموش نشدنی است و به هر میزانی که تلویزیون شما کیفیت بالاتری داشته باشد، می‌توانید بازی‌های PS۵ را با حداکثر پردازش گرافیکی تجربه کنید.

اگر به دنبال آن هستید که یک تجربه فوق العاده از بازی با PS۵ داشته باشید با ما همراه باشید:

بازی PS۵ را در سونی ببینید

همان طور که گفته شد، کنسول PS۵ توسط برند سونی طراحی و تولید شده است و برای آنکه بتوانید از این کنسول استفاده کنید، لازم است تا یک تلویزیون قدرتمند و حرفه‌ای با کیفیت ۴K داشته باشید.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط متخصصین نرم افزار و سخت افزار که در زمینه کنسول‌های بازی و تلویزیون‌های ۴K فعالیت دارند، ارتباطی که کنسول PS۵ با تلویزیون‌های سونی برقرار می‌کند، بسیار بهتر از دیگر تلویزیون‌ها است، زیرا هر دو این محصولات توسط برند سونی ساخته شده و از نظر همخوانی سخت افزاری و بعضاً نرم افزاری شباهت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

اگر به دنبال یک تلویزیون خاص برای تجربه بازی‌های حرفه‌ای و قدرتمند PS۵ می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به سراغ برند سونی رفته و یک تلویزیون ۴K را خریداری کنید. قیمت تلویزیون سونی ۴K با توجه به اندازه صفحه نمایش مد نظرتان متغیر است.

تکنولوژی 4K این امکان را به شما می‌دهد تا با بیشترین پیکسل بر روی صفحه تلویزیون خود مواجه باشید و این یعنی وضوح فوق العاده، جزئیات بیشتر، رنگ‌های طبیعی و به صورت کلی کیفیت خارق العاده در هنگام اجرای بازی‌های PS۵ بر روی تلویزیون!

تنها کافی است تا یک بار بازی‌های گرافیکی PS۵ را بر روی تلویزیون سونی خود اجرا کنید تا غرق در جادویی این کنسول و تلویزیون حرفه‌ای سونی شوید.

در هنگام تجربه بازی‌های PS۵ یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت این است که سرعت پردازش فرمان در کنسول در بالاترین میزان ممکن باشد و مدت زمان نمایش اتفاقات مختلف بازی بر روی صفحه نمایش نیز در کم‌ترین زمان صورت گیرد. یعنی زمانی که شما فرمانی را در بازی صادر می‌کنید، باید با سرعت بسیار زیادی فرمان شما به کنسول منتقل شده و پردازش‌ها بر روی آن صورت گیرد و این فرمان بر روی صفحه نمایش نشان داده شود.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، با توجه به ارتباط دقیق تلویزیون سونی با کنسول PS۵ این سرعت در بالاترین حد خود بوده و تجربه‌ای که از تجربه بازی‌های PS۵ دارید، به بهترین شکل ممکن است.

PS۵ با کیفیت فوق العاده تلویزیون‌های سامسونگ ۴K

بسیاری از افراد، تکنولوژی برند سامسونگ در زمینه تولید صفحات نمایشگر را یک تکنولوژی تک می‌دانند که تنها در اختیار این برند بوده و نمونه آن در هیچ محصول دیگری وجود ندارد.

صفحات نمایشگر تلویزیون‌های سامسونگ نیز همانند گوشی‌های این برند دارای بالاترین کیفیت هستند.تلویزیون‌های ۴K سامسونگ با تکنولوژی قدرتمند این برند در زمینه تولید صفحه نمایشگر ایجاد شدند.

قدرت پردازش گرافیکی کنسول PS۵ به نحوی است که این امکان را به شما می‌دهد تا در هر تلویزیون بالاترین توان گرافیکی را مشاهده کنید و به همین دلیل اگر شما از تلویزیون ۴K سامسونگ استفاده کنید، وضوح و قدرت گرافیکی بسیار زیادی را به نسبت سایر تلویزیون‌ها می‌توانید مشاهده کنید، زیرا کنسول PS۵ تمام تلاش خود را می‌کند تا پردازش گرافیکی فوق العاده ای را بر روی صفحات نمایشگر سامسونگ انجام دهد.

اگر به دنبال یک تلویزیون حرفه‌ای، با کیفیت فوق العاده می‌گردید تا بازی‌های کنسول PS۵ را با بالاترین توان گرافیکی بر روی آن اجرا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ تلویزیون سامسونگ آمده و این محصول را خریداری کنید.

برای اینکه بتوانید تلویزیونی مناسب با بودجه و فعالیت مد نظر خود پیدا کنید، می‌توانید به سراغ لیست قیمت بهترین تلویزیون سامسونگ ۴K آمده و با توجه به بودجه خود بهترین محصول از این برند را خریداری کنید.

تلویزیون ۴K ال جی یک پیشنهاد رد نشدنی

برند ال جی نیز یکی از برندهای مشهور در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی است. ویژگی بسیار مهم برند ال جی، این است که برای تمامی افراد با هر قدرت خریدی محصولی را طراحی و تولید می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای اقدام به خرید یک تلویزیون ۴K ال جی کنید.

موضوع بسیار مهمی که در حوزه خرید کنسول PS۵ دغدغه بسیاری از افراد است، این است که به دلیل قدرت گرافیکی بالای این کنسول، لازم است تا تلویزیونی شما متناسب با این قدرت گرافیکی باشد و بتواند کیفیت بالای پردازش گرافیکی کنسول PS۵ را که ۴K است، ساپورت کند.

اگر قیمت بالای این تلویزیون‌ها دغدغه شما است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ برند ال جی رفته و تلویزیون ۴K های خود را از این برند خریداری کنید. می‌توانید به سراغ لیست قیمت تلویزیون ال جی در کالا پایا آمده و تلویزیونی متناسب با بودجه خود را از طریق این سایت خریداری کنید.

اهمیت تلویزیون در بازی با کنسول PS۵

یکی از موضوعات بسیار مهم در تجربه بازی‌های ویدئویی، صفحه نمایشگری است که از آن استفاده می‌کنید. برای اینکه تجربه فوق العاده ای از بازی‌های ویدئویی داشته باشید، لازم است تا صفحه نمایشگر شما کیفیت فوق العاده داشته باشد.

رزولوشن بالا، کنتراست رنگ‌ها، نمایش پیکسل ها، سرعت تغییر تصویر، کیفیت صفحه نمایشگر و بسیاری از عوامل تأثیر گذار دیگر، همه جز عواملی هستند که یک تلویزیون را خاص کرده و آن را مناسب برای انجام بازی‌های ویدئویی با کنسول PS۵ می‌کند.

در این مطلب نگاهی به تلویزیون‌های ۴K مناسب و برای انتخاب بهترین گزینه تلویزیون برای تجربه‌ی بازی هیجان انگیز پیشنهاد کردیم. اگر به دنبال یک تفریح خاص و هیجان انگیز هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به سراغ کنسول PS۵ آمده و این کنسول حرفه‌ای را با یک تلویزیون ۴K با کیفیت مثل تلویزیون‌های سونی، سامسونگ یا ال جی خریداری کرده و به این تفریح هیجان انگیز مشغول شوید.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/5035016/%D9%84%D8%B0%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-PS%DB%B5-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم کل کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول بدست تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری پیشه کدنویسی آن انجام می شود،

وردپرس یکتا از سیستم های مدیریت درونمایه هست که امروزه به دلیل اینکه نخست مطالب علمی احسان دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده سخت خویش را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران پیرو دارد در دانشمند هم به علت اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس پیشه می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بی گمان می تاب گفت گرد از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می طاقت طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی شما اگر php بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در شغل طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون تنها شما چند ثانیه فقط دارید که بیننده را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می نماییم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری اغلب برای پشت گویه کار بهره‌گیری می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم بهره‌گیری کنید یک رنگ سازمانی را برگزیدن کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید الی رنگ هایی که کاربرد می کنید در کناره هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به سرنوشت نمونه کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده کاربرد می کنید؟

خیر کل قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های حاضر استفاده نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد عقیده شما دارد اما پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

مرحله اول پیشه : آنالیز سایت رقبا شما

مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ

مرحله سوم: کشیدن طرح شما به چهره رنگی

مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما

مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرسی
ما در مهندسین ساین وب هم از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می نماییم ولی با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی نماییم روند کاری ما به این شکل هست نخست در مورد سوداگری شما سوال می نماییم که آیا سوداگری شما چگونه هست مثلا شما فقط یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن اتمام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به عقیده ما در وردپرس برگزیدن نکوداشتن نیست شاید بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس کاربرد می کنیم که خیلی مترقی هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما صحیح هست اما آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط گوناگون پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در ادامه شغل برای یک سایت فروشگاهی لازم هست ،


لینک این ویدئو در youtube

پس عقیده ما این هست اگر سایت فروشگاهی می خواهید بهتر هست از طراحی سایت با php یا وردپرس استفاده کنید که می تواند امکانات فوق العاده و خیلی بهتر از ووکامرس را به شما بدهد یعنی حرف ما این هست که شغل گسترش دادن و اضافه کردن امکانات اغلب در آینده برای طراحی سایت php بهتر هست ما خودمان در ساین وب یگانه از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم طراحی سایت php از پایه طراحی می کنیم بعد پیش از اینکه بین وردپرس و طراحی سایت php گرد را انتخاب کنید اندیشه کنید چه امکاناتی را در آینده و اکنون می خواهید به طراحی سایت خویش اضافه کنید

ما خودمان اگر بخواهیم از وردپرس بهره‌گیری نماییم کوشش می کنیم لغایت جایی که بشود خودمان افزونه های وردپرس را برنامه نویسی کنیم که اینجوری حتی مدیریت وردپرس را هم خیلی راحت تر می شود برای کاربران

وردپرس چیست؟
وردپرس هم همانند جوملا و دروپال احد دیگر از سیستم های مدیریت درونمایه و متن مفتوح هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql حمایت می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان نکوداشتن هست وردپرس در سنه 2003 در پیوسته پروژه موفق b2 تکاپو کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و نام آن را کریستیان اِسلِک، همنشین مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) اسم گذاری کرد .

 

آیا می دانید چه سایت های بزرگواری با وردپرس طراحی شده اند:
در اینجا ما می خواهیم چندی از این سایت ها را خدمت شما معرفی کنیم که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت درونمایه خودشان بهره‌گیری کرده اند ولی بعدها حتما مقاله ای مرتبط با این جستار را حتما برای شما کاربر عزیز می نویسیم

شرکت مرسدس بنز :
هر کسی اسم کمپانی مرسدس بنز به گوشش خورده است شرکتی که در آلمان هست و جزو بزرگترین کمپانی های فرآوری اتومبیل در جهان آمده برای بخش تازه ها و معرفی محصولات خویش از طراحی سایت با وردپرس استفاده کرده است وقتی کمپانی ابهت مثل بنز انتخاب کرده است رتبه الکسا سایت بنز 13500 هست پس می توان گفت وردپرس واقعا قدرت فوقانی دارد که ما از آن بی خبر هستیم

بخش خبری ناسا
اسم ناسا مزاح نیست هر کسی نام ناسا را شنیده است که در مقوله هوا و مکان کار و جنبش دارد این مجموعه کبیر هم برای دسته تازه یا همان بلاگ سایت خودش از وردپرس استفاده کرده است بعد وردپرس خیلی نیرو دارد که ناسا سیستم مدیریت درونمایه خودش را وردپرس برگزیدن کرده است جالبه بدانید رتبه این سایت در الکسا 930 هست

شرکت شاتل
شرکت شاتل یکتا از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در داخل ایران هست این کمپانی هم برای سایت خودش از طراحی سایت اختصاصی وردپرس کاربرد کرده چون می داند وردپرس چه قدرتی دارد

نرم انگیزه ها هلو
حتما کل شما اسم هلو به گوشتان خورده است یکتا از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده نرم اسباب حسابداری هم از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا خویش کاربرد کرده است پس وردپرس را کمینه نگیریم

سایت هایی زیادی هستند که با وردپرس طراحی شده اند فقط ما چهار الی از سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند را برای شما نام بردیم پس وردپرس را دست کم نگیریم

هر کسی اگر بخواهد کسب و کار خود را رونق دهد و بخواهد در مقوله بازاریابی اینترنتی کار و جنبش کند باید حتما یک طراحی سایت وردپرس داشته باشد به نظر ما سیستم مدیریت محتوا مزایا وردپرس یگانه از بهترین گزینش ها هست چه بسا این جمله کمی باورش مشکل باشد ولی امروزه بیش از 29% در صد از سایت های عالم با وردپرس طراحی می شود یعنی از هر یک سایت یکتا با وردپرس انجام می شود احد از انگیزه هایی که افراد وردپرس را انتخاب می کنند طراحی سایت تهران هست و این به راستی برای یک سیستم مدیریت محتوا واقعا خیلی خوب هست .

امروزه با افزایش شمار کسانی که در فضای اینترنت فعالیت دارند و بازرگانی خود را از راه فضای وب اتمام می دهند اینکه هر کسی برای خودش یک سایت دارد و یکتا از بهترین و ارزان ترین راه های تبلیغات طراحی سایت هست با اشاعه این موضوع کسانی که پیشه طراحی وب سایت سپریدن می دهند بسیار بسیار شده اند و به سیستم های مدیریت درونمایه روی آورده اند احد از سیستم های مدیریت محتوا وردپرس می باشد .

چرا باید طراحی سایت وردپرس را انتخاب نماییم ؟
وردپرس بدست چندین برنامه نویس در عالم در حال گسترش و بر روز رسانی هست و هر روز افزونه های مختلفی چه بازرگانی و رایگان در حال انتشار است. اگر شما یک برنامه نویسی کنید از پایه بدست یک کمپانی ایرانی چه بسا آن کمپانی 10 نفر برنامه نویس داشته باشد برنامه نوشته می شود و در کل سایت ها متعلق به بهره‌گیری می شود، و از لحاظ امنیتی و بهینه سازی سایت مشکلاتی را به وجود می آورد ولی اگر وردپرس یک باگی را داشته باشد تند توسط برنامه نویسان عالم آن مشکل بر طرف می شود و برنامه نویس وردپرس در ایران می تواند با یک جستجو ساده آن دشوار را بر طرف کند ولی یک برنامه نویس php از پایه فقط بدست آن شرکت باید رفع باگ شود

وردپرس بر پایه php هست
Php احد از زبان های رایج هست که هم فریم ورک های زیادی دارد مانند: لاراول و زند هم سیستم های مدیریت محتوا زیادی دارد مانند: جوملا و همین وردپرس وردپرس اینقدر نیرومند کدنویسی شود که هر چیزی را می شود با آن کدنویسی کرد ولی به شرطی که به زبان php تسلط داشته باشید

سئو مترقی وردپرس

سئو مترقی وردپرس
اگر الان به سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی دارند دقت کنید مشاهده می کنید که اغلب این سایت ها با وردپرس هستند آن هم به دلیل اینکه وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد که شما می توانید با اضافه کردن یک افزونه سئو وردپرس سئو خود را خیلی بهتر از قبل کنید

یادگیری وردپرس راحت هست
اگر شما خودتان بخواهید یک طراحی سایت وردپرسی طراحی کنید فقط کافی هست در گوگل جستجو کنید آموزش طراحی سایت وردپرس اینجا هست که شما می توانید با گونه ها آموزشهای ریسپانسیو عکسها وردپرس آشنا بشوید پس یادگیری وردپرس خیلی آسان هست اما کافی هست شما کمی وقت بگذارید اگر همنشین داشتید سری هم به قسمت مقالات ما در باره وردپرس بزنید

امنیت بالا وردپرس

امنیت بالا وردپرس
وردپرس یکتا از نکویی هایی که دارد داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را داده است اما اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید

امنیت بالا کاربران در وردپرس
وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای راحت استفاده نکنند هم مثل 6 لغایت یک یا رمزهایی مثل این راهی پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای دشوار بهره‌گیری کنید پس فلذا برای همین خیلی راحت شما احد از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار غلط بزنید بدست ربات مسدود می شوید و پس از یک ساعت مجدد می توانید به پنل وردپرس خودتان برید

با وردپرس یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید
اگر می خواهید کسب و کار خودتان را توسعه بدهید از کالاهای خودتان را در اینترنت هم به فروش برسانید یگانه از بهترین پیشنهاد ها این هست که فروشگاه اینترنتی خودتان را با پلاگین مجانی WooCommerce طراحی کنید. شما هر چه از یک فروشگاه آنلاین می خواهید داخل WooCommerce هست فقط کافی هست کمی وقت بزارید لغایت بتوانید یک فروشگاه آنلاین برای خودتان راه اندازی کنید

آمار پرتو می دهد 30% درصد فروشگاه های اینترنتی با WooCommerce طراحی شده است بعد توان WooCommerce را دست کم نگیرید اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید ما در ساین وب می توانیم به شما کمک نماییم الی یک فروشگاه آنلاین چیره دست داشته باشید

مدیریت وردپرس
سیستم مدیریت وردپرس خیلی آسان هست به انگیزه اینکه فارسی هست ولی اگر بخواهید از افزونه های حاضر وردپرس که به زبان انگلیسی هستند و پارسی سازی نشده اند پیشه سختی دارید اما اگر مثل ما در ساین وب از افزونه های حاضر استفاده نکنید و مثلا ما خودمان در طراحی سایت هایی که برای مشتریان خویش کرده ایم از افزونه محصولات که خودمان از پایه آن را طراحی کردیم کاربرد کردیم و خودمان هم پیشه گسترش آن را در چهره در اراده مشتری آن را توسعه می دهیم

آموزش وردپرس

مستندات بسیار وردپرس
یکی از نکویی های وردپرس این هست که شما می توانید تنها با یک جستجو ساده سخت خودتان را خیلی آسان حل کنید این هم به علت اینکه وردپرس حتی از لحاظ رسانه و محتوا ویدئویی هم خیلی محتوا دارد پس خیلی راحت می توانید مشکلات خودتان را حل کنید

مراحل تاسیس یک سایت وردپرسی
بسیار خب... به سرنوشت جالب و جذاب مقاله رسیدیم. برای راه اندازی سایت وردپرسس خود، بر اساس مراحل ذیل عمل کنید:

مرحله اول) انتخاب اسم حوزه مناسب

محبوب‌ترین دامنه‌ها .net، .org، .com و .ir هستند. طراحی سایت وردپرس در تهران ولی شما باید گونه سایت خود را مشخص کنید. به عنوان نمونه اگر سایت شما بازرگانی است، حوزه .com پسندیده است. البته در این باره بهتر است که از خود برنامه نویسی که ساییتان را طراحی می‌کند، مشاوره بگیرید.

مرحله دوم) انتخاب قالب مناسب

در این مرحله شما دو گذرگاه پیش رو دارید؛ یکتا اینکه از قالب‌های آماده استفاده کنید یا اینکه قالب اختصاصی سفارش دهید که صد البته گزینه دوم بهتر است.

مرحله سوم) تمثال بندی قالب وردپرس

نصب قالب وردپرس دربایستن به تنظمات خاصی دارد اعم از نصب افزونه‌های باره نیاز، تنظیم منو‌ها و... . البته نگران نباشید، این شغل را کمپانی طراحی سایت باید انجام دهد.

مرحله چهارم) کلیک و اسکرول کنید و لذت ببرید!

بعد از نصب و پیکر بندی قالب، دیگر می‌توانید با گمان آسان از آن استفاده کنید.

طراحی وب سایت با وردپرس افراد به چند بخش تقسیم می شوند
افرادی که تنها وردپرس را نصب می کنند یک قالب آماده از اینترنت دانلود کرده و برای شما عکسها و مطالب شما را بارگذاری می کنند

افرادی که وردپرس را نصب می کنند قالب را از پایه برای شما طراحی می کنند و مطالب و عکسهای شما را بارگذاری می کنند

افرادی که وردپرس را نصب می کنند به طراحی سایت php چیره هستند و می توانند هسته جوملا را برای خویش تغییر بدهند و افزونه هایی را در سایت نوشته و برنامه نویسی کنند و قالب و تم سایت را از پایه برای شما طراحی کنند و این نوع طراحان سایت می توانند سایتی جذاب و پویا و با هر امکاناتی که شما می خواهند طراحی کنند



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ اعلام شد. شرکت ایران خودرو برای انجام تعهدات خود از خودروهای جایگزین استفاده می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بخشنامه‌ای جزئیات طرح تبدیل محصولات خود را اعلام کرد. این طرح تبدیل از  دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ فعال شده و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:

  1. ایران خودرو این بخشنامه را برای قراردادهایی فعال کرده که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
  2. بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به صورت مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه می‌شود.
  3. پس از انجام تعدیل می‌بایست تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد انجام شود تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  4. به هیچ عنوان امکان ارائه خدمات به صورت مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان‌پذیر نیست.

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو – بهمن ۹۹

  • موعد تحویل این خودروها مطابق موعد برنامه فروش در سیستم است.
خودرو ثبت نامی شرح خودرو قابل ارائه
وانت آریسان (کد ۱۶۴) سمند ال ایکس (کد۲۹۳)
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس (کد ۲۲۰) پژو ۴۰۵ اس ال ایکس (کد۲۲۰)
پژو ۴۰۵ دوگانه سوز (کد ۲۷۲) سمند ال ایکس (کد۲۷۲)
پژو ۲۰۶ تیپ ۲، خانواده پژو ۲۰۶ (کدهای ۲۶۰، ۹۹۵) پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (کد۲۶۰)
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (کد ۲۶۸) پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (کد۲۶۸)
پژو ۲۰۶ صندوقدار و گروه ۲۰۶ صندوقدار V8 (کدهای ۹۹۶، ۲۷۴) پژو ۲۰۶ صندوقدار (کد۲۷۴)
پژو پارس سال بنزینی، خانواده پارس (کدهای ۲۸۲، ۹۹۴) پژو پارس سال بنزینی (کد۲۸۲)
پژو پارس سال دوگانه سوز (کد۲۸۳) پژو پارس سال دوگانه سوز (کد۲۸۳)
پژو پارس TU5 (کد۲۸۵) گروه تندر (کدهای ۵۶۰، ۵۶۵، ۵۶۶) پژو پارس TU5 (کد۲۸۵)
سمند EF7 دوگانه سوز (کد ۲۹۱) سمند EF7 دوگانه سوز (کد ۲۹۱)
سمند EF7 بنزینی (کد ۲۹۲) سمند EF7 بنزینی (کد ۲۹۲)
پژو ۴۰۵ بنزینی، خانواده ۴۰۵، سمند LX، خانواده سمند و کلیه محصولات قابل عرضه (کدهای ۲۵۶، ۹۹۳، ۲۹۳، ۹۹۲، ۹۹۸) سمند ال ایکس (کد۲۹۳)
سورن EF7 بنزینی پلاس و سورن معمولی (کدهای ۵۷۵۲۱-۵۷۵۱۹) سورن EF7 بنزینی پلاس (کد۵۷۵۱۹)
پژو ۲۰۷ دستی (کد ۶۰۰) پژو ۲۰۷ دستی (کد۶۰۰۱۱)
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما (کد ۶۰۰۱۰) پژو ۲۰۷ دستی پانوراما (کد ۶۰۰۱۰)
پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک (کد۶۰۱) پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک (کد ۶۰۱۰۳)
پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک (کد ۶۰۳) پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک (کد ۶۰۳)
رانا، خانواده رانا (کدهای ۶۱۰، ۹۸۶) رانا پلاس (کد ۶۱۰۱۵) یا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (کد ۲۶۰۳۱)
رانا پلاس (کد۶۱۰۱۵) رانا پلاس (کد ۶۱۰۱۵)
دنا معمولی (کد۷۰۱) دنا معمولی (کد ۷۰۱۱۷)
دنا پلاس (کد ۷۰۳) دنا پلاس (کد ۷۰۳)
دنا پلاس توربو شارژ (ک۷۰۴) دنا پلاس توربوشارژ (کد ۷۰۴)
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (کد ۷۰۷) دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک (کد ۷۰۷)
اچ سی کراس (کد ۷۲۳) پژو پارس TU5 (کد ۲۸۵)

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمایشگرهای تاشو سامسونگ برای استفاده گوشی‌سازهای چینی به این کشور ارسال خواهد شد و سال آینده گوشی‌های میان‌رده تاشو نیز وارد بازار می‌شوند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده اگر نمایشگرهای تاشو سامسونگ در اختیار تأمین کنندگان چینی قرار بگیرند، در آینده شاهد گوشی‌های منعطف چینی زیادی به بازار خواهیم بود و با توجه به اقدامات شرکت‌های چینی درباره گوشی‌های میان‌رده این احتمال وجود دارد که در سال آینده حتی گوشی‌های میان‌رده‌ای هم با بهره‌گیری از این نمایشگرهای تاشو وارد بازار شوند.

همچنین در گزارش ETNews، ذکر شده است که معامله شرکت سامسونگ با سازندگان چینی انجام شده و در سه ماه سوم سال جاری، یک میلیون صفحه نمایش به این شرکت‌های چینی تحویل داده خواهد شد. طبق گفته‌های شرکت اپو (Oppo) و ویوو (Vivo) در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، تعدادی گوشی با صفحه نمایش تاشو عرضه خواهند کرد و این احتمال نیز وجود دارد که شرکت‌های چینی دیگری در این کار دخیل باشند. سامسونگ صفحه نمایش‌های منعطف افقی (مثل Z Fold) و همچنین صفحه نمایش‌های منعطف عمودی (مثل Z flip) را به چین عرضه خواهد کرد.

نمایشگرهای تاشو سامسونگ

تاکنون تنها خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ دیسپلی، شرکت Samsung Electronics بوده است که از این صفحه نمایش‌ها در گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ استفاده کرده است. طی چند سال گذشته سامسونگ تلاش زیادی برای فروش صفحه نمایش‌های تاشو خود کرده است، اما هیچ شرکتی حاضر به خرید این صفحه نمایش‌ها نشده است و این شرکت‌های چینی جزو اولین خریداران هستند.

در ابتدا قرار بود که اولین خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ ، شرکت هواوی باشد. اما با تحریم شدن این شرکت توسط آمریکا، تصمیم هواوی عوض شد و به جای خرید صفحه نمایش منعطف از سامسونگ، از نمایشگرهای منعطف BOE استفاده کرد. به علاوه یک شرکت چینی به نام China Star Optoelectronics Technology در حال کار روی پنل‌های تاشو بوده و اگر این شرکت به تکنولوژی صفحه نمایش منعطف دست پیدا کند، می‌تواند اقداماتی بر ضرر سامسونگ انجام دهد.

در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی از که از Ultra Thin Glass (گلس فوق‌العاده نازک) در صفحه نمایش‌های تاشو استفاده می‌کند. با توجه به گزارش‌های ماه نوامبر (آذر) شرکت BOE قصد دارد، پنل‌هایی را با گلس‌های فوق‌العاده نازک بسازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عصر آماده دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهانیدن از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها آگاه شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست نخست به ملت ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو بخش طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت آگاهی ها تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در مقوله هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به سایت «خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در گویه تقسیم دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به آگاهی ها و رویدادها مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا» به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان » سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و چکیده ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که تازه از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود. پیش از هر چیز توجه به این سوژه زیاد دارای اهمیت است که طراحی سایت به مثل تمام حرفه های سایر در دنیای نوین امروزین نیاز به تخصص های چیره دست دارد. اندیشه کنم اگر قبل از هر چیز آغاز شاخصه های سپریدن طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خویش خواهید کرد.

طراحی سایت خبری
از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی سایت خبری
اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت تازه در گزین کردن گزاریدن خبرهای بازپسین و دست نخست به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای دلخواه قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع را دارا باشد تا بتوان متن آگاهی ها جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی تارنما خبرگزاری های مشهور جهان
اغلب روزنامه ها و نشریات و وانگهی شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و سرشناس عالم علاوه بر ابزارهای رسانه ای خویش حائز سایت خبری بین المللی نیز می باشند لغایت بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خویش جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی تارنما خبری را اغلب آشکار می سازد. از این طور تارنما ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه بیان کرد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری
طراحی تقسیم منو
اطلاعات تماس
ایجاد دسته بندی
عکس و فیلم
تعیین سطوح دسترسی
طراحی دسته ارسال خبر
قابلیت الصاق واتر مارک
طراحی سیستم مدیریت متون
تعیین خروجی خبر
تعریف و تعیین نوع خبر
پخش آنلاین ویدئو
فیلد جستجو
آمار
ایجاد زمانبندی
طراحی پنل مدیریت تبلیغات
طراحی صفحه نقطه نظر ها
طراحی صفحه بایگانی
پیاده سازی RSS
طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر
طراحی سایت خبری در پیام اوا
امکان ایجاد آگاهی ها پُربیننده در تقدیر پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، تازه ها جدید در تقدیر آگاهی ها و نیز اخبار اخص و داغ و در ضمن ماژول عقیده سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری بدست پیام آوا
شرکت پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی بر پایه سرويس دهنده می باشد و احد از تند ترین زبان های برنامه نویسی در پهنه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد مایه افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند تازه ها و صفحات گوناگون سایت را براحتی و با نیست کردن کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

در دنیای امروز که شایعات گاهی با سرعت بیشتری از آگاهی سخت سایت خبری ها واقعی منتشر می شوند، سایت های خبری معتبر موسوم به خبرگزاری های وظیفه سرعت بخشیدن به انتشار آگاهی ها صحیح را برعهده دارند. طراحی سایت های خبرگزاری احتیاج به تخصص های خاص خویش دارد و ما در پیام آوا بهترین خدمات در این دامنه را به شما می دهیم.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای سایر پیام آوا است لغایت از راه این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی تازه را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا رایانه دیده می شود مشاهده و باره کاربرد پیمان دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری بدست پیام آوا می باشد، لغایت از راه سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز احسان در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد. از جانب سایر همچنانکه این روزها بحث بر راز روش های بهینه سازی سایت بسیار شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این جستار پروا اخص دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار دارای اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و شدامد سایت بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت خبری به این اصل مهم پروا گزیده تر دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق منبعی از یوتیوب به نام The Galox، سامسونگ قصد درخشیدن بیشتری در بازار تبلت دارد و انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در اواخر سال جاری گلکسی تب S8 و S8 پلاس را وارد بازار کند.

با عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ در سال‌های اخیر، تقاضا در بازار تبلت روند کاهشی به خود گرفته بود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بازار تبلت‌ها رونق خوبی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای کار در خانه، تحصیل از راه دور و یا سرگرمی تبلت را جایگزین رایانه‌های شخصی کرده‌اند. با شروع ۲۰۲۰، درآمد اپل از آیپد شروع به افزایش کرد و هفته گذشته اپل گزارش درآمد سه‌ماهه اول مالی خود را منتشر کرد و از ماه اکتبر تا دسامبر، درآمد این شرکت از آیپد ۴۱ درصد رشد کرده است. درواقع  در طی سه ماهه گذشته، آیپد سریع‌ترین رشد را در بین بخش‌های مختلف اپل داشت که آیپد ایر ۲۰۲۰ در صدر آن قرار دارد. ٖآیپد ایر ۲۰۲۰ همراه با پردازنده ۵ نانومتری A14 بایونیک، یعنی همان چیپست مورد استفاده در سری آیفون ۱۲ ساخته شده است.

سامسونگ سال گذشته با دو تبلت گلکسی تب S7 و S7 پلاس یک سری تبلت جدید چشمگیر را به بازار عرضه کرد. هر دو مدل این سری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برند و دارای صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کنند. طبق اطلاعات منتشرشده، مدل پایه تب S8 دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰x160 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰، همانند گلکسی تب S7 است و حسگر اثر انگشت در کنار تبلت قرار دارد. گلکسی تب S8 پلاس با صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر خواهد بود. گفته می‌شود مشخصات باتری و شارژ این دو تبلت همانند نسل پیشین خواهد بود. با این وجود باید انتظار یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 و باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 پلاس داشته باشیم که هر دو می‌توانند با سرعت حداکثر ۴۵ وات شارژ شوند. حافظه ذخیره‌سازی این دو تبلت می‌تواند شامل مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی باشد.

به‌طور خلاصه، انتظار می‌رود سری گلکسی تب S8 شباهت بسیاری به مدل‌های سال گذشته داشته باشد و بیشتر تغییرات شامل سخت‌افزار درونی خواهد بود. هر دو تبلت می توانند از پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند و اندروید ۱۱ را اجرا کنند.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق دستور جلسه‌ی قانون‌گذاری کشور هند، ممنوع‌سازی رمزارزهای خصوصی همچون بیتکوین و ارائه‌ی رمزارز جدیدی از سوی بانک مرکزی، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

براساس برنامه‌ی کاری منتشر شده در سایت مجلس سفلای این کشور، قانون جدید «زیرساختی تسهیل‌کننده از سوی بانک ذخایر هندوستان (RBI) برای ساخت ارز دیجیتال جدید این کشور ساخته خواهد شد.»

این قانون‌گذاری، که در پارلمان کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در برنامه دارد تا «استفاده از تمامی سرویس‌های ارز دیجیتال و رمزارز را در این کشور ممنوع سازد؛ بجز چند مورد استثناء که باعث توسعه‌ی فناوری رمزارز در این کشور خواهند شد.»

در اواسط سال ۲۰۱۹، پنلی از دولت هند خواستار شد تا هرگونه رمزارز ارائه‌شده توسط شرکت‌های خصوصی را در این کشور ممنوع کرده و برای هر فردی که در این کشور در زمینه‎‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، حداکثر ۱۰ سال زندان و پرداخت هزینه‌های سنگین مالی در نظر بگیرند. با این حال، آنها از دولت‌شان این درخواست را داشتند که آغاز پلتفرمی برای رمزارز رسمی و از سوی خود دولت را در برنامه‌هایش داشته باشد که کاربردشان، درست مثل اسکناس‌ها، توسط بانک ذخایر هندستان تایید شود.

ممنوعیت استفاده از رمزارزها در هندوستان

بانک ذخایر هندوستان در آوریل ۲۰۱۸، دستور توقف همکاری با هرگونه شخص یا اشخاصی که در تبادلات ارز دیجیتال فعالیت دارند را به مدت ۳ ماه، صادر نمود. با این وجود، در مارس ۲۰۲۰، دیوان عالی هندوستان با برگرداندن رای بانک مرکزی هند، به بانک‌ها این اجازه را داد که بتوانند به معاملات و تبادلات ارزی دیجیتال بپردازند. این رای پیشین بانک مرکزی، به صنعت رمزارزها در هندوستان ضربه‌ی بزرگی وارد کرده بود.

چند سالی می‌شود دولت‌ها و حکومت‌های کشورهای سراسر جهان، به دنبال این هستند که راه‌‌ها و روش‌های جدیدی برای قانونمندسازی رمزارزها به‌کار ببرند. آنها در زمینه‌ی سوءاستفاده از اطلاعات شخصی افراد و تاثیر این صنعت بر سیستم اقتصادی و مالی کشور، ابراز نگرانی‌ها و بحث‌های زیادی کرده بودند اما با این حال، هیچ کشوری تا پیش از این تصمیم بر ممنوع‌سازی آنها نگرفته بود.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ینستاگرام، از دسته شبکه های اجتماعی دوست داشتنی و پسندیده برای بیشتر سوداگری ها است. وجود کاربران بسیار در همه‌ی طیف های سلیقه ای و قابلیت های جذاب آن از جمله خاصیت هایی است که به کارگیری آن را برای رشد کسب و کار ها مناسب می کند. ولی وضعیت به کارگیری آن در درجه‌ی نخست و نحوه‌ی بهینه سازی آن در درجه‌ی دوم مسئله‌ی مهمی است که باید به آن توجه کنید. در این نوشتار با ما به اتفاق باشید الی با نکاتی درباره ب بهینه سازی اینستاگرام اغلب آشنا شوید.

محتوا پنهان
1 بهینه سازی اینستاگرام
1.1 دوره بازاریابی و فروش در اینستاگرام
1.2 یک عکس پروفایل با کیفیت انتخاب کنید که نشانه دهنده برند بازرگانی شما باشد
1.3 در گزینش نام خود، کلمات کلیدی را رعایت کنید
1.3.1 نوشتار 0 تا 100 اینستاگرام
1.4 واژه ها کلیدی هدف را در توضیحات خود بگنجانید
1.5 پیش از لینک زدن به وب سایت یا پسینیان توصیه خود، یک CTA (دعوت به عمل) اضافه کنید
1.5.1 راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA
1.6 از ایموجی کاربرد کنید
1.7 شمار کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های اینستاگرامی: 150 الی 2200 کاراکتر
1.8 تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرامی
2 تعداد بهینه برای هشتگ پست‌های اینستاگرامی: 5 الی 10 هشتگ
2.1 تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: 24 کاراکتر یا کمتر
2.1.1 پست های خویش را به هنگام ارسال کنید
2.2 برای رسیدن به بهترین بازده و انتخاب بهترین سررسید برای ارسال پست، مراحل ذیل را پیگیری کنید:
2.2.1 1- بخش بندی مخاطبان
2.2.2 2- تقسیم بندی پست ها
2.2.3 3- دسته بندی استوری ها
2.2.4 4- تحلیل داده ها و تخصیص زمان به پست ها و استوری ها
2.2.4.1 سیستم ثبت اطلاعات داشته باشید
2.2.4.2 افزودن موقعیت مکانی
بهینه سازی اینستاگرام
اگر شما همانند بسیاری از برندهای گوناگون هستید، قطعاً در مورد تعداد کاراکترهای بهینه پست‌های اینستاگرام حتی اندیشه هم نکرده‌اید. اگر کپشن پست‌های اینستاگرامی برترین برندها را ببینید، متوجه خواهید شد که به سمت کوتاه‌تر شدن قبل می‌روند. با وجود این که شمار کاراکترهایی که می‌توانید کاربرد کنید نامحدود نیستند اما شمار کاراکترهای بهینه برای پست‌های اینستاگرامی هستی دارد. لذا، بهینه سازی اینستاگرام برای هر برندی واجب است.

در ادامه نکاتی برای بهینه سازی اینستاگرام شما آورده شده است. برخی متعلق به ها بازده کمتر و یا دیرتری دارند. در ضمن پروا کنید نکات ذکر شده مطلق نیستند اما تا حتماً بسیار زیادی در بهینه سازی اینستاگرام شما کارساز می باشند. ابتدا آن ها را به دقت مطالعه کنید و سپس آن ها را به صورت صحیح برای صفحه کسب و کارتان به کار بگیرید.

دوره بازاریابی و فروش در اینستاگرام
هرآنچه باید برای افزایش قابل توجه فروش خود در اینستاگرام بدانید

یک عکس پروفایل با کیفیت برگزیدن کنید که اثر دهنده برند تجاری شما باشد
قبل از هر چیز، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید نمایانگر این باشد که شما چه کسی هستید. برای یک برند، برگزیدن یک لوگوی مناسب که نشان دهنده‌ی برند شما است، به شناخته شدن شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر کسب و کارتان تک نفره است، باز هم می توانید برای خودتان یک لوگو داشته باشید. در ضمن عکس شخصی خودتان را نیز می توانید گزینش کنید(اگر پیج شما شخصی است و یا کسب و کارتان تک نفره است). برای نمونه تصور کنید شخصی به مشاوره کسب و کار ها می پردازد و برای این شغل یک پیج اینستاگرامی دارد.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک عکس پروفایل
قبل از هر چیز، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید نمایانگر این باشد که شما چه کسی هستید
برای برگزیدن یک تصویر شخص می تواند تصویری ساده و یا تصویری که در آن یک ژست ساده دارد از خود پیمان دهد. از تصاویر با ژست ها و حالت های نامناسب و نامتعارف خودداری کنید و به یاد داشته باشید، اگر شما برای خویش ارج قائل شوید، مخاطبان شما نیز برای شما بزرگداشت قائل می شوند. به علاوه عکسی را گزینش کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد. تصویر پروفایل شما گویای نکات بسیاری است. برای نمونه اگر عکاس هستید عکسی را گزینش کنید که در آن دوربین در دست دارید و با همین برگزیدن ساده، کاربران اینستاگرام با نخستین برخورد با صفحه شما متوجه می شوند که این صفحه مربوط به عکاسی است.

در انتخاب اسم خود، واژه ها کلیدی را رعایت کنید
هنگام انتخاب اسم صفحه خود، پروا کنید که نام شما یا اسم برند شما در آن وجود داشته باشد زیرا مردمی که به تعقیب شما می گردند، نام شما یا کسب و کار ما را جست و جو می کنند نه نام کاربری شما را.همچنین می توانید کلماتی را که ملت به آن علاقه مند هستند را در نام یا بیوگرافی خویش بیاورید. بسیاری از افراد ممکن است از شما یا کسب و کار شما چیزی نشنیده باشند اما به پیگیری موضوعی پیوسته با سوداگری شما هستند.

برای مثال اگر مشاور کنکور هستید، کلمه‌ی “کنکور” زیاد کارایی گذار است ولی توجه کنید که “کنکور” اسم شما نیست بلکه یک کلمه کلیدی است که به شما برای شناخته شدن کمک می کند. در ضمن افزودن اسم مکان نیز به شما کمک خواهد کرد. برای مثال تصور کنید منظور دارید مخاطبان قصد شما در شهر اسپهان قرار دارند. اضافه کردن نام اصفهان در کناره اسمتان موثر خواهد بود.

مقاله 0 الی 100 اینستاگرام
از آموزش تنظیمات (setting) تا ترفندهای حرفه ای Instagram

کلمات کلیدی منظور را در توضیحات خویش بگنجانید
در درجه‌ی اول، پروا کنید که بیوگرافی شما باید اختصار ولی گیرا و جذاب باشد. باید بتوان با یک نگاه کوتاه و موقت به آن، چیز های زیادی را متوجه شد. برای این منظور خودتان را به جای مخاطبانتان پیمان دهید و یک بار آن را از حیث آن ها بخوانید. آیا به اندازه‌ی کافی گیرا است؟ آیا خواستن آن راحت است؟ آیا به سادگی می تاب حوزه‌ی کاری شما را متوجه شد؟ اگر پذیرش شما بله است بنابراین کارتان را صحیح انجام داده اید.

افزودن هشتگ و لینک های مناسب نیز از سایر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. برای نمونه اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، افزودن لینکی که فالوورهای شما را به فروشگاهتان هدایت کند بسیار کارایی گذار است. در ضمن می توانید از کوتاهی کننده‌ی لینک برای افزایش جذابیت و گیرایی لینک و وانگهی بیوگرافی خود استفاد کنید. برای انتخاب واژه ها کلیدی می توانید از کسب و کارهای همانند خویش استفاده کنید. با بررسی صفحه‌ی آن ها متوجه خواهید شد آن ها از چه کلماتی استفاده می کنند.

قبل از لینک زدن به تارنما یا واپسین رهنمود خود، یک CTA (دعوت به عمل) اضافه کنید
از آن جا که اینستاگرام می خواهد کاربرانش را حفظ کند، فضاهایی که در آن لینک هایی برای استفاده از دیگر پلتفرم ها وجود دارد را اندک می کند. با این حال، هدایت ترافیک به وب سایت و اندازه گیری کلیک های وب سایت، از معیار های مهم برای اندازه گیری اثرگذاری اینستاگرام بر کسب و کارتان است.

راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA
18 نمونه عملی

در حال حاضر صفحاتی که ده هزار یا بیشتر فالوور دارند می توانند در استوری خویش لینک هایی پیمان دهند ولی برای سوداگری های حقیر تر این امکان پرکار نیست. بیوی اینستاگرام تنهاراه هدایت شدامد به وب سایت شما است.

به عنوان مثال ، تایلر جی مک کال، یک استراتژیست بازاریابی در اینستاگرام، لینکی به جدیدترین پیشنهاد خود قرار دیتا است و این لینک را با به کارگیری ایموجی ها در اطراف CTA برجسته می کند الی این رهنمود را نیرومند تر کند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک CTA
بهینه سازی اینستاگرام به کمک CTA
برای افزودن لینک به بیوگرافی خود، روی دکمه ویرایش پروفایل (edit profile) کلیک کنید و لینک خود را در قسمت وب سایت اضافه کنید. برای اضافه کردن CTA بالاتر از لینک (مانند کاری که تایلر انجام داده است)، مطمئن شوید CTA شما پسینیان خط در بیوگرافی شما است. ایموجی ها CTA را متمایز می کنند، و بیشتر ملت ایموجی که از ذیل پیکان استفاده می کند را برگزیدن می کنند لغایت تأکید شود که کاربران باید کجا کلیک کنند.

از ایموجی بهره‌گیری کنید
ساده و کم ذکر کنیم، ایموجی ها کاربرد مفصل و روز فزونی دارند و در ذکر احساسات و تحریک مخاطبان کارایی به سزایی دارند.استفاده از ایموجی خندان، متعجب و سایر ایموجی ها متن شما را گیراتر و مهیج تر می کنید.

تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های اینستاگرامی: 150 لغایت 2200 کاراکتر
اگر شما خواهان حداکثر کردن تعامل مخاطبان با پست اینستاگرامی خویش هستید در کپشن پست‌های خود از 138 الی 150 کاراکتر بهره‌گیری کنید. البته این برای همه ی پست ها صادق نیست. از آنجایی که پست‌های شما عکس یا فیلم هستند کپشن‌ها می‌توانند مخاطبان را به تعامل با پست‌های شما ناچار کنند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک کپشن
بهینه سازی اینستاگرام به کمک کپشن
تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرامی
همان فلسفه ای در مورد پست های اینستاگرام صدق می کند برای پست های تبلیغاتی نیز صدق می کند. برخی مواقع بهتر است از متن کوتاه بهره‌گیری کنید. تصویریا ویدئوی شما تنها باید با کمک کمی متن، خود را بفروشد. در حالت ایده آل، شما از 150 کاراکتر برای کپشن پست های تبلیغاتی اینستاگرامی خود استفاده کنید ولی این سوژه درباره همه ی پست ها صدق نمی کند، بعضی از پست ها نیاز به نوشتن کپشن های طولانی تر دارند.

تعداد بهینه برای هشتگ پست‌های اینستاگرامی: 5 لغایت 10 هشتگ
هشتگ‌ها بهترین گذرگاه دیده شدن پست‌های شما و همچنین راحت‌ترین مسیر برای جذب مخاطب جدید به پیج اینستاگرام شما هستند. دیجیتال مارکترها نیز این قضیه را می‌دانند ولی به امید بازدید اغلب از بیش از 20 هشتگ در هر کپشن استفاده می‌کنند، اگرچه که پر کردن کپشن با تعداد زیادی هشتگ اصلاً نتیجه‌ای را که در انتظارش هستید تضمین نمی‌نماید. حتی، شدنی است به ضرر برندتان و صفحه اینستاگرام تان تمام شود و تعامل مخاطبان با پست‌های شما کمتر شود.

یکی دیگر از خطراتی که شدنی است پیج اینستاگرام شما را ترسانیدن کند، shadowban شدن است. به این صورت که اگر در هر کپشن شمار زیادی هشتگ تکراری که در تمام پست‌هایتان نوشته‌اید، بهره‌گیری کنید اینستاگرام پست‌های شما را در نتایج جستجوی آن هشتگ پرتو نمی‌دهد که این خویش ضربه بزرگی به برند شماست.

همان طور که در شکل نیز مشاهده می‌کنید تعداد بهینه برای هشتگ جهت تعامل بیشتر مخاطبان، 8 تا 12 تاست.

تعداد هشتک ها در پست ها
بهینه سازی اینستاگرام به کمک هشتک ها
علاوه بر شمار هشتگ، تعداد کاراکترهایی که در هر هشتگ نیز به پیشه می‌رود نیز چندی بهینه دارد.

تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: 24 کاراکتر یا کمتر
برای اینکه تعامل مخاطبان تان در بیشترین حتماً خود باشد، شما باید از هشتگ‌هایی با تعداد کاراکتر 24 یا کمتر استفاده کنید. چرا که در کاربرد اغلب از 24 کاراکتر افت شدیدی را در تعامل مخاطبان گواه خواهیم بود.

حداکثر شمار کاراکترهایی که در اینستاگرام می‌توان استفاده کرد:

کپشن: 2200 کاراکتر
تعداد هشتگ: 30 هشتگ
بیو: 150 کاراکتر
نام کاربری: 30 کاراکتر
اگرچه که شما می‌توانید از 2200 کاراکتر در کپشن پست خویش استفاده کنید، ولی پس از 125 کاراکتر کپشن به چهره پیش‌فرض کوتاه می‌شود. بنابراین، با در عقیده دریافت این موضوع، باید کوشش کنید مهم‌ترین اطلاعات تان را در ابتدای کپشن بنویسید. بهترین هشتگ ها را در پایان کپشن خویش بنویسید.

پست های خود را به موقع ارسال کنید
آیا هر موعد که می خواهید پست های اینستاگرام خود را ارسال می کنید؟ اگر این چنین است، شما بسیاری از لایک ها و فرصت ها را از دست می دهید. الی کنون مقالات بسیاری درباره‌ی بهترین سررسید ارسال پست تألیف شده است. در همه‌ی این مقالات و مطالعات، نکات مشابهی وجود دارد. احد از این نکات برنامه ریزی و پیش بینی سررسید آنلاین بودن مخاطبان است.

برنامه ی زمانی برای ارسال پست
بهینه سازی اینستاگرام با برنامه ی زمانی
علاوه بر این مورد، باید توجه کنید بسته به ماهیت سوداگری و گونه پست، دیدن آن بدست فالورها در چه ساعتی بیشترین گیرایی را برای آن ها دارد.برای مثال ممکن است یک پست در ساعت 9 بامداد بدست طیف وسیعی از فالورها دیده شود اما در موعد مناسبی نباشد. برای نمونه شدنی است بیشتر مخاطبان شما شاغل باشند. ارسال پست در ساعت کاری هر چند هم که دیده شود، تاثیر زیادی ندارد زیرا یا متعلق به به سادگی می گذرند و یا در موقعیتی نیستند که خرید کنند و یا به پست شما توجه چندانی داشته باشند.

برای رسیدن به بهترین بازده و انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست، مراحل ذیل را پیگیری کنید:
1- تقسیم بندی مخاطبان
مخاطبان هرچند که در یک niche قرار داشته باشند، ولی باز هم تفاوت هایی دارند. از موعد کاری روزانه‌ی آن ها گرفته الی سلایق و علاقه‌ی آن ها. مخاطبان خویش را بهتر و بهتر بشناسید و دسته بندی مناسبی از آن ها انجام دهید. تقسیم بندی شما می تواند مبناهای مختلفی داشته باشد. برای نمونه تقسیم بندی بر مبنای سن، ساعات بیکاری، ساعات کار روزانه، ساعات آنلاین بودن و …

به جدول ذیل دقت کنید. این جدول یک تخمین مناسب به شما ارائه می دهد:

دسته بندی فالورها بر پایه گروه سنی

ردیف نام/کد گروه مخاطب گروه سنی تعداد تخمینی بیشترین ساعات استفاده از اینستاگرام
1 A01 زیر 15 سال 120 نفر ساعت20 الی 24
2 A02 15 لغایت 18 سال 850 نفر ساعت 14 الی 17
3 A03 18 الی 25 سال 480 نفر
ساعت10 الی 15

ساعت16 لغایت 18

4 A04 25 لغایت 35 سال 380 نفر ساعت18 لغایت 22
5 A05 بالای 35 سال 150 نفر ساعت20 تا 22
این بخش بندی ها به شناخت بهتر مخاطبان کمک شایانی می کند.

2- بخش بندی پست ها
علاوه بر فالوورها، پست های شما نیز تقسیم بندی و انواع مختلفی دارند. حتی اگر پست های شما به نظر کاملا مشابه باشند، مفتوح تفاوت هایی هستی دارند. این دسته بندی می تواند بر پایه پست تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی، گونه کالای تبلیغ شده، گونه محصول و … باشد.

3- دسته بندی استوری ها
استوری های خود را نیز امثال پست ها تقسیم بندی کنید. هایلایت های مختلف معمولا به همین قصد انجام می شوند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک تقسیم بندی استوری ها
بهینه سازی اینستاگرام به کمک بخش بندی هایلایت های پیج آکادمی دیجیتال مارکتینگ
4- تحلیل داده ها و تخصیص موعد به پست ها و استوری ها
پس از آنگونه بندی و کسب اطلاعات مناسب از نوع مخاطب، پست ها و استوری ها، الان نوبت تحلیل این داده ها می باشد. بررسی کنید و ببینید کدام مخاطب، کدام پست را بیچارگی دارد. آیا امروز زمان مناسبی برای این پست است؟ کدام گروه مخاطبان کدام دسته از پست ها را در کدام ساعت روز بینند. به عقیده این کار پیچیده می باشد ولی با کمی امتحان و خطا و بازخورد گرفتن، نکات بسیاری خواهید آموخت ولی شرط آن این است که همه‌ی جوانب را ببینید(یک بُعدی تحلیل نکنید) و سپس اطلاعات به دست آمده از آمون و خطا را به راستی ثبت کنید و برای استفاده های بعدی در دسترس قرار دهید.

سیستم ثبت اطلاعات داشته باشید
یکی از بهترین طریق های بهینه کردن کسب و کارتان استفاده از یک سیستم ثبت اطلاعات می باشد. نگران نباشید دربایستن به سیستم پیچیده ای ندارید. این کار را می توانید با اکسل و وورد نیز سپریدن دهید. اطلاعاتی که از بازخوردها، بخش بندی مخاطبان و غیره به دست می آید را در یک فایل ذخیره کنید الی به آن ها دسترسی داشته باشید. این فایل به شما کمک بسیاری خواهد کرد. برای مثال به شکل پایین دقت کنید: بهینه سازی پیج اینستاگرام

سیستم ثبت اطلاعات
بهینه سازی اینستاگرام به کمک سیستم ثبت اطلاعات
در این شکل اطلاعاتی برای شما آورده شده است. در این اطلاعات نرخ بازده، گروه بیننده و هزینه تبلیغات به جداسازی گروه مخاطبان آورده شده است(توجه کنید تبلیغاتی که به طور ویژه برای کسب مشتری خاصی طراحی می شود شدنی است برای دیگر گروه مخاطبان نیز جذابیت داشته باشد ولی با این حال برای کسب مشتری یا افزایش فروش در یک گروه ویژه طراحی شده است). داشتن چنین اطلاعاتی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

افزودن موقعیت مکانی
موقعیت مکانی نیز امثال کلمات کلیدی، برای شناخته شدن شما در جست و جوها کارساز خواهد بود. چنانچه کاربران اینستاگرام شما در موقعیت مکانی مورد علاقه‌ی آن ها ببینند، شکیبیدن فالو کردن آن ها افزایش می یابد. به علاوه می توانید از این طریق برای بالابردن کیفیت پست های خود استفاده کنید.

جمع بندی

بهینه سازی اینستاگرام مبحثی است که برای طیف وسیعی از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد به اخص اگر اینستاگرام محل اصلی کسب درآمد آن ها باشد. شیوه های ذکر شده در بالا به شما کمک بسیاری خواهد کرد و تا حدود زیادی در نقش یک مشاور حرفه ای نما می شود ولی در صورتی که اداره‌ی صفحه شما سخت شود و یا کسب و کار شما زیاد رشد کند، ممکن است دربایستن به مشاور و یا استخدام یک ادمین داشته باشید اما به هر حال، احساس موضوعات بالا خویش کمک بزرگواری است. اندک کردن شمار کاراکترها، استفاده از تصویر پروفایل مناسب، پروا به کلید واژه ها و ثبت اطلاعات، تاثیر به سزایی در شناخت بهتر شما از خود و کسب و کارتان در درجه‌ی نخست و رشد کسب و کارتان در درجه‌ی دوم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت کیا قصد دارد به خاطر فروش بسیار ضعیف و پایین‌تر از انتظار، عرضه مدل 2021 از کادنزا و K900 را در ایالات متحده متوقف کند. طبق آمار در سال گذشته، تنها 305 دستگاه K900 توسط مشتریان آمریکایی خریداری شده که اصلا رقم مناسبی نیست. این خودرو در سال 2019 هم نتوانست انتظارات را برآورده کند، زیرا فقط 390 دستگاه از آن به فروش رسیده بود!

 

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا
 

 

فروش پایین کیا K900 در حالی رقم خورده که این سدان لوکس کره‌ای سطح بالایی از کیفیت، امکانات و تکنولوژی‌های نوین را ارائه می‌کند. در کابین این خودرو یک نمایشگر 12.3 اینچی عریض وظیفه برقراری ارتباط راننده و سیستم اینفوتینمنت را بر عهده دارد؛ علاوه‌بر این، مشتریان می‌توانند نمایشگر دیگری با همین ابعاد را برای پشت فرمان سفارش دهند. کره‌ای‌ها در زمین ارائه اطلاعات سنگ تمام گذاشته و آپشن هداپ دیسپلی 9.7 اینچی را نیز برای K900 تدارک دیده‌اند.

 

 

 

صندلی برقی راننده با امکان تنظیم در 20 جهت مختلف از دیگر آپشن‌های کیا K900 است که دستیابی راحت به بهترین حالت ممکن را تضمین می‌کند. صندلی سرنشینان عقب هم برقی بوده و در 14 جهت قابل تنظیم است.

 

 

 

دیگر سدان رده‌بالای کیا یعنی کادنزا، از نظر فروش عملکرد مناسب‌تری داشته و سال گذشته 1,265 مشتری آمریکایی را جذب کرده است. البته این خودرو هم در سال 2019 فروش بهتری داشت و 1,630 دستگاه از آن به فروش رسیده بود. نکته تامل‌برانگیز اینکه کادنزا در مدل 2020 فیس‌لیفت شد و کیا امیدوار بود این خودرو با چهره جدید و زیبای خود مشتریان بیشتری را راهی نمایندگی‌های فروش کمپانی کند.

همانگونه که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، فیس‌لیفت کادنزا به لطف ویژگی‌هایی مثل جلوپنجره بزرگ و عریض، چراغ‌های جلوی باریک، کاپوت کشیده و چراغ‌های عقب سرتاسری جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در داخل کابین هم این خودرو از فضایی مدرن و با کیفیت سود می‌برد.

فیس‌لیفت کادنزا در حالت استاندارد با نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اینفوتینمنت عرضه می‌شود

یکی از سخنگوهای کیا با نام جیمز هوپ (James Hope) حذف K900 و کادنزا از سبد محصولات این شرکت در آمریکا را اقدامی در راستای انطباق بیشتر با سلایق و تقاضای مشتریان توصیف کرده و افزوده مدل‌هایی مثل تلوراید، نسل جدید K5 (اپتیمای سابق) و سورنتو اکنون بیش از هر زمان دیگری هیجان‌انگیز هستند و با سلیقه طیف بیشتری از افراد همخوانی دارند.

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا

طبق آمار، سال گذشته کیا موفق به فروش 586,105 خودرو در ایالات متحده شده؛ این رقم در مقایسه با سال 2019 به میزان چشمگیری کاهش یافته است. در آن سال کیا 615,338 دستگاه از تولیدات خود را در آمریکا به فروش رسانده بود. ناگفته نماند میزان فروش کادنزا و K900 در ایالات متحده در سال 2020، روی هم رفته 1,570 دستگاه است که حتی یک درصد از آمار کلی نمی‌شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%af%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%9b-%d8%aa%d9%88%d9%82/



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازار عینک‌های هوشمند برخلاف ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند چندان رشد نکرده‌، اما احتمالا در آینده با ورود شرکت‌های بیشتر، با محصولات متنوعی روبه‌رو شویم. به تازگی جزئیات مربوط به پتنت جدید شیائومی منتشر شده که یک عینک هوشمند با قابلیت‌های درمانی را به نمایش می‌گذارد.

این پتنت جدید با عنوان «عینک هوشمند و قاب‌ عینک» به ثبت رسیده که نحوه ادغام تشخیص و درمان را نشان می‌دهد. جزئیات مربوط به این پتنت حاکی از آن هستند که عینک هوشمند شیائومی می‌تواند سیگنال‌های درمان منتشر کند.

از روش‌های درمانی این عینک می‌توان به سیگنال‌های نوردرمانی شامل سیگنال‌های فرابنفش، نور مرئی، مادون قرمز و لیزر اشاره کرد. علاوه بر این، امکان انتشار سیگنال‌های موج صوتی هم توسط این گجت وجود دارد که می‌توانند برای درمان بیماری‌های مغز، بیماری‌های روانی مانند افسردگی یا اضطراب و رفع خستگی چشم مورد استفاده قرار بگیرند.

سیگنال نوردرمانی و سیگنال موج صدا می‌توانند در کنار رفع بیماری‌ها، موجب کاهش سردرد هم شوند. در کنار آن‌ها، امواج مغناطیسی یا امواج الکترومغناطیسی می‌توانند باعث تقویت جذب عناصری شوند که کاربر با کمبود آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از آن‌ها، گردش خون در مغز را هم افزایش داد.

 

عینک هوشمند شیائومی
 

 

جزئیات بیشتری درباره عینک هوشمند شیائومی منتشر نشده، با این حال در کنار خصوصیات درمانی، از ویژگی‌های استاندارد هم بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به اسپیکر یا فناوری برای انتقال صدا اشاره کرد. با وجود ثبت چنین پتنتی، تضمینی برای ورود یک عینک هوشمند با این ویژگی‌ها به بازار وجود ندارد.

در صورتی که شیائومی تصمیم به تولید چنین محصولی بگیرد، اولین کمپانی چینی نخواهد بود که وارد این بخش از بازار می‌شود. هواوی در گذشته از دو عینک هوشمند رونمایی کرده که علاوه بر محافظت در برابر فرابنفش، پاسخگویی به تماس‌ها و قطع آن‌ها را هم ممکن می‌کند. علاوه بر این می‌توانند با اسپیکر دوگانه، آهنگ پخش کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیریت شبکه های اجتماعی یگانه از سخت‌ترین و بحران برانگیزترین مشاغل در دنیای بازاریابی است. وظایف بسیار بسیار و متنوعی برای یک مدیر شبکه های اجتماعی هستی دارد. از طرفی کنترل چند حساب رسانه‌های اجتماعی به صورت همزمان و روزانه، کاری بس دشوار و طاقت فرسا می‌باشد. سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی انجام تمام این وظایف به طور ریزبین و منظم، مستلزم داشتن یک تفکر مدیریتی و بر پایه استراتژی است. آشنایی با تکنیک‌ها و ابزارهای کاربردی جهت کامیابی هرچه بیشتر این افراد، امری ضروری می‌باشد. وانگهی برخورداری از تخصص و چیرگی کافی در استفاده‌ی صحیح از کانال‌های ارتباطی موجبات رشد هر کسب و کاری را فراهم خواهد آورد. از این جهت اکثر سازمان‌ها برای استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی به دنبال جذب نیروهای کارآزموده در این گویه هستند. در این مطلب از سامانه استخدام و تعلیم چراغ، بنیادی را که در راستای مدیریت کارساز چندین حساب رسانه‌های اجتماعی کمک کننده خواهند بود، آورده‌ایم.

تدوین راهبرد کارآمد برای مدیریت شبکه های اجتماعی
اولین گام برای مدیریت شبکه های اجتماعی؛ باید پیشه خویش را با یک برنامه‌ریزی دقیق و راهبرد درست نخست نمایید. طراحی یک استراتژی قدرتمند به شما کمک می‌کند لغایت در وسط دیگر پایگاه‌ها و رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید. توجه داشته باشید که با تعیین اهداف در ابتدای شغل می‌توانید گام بلندی در راستای فتح بردارید. بعد نیازها و اهداف خود را به طور ریزبین مشخص نمایید و برای تحقق آنها تصمیمات کاربردی را اتخاذ کنید. از برگزیدن اهداف بعید از دسترس و بلند پروازانه خودداری نمایید. چرا که با این کار بستر شکست و تاب امیدی را به راحتی برای خود فراهم خواهید کرد. بعد برای دستیابی به اهدافتان، یک برنامه‌ی درست و منطقی بچینید و استانداردهایی برای آینده مشخص نمایید. به محض دستیابی به این استانداردها مطمئن باشید که هدف مورد نظر شما پژوهشگر شده است.

برای نمونه در مدیریت شبکه های اجتماعی اگر مقصود اصلی و اولیه جمع‌آوری بیننده و خریدار باشد، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. استانداردی که برای رسیدن به این هدف تعیین می‌کنیم، تعداد اعضا می‌باشد. زمانی که تعداد فالوورهای شما به میزان قابل قبولی برسد باید آسوده خاطر باشید که در جذب مخاطبان، موفق عمل نموده‌اید.


شناخت نیازهای مشتریان وظیفه ی مهم در مدیریت شبکه های اجتماعی
داشتن شناخت دقیق از نیازهای مشتریان و متقاضیان مایه می‌شود الی بتوانید مطالب پرطرفدار و اطلاعات مورد احتیاج آنها را منتشر نمایید. این امر مایه افزایش میزان بازدید و برآیند اینکه سودآوری بالاتر و توسعه‌ی قابل توجه در کسب و کار خواهد شد. همچنین در این مرحله از طراحی استراتژی برای مدیریت شبکه های اجتماعی شما موظف هستید که یک ارزیابی همه جانبه و مستمر بر مخاطبان خود داشته باشید. رسیدگی نمایید که کدام محتواها برای مخاطبان جذاب تر بوده و به آن بازتاب نشان داده‌اند. یا اینکه آنها چقدر در نظرسنجیها و کمپین‌های برگزار شده از سوی شما شرکت داشته‌اند. ارزیابیهایی از این دست به شما کمک خواهد کرد که از درست یا باطل بودن راهبردهای اجرایی که در فرمان کار خود قرار داده‌اید، آگاه شوید. در این صورت شما قادر خواهید بود که با حذف استراتژی‌های نادرست در جهت ترقی قدم بردارید.

انتخاب رسانه اجتماعی پسندیده در مدیریت شبکه های اجتماعی
آنچه که موجب رونق بازرگانی در هر سازمانی می‌شود، افزایش مشتریان خفته برای آن گردآور می‌باشد. دستیابی تند و موثر به مخاطبان هدف و شناسایی برند باره عقیده به آنها، دربایستن به فرآیندهای بازاریابی گسترده‌ای دارد. کار و جنبش در رسانه‌های اجتماعی یکتا از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید برای جذب مخاطبان و مشتریان از آن استفاده نمایید. اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر و …، از جمله رسانه‌های کبیر اجتماعی هستند که در فرمایش بازاریابی مدرن زیاد پرکاربرد هستند. شما به عنوان کاربر یا شخصی که مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد، بی گمان با این کانال‌های ارتباطی، آشنایی دارید. ولی تشخیص اینکه کدام یک از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ما مناسب هستند، شغل ساده‌ای نیست.

مدیران شبکه‌های اجتماعی برای داشتن گزینش هوشمندانه و صحیح در راستای به کارگیری هر کدام از رسانه‌های اجتماعی، باید با گونه ها بازاریابی آشنا باشند. امروزه در تمام دانشمند انواع مختلفی از بازاریابی باره استفاده پیمان می‌گیرد که زیاد متفاوت و جدا از یکدیگر هستند. بازاریابی فردی، بازاریابی چابک، بازاریابی B2B، بازاریابی B2C و صدها گونه دیگر از بازاریابی هستی دارند که هر کدام برای هدفی خاص، تعریف شده‌اند. شخصی که در مدیریت شبکه‌های اجتماعی از چیرگی کافی برخوردار باشد به نکوداشتن می‌داند که کدام رسانه برای کدام گونه از بازاریابی، نافع می‌باشد. برای مثال، اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ‌چت و پینترست در مقایسه با لینکدین که برای B2B مناسب‌تر است، برای شرکتهایی که B2C هستند مناسب می‌باشند. در ادامه‌ی این دسته به معرفی کلی هر یک از شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.


فیسبوک، بزرگترین شبکه‌ اجتماعی
این شبکه‌ی اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر پرکار در ماه، محل مناسبی برای ارتباط با دوستان، تجارت و بیزینس می‌باشد. اگر به دنبال کسب و کاری با جامعه‌ی قصد کبیر و حتی جهانی می‌باشید، فیسبوک بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده از این رسانه‌ی سودمند، با قصد انتشار لینک صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در فیسبوک یک صفحه‌ی تجاری صحیح کرده و تمام مطالب پیوسته با حوزه‌ی کاری خودتان را با لینک منبع به اشتراک بگذارید.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر
در بحث مدیریت شبکه های اجتماعی از توییتر جهت شرکت در بحث‌های روز صنعت کاربرد می‌شود. با استفاده از این رسانه‌ی محبوب می‌توانید مطالب، عکس‌ها و فیلم‌های جذاب در زمینه‌ی کسب و کارتان را در معرض دیدن میلیون‌ها کاربر پیمان دهید. توییتر با بیش از ۳۰ میلیون کاربر پرکار در اقصی نقاط دنیا برای انتشار تازه ها و پیگیری ترندها زیاد کاربردی می‌باشد. یگانه از ویژگی‌های منحصر به فرد این کانال اجتماعی، میکروبلاگ بودن آن است. این یعنی محدود بودن توییتر به تایپ فقط ۲۸۰ کاراکتر. گزینش اندازه‌ی پیام به شکل هدفمند در این رسانه باعث می‌شود تا از نشر محتوای غیر جذاب در آن جلوگیری شود.


اینستاگرام ،محبوب ترین شبکه‌ی اجتماعی در دنیا
کسانی که مدیریت شبکه های اجتماعی را اتمام می‌دهند از این رسانه برای کسب و کارهایی که نیازمند تولید محتواهای بصری زیاد و متنوع می‌باشند، استفاده می‌کنند. این رسانه‌ی اجتماعی تصویر محور در بین نسل‌های جوان از سنین ۱۲ تا ۳۵ سال زیاد مورد توجه واقع شده است. در ضمن آمارها نشانه می‌دهد که زنان در اینستاگرام نسبت به مردان تکاپو اکثریت دارند. به همین جهت بهره‌گیری از این رسانه‌ی پرطرفدار در زمینه‌ی مد و فشن، مشاغل خانگی، هنر و صنایع مبتنی بر هنر‌های بصری، بسیار کارآمد می‌باشد.

یوتیوب و آپارات، معروف‌ترین وبگاه‌های بارگذاری ویدئو
در مدیریت شبکه های اجتماعی از دو سرویس دوست داشتنی آپارات و یوتیوب برای انتشار محتواهای ویدئویی بلند استفاده می‌شود. اگر به تعقیب رهسپار جدید و متفاوت برای شناسایی برند خود می‌باشید می‌توانید از خدمات ویژه‌ی این دو رسانه‌ی کاربردی بهره‌مند گردید. شما بدست بارگذاری وبینارهای جذاب در این شبکه‌ها توانا به بازاریابی برای کسب و کار خودتان با کمترین هزینه و بیش‌ترین اثرگذاری می‌باشید. این روش جذاب و فعال برای انتقال اطلاعات به مخاطبانی که از لحاظ جغرافیایی در مناطق گوناگون پراکنده هستند، نشانه بخشی فوقانی خواهد داشت. دیده شدن بدست طیف مفصل از مخاطبان، شانس شما برای پیشرفت و بهتر شناخته شدن را افزایش می‌دهد.


لینکدین،بهترین شبکه‌ی اجتماعی بر بنیاد روابط تجاری
اگر شما هم مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارید، حتما می‌دانید که این رسانه‌ی اجتماعی تجاری برای بازاریابی یک کمپانی در بین سایر شرکت‌ها (B2B)، بهترین برگزیدن می‌باشد. با به کارگیری این سرویس شگفت‌انگیز می‌توانید با افراد مختلف بر پای بست، نوع تجارت، صنعت و یا عنوان شغلیشان وابستگی برپا نمایید. وانگهی می‌توانید محتواهای باره نظرتان را با آنها به اشتراک بگذارید. در دسته article لینکدین مقالاتی برای آموزش و معرفی محصولات و خدمات خودتان برپایی نمایید و به سایتتان لینک دهید. این کار بر روی سئو و بازخورد یک کسب و کار، فوق‌العاده تاثیرگذار است.

پینترست، پسندیده برای ساخت اکانت‌های تجاری
این رسانه‌ی اجتماعی نیز بر پایه تصویر و ویدئو است که در حال آماده بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر دارد. با به کارگیری این سرویس کاربردی می‌توانید از محصولات خود عکس و فیلم تهیه نمایید و آنها را پین کنید. سپس لینک تصویر را به صفحه‌ی خرید محصول در سایت خود بستگی دهید. به این ترتیب کاربران می‌توانند در صورت گرایش روی تصویر باره نظر کلیک کرده و به صفحه‌ی اصلی تارنما شما جهت مشاهده‌ی سایر مشخصات و بها محصول، وارد شوند. البته پینترست برای آن بخش از مشاغلی که سایت تخصصی ندارند نیز چاره‌ای اندیشیده است. امکان خرید مستقیم با استفاده از دکمه‌ی Buy به صاحبان کسب و کارهای کوچک اجازه‌ی ورود به بازار آنلاین را می‌دهد. در ضمن اگر می‌خواهید با مدیریت شبکه های اجتماعی به طرز صحیح، مایه جذب ترافیک و شفا سئوی سایت شوید، پینترست گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود.

به عنوان شخصی که مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد، در عقیده داشته باشید که اکثر کاربران Pinterest زنانی بین ۲۵ الی ۵۰ سال هستند. از این رو با تکاپو در این شبکه می‌توان بر روی مواردی همچون آشپزی یا مد، ساخت مصنوعات خانگی، بدنسازی، طراحی دکوراسیون و موارد مثل تمرکز نمود.


اسنپ‌ چت پرتو می دهد که برند شما در چه جایگاهی از صنعت پیمان دارد!
برای مدیریت شبکه های اجتماعی اگر به تعقیب یک پلتفرم جدید و کامیاب در امر بازاریابی می باشید، این رسانه را انتخاب نمایید. شما توسط اسنپ چت می‌توانید محتواهای ارزشمند خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید لغایت ابعاد گوناگون کسب و کارتان را ببینند. امکانات ویژه‌ی این سرویس در راستای افزایش فروش و جذب مشتری به شما کمک می‌کند. پیمان دادن کدهای تبلیغاتی شما در ویدئوهایتان می‌تواند فواید بسیاری برای برند شما داشته باشد. نمایش ویدئوهای تبلیغاتی قبل از ارائه‌ی فرآورده از مهم‌ترین مزایای اسنپ چت می‌باشد. کمپانی‌هایی بزرگواری همچون آدیداس به بازاریابی از طریق سلبریتی‌ها در اسنپ‌ چت می‌پردازند. چه چیزی بهتر و اغلب از این به مخاطبان شما اطمینان خواهد عدل که سلبریتی محبوبشان مشتری شماست و از خدمات و محصولات شما بهره‌گیری می‌نماید؟

انتشار محتوا، مهمترین تقسیم مدیریت شبکه های اجتماعی
افراد با تجربه در فرمایش مدیریت شبکه های اجتماعی معمولا سه فاکتور اصلی را در تولید درونمایه مورد توجه قرار می‌دهند. این سه باره عبارتند از:

۱) فرآوری محتواهای خاص متناسب با حوزه‌ی فعالیت کسب و کارها؛ برای مدیریت رسانه های اجتماعی به بهترین نحو، پروا به نوع محتوای تولیدی و تناسب آن با بازرگانی باره عقیده زیاد دارای اهمیت می‌باشد. برای نمونه یک محتوای متنی ساده به همراه لینک‌های منبع خبر برای پایگاه‌های خبری مناسب می‌باشد. اما به کارگیری همین طریق برای یک پایگاه هنری نمی‌تواند جالب باشد. برای فعالیت‌های هنری انتشار محتوای متنی به به اتفاق عکس، فیلم و گیف‌های گوناگون به اتفاق است.

۲) داشتن برنامه‌ی زمانی ریزبین و استحکام در انتشار محتوای با کیفیت؛ برنامه‌ریزی بنیادی و داشتن تقویم کاری در انتشار درونمایه کلید اصلی موفقیت در مدیریت شبکه های اجتماعی می‌باشد. با این شغل می‌توانید از یک زمانبندی منظم برای نشر محتواهای خود برخوردار باشید و بر کار اعضای تیم محتوانویسی نیز نظارت داشته باشید. شما در ضمن می‌توانید لینک محتواهای منتشر شده را در این تقویم‌های سردبیری بازاریابی نگریستن نمایید.

۳) بررسی بازخوردهای مخاطبان و پاسخ به کامنت‌های آنها که از برنامه‌های اصلی مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. پیام‌های سر راست مخاطبان باید به طور منظم مطالعه شده و پذیرش دیتا شوند. در برآوردن به پیام‌های مخاطبان و هواداران بایستی نهایت دقت و توجه را به کار گیرید. چرا که جواب‌های شما اغلب به چهره عمومی منتشر شده و به نوعی سیمای برند شما هستند.


تشکیل تیم خبره برای مدیریت کامیاب شبکه های اجتماعی
زمانیکه کسب و کار شما رونق پیدا کرد و بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما افزوده شد، مدیریت شبکه های اجتماعی به انفرادی امکان‌پذیر نخواهد بود. رسیدگی منابع خبری معتبر، ترجمه، تالیف و گردآوری مطالب کاربردی، تهیه‌ی عکس ها و ویدئوهای مرتبط و … از جمله وظایفی هستند که در این مقوله باید انجام داد. بنابراین برای اداره‌ی پایگاه خود و نتیجه‌گیری بهتر بیچارگی به همکاری و ساختن تیم قدرتمند، احساس می‌شود. از این جهت استخدام خبره شبکه های اجتماعی با توانایی‌ها و مهارت‌های تخصصی در این زمینه ضروری می‌باشد. در این چهره هر یک از اعضا وظایف خویش را به شکل اختصاصی سپریدن می‌دهند. برآیند اینکه کارها بهتر و سریع‌تر اتمام می‌شوند و پایگاه شما در گذرگاه پیشرفت روز افزون قرار خواهد گرفت.

آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی
استفاده از بعضی ابزارها برای سرعت بخشیدن و تسهیل مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار سودمند خواهد بود. از جمله این ادوات می‌توان به HootSuite، Hubspot، TweetDeck، IFTTT و …، اشاره کرد. البته چنین ابزارهایی باید با دقت کامل باره بهره‌گیری پیمان گیرند لغایت موجب بهینه‌سازی و ترقی شوند. استفاده از ابزارهای مدیریتی شبکه‌های اجتماعی، تنها با مدیریت ریزبین و شخصی‌سازی محتوا برای هر شبکه پیشنهاد می‌شوند. نکته‌ی قابل توجه اینکه امنیت این افزارها را حتما رسیدگی کنید و در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید. پس حتما قوانین حریم خصوصی، نحوه‌ی تعامل و سطح دسترسی آنها را با دقت مطالعه نمایید. فراموش نکنید که شبکه‌های اجتماعی در حال هوشمند شدن و حذف اکانت‌های تقلبی هستند. پس ما به شما رهنمود می‌کنیم که به هیچگونه تعقیب ابزارهای جمع‌آوری لایک و فالوور نباشید. چرا که در چنین حالتی اعتبار شما پایین سوال خواهد رفت.

سخن آخر
مدیران شبکه‌های اجتماعی با شناسایی مخاطبان و استفاده‌ی مناسب و درست از رسانه‌ها، فتح خویش را تضمین می‌نمایند. به کارگیری اصول و استراتژی‌های ذکر شده در این مقاله برای کسب کامیابی در امر مدیریت شبکه های اجتماعی کارساز واقع خواهد شد. وانگهی شما با رعایت این اصول می‌توانید محتواهای منحصر به فردی را با منظور جلب رضایت مشتریان خلق نمایید. چراغ به عنوان پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین سایت استخدام،کاریابی و تعلیم در ایران امیدوار است که با ارائه‌ی این راهنمایی‌ها و دوره‌های تعلیم آنلاین مارکتینگ و دوره آموزش آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام شما را در جهت مدیریت پیوسته و پویا مدد دهد.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می دانید در سرویس اینستاگرام توانا به ذخیره سازی تصاویر پروفایل در ID های گوناگون نیستید. حتی نمی توانید این عکس ها را کبیر و با وضوح اکثریت به آن ها نگاه کنید. اگر می خواهید این باره را بعید بزنید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات و علاوه بر آن به اطلاعات ریزبین هر پروفایل دسترسی داشته باشید، ربات این سرانجام هفته را از دست ندهید.

با ترقی فناوری و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و ابتکار چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ بازپسین ای به خویش می گیرند. امروز و در یگانه دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام منظور داریم ربات instaprofile_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ instaprofile_bot رباتی است که می توانید به کمک آن اطلاعات پروفایل اینستاگرام موردنظر خود را استخراج کنید.

برای دسترسی به این ربات بس است از آیدی instaprofile_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. بعد از اتمام این پیشه ربات توضیحات لازم و دستورات مورد عقیده را برای شما ارسال می کند.

توسط این ربات می توانید علاوه بر اخذ عکس ها پروفایل ID های مختلف، در چهره خصوصی نبودن این پروفایل ها، اطلاعات پست های گوناگون را نیز متعلق به ها استخراج کنید. علاوه بر این با کلیک روی گزینه ی «نمایش اطلاعات دقیق» توانا هستید مواردی دیگر چون شمار تعقیب کننده ها، تعداد پیگیری شونده ها، تعداد رسانه ها و حتی بیوگرافی هر پروفایل را مشاهده کنید.

 

قابلیت های این گزینه به این جا ختم نشده و چنانچه ID ارسال شده بدست شما برای ربات instaprofile_bot در وضعیت خصوصی قرار نداشته باشد می توانید آمارگرفتن پست های پروفایل باره نظر خود دربرگیرنده جمع شمار لایک ها، جمع شمار کامنت ها و جمع بندی کل را به سرعت هرچه تمام تر تماشا نمایید.

اینستا پروفایل به کاربر این اجازه را می دهد لغایت تمام پست های صفحات پابلیک را به چهره یک جا و در یک فایل زیپ دانلود کند. البته این خاصیت دارای محدودیت هایی نیز هست و برای دانلود بیش از 50 پست باید اینستا پروفایل را به دیگران نیز معرفی نمایید. دانلود پست ها به صورت تکی نیز از سایر قابلیت هایی است که طی به روز رسانی تازه به این ربات اضافه شده است.

همانطور که قبل تر نیز گفتیم، منظور داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما شناسایی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست الی اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در تقدیر نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی: اخیرا بخشی تحت عنوان برترین پست ها نیز به این ربات اضافه شده است که برای صفحات عمومی کاربرد دارد. با استفاده از این گزینه توانا خواهید بود پست هایی که بیشترین لایک، کامنت و نمایش دریافتی را دارند تماشا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

اخبار,اخبار تکنولوژی

"گرنت تامپسون" نوجوان ۱۴ ساله‌ای است مشکل یا باگ برنامه اختصاصی مکالمه تصویری شرکت اپل موسوم به فیس‌تایم را کشف کرد و حالا شرکت اپل می‌خواهد از این نوجوان باهوش تشکر کند.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت ، شرکت اپل گفته است به نوجوانی که باگ "FaceTime Group" را کشف کرده پاداش پرداخت خواهد کرد.

 

اشکال این برنامه این بود که وقتی کسی با استفاده از این برنامه با شما تماس می‌گرفت، می‌توانست قبل از پاسخ دادن شما به تماس، به صدای محیط شما گوش دهد.

 

"گرنت تامپسون" دانش‌آموز دبیرستانی ۱۴ ساله‌ای از توسان ایالت آریزونا حدود دو هفته پیش در حالی که یک چت گروهی با دوستانش برقرار کرده بود این باگ را کشف کرد.

 

مادر گرنت می‌ید که بارها از طریق ایمیل و رسانه‌های اجتماعی سعی در تماس با اپل در مورد این موضوع داشته اما بی‌فایده بوده است. اما سرانجام هنگامی که اخبار این ایراد فراگیر شد، شرکت اپل یک هفته پیش با این خانواده ارتباط گرفت.

 

اپل ساعاتی روی به‌روزرسانی امنیتی سیستم عامل خود(iOS 12.1.4) این ایراد را برطرف کرد.

 

بر اساس گزارش رویترز، اپل تأیید کرده که قصد جبران لطف خانواده تامپسون و اعطای کمک هزینه تحصیلی برای این نوجوان را دارد.

 

جزئیات این پرداخت هنوز منتشر نشده است، اما اپل برای رفع اشکال برنامه‌های خود مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کنار گذاشته است.

 

این شرکت به طور رسمی یک برنامه ابتکار عمل را در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرد و گزارش داد که تعدادی از متخصصان امنیتی برای شرکت در آن داوطلب شدند. در این برنامه "لوکا تودسکو" جوان ۱۹ ساله‌ای که به عنوان اولین فردی که توانست قفل آیفون ۷ را بشکند، به شدت مورد ستایش قرار گرفت.

 

در همان سال فیسبوک ۱۰ هزار دلار جایزه به یک کودک ۱۰ ساله فنلاندی که راهی برای حذف نظرات کاربران دیگر از سرورهای اینستاگرام پیدا کرده بود، پرداخت کرد.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/banews26646.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تلفن همراه
فناوری لیپاس یا احراز هویت با اسکن حرکات لب، برای جلوگیری از سوءاستفاده از تلفن همراه طراحی شده است. 

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از اسپکتروم، همانطور که در فیلم‌های جاسوسی مشاهده کرده‌ایم، هکرها می‌توانند صدا یا اثر انگشت ما را به سرقت ببرند و از اطلاعات موجود در تلفن همراه سو استفاده کنند.

 

با توجه به خطرات سیستم‌های تشخیص هویت فعلی، محققان دانشگاه شانگهای برای اولین‌بار از سیستم تشخیص حرکات لب با دقت ۹۰ درصد رونمایی کردند.

 

اساس عملکرد این سیستم بر مبنای اثر دوپلر است. این اثر که اولین بار توسط یوهان دوپلر، فیزیکدان اتریشی معرفی شد بیانگر تغییرات بسامد یک موج بر اثر حرکت فرستنده یا گیرنده آن است.

 

پلتفرم تشخیصی فناوری لیپاس با الگوریتم یادگیری عمیق مجهز شده است. الگوریتم یادگیری عمیق، شاخص دوپلر هر کاربر را با استفاده از متغیرهای معرفی شده، شناسایی می‌کند.

 

محققان به منظور تشخیص عملکرد این فناوری، آن را بر روی چهار تلفن همراه پرطرفدار Nexus 6P ، Galaxy S6، Galaxy Note 5 و Huawei Honor 8 نصب کردند و در اختیار کاربران قرار دادند.

 

قدرت تشخیص نرم‌افزار لیپاس در آزمایش‌های اولیه حدود ۹۵.۳ درصد اعلام شد که در مقایسه با سایر سیستم‌های مبتنی بر تشخیص صدا عملکرد بسیار بهتری دارد.

 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020262.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پروا به افزایش کاربرانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات هساتد طراحی سایت برای شرکت ها به امری ضروری تبدیل شده است. اما اصول طراحی سایت شرکتی می بایست چه خصوصیاتی داشته باشد الی وب سایت بتوانید نقشی کارساز در رونق کسب و کار شرکت داشته باشد که در این مقاله سعی خواهم کرد ویژگی های طراحی سایت شرکتی را برای شما بیان نمایم. با پروا به پیدایش اینترنت و جذب کاربران بسیاری که از این راه کالا و خدمات باره دربایستن خویش را می یابند طریق های سوداگری و بازاریابی به طور کلی عوض شده است که شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت حضوری قوی داشته باشد در این زمینه عقب خواهند ماند احتمالاً بعدها این حضور با صرف هزینه های زیاد امکان پذیر است بعد بهتر است هر چه تندتر سایت را راه اندازی ارائه کرد زیرا قدمت و سابقه تارنما یکتا از المان های موثر در کامیابی وب سایت خواهد بود. خاصیت ها و امکاناتی که لازم است در طراحی سایت شرکتی در عقیده گرفته شود لغایت وب سایت کارایی مثبتی در سوداگری کمپانی داشته باشد از پیمان زیر است.

سه روش طراحی تارنما شرکتی دارکوب
استفاده از قالب های فرآوری شده دارکوب: در این روش کارفرما قالب باره عقیده خویش را از بین قالب های تولید شده دارکوب برگزیدن می نماید. بعد از پرداخت مبلغ و گزینش قالب باره قالب وب سایت بر روی سرور (تعرفه ثبت حوزه و هاست در این طریق جداگانه می باشد) بارگذاری می گردد. بعد از بارگذاری سایت نحوه مدیریت منوها و درج مطالب و عکس ها به کارفرما آموزش دیتا می شود و بعد از آن عملیات بهینه سازی سرعت تارنما و در ضمن ایمن سازی بر روی وب سایت انجام می گردد. در ضمن وب سایت یکسال حمایت خواهد داشت. (تعرفه راه اندازی تارنما به این طریق از 500 هزار تومان می باشد)
انتخاب قالب از فروشگاه قالب دارکوب (در نزدیک 100 هزار قالب): در این روش کارفرما قالب باره نظر خویش را از فروشگاه قالب که در نزدیک 100 هزار قالب تارنما دارد انتخاب می نماید. پس از انتخاب قالب عملیات ساخت قالب ابتدا می گردد و پس از یک هفته از موعد ابتدا پروژه لازم است کارفرما مطالب و تصاویر را برای درج در سایت ارسال نماید. بعد از درج مطالب تارنما آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد. (تعرفه ساخت سایت به این شیوه از یک و نیم میلیون تومان می باشد)
طراحی قالب از پایه توسط گرافیست: در این طریق کارفرما ویژگی های و موارد درخواستی حود را به طراح وب سایت دارکوب اعلام می نماید و قالب از پایه توسط گرافیست تولید می گردد. (تعرفه ساخت سایت به این شیوه از دو میلیون تومان می باشد)
توضیحات کامل تر طراحی تارنما شرکتی در صفحه خدمات طراحی وب سایت

معرفی کامل امکانات و خدمات
یک کمپانی هزینه صرف می نماید لغایت وب سایت طراحی نماید به این جهت که کالا و خدمات خویش را شناسایی نماید و وب سایت می بایست شرکت آفرین طور کامل و به حقیقت معرفی نماید. هستی منوهای صفحه اصلی، در ارتباط با ما و تماس با ما برای کلیه تارنما ها الزامی می باشد اما در دیگر منوها نظیر محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، مشتریان، پرسش های متداول، گالری تصاویر، مقالات و دیگر منوها می بایست اطلاعات شرکت به حقیقت جایگذاری گردد. موردی که شرکت ها می بایست به آن پروا ویژه نمایند آن است که حاضر سازی اطلاعات کافی و فرآوری اطلاعات باره نیاز تارنما نقش بنیادین در موفقیت وب سایت خواهد داشت و فلذا لازم است کمپانی ها وقت صرف نمایند و اطلاعات باره احتیاج تارنما را جمع آوری نمایند و هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر اکثریت در موفقیت وب سایت خواهد داشت. چنانچه کاربر با وب سایتی روبرو شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد ممکن است این مورد به اعتبار شرکا لطمه وارد آورد. در وب جمله ای وجود دارد با نام اینکه درونمایه پادشاه است به این معنا که سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود پیمان می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و کامیابی بیشتری نصیب آن تارنما خواهد شد و در راستی وجود محتوای کافی احد از مهترین مسائل وب سایت ها می باشد.

طراحی کاربر پسند وب سایت
هر تقسیم بندی ویژه شغلی دربایستن به طراحی سایت اختصاصی خود را دارد و در طراحی تارنما میبایست مشتریان و مخاطبان این گروه شغلی در نظر گرفته می شود. زمانی طراحی سایت برای یک آرایشگاه زنانه مد نظر است و زمانی دیگر طراحی سایت برای یک کمپانی صنعتی سپریدن می گردد و با پروا به مخاطبان و مشتریان این گروه های شغلی طراحی می بایست متفاوت باشد و در ارائه مطالب تارنما می بایست نیازهای مشتریان و بیننده تارنما در نظر گرفته شود. در ضمن امروزه سبک های جدید طراحی وب محبوبیت یافته اند که این سخیف ها نسبت به قالب های کهنه تر بسیار کاربر پسند تر می باشد. یکتا از این سخیف ها طراحی دو بعدی می باشد که در سخیف طراحی قالب سایت دیگر خبری از به کارگیری سایه ها و گوشه های یگانه شده نیست و بخش های گوناگون قالب بدست تمایز رنگی از یکدیگر متمایز می گردند که تغییر ناپذیر شده این نوع قالب های تارنما تاثیر بهتری بر روی کاربر دارد و کاربر حس و درک بهتری از مطالب تارنما خواهد داشت. زیرا این قالب ها به جای آنکه تمرکز کاربر را بر روی گرافیک های تارنما معطوف نمایند تمرکز تارنما را بر روی مطالب وب سایت منتقل می نمایند و ارائه مطالب وب سایت به کاربر سریعتر و بهتر اتمام می گردد. در دسته ذیل سبک های جدید طراحی سایت که ثابت شده کارایی مثبتی بر روی کاربران و کامیابی وب سایت خواهد داشت را برای شما معرفی می نمایم:

طراحی دو بعدی
که همانگونه که در تقسیم بالا بیان شد در این گونه طراحی تمرکز بر روی نحوه ارائه مطالب به کاربر معطوف می گردد و همچنین این نوع سخیف درونمایه اول نیز نامیده می شود زیرا به جای تمرکز بر روی گرافیک های تارنما بر روی بهترین طریق ارائه مطالب به کاربر تمرکز می گردد. تغییر ناپذیر شده این نوع طراحی احساس بهتری در کاربران ایجاد می نماید و باعث بالا رفتن نشانه بخشی وب سایت بر روی کاربر می گردد.

طراحی تک صفحه
در این گونه طراحی کاربر بعد از کلیک بر روی منوهای اصلی تارنما به جای آنکه به مثل سایت های عادی به صفحه دیگری منتقل گردد در همان صفحه نخست سایت به بخش مورد نظر هدایت می گردد و کاربر پس از دید دسته مورد نظر در صفحه اول و خواستن اطلاعات اولیه در باره آن منو می تواند با کلیک به دیگر صفحات وب سایت منتقل گردد. طراحی سایت تک صفحه تاثیر زیاد مثبتی بر روی موفقیت وب سایت دارد زیرا نخست از کل بسیار کاربر پسند می باشد و به جای آنکه کاربر منتظر لود صفحه جدید برای خواندن مطالب مورد نیاز خود بماند می تواند مطالب مورد بیچارگی خویش را در همان صفحه اصلی و بدون چشمداشت مطالعه نماید و همچنین طراحی قالب به چهره تک صفحه مایه بالا رفتن مدت سررسید ماندگاری کاربران در صفحه اصلی تارنما می گردد که این مورد مایه بالا رفتن رنک تارنما می گردد.

طراحی به سخیف سرگذشت گویی
کاربران و مشتریان وب سایت اخ دارند حکایت و گفتار شکل گیری یک گردآور را بدانند لغایت با آن گردآور پیوستگی بهتری استوار نمایند و چنانچه شما بتوانید داستان کاری و شکل گیری مجموعه خویش را به حقیقت به کاربر خود منتقل نمایید باعث درگیر نمودن عواطف و احساسات کاربر و مشتری خویش خواهید شد که این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت تارنما و افزایش فروش شما خواهد داشت.

انیمیشن سازی وب سایت
انیمیشن سازی وب سایت مایه افزایش جذابیت جنبه بصری و پویایی قالب تارنما شما خواهد گردید که تارنما را متعلق به حالت خشک و بی روح بیرون می نماید و و کاربر را ترغیب به پیوسته تکاپو در وب سایت می نماید. البته پیشتر هم در سایت ها انیمیشن سازی با به کارگیری پیکان سپریدن می گردید که این کار هم اکنون به به کارگیری HTML, CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS انجا می گردد.

ساخت سایت کاربر پسند و به روز با گرافیک قوی سهم زیاد بزرگی در موفقیت تارنما خواهد داشت. در پیوستگی یک تجربه از دارکوب را در این مقوله برای شما ذکر می نمایم. دارکوب دو وب سایت در مقوله طراحی سایت داشت که گرد کهن با قالبی قدیمی و دیگری جدیدتر با قالبی به سخیف جدید بوده است. سایت کهن تر دارکوب با پروا به پیشینه و دیرینگی خود در حدود چهار مساوی سایت جدید دپارتمان طراحی وب دارکوب بازدید کننده داشت ولی میزان جذب مشتریان جدید دارکوب از این دو تارنما مساوی بود زیرا کاربرانی که وارد سایت جدید دارکوب می شدند با آنکه تعدادشان زیاد کمتر نسبت به سایت باستانی دارکوب بود حس بهتری پیدا می نمودند و بیشتر متقاعد می شدند ایجاد سایت خود را به دارکوب بسپارند. بعد از مدتی گروه طراحی دارکوب قالب وب سایت کهن را تغییر عدل و نتیجه آن افزایش چندین تساوی مشتریان ورودی از وب سایت کهنه بود. با پروا به داستان ذکر شده تاثیر گرافیک و نما وب سایت کاملا مشخص می باشد. در پیوسته می توانید مقاله سخیف های جدید طراحی سایت را مطالعه نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو
امروزه با پروا به افزایش کاربرانی که از موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت و بازبینی سایت ها بهره‌گیری می نمایند وجود نسخه ای از وب سایت که قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را داشته باشد به گونه ای که کاربر بتواند به راحتی و بدون بیچارگی استفاده از اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی سایت را تماشا نمایید لازم و بایسته می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو گرد از روش های می باشد که می نا توسط این شیوه سایت را سازگار برای نمایش در موبایل و تبلت پیاده سازی نمود. همچنین چندی است که موتورهای جستجو همانند گوگل سایت ها را بر بنیاد وجود نسخه موبایلی نیز رنک دهی می نمایند و سایتی که نسخه موبایلی داشته باشد رتبه بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت. با پروا به موارد ذکر شده هستی نسخه موبایلی برای تارنما لازم و ضروری می باشد که بهترین شیوه سازگار سازی تارنما برای موبایل و تبلت ریسپانسیو سازی آن می باشد. در پیوستگی می توانید نوشتار طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را مطالعه نمایید.

سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی تارنما به گردآور عملیاتی گفته می شود که رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقاء می یابد و سایت برای واژه ها کلیدی مرتبط به گویه کار و جنبش صفحه نخست گوگل نمایش داده می شود و امروزه به پروا به افزایش بهره اینترنت در فروش کالا و خدمات و وجود کاربرانی که کالا و خدمات خویش را در اینترنت جستجو و خریداری می نمایند سئو و بهینه سازی تارنما تاثیر زیاد مثبتی بر روی افزایش فروش شرکت ها خواهد داشت. در واقعیت سئو و بهینه سازی سایت با پروا به بکر بودن این روش تبلیغات گرد از مقرون به صرفه ترین شیوه های تبلیغات برای شرکت ها می باشد و چنانچه شرکت ها هر چه تندتر در این مهم گام بردارند آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود. با طراحی سایت کمپانی ها پایه و اساس حضور خویش در اینترنت را پایه گذاری نموده اند و از راه خدمات سئو و بهینه سازی تارنما شرکت ها به افزایش فروش خویش دست خواهند یافت.

در پایان
با پروا به موارد ذکر شده در بالا طراحی سایتی به روز و کاربر پسند برای شرکت ها لازم و بایسته می باشد و با اتمام سئو و بهینه سازی وب سایت می تاب سایت تبدیل به یکی از منابع جذب مشتریان نمود. دارکوب از سنه 1381 در مقوله طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است ( فهرست مثال کارهای دارکوب ) و آماده راه اندازی سایت ها با بالاترین کیفیت ممکن را برای کمپانی ها دارد. برای اطلاعات اغلب در این گویه می توانید با شماره تماس تماس های دارکوب ارتباط پایدار نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی وان پلاس ۸ تی
وان پلاس اطلاعات تازه ای را در مورد گوشی وان پلاس ۸ تی در دسترس رسانه‌ها قرار داده که مهم‌ترین آنها تجهیز این گوشی به چهار دوربین قدرتمند است. 

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، وان پلاس ۸ تی دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با تثبیت گر تصویر اپتیکال پیشرفته است. همچنین فلاش ال ای دی دوگانه هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

 

وان پلاس که قبلاً برخی گوشی‌های خود را به رنگ قرمز عرضه کرده بود، این بار قصد دارد وان پلاس ۸ تی را به رنگ سبز به بازار بفرستد. پورت یو اس بی – سی، دو سیم کارت و بدنه دارای انحنا در بالای این گوشی از جمله ویژگی‌های آن است. همچنین در سمت راست این گوشی دکمه پاور و قفل این گوشی نصب شده است.

 

رونمایی از این گوشی قرار است چهار روز انجام شود. از جمله دیگر امکانات گوشی یادشده می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری و نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

 

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ بوده و پردازنده اصلی آن اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس کوالکوم است. این پردازنده هشت هسته‌ای دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11062878.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی
محققان دانشگاه کرنل از تولید گوشی خبر داده اند که قادر به درک احساسات و عواطف انسان با بررسی چهره افراد است و این کار را حتی در صورت ماسک زدن افراد انجام می دهد.

 به گزارش مهر به نقل از انگجت، گوشی یادشده که سی فیس نام دارد، با بررسی خطوط گونه، دهان، چشم و ابروی افراد می‌تواند حالات و عواطف آنها را شناسایی کند و این احساسات را به ایموجی تبدیل کرده و نمایش دهد.

 

مزیت استفاده از این گوشی آن است که از طریق آن می‌توان احساسات را در جریان یک مکالمه گروهی بر بستر اینترنت به دیگر افراد منتقل کرد، بدون آنکه نیازی به روشن کردن وب کم باشد.

 

سهولت استفاده، سازگاری با بسیاری از وسایل الکترونیک، هزینه پایین تولید و عدم نیاز به استفاده از حسگرهای لمسی و چسباندن آنها به صورت مزیت استفاده از چنین گوشی‌هایی است.

 

گوشی یادشده از تنها دو دوربین ساده که در زیر هر یک از دو گوشی نصب شده برای بررسی تغییرات خطوط بخش‌های مختلف صورت استفاده می‌کند و از این طریق عضلات گونه و تحرکات آنها را کنترل می‌کند.

 

دقت این گوشی در درک عواطف انسانی ۸۸ درصد است و در صورت استفاده از ماسک این رقم به ۸۵ درصد کاهش می‌یابد.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063047.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرعت لود و بارگذاری بالا
زمانی که مشریان شما اسم وب سایت شما را در گوگل جستجو می کنند چشمداشت دارند لغایت وب سایت، با سرعت پسندیده بارگذاری شده و محتوای آن نمایش داده شود.

زمانی که بارگذاری سایت شما طول بکشید کاربر سایت شما را ترک می کند و این برای سایت شما مضر است .

طراحی گرافیکی کاربرپسند
ظاهر وب سایت شما بسیار اهمیت دارد زیر را نخستین چیزی است که کابر سایت برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت اینجا را کلیک کنید شما با آن مواجه می شود . باید دقت کنید آیا آیا متن و نوشته ها، با فونت و اندازه مناسبی درج شده اند؟ آیا به اندازه کافی خوانایی دارند؟ آیا به اندازه کافی (و نه افراطی) از عناصر گرافیکی، مانند آیکون ها، تصاویر، لوگوها، گردینت ها و ویدئو ها در طراحی فروشگاه کاربرد شده است؟

اگر این نکات را رعایت کنید مایه می شود د فروشگاه اینترنتی، ظاهری حرفه ای و تأثیرگذار داشته باشد. اگر طراحی سایت شما مناسب نباشد مایه میشود کاربر زمان اقلیت را در سایت شما سپری کند.

طراحی ریسپانسیو
در حال حاضر، تقسیم ابهت از کاربران اینترنت، از راه گوشی های موبایل یا تبلت، به تماشای صفحات wix وب و مطالعه محتوای آنها می پردازند. بنابراین، زیاد مهم است که تارنما خود را برای این بخش از کاربران بهینه سازی کنید.

زمانی که سایت شما ا از طراحی ریسپانسیو برخوردار باشد کاربران موبایل می توانند عناصر موجود در صفحات را بدون تغییر شکل نامطلوب و آشفتگی، به نکوداشتن نگریستن کنند.

دسته بندی محصولات فروشگاه اینترنتی چیست؟
طراحی ریسپانسیو فروشگاه اینترنتی، این برتری را به دنبال خواهد داشت که کاربران موبایلی نیز می توانند به راحتی از راه گوشی های موبایل خود، خرید کنند و نیازی نیست الی چشم براه فرصتی برای خرید کردن از راه کامپیوتربمانند.

دسته بندی محصولات
یکی از مهم ترین موضوعاتی که در سایت فروشگاهی هستی دارد داشتن دسته بندی پسندیده و دقیق است.

در هر صورت بسیار مهم است که کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه، در دسته بندی های پسندیده عرضه شده باشند. همچنین ایجاد ذیل شاخه ها در تقسیم بندی محصولات، به کاربر کمک می کند تا بتواند محصولات مورد دربایستن خویش را به راحتی پیدا کند.

گواهینامه SSL
امنیت یک فروشگاه اینترنتی، تا حتماً زیادی به داشتن تصدیق (رانندگی) SSL وابستگی squarespace دارد. با وجود این گواهینامه، می توانید به مشتریان خویش اطمینان دهید که اطلاعات بانکی آنها، از خطر سرقت، محفوظ خواهند ماند.

درگاه پرداخت الکترونیک
محبوب ترین و پرطرفدار ترین روش پرداخت بین مشتریان ، پرداخت پس از تحویل سفارش است .

اما در ماه های اخیر، به علت مشکلات برآمده از شیوع بیماری های واگیر دار، بسیاری از فروشگاه ها، این امکان را لغو کرده و تنها امکان خرید از راه پرداخت آنلاین را در فرمان کار خود پیمان داده اند.

بنابراین لازم است که فروشگاه شما، مجهز به درگاه پرداخت بانکی باشد، الی مشتریان بتوانند هزینه سفارشات خود، را به سرعت و سهولت پرداخت نمایند.

در پیوسته چند مورد سایر از قوانین فروگاه اینترنتی را برای شما اسم می بریم

پشتیبانی شبانه روزی
صدور فاکتور خرید
طراحی مناسب سبد خرید
نوشتن مشخصات و اطلاعات کامل محصولات
داشتن تصاویر حرفه ای در سایت
چرا سایت برای فروش از اینستاگرام بهتر است؟
در دنیا امروز و با ترقی تکنولوژی هر روز مشتریان بیشتری جذب خرید از فروشگاه اینترنتی می شوند. فقط نکته مهم در این جا این است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید اصول و قواعدی که برای آن هستی دارد رعایت شود.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این سوالی است که برای شما پیش آمده است و می خواهید اطلاعاتی را درباره آن کسب کنید

همانطور که مشخص است این واژه به صورت اختصار شرح داده شده Vcenter که به راستی مخفف VMware vCenter Server می باشد. یعنی اگر با مجازی سازی آشنایی داشته باشید بی گمان اطلاعاتی درباره وی سنتر خواهید داشید،

اگر بخواهیم به صورت چکیده آن را ذکر کنیم بدین صورت می گوییم: نرم انگیزه ها پیشرفته ای برای مدیریت سرور است که یک بستر متمرکز برای مهار محیط های vSphere را برای شما فرآهم می کند.برای پیوستگی با ما همراه باشید.

vcenter چیست ؟
مفهوم و کاربرد vcenter چیست ؟
vcenter چیست و به راستی مفهوم VMware vCenter Server چه چیزی است؟ این نرم اسباب به هدف مدیریت ESXi برپایی شده است ، یعنی اقدام به ساخت ماشینی مجازی که برای مدیریت بهتر سرورها تعریف شده است؛ با در گزین کردن داشتن این نرم انگیزه ها دیگر نیاز نیست که برای مدیریت تب های زیادی را باز کنید ، علاوه بر خسته کننده بودن قاعدتا بر روی تاثیر و مدیریت شما تاثیر منفی می گذارد ولی با این اپلیکیشن قادر خواهید بود بر vSphere نظارتی ریزبین داشته باشید.

vcenter چیست ؟ چه بسا کمی با این نرم اسباب آشنا شده باشید اما این فقط نباید سوال شما باشد بلکه باید در باره قابلیت های دیگر آن هم مطالعه ای داشته باشیم.با توجه به VMware سرور vcenter که برپایی vm را ساده تر می کند، به مدیر این امکان را می دهد عملکرد ها را رصد کرده تا در صورت بروز دشوار یا پریشانی بلافاصله از دسترسی خارج کنند این تنها برتری به کارگیری وی سنتر نیست بلکه پوشش بسیار بسیار آن برای مدیریت است ، زیرا می تواند لغایت هزاران زیرمجموعه خود را مدیریت کند و این رقم بسیار احسان برای قانع شدن مفید بودن این اپلیکیشن است.

البته شایان ذکر است با پروا به تعریف در مورد این نرم افزار بهتر است هشداری در رابطه با آن داده شود که به دلیل کثرت vm های مجازی پایگاه دیتا شما در معرض خطر پیمان می گیرند که با خرید سرور که به عنوان VMware vCenter Server اضافی است بار را از دوش آن می کاهد.

مفهوم vcenter و استعمال آن
سرور vcenter چیست و چه کاری انجام می دهد ؟
منظور از vcenter چیست ؟ در متون بالا شدنی است پاسخ خویش را در مورد vcenter چیست گرفته باشید ولی نیازمند این هستید که کمی درباره آن اطلاعات تکمیل تر و تخصصی تری را به دست بیاوریم. وی سنتر با دو نسخه 1) Foundation و 2)Standard عرضه می شود که باره نخست برای بیشینه چهار میزبان vSphere و باره دوم برای استقرار و مقیاس های بزرگ تر است و طوری طراحی شده که قابلیت های اکثریت را دربرگیرنده می شود؛ لازم به بیان است این نرم انگیزه ها دربرگیرنده سه سرنوشت می باشد:

⦁ vSphere Web Client: یک برنامه ی رابط کاربری وی سنتر عمل می کند و به این امکان را به مدیریت می دهد تا نصب و موارد موجود از vSphere مدیریت کند لغایت امکان دسترسی به کنسول VM فراهم سازد.

⦁ بانک اطلاعات سرور وی سنتر: دیتا های موجود در محل اندوخته سازی را مدیریت می کند.

⦁ Single Sign-On وی سنتر: یک نشان امنیتی یا بهتر بگوییم یک احراز هویت به منظور دسترسی به همه ذیل ساختارهای vSphere.


vcenter چیست ، امیدوارم پذیرش این سوال را گرفته باشید و این ابهام از ذهن شما منزه شده باشد، در واپسین،انجام درباره خاصیت این نرم اسباب عرض کنیم که این اپلیکیشن توانا به نظارت بر کل زیرساختارهای مجازی نیز هستند.

تاریخچه VMware
VMware در دهم فوریه‌ی سال ۱۹۹۸ بدست پنج برادر عاشق فناوری و رایانه تأسیس شد که برخی از آن‌ها در دانشگاه برکلی با هم آشنا شده بودند. دایان گرین، مندل روزرنبلوم، اسکات دوین، الن ونگ و ادوارد باگنیون کمپانی را با ایده‌ی شفا بازدهی دنیای پردازش تأسیس کردند.

تا واپسین،انجام سنه تعداد کارمندان آن‌ها به ۲۰ تن رسید. در آن سال‌ها، کاربران بازرگانی دنیای رایانه برای هر کاربرد ویژه در شبکه‌ی خویش یک سرور نصب می‌کردند. چنین رویکردی امروز هم وجود دارد، ولی در دهه‌ی ۱۹۹۰، سرورها به‌صورت فیزیکی طراحی و نصب می‌شدند.

بسیاری از سرورهای فیزیکی که برای کاربردهای گوناگون بازرگانی پیکربندی می شدند، در دیتاسنترهای اقصی نقاط دنیا به‌صورت متوقف و با فعالیت‌های جزئی حضور داشتند.

حضور آن‌ها مایه مصرف انرژی و منابع سایر می‌شد که هزینه‌های سرباری را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کرد. بیشینه کارایی پردازنده‌‌ی سرور متوقف، بین یک تا پنج درصد بود و به‌نوعی بازدهی زیاد پایینی در آن‌ها هستی داشت.

متخصصان به‌دنبال راهی برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های پردازشی رفتند. همین ایده، بهانه‌ی اولین سرویس و محصول VMware را برپایی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق گفته‌ی اپل، دستیار هوشمند سیری به‌زودی می‌تواند صدای حیوانات، خودروها، سازهای موسیقی و موارد دیگر را به درخواست کاربر پخش کند.

سیری می‌تواند با تشخیص پرسش‌های کاربر، جواب‌های مناسب را از سطح اینترنت جمع‌آوری کند و در اختیار وی قرار دهد. حال مقام‌های ارشد اپل می‌گویند سیری در انجام این فرایند به‌روزرسانی شده و قادر به پاسخگویی به سؤالات بیشتری است. دستیار هوشمند کوپرتینویی‌ها از این پس می‌تواند صدای اشیای مختلف و حتی حیوانات را شناسایی و برای کاربر پخش کند.

اپل در این رابطه می‌گوید صدها صدا به سیری اضافه شده است که در صورت درخواست کاربر، پخش می‌شود. درواقع کاربر می‌تواند سؤالات مختلفی از جمله «هی سیری، صدای اردک چگونه است؟» بپرسد و سیری با رجوع به داده‌های خود، صدای مورد نظر را برای کاربر پخش کند.

دستیار هوشمند اپل در پاسخ به چنین سؤالاتی نه‌تنها صدای درخواستی را پخش می‌کند؛ بلکه قادر به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خودرو، ساز، حیوان و موارد دیگر با رجوع به صفحه ویکی‌پدیای مختص به سوژه مورد نظر کاربر است. 

برخی از کاربران قادر به استفاده از ویژگی جدید دستیار هوشمند اپل هستند؛ اما برخی در صفحه‌های اجتماعی خود گزارش داده‌اند که امکانات جدید سیری هنوز در دسترس آن‌ها قرار نگرفته است. اپل می‌گوید برای استفاده از امکانات به‌روزشده‌ی سیری نیاز به دانلود و نصب نسخه ۱۴.۳ iOS دارید؛ بنابراین اگر هنوز نمی‌توانید از سیری در مورد پخش صدای حیوان مورد علاقه‌تان بپرسید، ابتدا باید آخرین نسخه از iOS 14 را دانلود و نصب کنید.

اگر از آخرین نسخه از iOS 14 استفاده می‌کنید اما هنوز به ویژگی‌های جدید دستیار هوشمند سیری دسترسی ندارید، باید کمی صبر کنید. درواقع امکان دارد ویژگی‌های ذکرشده برای سیری در منطقه‌ای که قرار دارید، هنوز قفل باشد و طی روزهای آینده در اختیارتان قرار گیرد.

سیری، دستیار هوشمندی برگرفته از تکنولوژی هوش مصنوعی است که خدمات مختلفی از جمله مدیریت دستگاه، ارائه اطلاعات درخواستی کاربر از سطح اینترنت، برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت روزانه کاربر و موارد دیگر را در اختیار دارندگان محصولات اپل قرار می‌دهد.

منبع: https://www.zoomit.ir/ai/365950-siri-play-sounds-animals-vehicles/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

آیفون 6 اس از هواپیما بیرون افتاد و جان سالم به‌در برد
 
 گوشی آیفون 6 اس که از ارتفاع دوهزارمتری از پنجره‌ی هواپیما بیرون افتاده بود، به‌طرز حیرت‌انگیزی جان سالم به‌در برد و دوربینش تمام مسیر را فیلم‌برداری کرد. 

 

این ماجرا زمانی پیش آمد که گالیوتو مشغول ضبط مستندی برفراز ساحلی در کابو فریو واقع در ریودوژانیرو بود. درحالی‌که گوشی آیفون را تنها با یک دست بیرون از پنجره‌ی هواپیما نگه داشته بود تا از مناظر اطراف عکس بگیرد، باد شدیدی وزید و گوشی از دستش رها شد. 

این مستندساز گمان می‌کرد آیفونش را برای همیشه از دست داده است؛ اما وقتی اپلیکیشن Find My را اجرا کرد، متوجه شد گوشی هنوز روشن است و جایی وسط ساحل افتاده است. سپس، به محلی رفت که اپلیکیشن نشان می‌داد و آیفونش را تقریبا صحیح و سالم پیدا کرد. 

باور داشتم که پیدایش خواهم کرد. با خودم گفتم: «اگر درون آب نیفتاده باشد، پیدایش خواهیم کرد». اگر فقط از ارتفاع چندمتری پرتاب شده بود، شاید به سر کسی برخورد کند؛ ولی با آن ارتفاعی که داشتم پرواز می‌کردم (حدود دوهزار متر)، مطمئنا حادثه‌ی تراژیکی پیش می‌آمد. بااین تراژدی‌ای‌ در کار نبود و اتفاقا خیلی هم احساسی بود. 

با وجود سقوط از ارتفاع دوهزار‌متری، آیفون 6 اس گالیوتو فقط کمی خراشیده شده بود. محافظ دستگاه هم فقط کیس سیلیکونی معمولی و محافظ صفحه‌نمایش بود. به‌گفته‌ی مستندساز مذکور، این اتفاقی است که اگر برای کسی تعریف کنید، باور نخواهد کرد.

جالب است بدانید این اولین‌باری نیست که گوشی آیفون از هواپیما بیرون می‌افتاد و از سقوط جان سالم به‌در می‌برد. سال پیش هک گزارش شده بود عکاسی که بر‌فراز جنوب ایسلند در حال پرواز بود، گوشی آیفونش از دستش افتاد که اتفاقا آن هم 6 اس بود. او موفق شد سیزده بعد از این حادثه به گوشی‌اش برسد.

منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/365959-iphone-6s-falls-out-plane-survives/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابداع یک آنتن 4 کاره باقابلیت جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و 4G توسط شرکت انگلیسی
کمپانی انگلیسی SAT مدعی شد به‌جای 4 آنتن و سخت‌افزار در لپ‌تاپ توانسته یک آنتن مجرد با کاربرد 4 گانه بسازد.

استارتاپ فناوری‌های آنتن هوشمند Smart Antenna Technologies می‌گوید به‌جای 4 سخت‌افزار جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و اتصالات 4G توانسته است یک آنتن با کاربرد 4 گانه طراحی کند.
این آنتن مجرد قادر است تا سیگنال جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و اتصالات نسل چهارم را به سهولت روی لپ‌تاپ به اجرا دربیاورد.
به گفته «سمپسون هو»، مدیر شرکت در بیرمنگام، آنتن مذکور نه تنها ازلحاظ فضا جای کمی می‌گیرد؛ بلکه در پایین آوردن مصرف انرژی و بالا رفتن عمر باتری و همچنین بالاتر رفتن سرعت نقل‌ و انتقال سیگنال نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

محصول جدید این اجازه را به سازندگان لپ‌تاپ می‌دهد تا آنتن مذکور را در لولای محصول خود جاسازی کنند.
قرار است SAT به کمک سونی این پروژه را توسعه دهد و اولین محصول روی لپ تاپ‌های جدید را به‌زودی شاهد خواهیم بود.
 

اختراعات جالب, جدیدترین اختراعات دنیا

ابداع یک آنتن 4 کاره باقابلیت جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای و 4G توسط شرکت انگلیسی

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/developed-antenna1-bluetooth.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.

به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم‌ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پیشرفت فناوری و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر پیشه یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این نیاز کمپانی های طراحی سایت زیادی مشغول به کار و جنبش هستند. از سوی دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند. کارفرمایان برای برگزیدن بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی مواجه هستند؛ چون اکثر آنها دانش زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند. در این متن می خواهیم توضیحاتی راستین و روشن ارائه دهیم الی کارفرمایان قبل از آغاز به طراحی سایت برگزیدن مناسبی داشته باشند.

https://avashtech.com/website-design-in-shiraz/
شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت سپریدن دهند به این دو عازم میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند کل مایحتاج را جوابگو باشد یا یک کمپانی طراحی سایت؟
برای پاسخ دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد رسیدگی کرد . مانند: خرج طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات حمایت طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

هزینه طراحی سایت
در طراحی سایت هایی که توسط فرد سپریدن میشود ، خرج ها زیر تر است .
زیرا :
1- تمام مراحل توسط یک فرد سپریدن میشود.
2-لازم نیست که برای اتمام شغل محیط خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی انجام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که بدست شرکت طراحی سایت webfx سپریدن میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل بدست متخصص مربوط به خویش اتمام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به شغل باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه اکثریت دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات حمایت به صورت کامل انجام میشود.

جدول قیمت طراحی سایت
سرعت و کیفیت انجام شغل :
در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام htmlpro کار توسط فرد نسبتاً اغلب است، چون همه مراحل بدست خودش انجام میشود، پروژه ها را به چهره تکی انجام میدهد و لازم به سپریدن دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت سپریدن کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به چهره موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر تقدیر اتمام میشود و موعد زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما موضوع مهم تر و بنیادی تر در طراحی سایت ، کیفیت سپریدن شغل است که با پروا به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با وارسی و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به سرانجام برسد. بعد برای سپریدن هر پروژه ای منطقی تر است که به کمپانی طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی
پشتیبانی طراحی سایت :
بعد از اتمام طراحی سایت دشواری ها احتمالی پیش خواهد آمد که سایت احتیاج به حمایت خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا مقاوم نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل روبرو میشود. حد این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا چه بسا برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور سایر کوچ کرده یا سایر پیشه طراحی سایت اتمام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات حمایت پسندیده مایه میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد بیرون شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای نیرومند بودن کمپانی طراحی سایت است. این باره زیاد خطرناک را جدی بگیرید .
بروز رسانی سایت :
عمدتاً در سایت هایی که بدست فرد طراحی می شود، پس از سپریدن طراحی بروزرسانی سپریدن نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی سپریدن نخواهد شد.
کوشش زیاد زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با تکنولوژی روز صورت گرفته است. بدین چهره که سایت شما دائم به طور مرتب از لحاظ فناوری بروزرسانی میگردد. فلذا کارفرما شاهد رشد صعودی تارنما خود خواهد بود چراکه در صورتی که مجبور به طراحی دوباره سایت شوید بالاجبار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.
با پروا به بیچارگی زیاد بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی تارنما زیادی مشغول به پیشه هستند . اکثر کارفرمایان برای برگزیدن کمپانی پسندیده با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب کمپانی طراحی سایت به آنها توجه کنید:
نحوه اتمام کار:
شرکت هایی را انتخاب کنید که خویش اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون به کارگیری افزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای حاضر فرآوری تارنما به انگیزه عدم چیرگی قرار پیشه به هسته دست موزه و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی افزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.
در حال حاضر تیم از پسینیان نسخه معماری mvc در c# asp.net و موتور نمایش razor که از جانب کمپانی مایکروسافت که از قوی ترین ها در مقوله انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه visual basic asp.net توسط شـرکت های بسیار مقداری استفــاده میشود و وانگهی در نسـخه .net 6 نیز حذف شده است در اینجا باره رسیدگی قرار نمی گیرد.
روند طراحی سایت :
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی تارنما پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این دشوار باعث تفریق سرعت سپریدن پروژه و تفریق نسبی کیفیت انجام پیشه میشود . برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.
بررسی و سنجش مثال کارها :
با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که پیمان است توسط کمپانی طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های پیشین آن شرکت باشد. پس با بررسی مثال کارهای پیشین میتوانید کیفیت انجام شغل آن کمپانی را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از سوی دیگر با سنجش مثال کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر کمپانی پی میبرید . لازم به ذکر است در اثناء بررسی مثال کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در سرنوشت ذیل سایت درج میشود دقت کنید.
در مورد خدمات پشتیبانی کمپانی طراحی سایت تحقیق کنید:
پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در گزینش کمپانی طراحی سایت باره توجه پیمان گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب ساحل هم قرار گرفته است. مشکل شمار زیادی از این تارنما ها عدم هستی پشتیبانی پسندیده است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و حمایت از شرکت یا فرد طراح سایت گرفتن نکرده اند.
تحویل وب سایت فرجام پیشه نیست، بلکه نخست تعهدات کمپانی طراحی تارنما است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی پسندیده چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر مشکل افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. این طور است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنگونه که باید اجرایی نمی شوند.
طراحی سایت فروشگاهی
هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات حمایت به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. به راستی با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود دشواری ها خویش را با تیم در وسط بگذارند و ارشاد های لازم را دریافت نمایند.
حال پیش از عقد پیمان نامه از چه رهسپار باید به این جستار پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات حمایت را به چهره دلخواه و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و آسان ترین راه گفتگو کردن با مشتری های قبلی کمپانی طراحی سایت است. چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها سپریدن شده و نتیجه کار را هم در مراحل طراحی سایت اختصاصی هم در گونه انجام خدمات حمایت لمس کرده اند.
همچنین برای مشاهده مثال کارهای طراحی سایت حاضر به سایت sitedesign.ws مراجعه نمایید.
رعایت کردن اصول سئو

شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به خوبی می توانند طراحی سایت را اتمام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین پای بست، شما برای اینکه بهترین کمپانی طراحی سایتمعتبررا پیدا کنید باید به این باره هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به خوبی و به حقیقت رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان نخستین نتیه سرچ مفتوح می شود و کاربران در آغاز می توانند با آن سایت ها آشنا شوند. بر همین اساس اگر برای شما این فرمایش اهمیت زیاد زیادی دارد، در مورد اصول و خدمات سئو با شرکت باره عقیده خویش گفتگو کنید لغایت از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید باید اطلاعات خود را در مورد سئو و اتمام آن در گوشی ها اغلب کنید.
هزینه طراحی

بعد از اینکه شرکت طراحی سایت معتبرخود را بر بنیاد معیارهایی که ذکر نمودیم گزینش کردید و با ویژگی های آن آشنایی کاملی به دست آوردید، باید در مورد خرج واصله آن کمپانی هم اطلاعات اکثریت به دست آورید. در برخی از موارد امکان دارد شما دو کمپانی با خاصیت های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که خرج خدمات آنها کمتر می باشد، در این صورت می توانید آن شرکتی را که خرج کمتری دریافت می کند را انتخاب کنید و سفارش های خویش را به آن شرکت تحویل دهید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سال‌ها پیش مایکروسافت به کیبوردهای خود یک کلید با لوگوی ویندوز اضافه کرد که پس از مدتی با موفقیت زیادی روبه‌رو شد؛ اما تاریخچه‌ی آن چیست؟


اگر از سیستم‌عامل مایکروسافت در کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، حتما کلید کوچکی با لوگوی ویندوز روی آن را دیده‌اید. با کلیک روی این کلید منوی استارت باز می‌شود و اگر آن را با دیگر کلیدهای کیبورد ترکیب کنید، میانبرهای کارآمدی در دسترس شما قرار می‌گیرد. اما این دکمه برای اولین ‌بار از کجا آمده است؟ چرا چنین دکمه‌‎ای با لوگوی ویندوز در کیبورد طراحی شده است؟ در این مقاله به‌طور کامل تاریخچه و دلایل ساخت این کلید را مطالعه می‌کنید.

تاریخچه کلید ویندوز
ممکن است این‌طور به نظر برسد که کلید ویندوز همیشه با ما بوده است؛ اما این تفکر درست نیست. اولین ‌بار در سپتامبر ۱۹۹۴ در یکی از نسخه‌های کیبورد مایکروسافت، این دکمه ظاهر شد. این صفحه‌کلید ارگونومیک مانند نمونه‌ی ساخته‌شده توسط اپل قابل تنظیم بود؛ زیرا کیبورد استاندارد QWERTY را به دو نیمه تقسیم می‌کرد. البته برخلاف صفحه‌کلید اپل، مایکروسافت برای کاهش خستگی مچ دست، هر نیمه را با زاویه ملایم طراحی کرده بود.

در این مرحله مایکروسافت محصولات تحسین‌شده‌ی دیگری از جمله ماوس‌های جدید را در مرحله‌ی تولید داشت. زمان آن رسیده بود که یک کیبورد جذاب، ماوس قدرتمند این شرکت را همراهی کند. در آن زمان یکی از طراحان ایده‌ی جالبی به سرش زد و گفت لوگوی مایکروسافت را به کیبورد اضافه کنند. این طرح از سوی دیگران مورد قبول واقع شد و دو کلید ویندوز در سمت راست و چپ صفحه‌کلید این شرکت طراحی شدند.

در ادامه می‌توانید تبلیغات اولین طرح این کیبورد ارگونومیک با دکمه‌های ویندوز را مشاهده کنید:

کیبورد مایکروسافت

اما عملکردی که کاربران انتظار داشتند چه بود؟ مایکروسافت اعلام کرد دکمه‌های ویندوز به کلیدهای فرعی جدید میانبرهای پیشرفته تبدیل خواهند شد؛ درست مانند عملکرد دکمه‌ی Command در مک که اپل آن را طراحی کرده بود. تقریبا یک ‌سال بعد از عرضه این کیبورد، با یک بار فشردن دکمه‌ی مذکور، منوی استارت در Windows 95 باز می‌شد.

اما زمانی ‌که در ترکیب با کلیدهای دیگر استفاده می‌شد، کلید ویندوز می‌توانست سایر کارهای مربوط به سیستم‌عامل مانند باز کردن File Explorer را انجام دهد. البته دو عملکرد ذکرشده هنوز وجود دارند؛ برای مثال به منظور باز کردن File Explorer باید از کلید ترکیبی ویندوز و E استفاده شود (Windows + E).

علاوه بر کلیدهای جدید ویندوز، کیبورد مذکور یک دکمه‌ی منو داشت که کارایی آن در ویندوز ۹۵ با راست کلیک در صفحه اصلی نسخه‌های فعلی سیستم‌عامل مایکروسافت یکسان بود.

کیبورد مایکروسافت

کیبورد جدید مایکروسافت بلافاصله پس از عرضه با موفقیت زیادی در فروش مواجه شد. این دستگاه در اوج محبوبیت به فروش ماهانه ۶۰۰ هزار عدد رسید که واقعا رقم چشم‌گیری است. در فوریه ۱۹۹۶، بر اساس گزارشی از مجله ‌Byte مشخص شد این کیبورد در اولین سال حضور در بازار نزدیک به یک میلیون دستگاه فروش داشته است. این موفقیت باعث ایجاد خط تولید کیبورد ارگونومیک در مایکروسافت شد که تا به امروز کار آن ادامه دارد.

مقاله‌های مرتبط:
آموزش: چگونه کلید Windows صفحه‌کلید را غیرفعال کنیم
با کلیدهای میان‌بر جدید در ویندوز 10 آشنا شوید
پس از مدتی کلید ویندوز فقط به صفحه کلیدهای ارگونومیک محدود نمی‌شد. مایکروسافت یک استاندارد جدید ۱۰۴ کلیدی ایجاد کرد که به‌سرعت مجوز آن برای سایر تولید‌کنندگان کیبورد نیز صادر شد. با وجود حمله تجاری ویندوز ۹۵، تولیدکنندگان سخت‌افزار نمی‌خواستند از هیچ ویژگی جدیدی که این سیستم‌عامل پر هیاهو وعده داده بود، غافل شوند. بنابراین، ناگهان کلید ویندوز همه جا بود.

کمی پس از آن، به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی سازگاری سخت‌افزاری ویندوز، دکمه‌ی ویندوز باید به همه‌ی کیبوردهایی که بیشتر از ۵۰ کلید داشتند اضافه می‌شد تا به‌عنوان یک دستگاه سازگار با سیستم‌عامل مایکروسافت معرفی شوند. نام دیگر آن «دکمه شروع سخت‌افزار» اعلام شده بود.

از طریق این ابتکار در طراحی، مایکروسافت راهی هوشمندانه یافت تا مارک تجاری خود را روی هر صفحه‌کلید کامپیوتر قرار دهد و تسلط خود را در بازار بیشتر تقویت کند. حتی اگر لینوکس را از طریق سخت‌افزار کامپیوتر شخصی اجرا کنید، به احتمال زیاد یک لوگوی کوچک ویندوز روی صفحه‌کلید خود خواهید دید؛ این یعنی برندسازی قدرتمند و افزایش برنامه‌ریزی‌شده شهرت برای شرکتی که بسیاری آن را می‌شناسند.

پس زده شدن کلید ویندوز
درست است که مایکروسافت توانست با این کار شهرت خود را افزایش دهد؛ اما باید به این مسئله اشاره کرد که همه طرفدار دکمه‌ی ویندوز و منو نبودند. مخصوصاً گیمرها خیلی زود متوجه شدند کلید ویندوز در هنگام اجرای بسیاری از هزاران بازی MS-DOS که از کلیدهای Control و Alt به‌عنوان دکمه‌های عملیاتی استفاده می‌کردند، مانع ایجاد کرده است. یکی از معروف‌ترین بازی‌ها Doom بود که گیمرهای زیادی آن را اجرا می‌کردند و کلید جدید مایکروسافت آن‌ها را اذیت می‌کرد.

علاوه‌بر این، اگر زمانی ‌که در حال بازی کردن بودید دکمه‌ی ویندوز را فشار می‌دادید، منوی استارت باز می‌شد. این اصلا چیزی نیست که گیمرها دوست داشته باشند هنگام انجام یک بازی هیجانی-اکشن تجربه کنند. در بعضی از موارد گزارش شده بود که زدن این دکمه باعث کرش کردن بازی شده است و گیمرها مجبور شده‌اند از آن خارج شوند و بار دیگر بازی را اجرا کنند.

ویندوز ۹۵

کم‌کم راهکارهایی برای مقابله با عملکرد کلید ویندوز ایجاد شد. این راهکارها شامل حذف فیزیکی آن از صفحه‌کلید با پیچ گوشتی یا اجرای برنامه‌ای مانند WinKey Killer بود که این دکمه را از طریق نرم‌افزار غیرفعال می‌کرد. امروزه می‌توانید کلید ویندوز را با ابزاری مانند Microsoft PowerToys غیرفعال کنید.

فراتر از مبحث بازی‌های کامپیوتری و مشکلات پیش‌آمده برای گیمرها، همه مجبور به استفاده از یک کلید اصلاح‌کننده اضافه نبودند و از آن استقبال نمی‌کردند. حتی برد سیلوربرگ، معاون ارشد سابق بخش سیستم‌های شخصی مایکروسافت و یکی از معماران اصلی ویندوز ۹۵، آن را نادیده می‌گیرد. سیلوربرگ به خبرگزاری فناوری How-To Geek گفت:

من هرگز عادت به استفاده از کلید ویندوز نداشتم. من به‌طور کلی از میانبرهای صفحه‌کلید استفاده نمی‌کنم. این فقط نحوه کار مغز و انگشتان من است.

البته سیلوربرگ متوجه است که بعضی از کاربران استفاده از این دکمه را دوست دارند و سلیقه‌ی عمومی آن را می‌پسندند. وی گفت:

برخی افراد طرفداران سرسخت کلیدهای میانبر هستند؛ همه‌ی آن‌ها را می‌شناسند و به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌دهند. من تنها تعداد کمی از آن‌ها را استفاده می‌کنم و نمی‌توانم همه‌ی این کلیدهای ترکیبی ویندوز را حفظ کنم.

به باور سیلوربرگ، توانایی استفاده از میانبرهای قدرتمند صفحه‌کلید علاوه بر منوهای مبتنی بر ماوس، یکی از جنبه‌های اصلی طراحی ویندوز ۹۵ است. برای او مهم بود که میانبرهای صفحه‌کلید شتاب‌دهنده باشند و صرفا از آن‌ها به‌عنوان یک مسیر دیگر برای انجام کاری یاد نشود. طراحی پایه‌ای این دکمه‌ی کوچک به قدری قدرتمند بود که هنوز از آن استفاده می‌شود.

البته برخی از کاربران، از جمله کسانی که صفحه‌کلید کلاسیک IBM Model M را ترجیح می‌دهند، هرگز به کیبورد دارای کلید ویندوز ارتقا نیافته‌اند. اگر جزو این دسته از افراد هستید ولی گاهی به دکمه‌ی ویندوز نیاز پیدا می‌کنید، می‌توانید از طریق ابزار PowerToys نمونه‌ای از آن را برای دستگاه خود شبیه‌‌سازی کنید؛ البته می‌توانید با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl + Esc منوی استارت را باز کنید.

کارایی کلید ویندوز در عصر حاضر
همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، یک بار فشار دادن دکمه‌ی ویندوز باعث باز شدن منوی استارت می‌شود. تصادفی نیست که منوی استارت نیز دارای آرم ویندوز است. هنگامی که در ترکیب با کلیدهای دیگر استفاده می‌شود، کلید ویندوز می‌تواند ده‌ها کار را در ویندوز ۱۰ اجرا کند. برای مثال چند مورد در ادامه ذکر شده‌اند.

می‌توانید با استفاده از کلید ترکیبی Windows+I تنظیمات دستگاه را باز کنید. حال اگر به ‌جای I از دکمه E استفاده کنید File Explorer اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید پنجره‌های باز را مخفی کنید یا نشان دهید، از کلید ترکیبی Windows+D استفاده کنید و برای کوچک کردن آن‌ها کلید ترکیبی Windows+M را به کار بگیرید. با زدن دکمه‌ی ویندوز و F به‌صورت هم‌زمان، می‌توانید باکس جست‌وجو را باز کنید. چند گزینه‌ی دیگر نیز به‌صورت خلاصه در ادامه ذکر شده است.

Windows + Tab: بخش Task View را نشان می‌دهد.
Windows + L: صفحه را قفل می‌کند.
Windows + A: بخش Action Center را باز می‌کند.
ده‌ها مورد دیگر نیز وجود دارد که اگر آن‌ها را به‌ خاطر بسپارید، به شما کمک می‌کنند به‌سرعت همه‌ی کارها را در ویندوز انجام دهید. کلید ویندوز یک پیروزی بزرگ تجاری برای مایکروسافت بود و هنوز هست. در عصر حاضر یعنی ۲۶ سال پس از معرفی آن، کلید ویندوز در اکوسیستم ویندوز به طرز باورنکردنی باقی مانده است.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی این دکمه‌ چیست؟ آیا شما جزو آن دسته افرادی هستید که از کلیدهای ترکیبی دکمه‌ی ویندوز زیاد استفاده می‌کنند یا نیازی به آن‌ها ندارید؟

 منبع: https://www.zoomit.ir/hardware/365743-windows-key-history-success/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ادمین سایت با طراحی سایت ارزان و پیشه ای، همواره برای پیشبرد هدف خویش یعنی توسعه‌ی سوداگری اینترنتی قدم برداشته است. ادمین سایت در تلاش است که به کاربران ثابت کند که همش ارزان بودن کار پرتو دهنده‌ی بی‌کیفیتی آن نیست. ما با طراحی و تاسیس سایت به‌صورت خلاقانه، به‌روز، ایمن و متناسب با نیاز کاربر همواره گواه رضایت مشتری از این خدمات بوده‌ایم. ما در جهت طراحی و راه اندازی سایت با شعار طراحی سایت ارزان و چیره دست در این زمینه فعال و در سعی هستیم که هر روز اعتماد کاربران نسبت به ادمین سایت اغلب و بیشتر شود.


چرا طراحی سایت ارزان و پیشه ای؟
طراحی‌های ما کاملاً چیره دست هستند زیرا:
هر تارنما به چهره واکنشگرا، با سرعت و امنیت بالا متناسب با بیچارگی کاربران طراحی می‌شود. هر پروژه در هر مرحله با تأیید مشتری پیش می‌رود و همواره بیچارگی مشتری رسیدگی می‌شود. گرافیک، کد نویسی و امنیت هر پروژه توسط قیم تیم مهار می‌شود. پروژه‌ها دارای حمایت و آموزش مناسب نیز هستند.

اما برای علت ارزان بودن تعرفه‌ها می‌توان

  https://avashtech.com/inexpensive-web-design/ به دلایلی همچون حذف واسطه‌ها و کم کردن هزینه‌ی تبلیغات در ادمین سایت اشاره کرد.
ادمین سایت سعی دارد با طراحی و راه اندازی سایت با کیفیت بالا، ضمن حفظ اعتماد و سرمایه‌ی کاربر، با دریافت سفارش ساخت سایت اغلب در جهت توسعه‌ی سوداگری آنلاین گامی بردارد. فلذا با تکیه بر شعار طراحی سایت ارزان و حرفه ای به سمت این هدف در حرکت هستیم. ما از اینکه شما کاربران گرامی با اعتماد خود، در این مسیر یاری‌مان می‌نمایید، کمال سپاسگزاری را داریم.
شما عزیزان می‌توانید برای سفارش ساخت سایت از دسته تماس با ما کاربرد نمایید.

 

شما هم به یک وب‌سایت احتیاج دارید!
دلایل مختلفی هستی دارد برای پابرجا کردن اینکه شما برای توسعه‌ی شغل خویش به یک وب‌سایت دربایستن دارید. دلایلی مثل:

 

طراحی سایت حرفه‌ای
درآمد ۲۴ ساعته را تجربه کنید. حتی در ساعاتی که در حال استراحت هستید وب‌سایت شما در حال شناسایی و فروش محصولات شماست!
طراحی سایت ارزان
نمونه‌کار، خدمات یا محصولات خود را حرفه‌ای تر در قالب کاتالوگ‌های آنلاین با کلی تصویر و ویدیو به مشتری نشانه دهید.
طراحی وب‌سایت ارزان و حرفه‌ای
خدمات خود را به یک یا چند شهر محدود نکنید. خدمات شما در اینترنت به کسان زیادی در اقصی نقاط دنیا معرفی خواهند شد.
طراحی سایت
بیشتر افراد جامعه، خدمات باره بیچارگی خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. کاربران باید شما را در اینترنت بیابند. ادمین سایت با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای به رشد فعالیت شما در عرصه‌ی اینترنت می‌اندیشد. طراحی وب‌سایت رایگان با هزینه‌ی پسندیده می‌تواند عازم برای جهش کار شما به سمت موفقیت باشد. اگر همنشین دارید ده‌ها انگیزه دیگر بر بایستگی تاسیس وب‌سایت را بدانید مقاله‌ی اهمیت داشتن سایت را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم افزارهای کپی یاب ،فضای هارد شما را برای فایلهای تکراری غیر ضروری اسکن کرده و به شما در حذف آنها کمک می کند تا فضای شما را آزاد کند. در این مطلب بهترین نرم افزارهای یافتن فایل های تکراری آورده شده است.

 

برای حذف فایلهای تکراری موجود در پوشه های سیستم مانند پوشه Windows و Program Files نباید از این ابزارها استفاده کنید. برای عملکرد صحیح ویندوز و برنامه هایی که استفاده می کنید ممکن است به این فایلهای تکراری در مکان های مختلف احتیاج داشته باشند.

 

یافتن و حذف فایلهای تکراری با Duplicate Cleaner Pro : 

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار Duplicate Cleaner Pro

 

اگر واقعاً در مورد پیدا کردن و از بین بردن فایلهای تکراری جدی هستید ، بهترین نرم افزار  Duplicate Cleaner Pro است که دارای رابط کاربری بسیار ساده ای با ویژگی های قدرتمند برای حذف فایلهای تکراری است. این نرم افزار رایگان نیست ، اما آنها یک نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند که می توانید برای تست اینکه آیا دوست دارید از آن استفاده کنید. 

 

بهترین ابزار آسان برای استفاده: Finder Duplicate File Auslogics

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار Finder Duplicate File Auslogics

 

بسیاری از نرم افزارهای یابنده فایل ها کاملاً پیچیده هستند و دارای گزینه های مختلف هستند. Auslogics Duplicate File Finder با اکثر موارد متفاوت است ، واسط ساده ای را ارائه می دهد . این ویژگی های مناسب دیگری دارد که همه باید از آن قدردانی کنند ، مانند یک صفحه پیش نمایش داخلی که به شما امکان مشاهده تصاویر ، گوش دادن به فایل های موسیقی و پیش نمایش فیلم ها را می دهد ، بنابراین می توانید ببینید چه فایلهایی را حذف می کنید.

 

این برنامه دارای تنظیمات پیش فرض معقول است ، یک صفحه ساده را ارائه می دهد. این پوشه های غیر سیستمی را در تمام درایوهای متصل به طور پیش فرض جستجو می کند ، اما شما به راحتی می توانید انتخاب کنید کدام درایورها و پوشه ها را جستجو کنید. بطور پیش فرض ، تصاویر ، فایلهای صوتی ، فایلهای ویدئویی ، بایگانی ها و برنامه های کاربردی را جستجو می کند ، اما شما می توانید فقط یک نوع فایل را انتخاب کنید یا اینکه انواع آن را جستجو کند. اگر به دنبال یک فایل خاص هستید ، می توانید به راحتی به آن بگویید که فایل هایی با کلمه خاص یا نامی خاص جستجو کند.

 

پس از انجام جستجو ، لیستی از فایلهای تکراری را مشاهده می کنید و به راحتی می توانید پیش نمایش های مربوط به آنها و سایر اطلاعات را مشاهده کنید. یا برای محدود کردن موارد دیگر، می توانید بر روی دکمه "Filter" کلیک کرده و براساس تاریخ ، اندازه یا نوع پرونده فیلتر کنید. فایلهایی را که می خواهید حذف شوند انتخاب کنید و بر روی دکمه "Delete Selected Files" کلیک کنید تا آنها به سطل زباله ارسال شود.

 

نرم افزار CCleaner :

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار CCleaner

 

CCleaner ابزاری محبوب است ، بنابراین فرصتی مناسب برای نصب آن است. ویژگی اصلی CCleaner آن است که با از بین بردن فایلهای موقت غیر ضروری ، فضای موجود در دیسک سخت شما را آزاد می کند ، اما همچنین دارای چندین ابزار داخلی دیگر از جمله یافتن فایل کپی شده است.

 

CCleaner را راه اندازی کنید و برای یافتن این ویژگی روی Tools> Duplicate Finder کلیک کنید. در همه نسخه های CCleaner موجود است ، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه CCleaner Pro نیست.

 

تنظیمات پیش فرض CCleaner معقول است ، و به شما امکان می دهد فایل های کپی بر روی C خود را جستجو کنید: در حالی که فایل های سیستم و فایل های مخفی را نادیده می گیرید . همچنین می توانید با کلیک کردن روی دکمه “Add” یک فهرست خاص را جستجو کنید.

 

ابزار با فیلترهای پیشرفته: SearchMyFiles 

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار SearchMyFiles 

 

SearchMyFiles یک برنامه پیشرفته تر با فیلترهای قابل تنظیم تر است. به عنوان مثال می تواند فایلهایی را که ایجاد شده ، اصلاح شده و یا فقط بین تاریخ های مشخص و زمان هایی که مشخص کرده اید ، جستجو کند.

 

برنامه SearchMyFiles را راه اندازی کنید و کادر جستجوی پیچیده ای را مشاهده خواهید کرد. شما باید “Duplicates Search” را در کادر جستجو در بالای پنجره انتخاب کرده و با کلیک بر روی دکمه “Browse” در سمت راست ، پوشه ها را برای جستجو انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید C:\ را جستجو کنید تا کل C را جستجو کنید. سایر تنظیمات مورد نظر خود را پیکربندی کنید و برای جستجوی فایل های کپی بر روی “Start Search” کلیک کنید. لیستی از فایلهای تکراری را که در گروه قرار گرفته اند ، مشاهده می کنید و می توانید هر کدام را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/delete-duplicatefiles01-windows.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توضیحاتی در مورد خرج طراحی سایت
هزینه طراحی سایت بی شک گرد از مهمترین مواردی است که باید به ان پرداخته شود. زیرا هر فردی ممکن است هزینه طراحی سایت بر پای بست، توانایی مالی و یا شرایط کاری که داشته، نخواهد مبلغ زیاد بالایی را برای طراحی سایت هزینه کند. برخی از افراد نیز شدنی است احتیاج به یک سایت حرفه ای داشته باشند و هزینه طراحی سایت برای آنها اهمیت چندانی نداشته باشد و تنها به پیگیری کیفیت سایت باشند. بدین ترتیب آشنایی با عوامل کارساز بر روی هزینه طراحی سایت می تواند برای هر دو بخش بسیار سودمند و تاثیر گذار باشد.

هزینه طراحی سایت یگانه از موضوعاتی است که برای کل افرادی که منظور تاسیس تارنما دارند، حائز اهمیت می باشد. برای آگاهی دقیق از قیمت و هزینه طراحی سایت باید با کارشناسان مربوطه رایزنی شود الی بتوان احصاء و اطلاعات دقیقی را به دست آورد. در این مطلب تصمیم بر ان است تا بعضی از عوامل کارایی گذار بر روی خرج طراحی سایت را ذکر کنیم الی کل افراد با این سوژه آشنایی کامل پیدا کنند و در هنگام سفارش طراحی سایت با سردرگمی در باره هزینه طراحی سایت روبرو نشوند.

 

معرفی عوامل موثر در هزینه طراحی سایت
داینامیک یا استاتیک بودن سایت
معمولا همه سایت هایی که لغایت به حال طراحی شده اند یا داینامیک هستند و یا در غیر این صورت استاتیک می باشند. معمولا سایت های داینامیک به خاطر قابلیت های بسیار بیشتری که دارند، حائز پیروان زیاد اکثریت می باشند. با پروا به اینکه استفاده از سایت های داینامیک برای کاربران زیاد جذاب تر از سایت های استاتیک می باشد، بیشتر کسان تمایل دارند سایت مد نظر خود را به چهره داینامیک طراحی کنند. هزینه طراحی سایت داینامیک معمولا نسبت به خرج طراحی سایت استاتیک کمتر می باشد.

با پروا به اینکه سایت های داینامیک کیفیت بالاتری دارند و می طاقت کاربرد های به مراتب بیشتری از آنها برای تبلیغات و برندینگ داشت، اغلب کسان از شرکت های طراحی سایت درخواست ساخت سایت به چهره داینامیک را دارند. هزینه طراحی سایت داینامیک پیوستگی به کیفیت سایت و رضایت مشتریان دارد. معمولا سایت های داینامیک قابلیت مانور اکثریت داشته، زیرا طراح سایت و کاربر می توانند عملکرد بسیار بهتر و پر رنگ تری را بر روی سایت مد نظر داشته باشند. این سوژه بر روی محبوبیت سایت های داینامیک تاثیر گذار بوده است. سایت های استاتیک معمولا برای شناسایی خدمات یک مجموعه مناسب بوده، این در حالی است که استفاده های بسیار زیادی از سایت های داینامیک می شود.

 

استفاده از cms در طراحی سایت
یکی سایر از عواملی که می تواند بر روی خرج طراحی سایت تاثیر بسزایی داشته باشد، استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد. در حال آماده cms های زیاد زیادی هستی داشته که با استفاده از آنها می نا یک سایت را راه اندازی کرد. ولی در بین آنها وردپرس و جوملا دارای پیروان بسیار بیشتری بوده و در بین کاربران رایج می باشند.

Cms های آماده معمولا هیچ نوع هزینه خاصی را برای طراح سایت به پیگیری ندارند، همین جستار مایه می شود لغایت به کمک سیستم های مدیریت محتوای رایگان بتوان سایت های بسیار ارزان تری را طراحی کرد. البته پیش از اینکه به هزینه طراحی یک سایت توجه شود، بهتر است به کیفیت و قابلیت های یک سایت پروا شود. بدین ترتیب افرادی که می خواهند سایت های زیاد با کیفیتی را داشته باشند، بهتر است سیستم های مدیریت محتوای رایگان را انتخاب نکنند. زیرا سایت هایی که با چنین شرایطی طراحی می شوند، امکانات بسیار اقلیت را برای کاربر در نظر می گیرند.

 

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی سایت
یکی دیگر از عواملی که می تواند در هزینه طراحی سایت کارایی زیاد فراوانی داشته باشد، به کارگیری عناصر گرافیکی در طراحی سایت می باشد. معمولا هر سایت در اثناء طراحی دربایستن به یک سری کار های ریز و درشت گرافیکی دارد. این کارهای گرافیکی می توانند کیفیت سایت را تا حدود زیادی افزایش دهند. به همین خاطر معمولا بهتر است این کارهای گرافیکی توسط فردی که تخصص این پیشه را دارد، انجام شوند.

انجام دادن کارهای گرافیکی توسط فردی که کارش گرافیک بوده و به صورت چیره دست این پیشه را انجام می دهد، شدنی است برای کمپانی های طراحی سایت خرج های بالاتری را به تعقیب داشته باشد. به همین خاطر معمولا سایت هایی که از نظر گرافیکی قوی تر می باشند، با بها بالاتری عرضه می شوند. انجام کارهای گرافیکی که مربوط به یک سایت می باشند، کمک می کند لغایت کاربران بستگی بهتری با سایت برقرار نمایند. برقراری ارتباط بهتر با سایت می تواند منجر به افزایش بازدید کنندگان سایت و به تعقیب آن افزایش کسب درآمد از راه سایت های اینترنتی بشود. بدین ترتیب برای سایت های فروشگاهی اتمام دادن کارهای گرافیکی سایت به نحو براوو می تواند با افزایش درآمد سایت همراه باشد.

 

سابقه و اعتبار کمپانی طراحی سایت
انتخاب شرکت های طراحی سایت نیز می تواند کارایی قابل توجهی بر روی خرج طراحی سایت داشته باشد. معمولا بعضی از شرکت ها دارای قدمت بسیار بالایی بوده و به همین خاطر شناخته شده تر هستند. این گونه کمپانی ها معمولا خدمات خویش را با بها بالاتری به مشتریان ارائه می کنند. بدین ترتیب ممکن است هزینه طراحی سایت را تا حدودی افزایش دهند. بدین ترتیب در گزینش شرکت های طراحی سایت باید توجه زیاد زیادی بشود.

برخی از شرکت های طراحی سایت شدنی است دارای پرسنل زیاد کمی باشند، این گونه کمپانی ها این توانایی را دارند که با خرج های بسیار اقلیت طراحی سایت را اتمام بدهند. البته این جستار را نیز باید مد نظر داشت که طراحی سایت بیچارگی به افراد گوناگون با تخصص های گوناگونی دارد، بدین ترتیب کمپانی هایی که یک یا دو پرسنل داشته و خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند، هرگز نمی توانند با شرکت های حرفه ای و بزرگ چشم وهمچشمی کرده و سایت های با کیفیت را برای مشتریان خویش طراحی کنند. بدین ترتیب شرکت طراحی سایت می تواند کارایی مستقیمی بر روی خرج طراحی سایت داشته باشد.

 

تعداد زبان های سایت
یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند باعث تغییر در خرج طراحی سایت بشود، تعداد زبان های یک سایت می باشد. معمولا سایت هایی که قصد تکاپو در داخل کشور را دارند، به زبان فارسی طراحی می شوند. این در حالی است که سایت های با هدف تکاپو بین المللی باید حائز یک یا چند زبان باشند. معمولا بعضی از کمپانی های تولیدی و یا تاجران بین المللی سایت های انبوه با زبان های مختلف طراحی می کنند. در بعضی موارد نیز یک سایت با زبان های گوناگون طراحی می شود.

معمولا زبان دوم سایت ها می تواند انگلیسی، عربی و یا روسی باشد. برگزیدن زبان های دوم و سوم سایت به نوع کار و جنبش سایت پیوستگی دارد. برخی از محصولات شدنی است مشتری از سراسر جهان داشته باشند، در این چهره بهتر است زبان انگلیسی برای سایت برگزیدن شود. در مواردی که فرآورده مورد عقیده حائز مشتری خاصی می باشد، بهتر است سایت توانایی تغییر به زبان کشور منظور را نیز داشته باشد. برخی از محصولات صادراتی در کشور های گستره خلیج فارس دارای مشتری بوده، برای چنین سایت هایی زبان عربی پسندیده بوده و بعضی از محصولات در کشور هایی مشابه روسیه حائز مشتری زیادی می باشند. در این چهره بهتر است زبان روسی برای سایت در نظر گرفته شود. اضافه کردن یک یا چند زبان علاوه بر فارسی بر روی یک سایت، هزینه طراحی سایت را الی حدودی افزایش می دهد.

 

انتخاب قالب سایت
قالب سایت از سایر مواردی به احصاییه می رود که در هزینه طراحی سایت کارایی گذار می باشد. طراحی سایت می تواند با استفاده از قالب آماده و یا قالب اختصاصی سپریدن شود. معمولا قالب های آماده این برتری را دارند که خرج طراحی سایت را تا حتماً زیادی تفریق می دهند. به همین خاطر بیشتر افراد رغبت دارند از این نوع قالب ها در طراحی سایت بهره‌گیری نمایند.

قالب های اختصاصی کمک می کنند الی بتوان قابلیت های خاصی را به یک سایت اضافه کرد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند سایت آنها حائز قابلیت های خاصی باشد، باید به کمپانی طراحی سایت سفارش طراحی یک قالب اختصاصی را بدهند. این گونه قالب ها معمولا با بها های مختلفی انجام می شود. قالب های اختصاصی کمک می کنند الی بتوان استفاده های بسیار اکثریت را از یک سایت داشت. بدین ترتیب سفارش قالب اختصاصی در سال های پسین با افزایش چشمگیری مواجه شده است.

بهینه سازی یا سئو سایت
هزینه طراحی سایت داینامیک شدنی است نسبت به سایت های استاتیک کمی بیشتر باشد، اما با پروا به اینکه با به کارگیری پنل مدیریتی می طاقت بهینه سازی سایت را به راحتی و به صورت کاملا پیوسته انجام داد، طراحی سایت های مختلف بیشتر به صورت داینامیک انجام می شود. خرج طراحی سایت داینامیک ممکن است در آغاز بر روی خرج های مربوط به راه اندازی سایت کارایی گذاشته و آن را افزایش دهد، اما با بهینه سازی سایت و رسیدن به رتبه های نخست گوگل می توان میزان فروش یک تارنما را لغایت بی گمان زیادی افزایش داد.

بهینه سازی سایت یا سئو سایت کمک می کند الی بتوان به راحتی امتیاز سایت در شبکه های اجتماعی را افزایش داد. افزایش اعتبار سایت در موتورهایی مشابه گوگل مایه می شود تا کاربر پس از سرچ واژه کلیدی مرتبط، سایت شما را در صفحه آغاز گوگل نگریستن کند. این سوژه باعث می شود لغایت بازدیدکنندگان سایت اغلب شوند. افزایش بازدید کنندگان سایت باعث می شود الی مشتریان قصد نیز افزایش یابد. این افزایش مشتری مایه می شود لغایت بتوان از طریق سایت اینترنتی به درآمد بسیار بیشتری دست یافت.

 

هزینه طراحی سایت پیشه ای
هزینه طراحی سایت حرفه ای معمولا اغلب از سایت های معمولی می باشد. سایت های چیره دست معمولا کاربردهای زیاد بیشتری نسبت به سایت های معمولی دارند، بدین ترتیب هزینه طراحی سایت حرفه ای اغلب می باشد. معمولا شرکت های طراحی سایت معتبر توانایی طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت را دارند. سایت های حرفه ای معمولا به چهره اختصاصی کد نویسی می شوند. بدین ترتیب برای طراحی این نوع از سایت ها احتیاج به cms رایگان نمی باشد. زیرا این نوع از cms قابلیت های بسیار اقلیت دارند و این سوژه باعث می شود خوشنودی کاربران از سایت کمتر بشود.

هزینه طراحی سایت چیره دست با این وجود که بالاتر می باشد، اما به خاطر قابلیت های بالای سایت و افزایش بازدید کنندگان در مدت موعد بسیار محدودی جبران می شود. بدین ترتیب افرادی که هزینه طراحی سایت چیره دست را پرداخت می کنند، در پیوسته از این شغل خوشنودی داشته و هرگز از صرف چنین خرج هایی پشیمان نخواهند شد. با توجه به این توضیحات بیشتر کسان بدون در عقیده گرفتن هزینه طراحی سایت حرفه ای، سفارش خود برای سایت کاملا حرفه اتی را ثبت می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین دگرگونی ها در مقوله هوش مصنوعی متحول می‌شود.
به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این دگرگونی ها می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در گونه جستجو برپایی کند.

بر پای بست، هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و آغاز به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های گوناگون انجام می‌شود.

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای همه صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند لغایت بهترین نتیجه حاصل شود.


یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. بعد از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و عکس ها را برچسب گذاری می‌کند.


این شیوه در گویه داستان فیلم‌ها هم انجام می‌شود و شیوه مشابهی بدست گوگل کاربرد می‌شود. این تغییرات می‌تواند در گویه تغییرات سئو تحولاتی برپایی کند.

هم اکنون یکتا از مهم‌ترین مبانی برای اخذ مخاطب بدست سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود الی در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز
دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!

بر پای بست، استاندارد کنونی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال تازه در این مقوله انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه توان گرفته است و نوع اثر دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در دانشمند ختم می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همزمان با نزدیک شدن به ماه‌های نهایی سنه ۲۰۲۰ شناسایی برترین لپ تاپ‌های تولید شده در حوزه‌های گوناگون نخست شده است.
به گزارش مهر به نقل از سی نت، در پیوستگی فهرستی از لپ تاپ‌های برتر از عقیده قیمت، امکانات، طراحی و غیره را بازبینی می‌کنیم که بدست شرکت‌های مختلف تجاری تولید شده اند. استفاده از این لیست به کاربران کمک می‌کند الی لپ‌تاپی متناسب با نیازهای خود را مکشوف و جاسازی کنید.
بهترین لپ تاپ کوچک: عنوان برترین لپ تاپ حقیر به لپ تاپ دل ایکس پی اس ۱۳ می‌رسد که در سنه ۲۰۲۰ فرآوری شده است. البته کمپانی دل در سال ۲۰۱۳ لپ تاپ‌هایی در ابعاد کوچک‌تر نیز تولید کرده است. اما مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ تناسب میان مصرف برق و عملکرد پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم کمپانی اینتل کاربرد شده که گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. بها این لپ تاپ هزار دلار است.

آگاهی ها فناوری ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

بهترین لپ تاپ با نمایشگر جداشونده: اچ پی با فرآوری لپ تاپ اسپکتر ایکس ۳۶۰ در اواخر سنه ۲۰۱۹ توانست بهترین لپ تاپ با توانایی جدا کردن نمایشگر را در دسترس کاربران قرار دهد. این لپ تاپ مجهز به دودمان دهم تراشه‌های شرکت اینتل بوده و از امکانات مناسبی برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران همانند دوربین مادون قرمز، حسگر اثرانگشت و میانی بر از کارانداختن وبکم و صدای میکروفون برخوردار است. سازگاری با شبکه‌های بی سیم ۴G LTE مزیت سایر این لپ تاپ هزار دلاری است.

بهترین مدل مک بوک پرو: در میان گونه ها رایانه‌های مک بوک پروی تولیدی کمپانی اپل، مدل ۱۶ اینچی این فرآورده بهترین عملکرد را داشته است. باتری قدرتمند، نمایشگر فوق دقیق، صفحه کلید روان و پردازنده‌های پسندیده از دسته مزایای این مدل از مک بوک است. البته بها بالای ۲۳۹۹ دلاری مک بوک پروی ۱۶ اینچی خرید آن را برای کسان عادی دشوار می‌سازد.

بهترین مدل لپ تاپ سرفیس: لپ تاپ سرفیس پرو ۷، در میانی مدل‌های گوناگون لپ تاپ سرفیس برترین مدل محسوب می‌شود. این لپ تاپ مجهز به ویندوز حائز پردازنده نسل دهم اینتل بوده و از فناوری بی سیم سریع وای فای ۶ نیز حمایت می‌کند. وانگهی عمر باتری سرفیس پرو ۷ نیز زیاد طولانی است. این محصول نزدیک ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد.

بهترین مدل مک بوک ایر: مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل بهترین مدل عرضه شده از این لپ تاپ تا به امروز است. مک بوک ایر ۲۰۲۰ به انگیزه استفاده از پردازنده‌های جدید، صفحه کلید اخیر و بها پسندیده ۱۰۰۰ دلاری در سنجش با دیگر تولیدات گران قیمت اپل محبوبیت کسب کرده است.

بهترین لپ تاپ از نظر تناسب قیمت و امکانات: لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ حدود ۶۷۰ دلار قیمت دارد و از نظر تناسب بها با امکانات یک محصول آرمانی محسوب می‌شود. سهم مندی از پردازنده‌های جدید رایزن ۵ و ۷ ای ام دی، صفحه کلید تخت، اسکنر پرتو انگشت، پورت یو اس بی سی و وزن کمتر از ۱.۳ کیلوگرم آن را به گزینه‌ای مطلوب برای خریداری مبدل کرده است. در چهره تمایل به خرید لپ‌تاپی ارزان‌تر Aspire ۵ ایسر با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و با بها ۴۰۰ دلار نیز رهنمود می‌شود.

بهترین مدل کروم بوک: کروم بوک آیدیاپد دوئت کمپانی لنوو در میانی انواع لپ تاپ‌های کروم بوک گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. لپ تاپ‌های کروم بوک که مجهز به سیستم عامل کروم شرکت گوگل هستند، برای اجرای برنامه‌های مختلف باید همش متصل به اینترنت باشند. این مدل از کروم بوک دارای نمایشگر ۱۰ اینچی بوده و از صفحه کلید جداشدنی و لمسی برخوردار است. بها مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی این فرآورده به ترتیب ۲۷۹ و ۲۹۹ دلار است.

ارزان‌ترین لپ تاپ بازی: لپ تاپ جی ۵ کمپانی دل با نمایشگر ۱۵ اینچی، ۹۰۰ دلار بها دارد و ارزان‌ترین لپ تاپ برای اجرای بازی‌های ویدئویی با کیفیت مناسب تلقی می‌شود. البته مدل‌های جی ۳ و جی ۷ این لپ تاپ هم عرضه شده است. لپ تاپ وسط ردیف G۵ ۱۵ از پردازنده نیرومند Ryzen ۵ ۴۶۰۰H هم بهره مند است.

بهترین لپ تاپ با نمایشگر کبیر و عمر باتری طولانی: لپ تاپ گرام ۱۷ کمپانی ال جی با نمایشگر ۱۷ اینچی گزینه‌ای مناسب برای خرید در این زمینه محسوب می‌شود. عمر باتری این لپ تاپ هم به ۱۳ ساعت می‌رسد و در فرآوری آن از پردازنده نسل دهم Core i۷ اینتل استفاده شده است. البته قیمت حدوداً ۱۷۰۰ دلاری این لپ تاپ خرید آن را برای عموم مشکل می‌کند.

بهترین لپ تاپ برای کسب و کارها: کارمندان و صاحبان مشاغل با پرداخت نزدیک ۱۸۵۰ دلار می‌توانند لپ تاپ لتیتیود ۹۵۱۰ شرکت دل را خریداری کنند. البته ایسوس و لنوو هم لپ تاپ‌های حرفه‌ای مناسبی را تولید و عرضه کرده اند. اما این لپ تاپ دل بهترین گزینه محسوب می‌شود. این لپ تاپ در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی فرآوری شده و عمر باتری آن به ۲۰ ساعت می‌رسد. پردازنده Core i۷ اینتل، امنیت بالا، قابلیت مدیریت امور از راه دور، سازگاری با شبکه‌های مخابراتی دودمان چهارم و پنجم و استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ است. این لپ تاپ دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه درونی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064443.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ریپورت اینستاگرام : چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟
راهنما / ایموجی، اینستاگرام، ترفندها
آموزش رفع ریپورت اینستاگرام
معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد ریپورت اینستاگرام که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند.

برای مثال شما نمی‌توانید از عکس ها نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خویش کاربرد کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خویش به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در تقدیر TERMS این قوانین ذکر شده است. حال ریپورت اینستاگرام چیست؟

اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها شود. در این سرنوشت از گردآور آموزش‌های اینستاگرام، شیوه تشخیص ریپورت اینستاگرام کاربران و در ضمن رفع ریپورت ذکر می‌شود.

فالوور
کاربران در اینستاگرام می‌توانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند، که به این عمل، ریپورت کردن گفته می‌شود. این ریپورت کردن می‌تواند دربرگیرنده کاربر، پست، تصویر و یا کامنتی باشد. این موارد دربرگیرنده ریپورت می شوند:

انتشار تصویر یا کامنت تبلیغاتی و اسپم
انتشار پست و تصاویر سایرین به نام خود
عدم رعایت قانون کپی رایت
انتشار تصاویر و کامنت‌های غیر اخلاقی
پست‌ها و کامنت‌هایی شامل خودکشی، تهدید و رنجانیدن و استفاده از مواد مخدر
این نکته را در عقیده داشته باشید که اگر ریپورت‌های غیر راستین ارسال شود، منجر به بسته شدن آن اکانت نمی‌شود.

ریپورت اینستاگرام
رفع سخت ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام
در صورتی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالاً با سخت ریپورت و بلاک شدن روبرو شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است بدست کاربران صورت گرفته باشد و یا بدست اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن بدست اینستاگرام
اگر برای کامنت قراردادن یا در اینستاگرام با سخت روبرو شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این سخت بعد از چند ساعت رفع می‌شود. ولی اگر با دشوار لایک کردن روبرو شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید.

بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این گونه از بلاک شدن بدست اینستاگرام شدنی است تا یک ماه طول بکشد.

اگر برای افزایش فالوور خویش در اینستاگرام به اندیشه فالو، آنفالوی دستی هستید این یک راه پرخطر برای شماست. عازم که می تواند به بلاک شدن و حذف اکانت شما منجر شود. اما مسیر دیگری که برای افزایش آن به شما توصیه می شود خرید فالوور اینستاگرام است.

برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای ذیل را سپریدن دهید:
راهکار اول :

به طور کلی اینستاگرام اکانت هایی که فالوور، لایک و یا بازدید بیشتری دارند، بیشتر اعتماد میکند. و کم تر این اکانت ها دچار بلاک و ریپورت اینستاگرام می شوند.

لذا گرد از راه هایی که ممکن است مایه افزایش اعتماد اینستاگرام معتبر تر جلوه کردن اکانت شما شود، افزایش مستمر فالوور و لایک پیج شما می باشد.

برای این شغل می توانید از وسط بسته های پایین به سرعت میزان فالوور درخواستی خویش را سفارش دهید. الی علاوه بر جلب بیشتر اعتماد اینستاگرام، جلوه بهتری در میان فالوورهایتان پیدا کنید.

100
فالوور ایرانی
12500 تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
200
فالوور ایرانی
20000 تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
500
فالوور ایرانی
45000 تومان
زمان اتمام : ۱ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون احتیاج به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
50 فالوور هدیه
1000
فالوور ایرانی
85000 تومان
زمان اتمام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون بیچارگی به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
100 فالوور هدیه
2000
فالوور ایرانی
150000 تومان
زمان سپریدن : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
فالوور ایرانی
265000 تومان
3 روز
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون بیچارگی به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
راهکار دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:
یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید لغایت برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این شیوه به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این قصد می‌توانید از عکس ها زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

ریپورت اینستاگرام
راهکار سوم برای رفع بلاک شدن بدست اینستاگرام:
راهکار سایر برای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این قصد وارد پروفایل خویش شوید و گزینه Edit your profile را برگزیدن نمایید. حال در قسمت می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خویش را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی در بر گیرنده یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید. همانطور که در تصویر ذیل نگریستن می کنید می توانید عدد تلفن و ایمیل خویش را در قسمت های مشخص شده برای رفع ریپورت اینستاگرام انجام دهید.

رفع ریپورت اینستاگرام

راه حل چهارم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked
زمانی که در اینستاگرام بلاک شوید هنگام ورود به صفحه پروفایل خود با پیام Action Blocked مقابل خواهید شد، زمانیکه در پروفایل خود این پیام را نگریستن کردید ، گزینه Tell Us را خپگی دهید الی به اینستاگرام بگویید که در این موضوع اشتباه کرده است.

خرید زبات اینستاگرام
بعد از تماشا این پیام گزینه Tell Us را لمس کنید ، پس از آن به احتمال بسیار اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و تقاضا تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما تقاضا می کند که عکس خویش را ارسال کنید تا رسیدگی کند که شما ربات نیستید و یک آدم واقعی هستید. بعد از بررسی عکس، اکانت اینستاگرام شما پس از چند روز مجدا پرکار می شود.

راه حل پنجم ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات
به صفحه پروفایل اینستاگرام خویش مراجعه کنید. به تقسیم تنظیمات یا Options که با علامت چرخ دنده در زاویه ثبت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. در این سرنوشت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خویش که دربایستن به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید در این تقدیر مسائل مختلفی را می توانید به اینستاگرام گزارش دهید. همانطور که در تصویر زیر نگریستن می کنید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را برگزیدن کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. در متن پایین می توانید نمونه ای از پیامی را که می توانید برای اینستاگرام ارسال کنید تماشا کنید.

?Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension


راه حل ششم برای رفع مسدودی اینستاگرام
در این قسمت با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در تقدیر مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این پیشه لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت راستین شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستاگرام شما را بلاکی خارج می شود. برای احضار شرایط اینستاگرام بر روی آن کلیک کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟
قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، ولی اینستاگرام پروانه نمی‌دهد شما به طور سر راست چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر سایر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این شکیبیدن وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

یگانه از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این قصد اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، اسم اکانت آن کاربر را وارد کنید.

در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و کماکان دکمه Follow را نگریستن می‌کنید، یعنی بدست او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر نام او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان شایستن عدل توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

نکته با اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید اما با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

اگر ریپورت شدن شما در اینستاگرام به خاطر فالوو کردن و لایک بیش از بی گمان در یک بازه زمانی است می توانید از پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت کاربرد کنید. این ربات با سرعت قابل تنظیم از جانب کاربر و مطابق با سیاست های اینستاگرام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما کمک خواهد کرد.

رفع ریپورت عدد تلفن در اینستاگرام
برخی از کسان با مشکلاتی مانند ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. این طور کسان به شیوه های ذکر شده نمی توانند پاسخ بگیرند. و سایر توانا نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند. برای این نوع کسان پیشنهاد می کنم که مسیر پایین را تست کنند. این گذرگاه ۱۰۰ درصد تضمینی نیست ولی امیدوارم شما نیز مثل دوستان دیگر نتیجه کسب کنید. مراحل رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام را دنبال کنید.

یک ایمیل با متن پایین که حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام ، عدد تلفن شما بدون صفر نخست برای ایمیل تقسیم حمایت اینستاگرام به ادرس ارسال کنید. قصد از @ همان @ است.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آداپتورهای تغذیه و یا شارژرهای باطری، ولتاژ برق ورودی را (که یک ولتاژ بالا محسوب می شود) به عنوان ورودی گرفته و آن را به یک ولتاژ سطح ذیل که باره بیچارگی هر لپ تاپ است، تبدیل می کند. آداپتورهای تغذیه توان باره احتیاج برای لپ تاپ و وانگهی شارژ باطری آن را تامین می کنند. به همین جهت به کارگیری آداپتور پسندیده هر لپ تاپ بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

آیا می‌دانید که عدم به کارگیری یک شارژر یا کابل رابط پسندیده و مطابق با نیازهای لپ‌تاپ شما می‌تواند منجر به افت سرعت عملکرد دستگاه شود؟

در بعضی از لپ‌تاپ‌ها به کارگیری آداپتورهای شارژر نامناسب منجر به افت بازده دستگاه و سرعت عملکرد اجزای دشوار افزاری و سیستمی آن می‌شود. میزان افت سرعت عملکرد لپ‌تاپ شما در این شرایط بسته به مدل لپ‌تاپ، آداپتور شارژر بهره‌گیری شده و …. متفاوت خواهد بود. همچنین این افت عملکرد می‌تواند به دلیل به کارگیری کابل‌های مبدل نامناسب نیز ایجاد شود.

 

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ:

_ نوسان برق

_ اب خوردگی

_ در بعضی مواقع ضربه خوردن

_ بهره‌گیری ی تباه از شارژر

_ بد جازدن سوکت شارژر در لپ تاپ و ….

 

نکات بایسته هنگام خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ
خرید آداپتور لپ تاپ

 

انواع آداپتورهای لپ تاپ:

آداپتورهای AC : همان آداپتورهای معمولی هستند که در منزل و پیرامون شغل و … کاربرد می کنیم، این گونه به برق خانگی متصل می شوند و با مختصر کردن ولتاژ سبب قابل استفاده شدن جریان انرژی می شوند.

 

آداپتورهای DC : آداپتورهای دی سی با افزایش ولتاژ سبب بهینه شدن انرژی برق برای استفاده در وسایل دیجیتال می شوند مشابه انوع شارژرهایی که برق ماشین را به دستگاهی چون موبایل انتقال می دهد.

 

آداپتورهای UNIVERSAL: این سری گران بها ترین شارژرهای لپ تاپ هستند و می توانند هر نوع جریانی را به گونه سایر تبدیل کنند.

انوع مختلفی از وسایل می توانند از این سری بهره‌گیری کنند و طیف زیادی از جریان ها در این سری قابل تبدیل است.

 

نکات بایسته اثناء خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ
آداپتور یا شارژر لپ تاپ

 

نکات ضروری اثناء خرید شارژر :

مطابقت ولتاژ و آمپر شارژر با لپ تاپ :

مهمترین مسئله مطابقت ولتاژ و آمپر شارژر و لپ تاپ میباشد. اگر ولتاژ شارژر بالاتر از لپ تاپ باشد ، دستگاه به سرعت داغ کرده و بوی سوختگی از روی برد آن بلند میشود. لذا مهمترین نکته تطابق ریزبین ولتاژ میباشد.

اگر آمپر شارژر لپ تاپ بالاتر باشد رخداد خاصی نمیافتند و آسیبی به لپ تاپ نخواهد رسید. سرانجام باطری لپ تاپ سریع تر شارژ میشود. ولی اگر آمپر شارژر از لپ تاپ کمتر باشد موجب گزند رسیدن به باطری خواهد شد.

 

تهیه شارژر لپ تاپ از فروشگاه های معتبر :

پیش از هر چیز دریافتن این نکته ضروریست که ۹۹ درصد از شارژر لپ تاپ های موجود در بازار ایران ریشه-بن-بیخ نمی باشند. این یک تازه بد نیست ، چرا که کیفیت شارژرهای اصل و شارژرهای غیر اصل ولی با کیفیت خوب تفاوت چندانی ندارد. قبلا ذکر شد که فناوری شارژر لپ تاپ آنقدر پیچیده نیست که سازندگان شارژر و آداپتور از نائل شدن به آن مفتوح باقیمانده باشند. تازه خوش آنکه شارژر لپ تاپ های غیر ریشه-بن-بیخ ولی باکیفیت ( و عمدتا با نام ریشه-بن-بیخ ) در بازار ایران به فراوانی یافت میشود. تنها کافیست برای جاسازی آنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.
واسه همه چی جا هست!
خرید پوشاک بچگانه با نیمه قیمت!!

 

نکات ضروری هنگام خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ
راهنمای خرید آداپتور یا شارژر لپ تاپ

 

بررسی راز فیش شارژر و لپ تاپ:

آیا می توان از شارژری با برند دیگر اما با آمپر و ولتاژ یکسان کاربرد کرد؟ بله می توان کاربرد کرد و آسیبی به دستگاه وارد نمی شود، آداپتور لپ تاپ فناوری منحصر بفردی ندارد و فقط وظیفه تامین برق با ولتاژ و آمپر را دارد. تنها کافیست سر برگه ها با هم مطابقت داشته باشند.

 

پلاریته + و – خروجی آداپتور جدید شما باید امثال پلاریته خروجی آداپتور قبلی شما باشد.

ولتاژ و جریان خروجی هر آداپتور بر روی برچسب مشخصات آن ذکر شده است. به عنوان مثال در آداپتوری خروجی آداپتور ۱۹ ولت ۴٫۷۴ آمپر می باشد.

 

زمانی که تصمیم به خرید یک آداپتور جدید دارید قانون ذیل را باید در عقیده داشته باشید:

۱- ولتاژ خروجی آداپتور باید کاملا یکسان باشد و جریان آن می تواند مساوی و یا بیشتر از آداپتور اورجینال باشد.

۲- به عنوان مثال، در صورتی که یک لپ تاپ دربایستن به یک آداپتور ۱۹ ولت ۴٫۷ آمپر داشته باشد، به جای آن می تاب از ۱۹ ولت ۶٫۳ آمپر استفاده کرد

 

سنجش حرفه ای شارژر لپ تاپ :

برخی وزن شارژر یا رنگ پلاستیک بدنه را معیار کیفیت قرار میدهند. صحیح است که بسیاری از شارژرهای بد کیفیت وزن کمی دارند ولی در بازار شارژرهای بی کیفیت بسیاری هستی دارد که به روشهای گوناگون وزن ایده آل دارند. به هر صورت نما ، استشهاد بر کیفیت نیست.

آنچه بصورت حرفه ای طاقت تشخیص کیفیت شارژرهای لپ تاپ را دارد فقط ولت متر و آمپر سنج است. با پیوندیدن شارژر به این تجهیزات اندازه گیری ، اگر ولتاژ و آمپر دقیقا برابر آنچه روی شارژر نوشته شده نمایش داده شد و اگر این ارقام در درازا یک بازه زمانی مشخص مثلا نیمه ساعت تغییری نکند بدین معناست که شارژر حائز کیفیت مناسب و استاندارد است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/laptop-adapter2-charger.html



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد