نوشته شده توسط : ساحل

میز کمجا چیست؟
میز ناچیز جا تاشو به میزهایی که به چهره تاشو و در سایزهای حقیر ساخته می‌‍شوند میز کمجا یا میز ناچیز جا تاشو می‌گویند. در این راستا کمپانی آریا رهپویان آپادانا اقدام به راه اندازی کارگاهی در جهت سهولت خانوار ها کرده و فرآوری میز کمجا در سایزها و طرح های مختلف نموده.

با به کارگیری این میزها می‌توانید دکوراسیون خانه خویش را با کمترین هزینه به بهترین شکل شدنی بچینید.میز غذا خوری 3 تا 6 نفره تاشو
در حال حاضر اگر بخواهید یک میز در قسمت آشپزخانه و یا برای اتاق خواب خود و حتی برای احضار نماز برای منزل شخصی بخرید، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. اگر بشر با سلیقه خاص هستید لازم است در درجه نخست خویش را برای پیاده روی در بازار مبل آماده کنید.

در مواردی دیده شده خرید میز برای منزل چند روزی طول می کشد! پس اگر می خواهید کمتر در این بازار بگردید و خسته شوید بهتر است ابتدا به دکوراسیون و متراژ خانه خود توجه کنید و سپس رهسپار بازار شوید ولی مطمئن باشید هر چه قدر هم که اهل میهمانی و میهمانی بازی باشید، یک میز کمجا تاشو کاربردی ترین وسیله خانه شما خواهد شد. پس در انتخاب هایتان دقت کنید.

میز کم جا در کدام یک از قسمت های منزل استفاده می‌شود.
میز کم جا برای آشپزخانه:
اگر آشپزخانه یا فضای پذیرایی کافی ندارید می‌توانید با پروا به اعضای خانواده خویش میز ناهار خوری کم جا 8 نفره و یا میز غذاخوری 2 نفره کم جا و میز ناهار خوری 4 نفره کم جا و یا بسته به میزان ایاب و ذهاب و میهمانی های خویش انتخاب کنید.

که در زمان هایی که نیازی به این میزها ندارید می‌توانید آن را جمع کرده و در همان گوشه بگذارید.  میز کم جا برای آشپزخانه اگر همنشین دارید در این مورد بیشتر بدانید مقاله میز غذاخوری تاشو را حتما بخوانید. لغایت هم اطلاعاتی از این تقسیم میز به دست بیاورید و هم بدانید که کدام مدل را باید گزینش کنید. در این مقاله در باره میز ناهار خوری کمجا اطلاعات مفیدی بدست خواهید آورد.میز خوراک خوری 3 لغایت 6 نفره تاشو

میز کمجا دیواری:
اگر در خانه حتی به اندازه یک میز کمجا هم فضای کافی ندارید، اصلا نگران نباشید می‌توانید از میزهای دیواری کمجا استفاده کنید. این میزها حتی به اندازه میزهایی که تا به حال به شما شناسایی شده اند هم جا نمی‌گیرند.

آنها را می‌توانید به دیواری که در زاویه ای از منزل شما وجود دارد وصل کنید و در صورت بیچارگی آنها را باز کرده و متعلق به استفاده کنید. از گونه ها این میزها می‌توان به میز تحریر دیواری تاشو و یا میزغذاخوری دیواری اشاره کرد. اگر همنشین دارید در باره میز تحریر دیواری اطلاعات کاملی توسط بیاورید این نوشتار را از دست ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت ژاپنی سونی گزارش مالی سه‌ماهه گذشته میلادی را منتشر کرد. در این میان، فروش کنسول بازی پلی‌استیشن 4 به عنوان یک منبع درآمد خوب برای این شرکت محسوب می‌شود که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و احتمال معرفی کنسول بعدی با فروش بسیار خوبی مواجه شده است.

سونی در سه‌ماهه گذشته 1.5 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به فروش رسانده است که جمع کلی این مقدار از زمان عرضه کنسول بازی ژاپنی‌ها تاکنون به 110.4 میلیون واحد رسید. این آمار تمامی مدل‌های کنسول سونی، از جمله مدل پرو را نیز شامل می‌شود.

البته، فروش 1.5 میلیون واحدی این کنسول در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است. این شرکت در سه‌ماهه اول سال گذشته 2.6 میلیون واحد از کنسول‌ بازی جدید خود را به فروش رساند. پیش‌بینی می‌شود که معرفی و عرضه پلی‌استیشن 5 نیز تاثیر چندانی بر فروش مدل قبلی نگذارد. هرچند، سونی اعلام کرد که فروش کنسول بازی خود در این بازه زمانی بسیار ضعیف بوده و این مسئله بازار بازی‌های ویدیویی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

با نگاهی به آمار کلی درآمدهای سونی در سال جاری مالی می‌توان متوجه شد که این شرکت 3.8 میلیارد دلار درآمد کسب کرده که در مقایسه با دوره دوازده ماهه قبلی کاهش یافته است. افت فروش کنسول بازی و فروش بازی‌ها از مهم‌ترین دلایل کاهش درآمد این شرکت به شمار می‌روند.

به هرحال، همانطور که گفته بودیم، بعید به نظر می‌رسد که معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 تاثیر زیادی بر فروش نسخه چهارم آن داشته باشد. به علاوه، پلی‌استیشن 4 هنوز هیچ رکوردی را جابه‌جا نکرده است، چرا که کنسول‌های پلی‌استیشن 2 و نینتندو DS به ترتیب با فروش 157 و 155 میلیون واحدی، سلطان بلامنازع بازار کنسول‌های بازی هستند. کنسول‌ Game Boy نیز با فروش بیش از 118 میلیون واحدی در رتبه سوم و پلی‌استیشن 4 در مقام چهارم قرار گرفته‌‌اند.

طبق گفته‌های سونی، کنسول پلی‌استیشن 5 در فصل تعطیلات سال جاری میلادی معرفی می‌شود و شیوع ویروس کرونا هیچ تاثیری برروی زمان عرضه آن نخواهد داشت.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299882/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%be%d9%84%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-4-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b1%d8%b2-110-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af/


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ درحال توسعه تراشه اگزینوس 880 است. این چیپست برروی اسمارت‌فون جدید ویوو Y70s 5G قرار گرفته است که اواخر روز گذشته معرفی شده بود. البته، سامسونگ به صورت رسمی از این تراشه پرده‌برداری نکرده است. تراشه 5G سامسونگ می‌تواند به عنوان جایگزینی برای تراشه‌های اسنپدراگون 765G و 768 مورد استفاده قرار بگیرد. این تراشه‌ها برای تلفن‌های میان‌رده پریمیوم طراحی شده‌اند.

در این میان یکی از افشاگران حوزه دیجیتال اطلاعات تراشه جدید اگزینوس 880 سامسونگ را در اختیار ما قرار داد. درون این چیپست دو هسته بزرگ Cortex-A77 و شش هسته کوچک A55 تعبیه شده است. تراشه Mali-G76 نیز درون پردازنده گرافیکی چیپست قرار دارد. البته، هیچ اطلاعاتی درباره تعداد هسته‌های پردازنده گرافیکی منتشر نشده است. چیپست جدید کره‌ای‌ها همانند اگزینوس 980 از یک مودم یکپارچه 5G برای اتصال به شبکه نسل پنجم کمک می‌گیرد.

اگزینوس 880

هرچند این تراشه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به مدل‌های بالاتر دارد، اما در حالت کلی‌ می‌توان گفت که اگزینوس 880 همانند مدل 980 است. براساس نتایج بنچمارک گیک‌بنچ اسمارت‌فون Y70s شرکت ویوو می‌توان فهمید که قدرت پردازنده این گوشی تقریبا با مدل‌های مجهز به اگزینوس 980 برابر است. در این میان هیچ گزارشی درباره عملکرد گرافیکی این تراشه انتشار نیافته است و ما نمی‌دانیم که عملکرد تراشه جدید سامسونگ در این بخش چگونه خواهد بود.

اگزینوس 880

نتایج بنچمارک این تراشه به نتایج چیپست اسنپدراگون 765G شرکت کوالکام نزدیک‌تر است. اما تراشه کوالکام از هسته‌های Kryo 475 استفاده می‌کند که برپایه هسته قدیمی‌تر A76 (Prime & Gold) و A55 (Silver) ساخته شده است.

اگزینوس 880

شاید در حالت کلی، سرعت تراشه اسنپدراگون 765G بیشتر باشد، اما نتایج گیک‌بنچ نشان می‌دهند که اگزینوس 880 در بخش آزمایش تک‌ هسته‌ای بهتر از تراشه کوالکام است. البته، شرکت کوالکام به‌زودی از تراشه جدید اسنپدراگون 768G رونمایی خواهد کرد.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299886/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b3-880-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%af-%d8%a7/


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این سرنوشت از مقالات طراحی سایت می خواهیم شما را با مزایا و معایب طراحی سایت داینامیک آشنا کنیم .
امروزه طراحی سایت های داینامیک به علت قابلیت ویرایش ساده و بروزرسانی ، بیشتر مورد توجه درخواست کنندگان طراحی سایت پیمان می گیرند . صفحات داینامیک بیشتر محتوا را از یک پایگاه دیتا فراهم می کند فلذا خاصیت شما می توانید به راحتی به بروز رسانی تارنما خود بپردازید زیرا به جای تغییر چند صفحه ، تنها اطلاعات پایگاه دیتا به روز رسانی می شود .

مزایا و معایب طراحی سایت های داینامیک

در اینگونه طراحی سایت با پروا به زبان هایمعایب طراحی سایت چیست؟برنامه نویسی پیچیده ای که کاربرد می شود امکاناتی همانند صفحات هوشمند ،فرمها و جستجوهای پیچیده در آن ها شدنی می باشد و پیاده سازی آن به گونه ای است که در حقیقت صفحه ای هستی ندارد و تنها با تقاضا کاربر برپایی می گردد . آدرس صفحات داینامیک اغلب دارای علامت سوال (?) است؛ همینگونه وجود علامتهای % ، = ، +، $ یا & در یک آدرس می تواند بیانگر داینامیک بودن آن باشد که به تمام علامتهای پس از ؟، Query String می گویند. برای تماشا یک نمونه از صفحات داینامیک، در گوگل واژه ای را جستجو کنید؛ صفحه نتایج جستجو، یک صفحه داینامیک می باشد.

تنها مشکل این گونه طراحی سایت این است که به اندازه سایتهای استاتیک، گوگل فرندلی نیستند و برخی از موتورهای جستجو توانا به نمایه نمودن آن نمی باشد و یا تنها بعضی از صفحات آن را نمایه می کنند . زیرا برای برپایی صفحات داینامیک، می بایست یکسری متغیر گزینش یا تکمیل شود سپس دکمه ثبت کلیک شود؛ و از آنجا که صفحه ای حقیقی وجود ندارد؛ در نتیجه شدنی است رباتهای موتورهای جستجو توانا به احضار این نوع از صفحات نباشند.
برخی از طراحان وب ، صفحات داینامیک را طوری پیاده سازی می کنند که موتورهای جستجو امکان دسترسی به آنها را ندارند زیرا توانایی فراهم کردن متغیرهای لازم برای ساخته شدن آن صفحات را در برگزیدن ندارند . با داشتن این آگاهانیدن در مقوله ی طراحی سایت می توانید سایت مورد احتیاج خویش را انتخاب کنید .



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه اگر به گوشی هوشمند هر کاربری نگاه کوتاهی بیندازیم، با انبوهی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف مواجه می‌شویم. علاوه‌بر‌آن، فایل‌هایی وجود دارد کاربر در طول روز به آن‌ها نیاز پیدا می‌کند. طبیعتا دسترسی به چنین فایل‌ها یا اپلیکیشن‌هایی زمان بسیاری از کاربر تلف می‌کند. 

در‌این‌میان، اپلیکیشن Shorty با ساختن میان‌برهای مختلف، دسترسی به اپلیکیشن و حتی فایل‌های مدنظر را سریع‌تر می‌سازد. درواقع با استفاده از اپلیکیشن Shorty، می‌توانید آیکونی در صفحه‌ی اصلی رابط کاربری بسازید تا امکان دسترسی آسان و سریع به اپلیکیشن و فایل و حتی لینکی از سایت مدنظرتان را داشته باشید.

پس از نصب برنامه، ابتدا باید وارد اپلیکیشن Shorty شوید. در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن، راهنمایی کوتاه و مختصر برای توضیح نحوه عملکرد اپلیکیشن Shorty وجود دارد. در انتهای متن، آیکونی قرار گرفته است که ابتدا باید آن را انتخاب کنید. این اقدام باعث فعال‌شدن اپلیکیشن Shorty می‌شود و برای ساختن میان‌برهای بعدی، به انجام چنین کاری نیاز ندارید.

پس از فعال‌شدن برنامه، به اپلیکیشن‌ها یا فایل‌های مدنظر خود بروید و ازطریق قابلیت اشتراک‌گذاری یا Share موجود در اپلیکیشن یا قسمت اشتراک‌گذاری در بخش پوشه، میان‌بر جدید را بسازید.

پس از انتخاب اپلیکیشن Shorty در منو بازشده، صفحه‌ی جدیدی در اپلیکیشن Shorty بازمی‌شود که شامل گزینه‌های زیر است:

  • حالت پیش‌نمایش: قسمتی است که پیش‌نمایشی از آیکون میان‌بر را برایتان به‌نمایش می‌گذارد.
  • تگ: نام آیکون میان‌بر را می‌توانید انتخاب کنید.
  • Icon Style: شامل دو گزینه می‌شود: Thumbnail و Custom Text که هریک به تغییر ظاهر آیکون می‌انجامد.
  • رنگ پس‌زمینه‌ی آیکون: امکان تغییر رنگ پس‌زمینه به کاربر داده می‌شود.
  • درصورتی‌که فایل مدنظرتان عکس باشد، امکان انتخاب عکس به‌عنوان ظاهر آیکون وجود دارد.

پس از ساخت آیکون میان‌بر مدنظر، می‌توانید آن را تأیید کنید. میان‌بر جدید به صفحه‌ی اصلی رابط کاربری افزوده خواهد شد. چنین قابلیتی به کاربر اجازه می‌دهد انواع فایل‌ها نظیر متن ساده، PDF، موسیقی، فایل ویدئویی، اپلیکیشن و حتی لینکی از سایت دلخواه را به‌صورت میان‌بر به صفحه‌ی اصلی بیفزاید و در زمان لازم به آن دسترسی سریع و آسان داشته باشید.

برای اینکه صفحه‌ای از سایت دلخواهتان را به‌صورت میان‌بر به صفحه‌ی اصلی رابط کاربری اضافه کنید، ازطریق مرورگر به صفحه‌ی مدنظرتان بروید، سپس از منو سمت راست مرورگر، گزینه‌ی اشتراک‌گذاری یا Share را انتخاب کنید. در صفحه‌ی بازشده می‌توانید با انتخاب آیکون مرتبط با اپلیکیشن Shorty به صفحه‌ی مخصوص ساخت میان‌بر بروید و آیکون مدنظر برای میان‌بر جدید را شخصی‌سازی کنید.

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا آسیب‌پذیری‌های جدیدی در درگاه تاندربولت (Thunderbolt) پیدا شده؛ درگاهی که رایانه‌ها از آن بسیار استفاده می‌کنند. این آسیب‌پذیری‌ها از لحاظ تئوری ممکن است به هکر اجازه دهند در عرض تنها چند دقیقه به محتوای ذخیره‌شده‌ روی هارد درایو لپ‌تاپ دسترسی پیدا کند؛ صرف‌نظر از اینکه لپ‌تاپ قفل یا باز باشد.

این ادعاها درحالی از سوی یکی از پژوهشگران امنیتی دانشگاه فنی آیندهوون مطرح شده‌ که مایکروسافت مدتی پیش به امنیت‌نداشتن درگاه تاندربولت اشاره کرد بود. خبرگزاری وایرد در گزارشی اختصاصی می‌نویسد آسیب‌پذیری‌های موردبحث تمامی رایانه‌هایی  مجهز به تاندربولت را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد که تاریخ تولید آن‌ها به پیش از سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد.

برای بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌هایی که به‌تازگی کشف شده‌اند، هکر باید به‌صورت فیزیکی به رایانه‌های مبتنی‌بر ویندوز یا لینوکس دسترسی پیدا کند. اگر هکر به رایانه دسترسی فیزیکی پیدا کند، از لحاظ تئوری خواهد توانست حتی درصورت قفل بودن لپ‌تاپ و محافظت از آن با رمز عبور، تمامی داده‌ها را با صرف تقریبا پنج دقیقه زمان بیرون بکشد. حتی اگر رایانه دارای هارد درایو رمزنگاری‌شده باشد، هکر می‌تواند به داده‌های روی آن دسترسی پیدا کند. 

آسیب‌پذیری «تاندرسپای» بر تمامی رایانه‌های مجهز به تاندربولت تأثیر می‌گذارد که پیش از سال ۲۰۱۹ تولید شده‌اند

خبرگزاری وایرد می‌گوید تجهیزاتی که برای بیرون‌کشیدن اطلاعات رایانه‌های دارای درگاه تاندربولت نیاز هستند، درمجموع چندصد دلار قیمت دارند؛ بنابراین، هکر می‌تواند به‌سادگی آن‌ها را تهیه کند.

آن‌طور که پژوهشگر امنیتی دانشگاه فنی آیندهوون می‌گوید نگرا‌ن‌کننده‌ترین موضوع مطرح‌شده این است که نمی‌توان این نقص‌های امنیتی را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف کرد. طبق گفته‌های او، به‌منظور رفع کامل این آسیب‌پذیری‌ها باید بازطراحی سخت‌افزاری روی محصولات صورت بگیرد. ناگفته نماند محقق دانشگاه فنی آیندهوون از حملاتی که با این نقص‌ها انجام می‌شوند، با اصطلاح تاندرسپای (Thunderspy) یاد می‌کند.

رایانه‌های خانواده‌ی مک اپل از سال ۲۰۱۱ تاکنون از درگاه تاندربولت استفاده می‌کنند؛ با‌این‌حال طبق گزارش‌های اخیر، تمامی این رایانه‌ها دربرابر حملات تاندرسپای آسیب‌پذیر نیستند. پژوهشگر دانشگاه آیندهوون به‌صراحت می‌گوید رایانه‌های مبتنی‌بر سیستم‌عامل macOS تاحدی تحت‌تأثیر حملات تاندرسپای قرار می‌گیرند. این نقص‌های امنیتی جدید باعث می‌شوند شماری از رایانه‌های سری مک دربرابر نوعی حملات هکی خاص شبیه‌به BadUSB آسیب‌پذیر باشند. این نوع حملات در دل فرم‌ور سخت‌افزار دستگاه‌ها انجام می‌گیرند و هنگامی آلوده می‌شود ‌که لپ‌تاپ به درگاه USB متصل شود.

آسیب‌پذیری جدید درگاه تاندربولت به‌شکل نرم‌افزاری برطرف‌کردنی نیست

نکته‌ی عجیب این است که روند آلوده‌شدن لپ‌تاپ در حملات BadUSB هنگام اتصال رخ می‌دهد و پیش از اینکه کاربر بفهمد، کار از کار گذشته است. BadUSB نقصی امنیتی بود که در سال ۲۰۱۴ ظاهر شد و به هکرها امکان می‌داد تنها با USB آلوده به بدافزار، کنترل کامل رایانه را در دست بگیرند و داده‌های آن را بدزدند. ازطریق این نقص امنیتی حتی امکان جاسوسی از کاربر فراهم می‌شد.

یورن رایتنبرگ، پژوهشگری است که آسیب‌پذیری‌های جدید تاندربولت را کشف کرده. وی ویدئویی جدید روی یوتیوب آپلود کرده تا به‌ ما نشان دهد چگونه می‌توان ازطریق این درگاه در پنج دقیقه به داده‌های روی رایانه دسترسی پیدا کرد. در ویدئو می‌بینیم رایتنبرگ پنل پشتی لپ‌تاپ را برمی‌دارد و دستگاهی خاص در داخل آن قرار می‌دهد. ناگفته نماند لپ‌تاپ یادشده از سری تینک‌پد شرکت لنوو است و با رمزعبور از محتوای آن محافظت می‌شود. یورن رایتنبرگ با قراردادن دستگاه خاصش سیستم‌های امنیتی لپ‌تاپ لنوو را از کار می‌اندازد و به‌گونه‌ای لپ‌تاپ را روشن می‌کند که گویا رمزعبورش را دارد. روند کلی انجام این کار تقریبا پنج دقیقه طول می‌کشد.

درگاه تاندربولت / Thunderbolt

نمایی از درگاه تاندربولت

این نخستین‌باری نیست که نگرانی‌های امنیتی‌محور درباره‌ی فناوری تاندربولت اینتل افزایش می‌یابد؛ زیرا تاندربولت فناوری خاصی است که برای دستیابی به هدفش، یعنی ارائه‌ی سرعت انتقال بالا، باید به‌صورت مستقیم با حافظه‌ی رایانه ارتباط برقرار کند. در سال گذشته‌ی میلادی، تعدادی از پژوهشگران امنیتی نقصی جدید در تاندربولت پیدا کردند که به هکر امکان می‌داد ازطریق دستگاهی به‌ظاهر بی‌خطر مجهز به USB-C یا DisplayPort اطلاعات رایانه را بیرون بکشد. در آن زمان، پژوهشگران این نقص را تاندرکلپ (Thunderclap) نامیده بودند. افزون‌بر‌این، همان‌طورکه اشاره کردیم، احتمالا به‌دلیل همین مشکلات امنیتی است که مایکروسافت تاکنون در محصولات سری سرفیس از درگاه تاندربولت استفاده نکرده.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/11/348412/thunderbolt-thunderspy-flaw-hackers-steal-data-five-minutes/



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام
این روز‌ها اینستـاگرام یکی از محبوب‌ ترین سرویس‌های مورد کاربرد کاربران تلفن‌های همراه است اما احتمالاً به انگیزه ها مختلف تصمیم بگیرید اکـانت خویش را غیر پرکار کنید.

در نسخه های قبل تر اینستاگرام قابلیت غیر فعال کردن یا به قول خودمون دی اکتیو کردن فقدان که گرد از بزرگترین مشکلات کاربران با شبکه اجتماعی اینستاگرام همین سوژه بود. قابلیتی که در فیسبوک موجود بود و عدم هستی آن در اینستاگرام بسیاری از کاربران را ستوهی می داد. در واقعیت اینستاگرام فقط قابلیت حذف کلی اکانت را به کاربران خودش می داد.

اما نسخه جدید اینستاگرام در کناره دگرگونی ها زیادی که در ظاهر این برنامه قرار دیتا است، قابلیت Deactivate یا غیرفعال کردن موقتی اکانت را نیز داده است که در این چهره هیچ فردی توانا به مشاهده تصاویر و پروفایل شما نیست.

برای دی اکتیو کردن اکانت ایسنتاگرام خود کافیست به این شیوه عمل کنید.

ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید و وارد اکانت کاربری خود شوید.

سپس وارد این لینـــک پایین شوید.

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

و دلیل دی اکتیو کردن اکانت خود را برگزیدن کنید.

Deactive Account Instagram

سپس رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه Temporarily Disable Accountرا برگزیدن کنید.

Deactive Instagram Account

بعد از این اینستاگرام تایید می کند که اکـانت شما دی اکتیو شده است.Deactive Instagram Accountغیرفعال کردن اکانت چند ساعتی به درازادی اکتیو کردن اینستاگرامخواهد انجامید و نمی‌توانید بی درنگ بعد از غیرفعال کردن دوباره وارد اکانت خویش شوید.اید احد دو روز برای ورود مجدد صبر کنید.

شما تنها هفته‌ای یک بار توانا به غیرفعال کردن موقتی اکانت اینستاگرام خویش هستید و نمی‌توانید به طور همیشگی این کار را سپریدن دهید.

با اینستاگرام پولدار شوید

بعداز یگانه دوروز باورود به سایت اینستاگرام با وارد کردن اسم کاربری و رمز عبور مجددا میتوانید پرکار یا اکتیوشوید.
با غیرفعال کردن اکانت پیام‌های شخصی، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تازه‌ترین گوشی منعطف سامسونگ تحت آزمون‌های DxOMark قرار گرفت. با انجام این تست‌ها، دوربین گلکسی زد فلیپ – Galaxy Z Flip در مجموع  ۱۰۵ امتیاز کسب کرد.

 

امتیاز دوربین سامسونگ گلکسی زد فلیپ برای فیلم‌برداری، ۹۶ بود؛ اما در زمینه عکاسی موفق به کسب ۱۰۹ امتیاز شد تا در مجموع، رتبه بیست و هفتم جدول DxOMark را تصاحب کند. البته این یک گوشی متمرکز بر قابلیت‌های دوربین نیست؛ پس چنین عملکردی نمی‌تواند ناامیدکننده باشد.

دوربین گلکسی زد فلیپ سامسونگ

بر اساس نتایج، دوربین اصلی Galaxy Z Flip تصاویر را با رنگ مطلوب ثبت می‌کند؛ ضمن اینکه دامنه دینامیک بالا و کنترل خوبی روی نویز دارد. در عکس‌های فوق عریض گرفته شده، اندکی اعوجاج دیده می‌شود؛ ولی با وجود این، عملکردش خوب است.

فوکوس خودکار نیز دقت بالایی دارد؛ هرچند که در قیاس با دیگر گوشی های رده بالا، کندتر عمل می‌کند. متاسفانه در این موبایل منعطف، دوربین تله‌فوتو وجود ندارد تا توانایی بزرگ‌نمایی را افزایش دهد.

 

 

کیفیت ویدیوهای ضبط شده با گلکسی زد فلیپ هم در مجموع خوب توصیف شده؛ اما دامنه دینامیک اصلا جای تعریف ندارد. نویز بالاست و وجود اختلالات تصویر هم روی عملکرد دوربین، تاثیر منفی گذاشته است.

مشخصات دوربین گوشی گلکسی زد فلیپ

گوشی منعطف سامسونگ دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی dual-pixel با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. در کنار آن، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض وجود دارد. زوم دیجیتال ۸ برابر، فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و  +HDR10 از قابلیت‌های این دوربین دوگانه به شمار می‌روند.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433288/%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%84%db%8c%d9%be-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-d/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی ریلمی ایکس ۳ سوپرزوم – Realme X3 SuperZoom با مشخصاتی بالارده در راه است. اطلاعات باتری آن اخیراً منتشر شده که در ادامه می‌خوانید.

به زودی گوشی ریلمی ایکس ۳ سوپرزوم با مشخصات فنی جذاب معرفی خواهد شد. از نام این گجت اندرویدی می‌توان حدس زد که ریلمی X3 سوپرزوم یک گوشی دوربین محور با توانایی در زوم بدون افت کیفیت است. طبق آخرین اخبار، این گوشی یک پرچمدار اقتصادی است و برخلاف پرچمداران سال ۲۰۲۰، از چیپست قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند.

ریلمی ایکس 3 سوپرزوم

به تازگی اخباری درباره ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن فاش شده است. یکی از افشاکنندگان اخبار گجتی در توئیتر با نام کاربری Sudhanshu عقیده دارد باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

درباره گوشی دوربین محور آتی شرکت ریلمی اطلاعات کمی موجود است. به همین دلیل به سختی می‌توان درباره اخبار و شایعات جدید اظهار نظر کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه مدیریت پیج اینستاگرام امری اجتناب ناپذیر برای کسب و کارها می‌باشد. در ایران جمعیتی نزدیک 30 میلیون تن از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این یک تازه دلشاد کننده برای کسب و کارهای حقیر و متوسط است که فعالیت‌های بازاریابی خویش را به شکل مدیریت شده تر و با سودآوری بیشتر اتمام دهند. البته این کار نیازمند تخصص در مدیریت پیج اینستاگرام و تولید محتوای پسندیده برای این شبکه اجتماعی محبوب می‌باشد.

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام 
چرا آژانس تبلیغاتی  را برای مدیریت پیج اینستاگرام خویش برگزیدن کنیم؟
هنگامی که شما مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به تیم  واگذارتعرفه مدیریت صفحه اینستاگراممی‌کنید، ما خدماتی را به شما ارائه می‌دهیم که دارای ویژگی‌های خاصی است و در ذیل به شناسایی هر کدام آن‌ها می‌پردازیم :

• عکاسی حرفه‌ای:
قطعا میدانید اینستاگرام چیست که الان در این صفحه هستید! و به بردباری بسیار با صفحاتی برخورد داشتید که مربوط به کسب و کاری خاص هستند و زمانی که درون پیج‌شان می‌شوید با تصاویر بی کیفتی روبرو شدید که از تصاویر حاضر موجود در فضای اینترنت هستند!

فکر نمی‌کنم همچین صفحه‌ای را فالو کنید چون حتی زحمت اخذ عکس‌های با کیفیت هم به خود نمی‌دهند و تصورشان این است که صرفا آپلود کردن هر تصویری مایه افزایش فالوور و تعامل با بیننده می‌شود.

اما زمانی که مدیریت پیج اینستاگرام خود را به تیم تولید محتوای  می‌سپرید، سایر نگران عکس‌های با کیفیت نیستید؛ چون همگی عکس‌ها توسط عکاس حرفه‌ای مجموعه و به وسیله دوربین‌ DSLR فول فریم ثبت می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

 

فروش فوری ایران خودرو
 

 

نکات مهم برای دور جدید ثبت نام ایران خودرو  در سال 99

بر اساس بخشنامه فروش، ایران خودرو با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو در همکاری مشترک با شرکت سایپا، فیلتر جدیدی به فیلترهای قبلی اضافه نموده است، براین اساس مشتریانی که در  18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. در این طریقه جدید در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

 

ایران خودرو
 

 

  • در راستای اطلاعات بیشتر در خصوص این شرایط فروش ایران خودرو اطلاعیه ای منتشر شده که نکات مهم آن به شرح زیر است:
  • واریز 50 میلیون تومان در زمان ثبت‌نام اینترنتی و مهلت زمان ارائه شده برای پرداخت باقیمانده مبلغ حداکثر 48 بعد است.
  • چک باید متعلق به خریدار باشد و در مراحل ثبت نام امکان دریافت چک شخص ثالث میسر نیست.
  • چک‌ها باید مربوط به طرح سامانه صیاد و فاقد برگشتی باشند.
  • در صورت عدم تایید اعتبارسنجی چک‌ها  قرارداد غیرفعال می شود.
  • در صورت تایید اعتبارسنجی، از طریق پیامک به اطلاع مشتری می‌رسد.
  • ظرفیت ثبت نام ایران خودرو در این شرایط فروش برای هر کد ملی از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • امکان ثبت‌نام تنها برای مشتریانی که در 18 ماه گذشته در ایران خودرو و سایپا ثبت‌نام خودرو نداشته‌اند وجود دارد.
  • مراجعه به نمایندگی پس از ثبت‌نام، جهت انجام سایر مراحل ثبت‌نام لازم است.
  • نحوه فک رهن سند خودرو به این صورت است که زودتر از موعد چک‌ها امکان‌پذیر نیست.

ثبت ‌نام ایران خودرو آسان ‌تر می‌ شود [به روز رسانی]

ایران خودرو به منظور بهبود سیستم فروش و فراهم کردن فرصت برابر ثبت نام برای مشتریان واقعی، قابلیت‌های امنیتی و مکانیسم‌های کنترلی موجود در روش فروش اینترنتی را ارتقا داده است.

کند شدن مقطعی فرآیند ثبت نام ناشی از اعمال محدودیت‌های منطقی با هدف کنترل ترافیک‌های غیرمعمول، سبب گلایه‌مندی برخی کاربران سایت فروش شده اما در نهایت مشتریان موفق به ثبت نام در برنامه فروش محصولات ایران خودرو شده‌اند.

 

 منبع:

https://digiato.com/article/1061091



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ که بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند را در بازار تجربه می‌کند، قصد دارد در فناوری 5G نیز پیشتاز باشد و در همین راستا بر اساس جدیدترین گزارش، این شرکت کره‌ای بیشترین پتنت را در این زمینه به ثبت رسانده است.

این گزارش از سوی شرکت تحقیقاتی IPLytics و دانشگاه فنی برلین منتشر شده که تعداد پتنت‌های 5G تا ژانویه۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار داده‌اند. بر اساس این گزارش، سامسونگ حداقل در اروپا یا ایالات متحده آمریکا ۱۷۲۸ پتنت به ثبت رسانده. در مقام‌های بعدی به ترتیب شرکت نوکیا با ۱۵۸۴ پتنت، ال جی با ۱۴۱۵ پتنت و هواوی با ۱۲۷۴ پتنت قرار گرفته‌اند. شرکت‌ها می‌توانند توسط پتنت‌ها از شرکت‌های دیگر هزینه دریافت کنند.

معاون ریاست و مدیر مرکز تحقیقات پیشرفته ارتباطات در مرکز تحقیقات سامسونگ، «سونگیون چوی» در رابطه با شبکه 5G اعلام کرده:

«این تعداد پتنت 5G نتیجه تعهد مداوم و سختگیرانه ما در رابطه با نوآوری در این شبکه است. برپایه رهبری ما در پتنت‌های 5G، به پیشرفت در این زمینه ادامه می‌دهیم تا زندگی روزانه خود در آینده را متحول کنیم.»

 

سامسونگ
 

 

در تحقیق IPLytics به این موضوع اشاره شده که چهارمین انقلاب صنعتی به ارتباط پایدار و لحظه‌ای برای تبادل حجم بالایی از اطلاعات وابستگی دارد و نسل آینده ارتباطات یک قدم مهم برای برآورده کردن این نیازها برای برنامه‌های آینده است. در همین راستا تعداد پتنت‌ها اهمیت بالایی دارد و شرکت‌ها با ثبت حق اختراع بیشتر به دنبال پیشتازی در این بازار هستند.

بر اساس این تحقیق، ۹۵,۵۲۶ در رابطه با شبکه 5G به ثبت رسیده که در ۲۱,۵۷۱ خانواده پتنت قرار می‌گیرند و این موضوع، 5G را تبدیل به یکی از مهم‌ترین فناوری‌های تاریخ می‌کند. نیمی از پتنت‌های 5G در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به ثبت رسیده‌اند. سامسونگ به تازگی برای توسعه شبکه 5G همکاری خود با اپراتورها در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و نیوزلند را آغاز کرده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()