نوشته شده توسط : ساحل

مدیریت شبکه های اجتماعی یگانه از سخت‌ترین و بحران برانگیزترین مشاغل در دنیای بازاریابی است. وظایف بسیار بسیار و متنوعی برای یک مدیر شبکه های اجتماعی هستی دارد. از طرفی کنترل چند حساب رسانه‌های اجتماعی به صورت همزمان و روزانه، کاری بس دشوار و طاقت فرسا می‌باشد. سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی انجام تمام این وظایف به طور ریزبین و منظم، مستلزم داشتن یک تفکر مدیریتی و بر پایه استراتژی است. آشنایی با تکنیک‌ها و ابزارهای کاربردی جهت کامیابی هرچه بیشتر این افراد، امری ضروری می‌باشد. وانگهی برخورداری از تخصص و چیرگی کافی در استفاده‌ی صحیح از کانال‌های ارتباطی موجبات رشد هر کسب و کاری را فراهم خواهد آورد. از این جهت اکثر سازمان‌ها برای استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی به دنبال جذب نیروهای کارآزموده در این گویه هستند. در این مطلب از سامانه استخدام و تعلیم چراغ، بنیادی را که در راستای مدیریت کارساز چندین حساب رسانه‌های اجتماعی کمک کننده خواهند بود، آورده‌ایم.

تدوین راهبرد کارآمد برای مدیریت شبکه های اجتماعی
اولین گام برای مدیریت شبکه های اجتماعی؛ باید پیشه خویش را با یک برنامه‌ریزی دقیق و راهبرد درست نخست نمایید. طراحی یک استراتژی قدرتمند به شما کمک می‌کند لغایت در وسط دیگر پایگاه‌ها و رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید. توجه داشته باشید که با تعیین اهداف در ابتدای شغل می‌توانید گام بلندی در راستای فتح بردارید. بعد نیازها و اهداف خود را به طور ریزبین مشخص نمایید و برای تحقق آنها تصمیمات کاربردی را اتخاذ کنید. از برگزیدن اهداف بعید از دسترس و بلند پروازانه خودداری نمایید. چرا که با این کار بستر شکست و تاب امیدی را به راحتی برای خود فراهم خواهید کرد. بعد برای دستیابی به اهدافتان، یک برنامه‌ی درست و منطقی بچینید و استانداردهایی برای آینده مشخص نمایید. به محض دستیابی به این استانداردها مطمئن باشید که هدف مورد نظر شما پژوهشگر شده است.

برای نمونه در مدیریت شبکه های اجتماعی اگر مقصود اصلی و اولیه جمع‌آوری بیننده و خریدار باشد، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. استانداردی که برای رسیدن به این هدف تعیین می‌کنیم، تعداد اعضا می‌باشد. زمانی که تعداد فالوورهای شما به میزان قابل قبولی برسد باید آسوده خاطر باشید که در جذب مخاطبان، موفق عمل نموده‌اید.


شناخت نیازهای مشتریان وظیفه ی مهم در مدیریت شبکه های اجتماعی
داشتن شناخت دقیق از نیازهای مشتریان و متقاضیان مایه می‌شود الی بتوانید مطالب پرطرفدار و اطلاعات مورد احتیاج آنها را منتشر نمایید. این امر مایه افزایش میزان بازدید و برآیند اینکه سودآوری بالاتر و توسعه‌ی قابل توجه در کسب و کار خواهد شد. همچنین در این مرحله از طراحی استراتژی برای مدیریت شبکه های اجتماعی شما موظف هستید که یک ارزیابی همه جانبه و مستمر بر مخاطبان خود داشته باشید. رسیدگی نمایید که کدام محتواها برای مخاطبان جذاب تر بوده و به آن بازتاب نشان داده‌اند. یا اینکه آنها چقدر در نظرسنجیها و کمپین‌های برگزار شده از سوی شما شرکت داشته‌اند. ارزیابیهایی از این دست به شما کمک خواهد کرد که از درست یا باطل بودن راهبردهای اجرایی که در فرمان کار خود قرار داده‌اید، آگاه شوید. در این صورت شما قادر خواهید بود که با حذف استراتژی‌های نادرست در جهت ترقی قدم بردارید.

انتخاب رسانه اجتماعی پسندیده در مدیریت شبکه های اجتماعی
آنچه که موجب رونق بازرگانی در هر سازمانی می‌شود، افزایش مشتریان خفته برای آن گردآور می‌باشد. دستیابی تند و موثر به مخاطبان هدف و شناسایی برند باره عقیده به آنها، دربایستن به فرآیندهای بازاریابی گسترده‌ای دارد. کار و جنبش در رسانه‌های اجتماعی یکتا از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید برای جذب مخاطبان و مشتریان از آن استفاده نمایید. اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر و …، از جمله رسانه‌های کبیر اجتماعی هستند که در فرمایش بازاریابی مدرن زیاد پرکاربرد هستند. شما به عنوان کاربر یا شخصی که مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد، بی گمان با این کانال‌های ارتباطی، آشنایی دارید. ولی تشخیص اینکه کدام یک از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ما مناسب هستند، شغل ساده‌ای نیست.

مدیران شبکه‌های اجتماعی برای داشتن گزینش هوشمندانه و صحیح در راستای به کارگیری هر کدام از رسانه‌های اجتماعی، باید با گونه ها بازاریابی آشنا باشند. امروزه در تمام دانشمند انواع مختلفی از بازاریابی باره استفاده پیمان می‌گیرد که زیاد متفاوت و جدا از یکدیگر هستند. بازاریابی فردی، بازاریابی چابک، بازاریابی B2B، بازاریابی B2C و صدها گونه دیگر از بازاریابی هستی دارند که هر کدام برای هدفی خاص، تعریف شده‌اند. شخصی که در مدیریت شبکه‌های اجتماعی از چیرگی کافی برخوردار باشد به نکوداشتن می‌داند که کدام رسانه برای کدام گونه از بازاریابی، نافع می‌باشد. برای مثال، اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ‌چت و پینترست در مقایسه با لینکدین که برای B2B مناسب‌تر است، برای شرکتهایی که B2C هستند مناسب می‌باشند. در ادامه‌ی این دسته به معرفی کلی هر یک از شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.


فیسبوک، بزرگترین شبکه‌ اجتماعی
این شبکه‌ی اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر پرکار در ماه، محل مناسبی برای ارتباط با دوستان، تجارت و بیزینس می‌باشد. اگر به دنبال کسب و کاری با جامعه‌ی قصد کبیر و حتی جهانی می‌باشید، فیسبوک بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده از این رسانه‌ی سودمند، با قصد انتشار لینک صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در فیسبوک یک صفحه‌ی تجاری صحیح کرده و تمام مطالب پیوسته با حوزه‌ی کاری خودتان را با لینک منبع به اشتراک بگذارید.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر
در بحث مدیریت شبکه های اجتماعی از توییتر جهت شرکت در بحث‌های روز صنعت کاربرد می‌شود. با استفاده از این رسانه‌ی محبوب می‌توانید مطالب، عکس‌ها و فیلم‌های جذاب در زمینه‌ی کسب و کارتان را در معرض دیدن میلیون‌ها کاربر پیمان دهید. توییتر با بیش از ۳۰ میلیون کاربر پرکار در اقصی نقاط دنیا برای انتشار تازه ها و پیگیری ترندها زیاد کاربردی می‌باشد. یگانه از ویژگی‌های منحصر به فرد این کانال اجتماعی، میکروبلاگ بودن آن است. این یعنی محدود بودن توییتر به تایپ فقط ۲۸۰ کاراکتر. گزینش اندازه‌ی پیام به شکل هدفمند در این رسانه باعث می‌شود تا از نشر محتوای غیر جذاب در آن جلوگیری شود.


اینستاگرام ،محبوب ترین شبکه‌ی اجتماعی در دنیا
کسانی که مدیریت شبکه های اجتماعی را اتمام می‌دهند از این رسانه برای کسب و کارهایی که نیازمند تولید محتواهای بصری زیاد و متنوع می‌باشند، استفاده می‌کنند. این رسانه‌ی اجتماعی تصویر محور در بین نسل‌های جوان از سنین ۱۲ تا ۳۵ سال زیاد مورد توجه واقع شده است. در ضمن آمارها نشانه می‌دهد که زنان در اینستاگرام نسبت به مردان تکاپو اکثریت دارند. به همین جهت بهره‌گیری از این رسانه‌ی پرطرفدار در زمینه‌ی مد و فشن، مشاغل خانگی، هنر و صنایع مبتنی بر هنر‌های بصری، بسیار کارآمد می‌باشد.

یوتیوب و آپارات، معروف‌ترین وبگاه‌های بارگذاری ویدئو
در مدیریت شبکه های اجتماعی از دو سرویس دوست داشتنی آپارات و یوتیوب برای انتشار محتواهای ویدئویی بلند استفاده می‌شود. اگر به تعقیب رهسپار جدید و متفاوت برای شناسایی برند خود می‌باشید می‌توانید از خدمات ویژه‌ی این دو رسانه‌ی کاربردی بهره‌مند گردید. شما بدست بارگذاری وبینارهای جذاب در این شبکه‌ها توانا به بازاریابی برای کسب و کار خودتان با کمترین هزینه و بیش‌ترین اثرگذاری می‌باشید. این روش جذاب و فعال برای انتقال اطلاعات به مخاطبانی که از لحاظ جغرافیایی در مناطق گوناگون پراکنده هستند، نشانه بخشی فوقانی خواهد داشت. دیده شدن بدست طیف مفصل از مخاطبان، شانس شما برای پیشرفت و بهتر شناخته شدن را افزایش می‌دهد.


لینکدین،بهترین شبکه‌ی اجتماعی بر بنیاد روابط تجاری
اگر شما هم مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارید، حتما می‌دانید که این رسانه‌ی اجتماعی تجاری برای بازاریابی یک کمپانی در بین سایر شرکت‌ها (B2B)، بهترین برگزیدن می‌باشد. با به کارگیری این سرویس شگفت‌انگیز می‌توانید با افراد مختلف بر پای بست، نوع تجارت، صنعت و یا عنوان شغلیشان وابستگی برپا نمایید. وانگهی می‌توانید محتواهای باره نظرتان را با آنها به اشتراک بگذارید. در دسته article لینکدین مقالاتی برای آموزش و معرفی محصولات و خدمات خودتان برپایی نمایید و به سایتتان لینک دهید. این کار بر روی سئو و بازخورد یک کسب و کار، فوق‌العاده تاثیرگذار است.

پینترست، پسندیده برای ساخت اکانت‌های تجاری
این رسانه‌ی اجتماعی نیز بر پایه تصویر و ویدئو است که در حال آماده بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر دارد. با به کارگیری این سرویس کاربردی می‌توانید از محصولات خود عکس و فیلم تهیه نمایید و آنها را پین کنید. سپس لینک تصویر را به صفحه‌ی خرید محصول در سایت خود بستگی دهید. به این ترتیب کاربران می‌توانند در صورت گرایش روی تصویر باره نظر کلیک کرده و به صفحه‌ی اصلی تارنما شما جهت مشاهده‌ی سایر مشخصات و بها محصول، وارد شوند. البته پینترست برای آن بخش از مشاغلی که سایت تخصصی ندارند نیز چاره‌ای اندیشیده است. امکان خرید مستقیم با استفاده از دکمه‌ی Buy به صاحبان کسب و کارهای کوچک اجازه‌ی ورود به بازار آنلاین را می‌دهد. در ضمن اگر می‌خواهید با مدیریت شبکه های اجتماعی به طرز صحیح، مایه جذب ترافیک و شفا سئوی سایت شوید، پینترست گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود.

به عنوان شخصی که مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد، در عقیده داشته باشید که اکثر کاربران Pinterest زنانی بین ۲۵ الی ۵۰ سال هستند. از این رو با تکاپو در این شبکه می‌توان بر روی مواردی همچون آشپزی یا مد، ساخت مصنوعات خانگی، بدنسازی، طراحی دکوراسیون و موارد مثل تمرکز نمود.


اسنپ‌ چت پرتو می دهد که برند شما در چه جایگاهی از صنعت پیمان دارد!
برای مدیریت شبکه های اجتماعی اگر به تعقیب یک پلتفرم جدید و کامیاب در امر بازاریابی می باشید، این رسانه را انتخاب نمایید. شما توسط اسنپ چت می‌توانید محتواهای ارزشمند خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید لغایت ابعاد گوناگون کسب و کارتان را ببینند. امکانات ویژه‌ی این سرویس در راستای افزایش فروش و جذب مشتری به شما کمک می‌کند. پیمان دادن کدهای تبلیغاتی شما در ویدئوهایتان می‌تواند فواید بسیاری برای برند شما داشته باشد. نمایش ویدئوهای تبلیغاتی قبل از ارائه‌ی فرآورده از مهم‌ترین مزایای اسنپ چت می‌باشد. کمپانی‌هایی بزرگواری همچون آدیداس به بازاریابی از طریق سلبریتی‌ها در اسنپ‌ چت می‌پردازند. چه چیزی بهتر و اغلب از این به مخاطبان شما اطمینان خواهد عدل که سلبریتی محبوبشان مشتری شماست و از خدمات و محصولات شما بهره‌گیری می‌نماید؟

انتشار محتوا، مهمترین تقسیم مدیریت شبکه های اجتماعی
افراد با تجربه در فرمایش مدیریت شبکه های اجتماعی معمولا سه فاکتور اصلی را در تولید درونمایه مورد توجه قرار می‌دهند. این سه باره عبارتند از:

۱) فرآوری محتواهای خاص متناسب با حوزه‌ی فعالیت کسب و کارها؛ برای مدیریت رسانه های اجتماعی به بهترین نحو، پروا به نوع محتوای تولیدی و تناسب آن با بازرگانی باره عقیده زیاد دارای اهمیت می‌باشد. برای نمونه یک محتوای متنی ساده به همراه لینک‌های منبع خبر برای پایگاه‌های خبری مناسب می‌باشد. اما به کارگیری همین طریق برای یک پایگاه هنری نمی‌تواند جالب باشد. برای فعالیت‌های هنری انتشار محتوای متنی به به اتفاق عکس، فیلم و گیف‌های گوناگون به اتفاق است.

۲) داشتن برنامه‌ی زمانی ریزبین و استحکام در انتشار محتوای با کیفیت؛ برنامه‌ریزی بنیادی و داشتن تقویم کاری در انتشار درونمایه کلید اصلی موفقیت در مدیریت شبکه های اجتماعی می‌باشد. با این شغل می‌توانید از یک زمانبندی منظم برای نشر محتواهای خود برخوردار باشید و بر کار اعضای تیم محتوانویسی نیز نظارت داشته باشید. شما در ضمن می‌توانید لینک محتواهای منتشر شده را در این تقویم‌های سردبیری بازاریابی نگریستن نمایید.

۳) بررسی بازخوردهای مخاطبان و پاسخ به کامنت‌های آنها که از برنامه‌های اصلی مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. پیام‌های سر راست مخاطبان باید به طور منظم مطالعه شده و پذیرش دیتا شوند. در برآوردن به پیام‌های مخاطبان و هواداران بایستی نهایت دقت و توجه را به کار گیرید. چرا که جواب‌های شما اغلب به چهره عمومی منتشر شده و به نوعی سیمای برند شما هستند.


تشکیل تیم خبره برای مدیریت کامیاب شبکه های اجتماعی
زمانیکه کسب و کار شما رونق پیدا کرد و بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما افزوده شد، مدیریت شبکه های اجتماعی به انفرادی امکان‌پذیر نخواهد بود. رسیدگی منابع خبری معتبر، ترجمه، تالیف و گردآوری مطالب کاربردی، تهیه‌ی عکس ها و ویدئوهای مرتبط و … از جمله وظایفی هستند که در این مقوله باید انجام داد. بنابراین برای اداره‌ی پایگاه خود و نتیجه‌گیری بهتر بیچارگی به همکاری و ساختن تیم قدرتمند، احساس می‌شود. از این جهت استخدام خبره شبکه های اجتماعی با توانایی‌ها و مهارت‌های تخصصی در این زمینه ضروری می‌باشد. در این چهره هر یک از اعضا وظایف خویش را به شکل اختصاصی سپریدن می‌دهند. برآیند اینکه کارها بهتر و سریع‌تر اتمام می‌شوند و پایگاه شما در گذرگاه پیشرفت روز افزون قرار خواهد گرفت.

آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی
استفاده از بعضی ابزارها برای سرعت بخشیدن و تسهیل مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار سودمند خواهد بود. از جمله این ادوات می‌توان به HootSuite، Hubspot، TweetDeck، IFTTT و …، اشاره کرد. البته چنین ابزارهایی باید با دقت کامل باره بهره‌گیری پیمان گیرند لغایت موجب بهینه‌سازی و ترقی شوند. استفاده از ابزارهای مدیریتی شبکه‌های اجتماعی، تنها با مدیریت ریزبین و شخصی‌سازی محتوا برای هر شبکه پیشنهاد می‌شوند. نکته‌ی قابل توجه اینکه امنیت این افزارها را حتما رسیدگی کنید و در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید. پس حتما قوانین حریم خصوصی، نحوه‌ی تعامل و سطح دسترسی آنها را با دقت مطالعه نمایید. فراموش نکنید که شبکه‌های اجتماعی در حال هوشمند شدن و حذف اکانت‌های تقلبی هستند. پس ما به شما رهنمود می‌کنیم که به هیچگونه تعقیب ابزارهای جمع‌آوری لایک و فالوور نباشید. چرا که در چنین حالتی اعتبار شما پایین سوال خواهد رفت.

سخن آخر
مدیران شبکه‌های اجتماعی با شناسایی مخاطبان و استفاده‌ی مناسب و درست از رسانه‌ها، فتح خویش را تضمین می‌نمایند. به کارگیری اصول و استراتژی‌های ذکر شده در این مقاله برای کسب کامیابی در امر مدیریت شبکه های اجتماعی کارساز واقع خواهد شد. وانگهی شما با رعایت این اصول می‌توانید محتواهای منحصر به فردی را با منظور جلب رضایت مشتریان خلق نمایید. چراغ به عنوان پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین سایت استخدام،کاریابی و تعلیم در ایران امیدوار است که با ارائه‌ی این راهنمایی‌ها و دوره‌های تعلیم آنلاین مارکتینگ و دوره آموزش آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام شما را در جهت مدیریت پیوسته و پویا مدد دهد.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می دانید در سرویس اینستاگرام توانا به ذخیره سازی تصاویر پروفایل در ID های گوناگون نیستید. حتی نمی توانید این عکس ها را کبیر و با وضوح اکثریت به آن ها نگاه کنید. اگر می خواهید این باره را بعید بزنید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات و علاوه بر آن به اطلاعات ریزبین هر پروفایل دسترسی داشته باشید، ربات این سرانجام هفته را از دست ندهید.

با ترقی فناوری و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و ابتکار چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ بازپسین ای به خویش می گیرند. امروز و در یگانه دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام منظور داریم ربات instaprofile_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ instaprofile_bot رباتی است که می توانید به کمک آن اطلاعات پروفایل اینستاگرام موردنظر خود را استخراج کنید.

برای دسترسی به این ربات بس است از آیدی instaprofile_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. بعد از اتمام این پیشه ربات توضیحات لازم و دستورات مورد عقیده را برای شما ارسال می کند.

توسط این ربات می توانید علاوه بر اخذ عکس ها پروفایل ID های مختلف، در چهره خصوصی نبودن این پروفایل ها، اطلاعات پست های گوناگون را نیز متعلق به ها استخراج کنید. علاوه بر این با کلیک روی گزینه ی «نمایش اطلاعات دقیق» توانا هستید مواردی دیگر چون شمار تعقیب کننده ها، تعداد پیگیری شونده ها، تعداد رسانه ها و حتی بیوگرافی هر پروفایل را مشاهده کنید.

 

قابلیت های این گزینه به این جا ختم نشده و چنانچه ID ارسال شده بدست شما برای ربات instaprofile_bot در وضعیت خصوصی قرار نداشته باشد می توانید آمارگرفتن پست های پروفایل باره نظر خود دربرگیرنده جمع شمار لایک ها، جمع شمار کامنت ها و جمع بندی کل را به سرعت هرچه تمام تر تماشا نمایید.

اینستا پروفایل به کاربر این اجازه را می دهد لغایت تمام پست های صفحات پابلیک را به چهره یک جا و در یک فایل زیپ دانلود کند. البته این خاصیت دارای محدودیت هایی نیز هست و برای دانلود بیش از 50 پست باید اینستا پروفایل را به دیگران نیز معرفی نمایید. دانلود پست ها به صورت تکی نیز از سایر قابلیت هایی است که طی به روز رسانی تازه به این ربات اضافه شده است.

همانطور که قبل تر نیز گفتیم، منظور داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما شناسایی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست الی اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در تقدیر نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی: اخیرا بخشی تحت عنوان برترین پست ها نیز به این ربات اضافه شده است که برای صفحات عمومی کاربرد دارد. با استفاده از این گزینه توانا خواهید بود پست هایی که بیشترین لایک، کامنت و نمایش دریافتی را دارند تماشا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

اخبار,اخبار تکنولوژی

"گرنت تامپسون" نوجوان ۱۴ ساله‌ای است مشکل یا باگ برنامه اختصاصی مکالمه تصویری شرکت اپل موسوم به فیس‌تایم را کشف کرد و حالا شرکت اپل می‌خواهد از این نوجوان باهوش تشکر کند.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت ، شرکت اپل گفته است به نوجوانی که باگ "FaceTime Group" را کشف کرده پاداش پرداخت خواهد کرد.

 

اشکال این برنامه این بود که وقتی کسی با استفاده از این برنامه با شما تماس می‌گرفت، می‌توانست قبل از پاسخ دادن شما به تماس، به صدای محیط شما گوش دهد.

 

"گرنت تامپسون" دانش‌آموز دبیرستانی ۱۴ ساله‌ای از توسان ایالت آریزونا حدود دو هفته پیش در حالی که یک چت گروهی با دوستانش برقرار کرده بود این باگ را کشف کرد.

 

مادر گرنت می‌ید که بارها از طریق ایمیل و رسانه‌های اجتماعی سعی در تماس با اپل در مورد این موضوع داشته اما بی‌فایده بوده است. اما سرانجام هنگامی که اخبار این ایراد فراگیر شد، شرکت اپل یک هفته پیش با این خانواده ارتباط گرفت.

 

اپل ساعاتی روی به‌روزرسانی امنیتی سیستم عامل خود(iOS 12.1.4) این ایراد را برطرف کرد.

 

بر اساس گزارش رویترز، اپل تأیید کرده که قصد جبران لطف خانواده تامپسون و اعطای کمک هزینه تحصیلی برای این نوجوان را دارد.

 

جزئیات این پرداخت هنوز منتشر نشده است، اما اپل برای رفع اشکال برنامه‌های خود مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کنار گذاشته است.

 

این شرکت به طور رسمی یک برنامه ابتکار عمل را در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرد و گزارش داد که تعدادی از متخصصان امنیتی برای شرکت در آن داوطلب شدند. در این برنامه "لوکا تودسکو" جوان ۱۹ ساله‌ای که به عنوان اولین فردی که توانست قفل آیفون ۷ را بشکند، به شدت مورد ستایش قرار گرفت.

 

در همان سال فیسبوک ۱۰ هزار دلار جایزه به یک کودک ۱۰ ساله فنلاندی که راهی برای حذف نظرات کاربران دیگر از سرورهای اینستاگرام پیدا کرده بود، پرداخت کرد.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/banews26646.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تلفن همراه
فناوری لیپاس یا احراز هویت با اسکن حرکات لب، برای جلوگیری از سوءاستفاده از تلفن همراه طراحی شده است. 

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از اسپکتروم، همانطور که در فیلم‌های جاسوسی مشاهده کرده‌ایم، هکرها می‌توانند صدا یا اثر انگشت ما را به سرقت ببرند و از اطلاعات موجود در تلفن همراه سو استفاده کنند.

 

با توجه به خطرات سیستم‌های تشخیص هویت فعلی، محققان دانشگاه شانگهای برای اولین‌بار از سیستم تشخیص حرکات لب با دقت ۹۰ درصد رونمایی کردند.

 

اساس عملکرد این سیستم بر مبنای اثر دوپلر است. این اثر که اولین بار توسط یوهان دوپلر، فیزیکدان اتریشی معرفی شد بیانگر تغییرات بسامد یک موج بر اثر حرکت فرستنده یا گیرنده آن است.

 

پلتفرم تشخیصی فناوری لیپاس با الگوریتم یادگیری عمیق مجهز شده است. الگوریتم یادگیری عمیق، شاخص دوپلر هر کاربر را با استفاده از متغیرهای معرفی شده، شناسایی می‌کند.

 

محققان به منظور تشخیص عملکرد این فناوری، آن را بر روی چهار تلفن همراه پرطرفدار Nexus 6P ، Galaxy S6، Galaxy Note 5 و Huawei Honor 8 نصب کردند و در اختیار کاربران قرار دادند.

 

قدرت تشخیص نرم‌افزار لیپاس در آزمایش‌های اولیه حدود ۹۵.۳ درصد اعلام شد که در مقایسه با سایر سیستم‌های مبتنی بر تشخیص صدا عملکرد بسیار بهتری دارد.

 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020262.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پروا به افزایش کاربرانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات هساتد طراحی سایت برای شرکت ها به امری ضروری تبدیل شده است. اما اصول طراحی سایت شرکتی می بایست چه خصوصیاتی داشته باشد الی وب سایت بتوانید نقشی کارساز در رونق کسب و کار شرکت داشته باشد که در این مقاله سعی خواهم کرد ویژگی های طراحی سایت شرکتی را برای شما بیان نمایم. با پروا به پیدایش اینترنت و جذب کاربران بسیاری که از این راه کالا و خدمات باره دربایستن خویش را می یابند طریق های سوداگری و بازاریابی به طور کلی عوض شده است که شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت حضوری قوی داشته باشد در این زمینه عقب خواهند ماند احتمالاً بعدها این حضور با صرف هزینه های زیاد امکان پذیر است بعد بهتر است هر چه تندتر سایت را راه اندازی ارائه کرد زیرا قدمت و سابقه تارنما یکتا از المان های موثر در کامیابی وب سایت خواهد بود. خاصیت ها و امکاناتی که لازم است در طراحی سایت شرکتی در عقیده گرفته شود لغایت وب سایت کارایی مثبتی در سوداگری کمپانی داشته باشد از پیمان زیر است.

سه روش طراحی تارنما شرکتی دارکوب
استفاده از قالب های فرآوری شده دارکوب: در این روش کارفرما قالب باره عقیده خویش را از بین قالب های تولید شده دارکوب برگزیدن می نماید. بعد از پرداخت مبلغ و گزینش قالب باره قالب وب سایت بر روی سرور (تعرفه ثبت حوزه و هاست در این طریق جداگانه می باشد) بارگذاری می گردد. بعد از بارگذاری سایت نحوه مدیریت منوها و درج مطالب و عکس ها به کارفرما آموزش دیتا می شود و بعد از آن عملیات بهینه سازی سرعت تارنما و در ضمن ایمن سازی بر روی وب سایت انجام می گردد. در ضمن وب سایت یکسال حمایت خواهد داشت. (تعرفه راه اندازی تارنما به این طریق از 500 هزار تومان می باشد)
انتخاب قالب از فروشگاه قالب دارکوب (در نزدیک 100 هزار قالب): در این روش کارفرما قالب باره نظر خویش را از فروشگاه قالب که در نزدیک 100 هزار قالب تارنما دارد انتخاب می نماید. پس از انتخاب قالب عملیات ساخت قالب ابتدا می گردد و پس از یک هفته از موعد ابتدا پروژه لازم است کارفرما مطالب و تصاویر را برای درج در سایت ارسال نماید. بعد از درج مطالب تارنما آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد. (تعرفه ساخت سایت به این شیوه از یک و نیم میلیون تومان می باشد)
طراحی قالب از پایه توسط گرافیست: در این طریق کارفرما ویژگی های و موارد درخواستی حود را به طراح وب سایت دارکوب اعلام می نماید و قالب از پایه توسط گرافیست تولید می گردد. (تعرفه ساخت سایت به این شیوه از دو میلیون تومان می باشد)
توضیحات کامل تر طراحی تارنما شرکتی در صفحه خدمات طراحی وب سایت

معرفی کامل امکانات و خدمات
یک کمپانی هزینه صرف می نماید لغایت وب سایت طراحی نماید به این جهت که کالا و خدمات خویش را شناسایی نماید و وب سایت می بایست شرکت آفرین طور کامل و به حقیقت معرفی نماید. هستی منوهای صفحه اصلی، در ارتباط با ما و تماس با ما برای کلیه تارنما ها الزامی می باشد اما در دیگر منوها نظیر محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، مشتریان، پرسش های متداول، گالری تصاویر، مقالات و دیگر منوها می بایست اطلاعات شرکت به حقیقت جایگذاری گردد. موردی که شرکت ها می بایست به آن پروا ویژه نمایند آن است که حاضر سازی اطلاعات کافی و فرآوری اطلاعات باره نیاز تارنما نقش بنیادین در موفقیت وب سایت خواهد داشت و فلذا لازم است کمپانی ها وقت صرف نمایند و اطلاعات باره احتیاج تارنما را جمع آوری نمایند و هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر اکثریت در موفقیت وب سایت خواهد داشت. چنانچه کاربر با وب سایتی روبرو شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد ممکن است این مورد به اعتبار شرکا لطمه وارد آورد. در وب جمله ای وجود دارد با نام اینکه درونمایه پادشاه است به این معنا که سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود پیمان می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و کامیابی بیشتری نصیب آن تارنما خواهد شد و در راستی وجود محتوای کافی احد از مهترین مسائل وب سایت ها می باشد.

طراحی کاربر پسند وب سایت
هر تقسیم بندی ویژه شغلی دربایستن به طراحی سایت اختصاصی خود را دارد و در طراحی تارنما میبایست مشتریان و مخاطبان این گروه شغلی در نظر گرفته می شود. زمانی طراحی سایت برای یک آرایشگاه زنانه مد نظر است و زمانی دیگر طراحی سایت برای یک کمپانی صنعتی سپریدن می گردد و با پروا به مخاطبان و مشتریان این گروه های شغلی طراحی می بایست متفاوت باشد و در ارائه مطالب تارنما می بایست نیازهای مشتریان و بیننده تارنما در نظر گرفته شود. در ضمن امروزه سبک های جدید طراحی وب محبوبیت یافته اند که این سخیف ها نسبت به قالب های کهنه تر بسیار کاربر پسند تر می باشد. یکتا از این سخیف ها طراحی دو بعدی می باشد که در سخیف طراحی قالب سایت دیگر خبری از به کارگیری سایه ها و گوشه های یگانه شده نیست و بخش های گوناگون قالب بدست تمایز رنگی از یکدیگر متمایز می گردند که تغییر ناپذیر شده این نوع قالب های تارنما تاثیر بهتری بر روی کاربر دارد و کاربر حس و درک بهتری از مطالب تارنما خواهد داشت. زیرا این قالب ها به جای آنکه تمرکز کاربر را بر روی گرافیک های تارنما معطوف نمایند تمرکز تارنما را بر روی مطالب وب سایت منتقل می نمایند و ارائه مطالب وب سایت به کاربر سریعتر و بهتر اتمام می گردد. در دسته ذیل سبک های جدید طراحی سایت که ثابت شده کارایی مثبتی بر روی کاربران و کامیابی وب سایت خواهد داشت را برای شما معرفی می نمایم:

طراحی دو بعدی
که همانگونه که در تقسیم بالا بیان شد در این گونه طراحی تمرکز بر روی نحوه ارائه مطالب به کاربر معطوف می گردد و همچنین این نوع سخیف درونمایه اول نیز نامیده می شود زیرا به جای تمرکز بر روی گرافیک های تارنما بر روی بهترین طریق ارائه مطالب به کاربر تمرکز می گردد. تغییر ناپذیر شده این نوع طراحی احساس بهتری در کاربران ایجاد می نماید و باعث بالا رفتن نشانه بخشی وب سایت بر روی کاربر می گردد.

طراحی تک صفحه
در این گونه طراحی کاربر بعد از کلیک بر روی منوهای اصلی تارنما به جای آنکه به مثل سایت های عادی به صفحه دیگری منتقل گردد در همان صفحه نخست سایت به بخش مورد نظر هدایت می گردد و کاربر پس از دید دسته مورد نظر در صفحه اول و خواستن اطلاعات اولیه در باره آن منو می تواند با کلیک به دیگر صفحات وب سایت منتقل گردد. طراحی سایت تک صفحه تاثیر زیاد مثبتی بر روی موفقیت وب سایت دارد زیرا نخست از کل بسیار کاربر پسند می باشد و به جای آنکه کاربر منتظر لود صفحه جدید برای خواندن مطالب مورد نیاز خود بماند می تواند مطالب مورد بیچارگی خویش را در همان صفحه اصلی و بدون چشمداشت مطالعه نماید و همچنین طراحی قالب به چهره تک صفحه مایه بالا رفتن مدت سررسید ماندگاری کاربران در صفحه اصلی تارنما می گردد که این مورد مایه بالا رفتن رنک تارنما می گردد.

طراحی به سخیف سرگذشت گویی
کاربران و مشتریان وب سایت اخ دارند حکایت و گفتار شکل گیری یک گردآور را بدانند لغایت با آن گردآور پیوستگی بهتری استوار نمایند و چنانچه شما بتوانید داستان کاری و شکل گیری مجموعه خویش را به حقیقت به کاربر خود منتقل نمایید باعث درگیر نمودن عواطف و احساسات کاربر و مشتری خویش خواهید شد که این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت تارنما و افزایش فروش شما خواهد داشت.

انیمیشن سازی وب سایت
انیمیشن سازی وب سایت مایه افزایش جذابیت جنبه بصری و پویایی قالب تارنما شما خواهد گردید که تارنما را متعلق به حالت خشک و بی روح بیرون می نماید و و کاربر را ترغیب به پیوسته تکاپو در وب سایت می نماید. البته پیشتر هم در سایت ها انیمیشن سازی با به کارگیری پیکان سپریدن می گردید که این کار هم اکنون به به کارگیری HTML, CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS انجا می گردد.

ساخت سایت کاربر پسند و به روز با گرافیک قوی سهم زیاد بزرگی در موفقیت تارنما خواهد داشت. در پیوستگی یک تجربه از دارکوب را در این مقوله برای شما ذکر می نمایم. دارکوب دو وب سایت در مقوله طراحی سایت داشت که گرد کهن با قالبی قدیمی و دیگری جدیدتر با قالبی به سخیف جدید بوده است. سایت کهن تر دارکوب با پروا به پیشینه و دیرینگی خود در حدود چهار مساوی سایت جدید دپارتمان طراحی وب دارکوب بازدید کننده داشت ولی میزان جذب مشتریان جدید دارکوب از این دو تارنما مساوی بود زیرا کاربرانی که وارد سایت جدید دارکوب می شدند با آنکه تعدادشان زیاد کمتر نسبت به سایت باستانی دارکوب بود حس بهتری پیدا می نمودند و بیشتر متقاعد می شدند ایجاد سایت خود را به دارکوب بسپارند. بعد از مدتی گروه طراحی دارکوب قالب وب سایت کهن را تغییر عدل و نتیجه آن افزایش چندین تساوی مشتریان ورودی از وب سایت کهنه بود. با پروا به داستان ذکر شده تاثیر گرافیک و نما وب سایت کاملا مشخص می باشد. در پیوسته می توانید مقاله سخیف های جدید طراحی سایت را مطالعه نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو
امروزه با پروا به افزایش کاربرانی که از موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت و بازبینی سایت ها بهره‌گیری می نمایند وجود نسخه ای از وب سایت که قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را داشته باشد به گونه ای که کاربر بتواند به راحتی و بدون بیچارگی استفاده از اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی سایت را تماشا نمایید لازم و بایسته می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو گرد از روش های می باشد که می نا توسط این شیوه سایت را سازگار برای نمایش در موبایل و تبلت پیاده سازی نمود. همچنین چندی است که موتورهای جستجو همانند گوگل سایت ها را بر بنیاد وجود نسخه موبایلی نیز رنک دهی می نمایند و سایتی که نسخه موبایلی داشته باشد رتبه بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت. با پروا به موارد ذکر شده هستی نسخه موبایلی برای تارنما لازم و ضروری می باشد که بهترین شیوه سازگار سازی تارنما برای موبایل و تبلت ریسپانسیو سازی آن می باشد. در پیوستگی می توانید نوشتار طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را مطالعه نمایید.

سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی تارنما به گردآور عملیاتی گفته می شود که رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقاء می یابد و سایت برای واژه ها کلیدی مرتبط به گویه کار و جنبش صفحه نخست گوگل نمایش داده می شود و امروزه به پروا به افزایش بهره اینترنت در فروش کالا و خدمات و وجود کاربرانی که کالا و خدمات خویش را در اینترنت جستجو و خریداری می نمایند سئو و بهینه سازی تارنما تاثیر زیاد مثبتی بر روی افزایش فروش شرکت ها خواهد داشت. در واقعیت سئو و بهینه سازی سایت با پروا به بکر بودن این روش تبلیغات گرد از مقرون به صرفه ترین شیوه های تبلیغات برای شرکت ها می باشد و چنانچه شرکت ها هر چه تندتر در این مهم گام بردارند آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود. با طراحی سایت کمپانی ها پایه و اساس حضور خویش در اینترنت را پایه گذاری نموده اند و از راه خدمات سئو و بهینه سازی تارنما شرکت ها به افزایش فروش خویش دست خواهند یافت.

در پایان
با پروا به موارد ذکر شده در بالا طراحی سایتی به روز و کاربر پسند برای شرکت ها لازم و بایسته می باشد و با اتمام سئو و بهینه سازی وب سایت می تاب سایت تبدیل به یکی از منابع جذب مشتریان نمود. دارکوب از سنه 1381 در مقوله طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است ( فهرست مثال کارهای دارکوب ) و آماده راه اندازی سایت ها با بالاترین کیفیت ممکن را برای کمپانی ها دارد. برای اطلاعات اغلب در این گویه می توانید با شماره تماس تماس های دارکوب ارتباط پایدار نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی وان پلاس ۸ تی
وان پلاس اطلاعات تازه ای را در مورد گوشی وان پلاس ۸ تی در دسترس رسانه‌ها قرار داده که مهم‌ترین آنها تجهیز این گوشی به چهار دوربین قدرتمند است. 

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، وان پلاس ۸ تی دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با تثبیت گر تصویر اپتیکال پیشرفته است. همچنین فلاش ال ای دی دوگانه هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

 

وان پلاس که قبلاً برخی گوشی‌های خود را به رنگ قرمز عرضه کرده بود، این بار قصد دارد وان پلاس ۸ تی را به رنگ سبز به بازار بفرستد. پورت یو اس بی – سی، دو سیم کارت و بدنه دارای انحنا در بالای این گوشی از جمله ویژگی‌های آن است. همچنین در سمت راست این گوشی دکمه پاور و قفل این گوشی نصب شده است.

 

رونمایی از این گوشی قرار است چهار روز انجام شود. از جمله دیگر امکانات گوشی یادشده می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری و نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

 

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ بوده و پردازنده اصلی آن اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس کوالکوم است. این پردازنده هشت هسته‌ای دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11062878.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی
محققان دانشگاه کرنل از تولید گوشی خبر داده اند که قادر به درک احساسات و عواطف انسان با بررسی چهره افراد است و این کار را حتی در صورت ماسک زدن افراد انجام می دهد.

 به گزارش مهر به نقل از انگجت، گوشی یادشده که سی فیس نام دارد، با بررسی خطوط گونه، دهان، چشم و ابروی افراد می‌تواند حالات و عواطف آنها را شناسایی کند و این احساسات را به ایموجی تبدیل کرده و نمایش دهد.

 

مزیت استفاده از این گوشی آن است که از طریق آن می‌توان احساسات را در جریان یک مکالمه گروهی بر بستر اینترنت به دیگر افراد منتقل کرد، بدون آنکه نیازی به روشن کردن وب کم باشد.

 

سهولت استفاده، سازگاری با بسیاری از وسایل الکترونیک، هزینه پایین تولید و عدم نیاز به استفاده از حسگرهای لمسی و چسباندن آنها به صورت مزیت استفاده از چنین گوشی‌هایی است.

 

گوشی یادشده از تنها دو دوربین ساده که در زیر هر یک از دو گوشی نصب شده برای بررسی تغییرات خطوط بخش‌های مختلف صورت استفاده می‌کند و از این طریق عضلات گونه و تحرکات آنها را کنترل می‌کند.

 

دقت این گوشی در درک عواطف انسانی ۸۸ درصد است و در صورت استفاده از ماسک این رقم به ۸۵ درصد کاهش می‌یابد.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063047.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرعت لود و بارگذاری بالا
زمانی که مشریان شما اسم وب سایت شما را در گوگل جستجو می کنند چشمداشت دارند لغایت وب سایت، با سرعت پسندیده بارگذاری شده و محتوای آن نمایش داده شود.

زمانی که بارگذاری سایت شما طول بکشید کاربر سایت شما را ترک می کند و این برای سایت شما مضر است .

طراحی گرافیکی کاربرپسند
ظاهر وب سایت شما بسیار اهمیت دارد زیر را نخستین چیزی است که کابر سایت برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت اینجا را کلیک کنید شما با آن مواجه می شود . باید دقت کنید آیا آیا متن و نوشته ها، با فونت و اندازه مناسبی درج شده اند؟ آیا به اندازه کافی خوانایی دارند؟ آیا به اندازه کافی (و نه افراطی) از عناصر گرافیکی، مانند آیکون ها، تصاویر، لوگوها، گردینت ها و ویدئو ها در طراحی فروشگاه کاربرد شده است؟

اگر این نکات را رعایت کنید مایه می شود د فروشگاه اینترنتی، ظاهری حرفه ای و تأثیرگذار داشته باشد. اگر طراحی سایت شما مناسب نباشد مایه میشود کاربر زمان اقلیت را در سایت شما سپری کند.

طراحی ریسپانسیو
در حال حاضر، تقسیم ابهت از کاربران اینترنت، از راه گوشی های موبایل یا تبلت، به تماشای صفحات wix وب و مطالعه محتوای آنها می پردازند. بنابراین، زیاد مهم است که تارنما خود را برای این بخش از کاربران بهینه سازی کنید.

زمانی که سایت شما ا از طراحی ریسپانسیو برخوردار باشد کاربران موبایل می توانند عناصر موجود در صفحات را بدون تغییر شکل نامطلوب و آشفتگی، به نکوداشتن نگریستن کنند.

دسته بندی محصولات فروشگاه اینترنتی چیست؟
طراحی ریسپانسیو فروشگاه اینترنتی، این برتری را به دنبال خواهد داشت که کاربران موبایلی نیز می توانند به راحتی از راه گوشی های موبایل خود، خرید کنند و نیازی نیست الی چشم براه فرصتی برای خرید کردن از راه کامپیوتربمانند.

دسته بندی محصولات
یکی از مهم ترین موضوعاتی که در سایت فروشگاهی هستی دارد داشتن دسته بندی پسندیده و دقیق است.

در هر صورت بسیار مهم است که کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه، در دسته بندی های پسندیده عرضه شده باشند. همچنین ایجاد ذیل شاخه ها در تقسیم بندی محصولات، به کاربر کمک می کند تا بتواند محصولات مورد دربایستن خویش را به راحتی پیدا کند.

گواهینامه SSL
امنیت یک فروشگاه اینترنتی، تا حتماً زیادی به داشتن تصدیق (رانندگی) SSL وابستگی squarespace دارد. با وجود این گواهینامه، می توانید به مشتریان خویش اطمینان دهید که اطلاعات بانکی آنها، از خطر سرقت، محفوظ خواهند ماند.

درگاه پرداخت الکترونیک
محبوب ترین و پرطرفدار ترین روش پرداخت بین مشتریان ، پرداخت پس از تحویل سفارش است .

اما در ماه های اخیر، به علت مشکلات برآمده از شیوع بیماری های واگیر دار، بسیاری از فروشگاه ها، این امکان را لغو کرده و تنها امکان خرید از راه پرداخت آنلاین را در فرمان کار خود پیمان داده اند.

بنابراین لازم است که فروشگاه شما، مجهز به درگاه پرداخت بانکی باشد، الی مشتریان بتوانند هزینه سفارشات خود، را به سرعت و سهولت پرداخت نمایند.

در پیوسته چند مورد سایر از قوانین فروگاه اینترنتی را برای شما اسم می بریم

پشتیبانی شبانه روزی
صدور فاکتور خرید
طراحی مناسب سبد خرید
نوشتن مشخصات و اطلاعات کامل محصولات
داشتن تصاویر حرفه ای در سایت
چرا سایت برای فروش از اینستاگرام بهتر است؟
در دنیا امروز و با ترقی تکنولوژی هر روز مشتریان بیشتری جذب خرید از فروشگاه اینترنتی می شوند. فقط نکته مهم در این جا این است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید اصول و قواعدی که برای آن هستی دارد رعایت شود.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()