نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت در کرج یگانه از خدمات ما برای همشهریان کرجی خود و تمامی عزیزان در سرتاسر کشور می باشد. لذا تمام کوشش خود را بر این داشته تا به گونه ای کاملا چیره دست ، طبق استاندردهای طراحی سایت در این زمینه کار و جنبش کند به گونه ای که طراحی سایت پلن سایت، برترین و باکیفیت ترین طراحی سایت در کرج شناخته شود و خوشنودی مشتریان عزیز را جلب نماید.
طراحی سایت چیست؟
اصلا به چه انگیزه باید سایت داشت؟ آیا به راستی لازم است؟
خودم هم میتوانم سایت طراحی کنم؟
اگر بخواهم سایت را تغییر دهم باید مدام از طراح سایتم تقاضای اعمال دگرگونی ها داشته باشم؟
اینها سوالاتی است که برای کل شما پیش می آید، ولی استجابت صحیح چیست؟
در اینجا سعی داریم به همگی این سوالات پاسخ دقیق و شفاف دهیم به نوع ای که هر فرد حرفه ای و غیر چیره دست در این گویه جواب سوال خود را در یابد.
طراحی سایت چیست؟
برداشت همه ما از این واژه ، طراحی همه سایت می باشد، در صورتیکه این برداشت کاملا اشتباه است. به طور کلی دو گونه سایت هستی دارد.

سایت ایستاتیک
سایت داینامیک
سایت ایستاتیک سایتی است که یکبار طراحی شده و تغییری در اطلاعات موجود در سایت اعمال نمی شود و یا در صورت الزام برای اعمال تغییرات، فرد کارآزموده این پیشه را انجام می دهد. کم و بیش این گونه سایت ها منسوخ شده اند. چرا که کوچکترین و ساده ترین سایت ها هم دربایستن به تغییرات دارند.و این کار مشکلی ست که برای کوچکترین دگرگونی ها نیز صاحب سایت مجبور به برقراری ارتباط با طراح سایت شده و تقاضای اعمال آن ها را داشته باشد. لذا امروزه، بیچارگی افراد به سمت سایت های داینامیک سوق دیتا می شود.
آیا سایت تنها آن چیزی است که کاربر عام تماشا میکند؟
خیر، سایت های داینامیک از دو دسته برپایی شده اند. یک : قالب سایت که توسط طراح سایت طراحی می گردد و دوم پنل مدیریت که بدست برنامه نویس سایت تعبیه می گردد. به همین انگیزه است که انگار اینکه طراحی سایت شامل طراحی همه سایت است انگاشت غلطی است. و هسته اصلی سایت همان دسته پنل مدیریت سایت است که به اصطلاح در پشت پرده پیمان دارد و فقط برای صاحبان سایت و کسان باره تائید آنها قابل دسترسی است و کاربر عام هیچ نوع دیدی نسبت به پنل مدیریت ندارد. به راستی آنچه مایه خودسالاری شما در اعمال تغییرات بر اطلاعات سایت اعم از تصاویر، متون و تقسیم بندی ها میکند همین پنل مدیریت است. پس در این بخش پذیرش سوال 4 را نیز دریافت نمودید.
اصلا به چه علت باید سایت داشت؟ آیا به راستی لازم است؟
عصر حاضر، عصر فناوری است. امروزه 99 درصد افراد در درون و خارج مملکت اغلب کارهای روزمره خود اعم از پرداخت قبوض، خرید شارژ، اجاره خودرو جهت حمل و نقل، خرید و فروش لوازم، ملک، اتومبیل و حتی خرید نان و ..... را از طریق اینترنت اتمام می دهند. آیا وقت آن نرسیده شما هم با فناوری همسو گردید؟ کمی فکر کنید، سوداگری شما چیست؟ چند نفر از حضور شما در این حوزه با خبرند؟ دوستان، آشنایان، همکاران، هم صنفان. آیا کافی است؟ کسانی که شما را نمیشناسند از کجا با خبر شوند؟ حتما استجابت سوال من از شما، دربرگیرنده موارد پایین است:
پخش تراکت: چند نفر را استخدام کنید که برایتان تراکت توزیع کنند؟ چند نفر تراکتهای گرفتن شده را مطالعه میکنند؟ اطلاعات شما برای چند نفر مفید است؟ چقدر کاغذ مصرف شود؟ آیا بازدهی لازم را دارد؟
تبلیغات در سطح شهر: آری دیده می شوید، ولی برای اینکار چقدر باید خرج کنید؟
اصلا چرا فکر تبلیغات هستید؟ چرا نمیگذارید کسانی که مخاطب شما هستند خودشان به سمت شما آیند؟ حتما می پرسید چگونه؟ با داشتن تنها یک سایت؟ اصلا سایرین از کجا می فهمند ما سایت داریم؟ ادرس سایت ما چیست؟ سوال بجایی است که برای دریافت پذیرش این سوال و سوال عدد 3 وارد بخش پایین شوید:

سئو سایت

همانطور که در بالا ذکر شد پلن سایت بر پای بست، استانداردهایی آغاز به طراحی سایت در کرج و سایر شهرها کرده است بی گمان کنجکاو خواهید شد که این استانداردها دربرگیرنده چه مواردی می شوند و چرا بین تیم های طراح سایت شما باید پلن سایت را برگزیدن کنید؟

استانداردهای طراحی سایت توسط تیم پلن سایت
استاندارد طراحی سایت

استانداردهای موجود دارای بخش بندی به شرح زیر می باشند:

1- استاندارد های کد نویسی:
طبق گفتگو های پیشین سایت های داینامیک به دو تقسیم قالب و پنل مدیریت محتوا دسته می شوند.
پنل مدیریت محتوا به زبان ها و تکنولوژی های مختلف نوشته می شود. در واقع برنامه نویس بسته به تخصص خویش آغاز به کد نویسی می کند. برخی از پنل های مدیریت یا به اصطلاح CMS آماده مشابه جوملا و وردپرس کاربرد می کنند این پنل ها قابلیت های زیادی دارند و به صورت آماده کاربرد می شوند به این معنی که قالب و بخش های گوناگون سایت شما به صورت پلاگین بر روی سی ام اس نصب می شود طبیعتا به انگیزه آماده بودن این پنل ها محدودیتهایی به هستی می آید موارد زیادی هستی داشته که فرد تقاضای اضافه کردن امکان جدید در سایت طبق فیلد کاری خود را داشته و با جواب منفی طراح مواجه شده چون سایت از آغاز کدنویسی اختصاصی نشده که طراح بتواند دگرگونی ها اختصاصی را اعمال کند البته قابل به ذکر است که اگر طراح سایت شما قادر به کدنویسی PHPباشد می تواند این دگرگونی ها را در قبال اخذ خرج اعمال کند. و اما تفاوت پلن سایت در کدنویسی.
تیم پلن سایت از ابتدای شغل برای همگی سایتهای خویش در هر رنج قیمتی اقدام به کدنویسی اختصاصی می کند بر بنیاد این تعهد شما میتوانید با آسودگی خاطر از آینده سایت خود، هر کدام از پنل های موجود طراحی سایت را گزینش کرده و هیچ نگرانی ای در جهت دگرگونی ها آتی سایت خویش نداشته باشید. جهت آگاهانیدن شما به توضیح موارد تخصصی می پردازیم.

تکنولوژی ها و زبان های باره استفاده تیم پلن سایت جهت طراحی سایت

تکنولوژی MVC
MVCجدیدترین تکنولوژی موجود در گیتی جهت برنامه نویسی می باشد این تکنولوژی توسط مایکروسافت ارائه شده و سایت خود مایکروسافت نیز با asp.netنوشته شده بعد این قضیه به روز بودن سایت شما بر بنیاد جدید ترین و کامل ترین استاندارد دنیا را تضمین میکند. زبان برنامه نویسی پلن سایت C# و دیتابیس سایت شما توسط Sqlایجاد می شود. که به راحتی میتوانید در باره این امکانات تحقیقات لازم را از طریق افراد کارآزموده داشته و با اطمینان سایت خود را به ما بسپارید.
مورد بعدی که قابل ذکر است کسانی که این فناوری ها را کاربرد میکنند مسلما قیمت بالایی گرفتن می کنند ولی پلن سایت با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور طراحی سایت ارزان اما حرفه ای را سرلوحه کار خویش پیمان داده الی به یک برد برد دو طرفه برسد.

2- استانداردهای سئو:
بخش بعدی سایت، قالب می باشد. همه شما در باره سئو متوجه شده اید که جهت بالابودن در نتایج گوگل باید تولید محتوای خوب در سایت و شبکه های اجتماعی داشته و آغاز به بک لینک سازی در سایت های مختلف کنید. ولی تمام این فعالیت ها در گام دوم چهره می گیرد و 50 در صد قضیه را شامل می شود انچه در وهله نخست برای گوگل دارای اهمیت است بحث رعایت اصول سئو در کد می باشد. یکسری از این اصول مثل به کارگیری تگ Schema، استفاده صحیح از Headingها، به کارگیری altبرای تصاویر، AMP، متا تگ ها و غیره باید در قالب سایت رعایت شود تا گوگل به سایت شما رتبه دهد و بعضی اصول مانند فشرده سازی سایت، برپایی سایت مپ داینامیک، داینامیک کردن متا تگ ها برای راحتی شغل و جلب توجه گوگل باید توسط برنامه نویس انجام شود.

3- استانداردهای کاربر پسند:
یکی از موارد مهم دیگه هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو، کاربرپسندی سایت یا همان UX می باشد. به این نوع که کاربر به راحتی در سایت به خواسته خویش برسد و هیچ پیچیدگی ای جهت پیدا کردن مقصود خود در سایت حس نکند.
پلن سایت با تضمین رعایت تمامی این موارد سایت دلخواه شما را ایجاد می کند و در پایان اثناء تحویل سایت میتواند با به کارگیری پلاگین های آنالیز سایت اصول کاربرد شده را به سمع و بصر شما برساند و پیشه خویش را با به کارگیری شواهد عینی به شما ثابت کند. بعد هیچ نگران نداشتن تخصص در این گویه نباشید زیرا گوگل ابزارهایی را جهت آزمایش سایت حتی توسط افراد غیر چیره دست فراهم کرده که تیم پلن سایت با راستی-راستگویی کامل این پلاگین ها را به شما شناسایی و تعلیم می دهد الی از کیفیت پیشه مطمئن باشید.

چگونگی طراحی سایت در کرج
پلن سایت با سهم گیری از تیم متخصص طراحی سایت ، سئو و توسعه دهنده توانسته پروژه های بسیار موفقی را در سطح کرج به یادگار بگذارد. طراحی سایت در کرج تخصص پلن سایت است و بدون شک شما مشتریان عزیز بهترین کیفیت را از ما اخذ خواهید کرد. تیم ما به واسطه خلاقیت ، تعهد و دانش بالا در زمینه طراحی سایت و سئو توانسته به عنوان یکتا از برندهای کبیر طراحی سایت در کرج مطرح شود و به مردمان عزیز فرمانروایی البرز خدمت رسانی کند. پلن سایت تعرفه های مناسبی برای انواع کسب و کار دارد و شما متناسب با امکانات باره بیچارگی می توانید از پلن های مختلف ما مستفیض شوید. وانگهی می توانید فرصت را غمینت شمرده و ما را به عنوان میزبان خود در راه اندازی پروژه برگزیدن کنید.

امکانات طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج

- طراحی انواع تارنما حرفه ای و اختصاصی
- طراحی پنل مدیریت سفارشی بدون به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای مجانی و آماده
- افزایش بازدید ، سئو سایت و بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو
- حمایت 24 ساعته توسط بهترین کارشناسان
- امکان ارائه دمو (پیش نمایش سایت) به صورت رایگان
- مشاوره حرفه ای کاملا رایگان
- تعرفه خرج مناسب
- امکان پرداخت دو مرحله ای
- تعلیم کامل کاربرد ساده از پنل مدیریت
- شکل ظاهری قشنگ با رعایت اصول وب نویسی و سئو
- سرعت لود بالا
- حائز نسخه موبایل و ریسپانسیو
- طراحی سایت اختصاصی و منحصر به فرد
- بهینه سازی سایت به چهره اولیه و رایگان
- بررسی تمام چالش ها و فرصت های قبل روی سایت شما
- بررسی و اعلام دشواری ها تارنما شما
- آموزش سئو جهت شفا چگونگی سایت بدست خود شما و صرفه جویی در هزینه(در بالای همین صفحه در دسته رهنمود گزیده تر توضیح دیتا شد.)
شیوه بازاریابی در حال آماده با ماضی بسیار متفاوت است و تراکم جمعیت مشتریان در فضای مجازی و اینترنت مایه شد لغایت وارد فاز جدیدی از بازاریابی و تبلیغات شویم. طراحی سایت در کرج نه تنها باعث پیوستگی بهتر بین مشتری و شرکت می شود بلکه مایه ایجاد چشم وهمچشمی تنگاتنگ و برآیند اینکه درمان کیفیت برای جلب نظر مشتریان می گردد. شناسایی خدمات ، ارتباط ابدیت و 24 ساعته ، قرار دادن رزومه ، فروش محصولات بخشی از مزایای طراحی سایت در کرج است. اگر تا به حال اقدام به طراحی تارنما در کرج نکرده اید می توانید پلن سایت را به عنوان مجری طرح و پروژه خویش انتخاب کنید.
طراحی و سئو و بهینه سازی سایت در تمام نقاط ایالت البرز : کرج ، فردیس ، مارلیک ، هشتگرد ، نظرآباد ، مشکین دشت ، گرمدره ، کمال شهر ، منظریه و شهرک همبستگی- یگانگی ، ساوجبلاغ ، طالقان ، چالوس ، رباط کریم ، شهریار ، اندیشه ، ملارد و...برای اهالی و مشاغل کرج شدنی است.

"با طراحی سایت در کرج سربلندی خدمت رسانی به همشهری های خویش را داریم"

قیمت طراحی سایت در کرج، برآورد خرج طراحی وب سایت در کرج
قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

1- قالب وب سایت
گاهی قالب به چهره اختصاصی کدنویسی می شود به این معنا که نما سایت شما به سایتهای سایر شباهتی ندارد و مختص سوداگری شماست. اگر قالب اختصاصی باشد خرج طراحی سایت شما اغلب می شود. ولی اگر قالب سایت حاضر باشد به این صورت که از قالبهای موجود در سطح وب بهره‌گیری گردد هزینه طراحی سایت کمتر می شود. البته پوان مثبتی که پلن سایت برای مشتریان خویش چه در کرج چه در سراسر مملکت در نظر گرفته این است که این گروه قالبهایی را از صفر الی صد کدنویسی کرده و تمام اصول سئو را در آن رعایت کرده به همین جهت به مشتریانی که قادر به صرف هزینه بسیار برای طراحی سایت خود نیستند رهنمود می کند از این گونه قالب ها استفاده نمایند و در کمال صداقت در همان ابتدای عقد قرارداد نیز ذکر میکند که این قالبها به مشتریان سایر نیز فروخته شده به همین جهت بها پایین تری دارد اما از نظر کیفیت هیچ فرقی با قالب های اختصاصی ندارد.

2- هاست
هاست فضایی است که سایت روی آن قرار میگیرد و اصطلاحا اپلود می شود. شرکتهایی که ارائه دهنده این فضا هستند تعرفه متفاوتی دارند بسته به کیفیت، میزان فضای هاست، کمپانی ارائه دهنده، قیمت هاست متفاوت بوده و رویهمرفته بر روی بها طراحی سایت تاثیر گذار است.

3- پنل مدیریت سایت
پنل مدیریت نیز همانند قالب هم به چهره حاضر هستی دارد و هم پنل هایی هستند که به چهره اختصاصی کدنویسی شده اند از دسته پنل های آماده میتوان وردپرس، جوملا و غیره را اسم برد، پنل مدیریتی گروه پلن سایت به صورت کاملا اختصاصی با کاربری بسیار راحت کد نویسی شده است.

4- سئو سایت
سئو مقوله ای است که از طراحی سایت مجزاست و قرارداد جدا دارد. ولی گروه پلن سایت معتقد است که سایت بدون سئو مثل جسم بدون روح است. به همین جهت راه راحتتری را برای رسیدن به منظور پیش روی مشتریان پیمان دیتا است. 50 درصد جستار سئو مربوط به کدنویسی می شود.گروه پلن سایت برای سایتهایی با دست کم قیمت نیز موارد سئو را در کد رعایت می کند بدون گرفتن کمترین هزینه، لذا برای 50 درصد مانده سئو نیز دو گذرگاه هستی دارد:
روش اول:
خود گروه پلن سایت تکنیک های سئو را برای مشتریان طی می کند و سایت را به نتایج اولیه گوگل می رساند لذا هزینه فوقانی نیز برای اینکار در یافت می کند به جهت اینکه امر سئو پروسه ای زمانبر و مستلزم تلاش بسیار و داشتن اطلاعات فنی نیرومند می باشد.
روش دوم:
این شیوه در بخش پیشنهاد اخص در کادر قرمز بالای همین مطلب توضیح داده شد بدین صورت که گروه پلن سایت با دریافت هزینه خیلی مختصر تکنیک های تولید محتوا و گرفتن بک لینک را به مشتریان خویش آموزش می دهد الی مشتریان بدون پرداخت هزینه سایت خویش را سئو نمایند.

5-پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت از طراحی سایت مهم تر است پشتیبانی حکم همان خدمات بعد از فروش را دارد و اگر گروه طراحی سایت نتوانند فرآورده خویش را حمایت کنند عملا شما پول خود را بعید ریخته اید چرا که شما اطلاعات فنی ندارید و این وظیفه طراح سایت است که در صورت بروز دشوار از سایت خود پشتیبانی کرده و دشوار را حل نماید. لذا این طور پشتیبانی توسط تیم پلن سایت مادام العمر مجانی است. بحث دوم در پشتیبانی پاسخگویی تیم طراحی سایت می باشد. اینکه اگر مشکلی برای شما پیش آمد در اسرع وقت حامی پاسخگو تماس و یا پیام شما باشد و سریعا مشکل را حل نماید. خوشبختانه پلن سایت مفتخر است که در گویه حمایت نیز توانسته خوشنودی صد در صدی مشتریان خود را کسب نماید شما با تماس با هر یک از مشتریان ما در تقسیم مثال شغل ها می توانید از صحت و سقم این قضیه آگاه گردید.
ولیکن گاه مشتری تصمیم به اضافه کردن قابلیت جدیدی به سایت خود میگیرد این دسته دربرگیرنده پشتیبانی با خرج می شود به این صورت که موعد تغییرات و گسترش سایت برآورد شده به نسبت موعد و زحمت دوباره هزینه متمایز طبق توافق هر دو سو در یافت می گردد.


جهت طراحی سایت در کرج با کیفیت بالا و بها دادگرانه می توانید به گروه پلن سایت اعتماد نمایید.

خدمات طراحی سایت در کرج
خدمات طراحی سایت در کرج

طراحی سایت خبری در کرج
طراحی سایت فروشگاهی در کرج
طراحی وب سایت دانشگاهی در کرج
طراحی تارنما مدارس در کرج
بهینه سازی سایت در کرج
طراحی سایت آژانس مسافرتی در کرج
طراحی وب سایت شركتی در کرج
طراحی وب سایت شخصی در کرج
طراحی سایت صنعتی در کرج
طراحی سايت املاك در کرج
طراحی سایت دكوراسیون در کرج
طراحی سایت نیازمندی در کرج
طراحی سایت کرج

بررسی مراحل طراحی سایت در کرج
مراحل طراحی سایت در کرج

شناخت نیازهای مشتری
اولین و مهم ترین گام، استخراج نیازمندیهای پروژه است. اینکه سایت قرار است چه امکاناتی ارائه کرده و چه نیازهایی از کاربر را برطرف سازد. اطلاعات یادشده به همراه درخواست های مشتری در قالب یک پیمان نامه مستند شده و به تایید هر دو سو میرسد.

انتخاب و خریداری هاست یا فضای میزبانی وب
هاست یا فضای میزبانی وب، فضایی است بر روی سرویس دهنده اینترنتی که پس از طراحی سایت، صفحات خویش را برای اینکه بدست کاربران دیده شود بر روی آن پیمان می دهیم. این فضا بسته به بیچارگی شما از 10MB شروع شده و تا تمامی فضای هارد دیسک یک سرویس دهنده می تواند حجم داشته باشد تا زمانی که فایل های وب سایت طراحی شده بر روی این مکان قرار نگیرد، سایرین قادر به بازدید از تارنما شما نیستند. کیفیت سرویس دهنده اینترنتی بسیار مهم است. شما باید کوشش کنید این فضا را از شرکت های معتبر در ایران و یا کمپانی های کبیر ارائه دهنده هاست در خارج از کشور، خریداری نمایید.

نام پهنه اینترنتی
دامنه اینترنتی نامدار است که با وارد کردن آن در مرورگر وب ، تارنما شما نگریستن می شود. معمولاً شرکت هایی که خدمات هاست ارائه می دهند تمامی دامنه اینترنتی نیز برای شما ثبت می کنند. گستره اینترنتی را می طاقت بصورت یکساله و یا پنج ساله خریداری کرد. توجه داشته باشید که به انگیزه اینکه حوزه اینترنتی برند وب سایت شما محسوب می شود کران از شرکت های معتبر و بزرگ این گستره ها را خریداری کنید.

طراحی گرافیک سایت و تایید از طرف مشتری
طرح گرافیکی اولیه سایت اولین مرحله از روند طراحی وبسایت است. در این گام از صفحه اصلی سایت، طراحی اولیه ای صورت گرفته و آنچه پیمان است کاربر ببیند به تصویر کشیده میشود. سپس مدیر پروژه و کافرما روی این اقلام به توافق رسیده و مرحله اصلی طراحی پیش درآمد میشود.

برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت
تیم پلن سایت با توجه به طرح اولیه اقدام به دیزاین صفحات مختلف سایت کرده و تمام ملاک های طراحی آرمانی را رعایت میکند. رنگ سازمانی و لوگو نقش مهمی در طراحی سایت دارند. در پلن سایت سعی میشود محیط وبسایت شما منطبق بر مقوله کاری تجارتتان باشد لغایت کاربر با کسب و کاری یکپارچه و منظم روبرو شود.
کدهای یک سایت دستور اسکلت بندی یک ساختمان را دارد، لذا تیم فنی پلن سایت تمام توجه و دقت خود را در اتمام بهترین و بهینه ترین کدنویسی اتمام دیتا و واپسین تکنولوژی ها و استانداردهای دنیای وب را در آن دخیل میکند. ما در پلن سایت از ترکیب HTML، CSS، JQuery و Java script برای انجام کدنویسی نما سایت و آنچه که کاربر میبیند یا با آن تعامل دارد بهره‌گیری میکنیم. پروا بنیادین و دقت بالای پلن سایت به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX مایه شده الی خروجی وبسایت همواره در بروزترین و بهینه ترین حالت شدنی باشد.
همچنین برنامه نویسی سمت سرور یا داینامیک وبسایت نیز به زبان c#و با فناوری MVC سپریدن میشود. پلن سایت به هیچ عنوان در طراحی سایت از پلاگین یا قالب های آماده استفاده نکرده و تمام کدها از صفر بدست تیم فنی نوشته میشود. همین فرمایش موجب چیرگی کامل پلن سایت به تک تک خطوط برنامه نویسی سایت شده و چنانچه خطایی در سیستم رخ دهد، به سرعت توانا به شناسایی و رفع آن خواهیم بود. سرعت بالای سایت، حجم مختصر و بازدهی پسندیده آن نیز جزء مهم ترین مسائلی است که در کدنویسی آن را دلخواه پیمان میدهیم.

تست و تحلیل تقسیم های مختلف
اکنون شما می توانید برای طراحی سایت خویش برنامه ریزی کنید. به این سه بخش پروا کنید:
• تارنما شما باید چه دسته هایی داشته باشد؟ مثلاً وب سایت شما باید حائز صفحه اختصاصی محصولات، مقالات، نگارخانه تصاویر و یا از این قبیل موارد باشد. پروا داشته باشید که هنگامیکه برای طراحی سایت قرارداد منعقد می کنید، آن شرکت، خود باید سوداگری شما را تحلیل کرده و یک طرح پیشنهادی بر پایه آن آنالیز به شما ارائه دهد.
• معماری تارنما شما باید چگونه باشد؟ پس از مشخص شدن اینکه وب سایت شما چه دسته هایی باید داشته باشد مهم است که بدانیم صفحات وب سایت ما به چه شکل می بایست در کناره هم قرار گیرند. شیوه مرور در وب سایت ما چگونه خواهد بود و بطور کلی معماری اطلاعات در تارنما ما باید چگونه باشد.
• محتوای صفحات وب سایت: بعد از مشخص شدن هر صفحه تهیه محتوا برای هر صفحه بسیار ضروری است. در این دسته با اموزشی که از سمت پلن سایت می بینید میتوانید محتوای سایت خویش را طبق موارد سئو تهیه کنید و اگر فرصت فرآوری محتوا ندارید با پرداخت خرج این پیشه را به کارشناسان فرآوری محتوا پلن سایت بسپارید.

بارگذاری تارنما در اینترنت و وب
پس از اینکه تارنما طراحی شد، فایل های آن را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری شده بارگذاری (Upload) می نمایند. الان تارنما با وارد کردن نام گستره اینترنتی قابل رویت است.
در این مرحله سایت به طور کامل در اختیار کارفرما قرار میگیرد الی به عنوان یک مدیر و یک کاربر با آن کار کند و تمام نظرات خود را به پلن سایت منتقل کند. ممکن است کارفرما در این گام بیچارگی به اعمال تغییراتی جدید در سایت دریافتن کند، با پروا به اینکه همگی مراحل طراحی و پیاده سازی قبلا به تایید کارفرما رسیده است چنانچه به تشخیص تیم فنی این تغییرات بیش از 15درصد باشد، فاکتور جداگانه ای برای اعمال درخواست مورد نظر صادر خواهد شد.

معرفی و ترویج و تبلیغ وب سایت
یکی از بهترین مسیر های ترویج و تبلیغ یک وب سایت، بهینه سازی سایت (SEO) و معرفی به موتور های جستجو است. سئو معمولاً زیاد مشکل، زمانبر و گران است ولی نتایج بی اندازه ای دربرخواهد داشت. از سایر راه ها برای تبلیغ وب سایت، می نا به بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی و یا بازاریابی از راه بنر های اینترنتی اشاره کرد.

نگهداری و توسعه وب سایت
پس از همه این مراحل اینکه بتوان تارنما را بروز نگه داشت و اطلاعات آن را مرتباً بروز کرد بحث بسیار مهمی است. بروز نگه داشتن و اضافه کردن مطالب جدید مایه کسب رتبه های بالا در موتور های جستجو و در ضمن افزایش ترافیک تارنما شما می شود. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.

با طراحی سایت درکرج، سوداگری خود را رونق دهید
پلن سایت با ارائه خدمات حرفه ای در گویه طراحی سایت در کرج می کوشد کلیه کارفرمایان محترم را به اهداف خود در مقوله طراحی سایت و برندسازی اینترنتی برساند. تدبیر ما برای پولدار شدن طراحی سایت به صورت چیره دست است. تجارت شما می تواند بدون حد حتی تا بهرام اشاعه پیدا کند و این یعنی کبیر شدن برند شما، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش.
برای این قصد ما به شما رهنمود می نماییم بهترین سایت ممکن را از نظر طراحی و گرافیک طراحی کنید تا هم از نظر مخاطبان خاص به نظر بیایید و هم از عقیده گوگل، گوگل وقتی ببیند کاربران اینترنتی سایت شما را همنشین دارند، او هم شما را اخ خواهد داشت و این سوژه فقط با طراحی تارنما حرفه ای به درستی نزدیک می شود.

طراحی سایت در کرج را با پلن سایت آغاز کنید…
مسلما شما یک کرجی هستید که به صفحه طراحی سایت در کرج کمپانی پلن سایت آمده اید! ما هدف داریم با تیم طراحی سایت گردآور پلن سایت، بیزینس های واقع در ایالت البرز را در اینترنت به بهترین شکل شدنی شناسایی کنیم.
طراحی سایت در کرج به چهره حرفه ای با قیمت های مناسب و پشتیبانی یکساله، بهترین سایت را در کرج داشته باشید. طراحی وب سایت چیره دست و خلاقانه در فرمانروایی البرز و شهر کرج برای کلیه کسب و کارهای این استان با کیفیت عالی را با پلن سایت تجربه کنید.

شرایط طراح سایت در کرج بدست پلن سایت
طراحی سایت با گرافیک قشنگ ، ریسپانسیو بودن سایت و … از خاصیت های طراحی سایت در کرج می باشد.برای سفارش طراحی سایت در کرج ،ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان برای فهم دقیق دربایستن مشتری و راهبری او چهره می گیرد. قالب های گرافیکی اختصاصی یا عمومی با پروا به در آهنگ مشتری به بهترین نحو ممکن بدست طراحان چیره دست شرکت طراحی وبسایت در کرج در پلن سایت طراحی می شود که هر کدام بر خرج طراحی سایت تأثیر گذارند. به کارگیری امکانات پیشرفته و به روز در سایت شما مدیریت وب سایت را برای کارفرما آسان تر می کند ضمن اینکه باعث پایدار گذاشتن کاربر در سایت شما می گردد و مسلما” چیزی با ارزش تر از جذب کاربران نیست! گروه طراحی سایت پلن سایت آماده ی طراحی سایت ارزان در کرج با امکانات بی اندازه می باشد.

مزایای طراحی سایت
آیا شما مدیر یک سوداگری هستید ولی تارنما ندارید؟ اگر پاسخ مثبت است، تقریبا می تاب گفت بازرگانی شما وجود ندارد! در این دنیای مدرن، تقریبا کل کسان در اینترنت به تعقیب اطلاعات هستند. اگر شما صاحب یک سوداگری هستید، نیازمند یک طراحی سایت برای برقراری بستگی بهتر و پیوسته با مشتریان خود هستید. ترقی چشمگیر فناوری و هجوم کاربران به سوی دنیای بی بی گمان اینترنت امری غیر قابل انکار است. این ایام بازار تبلیغات در فضای مجازی بسیار داغ است که از این میان، یک طراحی سایت چیره دست روشی پسندیده برای تبلیغات صاحبان سوداگری و ارائه ی محصولاتشان به مشتریان است.
پلن سایت، کمپانی طراح سایت در کرج با امکانات به روز ضمن خرج طراحی سایت مناسب حاضر ی اتمام انواع سفارشات طراحی سایت کرج و سراسر جهان می باشد. طراحی سایت ارزان در کرج با کیفیت بالا را تنها از پلن سایت بخواهید. با تماشا ی نمونه کارها و تعرفه طراحی وب سایت کرج شرکت پلن سایت به درستی مطالب این نوشته پی خواهید برد.

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت در کرج
گروه مهندسی پلن سایت در مقوله طراحی سایت کرج امکاناتی ارائه خواهد داد که مختص مشتری بوده الی بتواند نیازهای بیننده خویش را پاسخگو باشد و در نتایج گوگل در رتبه های بالای جستجو پیمان گیرند . گروه پلن سایت،طراحی وبسایت در کرج را به طور هدفمند پایه گذاری کرده است الی طریق های کسب و کارهای سنتی و قدیمی را به سطح جدیدی پیشروی کردن دهد .
پلن سایت گروهطراحی سایت ارزان در کرج در همه ی گویه ها و برای همه ی سلیقه ها آماده ی ارائه طراحی سایت چیره دست می باشد.. هزینه طراحی سایت مناسب ضمن کیفیت بالای سایت دو فاکتور مورد توجه کارفرمایان است که می توانید با پلن سایت به این مهم به آسانی دست یابید! از مزایای طراحی تارنما کرج می نا به موارد پایین اشاره کرد:

• ایده های نو
• افزایش مشتریان
• مقرون به صرفه بودن
• دسترسی به اطلاعات پسین برای مشتریان
کیفیت بالا در طراحی وب سایت کرج ، نخستین قصد پلن سایت
طراحی سایت در کرج با کیفیت پایین، صدمات زیادی را به کسب و کار شما وارد خواهد کرد پس با پروا به این مطلب باید برای خرید و راه اندازی سایت به گروههای کارآزموده در زمینهطراحی سایت مراجعه شود که گروه پلن سایت از کل جهات آماده ارائه خدمات به هموطنان ارجمند می باشد.
یکی از مشکلاتی که مشتریان با آن روبرو می شوند ، پشتیبانی لاغر کمپانی های طراحی سایت کرج است. خرج طراحی سایت برای حمایت به گونه خدمات وابسته است. گروه مهندسی طراحی سایت پلن سایت خدمات پشتیبانی فنی را یکسال به صورت مجانی در گزین کردن مشتریان پیمان می دهد. پلن سایت گروه طراحی سایت ارزان در کرج ، در همه ی مراحل پروژه به اتفاق شماست!

 

پلن سایت – دپارتمان مجازی تعلیم طراحی تارنما در کرج
تجربه تغییر ناپذیر کرده است که حضور فیزیکی در کلاس محدودیتهایی از آنگونه هزینه رفت و آمد، اجبار به حضور در یه مکان، الودگی هوا به جهت تردد، اتلاف مدت زمان برای رسیدن به مکان آموزشگاه، اجبار به اموزش در موعد و مکانی خاص را به تعقیب دارد به همین جهت کسان با گذشت زمان تمایل اکثریت به کلاسهای مجازی پیدا کردند الی با برهم شکستن همگی این محدودیتها بتوانند بالاترین بازدهی را در یادگیری دشاته باشند. به همین جهت پلن سایت تصمیم به ضبط فیلم های آموزشی طراحی سایت گرفت الی شما بتوانید در هر سررسید و مکانی که آمادگی دارید آغاز به یادگیری طراحی سایت نمایید. گفتنی است که این فیلم های آموزشی به چهره رایگان در کمر بستن شما قرار خواهد گرفت. بعضی از این آموزشها در همین سایت موجود است ولی جهت تماشا فیلم های اغلب به سایت https://abanweb.net مراجعه نمایید.
آدرس:کرج، چهارراه طالقانی
شماره تماس: 02632241381

----------------------------------------------------------

طراحان وب - آموزشگاه طراحی سایت در کرج
آموزش طراحی سایت در کرج

یک کلاس آموزشی سودمند و کاربردی می تواند شما را به سمت اینکه یک کارآزموده در مقوله ی کاری مشخصی شوید یاری کند. ولی همان طور که می دانید خیلی از کلاسها کاربردی نیست و مسائلی در آن آموزش داده می شود که در کتابها و اینترنت نیز هستی دارند. شما باید بدنبال کلاس آموزشی ای باشید که بتواند مسائل روز باره احتیاج به علم مورد عقیده را به شما یاد دهد. در زمینه ی طراحی سایت مفتخریم اعلام نماییم شرکت طراحی سایت در کرج طراحان وب هر ساله در طی یک یا دو مرحله کلاس های آموزشی کاملا کاربردی در گویه ی طراحی وب سایت برگزار می کند. شما می توانید با حضور در این کلاسها همگی مواردی که یک طراح سایت بدان دربایستن دارد را توسط آورید.

کارگاه آموزش طراحی وب در کرج
شرکت طراحان وب برگزار کننده کارگاه تعلیم طراحی وب در کرج برای علاقه مندان به این گستره می باشد. کارگاه تعلیم طراحی وب حاوی مفاهیم ایجاد و طراحی سایت از 0 الی 100 با زبان های html، css , php می باشد.
کسانی هم که اطلاعات برنامه نویسی پایینی دارند و یا علاقه مند به شغل کدنویسی نیستند می توانند در کلاس آموزش طراحی سایت در کرج با وردپرس کمپانی نمایند و بدون به کارگیری کد نویسی و مفاهیم تخصصی رشته کامپیوتر اقدام به ایجاد و طراحی سایت نمایند.
برای اطلاع از وضعیت و شرایط برگذاری کارگاه های آموزشی طراحان وب پیوسته مطلب را تعقیب نمایید.

چه مفاهیمی را در کارگاه آموزشی طراحان وب یاد خواهیم گرفت؟
شهروندان کرجی عزیزی که از قبل اطلاعات اندکی از زبان های برنامه نویسی و طراحی صفحات سایت داشته اند با حضور در کارگاه آموزشی طراحان وب می توانند بصورت کاربردی و پروژه محور پیاده سازی طراحی سایت را از نخست الی منتهی یاد بگیرند.
زبان برنامه نویسی مورد بهره‌گیری در کارگاه، زبان پر طرفدار php بوده که با آن بدون هیچ محدودیتی می توانید گونه ها وب سایت ها را پیاده سازی نمایید. در طراحی و نشانه گذاری متن هم همان طور که می دانید از زبان های html و css سهم گرفته می شود.
در نخست بصورت تئوری آموزش و تذکر مفاهیم زبان های نشانه گذاری را خواهیم داشت که اگر اطلاعات چندی در این باره از قبل داشته باشید سریعا به آن مسلط خواهید شد.

پس از گذراندن مراحل طراحی ظاهر سایت به سراغ برنامه نویسی ساخت یافته خواهیم رفت الی آشنایی با زبان php را برای شاگردان داشته باشیم؛ سپس مرحله پسین آموزشی کارگاه ، که طراحی سایت شی گراست را شروع خواهیم کرد بعد از گذراندن این مرحله، تحت پروژه یک تارنما فروشگاهی کامل را با هم طراحی می کنیم.

علاوه بر برگزاری کارگاه ، استخدام کارآموز طراحی سایت در کرج هم از خدمات آموزشی طراحان وب است.

آموزش طراحی سایت در کرج با بهترین رویکرد آموزشی
شرایط ثبت اسم در کارگاه آموزشی
• داشتن اطلاعات حداقلی درباره برنامه نویسی سایت
• آشنایی با زبان های html و css
• شرایط سنی بین 19 تا 29 سال
• سکونت در کرج

مفاهیم ثانویه آموزشی در طراحی سایت
در کناره ذکر مطالب طراحی و پیاده سازی سایت مفاهیمی در خصوص هاست و پهنه جهت آپلود کردن درست وب سایت و بعد از بهینه سازی ساختار و سئو محتوا را خواهیم داشت که با احساس این موارد شما یک طراح سایت حرفه ای خواهید شد.

ثبت نام دوره های آموزش طراحی تارنما در کرج
دوره های طراحی سایت ما در کرج
• دوره ی HTML , CSS , JAVASCRIPT
• دوره ی تعلیم شغل با بوت استرپ
• دوره ی کسب درآمد از بوت استرپ و HTML , CSS
• دوره ی برنامه نویسی وب به زبان PHP و MYSQL

زمان و محیط‌ برگزاری کارگاه در کرج
کارگاه تعلیم طراحی سایت در کرج از 8 صبح تا 1 ظهر در روز های 5 شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و مکان آن در کرج جهانشهر، خیابان کسری، کوچه نژاد فلاح، ساختمان مروارید خواهد بود که بعد از ثبت اسم در دوره فراخوان های شروع آن به آگاهی شما خواهد رسید.

----------------------------------------------------------

کارنا وب - آموزشگاه طراحی سایت در کرج
آموزشگاه طراحی سایت در کرج

اولین دوره آموزشی طراحی سایت ، 100 درصد عملی و پروژه محور را می توانید با کارناوب تجربه کنید .
اگر تا به حال طراحی سایت انجام نداده اید و می خواهید وارد بازار شغل شوید و یا یک تارنما برای خودتان طراحی کنید ، ما می توانیم این گذرگاه را برای شما مفتوح نماییم . شما با شرکت در دوره آموزشی طراحی سایت یک پروژه را صفر لغایت صد طراحی می کنید و در بستر اینترنت پیمان می دهید الی همه شغل شما را مشاهده کنند. پروژه محور بودن تعلیم طراحی سایت ، مهمترین تقسیم آموزشی ما می باشد .
مهم نیست که شما الی کنون طراحی سایت انجام دیتا اید یا نه ، مهم این است که شما ذهنی خلاق و هوش نکوداشتن داشته باشید و اصول برنامه نویسی را بدانید ، الی بتوانید مسائل را به بهترین شکل حل کنید . دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت پر از صورت مسئله های حل نشده است ، که شما باید آن ها را حل کنید ، در صورتیکه از خودتان مطمئن هستید ما به شما گذرگاه بازار کار را اثر خواهیم داد.
کلاس آموزشی طراحی سایت ، در کرج اتمام خواهد شد.

مزایای آموزش طراحی سایت پروژه محور
در محیط شرکت شغل می کنید نه آموزشگاه
شمار افراد پذیرفته شده حداکثر 4 نفر می باشد و شما مشکلاتتان را ذکر خواهید کرد.
با دشواری ها و موانع حقیقی مقابل خواهید شد .
پروژه شما کاملا اجرایی بر روی اینترنت پیمان خواهد گرفت .
نمره نمی گیرید بلکه خروجی کارتان را مشاهده می کنید .
امکان برگزاری کلاس خصوصی آموزش طراحی سایت هستی دارد.

شرایط استجابت دانشجو
داشتن دلیل بسیار بالا جهت یادگیری
آشنا با مفاهیم پایه برنامه نویسی
علاقمند به پیرامون اینترنت و وب
گذراندن آزمون آزمایش هوش

تعریف گونه ها پروژه نسبت به سطح شما
آموزش طراحی سایت ساده برای سطوح تازه کار
تعلیم طراحی سایت شخصی برای سطوح مبتدی
آموزش طراحی سایت شرکتی برای سطوح متوسط
آموزش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای سطوح حرفه ای

تکنولوژی هایی که تعلیم داده می شود
Asp.net Webform
Asp.net MVC
SQL Server
CSS3
HTML5

برخی از اطلاعاتی که شما در دوره های آموزشی طراحی سایت کسب می کنید .
نمایش اسلایدر در صفحه اصلی
صفحه در ارتباط با ما و تماس با ما باقابلیت نمایش نقشه گوگل
ارسال ایمیل از راه فرم تماس با ما توسط کاربر
نمایش آخرین خبرها
نمایش پسینیان محصولات
نمایش جزئیات اخبار - نوشتار با امکان نظر دادن و تائید آن توسط مدیریت

و شما یاد می‌گیرید که :
چگونه از Html و css و js کاربرد کنید
چگونه از کتابخانه jquery کاربرد کنید .
چگونه وب‌سایت خود را توسط Bootstrap ریسپانسیو طراحی کنید
چگونه باید فایل های html را به صفحات پویا aspx تبدیل کنید .
چگونه با masterpage به‌خوبی کارکنید.
چگونه باید از کنترل‌های asp.net کاربرد کنید .
چگونه باید از ajax کاربرد کرد .
چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
چگونه اطلاعات را در بانک اطلاعاتی ذخیره و به مدل‌های مختلف نمایش دهید .
چگونه سایت را در دامین موردنظر آپلود کنیم و به نمایش کل دربیاوریم

----------------------------------------------------------

نونگار – آموزشگاه طراحی سایت در کرج
افراد بسیاری در کرج و ایالت البرز به پیگیری یادگیری طراحی سایت می باشند. آموزش طراحی سایت در کرج در کمپانی ها و بنیاد-نهاد-سازمان های مختلف اتمام می گیرد ولی کماکان افراد زیادی به نونگار مراجعه می کنند و درخواست حضور در کلاس های تعلیم طراحی سایت نونگار دارند. تعلیم طراحی سایت کرج برای نونگار با توجه به هستی دفتر مرکزی و کلاس های مجهز آموزشی در طهران محدودیت هایی دارد ولی با این حال در کوشش هستیم لغایت در چهره تکمیل ظزفیت و یا درخواست گروهی و یا شرکتی برای آموزش طراحی سایت کرجاقدام به برگزاری این کلاس ها نماییم. در حال حاضر کلاس های گوناگون آموزش طراحی سایت در کرج بدست نونگار در دفتر مرکزی دایر می باشد.

اهمیت تعلیم طراحی سایت در کرج
تعداد زیادی مخاطب و مشتری و شرکت های تعلیم طراحی سایت در کرج هستند که اعلام نیاز می کنند و نیز کسب و کارهایی که نیازمند یک طراحی سایت به چهره مقاوم برای پشتیبانی سایت خویش می باشند باعث می شود افراد و فارغ التحصیلان دانشگاهی به پیگیری تکاپو در این عرصه باشند. ولی طراحی سایت در دانشگاه به صورت تخصصی تدریس نمی گردد و نیازمند کار در پیرامون عملی و یادگیری تجارب اساتید این دامنه می باشد. کما اینکه یک کارشناس در تعلیم طراحی سایت در کرج باید علاوه بر کد نویسی با سئو سایت کرج و نیز گرافیک و ... نیز آشنایی مختصری پیدا کند.

بازار شغل طراحی سایت در کرج
در مطالب بالا نیز اشاره نمودیم که امروزه در دامنه های مختلف هم کمپانی های دولتی و هم خصوصی و هم کسب و کارهای مختلف نیازمند به کارگیری خبره طراحی سایت می باشند و همین اهمیت آموزش طراحی سایت در کرج و نیز بازار کار آن را مشخص می کند. کمتر طراح سایتی در حال آماده بدون پیشه است و چه بسا مشکل میزان درآمد در شهرهای مختلف است و این مشکل که تمرکز بر روی طراحی سایت در پایتخت و شهرهای کبیر است. آموزش طراحی سایت در کرج باعث می شود نیروهای دانشگاهی بتوانند در پیرامون عملی آمادگی و تجربه کافی را برای حضور در بازار شغل به دست بیاورند.

قیمت تعلیم طراحی سایت در کرج
مورد دیگری که در تعلیم طراحی سایت در کرج مهم است خرج این کلاس ها می باشد. در برخی از سایت ها می نا اطلاعیه های تشکیل کلاس ها آموزش طراحی سایت کرج را رویت که با بها های غیر واقع بینانه ارائه می شود و احتمالاً موضوع نگران کننده تر عدم استفاده از کادر مجرب برای تعلیم می باشد. نونگار به عنوان باستانی ترین و بزرگترین کمپانی طراحی سایت کشور فضای مناسب آموزشی به چهره تفکیک شده و مجهز به تمامی امکانات مورد دربایستن برای تعلیم طراحی سایت اعم از php، seo ، html و غیره را تدارک دیده است. همچنین کارآموزان می توانند از کم و بیش در محیط تجربی و کاری پیمان گرفته و توانایی های خود را بعد از دوره آموزش طراحی سایت در کرج محک بزنند.

----------------------------------------------------------

گروپ دیزاین – آموزشگاه طراحی سایت در کرج
کارگاه طراحی سایت در کرج

امروز یکی از بهترین پهنه های فعالیت در بازار کار برای دانش آموختگان دانشگاهی، فعالیت در حوزه تولید نرم اسباب می باشد. برای همین شما می توانید با یک برنامه ریزی اختصار مدت خویش را برای ورود به بازار کار تولید نرم اسباب آماده نمائید. شما می توانید برای این کارها برنامه ریزی های متفاوتی داشته باشید. شروع مطالعه و یادگیری برنامه نویسی بدست خود شما و از منابع اینترنت و کتاب های آموزشی و یا کمپانی در کلاس های تعلیم برنامه نویسی. هر کدام از اینها مزایا و معایبی از نظر مدت موعد یادگیری و کیفیت یادگیری برای شما دارد. برگزیدن سوم استفاده از کلاس های خصوصی برنامه نویسی می باشد که مزایای گزیده تر خود را خواهد داشت. از دسته تدریس با منظور یادگیری شخص شما و با پروا به میزان پیشرفت و یادگیری شما و وانگهی آموزش جامع و کامل از مباحث ابتدایی الی مباحث مترقی تولید نرم افزار.

برای یادگیری هدفمند و بهتر ما امکان برگزاری کلاس های خصوصی برنامه نویسی را برای متقاضیان آموزش برنامه نویسی به صورت مترقی و هدفمند حاضر نموده ایم. شما می توانید برنامه نویسی چیره دست را کناره اساتید کارآزموده فرا بگیرید و در سررسید کوتاهی به یک برنامه نویس چیره دست و توانمند تبدیل شوید.
در صورتی که شما هدف یادگیری مطالب خاصی را داشته باشید همان مطالب به شما آموزش داده خواهد شد و در صورتیکه قصد شما یادگیری برنامه نویسی و ورود به بازار کار و یا پیاده سازی یک ایده باشد، آغاز توانمندی های شما حساب شده می شود و بر بر اساس آن یک برنامه آموزشی در پسندیدن شما قرار می گیرد.
شما با گذراندن این ادوار میتوانید حضور پر رنگ تری در این فضا داشته باشید و از خدمات و مزایای این تقسیم استفاده کنید.این دوره ها برای تمامی علاقه مندان به طراحی سایت پسندیده است و در طول دوره از ۰ لغایت ۱۰۰ پیشه را یاد خواهید گرفت.
دوره های تخصصی مشابه طراحی سایت از جمله مواردی است که میتوانید به صورت تخصصی فرابگیرید و به سرعت وارد بازار شغل شوید.

ویژگی های ممتاز کننده آموزشگاه گروپ دیزاین
• پوشش تمام سیلابس ها : استاد در درازا دوره معین تمام مباحث ذکر شده بدست آموزشگاه را تدریس میکند.
• مدرک معتبر: بعد از پایان دوره علاوه بر مدرک آموزشگاهی شما آماده گرفتن مدرک فنی و چیره دست خواهید شد.
• آموزش سلیس و روان: تعلیم ها به صورت گام به گام و به چهره ساده ذکر میشوند و لغایت آخر دوره تمامی مباحث را فرا میگیرید.
• ضبط صدای مدرس: پایان هر جلسه صدای ضبط شده آموزگار به شما ارائه میشود.
• تعلیم های طراحی سایت کمپانی گروپ دیزاین بیشتر در زمینه آموزش طراحی سایت وردپرس و جوملا است که بدست کادر کارشناسان کامپیوتر ما به صورت روزانه در تقسیم تعلیم طراحی سایت درج میشود که شما میتوانید با دنبال کردن این سایت نسبت به طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا نظیر سیستم وردپرس آشنا شده و سایت هایی با قابلیت های راه اندازی سریع را فرا بگیرید.

آموزش طراحی سایت وردپرس در کرج
همشهریان کرجی که خواهان یادگرفتن سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند میتوانند از تقسیم تعلیم وردپرس شرکت گروپ دیزاین این دسته را تعقیب کنند و با پروا به اینکه کمپانی گروپ دیزاین یک شرکت طراحی سایت است میتواند شما را درباره این تعلیم ها بهتر از سایر سایت های آموزشی ارشاد کند و این تعلیم ها به بازبینی موعد اغلب هم خواهد شد.

• طراحی سایت با وردپرس
در ابتدای پیشه بهتر است در گویه وردپرس یکسری توضیحاتی ذکر شود لغایت دوستانی که نسبت به این موضوع اطلاعات چندانی ندارند اخطار پیدا کنند.

• تعلیم وردپرس در کرج
• وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن بازاست که بدست گروهی از برنامه نویسان در اقصی نقاط دنیا حمایت و پشتیبانی میشود و این سیستم به علت Open Sourceبودن کدهای آن از نظر امنیتی ذیل سوال است و یک عیب بزرگ وردپرس را میتوان همین سوژه دانست البته دائم این جستار عیب خوانده نمیشود و وردپرس به دلیل همین متن باز بودن کدها, حائز افزونه ها و پلاگین های متعددی است که این متن باز بودن مایه به هستی آمدن همین تعدُد افزونه ها شده است.
• افزونه های مختلفی برای سیستم وردپرس بدست شرکتها و اشخاص مختلفی نوشته شرکت طراحی سایت در شهر کرج شده اند که وجود این افزونه ها بدون متن باز بودن وردپرس امکان پذیر نبود.
• در بعضی مواقع که شرکتی میخواهد به چهره فورس و در مدت سررسید کوتاهی یک سایت داشته باشد تاسیس یک وب سایت از راه سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس گزینه زیاد مناسبی است.
• وردپرس بر پایه زبان PHPنوشته شده است و قدرتمند بودن وردپرس را میتوان به علت به کارگیری زبان PHP دانست سایت های بی شماری در عالم برپایه زبان PHPراه اندازی شده اند و جز کامیاب ترین سایت ها پیمان دارند.
• امروزه طراحی وب سایت به یگانه از شغل های خوب تبدیل شده است و برای کسانی که سر رشته ای از رایانه دارند مطمئنا جالب می باشد .بازدید کننده ی گرامی اگر زنجیره ی تحصیلی شما در شاخه ی علوم رایانه و یا IT می باشد ، و علاقه مند به یادگیری طراحی صفحات وب هستید ، برای آموزش طراحی سایت در کرج می توانید از همین اکنون که اقدام نمایید .اگر ساکن شهر کرج هستید ، آموزشگاه های زیادی در سطح شهر هستی دارند که دوره های آموزشی را برگزار می کنند و می توانید با کمی رسیدگی یکی از بهترین ها را شناسایی و در کلاس های آموزش طراحی سایت در کرج و در جایی نزدیک به محل سکونت خویش ثبت نام نمایید . با حضور در یک آموزشگاه طراحی وب سایت در کرج و سهم مندی از کلاس های ترمیک می توانید مطالب اولیه طراحی وب را بیاموزید اما مسئله ای که در اینجا وجود دارد این است که در آموزشگاه ها مطالب اغلب به چهره تئوریک ذکر شده و مدت سررسید یادگیری شما نیز بیشتر خواهد شد . اگر قصد شما از یادگیری ورود به بازار کار و چشم وهمچشمی در این گویه می باشد بعد بی گمان بیچارگی به افزایش چیرگی های خویش و نیز کسب تجربه در این زمینه ی کاری دارید بعد ما برای شما توصیه اخص ای داریم :
برای یادگیری و آموزش طراحی سایت در کرج به شرکت گروپ دیزاین مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر در موردآموزش طراحی سایت در کرج بدست کمپانی گروپ دیزاین می توانید از طریق لینک پایین اقدام نمایید .
• کمپانی گروپ دیزاین به کسانی که تحت عنوان کاراموز طراحی وب سایت به این شرکت مراجعه می نمایند ، نحوه ی طراحی وب با وردپرس را تعلیم خواهد عدل . در این دوره ی کارآموزی طراحی سایت داینامیک با استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را خواهید آموخت . هم چنین در سرانجام دوره توانا خواهید بود که قالب گرافیکی مد نظر خویش را برای وردپرس طراحی و آپلود نمایید .
علاقه مندان عزیز ، برای تعلیم طراحی سایت در کرج ، کمپانی گروپ دیزاین را به خاطر بسپارید .

----------------------------------------------------------

منسیکس - تعلیم طراحی سایت در کرج
در عالم امروزین امروز طراحی سایت احد از نیازهای ضروری هر فرد محسوب میشود اگر تاکنون طراحی سایت در کرج انجام نداده اید و میخواهید به تازگی شروع کنید می توانید به مطالب تعلیم طراحی تارنما در کرج که بیچارگی شما را در مقوله طراحی سایت برطرف می سازد مراجعه کنید.در ریشه-بن-بیخ آموزش طراحی سایت امری ساده است و مهم نیست که شما تاکنون طراحی سایت انجام داده اید یا خیر ، مهم این است که شما ذهنی خلاق و هوش نکویی داشته و اصول برنامه نویسی را بدانید، تابه بهترین شکل بتوانید مسائل را حل کنید .

سایت های تعلیم طراحی سایت در کرج
شاید به جرات بتوان گفت که بهترین روش آموزش طراحی تارنما در کرج همین طریق میباشد زیرا مطالب آموزش طراحی سایت معمولا بروز می باشند و در تارنما ها می توانید پسینیان فناوری ها را در زمینه وب بیابید و همچنین دسترسی آن ساده و مجانی است. برای این کارمقالات سایتهای آموزش طراحی تارنما در کرج را مکشوف و آنها را مطالعه کنید.

کلاس های تعلیم طراحی سایت در کرج
آموزش طراحی سایت در کلاس های آموزشی چه بسا نتیجه چندانی دربرنخواهد داشت، زیرا مایه می شود شما در آموزش های پدران خویش وابسته به استاد باشید ولی اگر به هر دلیلی با توجه به روحیات خود می توانید در کلاس های آموزشی معتبر شرکت نمایید. این پیشه را با پرس و جو از رفقا و آشنایان انجام دهید.

کتاب های تعلیم طراحی سایت در کرج
آموزش طراحی وبسایت در کرج از طریق کتاب باعث می شود شما برای یادگیری های موارد به آموزگار خویش متکی نبوده و موارد را از کتاب به راحتی تعلیم ببینید. کتابهای مختلفی در گویه های مختلف تعلیم طراحی وبسایت وجود دارند. در هر موردی بهترین کتاب را از راه پرس و جو از آشنایان و گشت و گذار در اینترنت جاسازی کرده و پیشه آموزش طراحی وب سایت را آغاز کنید.

 

----------------------------------------------------------

تیام - تعلیم طراحی سایت در کرج
کلاس خصوصی طراحی سایت در کرج

امروزه طراحی وب سایت به یکی از پیشه های خوب تبدیل شده است و برای کسانی که راز دودمان ای از رایانه دارند مطمئنا جالب می باشد .بازدید کننده ی محترم اگر زنجیره ی تحصیلی شما در شاخه ی علوم رایانه و یا IT می باشد ، و علاقه مند به یادگیری طراحی صفحات وب هستید ، برای تعلیم طراحی سایت در کرج می توانید از همین اکنون اقدام نمایید .اگر ساکن شهر کرج هستید ، آموزشگاه های زیادی در سطح شهر هستی دارند که دوره های آموزشی را برگزار می کنند و می توانید با کمی بررسی یکی از بهترین ها را معرفی و در کلاس های آموزش طراحی سایت در کرج و در جایی تقریبا به محل سکونت خود ثبت اسم نمایید . با حضور در یک آموزشگاه طراحی تارنما در کرج و بهره مندی از کلاس های ترمیک می توانید مطالب اولیه طراحی وب را بیاموزید ولی مسئله ای که در اینجا هستی دارد این است که در آموزشگاه ها مطالب اغلب به چهره تئوریک بیان شده و مدت موعد یادگیری شما نیز بیشتر خواهد شد . اگر منظور شما از یادگیری ورود به بازار شغل و چشم وهمچشمی در این مقوله می باشد پس بی گمان بیچارگی به افزایش مهارت های خود و نیز کسب تجربه در این گویه ی کاری دارید پس ما برای شما پیشنهاد اخص ای داریم :
برای یادگیری و آموزش طراحی سایت در کرج به شرکت تیام رایان بستگی مراجعه نمایید.

کارآموز طراحی وب سایت در کرج
شرکت ما ، با ارائه ی دوره های مجانی کارآموزی در این گویه شما را همراهی می نماید و در مدت زمان کوتاه می توانید مطالب پایه طراحی وب سایت را بیاموزید و حتی پس از کمی تمرین و ممارست قالب دلخواه خویش را طراحی نمایید

طراحی سایت وردپرس و آموزش طراحی سایت در کرج
شرکت تیام رایان وابستگی به کسانی که تحت عنوان کاراموز طراحی تارنما به این کمپانی مراجعه می نمایند ، نحوه ی طراحی وب با وردپرس را تعلیم خواهد داد . در این دوره ی کارآموزی طراحی سایت داینامیک با استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را خواهید آموخت . هم چنین در واپسین،انجام دوره قادر خواهید بود که قالب گرافیکی دلخواه خود را برای وردپرس طراحی و آپلود نمایید .
علاقه مندان عزیز ، برای تعلیم طراحی سایت در کرج ، شرکت تیام رایان پیوستگی را به خاطر بسپارید .

 

----------------------------------------------------------

سئو تاپ کرج- آموزش طراحی سایت در کرج
برای طراحی یک سایت موفق، همانند تمام کارهای روزمره دیگر، احتیاج به ابزارهایی می باشد. طراحی وب سایت، عمدتا به دو تقدیر دسته می شود. قسمتی از آن، طراحی فایل های گرافیکی مورد نیاز برای پوسته سایت و سایر المان باره نیاز در سایت می باشد و سرنوشت سایر طراحی، مربوط به برنامه نویسی و چیدمان کدهای HTML و دیگر کدهای باره احتیاج در طراحی سایت می باشد.
به ذکر دیگر، طراحی سایت، شامل طراحی و برنامه نویسی می باشد. برای این هدف نیز، شخص طراح، دست کم باید از دو نرم اسباب متفاوت در طراحی سایت کاربرد نماید.

نرم افزارهای مورد بیچارگی طراحی فایلهای گرافیکی
چنانچه شما با طراحی گرافیکی آشنایی مختصری داشته باشید حتما بعضی از اسمها همانند Photoshop، CorelDraw، Adobe Illustrator، PaintShop Pro، FireWorks و غیره، برایتان آشنا می باشند. اینها بعضی از نرم ادوات و مهمترین نرم افزارهایی می باشند که در طراحی فایلهای گرافیکی در یک وب سایت، باره بهره‌گیری قرار می گیرند. توجه به این نکته داشته باشید که لزوما دلیلی وجود ندارد تا یک طراح، بر تمامی این نرم ادوات چیرگی داشته باشد و یا آنکه همگی این نرم ابزارها در طراحی یک وب سایت، می بایست مورد استفاده پیمان گیرند. بلکه به کارگیری گرد از آنها، معمولا می تواند کار را به آخر الامر برساند.

نرم افزارهای مورد بیچارگی در برنامه نویسی صفحات اینترنتی
وقتی گفتگو از برنامه نویسی می شود، تجربه اثر داده است که معمولا ملت نه تنها رغبت زیادی از خویش اثر نمی دهند، بلکه حتی از آن گریزان هستند. عموما برنامه نویسان حرفه ای، والده زادی و ژنتیکی برنامه نویس هستند. آنها طرز تفکری دارند که زیاد مانند به کَرویز کامپیوتری و کدهای برنامه نویسی می باشد و این مهارت و علاقه، چیزی نیست که اکتسابی توسط آمده باشد بلکه در ذات یک برنامه نویس حرفه ای ار بطن زایش قرار داشته است – همانند نقاشی که با دانشگاه رفتن، نمی تواند هنر کسب کند. هنر ذاتی است و کلاسهای دانشگاهی، فقط یک تقویت کننده برای استعدادهای یک هنرمند می باشد.
در هرحال، به بحث اصلی مفتوح می گردیم. نرم افزارهای مورد احتیاج برای برنامه نویسی کدهای مورد دربایستن در یک طراحی تارنما شامل موارد زیر می باشد:
• DreamWeaver
• FrontPage
• VisualStudio
اینها مهمترین نرم افزارهای باره نیاز در کد نویسی برای طراحی تارنما هستند. در مجموع، چه بسا بتوان گفت که نرم افزارهای زیاد دیگری نیز وجود دارند که در فرمایش کد نویسی سایت کمک بزرگی برای یک طراح می باشند ولی کوشش ما بر آن بود تا مهمترین و مرسوم ترین آنها را فهرست نماییم.
کرج تاپ حاضر است در مقوله تالیف و ترجمه مقاله در زمینه طراحی سایت با متخصصان تعامل نماید.

آموزش و کلاس طراحی تارنما در کرج (خصوصی و نیمه خصوصی)
با توجه به احتیاج علاقه مندان طراحی سایت در کرج ، نسبت به تاسیس دوره های آموزش خصوصی و نیم خصوصی طراحی وب سایت در کرج خواهیم نمود.
با پروا به اینکه تعلیم کاربردی و واقعی طراحی سایت حین سپریدن پیشه و کارآموزی شدنی میباشد ، شیوه تدریس در این مقوله با مدل کلاسیک تعلیم در آموزشگاه های مربوطه متفاوت خواهد بود.
این روش تند و راحت بوده و بصورت پروژه ای میباشد و حداقل میزان یادگیری کد نویسی را به همراه دارد در ضمن پافشاری اغلب دارد بر روی گرافیک و نحوه ورود متن بصورت ساده به طراحی و اینکه چگونه یک سایت بالا رسول میشود و بوجود میاید.
با ما در تماس باشید الی از قیمت ، تعرفه و هزینه کلاسهای تعلیم خصوصی طراحی سایت در کرج اطلاعات اکثریت در برگزیدن شما دانشجویان محترم قرار دهیم.

قیمت طراحی سایت چیره دست در کرج
طراحی سایت می تواند با استفاده از وردپرس یا جوملا نیز انجام بگیرد که در اینصورت علی رقم آنکه قیمت طراحی ارزان تر تمام می شود ولی محدودیتهایی نیز دارد ولی در عوض تعلیم روش استفاده از سایت کمک می کند لغایت فرد بدون دربایستن به شخص سوم بتواند سایت را مدیریت کند و مطابق میلش آن را گردانیدن کند.
قیمت طراحی سایت در کرج چگونه است؟ هزینه طراحی سایت در کرج به چه چیز هایی بستگی دارد؟ بها طراحی سایت در کرج به چه چهره محاسبه می شود؟طراحی سایت در کرج بصورت مجانی شدنی است؟ طراحی سایت در کرج بصورت ارزان سپریدن میشود؟
شاید برای بسیاری از افراد که به دنبال کمپانی طراحی سایت در کرجهستند این سوال برایشان قبل آمده باشد که خرج طراحی سایت در کرج چقدر می شود؟ برای طراحی سایت در کرج تعرفه و قیمت واحدی وجود دارد ؟بر چه بنیادی می نا بها طراحی سایت در کرج را معین و مشخص کرد؟
طراحی سایت در کرج مثل بسیاری از کالا ها و خدمات دیگر دربرگیرنده تغییر و عدم استوار در بها گذاری ها می باشد. بها طراحی سایت در کرج به عوامل متفاوتی وابسته است که از این وسط سه شاخصه سرآمد اند:
• پهنای باند و قدرت سرور
• کیفیت و جذابیت گرافیک سایت در طراحی سایت
• طراحی سایت و الگوریتم بهینه و نوع برنامه نویسی
همانطور که در مقالات پیش برای قیمت طراحی سایت گفته شدطراحی سایت در کرج و راه اندازی آن نیز همانند طراحی لوگو و یا کاتالوگ بها و تعرفه مشخصی ندارد.
در ساده ترین بخش قیمت سفارش طراحی سایت در کرج به گونه کمپانی یا شخص پیمانکار بر میگردد که اصلا شما با شخص پروژه سایت خود را اتمام می دهید که هزینه کمتری پرداخت کنید و یا پیمان نامه خود را با شرکت می بندید؟
بخش عمده ای که در قیمت طراحی سایت در کرج بسیار پرتو گذار است،تصمیم گیری در مورد گزینش ساختار سایت است که از قالب های حاضر رایگان طراحی سایتاستفاده میکند و یا بصورت کاملا اختصاصی سایت از نخست طراحی میشود که بی گمان حالت دوم خرج و موعد بیشتری را برای طراحی سایت در بر میگیرد.
و یا اینکه فرمت اصلی سایت شما در چیست؟ آیا طراحی یک وب سایت فروشگاهی است؟ طراحی سایت شرکتی است؟ طراحی پرتال خبری است؟ طراحی وب اپلیکیشن است و یا یک تارنما شخصی است؟
تمام این موارد یکتا از علل تفاوت در بها طراحی سایت در کرج می باشد امروزه دیده می شود که ناسازگاری بها در طراحی سایت در کرج مشابه سایر نقاط زیاد زیاد شده است ولی نمی طاقت بها واحدی را برای آن تخمین زد اما تمام عوامل کارایی گذار در طراحی سایت در کرج در دسته ذیل آمده است.
• دامنه: تعرفه پهنه برای گونه ها متفاوت آن ( .ir, .com, .co, .tv ,…) و درونی و خارجی بودن پهنه متفاوت است.
• هاست: تعرفه این تقدیر طبق میزان و پهنای باند مورد نیاز سایت شما تعیین می شود.
• تامین امنیت وب سایت: این سرنوشت دربرگیرنده رسیدگی برنامه نویسی و هاست از نظر امنیتی و به روزرسانی های مورد دربایستن است.
• بهینه سازی و سئو سایت: در این سرنوشت کارآزموده سایت را بارگذاری کرده و از لحاظ رتبه ¬بندی آن را مورد رسیدگی قرار می دهد.
• طراحی گرافیکی: این تقدیر بسته به حرفه¬ای یا معمولی بودن گرافیک درخواستی از سوی شما و شمار دفعات ویرایش متغیر است.
• پشتیبانی: کمک به رفع مشکلات احتمالی سایت بعدها توسط گروه طراحی سایت در این تقسیم صورت می گیرد.
• گردآوری صفحات وب سایت: بخش های مختلف به عنوان یک جزء واحد به اسم سایت در این سرنوشت به هم متصل می گردند.
• کد نویسی: بسته به نوع اسکریپت ها و نرم افزارهای خاص، قیمت¬گذاری متفاوت داشته و به خصوص پرهزینه ترین بخش هر طراحی سایت است.

انتخاب نام دامنه
اولین مرحله گزینش اسم دامنه و پسوند آن میباشد که اسم های دامنه با توجه به هر پسوندی قیمتی متفاوت دارد.گستره پسوندهای گستره به چندی ناچیز اندک نمی شوند. پسوندهای خاصی از پهنه ها هستی دارد که احتمالاً شما با آنها آشنایی نداشته باشید .
برای آگاهی از بها متغیر پسوند حوزه ها و موجود بودن پسوند دامنه ی مورد عقیده خویش میتوانید ثبت گستره را در گوگل جستجو کنید.

خرید دامنه
انتخاب سرورمیزبانی وب
انتخاب سروری در اینترنت جهت نمایش اطلاعات و مطالب حاضر شده و طراحی شده یکتا دیگر از مراحل طراحی سایت است.

سرور اختصاصی
سرور مجازی
انتخاب هاست
سرویس میزبانی وب شامل سرویس های مختلفی است. هاست ها بسته به پهنای باند، شمار دیتابیس و غیره تفاوت بها دارند که بسته به بیچارگی سایت باید سرویس میزبانی متناسب را انتخاب کنید. چنانچه راز دودمان ای در این مقوله نداشته باشید مجموعه طراحی سایت اقدام به خرید هاست می کند.

انتخاب گونه سخیف طراحی سایت
مرحله بعدی حال باید انتخاب کنید که طراحی سایت خویش را به چه روشی می خواهید اتمام دهید؟ به کارگیری قالب های حاضر و بسته های باز و مجانی CMS یاطراحی سایت بصورت چیره دست و کاملا اختصاصی و بصورت سفارشی؟
استفاده از برنامه های آماده CMS ارزانتر و سریعتر هستند و طراحی سایت خیلی تندتر تمام میشود اما در طراحی سایت های اختصاصی هزینه سایت و سررسید راه اندازی و تولید آن بیشتر است.

هزینه طراحی سایت در کرج
تعرفه طراحی سایت در کرج

هزینه طراحی سایت در کرج و آماده کردن گرافیک سایت مرحله بعدی از شغل می باشد. اگر از برنامه های حاضر CMS و ارزان بها کاربرد می کنید که برای آنها هم طراحی و قالب گرافیک قبل فرض هستی دارند و هم می تاب بصورت خیلی ارزان گرافیک سایت را برای برنامه های آماده و ارزان قیمت خرید.
ولی در صورتیکه برایطراحی سایت خویش به سمت سایت های اختصاصی میروید باید با توجه به سخیف طراحی سایت و خواسته هایتان خرج بالاتری را پرداخت نمایید. زیرا اینکار زمانبر می باشد اما کیفیت سایت بالاتر است.

هزینه برنامه نویسی سایت
اگر به کارگیری قالب های حاضر را مد نظر خود قرار دیتا اید که چندی از امکانات و ماژول های این برنامه ها بصورت مجانی در اینترنت هستند(البته در صورتیکه نخواهید در سایت پیشه خاصی سپریدن دهید) و برنامه با خرج زیر در اینترنت وجود دارد ولی تعرفه مشخصی وجود ندارد.
اگر می خواهید به سایت بعنوان یک ابزار فروش و بازاریابی اندیشه کنید و متعلق به می خواهید کسب درآمد کنید و سایت بتواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد بهتر است که از طرح های آماده بهره‌گیری نکرده و بصورت سفارشی و اختصاصی طراحی سایت را انجام دهید.

بهینه سازی سایت
تاثیر سئو بر بها طراحی سایت

پس از طراحی سایت گرد از مهمترین تقسیم های هزینه برای طراحی سایت در کرج خرج بهینه سازی سایت می باشد.که این دسته نیز کاملا بصورت توافقی ، با پروا به حجم و اتساع سایت ، گزینش واژه ها کلیدی، بها ها متفاوت است. بهینه سازی ارگانیک تارنما به ازای کلید واژه های مورد عقیده کارفرما سپریدن میگیرد و اگر بخواهید بهینه سازی تبلیغات گوگل را به ازای کلیدواژه ای خاص سپریدن دهید میتوانید به تعرفه های ما مراجعه کنید.

قیمت طراحی سایت در کرج
قیمت یکتا از اصلی ترین فاکتورهای برگزیدن یک طراح سایت است. شما اگر بها متعادلی در طراحی سایت خویش ارائه دهید می توانید مشتریان زیادی را توسط آورید. البته به شرط آنکه پشتیبانی خوب و شغل خوب ارائه دهید. ما در پلن سایت کوشش می نماییم با ارائه قیمتهای مناسب در مقوله ی طراحی سایت خدمات مناسبی در این گویه به مشتریان ارائه دهیم.
قیمت طراحی سایت در کرج با توجه به نبود یک تعرفه ریزبین و مشخص یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار است که با چه هزینه اقدام به گرفتن این خدمات کرده و نتیجه مطلوب و بهینه را بدست آورند.

قیمت طراحی سایت در شرکت های کرج
شرکت های طراحی سایت در کرج هم با توجه به راهبرد های متفاوتی که در قبل می گیرند، بها گذاری های مختلفی هم برای خدمات خود در نظر می گیرند. تعرفه طراحی سایت در کرج با توجه به فاکتور های زیادی که در ارائه خدمات از جانب شرکت مربوطه به سپریدن می رسد محاسبه می شود.
در پایین منظور داریم چند فاکتور زیاد مهم و کارایی گذار در برآورد خرج طراحی سایت در کرج را خدمت شما شناسایی نماییم لغایت در روبرو استعلام بها از کمپانی های مختلف سوال های مهم را متعلق به ها پرسیده و تصمیم گیری حقیقت درباره تایید پروژه انجام دهید. البته در بالاتر یکسری عوامل ذکر شد که در این دسته به تفصیل روشنگری داده میشود.

• سیستم مدیریت محتوای سایت
یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در بها طراحی سایت همواره سیستم مدیریت محتوای سایت است.
بطور کلی سایت ها به دو دسته آماده و اختصاصی بخش می شوند.
سایت اختصاصی به وب سایتی گفته می شود که صفر تا صد توسط برنامه نویس و بطور ریزبین طبق خواسته کارفرما طراحی شده و هیچ محدودیتی در امکانات و نما آن هستی ندارد.
ولی در طراحی سایت حاضر که محبوب ترین و کامل ترین سیستم مدیریت محتوای آن وردپرس است، از سیستمی بهره گرفته می شود که از قبل طراحی شده و برای تقسیم اعظمی از وب سایت ها استجابت گوی احتیاج مشتری است چون روز به روز به امکانات آن اضافه می شود، استاندارد بوده و از پشتیبانی نیرومند از سوی تولید کننده سیستم برخوردار است.
با این وجود محدودیت هایی در طراحی سایت با قالب های حاضر وجود دارد که البته بعضی برنامه نویسان قادر به برطرف کردن آن ها هم هستند.
قیمت طراحی سایت در کرج با سیستم های حاضر طبیعتا پایین تر از سیستم های اختصاصی است.
________________________________________
طراحی سایت ارزان در کرج رهنمود ما برای کسب و کار های کوچک است.

طراحی سایت ارزان در کرج
________________________________________

• سهم گیری از گرافیک حرفه ای طراحی سایت
تصاویر تقسیم بسیار مهمی در طراحی وب سایت شما را ایفا می کنند. شرکت های مدرن برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان طراحان گرافیکی را به استخدام خود در می آورند لغایت تصاویر باره استفاده در سایت را بصورت اختصاصی برای مشتریان طراحی کنند.
در مواقعی هم با نظر کارفرما توصیه به تصویر برداری و عکاسی صنعتی برای کاربرد در درون سایت می شود که طبیعتا خرج جداگانه برای آن محاسبه می شود.

• طراحی سایت مطابق با رابط کاربری حرفه ای
یکی از بنیادی که قیمت طراحی سایت در کرج را زیاد مورد کارایی قرار می دهد. بر پای بست، مفاهیمی به نام ux/ui در مقالات طراحی سایت حرفه ای یاد می شود که اگر کمی در این باره مطالعه کنید رویت شما نسبت به طراحی سایت الی حدی تغییر خواهد کرد.
نتیجه رعایت کردن این اصول به راستی تبدیل کاربران شما به مشتری و پژوهنده کردن قصد اصلی شما از طراحی یک تارنما است که اجرایی کردن آن بیچارگی به یک طراح و گردآور چیره دست است که طبیعتا خرج آن بالا تر خواهد بود.

________________________________________

• شمار صفحات و حجم محتوایی وب سایت
یکی دیگر از عوامل زیاد مهم و کارایی گذار در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج شمار صفحات و حجم محتوای تارنما در دست طراح است.
طبیعی است سایتی که تنها چند صفحه کم با اطلاعات، عکس ها و عکس های محدود به سفارش می رسد موعد و انرژی اقلیت برای طراحی دربایستن دارد و قیمت آن پایین تر خواهد بود.

• بهینه سازی ساختار و محتوا
درصد زیادی از مشتریان طراحی سایت با منظور جذب مشتری و کسب رتبه های بالا اقدام به ایجاد سایت می کنند.
اگر این گویه از نظر هزینه ای کاملا جدا با طراحی سایت برآورد می شود ولی همان رعایت کردن اصول و استاندارد های سئو ( بهینه سازی سایت ) نیاز به یک متخصص و صرف انرژی و زمان دارد الی نتیجه دلخواه را بروز دهد از این جهت شرکت هایی که از همان آغاز بدون گرفتن هزینه سئو از ساختار استاندارد مبتنی بر قوانین گوگل در طراحی سایت بهره‌گیری می کنند، بها را اغلب در عقیده می گیرند.
در بعضی رقابت ها وسط کسب کار های ناچیز رقابت تر و کوچک، رعایت همین اصول مایه اخذ بازخوردی قابل قبول برای مشتری شده تا حدی که دیگر نیازی به هزینه برای او نیست.

________________________________________
جمع بندی
پنج فاکتور بالا کارایی گذار ترین عوامل در تعیین بها طراحی سایت در کرج هستند و با پروا به آن ها تعرفه از حدود 200 هزار تومان الی 30 میلیون تومان برای طراحی سایت بدست کمپانی های مختلف در عقیده گرفته می شود.
شما با توجه به دربایستن های اصلی خود در وبسایت مورد عقیده می توانید موارد پر اهمیت تر را در اولویت قرار دهید و با هزینه بهینه تر به بازخورد پسندیده دست پیدا کنید.

تعرفه طراحی سایت در کرج
هزینه طراحی سایت بسته به نوع سایت و امکانات مدنظر و وانگهی خدماتی که کمپانی ما می دهد برآورد می گردد. قیمت مهم است، اما باید درست و بجا و در جهت رسیدن به منظور کارفرما خرج شود. شما اگر اشتباه هزینه کنید، حتی ۱۰۰ هزار تومان هم ۱۰۰ هزار تومان است و آن را بعید ریخته اید. توصیه ما این است که پیش درآمد قبل از انجام هر کاری با متخصصین ما در این دامنه تماس بگیرید. اینکه هر کمپانی یا شخصی یک بها به شما ارائه می دهد احتمالاً شما را سردرگم کند که کدام شرکت یا فرد را گزینش کنید لغایت پیشه طراحی سایت شما را در کرج سپریدن دهد.
معمولا قیمتهای دیتا شده برای طراحی تارنما در کرج از ۲۰۰ هزار تومان آغاز شده و لغایت بالای 30 میلیون تومان خواهد رفت! این بازه نشان می دهد بازار قیمت و پیشه در طراحی سایت چقدر متفاوت است.
معمولا کسانی که تجربه ناچیز و مثال کارهای ضعیفی دارند قیمت های پایین، و کسانی که تجربه بالا و نمونه کارهای قوی دارند قیمت بالا می دهند. اما ما در این بازه سعی می نماییم تعادل را حفظ کرده و بهترین بها ها را برای داشتن یک سایت چیره دست به مشتریان بدهیم. در تخمین بها و زمان انجام طراحی وب سایت عواملی همچون نوع سایت که شرکتی باشد یا فروشگاهی، میزان پیشه سایت، روش پشتیبانی از سایت، دیزاین و طراحی ظاهری آن، کل در قیمت دادن تاثیر دارند. پس نمی طاقت بها واحد و معینی پیش از صحبت با شما مشخص کنیم.

کارآموز طراحی سایت در کرج کامپیوتر در کرج
استخدام کارآموز طراحی سایت در کرج
کارآموز به کسی گفته می شود که اطلاعاتی را در یک زمینه داشته باشد و برای کاربردی کردن آن اطلاعات پا به پهنه شغل می گذارد لغایت کاربرد مطالبی که فرا گرفته را ببیند. متاسفانه امروزه کل کارآموزی را با آموزش اشتباه می گیرند. در نخست این روشنگری را دادیم تا بدانید اگر هدف دارید به عنوان کارآموز وارد شرکتی شوید باید مطالب مورد نیاز در شغلی که قصد کارآموزی در آن را دارید بلد باشید و تنها آن را به چهره عملی تجربه نکرده باشید. اینکه چیزی بلد نباشید و توقع داشته باشید که در کارآموزی آن موارد را یاد بگیرید باید بگویم که اشتباه آمده اید. شما باید به سراغ تعلیم و آموزشگاه ها بروید و اول یاد بگیرید و پس به کارآموزی بیایید.
کارآموزی یک گونه نظام آموزشی است که در آن به کارآموزان با توجه به علایق و استعدادشان ، در گویه درخواستی تعلیم داده می‌شود. دوره‌های کارآموزی دربرگیرنده دانشجویان ، علاقه مندان و یا آموزش به افرادی که به تعقیب مجوز برای فعالیت در یک پیشه هستند، می‌شود . کارآموزان، مهارت‌های مورد دربایستن در پیشه خویش را در دوره‌های کارآموزی می‌آموزند.

در دوره کارآموزی چه چیزهایی یاد میگیرید؟
آشنایی چیره دست با اصول طراحی سایت
کد نویسی چیره دست bootstrap,html,css
بهینه سازی وب سایت
طراحی قالب بر اساس اصول سئو
بک لینک سازی داخلی و خارجی
تولید محتوا



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یا سیستم ویپ یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده برای شبکه‌های مختلف و ایجاد بستری مناسب برای پیاده سازی شبکه قدرتمند و دارای قابلیت‌های مدرن می‌باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، داشتن بستر مناسب برای پیاده سازی شبکه قدرتمند و دارای قابلیت‌های مدرن همیشه یکی از دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف بوده است. VoIP یا سیستم ویپ یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده برای شبکه‌های مختلف می‌باشد. خدمت VoIP تکنولوژی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد صدا را بر روی شبکه آی پی انتقال دهید. خدمات VoIP به ما اجازه می‌دهند که بتوانیم به راحتی با استفاده از تلفن‌های همراه و کامپیوترها متن، صدا و تصویر را انتقال دهیم. با استفاده از خدمت VoIP شما می‌توانید سیگنال‌های آنالوگ را به صورت دیجیتال تبدیل کرده و آنها را از طریق اینترنت منتقل کنید.

خدمت VoIP چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

* کاهش هزینه‌ها: استفاده از بستر شبکه باعث شده که این سیستم تلفنی بتواند بدون استفاده از کابل کشی مجزا نیز کار کند و به همین دلیل شما نیاز به هیچگونه هزینه برای سیم کشی نخواهید داشت.

* تماس رایگان با نقاط مختلف جهان

* امکان توسعه و گسترش ساده

* مدیریت آسان و امکان پذیر برای تمامی افراد

* توانایی ادغام تلفن با کامپیوترهای اداری و شخصی

* امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی و صوتی

* سازگاری با استانداردهای SIP ،H.۳۲۳ و …

* قابلیت استفاده از این تکنولوژی بر روی تلفن‌های هوشمند

* ضبط مکالمات

* اجازه استفاده از سیستم صفحه انتظار

* گزارش گیری

* امکان ارسال فکس‌های دریافتی و تبدیل آنها به ایمیل که باعث صرفه جویی در زمان و راحت شدن روند ذخیره سازی اسناد خواهد شد.

امنیت VoIP

یکی از نکات مهم در زمان استفاده از خدمت VoIP توجه ویژه به امنیت آنهاست. در صورتی که شما نسبت به خطرات و روش‌های پیشگیری آن آشنایی نداشته باشید ممکن است درگیر حملات سایبری شوید و تمامی منابع اطلاعاتی شماره اختیار افراد و یا سازمان‌های دیگر قرار بگیرد. این مسئله می‌تواند باعث از کار افتادن سرویس‌های شبکه، سرقت اطلاعات، خسارات مالی فراوان و از دست دادن اعتماد مشتریان شود. همچنین در بسیاری از موارد شرکت‌ها شاهد هک شدن سیستم‌های تلفنی خود بودند که توسط کشورهای خارجی انجام شده و باعث شده است که هزینه قبض تلفن آنها به طور سرسام آوری افزایش یابد. از سوی دیگر شنود مکالمات تلفنی یکی دیگر از تهدیداتی است که ممکن است آسیب‌های زیادی به سازمان شما بزند. این مورد به خصوص در سازمانهای بزرگ به شدت مشاهده می‌شود و توجه به آن امری بسیار ضروری است.

در چنین شرایطی است که امنیت VoIP اهمیت پیدا می‌کند. برای تأمین امنیت حداکثری شبکه‌های خود شما ابتدا باید بدانید که چگونه اگرها به سیستم شما دسترسی پیدا می‌کنند. حملات سایبری معمولاً به دو روش تصادفی و مستقیم انجام می‌شود. در روش اول شما به صورت تصادفی در اختیار هکر قرار می‌گیرید و در روش دوم هکرها به صورت هدفمند به سمت شما می‌آیند و شروع به حمله به سیستم تلفنی و جمع‌آوری اطلاعات شما خواهد کرد. متخصصان ویپ یا خدمت VoIP باید شناخت کافی در خصوص انواع حملات سایبری داشته باشند و این نکته را بدانند که در شرایط مختلف ممکن است از چه سمتی به آنها حمله شود.

هر کدام از روش‌های حمله سایبری یک نقطه مقابل برای مقابله با آن دارد. رعایت نکردن اصول ایمنی مربوط به جلوگیری از حملات سایبری می‌تواند کل شرکت شما را در معرض خطر بگذارد. شناخت انواع حملات سایبری کمک می‌کند تا یک قدم به برقراری امنیت VoIP نزدیکتر شوید. این موارد عبارتند از؛

* حملات backdoor

در این حملات مهاجمان با استفاده از روش‌های مختلف که اصطلاحاً درب پشتی نام دارد خود را به شبکه می‌رسانند و حمله خود را شروع می‌کنند. روشی که هکرها برای انجام این کار استفاده می‌کنند، چنین است که به عنوان مثال یک فایل، لینک، تصویر و… برای شما ارسال می‌شود و شما را تحریک می‌کنند که روی آن کلیک کنید.

* حملات سایبری DOS و DDOS

در حملات سایبری DOS افراد مهاجم با ترافیک زیادی که تولید می‌کنند باعث اشغال شدن پهنای باند شبکه شما می‌شود. روش DDOS نیز به این صورت است که هکرها یا افراد مهاجم تعداد زیادی از کامپیوترهای خارج داخل شبکه را به سرعت آلوده کرده و با ارسال درخواست‌های زیاد آن سیستم‌ها را زامبی می‌کند. این کار در نهایت باعث خراب شدن سرور خواهد شد.

* حملات spoofing

در این نوع حملات هکرها خود را مانند یک کاربر مجاز در شبکه جا می‌زنند و همین باعث می‌شود که سرور به این افراد کاملاً اعتماد کند. بعد از این که دسترسی این افراد به سرور شما کامل شد می‌تواند به راحتی امنیت VoIP شما را زیر سوال ببرند.

موضوع تأمین امنیت در خدمت VoIP از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از سوی دیگر هکرها و افراد متخلف همیشه به دنبال آن هستند که به روش‌های نوینی برای دزدیدن اطلاعات شما دست پیدا کنند. روش پیشنهادی متخصصان روترنت برای تأمین امنیت VoIP استفاده از تخصص و مهارت افرادی که در این زمینه تجربه کافی را دارند. شاید در مراحل اولیه هزینه‌های مربوط به تأمین امنیت شبکه به نظر شما زیاد بیایند. اما شک نکنید که قرار گرفتن تحت حملات هکرها بی‌شک از آسیب‌های بیشتری را به سازمان یا شرکت شما خواهد زد.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/5028013/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-VOIP



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تهران- اگر به دنبال آن هستید که یک تجربه فوق العاده از بازی با PS۵ داشته باشید با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سرگرمی و تفریح بخش جدایی ناپذیری از زندگی هر فرد است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد آن هستیم که بازی‌ها و سرگرمی‌ها وارد مرحله تازه ای شده اند. یکی از مهم‌ترین تفریحات امروزه، تجربه بازی‌های ویدئویی است.

بر اساس آمارهای منتشر شده، جامعه گیمرهای ایرانی در حال حاضر به عددی بیش از ۳۰ میلیون نفر رسیده است و با رشد صنعت بازی، برندهای مشهوری مثل سونی و مایکروسافت با خلق کنسول‌های جدید فضایی را فراهم کردند.

جدیدترین کنسول برند سونی، PS۵ است که قرار است به زودی عرضه شده که قدرت پردازش گرافیکی و سخت افزار این کنسول بسیار بالا است.

تجربه کنسول PS۵ بر روی تلویزیون‌های حرفه‌ای و قدرتمند یک تجربه فراموش نشدنی است و به هر میزانی که تلویزیون شما کیفیت بالاتری داشته باشد، می‌توانید بازی‌های PS۵ را با حداکثر پردازش گرافیکی تجربه کنید.

اگر به دنبال آن هستید که یک تجربه فوق العاده از بازی با PS۵ داشته باشید با ما همراه باشید:

بازی PS۵ را در سونی ببینید

همان طور که گفته شد، کنسول PS۵ توسط برند سونی طراحی و تولید شده است و برای آنکه بتوانید از این کنسول استفاده کنید، لازم است تا یک تلویزیون قدرتمند و حرفه‌ای با کیفیت ۴K داشته باشید.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط متخصصین نرم افزار و سخت افزار که در زمینه کنسول‌های بازی و تلویزیون‌های ۴K فعالیت دارند، ارتباطی که کنسول PS۵ با تلویزیون‌های سونی برقرار می‌کند، بسیار بهتر از دیگر تلویزیون‌ها است، زیرا هر دو این محصولات توسط برند سونی ساخته شده و از نظر همخوانی سخت افزاری و بعضاً نرم افزاری شباهت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

اگر به دنبال یک تلویزیون خاص برای تجربه بازی‌های حرفه‌ای و قدرتمند PS۵ می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به سراغ برند سونی رفته و یک تلویزیون ۴K را خریداری کنید. قیمت تلویزیون سونی ۴K با توجه به اندازه صفحه نمایش مد نظرتان متغیر است.

تکنولوژی 4K این امکان را به شما می‌دهد تا با بیشترین پیکسل بر روی صفحه تلویزیون خود مواجه باشید و این یعنی وضوح فوق العاده، جزئیات بیشتر، رنگ‌های طبیعی و به صورت کلی کیفیت خارق العاده در هنگام اجرای بازی‌های PS۵ بر روی تلویزیون!

تنها کافی است تا یک بار بازی‌های گرافیکی PS۵ را بر روی تلویزیون سونی خود اجرا کنید تا غرق در جادویی این کنسول و تلویزیون حرفه‌ای سونی شوید.

در هنگام تجربه بازی‌های PS۵ یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت این است که سرعت پردازش فرمان در کنسول در بالاترین میزان ممکن باشد و مدت زمان نمایش اتفاقات مختلف بازی بر روی صفحه نمایش نیز در کم‌ترین زمان صورت گیرد. یعنی زمانی که شما فرمانی را در بازی صادر می‌کنید، باید با سرعت بسیار زیادی فرمان شما به کنسول منتقل شده و پردازش‌ها بر روی آن صورت گیرد و این فرمان بر روی صفحه نمایش نشان داده شود.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، با توجه به ارتباط دقیق تلویزیون سونی با کنسول PS۵ این سرعت در بالاترین حد خود بوده و تجربه‌ای که از تجربه بازی‌های PS۵ دارید، به بهترین شکل ممکن است.

PS۵ با کیفیت فوق العاده تلویزیون‌های سامسونگ ۴K

بسیاری از افراد، تکنولوژی برند سامسونگ در زمینه تولید صفحات نمایشگر را یک تکنولوژی تک می‌دانند که تنها در اختیار این برند بوده و نمونه آن در هیچ محصول دیگری وجود ندارد.

صفحات نمایشگر تلویزیون‌های سامسونگ نیز همانند گوشی‌های این برند دارای بالاترین کیفیت هستند.تلویزیون‌های ۴K سامسونگ با تکنولوژی قدرتمند این برند در زمینه تولید صفحه نمایشگر ایجاد شدند.

قدرت پردازش گرافیکی کنسول PS۵ به نحوی است که این امکان را به شما می‌دهد تا در هر تلویزیون بالاترین توان گرافیکی را مشاهده کنید و به همین دلیل اگر شما از تلویزیون ۴K سامسونگ استفاده کنید، وضوح و قدرت گرافیکی بسیار زیادی را به نسبت سایر تلویزیون‌ها می‌توانید مشاهده کنید، زیرا کنسول PS۵ تمام تلاش خود را می‌کند تا پردازش گرافیکی فوق العاده ای را بر روی صفحات نمایشگر سامسونگ انجام دهد.

اگر به دنبال یک تلویزیون حرفه‌ای، با کیفیت فوق العاده می‌گردید تا بازی‌های کنسول PS۵ را با بالاترین توان گرافیکی بر روی آن اجرا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ تلویزیون سامسونگ آمده و این محصول را خریداری کنید.

برای اینکه بتوانید تلویزیونی مناسب با بودجه و فعالیت مد نظر خود پیدا کنید، می‌توانید به سراغ لیست قیمت بهترین تلویزیون سامسونگ ۴K آمده و با توجه به بودجه خود بهترین محصول از این برند را خریداری کنید.

تلویزیون ۴K ال جی یک پیشنهاد رد نشدنی

برند ال جی نیز یکی از برندهای مشهور در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی است. ویژگی بسیار مهم برند ال جی، این است که برای تمامی افراد با هر قدرت خریدی محصولی را طراحی و تولید می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای اقدام به خرید یک تلویزیون ۴K ال جی کنید.

موضوع بسیار مهمی که در حوزه خرید کنسول PS۵ دغدغه بسیاری از افراد است، این است که به دلیل قدرت گرافیکی بالای این کنسول، لازم است تا تلویزیونی شما متناسب با این قدرت گرافیکی باشد و بتواند کیفیت بالای پردازش گرافیکی کنسول PS۵ را که ۴K است، ساپورت کند.

اگر قیمت بالای این تلویزیون‌ها دغدغه شما است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ برند ال جی رفته و تلویزیون ۴K های خود را از این برند خریداری کنید. می‌توانید به سراغ لیست قیمت تلویزیون ال جی در کالا پایا آمده و تلویزیونی متناسب با بودجه خود را از طریق این سایت خریداری کنید.

اهمیت تلویزیون در بازی با کنسول PS۵

یکی از موضوعات بسیار مهم در تجربه بازی‌های ویدئویی، صفحه نمایشگری است که از آن استفاده می‌کنید. برای اینکه تجربه فوق العاده ای از بازی‌های ویدئویی داشته باشید، لازم است تا صفحه نمایشگر شما کیفیت فوق العاده داشته باشد.

رزولوشن بالا، کنتراست رنگ‌ها، نمایش پیکسل ها، سرعت تغییر تصویر، کیفیت صفحه نمایشگر و بسیاری از عوامل تأثیر گذار دیگر، همه جز عواملی هستند که یک تلویزیون را خاص کرده و آن را مناسب برای انجام بازی‌های ویدئویی با کنسول PS۵ می‌کند.

در این مطلب نگاهی به تلویزیون‌های ۴K مناسب و برای انتخاب بهترین گزینه تلویزیون برای تجربه‌ی بازی هیجان انگیز پیشنهاد کردیم. اگر به دنبال یک تفریح خاص و هیجان انگیز هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به سراغ کنسول PS۵ آمده و این کنسول حرفه‌ای را با یک تلویزیون ۴K با کیفیت مثل تلویزیون‌های سونی، سامسونگ یا ال جی خریداری کرده و به این تفریح هیجان انگیز مشغول شوید.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/5035016/%D9%84%D8%B0%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-PS%DB%B5-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم کل کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول بدست تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری پیشه کدنویسی آن انجام می شود،

وردپرس یکتا از سیستم های مدیریت درونمایه هست که امروزه به دلیل اینکه نخست مطالب علمی احسان دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده سخت خویش را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران پیرو دارد در دانشمند هم به علت اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس پیشه می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بی گمان می تاب گفت گرد از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می طاقت طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی شما اگر php بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در شغل طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون تنها شما چند ثانیه فقط دارید که بیننده را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می نماییم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری اغلب برای پشت گویه کار بهره‌گیری می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم بهره‌گیری کنید یک رنگ سازمانی را برگزیدن کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید الی رنگ هایی که کاربرد می کنید در کناره هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به سرنوشت نمونه کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده کاربرد می کنید؟

خیر کل قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های حاضر استفاده نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد عقیده شما دارد اما پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

مرحله اول پیشه : آنالیز سایت رقبا شما

مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ

مرحله سوم: کشیدن طرح شما به چهره رنگی

مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما

مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرسی
ما در مهندسین ساین وب هم از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می نماییم ولی با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی نماییم روند کاری ما به این شکل هست نخست در مورد سوداگری شما سوال می نماییم که آیا سوداگری شما چگونه هست مثلا شما فقط یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن اتمام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به عقیده ما در وردپرس برگزیدن نکوداشتن نیست شاید بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس کاربرد می کنیم که خیلی مترقی هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما صحیح هست اما آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط گوناگون پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در ادامه شغل برای یک سایت فروشگاهی لازم هست ،


لینک این ویدئو در youtube

پس عقیده ما این هست اگر سایت فروشگاهی می خواهید بهتر هست از طراحی سایت با php یا وردپرس استفاده کنید که می تواند امکانات فوق العاده و خیلی بهتر از ووکامرس را به شما بدهد یعنی حرف ما این هست که شغل گسترش دادن و اضافه کردن امکانات اغلب در آینده برای طراحی سایت php بهتر هست ما خودمان در ساین وب یگانه از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم طراحی سایت php از پایه طراحی می کنیم بعد پیش از اینکه بین وردپرس و طراحی سایت php گرد را انتخاب کنید اندیشه کنید چه امکاناتی را در آینده و اکنون می خواهید به طراحی سایت خویش اضافه کنید

ما خودمان اگر بخواهیم از وردپرس بهره‌گیری نماییم کوشش می کنیم لغایت جایی که بشود خودمان افزونه های وردپرس را برنامه نویسی کنیم که اینجوری حتی مدیریت وردپرس را هم خیلی راحت تر می شود برای کاربران

وردپرس چیست؟
وردپرس هم همانند جوملا و دروپال احد دیگر از سیستم های مدیریت درونمایه و متن مفتوح هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql حمایت می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان نکوداشتن هست وردپرس در سنه 2003 در پیوسته پروژه موفق b2 تکاپو کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و نام آن را کریستیان اِسلِک، همنشین مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) اسم گذاری کرد .

 

آیا می دانید چه سایت های بزرگواری با وردپرس طراحی شده اند:
در اینجا ما می خواهیم چندی از این سایت ها را خدمت شما معرفی کنیم که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت درونمایه خودشان بهره‌گیری کرده اند ولی بعدها حتما مقاله ای مرتبط با این جستار را حتما برای شما کاربر عزیز می نویسیم

شرکت مرسدس بنز :
هر کسی اسم کمپانی مرسدس بنز به گوشش خورده است شرکتی که در آلمان هست و جزو بزرگترین کمپانی های فرآوری اتومبیل در جهان آمده برای بخش تازه ها و معرفی محصولات خویش از طراحی سایت با وردپرس استفاده کرده است وقتی کمپانی ابهت مثل بنز انتخاب کرده است رتبه الکسا سایت بنز 13500 هست پس می توان گفت وردپرس واقعا قدرت فوقانی دارد که ما از آن بی خبر هستیم

بخش خبری ناسا
اسم ناسا مزاح نیست هر کسی نام ناسا را شنیده است که در مقوله هوا و مکان کار و جنبش دارد این مجموعه کبیر هم برای دسته تازه یا همان بلاگ سایت خودش از وردپرس استفاده کرده است بعد وردپرس خیلی نیرو دارد که ناسا سیستم مدیریت درونمایه خودش را وردپرس برگزیدن کرده است جالبه بدانید رتبه این سایت در الکسا 930 هست

شرکت شاتل
شرکت شاتل یکتا از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در داخل ایران هست این کمپانی هم برای سایت خودش از طراحی سایت اختصاصی وردپرس کاربرد کرده چون می داند وردپرس چه قدرتی دارد

نرم انگیزه ها هلو
حتما کل شما اسم هلو به گوشتان خورده است یکتا از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده نرم اسباب حسابداری هم از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا خویش کاربرد کرده است پس وردپرس را کمینه نگیریم

سایت هایی زیادی هستند که با وردپرس طراحی شده اند فقط ما چهار الی از سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند را برای شما نام بردیم پس وردپرس را دست کم نگیریم

هر کسی اگر بخواهد کسب و کار خود را رونق دهد و بخواهد در مقوله بازاریابی اینترنتی کار و جنبش کند باید حتما یک طراحی سایت وردپرس داشته باشد به نظر ما سیستم مدیریت محتوا مزایا وردپرس یگانه از بهترین گزینش ها هست چه بسا این جمله کمی باورش مشکل باشد ولی امروزه بیش از 29% در صد از سایت های عالم با وردپرس طراحی می شود یعنی از هر یک سایت یکتا با وردپرس انجام می شود احد از انگیزه هایی که افراد وردپرس را انتخاب می کنند طراحی سایت تهران هست و این به راستی برای یک سیستم مدیریت محتوا واقعا خیلی خوب هست .

امروزه با افزایش شمار کسانی که در فضای اینترنت فعالیت دارند و بازرگانی خود را از راه فضای وب اتمام می دهند اینکه هر کسی برای خودش یک سایت دارد و یکتا از بهترین و ارزان ترین راه های تبلیغات طراحی سایت هست با اشاعه این موضوع کسانی که پیشه طراحی وب سایت سپریدن می دهند بسیار بسیار شده اند و به سیستم های مدیریت درونمایه روی آورده اند احد از سیستم های مدیریت محتوا وردپرس می باشد .

چرا باید طراحی سایت وردپرس را انتخاب نماییم ؟
وردپرس بدست چندین برنامه نویس در عالم در حال گسترش و بر روز رسانی هست و هر روز افزونه های مختلفی چه بازرگانی و رایگان در حال انتشار است. اگر شما یک برنامه نویسی کنید از پایه بدست یک کمپانی ایرانی چه بسا آن کمپانی 10 نفر برنامه نویس داشته باشد برنامه نوشته می شود و در کل سایت ها متعلق به بهره‌گیری می شود، و از لحاظ امنیتی و بهینه سازی سایت مشکلاتی را به وجود می آورد ولی اگر وردپرس یک باگی را داشته باشد تند توسط برنامه نویسان عالم آن مشکل بر طرف می شود و برنامه نویس وردپرس در ایران می تواند با یک جستجو ساده آن دشوار را بر طرف کند ولی یک برنامه نویس php از پایه فقط بدست آن شرکت باید رفع باگ شود

وردپرس بر پایه php هست
Php احد از زبان های رایج هست که هم فریم ورک های زیادی دارد مانند: لاراول و زند هم سیستم های مدیریت محتوا زیادی دارد مانند: جوملا و همین وردپرس وردپرس اینقدر نیرومند کدنویسی شود که هر چیزی را می شود با آن کدنویسی کرد ولی به شرطی که به زبان php تسلط داشته باشید

سئو مترقی وردپرس

سئو مترقی وردپرس
اگر الان به سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی دارند دقت کنید مشاهده می کنید که اغلب این سایت ها با وردپرس هستند آن هم به دلیل اینکه وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد که شما می توانید با اضافه کردن یک افزونه سئو وردپرس سئو خود را خیلی بهتر از قبل کنید

یادگیری وردپرس راحت هست
اگر شما خودتان بخواهید یک طراحی سایت وردپرسی طراحی کنید فقط کافی هست در گوگل جستجو کنید آموزش طراحی سایت وردپرس اینجا هست که شما می توانید با گونه ها آموزشهای ریسپانسیو عکسها وردپرس آشنا بشوید پس یادگیری وردپرس خیلی آسان هست اما کافی هست شما کمی وقت بگذارید اگر همنشین داشتید سری هم به قسمت مقالات ما در باره وردپرس بزنید

امنیت بالا وردپرس

امنیت بالا وردپرس
وردپرس یکتا از نکویی هایی که دارد داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را داده است اما اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید

امنیت بالا کاربران در وردپرس
وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای راحت استفاده نکنند هم مثل 6 لغایت یک یا رمزهایی مثل این راهی پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای دشوار بهره‌گیری کنید پس فلذا برای همین خیلی راحت شما احد از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار غلط بزنید بدست ربات مسدود می شوید و پس از یک ساعت مجدد می توانید به پنل وردپرس خودتان برید

با وردپرس یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید
اگر می خواهید کسب و کار خودتان را توسعه بدهید از کالاهای خودتان را در اینترنت هم به فروش برسانید یگانه از بهترین پیشنهاد ها این هست که فروشگاه اینترنتی خودتان را با پلاگین مجانی WooCommerce طراحی کنید. شما هر چه از یک فروشگاه آنلاین می خواهید داخل WooCommerce هست فقط کافی هست کمی وقت بزارید لغایت بتوانید یک فروشگاه آنلاین برای خودتان راه اندازی کنید

آمار پرتو می دهد 30% درصد فروشگاه های اینترنتی با WooCommerce طراحی شده است بعد توان WooCommerce را دست کم نگیرید اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید ما در ساین وب می توانیم به شما کمک نماییم الی یک فروشگاه آنلاین چیره دست داشته باشید

مدیریت وردپرس
سیستم مدیریت وردپرس خیلی آسان هست به انگیزه اینکه فارسی هست ولی اگر بخواهید از افزونه های حاضر وردپرس که به زبان انگلیسی هستند و پارسی سازی نشده اند پیشه سختی دارید اما اگر مثل ما در ساین وب از افزونه های حاضر استفاده نکنید و مثلا ما خودمان در طراحی سایت هایی که برای مشتریان خویش کرده ایم از افزونه محصولات که خودمان از پایه آن را طراحی کردیم کاربرد کردیم و خودمان هم پیشه گسترش آن را در چهره در اراده مشتری آن را توسعه می دهیم

آموزش وردپرس

مستندات بسیار وردپرس
یکی از نکویی های وردپرس این هست که شما می توانید تنها با یک جستجو ساده سخت خودتان را خیلی آسان حل کنید این هم به علت اینکه وردپرس حتی از لحاظ رسانه و محتوا ویدئویی هم خیلی محتوا دارد پس خیلی راحت می توانید مشکلات خودتان را حل کنید

مراحل تاسیس یک سایت وردپرسی
بسیار خب... به سرنوشت جالب و جذاب مقاله رسیدیم. برای راه اندازی سایت وردپرسس خود، بر اساس مراحل ذیل عمل کنید:

مرحله اول) انتخاب اسم حوزه مناسب

محبوب‌ترین دامنه‌ها .net، .org، .com و .ir هستند. طراحی سایت وردپرس در تهران ولی شما باید گونه سایت خود را مشخص کنید. به عنوان نمونه اگر سایت شما بازرگانی است، حوزه .com پسندیده است. البته در این باره بهتر است که از خود برنامه نویسی که ساییتان را طراحی می‌کند، مشاوره بگیرید.

مرحله دوم) انتخاب قالب مناسب

در این مرحله شما دو گذرگاه پیش رو دارید؛ یکتا اینکه از قالب‌های آماده استفاده کنید یا اینکه قالب اختصاصی سفارش دهید که صد البته گزینه دوم بهتر است.

مرحله سوم) تمثال بندی قالب وردپرس

نصب قالب وردپرس دربایستن به تنظمات خاصی دارد اعم از نصب افزونه‌های باره نیاز، تنظیم منو‌ها و... . البته نگران نباشید، این شغل را کمپانی طراحی سایت باید انجام دهد.

مرحله چهارم) کلیک و اسکرول کنید و لذت ببرید!

بعد از نصب و پیکر بندی قالب، دیگر می‌توانید با گمان آسان از آن استفاده کنید.

طراحی وب سایت با وردپرس افراد به چند بخش تقسیم می شوند
افرادی که تنها وردپرس را نصب می کنند یک قالب آماده از اینترنت دانلود کرده و برای شما عکسها و مطالب شما را بارگذاری می کنند

افرادی که وردپرس را نصب می کنند قالب را از پایه برای شما طراحی می کنند و مطالب و عکسهای شما را بارگذاری می کنند

افرادی که وردپرس را نصب می کنند به طراحی سایت php چیره هستند و می توانند هسته جوملا را برای خویش تغییر بدهند و افزونه هایی را در سایت نوشته و برنامه نویسی کنند و قالب و تم سایت را از پایه برای شما طراحی کنند و این نوع طراحان سایت می توانند سایتی جذاب و پویا و با هر امکاناتی که شما می خواهند طراحی کنند



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ اعلام شد. شرکت ایران خودرو برای انجام تعهدات خود از خودروهای جایگزین استفاده می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بخشنامه‌ای جزئیات طرح تبدیل محصولات خود را اعلام کرد. این طرح تبدیل از  دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ فعال شده و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:

  1. ایران خودرو این بخشنامه را برای قراردادهایی فعال کرده که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
  2. بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به صورت مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه می‌شود.
  3. پس از انجام تعدیل می‌بایست تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد انجام شود تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  4. به هیچ عنوان امکان ارائه خدمات به صورت مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان‌پذیر نیست.

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو – بهمن ۹۹

  • موعد تحویل این خودروها مطابق موعد برنامه فروش در سیستم است.
خودرو ثبت نامی شرح خودرو قابل ارائه
وانت آریسان (کد ۱۶۴) سمند ال ایکس (کد۲۹۳)
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس (کد ۲۲۰) پژو ۴۰۵ اس ال ایکس (کد۲۲۰)
پژو ۴۰۵ دوگانه سوز (کد ۲۷۲) سمند ال ایکس (کد۲۷۲)
پژو ۲۰۶ تیپ ۲، خانواده پژو ۲۰۶ (کدهای ۲۶۰، ۹۹۵) پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (کد۲۶۰)
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (کد ۲۶۸) پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (کد۲۶۸)
پژو ۲۰۶ صندوقدار و گروه ۲۰۶ صندوقدار V8 (کدهای ۹۹۶، ۲۷۴) پژو ۲۰۶ صندوقدار (کد۲۷۴)
پژو پارس سال بنزینی، خانواده پارس (کدهای ۲۸۲، ۹۹۴) پژو پارس سال بنزینی (کد۲۸۲)
پژو پارس سال دوگانه سوز (کد۲۸۳) پژو پارس سال دوگانه سوز (کد۲۸۳)
پژو پارس TU5 (کد۲۸۵) گروه تندر (کدهای ۵۶۰، ۵۶۵، ۵۶۶) پژو پارس TU5 (کد۲۸۵)
سمند EF7 دوگانه سوز (کد ۲۹۱) سمند EF7 دوگانه سوز (کد ۲۹۱)
سمند EF7 بنزینی (کد ۲۹۲) سمند EF7 بنزینی (کد ۲۹۲)
پژو ۴۰۵ بنزینی، خانواده ۴۰۵، سمند LX، خانواده سمند و کلیه محصولات قابل عرضه (کدهای ۲۵۶، ۹۹۳، ۲۹۳، ۹۹۲، ۹۹۸) سمند ال ایکس (کد۲۹۳)
سورن EF7 بنزینی پلاس و سورن معمولی (کدهای ۵۷۵۲۱-۵۷۵۱۹) سورن EF7 بنزینی پلاس (کد۵۷۵۱۹)
پژو ۲۰۷ دستی (کد ۶۰۰) پژو ۲۰۷ دستی (کد۶۰۰۱۱)
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما (کد ۶۰۰۱۰) پژو ۲۰۷ دستی پانوراما (کد ۶۰۰۱۰)
پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک (کد۶۰۱) پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک (کد ۶۰۱۰۳)
پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک (کد ۶۰۳) پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک (کد ۶۰۳)
رانا، خانواده رانا (کدهای ۶۱۰، ۹۸۶) رانا پلاس (کد ۶۱۰۱۵) یا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (کد ۲۶۰۳۱)
رانا پلاس (کد۶۱۰۱۵) رانا پلاس (کد ۶۱۰۱۵)
دنا معمولی (کد۷۰۱) دنا معمولی (کد ۷۰۱۱۷)
دنا پلاس (کد ۷۰۳) دنا پلاس (کد ۷۰۳)
دنا پلاس توربو شارژ (ک۷۰۴) دنا پلاس توربوشارژ (کد ۷۰۴)
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (کد ۷۰۷) دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک (کد ۷۰۷)
اچ سی کراس (کد ۷۲۳) پژو پارس TU5 (کد ۲۸۵)

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمایشگرهای تاشو سامسونگ برای استفاده گوشی‌سازهای چینی به این کشور ارسال خواهد شد و سال آینده گوشی‌های میان‌رده تاشو نیز وارد بازار می‌شوند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده اگر نمایشگرهای تاشو سامسونگ در اختیار تأمین کنندگان چینی قرار بگیرند، در آینده شاهد گوشی‌های منعطف چینی زیادی به بازار خواهیم بود و با توجه به اقدامات شرکت‌های چینی درباره گوشی‌های میان‌رده این احتمال وجود دارد که در سال آینده حتی گوشی‌های میان‌رده‌ای هم با بهره‌گیری از این نمایشگرهای تاشو وارد بازار شوند.

همچنین در گزارش ETNews، ذکر شده است که معامله شرکت سامسونگ با سازندگان چینی انجام شده و در سه ماه سوم سال جاری، یک میلیون صفحه نمایش به این شرکت‌های چینی تحویل داده خواهد شد. طبق گفته‌های شرکت اپو (Oppo) و ویوو (Vivo) در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، تعدادی گوشی با صفحه نمایش تاشو عرضه خواهند کرد و این احتمال نیز وجود دارد که شرکت‌های چینی دیگری در این کار دخیل باشند. سامسونگ صفحه نمایش‌های منعطف افقی (مثل Z Fold) و همچنین صفحه نمایش‌های منعطف عمودی (مثل Z flip) را به چین عرضه خواهد کرد.

نمایشگرهای تاشو سامسونگ

تاکنون تنها خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ دیسپلی، شرکت Samsung Electronics بوده است که از این صفحه نمایش‌ها در گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ استفاده کرده است. طی چند سال گذشته سامسونگ تلاش زیادی برای فروش صفحه نمایش‌های تاشو خود کرده است، اما هیچ شرکتی حاضر به خرید این صفحه نمایش‌ها نشده است و این شرکت‌های چینی جزو اولین خریداران هستند.

در ابتدا قرار بود که اولین خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ ، شرکت هواوی باشد. اما با تحریم شدن این شرکت توسط آمریکا، تصمیم هواوی عوض شد و به جای خرید صفحه نمایش منعطف از سامسونگ، از نمایشگرهای منعطف BOE استفاده کرد. به علاوه یک شرکت چینی به نام China Star Optoelectronics Technology در حال کار روی پنل‌های تاشو بوده و اگر این شرکت به تکنولوژی صفحه نمایش منعطف دست پیدا کند، می‌تواند اقداماتی بر ضرر سامسونگ انجام دهد.

در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی از که از Ultra Thin Glass (گلس فوق‌العاده نازک) در صفحه نمایش‌های تاشو استفاده می‌کند. با توجه به گزارش‌های ماه نوامبر (آذر) شرکت BOE قصد دارد، پنل‌هایی را با گلس‌های فوق‌العاده نازک بسازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عصر آماده دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهانیدن از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها آگاه شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست نخست به ملت ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو بخش طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت آگاهی ها تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در مقوله هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به سایت «خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در گویه تقسیم دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به آگاهی ها و رویدادها مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا» به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان » سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و چکیده ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که تازه از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود. پیش از هر چیز توجه به این سوژه زیاد دارای اهمیت است که طراحی سایت به مثل تمام حرفه های سایر در دنیای نوین امروزین نیاز به تخصص های چیره دست دارد. اندیشه کنم اگر قبل از هر چیز آغاز شاخصه های سپریدن طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خویش خواهید کرد.

طراحی سایت خبری
از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی سایت خبری
اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت تازه در گزین کردن گزاریدن خبرهای بازپسین و دست نخست به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای دلخواه قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع را دارا باشد تا بتوان متن آگاهی ها جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی تارنما خبرگزاری های مشهور جهان
اغلب روزنامه ها و نشریات و وانگهی شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و سرشناس عالم علاوه بر ابزارهای رسانه ای خویش حائز سایت خبری بین المللی نیز می باشند لغایت بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خویش جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی تارنما خبری را اغلب آشکار می سازد. از این طور تارنما ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه بیان کرد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری
طراحی تقسیم منو
اطلاعات تماس
ایجاد دسته بندی
عکس و فیلم
تعیین سطوح دسترسی
طراحی دسته ارسال خبر
قابلیت الصاق واتر مارک
طراحی سیستم مدیریت متون
تعیین خروجی خبر
تعریف و تعیین نوع خبر
پخش آنلاین ویدئو
فیلد جستجو
آمار
ایجاد زمانبندی
طراحی پنل مدیریت تبلیغات
طراحی صفحه نقطه نظر ها
طراحی صفحه بایگانی
پیاده سازی RSS
طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر
طراحی سایت خبری در پیام اوا
امکان ایجاد آگاهی ها پُربیننده در تقدیر پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، تازه ها جدید در تقدیر آگاهی ها و نیز اخبار اخص و داغ و در ضمن ماژول عقیده سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری بدست پیام آوا
شرکت پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی بر پایه سرويس دهنده می باشد و احد از تند ترین زبان های برنامه نویسی در پهنه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد مایه افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند تازه ها و صفحات گوناگون سایت را براحتی و با نیست کردن کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

در دنیای امروز که شایعات گاهی با سرعت بیشتری از آگاهی سخت سایت خبری ها واقعی منتشر می شوند، سایت های خبری معتبر موسوم به خبرگزاری های وظیفه سرعت بخشیدن به انتشار آگاهی ها صحیح را برعهده دارند. طراحی سایت های خبرگزاری احتیاج به تخصص های خاص خویش دارد و ما در پیام آوا بهترین خدمات در این دامنه را به شما می دهیم.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای سایر پیام آوا است لغایت از راه این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی تازه را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا رایانه دیده می شود مشاهده و باره کاربرد پیمان دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری بدست پیام آوا می باشد، لغایت از راه سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز احسان در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد. از جانب سایر همچنانکه این روزها بحث بر راز روش های بهینه سازی سایت بسیار شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این جستار پروا اخص دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار دارای اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و شدامد سایت بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت خبری به این اصل مهم پروا گزیده تر دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق منبعی از یوتیوب به نام The Galox، سامسونگ قصد درخشیدن بیشتری در بازار تبلت دارد و انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در اواخر سال جاری گلکسی تب S8 و S8 پلاس را وارد بازار کند.

با عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ در سال‌های اخیر، تقاضا در بازار تبلت روند کاهشی به خود گرفته بود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بازار تبلت‌ها رونق خوبی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای کار در خانه، تحصیل از راه دور و یا سرگرمی تبلت را جایگزین رایانه‌های شخصی کرده‌اند. با شروع ۲۰۲۰، درآمد اپل از آیپد شروع به افزایش کرد و هفته گذشته اپل گزارش درآمد سه‌ماهه اول مالی خود را منتشر کرد و از ماه اکتبر تا دسامبر، درآمد این شرکت از آیپد ۴۱ درصد رشد کرده است. درواقع  در طی سه ماهه گذشته، آیپد سریع‌ترین رشد را در بین بخش‌های مختلف اپل داشت که آیپد ایر ۲۰۲۰ در صدر آن قرار دارد. ٖآیپد ایر ۲۰۲۰ همراه با پردازنده ۵ نانومتری A14 بایونیک، یعنی همان چیپست مورد استفاده در سری آیفون ۱۲ ساخته شده است.

سامسونگ سال گذشته با دو تبلت گلکسی تب S7 و S7 پلاس یک سری تبلت جدید چشمگیر را به بازار عرضه کرد. هر دو مدل این سری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برند و دارای صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کنند. طبق اطلاعات منتشرشده، مدل پایه تب S8 دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰x160 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰، همانند گلکسی تب S7 است و حسگر اثر انگشت در کنار تبلت قرار دارد. گلکسی تب S8 پلاس با صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر خواهد بود. گفته می‌شود مشخصات باتری و شارژ این دو تبلت همانند نسل پیشین خواهد بود. با این وجود باید انتظار یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 و باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 پلاس داشته باشیم که هر دو می‌توانند با سرعت حداکثر ۴۵ وات شارژ شوند. حافظه ذخیره‌سازی این دو تبلت می‌تواند شامل مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی باشد.

به‌طور خلاصه، انتظار می‌رود سری گلکسی تب S8 شباهت بسیاری به مدل‌های سال گذشته داشته باشد و بیشتر تغییرات شامل سخت‌افزار درونی خواهد بود. هر دو تبلت می توانند از پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند و اندروید ۱۱ را اجرا کنند.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق دستور جلسه‌ی قانون‌گذاری کشور هند، ممنوع‌سازی رمزارزهای خصوصی همچون بیتکوین و ارائه‌ی رمزارز جدیدی از سوی بانک مرکزی، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

براساس برنامه‌ی کاری منتشر شده در سایت مجلس سفلای این کشور، قانون جدید «زیرساختی تسهیل‌کننده از سوی بانک ذخایر هندوستان (RBI) برای ساخت ارز دیجیتال جدید این کشور ساخته خواهد شد.»

این قانون‌گذاری، که در پارلمان کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در برنامه دارد تا «استفاده از تمامی سرویس‌های ارز دیجیتال و رمزارز را در این کشور ممنوع سازد؛ بجز چند مورد استثناء که باعث توسعه‌ی فناوری رمزارز در این کشور خواهند شد.»

در اواسط سال ۲۰۱۹، پنلی از دولت هند خواستار شد تا هرگونه رمزارز ارائه‌شده توسط شرکت‌های خصوصی را در این کشور ممنوع کرده و برای هر فردی که در این کشور در زمینه‎‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، حداکثر ۱۰ سال زندان و پرداخت هزینه‌های سنگین مالی در نظر بگیرند. با این حال، آنها از دولت‌شان این درخواست را داشتند که آغاز پلتفرمی برای رمزارز رسمی و از سوی خود دولت را در برنامه‌هایش داشته باشد که کاربردشان، درست مثل اسکناس‌ها، توسط بانک ذخایر هندستان تایید شود.

ممنوعیت استفاده از رمزارزها در هندوستان

بانک ذخایر هندوستان در آوریل ۲۰۱۸، دستور توقف همکاری با هرگونه شخص یا اشخاصی که در تبادلات ارز دیجیتال فعالیت دارند را به مدت ۳ ماه، صادر نمود. با این وجود، در مارس ۲۰۲۰، دیوان عالی هندوستان با برگرداندن رای بانک مرکزی هند، به بانک‌ها این اجازه را داد که بتوانند به معاملات و تبادلات ارزی دیجیتال بپردازند. این رای پیشین بانک مرکزی، به صنعت رمزارزها در هندوستان ضربه‌ی بزرگی وارد کرده بود.

چند سالی می‌شود دولت‌ها و حکومت‌های کشورهای سراسر جهان، به دنبال این هستند که راه‌‌ها و روش‌های جدیدی برای قانونمندسازی رمزارزها به‌کار ببرند. آنها در زمینه‌ی سوءاستفاده از اطلاعات شخصی افراد و تاثیر این صنعت بر سیستم اقتصادی و مالی کشور، ابراز نگرانی‌ها و بحث‌های زیادی کرده بودند اما با این حال، هیچ کشوری تا پیش از این تصمیم بر ممنوع‌سازی آنها نگرفته بود.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ینستاگرام، از دسته شبکه های اجتماعی دوست داشتنی و پسندیده برای بیشتر سوداگری ها است. وجود کاربران بسیار در همه‌ی طیف های سلیقه ای و قابلیت های جذاب آن از جمله خاصیت هایی است که به کارگیری آن را برای رشد کسب و کار ها مناسب می کند. ولی وضعیت به کارگیری آن در درجه‌ی نخست و نحوه‌ی بهینه سازی آن در درجه‌ی دوم مسئله‌ی مهمی است که باید به آن توجه کنید. در این نوشتار با ما به اتفاق باشید الی با نکاتی درباره ب بهینه سازی اینستاگرام اغلب آشنا شوید.

محتوا پنهان
1 بهینه سازی اینستاگرام
1.1 دوره بازاریابی و فروش در اینستاگرام
1.2 یک عکس پروفایل با کیفیت انتخاب کنید که نشانه دهنده برند بازرگانی شما باشد
1.3 در گزینش نام خود، کلمات کلیدی را رعایت کنید
1.3.1 نوشتار 0 تا 100 اینستاگرام
1.4 واژه ها کلیدی هدف را در توضیحات خود بگنجانید
1.5 پیش از لینک زدن به وب سایت یا پسینیان توصیه خود، یک CTA (دعوت به عمل) اضافه کنید
1.5.1 راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA
1.6 از ایموجی کاربرد کنید
1.7 شمار کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های اینستاگرامی: 150 الی 2200 کاراکتر
1.8 تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرامی
2 تعداد بهینه برای هشتگ پست‌های اینستاگرامی: 5 الی 10 هشتگ
2.1 تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: 24 کاراکتر یا کمتر
2.1.1 پست های خویش را به هنگام ارسال کنید
2.2 برای رسیدن به بهترین بازده و انتخاب بهترین سررسید برای ارسال پست، مراحل ذیل را پیگیری کنید:
2.2.1 1- بخش بندی مخاطبان
2.2.2 2- تقسیم بندی پست ها
2.2.3 3- دسته بندی استوری ها
2.2.4 4- تحلیل داده ها و تخصیص زمان به پست ها و استوری ها
2.2.4.1 سیستم ثبت اطلاعات داشته باشید
2.2.4.2 افزودن موقعیت مکانی
بهینه سازی اینستاگرام
اگر شما همانند بسیاری از برندهای گوناگون هستید، قطعاً در مورد تعداد کاراکترهای بهینه پست‌های اینستاگرام حتی اندیشه هم نکرده‌اید. اگر کپشن پست‌های اینستاگرامی برترین برندها را ببینید، متوجه خواهید شد که به سمت کوتاه‌تر شدن قبل می‌روند. با وجود این که شمار کاراکترهایی که می‌توانید کاربرد کنید نامحدود نیستند اما شمار کاراکترهای بهینه برای پست‌های اینستاگرامی هستی دارد. لذا، بهینه سازی اینستاگرام برای هر برندی واجب است.

در ادامه نکاتی برای بهینه سازی اینستاگرام شما آورده شده است. برخی متعلق به ها بازده کمتر و یا دیرتری دارند. در ضمن پروا کنید نکات ذکر شده مطلق نیستند اما تا حتماً بسیار زیادی در بهینه سازی اینستاگرام شما کارساز می باشند. ابتدا آن ها را به دقت مطالعه کنید و سپس آن ها را به صورت صحیح برای صفحه کسب و کارتان به کار بگیرید.

دوره بازاریابی و فروش در اینستاگرام
هرآنچه باید برای افزایش قابل توجه فروش خود در اینستاگرام بدانید

یک عکس پروفایل با کیفیت برگزیدن کنید که اثر دهنده برند تجاری شما باشد
قبل از هر چیز، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید نمایانگر این باشد که شما چه کسی هستید. برای یک برند، برگزیدن یک لوگوی مناسب که نشان دهنده‌ی برند شما است، به شناخته شدن شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر کسب و کارتان تک نفره است، باز هم می توانید برای خودتان یک لوگو داشته باشید. در ضمن عکس شخصی خودتان را نیز می توانید گزینش کنید(اگر پیج شما شخصی است و یا کسب و کارتان تک نفره است). برای نمونه تصور کنید شخصی به مشاوره کسب و کار ها می پردازد و برای این شغل یک پیج اینستاگرامی دارد.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک عکس پروفایل
قبل از هر چیز، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید نمایانگر این باشد که شما چه کسی هستید
برای برگزیدن یک تصویر شخص می تواند تصویری ساده و یا تصویری که در آن یک ژست ساده دارد از خود پیمان دهد. از تصاویر با ژست ها و حالت های نامناسب و نامتعارف خودداری کنید و به یاد داشته باشید، اگر شما برای خویش ارج قائل شوید، مخاطبان شما نیز برای شما بزرگداشت قائل می شوند. به علاوه عکسی را گزینش کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد. تصویر پروفایل شما گویای نکات بسیاری است. برای نمونه اگر عکاس هستید عکسی را گزینش کنید که در آن دوربین در دست دارید و با همین برگزیدن ساده، کاربران اینستاگرام با نخستین برخورد با صفحه شما متوجه می شوند که این صفحه مربوط به عکاسی است.

در انتخاب اسم خود، واژه ها کلیدی را رعایت کنید
هنگام انتخاب اسم صفحه خود، پروا کنید که نام شما یا اسم برند شما در آن وجود داشته باشد زیرا مردمی که به تعقیب شما می گردند، نام شما یا کسب و کار ما را جست و جو می کنند نه نام کاربری شما را.همچنین می توانید کلماتی را که ملت به آن علاقه مند هستند را در نام یا بیوگرافی خویش بیاورید. بسیاری از افراد ممکن است از شما یا کسب و کار شما چیزی نشنیده باشند اما به پیگیری موضوعی پیوسته با سوداگری شما هستند.

برای مثال اگر مشاور کنکور هستید، کلمه‌ی “کنکور” زیاد کارایی گذار است ولی توجه کنید که “کنکور” اسم شما نیست بلکه یک کلمه کلیدی است که به شما برای شناخته شدن کمک می کند. در ضمن افزودن اسم مکان نیز به شما کمک خواهد کرد. برای مثال تصور کنید منظور دارید مخاطبان قصد شما در شهر اسپهان قرار دارند. اضافه کردن نام اصفهان در کناره اسمتان موثر خواهد بود.

مقاله 0 الی 100 اینستاگرام
از آموزش تنظیمات (setting) تا ترفندهای حرفه ای Instagram

کلمات کلیدی منظور را در توضیحات خویش بگنجانید
در درجه‌ی اول، پروا کنید که بیوگرافی شما باید اختصار ولی گیرا و جذاب باشد. باید بتوان با یک نگاه کوتاه و موقت به آن، چیز های زیادی را متوجه شد. برای این منظور خودتان را به جای مخاطبانتان پیمان دهید و یک بار آن را از حیث آن ها بخوانید. آیا به اندازه‌ی کافی گیرا است؟ آیا خواستن آن راحت است؟ آیا به سادگی می تاب حوزه‌ی کاری شما را متوجه شد؟ اگر پذیرش شما بله است بنابراین کارتان را صحیح انجام داده اید.

افزودن هشتگ و لینک های مناسب نیز از سایر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. برای نمونه اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، افزودن لینکی که فالوورهای شما را به فروشگاهتان هدایت کند بسیار کارایی گذار است. در ضمن می توانید از کوتاهی کننده‌ی لینک برای افزایش جذابیت و گیرایی لینک و وانگهی بیوگرافی خود استفاد کنید. برای انتخاب واژه ها کلیدی می توانید از کسب و کارهای همانند خویش استفاده کنید. با بررسی صفحه‌ی آن ها متوجه خواهید شد آن ها از چه کلماتی استفاده می کنند.

قبل از لینک زدن به تارنما یا واپسین رهنمود خود، یک CTA (دعوت به عمل) اضافه کنید
از آن جا که اینستاگرام می خواهد کاربرانش را حفظ کند، فضاهایی که در آن لینک هایی برای استفاده از دیگر پلتفرم ها وجود دارد را اندک می کند. با این حال، هدایت ترافیک به وب سایت و اندازه گیری کلیک های وب سایت، از معیار های مهم برای اندازه گیری اثرگذاری اینستاگرام بر کسب و کارتان است.

راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA
18 نمونه عملی

در حال حاضر صفحاتی که ده هزار یا بیشتر فالوور دارند می توانند در استوری خویش لینک هایی پیمان دهند ولی برای سوداگری های حقیر تر این امکان پرکار نیست. بیوی اینستاگرام تنهاراه هدایت شدامد به وب سایت شما است.

به عنوان مثال ، تایلر جی مک کال، یک استراتژیست بازاریابی در اینستاگرام، لینکی به جدیدترین پیشنهاد خود قرار دیتا است و این لینک را با به کارگیری ایموجی ها در اطراف CTA برجسته می کند الی این رهنمود را نیرومند تر کند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک CTA
بهینه سازی اینستاگرام به کمک CTA
برای افزودن لینک به بیوگرافی خود، روی دکمه ویرایش پروفایل (edit profile) کلیک کنید و لینک خود را در قسمت وب سایت اضافه کنید. برای اضافه کردن CTA بالاتر از لینک (مانند کاری که تایلر انجام داده است)، مطمئن شوید CTA شما پسینیان خط در بیوگرافی شما است. ایموجی ها CTA را متمایز می کنند، و بیشتر ملت ایموجی که از ذیل پیکان استفاده می کند را برگزیدن می کنند لغایت تأکید شود که کاربران باید کجا کلیک کنند.

از ایموجی بهره‌گیری کنید
ساده و کم ذکر کنیم، ایموجی ها کاربرد مفصل و روز فزونی دارند و در ذکر احساسات و تحریک مخاطبان کارایی به سزایی دارند.استفاده از ایموجی خندان، متعجب و سایر ایموجی ها متن شما را گیراتر و مهیج تر می کنید.

تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های اینستاگرامی: 150 لغایت 2200 کاراکتر
اگر شما خواهان حداکثر کردن تعامل مخاطبان با پست اینستاگرامی خویش هستید در کپشن پست‌های خود از 138 الی 150 کاراکتر بهره‌گیری کنید. البته این برای همه ی پست ها صادق نیست. از آنجایی که پست‌های شما عکس یا فیلم هستند کپشن‌ها می‌توانند مخاطبان را به تعامل با پست‌های شما ناچار کنند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک کپشن
بهینه سازی اینستاگرام به کمک کپشن
تعداد کاراکترهای بهینه برای کپشن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرامی
همان فلسفه ای در مورد پست های اینستاگرام صدق می کند برای پست های تبلیغاتی نیز صدق می کند. برخی مواقع بهتر است از متن کوتاه بهره‌گیری کنید. تصویریا ویدئوی شما تنها باید با کمک کمی متن، خود را بفروشد. در حالت ایده آل، شما از 150 کاراکتر برای کپشن پست های تبلیغاتی اینستاگرامی خود استفاده کنید ولی این سوژه درباره همه ی پست ها صدق نمی کند، بعضی از پست ها نیاز به نوشتن کپشن های طولانی تر دارند.

تعداد بهینه برای هشتگ پست‌های اینستاگرامی: 5 لغایت 10 هشتگ
هشتگ‌ها بهترین گذرگاه دیده شدن پست‌های شما و همچنین راحت‌ترین مسیر برای جذب مخاطب جدید به پیج اینستاگرام شما هستند. دیجیتال مارکترها نیز این قضیه را می‌دانند ولی به امید بازدید اغلب از بیش از 20 هشتگ در هر کپشن استفاده می‌کنند، اگرچه که پر کردن کپشن با تعداد زیادی هشتگ اصلاً نتیجه‌ای را که در انتظارش هستید تضمین نمی‌نماید. حتی، شدنی است به ضرر برندتان و صفحه اینستاگرام تان تمام شود و تعامل مخاطبان با پست‌های شما کمتر شود.

یکی دیگر از خطراتی که شدنی است پیج اینستاگرام شما را ترسانیدن کند، shadowban شدن است. به این صورت که اگر در هر کپشن شمار زیادی هشتگ تکراری که در تمام پست‌هایتان نوشته‌اید، بهره‌گیری کنید اینستاگرام پست‌های شما را در نتایج جستجوی آن هشتگ پرتو نمی‌دهد که این خویش ضربه بزرگی به برند شماست.

همان طور که در شکل نیز مشاهده می‌کنید تعداد بهینه برای هشتگ جهت تعامل بیشتر مخاطبان، 8 تا 12 تاست.

تعداد هشتک ها در پست ها
بهینه سازی اینستاگرام به کمک هشتک ها
علاوه بر شمار هشتگ، تعداد کاراکترهایی که در هر هشتگ نیز به پیشه می‌رود نیز چندی بهینه دارد.

تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: 24 کاراکتر یا کمتر
برای اینکه تعامل مخاطبان تان در بیشترین حتماً خود باشد، شما باید از هشتگ‌هایی با تعداد کاراکتر 24 یا کمتر استفاده کنید. چرا که در کاربرد اغلب از 24 کاراکتر افت شدیدی را در تعامل مخاطبان گواه خواهیم بود.

حداکثر شمار کاراکترهایی که در اینستاگرام می‌توان استفاده کرد:

کپشن: 2200 کاراکتر
تعداد هشتگ: 30 هشتگ
بیو: 150 کاراکتر
نام کاربری: 30 کاراکتر
اگرچه که شما می‌توانید از 2200 کاراکتر در کپشن پست خویش استفاده کنید، ولی پس از 125 کاراکتر کپشن به چهره پیش‌فرض کوتاه می‌شود. بنابراین، با در عقیده دریافت این موضوع، باید کوشش کنید مهم‌ترین اطلاعات تان را در ابتدای کپشن بنویسید. بهترین هشتگ ها را در پایان کپشن خویش بنویسید.

پست های خود را به موقع ارسال کنید
آیا هر موعد که می خواهید پست های اینستاگرام خود را ارسال می کنید؟ اگر این چنین است، شما بسیاری از لایک ها و فرصت ها را از دست می دهید. الی کنون مقالات بسیاری درباره‌ی بهترین سررسید ارسال پست تألیف شده است. در همه‌ی این مقالات و مطالعات، نکات مشابهی وجود دارد. احد از این نکات برنامه ریزی و پیش بینی سررسید آنلاین بودن مخاطبان است.

برنامه ی زمانی برای ارسال پست
بهینه سازی اینستاگرام با برنامه ی زمانی
علاوه بر این مورد، باید توجه کنید بسته به ماهیت سوداگری و گونه پست، دیدن آن بدست فالورها در چه ساعتی بیشترین گیرایی را برای آن ها دارد.برای مثال ممکن است یک پست در ساعت 9 بامداد بدست طیف وسیعی از فالورها دیده شود اما در موعد مناسبی نباشد. برای نمونه شدنی است بیشتر مخاطبان شما شاغل باشند. ارسال پست در ساعت کاری هر چند هم که دیده شود، تاثیر زیادی ندارد زیرا یا متعلق به به سادگی می گذرند و یا در موقعیتی نیستند که خرید کنند و یا به پست شما توجه چندانی داشته باشند.

برای رسیدن به بهترین بازده و انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست، مراحل ذیل را پیگیری کنید:
1- تقسیم بندی مخاطبان
مخاطبان هرچند که در یک niche قرار داشته باشند، ولی باز هم تفاوت هایی دارند. از موعد کاری روزانه‌ی آن ها گرفته الی سلایق و علاقه‌ی آن ها. مخاطبان خویش را بهتر و بهتر بشناسید و دسته بندی مناسبی از آن ها انجام دهید. تقسیم بندی شما می تواند مبناهای مختلفی داشته باشد. برای نمونه تقسیم بندی بر مبنای سن، ساعات بیکاری، ساعات کار روزانه، ساعات آنلاین بودن و …

به جدول ذیل دقت کنید. این جدول یک تخمین مناسب به شما ارائه می دهد:

دسته بندی فالورها بر پایه گروه سنی

ردیف نام/کد گروه مخاطب گروه سنی تعداد تخمینی بیشترین ساعات استفاده از اینستاگرام
1 A01 زیر 15 سال 120 نفر ساعت20 الی 24
2 A02 15 لغایت 18 سال 850 نفر ساعت 14 الی 17
3 A03 18 الی 25 سال 480 نفر
ساعت10 الی 15

ساعت16 لغایت 18

4 A04 25 لغایت 35 سال 380 نفر ساعت18 لغایت 22
5 A05 بالای 35 سال 150 نفر ساعت20 تا 22
این بخش بندی ها به شناخت بهتر مخاطبان کمک شایانی می کند.

2- بخش بندی پست ها
علاوه بر فالوورها، پست های شما نیز تقسیم بندی و انواع مختلفی دارند. حتی اگر پست های شما به نظر کاملا مشابه باشند، مفتوح تفاوت هایی هستی دارند. این دسته بندی می تواند بر پایه پست تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی، گونه کالای تبلیغ شده، گونه محصول و … باشد.

3- دسته بندی استوری ها
استوری های خود را نیز امثال پست ها تقسیم بندی کنید. هایلایت های مختلف معمولا به همین قصد انجام می شوند.

بهینه سازی اینستاگرام به کمک تقسیم بندی استوری ها
بهینه سازی اینستاگرام به کمک بخش بندی هایلایت های پیج آکادمی دیجیتال مارکتینگ
4- تحلیل داده ها و تخصیص موعد به پست ها و استوری ها
پس از آنگونه بندی و کسب اطلاعات مناسب از نوع مخاطب، پست ها و استوری ها، الان نوبت تحلیل این داده ها می باشد. بررسی کنید و ببینید کدام مخاطب، کدام پست را بیچارگی دارد. آیا امروز زمان مناسبی برای این پست است؟ کدام گروه مخاطبان کدام دسته از پست ها را در کدام ساعت روز بینند. به عقیده این کار پیچیده می باشد ولی با کمی امتحان و خطا و بازخورد گرفتن، نکات بسیاری خواهید آموخت ولی شرط آن این است که همه‌ی جوانب را ببینید(یک بُعدی تحلیل نکنید) و سپس اطلاعات به دست آمده از آمون و خطا را به راستی ثبت کنید و برای استفاده های بعدی در دسترس قرار دهید.

سیستم ثبت اطلاعات داشته باشید
یکی از بهترین طریق های بهینه کردن کسب و کارتان استفاده از یک سیستم ثبت اطلاعات می باشد. نگران نباشید دربایستن به سیستم پیچیده ای ندارید. این کار را می توانید با اکسل و وورد نیز سپریدن دهید. اطلاعاتی که از بازخوردها، بخش بندی مخاطبان و غیره به دست می آید را در یک فایل ذخیره کنید الی به آن ها دسترسی داشته باشید. این فایل به شما کمک بسیاری خواهد کرد. برای مثال به شکل پایین دقت کنید: بهینه سازی پیج اینستاگرام

سیستم ثبت اطلاعات
بهینه سازی اینستاگرام به کمک سیستم ثبت اطلاعات
در این شکل اطلاعاتی برای شما آورده شده است. در این اطلاعات نرخ بازده، گروه بیننده و هزینه تبلیغات به جداسازی گروه مخاطبان آورده شده است(توجه کنید تبلیغاتی که به طور ویژه برای کسب مشتری خاصی طراحی می شود شدنی است برای دیگر گروه مخاطبان نیز جذابیت داشته باشد ولی با این حال برای کسب مشتری یا افزایش فروش در یک گروه ویژه طراحی شده است). داشتن چنین اطلاعاتی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

افزودن موقعیت مکانی
موقعیت مکانی نیز امثال کلمات کلیدی، برای شناخته شدن شما در جست و جوها کارساز خواهد بود. چنانچه کاربران اینستاگرام شما در موقعیت مکانی مورد علاقه‌ی آن ها ببینند، شکیبیدن فالو کردن آن ها افزایش می یابد. به علاوه می توانید از این طریق برای بالابردن کیفیت پست های خود استفاده کنید.

جمع بندی

بهینه سازی اینستاگرام مبحثی است که برای طیف وسیعی از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد به اخص اگر اینستاگرام محل اصلی کسب درآمد آن ها باشد. شیوه های ذکر شده در بالا به شما کمک بسیاری خواهد کرد و تا حدود زیادی در نقش یک مشاور حرفه ای نما می شود ولی در صورتی که اداره‌ی صفحه شما سخت شود و یا کسب و کار شما زیاد رشد کند، ممکن است دربایستن به مشاور و یا استخدام یک ادمین داشته باشید اما به هر حال، احساس موضوعات بالا خویش کمک بزرگواری است. اندک کردن شمار کاراکترها، استفاده از تصویر پروفایل مناسب، پروا به کلید واژه ها و ثبت اطلاعات، تاثیر به سزایی در شناخت بهتر شما از خود و کسب و کارتان در درجه‌ی نخست و رشد کسب و کارتان در درجه‌ی دوم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت کیا قصد دارد به خاطر فروش بسیار ضعیف و پایین‌تر از انتظار، عرضه مدل 2021 از کادنزا و K900 را در ایالات متحده متوقف کند. طبق آمار در سال گذشته، تنها 305 دستگاه K900 توسط مشتریان آمریکایی خریداری شده که اصلا رقم مناسبی نیست. این خودرو در سال 2019 هم نتوانست انتظارات را برآورده کند، زیرا فقط 390 دستگاه از آن به فروش رسیده بود!

 

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا
 

 

فروش پایین کیا K900 در حالی رقم خورده که این سدان لوکس کره‌ای سطح بالایی از کیفیت، امکانات و تکنولوژی‌های نوین را ارائه می‌کند. در کابین این خودرو یک نمایشگر 12.3 اینچی عریض وظیفه برقراری ارتباط راننده و سیستم اینفوتینمنت را بر عهده دارد؛ علاوه‌بر این، مشتریان می‌توانند نمایشگر دیگری با همین ابعاد را برای پشت فرمان سفارش دهند. کره‌ای‌ها در زمین ارائه اطلاعات سنگ تمام گذاشته و آپشن هداپ دیسپلی 9.7 اینچی را نیز برای K900 تدارک دیده‌اند.

 

 

 

صندلی برقی راننده با امکان تنظیم در 20 جهت مختلف از دیگر آپشن‌های کیا K900 است که دستیابی راحت به بهترین حالت ممکن را تضمین می‌کند. صندلی سرنشینان عقب هم برقی بوده و در 14 جهت قابل تنظیم است.

 

 

 

دیگر سدان رده‌بالای کیا یعنی کادنزا، از نظر فروش عملکرد مناسب‌تری داشته و سال گذشته 1,265 مشتری آمریکایی را جذب کرده است. البته این خودرو هم در سال 2019 فروش بهتری داشت و 1,630 دستگاه از آن به فروش رسیده بود. نکته تامل‌برانگیز اینکه کادنزا در مدل 2020 فیس‌لیفت شد و کیا امیدوار بود این خودرو با چهره جدید و زیبای خود مشتریان بیشتری را راهی نمایندگی‌های فروش کمپانی کند.

همانگونه که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، فیس‌لیفت کادنزا به لطف ویژگی‌هایی مثل جلوپنجره بزرگ و عریض، چراغ‌های جلوی باریک، کاپوت کشیده و چراغ‌های عقب سرتاسری جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در داخل کابین هم این خودرو از فضایی مدرن و با کیفیت سود می‌برد.

فیس‌لیفت کادنزا در حالت استاندارد با نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اینفوتینمنت عرضه می‌شود

یکی از سخنگوهای کیا با نام جیمز هوپ (James Hope) حذف K900 و کادنزا از سبد محصولات این شرکت در آمریکا را اقدامی در راستای انطباق بیشتر با سلایق و تقاضای مشتریان توصیف کرده و افزوده مدل‌هایی مثل تلوراید، نسل جدید K5 (اپتیمای سابق) و سورنتو اکنون بیش از هر زمان دیگری هیجان‌انگیز هستند و با سلیقه طیف بیشتری از افراد همخوانی دارند.

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا

طبق آمار، سال گذشته کیا موفق به فروش 586,105 خودرو در ایالات متحده شده؛ این رقم در مقایسه با سال 2019 به میزان چشمگیری کاهش یافته است. در آن سال کیا 615,338 دستگاه از تولیدات خود را در آمریکا به فروش رسانده بود. ناگفته نماند میزان فروش کادنزا و K900 در ایالات متحده در سال 2020، روی هم رفته 1,570 دستگاه است که حتی یک درصد از آمار کلی نمی‌شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%af%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%9b-%d8%aa%d9%88%d9%82/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازار عینک‌های هوشمند برخلاف ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند چندان رشد نکرده‌، اما احتمالا در آینده با ورود شرکت‌های بیشتر، با محصولات متنوعی روبه‌رو شویم. به تازگی جزئیات مربوط به پتنت جدید شیائومی منتشر شده که یک عینک هوشمند با قابلیت‌های درمانی را به نمایش می‌گذارد.

این پتنت جدید با عنوان «عینک هوشمند و قاب‌ عینک» به ثبت رسیده که نحوه ادغام تشخیص و درمان را نشان می‌دهد. جزئیات مربوط به این پتنت حاکی از آن هستند که عینک هوشمند شیائومی می‌تواند سیگنال‌های درمان منتشر کند.

از روش‌های درمانی این عینک می‌توان به سیگنال‌های نوردرمانی شامل سیگنال‌های فرابنفش، نور مرئی، مادون قرمز و لیزر اشاره کرد. علاوه بر این، امکان انتشار سیگنال‌های موج صوتی هم توسط این گجت وجود دارد که می‌توانند برای درمان بیماری‌های مغز، بیماری‌های روانی مانند افسردگی یا اضطراب و رفع خستگی چشم مورد استفاده قرار بگیرند.

سیگنال نوردرمانی و سیگنال موج صدا می‌توانند در کنار رفع بیماری‌ها، موجب کاهش سردرد هم شوند. در کنار آن‌ها، امواج مغناطیسی یا امواج الکترومغناطیسی می‌توانند باعث تقویت جذب عناصری شوند که کاربر با کمبود آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از آن‌ها، گردش خون در مغز را هم افزایش داد.

 

عینک هوشمند شیائومی
 

 

جزئیات بیشتری درباره عینک هوشمند شیائومی منتشر نشده، با این حال در کنار خصوصیات درمانی، از ویژگی‌های استاندارد هم بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به اسپیکر یا فناوری برای انتقال صدا اشاره کرد. با وجود ثبت چنین پتنتی، تضمینی برای ورود یک عینک هوشمند با این ویژگی‌ها به بازار وجود ندارد.

در صورتی که شیائومی تصمیم به تولید چنین محصولی بگیرد، اولین کمپانی چینی نخواهد بود که وارد این بخش از بازار می‌شود. هواوی در گذشته از دو عینک هوشمند رونمایی کرده که علاوه بر محافظت در برابر فرابنفش، پاسخگویی به تماس‌ها و قطع آن‌ها را هم ممکن می‌کند. علاوه بر این می‌توانند با اسپیکر دوگانه، آهنگ پخش کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()