نوشته شده توسط : ساحل

پروتکل دسترسی از طریق بعید به دسکتاپ (RDP) یک پروتکل اختصاصی گسترش مکشوف توسط مایکروسافت است که کاربر را توانا می‌سازد تا با یک رابط گرافیکی به یک رایانه سایر که در مکانی دیگر پیمان گرفته‌است متصل شود. نرم‌افزارهای باره کاربرد برای این پیشه بدست کاربر RDP client نام دارد. به کارگیری این برنامه‌ها برای اتصال به رایانه دیگر منوط به این است که هر دو طرف سرویس مورد عقیده را بر روی سیستم خود نصب و پرکار نمایند.

این برنامه‌ها برای اکثر نسخه‌های ویندوز (از جمله ویندوز موبایل), و دیگر سیستم عامل‌ها از جمله لینوکس، یونیکس، macOS ,iOS, اندرویدموجود می‌باشد. سرور RDP به صورت قبل فرض بر روی ویندوز، یونیکس و OS X نصب شده‌است و به چهره قبل فرض بر روی TCP پورت 3389[۱] و UDP پورت ۳۳۸۹ آماده گرفتن فرمان یا Listening هستند.[۲]

مایکروسافت در حال حاضر[چه زمانی؟] به این خدمات ارائه شده خویش " پیوستگی از راه دور به دسکتاپ " اطلاق می‌کند که پیشتر به آن " کلاینت‌های سرویس پایانه " یاد می‌شد.

RDP ) Remote Desktop Protocol ) چیست

این پروتکل نوع گسترش مکشوف پروتکل ITU-T T. 128 می‌باشد که پروتکل به اشتراک گذاری نرم‌افزاری اسم داشت.[۳]



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

سامسونگ موبایل هایتان را تمیز می کند

با شیوع ویروس کرونا، شرکت سامسونگ اعلام کرده در مراکز خدماتی خود به طور رایگان موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند افراد را با اشعه UV-C پاکسازی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، در بحبوحه شیوع ویروس کووید۱۹، فروشگاه های Samsung Experience و مراکز خدماتی این شرکت، «سرویس پاکسازی گلکلسی»(Galaxy Sanitizing Service)را ارائه می کنند. در این سرویس با کمک نور UV-C موبایل های کاربران به طور رایگان تمیز می شود.

این سرویس به جای مواد شیمیایی قدرتمند که ممکن است به دستگاه های الکترونیکی آسیب برساند، از اشعه  UV-C برای پاکسازی موبایل ها، ساعت های هوشمند، ایرباد های بی سیم و تبلت ها استفاده می کنند. 

طبق اطلاعاتی که در وب سایت سامسونگ در مالزی وجود دارد، دستگاه هایی که برای عملیات پاکسازی در سرویس به کار می رود قبلا آزمایش شده اند تا روی عملکرد موبایل ها تاثیر منفی نداشته باشند.

افراد با مراجعه به فروشگاه ها یا مراکز خدماتی سامسونگ که این سرویس را عرضه می کنند، می توانند از آن بهره ببرند همچنین این مراکز خدمات پاکسازی را برای دستگاه های غیر سامسونگ نیز انجام می دهند.

در این خدمت موبایل ها در ۳۰ ثانیه، تبلت و ساعت هوشمند در ۳ دقیقه پاکسازی می شوند. البته سامسونگ تضمین نمی کند این سرویس تمام باکتری، جرم ها و ویروس ها را از بین ببرد.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878535/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

استفاده از فضای ابری برای رادیولوژی بیماران

محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به ایجاد زیرساختی مبتنی بر فضای ابری شدند که برای انجام تصویربرداری حضور بیمار کاهش می یابد. این روش برای پیشگیری از کرونا نیز مناسب است.

امیرحسین رسولی بنیان گذار شرکت دانش بنیان فعال در حوزه انفورماتیک پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با استفاده از تکنیک ها و مزایایی که دنیای فناوری اطلاعات و راهکارهای مبتنی بر آن در اختیارمان قرار داده می توان از فضای ابری برای استفاده حداقلی از منابع و بالا بردن سطح کیفیت درمان کشور بهره برد.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد آشنایی زیادی با فضای ابری ندارند، بیان کرد: می توان با استفاده از فضای ابری و بسترهای کامپیوتری امکانات ویژه ای در اختیار پزشکان و بیماران قرار داد.

وی  با اشاره به سامانه و زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری که در این شرکت طراحی شده است گفت: یکی از موضوعاتی که همواره در اخذ تصاویر پزشکی مطرح است این است که بیمار باید چند مرحله به مرکز تصویربرداری و پزشک مراجعه کند؛ با توجه به شرایط کنونی و انتقال شیوع کرونا این رفت و آمدها باید به حداقل  برسد از این رو استفاده از زیرساختی که باعث کاهش این رفت و امدها شود نیاز است.

رسولی با تاکید بر اینکه این شرکت توانسته است بر اساس استانداردهای جهانی، زیرساخت ها، نرم افزار و سخت افزار را در اختیار مراکز تصویربرداری و بیمارستان ها قرار دهد عنوان کرد: آرشیومد محصولی است که ما طراحی کرده‌ایم و اگر مراکز تصویربرداری یا بیمارستانی به سامانه ای که طراحی شده است مجهز شوند می توانند تنها با یکبار حضور بیمار، تمام اقدامات مربوط به تصویربرداری را انجام دهند و نتیجه تصویر را به پزشک و بیمار ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه این سامانه در بستر اینترنت است، نتیجه تصویربرداری می تواند در اختیار پزشکان کشور و بیماران قرار گیرد.

به گفته رسولی، به دلیل شیوع کرونا نیاز است که کمترین حضور بیمار و پزشک و کمترین تماس ها بین افراد برقرار شود که این سامانه باعث ارتباط حداقلی پزشک و بیمار می شود.

 رسولی با بیان اینکه از این سامانه نیز می توان برای تشخیص بیماریهای مختلف از جمله کرونا استفاده شود، عنوان کرد: بیمارستان ها و مراکز تصویر برداری می توانند به زیرساخت هایی همچون نرم افزار، سامانه ها و سیستم های سخت افزاری همچون رایانه و پردازشگر مجهز شوند تا بتوانند از این سامانه تبادل و انتقال تصاویر بهره ببرند.

وی با تاکید بر اینکه صفر تا صد طراحی این سامانه ابری و برنامه نویسی ها توسط تیم شرکت بوده است، بیان کرد: با استفاده از این سامانه توسط مرکز و بیمارستان، پزشک و بیمار می توانند تصویر رادیولوژی و گزارش مربوط به بیمار را در بستر اینترنت با تلفن همراه، تبلت و ... مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه فیلم‌های تصویربرداری پزشکی یکی از بزرگترین آلاینده‌های محیط زیست هستند و باید از چرخه استفاده پزشکی حذف شوند بیان کرد: بر اساس آمار حدود ۵۰ میلیون یورو سالانه واردات فیلم رادیولوژی به کشور داریم که می توان با استفاده از این زیرساخت از خروج ارز در این زمینه جلوگیری کرد.

رسولی تاکید کرد: مراکز تصویر برداری سراسر کشور می توانند با انعقاد قرارداد با شرکت، ظرف ۷۲ ساعت مجهز به سیستم شوند و خدمات آنلاین دریافت کنند.

به گفته مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، این شرکت امکان صادرات این خدمت را به کشورهای همسایه ایران و سراسر دنیا دارد و برای پیشبرد اهداف، کاهش هزینه ها، بالابردن دقت و صحت تشخیص و ارائه گزارش های تصویربرداری این اقدام را توسعه خواهد داد.

وی با بیان اینکه این سامانه مشابه خارجی ندارد، بیان کرد: در بازه زمانی‌ای که این سیستم  طراحی شده است ۵۰ بیمارستان از این خدمات به صورت آنلاین بهره می برند و نزدیک به ۸۰۰ پزشک از آن استفاده می کنند؛ همچنین ۷۰ هزار پرونده پزشکی تا کنون در این سامانه تبادل و ذخیره شده است.

منبع:

mehrnews.com/news/4877993/استفاده-از-فضای-ابری-برای-رادیولوژی-بیماران



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهتر است برای سوال چرا استوری اینستاگرام کار نمی کند؟ و فهمیدن علت سیاه شدن استوری اینستاگرام به تیم حمایت Instagram پیغام ارسال نکنید چونکه خود این تیم کاملا به سخت واقف هستند و برای حل آن تلاشی نمی کنند. برای مشکلات آپلود نشدن عکس و فیلم، سیاه شدن استوری اینستاگرام و..در گوشی اندروید و آیفون فقط چند مسیر حل وجود دارد که امروز در انزل وب روشنگری خواهیم داد.

مطالب پیشنهادیتقویم ایران
تقویم ایران
بلیط قطار
بلیط قطار
بازار
بازار
حل مشکل استوری قراردادن یا اینستاگرام در اندروید و آیفون
How to Fix Instagram Stories Not Working in Android and iPhone

باز هم به بحث در باره اینستاگرام برگشتیم. اینستاگرام یکتا از محبوبترین برنامه های شبکه اجتماعی است که در عین حال دشواری ها زیاد زیادی هم دارد و با وجود تیم نیرومند که در پشت این برنامه وجود دارد هنوز بعضی از مشکلات این برنامه محبوب حل نشده است و به کاربران هم استجابت راستی دیتا نمی شود، به طور نمونه برخی از کاربران گزارش داده اند که:

در اینستاگرام استوری های GIF من آپلود نمی شود.
مشکل لود شدن استوری دارم.
هنگام آپلود استوری، در اینستاگرام پیغام “در حال آپلود” را مشاهده خواهم کرد ولی استوری آپلود نمی شود
من نمی توانم استوری به اشتراک بگذارم.
در گوشی Galaxy S7 من عکس استوری نمی شود.
بعد از بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود نمی توانم استوری ارسال کنم.
وقتی که استوری ارسال می کنم صفحه سیاهی ظاهر می شود و تا ۲۴ ساعت پس متعلق به نمی توانم مجدد استوری بفرستم.
من با سخت سیاه شدن استوری اینستاگرام مواجه هستم.
و..
وقتی که کاربر کوشش دارید یک استوری را در اینستاگرام منتشر کند استوری آپلود نمی شود و یک صفحه سیاه جای آن را می گیرد. پیغام publication in progress یا loading in progress نما می شود، صفحه سیاه می شود و در نهایت استوری آپلود نمی شود. این سخت حتی زمانی جدی تر می شود که برنامه دستور حذف این استوری ها را نمی دهد. در عمل ۲۴ ساعت استوری در اینستاگرام راهبند می کند و شما نمی توانید استوری دیگری را آپلود یا منتشر کنید و بعد از منقضی شدن استوری شما می توانید مجددا به انتشار استوری در اینستاگرام ادامه دهید.

حل مشکل استوری قراردادن یا اینستاگرام

آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو و عکس در استوری اینستاگرام
چنانچه با مشکل آپلود نشدن استوری اینستاگرام مواجه هستید، نخستین کاری که می توانید سپریدن دهید این است که گوشی خویش را ریستارت کنید. آپلود نشدن استوری اینستاگرام می تواند به انگیزه مشکلات نرم افزاری رخ دهد. برای ریست گوشی iPhone X دکمه پاور و دکمه ولوم را تنگنا دهید و نگه دارید لغایت اسلایدری نما شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه پاور را رها کنید.

آپلود نشدن استوری اینستاگرام

در دستگاه های iPhone 7 دکمه پاور را فشار و نگه دارید الی اسلایدری ظاهر شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل نما شد دکمه پاور را رها کنید.

آپلود نشدن استوری اینستاگرام

برای دستگاه های اندروید نیز میتوانید ابتدا دکمه پاور را نگه داشته و از منو باز شده گزینه Restart انتخاب کنید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام هنگام استوری گذاشتن
احتمالا با این دشوار مواجه شده اید که وقتی که منظور دارید در اینستاگرام استوری بگذارید برنامه هنگ می کند، این مشکل به خود برنامه اینستاگرام بر می گردد. برای بستن برنامه دوبار روی دکمه Home تپ کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و ببندید. اکنون که مجددا برنامه اینستاگرام را مفتوح کنید و بررسی کنید که آیا برنامه پیشه می کند یا نه. پروا داشته باشید که با بستن و مجدد بسط دادن برنامه اینستاگرام مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام حل نمی شود و شما باید مسیر حل های سایر را رسیدگی نمایید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام هنگام استوری گذاشتن

رفع سخت عدم نمایش استوری اینستاگرام با آپدیت برنامه
شما باید سعی کنید برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید الی مشکلاتی مثل عدم نمایش استوری را حل کنید. مراحل ساده پایین را برای آپدیت اینستاگرام پیگیری کنید. اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی را باز کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی دکمه Updates تپ کنید. پروا داشته باشید که این شغل برای کاربران ایرانی با محدودیت به اتفاق است و این تقسیم از کاربران باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنند.

مشکل عدم نمایش استوری اینستاگرام

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام پاک کردن کش
یکی از راه حل هایی که می تواند دشواری ها مربوط به برنامه را حل کند منزه کردن کش برنامه اینستاگرام است. وارد تنظیمات شوید و مسیر General > iPhone Storage را طی کنید. حال که اسکرول را ذیل بکشید و اینستاگرام را پیدا کنید. شما باید حجم کلی برنامه ها را نگریستن کنید روی آن تپ کنید و Delete App را گزینش کنید. مجدد به اپ استور یا گوگل پلی استور مراجعه کنید و برنامه اینستاگرام را نصب کنید.

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام

کاربران اندروید می توانند به مسیر Apps> Application list> Instagram و بعد Memory> Clear Data بروند و گزینه Delete Cache را تپ کنند لغایت کش برنامه اینستاگرام منزه شود.

غیرفعال کردن تنظیمات بهینه باتری برای رفع دشوار نشانه ندادن استوری اینستاگرام
اگر گوشی شما آیفون است و گزینه صرفه جویی انرژی برای شما پرکار است ممکن است برخی مشکلات عملکردی مشابه اثر ندادن استوری اینستاگرام برای شما پیش بیاید، بعد برای حل این دشوار شما باید این گزینه را غیرفعال کنید. برای انجام این کار به گذرگاه Settings > Battery بروید و گزینه Low Power Mode را غیرفعال کنید.

مشکل نشانه ندادن استوری اینستاگرام

در اندروید برنامه های مدیریت باتری و گزینه Battery Saver دسته باتری تنظیمات را غیرفعال کنید.

Battery Saver

پیشنهاد میکنیم برای استفاده بهتر از استوری اینستاگرام با شیوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام آشنا شوید.

حل مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام
برای حل سخت لوکیشن در استوری اینستاگرام مطمئن شوید که سررسید و تاریخ گوشی اندروید و آیفون خود را به واقعیت به آپدیت اتوماتیک ست کرده اید. برای انجام این کار به راه Settings > General > Date & Time بروید و Automatically Update را پرکار کنید. در اندروید نیز گذرگاه Settings > Date & time را طی و گزینه های Auto date & time و Auto time zone را پرکار کنید.

مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام

شما می توانید بعد از حل سخت خویش در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام نظرسنجی و رای گیری بسازید.

نصب مجدد جهت بازداری سیاه شدن استوری اینستاگرام
اگر مشکل استوری اینستاگرام شما هنوز حل نشده است آیکن برنامه اینستاگرام را روی صفحه اصلی گوشی خویش پیدا کنید و آن را نگه دارید حالا روی علامت X بالای برنامه اینستاگرام تپ کنید تا برنامه حذف شود. مجددا برای نصب برنامه اقدام کنید.

سیاه شدن استوری اینستاگرام

چرا نمیتونم استوری بزارم

در گاهی توصیه میشود که در هنگام نصب مجدد از چند نسخه ذیل تر اینستاگرام بر روی گوشی یا سرویس های جانبی مثل نسخه وب یا ویندوز نیز برای حل شدن دشوار کاربرد کنید.

بعد از نصب مجددا برای ارسال استوری سعی کنید و حتی استوری ها را فقط برای لیست رفقا تقریبا خود در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

آپلود نشدن عکس و کذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام به علت اینترنت ضعیف
اتصال اینترنت لاغر شما احد دیگر از دلایل آپلود نشدن استوری در اینستاگرام می باشد. استوری ها احتیاج به پیوست اینترنت قوی برای آپلود شدن دارند حتی اگر شما پیوستگی به اینترنت داشته باشید شاید آنقدر نیرومند نباشد که استوری بتواند آپلود شود. در چهره امکان استوری را حذف کنید و مجددا آپلود کنید. گذرگاه حل دیگر این است که از وای فای به دیتا سوئیچ کنید. چنانچه با این پیشه مشکل شما حل شد پس دشوار به روتر شما بر می گردد. در صورت امکان روتر خویش را ریست کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تبلت هواوی مدیا پد T5 دستگاه جدیدی نیست اما به‌تازگی وارد بازار کشورمان شده و به عنوان یک محصول اقتصادی، طیف گسترده‌ای از خریداران قادر به تهیه  کردنش خواهند بود.

این دستگاه که از یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌گیرد، ظاهری استاندارد و وزنی نسبتا سبک دارد و به همین خاطر حمل کردن این تبلت کار ساده‌ای خواهد بود.

در این محصول می‌توانید دو اسپیکر استریو ببینید که به نسخه پنجم تکنولوژی “هیستن” هواوی مجهز شده و توسط هارمن کاردن، آن‌هم با روشی حرفه‌ای تنظیم شده‌اند. کاملا مشخص است که هواوی قصد تولید محصولی را داشته که برای کاربران سرگرم‌کننده باشد. نمایشگر بزرگ و اسپیکرهای استریو نقطه قوتی برای این تبلت است تا یک سر و گردن از گوشی‌های هوشمند غول‌پیکر بالاتر قرار گیرد و تهدیدی برای رقبا در بازار تبلت‌ها باشد.

در بخش پردازشی می‌توانید چیپست کایرین 659 را ببینید که در مدل پایه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و در مدل دوم توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. از آن‌جا که یک تراشه ساخت کایرین در قلب این محصول جای گرفته، بنابراین کاربران می‌توانند از تکنولوژی GPU توربو بهره ببرند تا تجربه گیمینگ جذاب‌تری داشته باشند.

منبع:

https://itresan.com/293236/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d9%88-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%85/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش بلومبرگ، اپل به کارکنان خود گفته است که شرکت به خاطر شیوع ویروس کرونا با کمبود قطعات لازم برای تعمیر گوشی‌های آیفون مواجه شده است. اپل همچنین به تکنسین‌های خود هشدار داده است که در دو تا چهار هفته آینده، کمبود قابل‌توجهی در تامین آیفون‌های تعویضی (دستگاه‌هایی که با آیفون آسیب‌دیده تعویض می‌شوند) وجود خواهد داشت. بلومبرگ در گزارش خود گفته است که هم‌اکنون برخی از فروشگاه‌های اپل با کمبود قطعات تعمیر مواجه هستند.

اپل برای تعمیر آیفون‌های خراب، تا جایی که ممکن است سعی می‌کند قطعات آن را جایگزین کند، اما در مواقعی که آیفون مشتری قابل تعمیر نیست آن را با یک آیفون دیگر تعویض می‌کند.

اپل هم اکنون مسافرت کارکنان خود را به چین، کره جنوبی و ایتالیا محدود کرده است. این شرکت همچنین از کارکنان خود خواسته تا ملاقات‌هایشان را از راه دور انجام دهند. اپل بعد از بستن همه ۴۲ فروشگاه‌ خود در چین در پی شیوع ویروس کرونا، اکنون ۳۸ تای آن‌ها را دوباره باز کرده است. اخیرا نیز گزارش شد که این شرکت به دنبال سازنده دیگری برای تامین لنزهای اولتراواید آیفون‌های خود است.

منبع: 

https://itresan.com/293220/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d9%88%d8%b9-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تولید درونمایه پایه و بنیاد رشد و ترقی شما در شبکه‌های اجتماعی است. با فرآوری محتوای یونیک و حرفه‌ای می‌توانید در کمترین سررسید از رقبا سبقت بگیرید. بر این پای بست، ۵۰ درصد شرکت‌ها برای بازاریابی محتوای خود، استراتژی دارند.

محتواها انواع مختلفی دارند و برای هر کسب‌وکاری باید به نوعی از تولید درونمایه بهره‌گیری کرد. برخلاف انگار بسیاری، تولید درونمایه امری تخصصی و پیچیده است. به‌طوریکه هرکسی نمی‌تواند محتوای مناسبی تولید کند.

در این میانی تیم آران با بهره‌مندی از کادری تخصصی و حرفه‌ای، خدمات فرآوری محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را به شیوه‌ای مدرن و پسندیده ارائه می‌دهد. در پیوسته شما را با گونه ها محتوا، مزایای به کارگیری درونمایه و سایر نکات مربوط به آن آشنا می‌کنیم.

انواع تولید محتوا
محتوا گونه ها مختلفی دارند که در اینجا ۴ نوع اصلی آن‌ها را عنوان می‌کنیم:

محتوای متنی
همه شما با این گونه درونمایه آشنا هستید. این نوع محتوا علاوه بر اینکه مفاهیم را به مخاطب انتقال می‌دهد، برای انتقال ارزش سئو بسیار مناسب است.

برای فرآوری محتوای متنی باید نکات بسیاری را رعایت کرد که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بررسی محتوای مقالات رقیب
تولید درونمایه بر بنیاد گونه کاربران هدف
تهیه یک لیست از بهترین کلمات کلیدی
نوشتن عنوان جذاب و گیرا در تولید محتوا
ارائه ایده‌های خلاقانه برای تولید محتوای متنی
استفاده از بهترین مقالات تولیدی سایر وب‌سایت‌ها با ذکر منبع
و …
محتوای تصویری
طبق بررسی‌ها مخاطبین محتوای تصویری را ۶۵% بهتر درک می‌کنند. علاوه بر این محتوای تصویری نسبت به محتوای متنی حدود ۶ هزار بار بهتر و سریع‌تر در مغز پردازش می‌شود. برای نمونه شما یک متن درباره کرونا می‌خوانید و یک تصویر از آن می‌بینید! پس از یک هفته جزئیات کدام را اغلب به خاطر می‌آورید؟

پاسخ نود درصد کسان گزینه تصویر است! بنابراین عکس ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در به خاطر سپردن برند، محصولات و خدمات شما داشته باشند. تیم آران با توجه به اهمیت این سوژه از بهترین عکاسان، ادیتورها، طراحان گرافیک و … کاربرد می‌کند، الی محتوایی یونیک و خاص در اختیار شما عزیزان پیمان دهند.

محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی یکتا از مهم‌ترین و پرکاربردترین گونه محتواها است، به‌طوری که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ ۸۰% ترافیک وب‌سایت‌ها را به خود برگزیدن دهد. علاوه بر این حدود ۷۵% افراد با تماشا تبلیغات ویدئویی رغبت اکثریت برای سفارش محصول و یا خدمات دارند.

با توجه به مشغله زندگی امروز، بیشتر کسان ترجیح می‌دهند که مفاهیم را از راه ویدئو فرابگیرند. بنابراین به کل کسان توصیه می‌شود که استفاده از محتوای ویدئویی را در نخستینگی خود پیمان دهند.

ویدئوها انواع مختلفی دارند و هرکدام به طریقی باعث ارتقاء کسب‌وکار شما می‌شوند. آران در راستای خدمات فرآوری درونمایه برای شبکه‌های اجتماعی، از همگی انواع ویدئوها سهم می برد. در پیوستگی بعضی از آن‌ها را عنوان می‌کنیم:

Demo Video: این بخش از ویدئوها، اطلاعاتی همچون روند تولید و عرضه محصولات شما را نشان می‌دهند. قصد این گونه ویدئوها افزایش اعتماد مشتری به فعالیت‌های شما می‌باشد.
Brand Video: این دسته از ویدئوها مردم را با برند، محصولات و خدمات شرکت آشنا می‌کنند. معمولاً افرادی که در ابتدا کار خود هستند، از این ویدئوها برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند.
Event Video: ساخت یک ویدئو از شما و تیمتان در یک رخداد مهم همچون سخنرانی، کنفرانس های خبری و … مایه افزایش اعتبار و اعتماد به برند شما می‌شود. این دسته از ویدئوها باید دارای عکس ها حرفه‌ای، داستان موفقیت، داستان دستیابی به اهداف و … باشند.
Expert Interview : ویدئویی‌هایی که در قالب یک مصاحبه با کسان متخصص و خبره در صنعت است، می‌تواند به نوعی مایه کامیابی و بالارفتن کسب‌وکار شما شود. چراکه مخاطب با شما بیشتر آشنا شده و شما را به عنوان یک فرد متخصص به سایرین معرفی می‌کند.
و …
تولید محتوای صوتی
محتوای صوتی به اتفاق ابدیت کاربر است! کسان می‌توانند در هر لحظه و در همه‌جا به محتوای صوتی گوش دهند. به راستی این دسته از محتواها بدون اینکه وقت بیننده را بگیرند پیام‌های بسیاری به او می‌رسانند، به همین سبب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

از انواع محتوای صوتی عبارت‌اند از:

مصاحبه‌ها
فایل‌ صوتی
پادکست‌ها
کتاب صوتی
فایل‌های آموزشی صوتی
و …
مزایای استفاده از خدمات تولید درونمایه برای شبکه‌های اجتماعی
در اینجا به شما نشان می‌دهیم که بهره‌گیری از تولید محتوا می‌تواند چه مزایای برای شما داشته باشد:

صرفه‌جویی در زمان
بهبود وفاداری به برند
افزایش خوشنودی مشتریان
افزایش هشدار از برند و اسم تجاری
افزایش شدامد شبکه‌های اجتماعی
بهبود سئو (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو)
بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر تبلیغات سنتی
و …
به طور کلی درونمایه می‌تواند تحولی کبیر در کسب‌وکار شما و در نهایت در زندگی‌تان به وجود بیاورد. به همین سبب بهتر است از یک تیم متخصص برای فرآوری محتوای خود استفاده کنید. تیم آران ضمن بهره‌مندی از کارمندان کارآزموده در این گویه خدمات بی‌نظیری به شما عزیزان ارائه می‌دهد، که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خدمات فرآوری درونمایه برای شبکه‌های اجتماعی آران

انواع محتوا برای شبکه های اجتماعی


طراحی گرافیکی
طراحی اختصاصی استوری
ساخت موشن گرافیک و تیزرهای تبلیغاتی خاص و با مفهوم
طراحی پست‌های اختصاصی برای همگی پیج های اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین و …
تولید درونمایه برای گونه ها سایت‌ها اعم از سایت‌های فروشگاهی، گردشگری، خدماتی، علمی، سرگرمی، آموزشی، خبری، دینی و فرهنگی

محتوا مهم‌ترین نقش را در دیده شدن شما در شبکه‌های اجتماعی دارد. شما می‌توانید با استفاده از محتوای ویژه و جذاب در شبکه‌های اجتماعی به شهرت برسید. فلذا بهتر است که از هزینه کردن برای درونمایه نترسید و آن را به دست افراد متخصص در این گویه بسپارید.

تیم آران با بهره‌مندی از کادری مجرب و کارآزموده همگی خدمات فرآوری محتوای شما عزیزان را انجام می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید از همین لحظه با تولید محتوای ویژه و یونیک از همگی رقبای خویش در شبکه‌های اجتماعی سبقت بگیرید، بعد این فرصت بزرگ را از دست ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتخابات هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار شد و ۷ عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران انتخاب شدند.

دوشنبه این هفته 28 بهمن ماه 1398 با حضور نماینده اتاق بازرگانی، اعضای حقوقی و حقیقی اتحادیه در اتاق بازرگانی ایران، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران برگزار شد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید!

تعیین اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

در ابتدای این مراسم که مجمع عمومی فوق العاده بود مجمع به رسمیت شناخته شد و سپس در ادامه، تغیرات ذیل در اساسنامه اتحادیه تصویب شد :

  • افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره اتحادیه از 5 به 7 نفر
  • افزایش اعتبار سمت اعضای هیئت مدیره اتحادیه از 2 به 3 سال

در ادامه مراسم، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتحادیه برگزار گردید که طی آن گزارش عملکرد هیئت مدیره توسط دکتر داود ادیب، رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرائت و در مجمع مورد تصویب قرارگرفت.

لازم به ذکر است محمد میرزائی منش، خزانه دار اتحادیه، صورت های مالی سال 1398 را قرائت و در ادامه به تایید مجمع رسید. به علاوه، گزارش بازرسی اتحادیه  نیز توسط مجید ذوقی، بازرس اتحادیه قرائت و به استماع حضار رسید.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایراناتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

گفتنی است که تعیین مبلغ حق عضویت ورودی و سالیانه اعضای حقوقی نیز از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتحادیه انجام شد که مطابق آن حق عضویت ورودی اعضای حقوقی 1.5 میلیون تومان و حق عضویت سالیانه اعضای حقوقی 1.5 میلیون تومان تصویب گردید. همچنین حق عضویت اعضای حقیقی نیز، یک میلیون تومان تصویب گردید.

در پایان مجمع، انتخابات اعضای هیئت مدیره (اصلی و علی البدل) و همچنین انتخابات بازرسان قانونی (اصلی و علی البدل) برگزار گردید که طی آن از مجموع 62 رای واجدین شرایط حضور در این انتخابات، افراد ذیل به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره اتحادیه انتخاب شدند:

  • دکتر داود ادیب (تعداد آرای اخذ شده: 55 رای)
  • خانم مهندس سادینا آبائی (تعداد آرای اخذ شده: 51 رای)
  • دکتر اسمعیل ثنائی (تعداد آرای اخذ شده: 50 رای)
  • مهندس فریبرز نژاد دادگر (تعداد آرای اخذ شده: 36 رای)
  • مهندس صابر فیضی (تعداد آرای اخذ شده: 35 رای)
  • مهندس علیرضا شیرانی (تعداد آرای اخذ شده: 30 رای)
  • دکتر محمد مقیم نژاد (تعداد آرای اخذ شده: 28 رای)

به علاوه، افراد ذیل نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره اتحادیه انتخاب شدند:

  • مهندس فرهاد کرم زاده (تعداد آرای اخذ شده: 25 رای)
  • دکتر کوروش منتظری (تعداد آرای اخذ شده: 22 رای)

همچنین بازرسین اصلی و علی البدل نیز به ترتیب به قرار ذیل معین شدند:

  • خانم مهندس پریسا حصاری (تعداد آرای اخذ شده: 36 رای)
  • مهندس مجید ذوقی (تعداد آرای اخذ شده: 21 رای)

لازم به توضیح است  است که در پایان این مراسم ، مجمع و هیئت مدیره اتحادیه از زحمات هیئت مدیره پیشین تشکر و قدردانی نمودند.

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/19/election-of-tellecomunication-industry/



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صنعت بازی صرفا مختص رایانه و کنسول نیست و موبایل را هم شامل می‌شود. در این مطلب بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 را معرفی کرده‌ایم.

 

هر روز شاهد عرضه گوشی هایی هستیم که کارایی بهتری در زمینه اجرای بازی های موبایل دارند و ایسوس راگ فون 2 و ریزر فون 2 بعضی از این محصولات هستند. این اسمارت فون ها گوشی هایی هستند که پیشرفته‌ترین سخت افزارهای دنیای گوشی سازی را روی خود دارند، برای مثال بد نیست بدانید که طبق شایعات موجود بلک شارک 3 قرار است که با یک رم 16 گیگابایتی وارد بازار شود.

با این حال بعضی از این گوشی ها هرقدر هم که خوب باشند، منحصرا برای اجرای بازی ساخته نشده‌اند، بلکه تنها گوشی های پرچمدار پیشرفته‌ای مانند گلکسی اس 10 پلاس و آیفون 11 پرو مکس هستند که علاوه بر کارایی کلی خوب در اجرای بازی های مختلف هم کارایی منحصربفردی دارند؛ درباره آیفون 11 پرو مکس باید به این نکته اشاره کرد که این گوشی iOS به کتابخانه بازی اپ استور و سرویس اشتراک بازی Apple Arcade هم دسترسی دارد.

در اکوسیستم اندروید هم اخیرا گوشی های گیمینگ منحصربفردی مانند گلکسی اس 11 سامسونگ وارد بازار شده‌اند و قرار است که اسمارت فون های جدید دیگری هم وارد میدان شوند. این حجم وسیع از گوشی های گیمینگ موجود و گوشی هایی که در آینده ارائه می‌شوند، انتخاب کردن یک گوشی گیمینگ خوب را برای کاربر کمی سخت می‌کند. به همین دلیل در این مطلب سعی کرده‌ایم که بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020

    1. آیفون 11 پرو (مکس) (iPhone 11 Pro (Max))
    2. وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro)
    3. سامسونگ گلکسی اس 10 (پلاس) (Samsung Galaxy S10 (Plus))
    4. ایسوس راگ فون 2 (Asus ROG Phone 2)
    5. ریزر فون 2 (Razer Phone 2)
    6. هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro)
    7. بلک شارک 2 (Black Shark 2)
    8. آیفون ایکس آر (iPhone XR)
    9. ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ)
    10. آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/20/best-2020-gaming-phones/



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انجام تحلیل بازاریابی و فروش برای کارهایی مانند افزایش درآمد و سود، شفا وجهه‌ی برند و شفاف‌سازی بصیرت تجاری، یک ضرورت به حساب میاد. با کمک یک آنالیز درست، شما می‌تونید بازارهای جدید، مخاطبان جدید، مناطق گسترش جدید و… رو به دست بیارید. اما چه گونه تحلیلهایی رو باید سپریدن داد؟ در اینجا می‌خوایم ۹ الی از مهمترین انواع تحلیل که هر مدیری برای موفقیت و رشد کسب و کارش باید بدونه رو توضیح بدیم. پس اگر به تعقیب توسعه و کامیابی کسب و کارتون هستید، بهتون رهنمود می‌کنم این مطلب رو از دست ندید.
این مطلب نوشته Bernard Marr است و اون رو در وبسایت فوربز منتشر کرده. برنارد یک نویسنده و متخصص در حوزه‌ی داده‌های احسن و موشکافی هست که به شرکت‌های مختلف در سراسر جهان کمک می‌کنه لغایت با استفاده از داده‌ها به سؤالات مهم مربوط به کسب و کارشون استجابت بدن.

تحلیل نیازهای برآورده نشده
کسب و پیشه یعنی مواجه شدن با نیازهای مشتریان. تحلیل نیازهای برآورده نشده یعنی فهمیدن اینکه آیا بیچارگی برآورده نشده‌ای در گوشه ها-کناره ها محصول، سرویس یا مارکت شما هستی داره که به وسیله‌ی اون بتونید خوشنودی و درآمد از مشتری رو افزایش بدین. از ابزارهای سودمند برای این‌کار میشه به نقد و بررسی محصولات، بررسی کیفی، گروه‌های متمرکز و مصاحبه‌ها اشاره کرد. وانگهی می‌تونید برای آشنایی با واژه ها جستجو شده بدست کاربران از ابزار “گوگل ترندز” هم کاربرد کنید.

نکته: امروزه دیگه سوال پرسیدن از کاربران سختی نداره. می‌تونید فرم‌ها یا گروه‌‌های متمرکز بسازید یا حتی از کاربران بخواید که صفحه فیس‌بوکتون رو لایک کنن یا بهتون بازخورد بدن.

تحلیل اندازه بازار
اگر اندازه‌ و پتانسیل بازاری که می‌خواید درش مشغول به پیشه بشید رو ندونید، پیش‌بینی دوام و استقامت کسب و کارتون هم کار چندان سختی نیست!!

تحلیل اندازه بازار یعنی اینکه رسیدگی کنید و ببینید که فلان بازار چقد برای محصول یا سرویس شما اندازه و پتانسیل داره و پتانسیل رشد در این بازار چقدره. بازار رو می‌شه از لحاظ مواردی همانند حجم (چند یکتا از یک فرآورده یا سرویس فرخته می‌شه)، ارزش (میزان پولی که در بازار هزینه می‌شه) و تناوب (چند وقت به چند وقت یک فرآورده به فروش می‌رسه) اندازه گیری کرد. برای اندازه‌گیری حجم بازار می‌تونید از دیتاهای دولتی، اطلاعات انجمن صنفی، اطلاعات مالی از رقبا و نظرسنجی از مشتریان کاربرد کنید.

نکته: ابهت یک بازار، نمی‌تونه دلیلی بر سودآور بودنش باشه. به خصوص اگر اغلب مشتریان که یک محصول یا سرویس رو می‌خوان در حال حاضر یک مثال از اون رو دارن و مایل به خرید مثال دیگه نیستن.

پیش‌بینی تقاضا
برای موندن در کورس رقابت، پیش‌بینی تقاضا یکی از ضروریات هست. قبل بینی درخواست یعنی برآورد شمار محصول یا سرویسی که مشتریان مایل به خریدش هستن. پیش‌بینی تقاضا چیزی ما فوق حدس‌های آکادمیک هست و به اطلاعات گذشته و حال فروش از بازارسنجی بیچارگی داره. تکنیک‌های تحلیل مشابه تحلیل سری‌های زمانی می‌تونه سودمند باشه.

نکته: اطلاعاتی که ازش برای پیش بینی تقاضا استفاده می‌کنید باید روشن و ریزبین باشن. اگر اینطور نباشه، نتایج راستی به دست نمیاد و می‌تونه به کسب و کار رو به راه نادرست هدایت کنه.

تحلیل روند بازار
هر سوداگری باید روند و جهت بازاری که درش مشغول به شغل هست رو بدونه. تحلیل روند بازار یعنی اینکه متوجه بشید که آیا یک بازار در حال رشد، راکد یا در حال نزول هست یا نه و این پروسه چقدر سریع داره رخداد می‌افته. دونستن اندازه بازار هم مهمه اما دونستن اینکه بازار در حال صعود یا نزول هست هم حائر اهمیته. برای مانیتور کردن روند بازار می‌تونید بعضی از آزمایش ها سوداگری یا سناریو‌های تحلیلی رو انجام بدید لغایت ببینید که بازار چه چیزی رو می‌پسنده و این مورد چطور روی سوداگری و رشد، راکد بودن و رشد بازار کارایی می‌گذاره. نظرسنجی از مشتریان یا گروه‌های متمرکز هم می‌تونن سودمند باشن.

نکته: درباره محیط خارجی مثل تغییر قوانین و انتظارات اجتماعی دائم اخطار داشته باشین.

بازاریابی چابک: چطور از روش اسکرام در مدیریت تیم بازاریابی کاربرد کنیم؟
تحلیل غیرمشتری‌ها
به طور سنتی ما می‌گیم که باید مشتریان رو فهمید و در پایان پی برد که اونها چطور مشتریانی هستن و کسان اکثریت هم همانند اونها پیدا کرد. ولی گروه دیگه‌ای هم هستی دارن که اهمیت به خصوصی دارن؛ غیر مشتری‌ها! تحلیل غیرمشتری‌ها یعنی اینکه متوجه بشید که چه افرادی در حال آماده مشتری شما نیستن و در مورد محصول، سرویس یا برند شما اندیشه می‌کنن. با معرفی افرادی که از شما خرید نمی‌کنن، می‌تونید بازارتون رو به وسیله اون افراد گسترش بدین. اگر می‌خواید بدونید که چرا کسان از فرآورده یا سرویس شما بهره‌گیری نمی‌کنن، باید ازشون بپرسید، مصاحبه کنید، پرسشنامه بفرستید و از گروه‌های متمرکز استفاده کنید.

نکته: با به کارگیری توان شبکه‌های اجتماعی امروزه خیلی راحته که از افرادی که مشتری‌تون نیستن بازخورد بگیرید.

تحلیل رقبا
کسب و پیشه شما بی گمان نمی‌تونه در یک محیط بسته هستی داشته باشه. تحلیل رقبا برای بازاریابی و برنامه‌ریزی راهبردی با معرفی اینکه رقبای اصلی شما چه کسانی هستن، جایگاه اونها در بازار و در ارتباط با سوداگری شما کجاست اهمیت داره. با فهمیدن نقاط سستی و نیرو اونها، می‌تونید فرصت‌هایی رو برای بهره‌بردازی و آغاز حرکت جدید معرفی کنید. روش‌های زیادی برای جمع‌آوری اطلاعات رقبا وجود داره. از آنگونه روزنامه‌ها و مجلات تجاری، گزارشات سالیانه، بروشور محصولات و فعالیت‌های بازاریابی. حتی می‌‌تونید از یکی از دوستان، اعضای خانواده یا… بخواید که یگانه از محصولات رقباتون رو خریداری کنه و شما تجربش در استفاده از اون فرآورده یا سرویس رو جویا بشید.

نکته: مفید‌ترین ترفند برای تحلیل رقبا اینه که دست به کار بشید! کاری که اکثر کسب و کارها انجامش نمیدن.

تحلیل قیمت
چی می‌شه اگر بدونید مشتریان در قبال فرآورده یا سرویس شما دقیقا و هرچند مدت، چقدر پول می‌پردازن؟ هدف تحلیل بها هم دقیقا همین هست. یعنی تحلیل قیمت با حساسیت در بخش‌های مختلف بازار. تحلیل بها به خصوص در بازارهای رقابتی می‌تونه زیاد سودمند باشه. تحلیل قیمت نیازمند داده‌کاوی و توسعه‌ی الگوریتم‌ها و مدل‌های پیش‎‌بینی‌گرایانه‌ست. در ضمن گاهی اوقات لازم هست که از چندین آزمایش هم‌زمان هم استفاده کنید تا متوجه بشید در موقع تغییر قیمت دقیقا چه اتفاقی می‌افته.

نکته: اگر برای بهبود دادن گردش مالی‌تون از روش‌های تحلیل قیمت بهره‌گیری می‌کنین، حتما درنظر داشته باشید که مشتری‌هایی که دارند مبلغ اکثریت می‌پردازند باید پرماسیدن رضایت بیشتری داشته باشند، بعد حتما ارزش مشتری رو افزایش بدید.

تحلیل کانال‌های بازاریابی و فروش
برای بازاریابی و فروش محصول و سرویس، کانال‌های زیادی هستی داره. تحلیل کانال‌‌های بازاریابی و فروش بهتون فرمان می‌ده که به کانال‌های گوناگون دسترسی پیدا کنین و متوجه بشید که کدومشون از همه موثرتره. به بردباری زیاد می‌شه از طریق کانال‌های مختلف، به بخش‌های مختلفی از بازار دسترسی پیدا کنین اما باید بدونین که کدومشون بهتر تاثیر گذار هستن و کدوم کارایی ندارن. برای هر کدوم از کانال‌های بازاریابی و فروش و پتانسیل‌های بلااستفاده‌‌ی کانال‌ها، باید یکسری نرخ تبدیل رو مشخص کنید لغایت بدونین کانال‌هاتون دقیقا چه دست نویس رو دنبال می‌کنن.

برای دریافت مشاوره رایگان با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تک در ارتباط باشید.

نکته: تحلیل کانال‌های بازاریابی و فروش، بی گمان به چهره آنلاین آسونتر هست. کانال‌های آنلاین، دیجیتالی هستن و بیشتر تحلیل‌ها در پلتفرم‌های بازاریابی و فروش سپریدن می‌گیرن.

چطور فرهنگ تجزیه و تحلیل را با استراتژی بازاریابی‌ ادغام کنید
تحلیل برند
برند مهمه. قصد از تحلیل برند مشخص‌کردن نقاط قوت شما در مقایسه با رقباست. برند چیزی ما فوق لوگو یا ردای بازرگانی هست. برند یعنی وجهه و دریافتن محصولات شما و چیزی که اونها به مشتری ارائه می‌دن. این نکته حائر اهمیته که بدونید مشتریان چطور برند شما رو فهم می‌کنن. چون اینکار روی تصمیم‌گیری و هدایت راهبردی کارایی می‌گذاره. دیتاهای لازم برای تحلیل برند رو می‌تونید از مکان‌های مختلفی مشابه مکالمات سرویس مشتریان، مکالمات فروش، انجمن‌ها، وبلاگ‌ها، سایت‌های نقد و رسیدگی و شبکه‌های اجتماعی بدست بیارید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌جی فروش سه میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند نسل چهارمی (LTE) خود را جشن می‌گیرد
کمپانی ال‌جی از زمانی که شبکه پرسرعت نسل‌چهارم یعنی LTE معرفی شد سرنوشت تلفن‌های‌همراه خود را به آینده این تکنولوژی گره زد، حال این شرکت ثمره تلاش‌های خویش را درو می‌کند: ال‌جی تا به امروز ۳ میلیون دستگاه اسمارت‌فون نسل چهارمی در سراسر جهان فروخته است. بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده از این شرکت، بیشترین میزان فروش تا به حال در کره‌جنوبی و آمریکای شمالی بوده است و از طرفی ال‌جی قصد دارد تا پایان سال گستره تلفن‌های نسل چهارمی‌اش را در بیست کشور دیگر نیز افزایش دهد.

منبع: 

https://itresan.com/380/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%84%e2%80%8c%d8%ac%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌جی بر روی نمایشگری کار می‌کند که طبق ادعایش رتینای اپل را پشت سر خواهد گذاشت.

این شرکت به تازگی پنل نمایشگر ۵ اینچی ال‌سی‌دی فول HD برای اسمارت‌فون‌ها معرفی کرده که روی کاغذ با کیفیت‌ترین صفحه تولیدشده تا به حال برشمرده می‌شود.
طبق گفته کمپانی کره‌ای این پنل واید از تکنولوژی AH-IPS بهره می‌برد که نسبت تصویر آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و ۴۴۰ پیکسل در هر اینچ آن موجود است. این صفحه با نمایشگر آی‌پد جدید که 264ppi و آی‌فون ۴ اِس که 326ppi تراکم پیکسل دارند مقایسه می‌شود.
انتظار می‌رود که این پنل‌های ساخت ال‌جی تا نیمه دوم امسال عرضه شوند، اما هنوز این شرکت اظهار نظری در مورد اینکه چه دستگاه‌هایی به این نوع نمایشگر مجهز خواهند شد نکرده است. به این ترتیب آیا این اقدام ال‌جی پایانی بر رتینای اپل خواهد بود؟

منبع: 

https://itresan.com/400/%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%9f/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به عقیده برخی از کارشناسان، بازاریابی تلفنی در جامعه امروز مرده است. و تاثیر و نشانه بخشی لازم که در طی ده های قبل داشت را ندارد. با این حال همچنان کمپانی هایی هستند که این روش را طریق مطلوب و کارآمد می دانند. به نظر من لازم است شرکت هایی که هنوز از این شیوه کاربرد می کنند و بازاریابی خود را از این طریق پیش می برند، تکنیک های زیر را در جهت افزایش نشان بخشی آن و درمان فرایند پیگیری های خویش به کار می گیرند.

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

۱ – لطفاً ربات نباشید! و گفتگو های خود را بر بنیاد بیچارگی مشتری پیش ببرید.

در اثناء بازاریابی تلفنی، لحن گفتگو شما اثناء برخورد با مشتری بسیار تعیین کننده است. کوشش کنید در این مواقع به چهره یکنواخت گفتگو نکنید. یکنواختی لحن صدا اعتماد طرف مقابل به شما را از بین خواهد برد و این احساس را منتقل می کند که تاین مشتری هم احد از هزاران مشتری در میان مشتریان شماست. لحن صدای شما باید لذت دسته و دلنشین باشد، گویی طرف مقابل، نخستین مشتری شما در درازا روز است. مشتریان علاقه بسیاری به متفاوت بودن دارند و در این چهره تریجح می دهند که حرف های شما را بشنوند.

۲ – سررسید مناسب تماس خود را برگزیدن کنید (بدانید که چه هنگام باید تماس بگیرید.)

برای بازاریابی تلفنی در گردآور های مدل B2B، مسئله مهم، انتخاب موعد مناسب برای برقراری تماس می باشد. هر مشتری بر بنیاد سوداگری متفاوت خویش و در ضمن نقشی که در سازمان دارند، سررسید پسندیده برای تعقیب خاص خویش را خواهد داشت. بر پای بست، نتایج رسیدگی ها و تحقیقات سپریدن شده، زمان هایی که بهترین نتایج شدنی را ارائه می دهند، عبارتند از:

– از ۱۰ تا ۱۱٫۳۰ صبح

– ۵ دقیقه پیش از آغاز ساعت پس که مدیران هنوز وارد جلسه نشده اند.

– صبح زود پیش از اینکه کسب و کار به معنای راستین شروع شود.

۳ – از پیش چهارچوب هایی برای تماستان داشته باشید.

حتی اگر شما در سوداگری خود باتجربه نیز باشید، داشتن یک چهارچوب مشخص برای تماس تلفنی بایسته است. این مدل تماس شما را از دیگر تماس های غیر از فروش متمایز می سازد. چهارچوب مربوط به یک تماس، شامل موارد ذیل است:

– قبل از پیش درآمد تماس و یا پیش از شروع مکالمه، تا بی گمان امکان مطمئن گردید که مشتری همزمان به شغل دیگری مشغول نباشد و نیز اطمینان حاصل کنید که در موعد مناسبی تماس گرفته اید. البته این مساله نیازمند در عقیده داشتن مولفه هایی از جمله شناخت سوداگری مشتری و نقش فردمورد نظر می باشد. پس اطلاعات طرف خویش را در نرم افزار CRM تان به راستی ثبت نمایید.

– سوالی مرتبط با سوداگری خود بپرسید. برای نمونه سوال کنید که “شما در حال آماده چگونه از X کاربرد می کنید؟” اپرسش درباره مسائل غیر کاری و حاشیه ای حس چندان مثبتی به مشتری منتقل نمی کند

– پیشنهاد خود را بیان کنید. این توصیه باید روشن و روشن باشد.

– این اطمینان را بدهید که نگرانی ها و دغدغه های آن ها را درک می کنید و برای رفع آن ها راه حل دارید. برای این قصد باید دغدغه های مشتری خویش را از پیش درآمد معرفی کنید.

– اگر مشتری مقوله ی کسب و کارتان را پسندید، تماس تلفنی بعدی را همان موقع با وی منسجم کنید. و حتما کوشش کنید که چندین زمان متفاوت در روزهای گوناگون هفته برای تماس و یا ملاقات بعدی در عقیده داشته باشید.

– بدانید که چه زمانی و چگونه باید تماس را به سپریدن برسانید و برای آن برنامه داشته باشید. نتیجه پایانی برای تماس خیلی می تواند مهم و تعیین کننده باشد.

۴ – اطلاعات اکثریت از کسب و کار خود ارائه دهید.

شنیدن عبارت “برای من اطلاعات بیشتری بفرستید” از طرف مشتری هر چند امیدوار کننده است، ولی اگر در ۲ دقیقه نخست آغاز تماس باشد، به این معنی است که بیننده تمایلی به پیوسته مکالمه نداشته و شیوه­ای مودبانه برای پسین دادن به تماس تلفنی در قبل گرفته است. این مساله یعنی مشتری جواب قانع کننده ای را اخذ نکرده است.

در این حالت نباید فقط به گفتن “بله” اکتفا کنید؛ بلکه باید ادامه داده و پافشاری کنید اطلاعات ارسالی شما کاملا متناسب با دربایستن مخاطب است. در پیوسته سعی کنید اطلاعات مفید و باره دربایستن آن ها را در اختیارشان پیمان دهید و سپس مکالمه را به پایان برسانید. این امر می تواند جهت پیشبرد و تداوم فرایند فروش و بازاریابی بکار رود.

۵ – اهداف واقع بینانه و دست یافتنی داشته باشید.

قبل از اقدام برای هرگونه بازاریابی تلفنی، باید به این جستار واقف باشید که فروش فوری به این شیوه ، پدیده ای نادر است. افراد موردنظر شما کاملاً غریبه هستند و هیچ ایده ای در این مورد که شما چه کسی هستید و اینکه می خواهید چه فرآورده یا خدمتی بفروشید، ندارند. مثلاً به جای تعیین این منظور که در مدت سررسید X، Y مقدار از محصول یا خدمت خویش را بفروشید، منظور واقع بینانه تری برگزیدن نمایید؛ به گونه ای که دستیابی به آن تا کران زیاد زیادی امکان پذیر باشد. گزینش اهداف دست نایافتنی، مشتری را از پیوستگی همکاری دلسرد کرده و به نتیجه مد نظر مدنظرتان نخواهید رسید.

در آخر باید ذکر کرد بازاریابی تلفنی مهارتی است که در درازا سررسید تکمیل می گردد و موارد بیان شده باید در طولانی مدت و بصورت مداوم تمرین شوند الی خروجی های مناسبی برای شما به به اتفاق داشته باشند. از این رو تمرکز بر تمرین مداوم و ممارست بر تعلیم و یادگیری تکنیک های این شیوه بازاریابی می تواند کماکان در حفظ این روش تاثیرگذار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساختن اکانت و ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام بسیار ساده بوده و دارای مراحل پیچیده و گوناگونی نمی باشد. شما می توانید تنها با داشتن یک آدرس ایمیل معتبر و یا یک شماره تلفن معتبر، اقدام به ساخت اکانت و ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام نمایید.

 

با ترفندهایی که ما به شما می‌آموزیم می‌توانید از چندین صفحه اینستاگرام در دستگاه خود استفاده کنید. حال بیایید نگاهی به این روش‌ها بیاندازیم.

 

مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام, چند اکانت اینستاگرام

ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام

 

روش ساخت چندین اکانت بر روی اینستاگرام نسخه ی جدید:

اینستاگرام در آپدیت های اخیر خود، قابلیتی را ارائه داده است که با استفاده از آن قادر خواهید بود بدون اینکه نیاز نرم افزار خاصی باشد همزمان چند اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کنید.

ابتدا برنامه را اجرا کرده و روی قسمت مشخص شده ضربه بزنید.

اکنون از بالای صفحه روی سه نقطه ضربه بزنید.

به قسمت پایینی منوی باز شده بروید.

حال گزینه ی Add Account را انتخاب کنید.

 

با انتخاب این گزینه وارد مرحله ی ساخت اکانت خواهید شد، که باید یک تلفن یا یک ایمیل جهت ساخت اکانت خود وارد نمایید.

در صورتیکه گزینه ی Phone انتخاب شود باید در کادر مربوطه شماره تلفن و کد کشورتان را وارد نمایید و کد امنیتی به شماره ی وارد شده پیامک میشود.

در صورت انتخاب گزینه ی Email میبایست در کادر آدرس ایمیلتان را وارد نمایید و کد امنیتی به ایمیل شما ارسال میشود که باید از صندوق پستی خود کد را کپی کنید.

 

در اینجا بافرض اینکه گزینه ی Phone انتخاب شده ، شماره تلفن را وارد کرده و به صفحه ی بعد منتقل میشویم.

حال باید کد پنج رقمی را که برایتان ارسال شده در کادر مربوطه تایپ کنید و به مرحله ی بعد هدایت شوید که در این صفحه میتوانید برای خود نام کاربری و پسورد تعریف کنید و تصویری برای پروفایل خود ایجاد کنید.

 

با زدن برروی گزینه ی Connect to facebook میتوانید دوستان فیسبوکی خود را نیز به مخاطبین اینستاگرامتان بیفزایید. در صورتیکه با مشکل مواجه شدید و یا مایل نباشید دوستان فیسبوکتان را در اینستاگرام دنبال کنید میتوانید با زدن Skip پایین صفحه از این مرحله گذر کنید.

 

پس از طی کردن مراحل ذکر شده شما میتوانید اکانتهای ساخته شده خود را از قسمت پروفایل مدیریت کنید .برای اینکار روی گزینه ی مشخص شده در بالای صفحه ضربه زده و اکانتهای ساخته شده را مشاهده کنید.

اکانتی که کنارش علامت تیک خورده باشد همان اکانتی است که در حال حاضر فعال است.

همچنین میتوانید با انتخاب گزینه ی Add Account  و طی کردن مراحل گفته شده برای خود اکانتهای جدید بسازید.

 

مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام, چند اکانت اینستاگرام

نحوه ایجاد همزمان چند اکانت در اینستاگرام

 

استفاده از GB Instagram :

درست مانند Instagram Plus ، GB Instagram جزو بهترین Instagram Mod است که می‌توانید در گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید همیشه با استفاده از Instagram Mod ها یک اپ اینستاگرام اضافی دریافت کنید. بنابراین، در این روش، ما از GB Instagram Apk برای اجرای اپ‌های اینستاگرام دوگانه در اندروید استفاده می‌کنیم.

 

مرحله اول. ابتدا، آخرین نسخه GB Instagram Apk را در گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

مرحله دوم. بعد به Settings> Security بروید. در زیر منوی Security، ‘Unknown Sources’ را فعال نمایید.

 

مرحله سوم. حال، فایل GB Instagram APK را در اندروید خود باز کنید و روی دکمه ‘Install’  ضربه بزنید.

 

مرحله چهارم. هم اکنون، رابط مشابه اینستاگرام را خواهید دید. باید با GB Instagram از طریق ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید.

به همین سادگی کار تمام شد. حالا می‌توانید از دو اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اولین اکانت در واقع اپ اینستاگرام رسمی و دومی اکانت GB Instagram خواهد بود.

 

شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها به راحتی از دو یا چند اکانت اینستاگرام بهره‌مند شوید، همچنین می‌توانید به کمک اپ‌های دیگر چندین اکانت واتس اپ هم داشته باشید. 

 

مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام, چند اکانت اینستاگرام

تعامل مابین اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک 

  

چگونه اکانت‌های اینستاگرام خود را با فیسبوک در تعامل مستقیم قرار دهیم؟

به منظور ایجاد تعامل مابین اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک خود در دستگاه‌های آی او اسی و ویندوزفون‌ها باید مراحل زیر را طی کنید:

به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.

گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

 

برای انجام این امر در دستگاه‌های اندرویدی باید مراحل زیر طی شود:

وارد بخش پروفایل برنامه اینستاگرام شوید و آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.

گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

دقت داشته باشید که شما می‌توانید اکانت‌های مختلف اینستاگرام خود را به یک صفحه فیسبوک مشترک لینک دهی کرده و با آن تعامل ایجاد کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/simultaneously-intagram2-accounts.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دامنه یا دامین چیست ؟

دامنه یا domain در حقیقت به معنای آدرس وب سایت در اینترنت است، به عنوان مثال اگر تصمیم گرفته باشید در شهر محل زندگی خود یک مغازه در یکی از پاساژ های سطح شهر راه اندازی کنید، پس از راه اندازی مغازه درصورتی که مشتریان و دوستان شما بخواهند به مغازه شما مراجعه کنند؛ اصلی ترین راه ورود به مغازه شما، دنبال کردن آدرس مغازه است.

 

داخل اینترنت نیز زمانی که شما یک وب سایت راه اندازی می کنید و اطلاعات آن را بر روی هاست قرار می دهید، اصلی ترین راه مشاهده وب سایت در اینترنت این است که یک آدرس دامنه داشته باشید، آدرس دامنه بعد از www. قرار می گیرد و دامنه ها نیز انواع مختلفی دارند، مانند دامنه های ملی .ir و دامنه های بین المللی .com که هزینه ثبت هرکدام از این دامین ها نیز متفاوت است.

 

 بهترین سایت خرید دامین, روش خرید دامین com

دامنه یا domain در حقیقت به معنای آدرس وب سایت در اینترنت است

 

بخش های تشکیل دهنده دامین

- بخش اول دامین www

- بخش دوم نام دامین یا Domain Name

- بخش سوم پسوند و یا Top-Level Domain

 

نکاتی برای انتخاب دامین مناسب:

دامنه‌ای انتخاب کنید، که کوتاه بوده و نوشتن آن راحت باشد:

پیدا کردن نامی که نوشتن آن راحت باشد، برای موفقیت در محیط اینترنت بسیار ضروری است. اگر برای نام دامنه‌تان از عبارت مخفف استفاده می‌­­کنید(مانند u به جای you)، ممکن است پیدا کردن آن برای کاربران سخت باشد، لذا تا حدامکان، از نام‌های مخفف استفاده نکنید. اگر دامنه طولانی و پیچیده باشد، این خطر وجود دارد، که کاربران هنگام تایپ دامنه دچار اشتباه شوند. نام کوتاه و ساده بهترین انتخاب است.به هیچ عنوان از اعداد و کارکتر های اضافه در انتخاب نام دامنه استفاده نکنید.

 

تلفظ آن ساده باشد:

ممکن است با خود فکر کنید که قابلیت تلفظ آسان چه اهمیتی دارد . نام دامین باید به نحوی باشد که مشتریان بتواند آن را خاطر بسپارند.

ما انسان ها چیزهایی را راحت تر به یاد می آوریم که راحت تر به زبان بیاوریم یا درباره اش فکر کنیم.

 

 بهترین سایت خرید دامین, روش خرید دامین com

راهنمای خرید دامین

 

منحصر به فرد بودن دامنه :

داشتن یک وب سایت که با یک وب سایت محبوب و پر بازدید کننده شخص دیگری اشتباه گرفته شود یک فاجعه به حساب می آید. بنابراین هیچ وقت دامنه را انتخاب نکنید که با دامنه کسی دیگر مشابه باشد.

 

از کلمات کلیدی استفاده کنید:

از کلماتی استفاده کنید، که معرف کسب و کار و خدماتی باشند که ارایه می­­‌کنید. از کلمات کلیدی استفاده کنید، که کاربران برای پیدا کردن محصولات و خدمات شما، آنها را در اینترنت جستجو می­­‌کنند. این کار، به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌­­کند.

 

همچنان com. بهترین انتخاب است:

با وجود اینکه تعداد زیادی پسوند وجود دارد، چرا این قدر COM. اهمیت دارد ؟ پاسخ این سئوال این است که COM. شناخته شده ترین و قابل دسترس ترین پسوند می باشد و مردم با آن ارتباط بیشتری برقرار می کنند.

اگر شما قصد دارید یک دامنه با قابلیت بالای برند شدن داشته باشید ، com. می تواند به خوبی این نیاز را برطرف نماید. شاید در نهایت اگر شما خیلی خوش شانس باشید بتوانید در اولین تلاش آن را بدست آورید. اگر دردسترس نبود، پیشنهاد ما پسوندهای net ، .co. و یا یک پسوند شناخته شده مثل ca. در کانادا یا ir. در ایران هست.

 

 بهترین سایت خرید دامین, روش خرید دامین com

از کلماتی استفاده کنید، که معرف کسب و کار و خدماتی باشند که ارایه می­­‌کنید

  

دامنه ir. سایتتان را از همان ابتدای کار به ثبت برسانید:

بار ها و باره ها شاهد این بوده ایم که افراد دامنه های بین المللی com. بسیار زیبایی برای خودشان به ثبت رسانیده اند و مشغول استفاده از دامنه بین المللی خود شده اند اما پس از مدت اندکی که تصمیم گرفته اند دامنه ir. وب سایتشان را نیز ثبت کنند متوجه شده اند که پسوند دات آی آر همان دامنه قبلا توسط شخص دیگری به ثبت رسیده و در حال استفاده است و یا این که ثبت کننده دامنه آی آر تصمیم دارد آن را با قیمت بسیار هنگفتی به شما بفروشد.

 

نام انتخاب شده را در اینترنت جستجو کنید:

مطمئن شوید نامی که انتخاب می­­کنید، قبلا توسط شرکت و تحت برند دیگری ثبت نشده، و تحت قانون کپی رایت نباشد. درغیر اینصورت، ممکن است با مشکلات قانونی مواجه شده و متحمل ضررهای مالی شوید.

از شرکت­‌های معتبر خرید کنید:

مطمئن شوید، دامنه‌­­ای که خریداری می­­‌کنید حتما به نام شما ثبت شده و دارای پنل مدیریت باشد. اینها، مواردی هستند که بر روی قیمت دامنه تاثیر می­­‌گذارند. برخی از شرکت­های نامعتبر دامنه را با قیمت بسیار نازلی ارایه می­­‌کنند، اما به بهانه‌­­های مختلف مالکیت کامل آن را در اختیار شما قرار نمی­­‌دهند. این مورد، در آینده ممکن است مشکلاتی را برای تمدید، تغییر و حتی انتقال دامنه برایتان ایجاد کرده و موجب ایجاد هزینه‌­­های گزافی ­شود. به یاد داشته باشید که دامنه، نام و اعتبار شماست. علاوه براین، ثبت دامنه چیزی فراتر از تنها ثبت یک نام است، و طیف خدمات دامنه بسیار گسترده است.

 

شرکتی که انتخاب می­‌کنید باید حداقل شرایط ذیل را داشته باشد :

تجربه و تسلط آن مجموعه در انجام مکاتبات با ثبت کننده‌­های بین‌­­المللی

عدم دخل و تصرف در مالکیت دامنه

انتقال دامنه بدون دریافت هزینه انتقال

امکان انجام تغییرات مالکیت، تغییر و ثبت NS اختصاصی با استفاده از پنل مدیریت دامین

دسترسی ۲۴ساعته جهت تمدید و ثبت دامنه

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/domain-purchase2-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()