نوشته شده توسط : ساحل

ساخت میز چوبی چندان هم مشکل نیست. بس است اصول اولیه برای ساخت چارچوب و نصب اتصالات چوبی را به نکویی یاد بگیرید. در این پست استادکار ضمن تعلیم روش ساخت میز چوبی برای باربیکیو، چند ایده ساده و آسان برای ساخت میز کار و مطالعه، میز ناهار خوری و.. ارائه شده است. با کمی خلاقیت می‌توانید مدل‌های جدیدی برای میز چوبی منزل خویش طراحی کنید.

۱- ساخت میز چوبی با پایه‌های فلزی
اگر خیلی از کارهای نجاری سر در نمی‌آورید؛ یک میز چوبی با پایه های لوله آهنی گزینش خوبی برای ساخت یک میز حقیر مطالعه است. بس است اتصالات لوله‌ای مورد دربایستن خود را تعبيه کنید و دست به کار شوید.

ساخت میز چوبی
ایده برای ساخت میز چوبی با پایه‌های لوله‌ای
ساخت میز چوبی
اتصالات و لوله‌های باره دربایستن فولادی در سایز ۳/۴ اینچ هستند.
ساخت میز چوبی
نحوه وصل کردن لوله‌ها و اتصالات
۲- میزهای شناور
دیوارهای تقریبا به هم در راهروی منزل یا قناسی‌های منزل‌تان دقیقا مکان مناسبی برای نصب یک میز کار شناور هستند. وانگهی اگر برای سپریدن کارهای کامپیوتری‌تان به محلی برای پیمان دادن لپ تاپ نیاز دارید ولی فضای حقیر منزل مانعی برای استفاده از یک میز کار بزرگ است؛ میزهای دیواری شناور ایده خوبی هستند.

ساخت میز چوبی
میز شناور دیواری
۳- میز غذاخوری چوبی
استفاده از میزی با چوب طبیعی نه فقط روح تازه‌ای به زندگی‌تان می‌‌بخشد بلکه اگر خودتان کوشش کنید یک میز ساده چوبی بسازید لغایت بی گمان زیادی در هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌شود. یک میز ناهار خوری ساده می‌تواند ایده مناسبی برای آغاز به درودگری باشد.

ساخت میز چوبی
میز ناهار خوری چهار نفره چوبی
۴- میز شغل چوبی
ساخت میز چوبی
میز چوبی با پایه‌هایی به شکل قفسه‌های روباز مناسب برای اطاق کار و پیمان دادن فایل‌های اطلاعاتی
ساخت میز چوبی
میز چوبی ساده با پایه های فانتزی به چهره ضربدر
ساخت میز چوبی
میز چوبی با پایه‌های فلزی
ساخت میز چوبی
میز چوبی با پایه‌ای به شکل گنجه کتابخانه مناسب برای اتاق شغل و مطالعه
۵- میز کوچک مطالعه
میزهای مطالعه دیواری را در سایزها و فرم‌های متنوعی میتوانید تعبيه کنید. این میزها بیشتر با استفاده از پیچ‌های ویژه به حصار متصل می‌ شوند و حائز گونیاهای فلزی یا چوبی نگهدارنده هستند. از این میزهای دیواری میتوان به عنوان میز غذاخوری در خانه‌های حقیر نیز استفاده کرد.

ساخت میز چوبی
نمونه‌ای از میز کنجی دیواری و مختصر عرض
۶- میز کنجی
این میزها فضای کمی را اشغال می‌کنند و گزینش نکوداشتن به عنوان میز کار و کامپیوتر در خانه‌های حقیر هستند.

ساخت میز چوبی
میز کنجی برای کاربرد شخصی در خانه‌های کوچک
۷- میز ماشین خیاطی
اگر اهل خیاطی کردن هستید، حتما به یک میز و صندلی مناسب احتیاج دارید. ضمن اینکه مزیت این میز پیمان گرفتن چرخ خیاطی در داخل محفظه میز است که شغل کردن با آن را برای‌تان آسان‌تر می‌کند. همچنین میتوانید وسایل خیاطی خویش را در کشوهای رو مفتوح و قفسه‌های آن جای دهید.

شاپان چیست؟ به به اتفاق تعلیم شاپان کاری روی چوب
ساخت میز چوبی
میز ویژه ماشین خیاطی
۸- میز آرایش چوبی
یک مثال از میز آرایش چوبی با رویه شیشه‌ای که دارای کشوهای مخفی است. این مدل را میتوانید به صورت دیواری نیز بسازید.

ساخت میز چوبی
میز آرایش کوچک
آموزش نحوه ساخت میز چوبی ساده؛ یک تیر و سه نشان!
برای ساخت میز چوبی دو طریق مرسوم وجود دارد. می‌توانید نخست یک چهار چوب برای سطح رویه میز بسازید و پایه‌ها را در اطراف آن به رویه اصلی سطح متصل کنید و یا با استفاده از دو نگهداره (بست چوبی به چهره افقی) سطح میز را بسازید. در این تعلیم از شیوه دوم استفاده می‌کنیم. برتری این طریق در این است که بست‌ها کاملا به دو طرف میز مماس بوده و شغل پایانی شکیل‌تر و زیباتر می‌شود.

ساخت میز چوبی ساده
نحوه ساخت میز چوبی ساده
گام اول: حاضر کردن چوب‌ها
برش زدن اندازه چوب‌ها و جنس چوب منوط به سلیقه شما است و می‌تواند متفاوت باشد. در آغاز باید دسته رویه میز را بسازید. در ضمن به چهار پایه و چندی تخته برای کناره‌های میز نیاز دارید. چوب‌های مورد دربایستن خویش را از نجاری‌ها یا فروشندگان چوب (کلی و جزئی) جاسازی کنید.

ساخت میز چوبی
برای درست کردن رویه میز می‌توانید از به هم چسباندن چند تخته چوب در ابعاد یکسان و پیچ کردن آن به سطح تحتانی چارچوب کاربرد کنید. چهار پایه، دو تکه چوب اضافی برای کناره‌های میز و تقسیم پشتی آن و دو چوب برای ساخت اتصال (نگهدارنده) ستانی پایه‌های میز بیچارگی دارید.
گام دوم: تصحیح کردن رویه میز
برای ساخت میز چوبی چهار تخته ویژه سطح میز را ساحل هم قرار داده و با چسب چوب به هم بچسبانید. از ابزارهای پِرس برای نگه داشتن و خشک شدن چوب استفاده کنید. سپس در هر لبه عرضی رویه میز یکتا از تخته‌های تخت زیری (نگهدارنده) را متصل کنید.

برای ساخت میز و صندلی تحریر تاشو چوبی ساده دو نگهدارنده ستانی میز را در دو طرف قرار دهید. چوب‌های سطح رویه میز را روی آن بگذارید و طوری تنظیم کنید که لبه سطح میز با پیوستگی تحتانی کاملا در یک راستا پیمان داشته باشد.
گام سوم: نصب پایه‌ها
سطح رویه میز را برگردانید و هر یک از پایه‌ها را در گرد از کنج‌ها به بست‌های عرضی (اندازه این بست‌های چوبی ۶ در ۱۲ سانتی متر با ارتفاعی کمتر از بلندی پایه‌های میز است) مرحله پیش متصل کنید. در چهره تمایل برای نصب طبقه روی میز، ارتفاع مناسب برای طبقه را علامت زده و بست چوبی برای پیمان دادن طبقه را به هر دو پایه میز وصل کنید (اختیاری).

ساخت میز چوبی گریل
نحوه پیوستگی پایه‌ها به میز و علامت زدن اتصالات نگهدارنده پایه برای ایجاد طبقه (اختیاری)
در مرحله سرانجام دو تکه چوبی را که برای دو طرف سطح میز در نظر گرفته‌اید به بست‌های زیری میز متصل کنید. به همین راحتی ساخت میز چوبی شما به سرانجام رسیده است.

چطور میز چوبی را به میز باربیکیو یا گریل تبدیل کنیم؟
در پست پیشین استادکار طریق ساخت انواع باربیکیو آجری، سنگی و چوبی را آموزش دادیم. به نظرتان چطور می‌توان همین میز چوبی ساده را به یک میز گریل یا باربیکیو تبدیل کرد که حسابی هم به درد دورهمی‌های پسین هفته‌تان می‌خورد؟! روش ساخت میز چوبی گریل دقیقا همانند پروانه العمل بالا است تنها باید چند تغییر کوچک به آن اضافه کنید:

ساخت میز چوبی
ساخت میز چوبی برای باربیکیو
۱- برای ساخت میز گریل باید به اندازه سطح میز نیز توجه کنید. بعد در گام اول برای گزینش چوب علاوه بر سلیقه خویش و جنس چوب، اندازه تابه کوره ذغال را نیز در عقیده بگیرید.

۲- ۵ تخته اضافی و سه تخت چوبی سایر برای ساخت طبقه تحتانی میز و نصب تخت زیر میز دربایستن دارید.

۳- شماری لوله آهنی و اتصالات مطابق شکل تهیه کنید. پیش درآمد با الکل صنعتی آن‌ها را تمیز کنید و سپس با افشانه آن‌ها را رنگ کنید. از این لوله‌ها برای تصحیح کردن جای دستمال آشپزخانه و یا قرار دادن ظرف و .. روی بدنه میز چوبی گریل بهره‌گیری می‌شود.

چک فهرست سیسمونی؛ چه وسایلی را می‌توان از جنس چوب جاسازی کرد؟
ساخت میز چوبی
اتصالات و لوله‌های لازم برای ساخت جای دستمال، کارد طباخ خانه و وسایل باربیکیو
۴- برای درست کردن سطح رویه میز پس از نصب اتصالات، کمی کوچکتر از اندازه تابه کوره ذغال یک دایره روی سطح میز بکشید به اندازه قطر دایره با مداد روی چوب را علامت بزنید. با کمی فاصله از قطر دایره در بخش تحتانی رویه میز تخته اریکه دیگری (مطابق شکل) نصب کنید.

ساخت میز چوبی
محل قرارگیری نگهدارنده و بست‌ ذیل سطح میز و اندازه زدن روی پایه‌ها برای نصب طبقه
۵- برای پیمان دادن کوره ذغالی؛ قسمتی را که برای قراردادن یا کوره ذغالی روی میز علامت زده بودید، برش زده سپس بعید دایره را سمباده بزنید. اگر برش شما صحیح سپریدن شده باشد تقدیر ذیل کوره ذغالی به نکوداشتن تو میز چوبی قرار می‌گیرد.

برای ایمنی بیشتر؛ شماری میخ در تقدیر درونی قطر دایره برش خورده متصل کنید الی از تصادف مستقیم کوره ذغالی به بدنه میز چوبی ممانعت شود.

۶- برای قفسه چوبی زیر میز؛ تخته‌هایی که برای ساخت طبقه زیرین میز حاضر کرده‌اید را روی بست‌ها و نگهدارنده‌های پایه پیمان دیتا و با میخ محکم کنید.

ساخت میز چوبی
اتصال تخته‌های طبقه تحتانی میز
در تقدیر پایان کار:

میله ویژه نگهدارنده دستمال و لوازم باربیکیو را با کمک پیچ به بدنه میز گریل نصب کنید.
میز گریل را با یک لایه از رنگ پلی یورتان مخصوص چوب بپوشانید.
کوره مخصوص ذغال را کاملا بشویید و تمیز کنید. سپس با یک لایه رنگ ضد حرارت ویژه فلزات بپوشانید. به این ترتیب میتوانید تو این کوره یگانه ذغال بریزید و توری گریل را برای کباب کردن گوشت و سبزیجات روی آن قرار دهید.
ساخت میز چوبی آشپزخانه
برای میز آشپزخانه دیگر نیازی به نصب تابه کوره ندارید. ولی در صورت گرایش می‌توانید لوله‌های آهنی را به عنوان نگهدارنده جای ملاقه و دست موزه کله پزی نصب کنید. وجود طبقه زیر میز برای قراردادن یا ظروف و قابلمه پسندیده است. همچنین با چندی خلاقیت می‌توانید قفسه زیرین را به بخش‌های کوچکتری بخش کنید و یا برای آن درب بگذارید. اگر برای ساخت میز از چوب ام دی اف کاربرد می‌کنید می‌توانید به سلیقه خود میز MDF آشپزخانه را رنگ بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کیبوردهای مجهز به فناوری e-ink و کاربردهای بی پایان
کیبوردها این قابلیت را دارند که طبق نوع بهره‌گیری تنظیمات شان را تغییر عدل و برای نمونه بر حسب اینکه محتوی مورد عقیده شما گیم باشد یا احد از نرم افزارهای ویرایش عکس همانند فوتوشات چینش دکمه ها را عوض کرد که این پیشه دشواری هایی هم دارد.
یک استارت آپ جدید امید دارد الی با عرضه یک کیبورد منحصربفرد مستفیض از e-ink به بازار این دشوار را برطرف کرده و محصولی را ارائه دهد که برچسب روی دکمه های آن در کمترین سررسید تغییر می کند.

 

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام به لطف این کیبورد می توانید برای پیشه با برنامه های گوناگون آن را روی چگونگی مورد نظرتان پیمان دهید و از دست دکمه هایی که هیچگاه به کارتان نمی آیند خلاص شوید و حتی در یک نگاه شورتکات های مورد نظرتان را بیابید. البته هنوز مدت سررسید زیادی الی عرضه عمده این کیبوردها باقی مانده است و به این زودی ها امکان خرید آن دست کم در ایران خودمان وجود ندارد.


کمپانی سازنده این فرآورده امید دارد الی با تاسیس یک کمپین بزرگ برای این کیبورد پول هنگفتی را از فروش آن به جیب بزند که طبق خبرهای منتشره قیمت پایه تعیین شده برای آن در حدود ۳۰۰ دلار است. طبق مطلبی که در سایت جاستا منتشر شده است این کیبورد می تواند پله پایانی در نردبان تکامل این فرآورده باشد که در واقع انسان را در تکاپو ماشین دخیل می کند.


پشت هر کدام از دکمه های این کیبورد وایرلس یک نمایشگر مبتنی بر e-ink قرار دارد که با تغییر اپلیکیشن های در حال اجرا یا زبان برنامه به چهره خودکار تغییر می کند. کیبورد یاد شده همراه با یک تاچ پد ۳٫۵ اینچی ارائه می شود و گفته شده که عمر باتری آن در حدود یک سنه است.


اگر جاستا موفق به ساخت نمونه راستین این کیبورد شود آنگاه کاربران می توانند با فشردن تنها یک دکمه میانی زبان ها، قالب ها یا وضعیت های آن تغییر چگونگی دهند. حتی می توان کیبورد را به گونه ای تنظیم کرد که اموجی یا آیکون های میانبر را به جای حروف و اعداد به شغل ببرد. جالب است بدانید که این کیبورد دارای قابلیت کنترل صوتی هم هست و کاربر می تواند فرامین باره عقیده خویش را به چهره صوتی به آن بدهد. این کیبورد همراه با یک ماوس ۷۹ دلاری عرضه خواهد شد که کلیک هایی کاملا بی صدا دارد و باتری آن لغایت دو سنه دوام می آورد و حتی حائز حافظه درونی است که می تاب متعلق به برای ذخیره سازی اطلاعات مهم بهره‌گیری نمود.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخبار تکنولوژی - با این تکنولوژی شگفت انگیز گوشی مورد علاقه خودتان را بسازید+ تصاویر

نسل جدید گوشی‌های فوق هوشمند کاربران را مجاز می‌سازد لغایت گوشی‌ مورد علاقه خود را بسازند.

غول کبیر تکنولوژی گوگل در نظر دارد در سال 2015، دودمان جدید headset های فوق هوشمند را طراحی نمایند که از دسته قابلیت‌های منحصر به فرد آن هستی دوربین، باتری، سنسور و دیگر ساز و برگ است.

اخبار,اخبار فناوری ,گوشی‌های فوق هوشمند

گفتنی است: کاربران می‌توانندبا به کارگیری headset برای خویش وسایل جدید فرآوری نمایند.

بررسی‌ها اثر می‌دهند، قرار است این headset در ژانویه سنه 2015 با قیمت نزدیک 5 دلار به بهره برداری برسد.

اخبار,اخبار تکنولوژی ,گوشی‌های فوق هوشمند

کارشناسان گوگل در کنفرانس گسترش گوگل در شهر سانفرانسیکو‌ از این گوشی diy رونمایی کرده‌اند که به کاربر خود اجازه می‌دهد به حذف یا اضافه بخش‌های مورد دربایستن خویش بپردازد.

در این headset منحصر به فرد ماژول‌های خاصی طراحی شده که به کاربر دستور می‌دهند ماژول‌ها و قابلیت‌ها را به گوشی خویش اضافه و یا از روی آن حذف نماید.

کارشناسان هدف از ساخت این وسیله را ایجاد جذابیت برای کاربران نهاده است این گوشی می‌تواند از تکنولوژی بلوتوث استفاده نمایند.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/handset-amazing-technology.html



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در ادبیات کسب‌وکار، فروش به تبادل محصولات و خدمات در ازای پول گفته می‌شود، درحالی‌ که بازاریابی اصطلاح گسترده‌تری است که دربرگیرنده زنجیره‌ای از فعالیت‌هایی همچون تحقیقات بازار، پیشنهادات ویژه‌ی فروش و فروش می‌شود. بازاریابی بر نیازهای مشتری‌ها تمرکز می‌کند در‌حالی‌ که فروش بر نیازهای کمپانی تأکید اکثریت دارد. این نوشته را بخوانید الی با تفاوت بازاریابی و فروش به نکوداشتن آشنا شوید.

تفاوت بین بازاریابی و فروش
همانطور که می دانید دسته بازاریابی و دسته فروش دو رکن اصلی کمپانی ها هستند که نقش بسزایی در کامیابی و شکست آنها برعهده دارند. ولی مسئله ای که برخی مواقع در محل پیشه و حتی در پیرامون آکادمیک نیز با آن روبرو هستیم این است که وظایف بخش بازاریابی و فروش باهم اشتباه گرفته می شوند و این چشمداشت برپایی می شود که کارشناسان بازاریابی و فروش به جای حمایت از هم، وظایف یکدیگر را پوشش دهند.
در این نوشتار هدف داریم به طور ساده تفاوتهای “بازاریابی و فروش” را بیان کنیم. در اینجا بازاریابی دربرگیرنده بازاریابی دیجیتال و هر گونه سایر از بازاریابی می شود.

پس از مطالعه این نوشتار انتظار می رود با وظایف و عملکرد متفاوت این دو دسته آشنا شویم و بتوانیم وظایف آنها را از هم تفکیک کنیم.

آگاهی از تفاوت وسط بازاریابی و فروش مسئله ی مهمی است زیرا ترکیب هنرمندانه و ریزبین بازاریابی و فروش برای رشد موفقیت آمیز یک سوداگری امری حیاتی است. به راستی بازاریابی پروسه سامانه مند برنامه ریزی، اجرا و مهار فعالیت هایی در سوداگری است که خریداران و فروشندگان را به هم پیوند می دهد و فروش تراکنش وسط دو شخص است در جایی که خریدار، کالا یا خدماتی (ملموس یا غیرملموس) را در قبال تبادل پول، اخذ می کند.

تعیین طیف پهنه تکاپو های فروشِ خدمات و کالا، وابستگی با مشتری، قبل بینی نیازهای آینده و داشتن استراتژی برای مواجهه با آن بیچارگی در روابط طولانی مدت، شیوه و نگرش بازاریابی است اما مطابقت دادن نیازهای مشتری با محصولات حال آماده شرکت، شیوه دسته فروش است. فلذا افق بازاریابی وسیعتر از افق قبل روی فروش است.

به ذکر ساده تر فروش فرآیندی اختصار مدت و مشتری محور است درحالیکه بازاریابی فرآیندی بلند مدت ومحصول محور می باشد. فروش در پی برآوردن نیاز های کمپانی و بازاریابی به تعقیب برآوردن بیچارگی مشتری است.

تمرکز در بازاریابی بر کلیت پهنه گسترش و پیشبرد، دودمان تامین، بها محصولات و خدمات، برپایی نیازها و خواسته های مشتریان بوسیله کالا و خدماتی است که سازمان ارائه می دهد، ولی تمرکز اصلی دسته فروش برآورده کردن میزان فروش هدفگذاری شده است.
همانطور که اشاره شد قیمت گذاری به عهده یکتا بازاریابی است در حالیکه توجیه آن برای مشتریان توسط تیم فروش سپریدن می پذیرد.
آنالیز بازار، کانالهای توزیع، خدمات و کالاهای رقابتی، راهبرد های قیمت گذاری، پیگیری پروسه فروش، میزان سهم از بازار و بودجه بندی جزو پروسه بازاریابی است.

تحقیقات بازار، تبلیغات، روابط عمومی، خدمات و رضایت مشتریان دامنه تکاپو بازاریابی است ولی این پهنه در فروش به ترغیب کردن مشتری برای خرید کالاهای تولید شده برای به برآورده برپایی نیازهایش اندک می گردد. معمولا بازاریابی، پاسخ سوال چگونه می توانیم به مشتری برسیم و بستگی طولانی با وی پایدار نماییم را ذکر می دارد ولی فروش، هدف نهایی بازاریابی است.

differences between marketing and salesساخت هویت برند که با پاسخ دادن مایحتاج پیوسته است از وظایف مهم بازاریابی به آمار می رود اما فروش ارتباطی بر هویت برند، روابط بلندمدت و مکرر ندارد. فروش استراتژی دیدن نیازها به شیوه هایی فرصت طلبانه و شخصی است که بوسیله تعاملات انسانی توسط می آید بعد به ذکر ساده فروش رویت نیاز در زمان صحیح است، درحالیکه هدف نهایی بازایابی برپایی علاقه به محصول و خلق مشتریان نهفته است.

در ک تفاوت میانی بازاریابی و فروش مهم است زیرا ترکیب هنرمندانه و دقیق بازاریابی و فروش برای رشد کامیابی آمیز یک کسب و کار حیاتی است.

فعالیت های بازاریابی شامل تحقیقات مصرف کنند برای مشخص تشکیل نیازهای مشتریان، گسترش محصول به معنی طراحی و آفرینش محصولات که نیازهای حال آماده و آینده را پوشش دهند، تبلیغ محصولات برای افزایش اخطار و ساخت برند، قیمت گذاری محصولات و خدمات برای به بیشینه رساندن درآمد می باشد.

از سوی دیگر کار و جنبش های فروش بر تبدیل مشتریان خفته به مشتریان بالفعل تمرکز دارد. در واقعیت تیم فروش بیشتر به طور سر راست درگیر تعامل با مشتریان احتمالی برای ترغیب آنها به خرید محصولات می گردد. در ضمن بازاریابی تمایل به تمرکز به عمده مخاطبان (یا هر موضوعی در اینباره) دارد در حالیکه فروش علاقمند به تمرکز بر ارتباط شخصی و یا در گروه های کوچک با مشتریان احتمالی دارد. به همین دلیل است که معمولا فرآیند فروش را یک فرآیند یک به یک و بازاریابی را پروسه یک به همه تعریف می کنند.

اگر رغبت دارید بطور ویژه بی گمان بازاریابی و فروش را در کسب و کارتان مشخص کنید می توانید از تجربیات دپارتمان مشاوره و بازاریابی راتین کمک گرفته و گذرگاه درستی را برای برندینگ و فروش اغلب در پیش بگیرید.
فروش = محصولی که موجود است را بفروشید
کار دسته فروش ساده است: این تقسیم باید آنچه موجود است را تبدیل به پول نقد کند. که یعنی سرنخ‌های فروش را تبدیل به مشتریانی می‌کند که به کمپانی شما پول می‌دهند و اینکار، با تعامل سر راست با مشتریان نهفته برای متقاعدسازی آن‌ها به خرید اتمام می‌شود.

از نظر کاتلر بازاریابی، فروش نیست بلکه فروش جزء کوچکی از گردآور عظیم بازاریابی است هرچند فروش بخشی از بازاریابی است. فروش از درون به خارج می‌نگرد. این مفهوم از کارخانه شروع می‌شود، به محصولات و کالاهای موجود کمپانی توجه دارد و به تعقیب کسب فروش سودآور است که تبلیغات قابل ملاحظه را می‌طلبد.

تعریف فروش
فروش عبارت است از فعالیتی که در طی آن ازآنش فرآورده از تولید‌کننده به توزیع‌کننده، از توزیع‌کننده به عمده‌فروش، از عمده‌فروش به خرده‌فروش و از خرده‌فروش به مصرف‌کننده‌ی نهایی منتقل می‌شود و در ازای آن پول یا هر چیز باارزش دیگری پرداخت می‌شود و هدفِ آن افزایش درآمد است. این فرایند آغاز قرارداد میانی خرده‌فروش و مشتری است.

هر تجارتی حائز محصولات و خدمات مشخصی است که باید به فروش برسند. به این منظور، فروشندگان باید یک رابطه تقریبا با مشتری (و گاهی همکاران) داشته باشند، گذرگاه فروش را صاف کنند، مخالفت‌های مشتری را از بین ببرند و در باره قیمت و شرایط فروش چانه بزنند. معمولاً هم بعد از فروش باید مطمئن شوند که سایر قوای کمپانی این دربایستن مشتریان را برآورده می‌کنند.

تفاوت بازاریابی و فروش

چرخه‌ی فروش
در هر تلاشی در جهت فروش، چرخه‌ای هستی دارد. این چرخه زمانی شروع می‌شود که مشتری احتمالی از وجود پیشنهادی مستحضر می‌شود و به طور ایده‌آل با خرید به فرجام می‌رسد. این چرخه‌ی فروش می‌تواند بسیار تند باشد مثل خرید محصولات غذایی، یا فرایندی طولانی باشد مشابه خرید تجهیزات وزین یا ساختمان‌ها. مشتریان احتمالی علاقه‌مند، در مراحل مختلفی از این چرخه در نظر گرفته می‌شوند که کانال ارتباطی نامیده می‌شود. کارشناسان بر سر این جستار توافق دارند که مراحل این کانال ارتباطی عبارتند از:

سرنخ: این اصطلاح به فرصت‌های جدید مبتنی بر تعلق احتمالی مشتری به گروهی (مانند کسانی که محصول مشابهی را در گذشته خریداری کرده‌اند) اشاره دارد.

مشتری احتمالی: با خریدار بالقوه از راه تماس سرد (تماس تلفنی) وابستگی پایدار می‌کنید و ممکن است او به توصیه شما علاقه‌مند شود.

مشتری احتمالی واجد شرایط یا «گرم»: نیازهای مشتری احتمالی از راه پیشنهادتان برآورده می‌شود و او برای خرید متقاعد می‌شود.

مشتری احتمالی «داغ»: فروشنده در شرف بستن پیمان نامه است. مخالفت‌هایی از جانب خریدار وجود دارد که قبل از فروش باید رفع شوند.

مشتری: خریدار تصمیم به خرید می‌گیرد.

پس از آنکه فروش به انجام رسید، مدیران باید مطمئن شوند که این مشتری، به مشتری همیشگی تبدیل خواهد شد. برای این کار، فروشنده می‌تواند وابستگی خود را با مشتری حفظ کند یا محرک‌هایی برای تکرار خرید رهنمود دهد. عملکرد شرکت بعد از فروش، به اندازه‌ی خویش تجربه‌ی فروش اهمیت دارد. ممکن است کسب‌وکارها میلیون‌ها تومان خرجِ پی بردن به سطوح خوشنودی مشتریان خود و وفاداری آن‌ها به کمپانی کنند. با این حال، این مسئله به طور عمده مورد قبول است که سعی برای حفظ مشتریان کنونی نیازمند کوشش اقلیت در مقایسه با جذب مشتریان جدید است. به همین دلیل، مدیر باید به تمرین مدیریت روابط مشتری (CRM) بپردازد.

بازاریابی = هم الان و در آینده، با مشتریان خود هم سو شوید
بازاریابی نگاهی از بیرون به داخل دارد. بازاریابی پیش از اینکه محصولی تولید شود شروع می‌شود. در بازاریابی آغاز به سراغ مشتری می‌رویم. با تحقیقات بازاریابی نیازها و خواسته های وی را کشف می‌کنیم و سپس محصولی را ارائه می‌دهیم که بهتر از محصولات موجود مایحتاج و خواسته های وی را برآورده می‌سازد. این مفهوم با یک بازار کاملاً تعریف شده آغاز می‌شود و روی نیازهای مشتریان پافشاری دارد و با تأمین رضایت مشتریان سود می‌آفریند.

فعالیت بازاریابی پیش‌تر از آنکه سازمان کالایی فرآوری کرده باشد، آغاز می‌شود. فروش بعد از تولید و عرضه کالا پا به میدان می‌گذارد. لویت در تفاوت بین بازاریابی و فروش می‌گوید: فروش عبارت است از پیدا کردن مشتری برای محصولاتی که در گزین کردن دارید و بازاریابی یعنی حصول اطمینان از اینکه شما نمونه ها مورد نیاز مشتری را در گزین کردن دارید

در نتیجه بازاریابی توجه به احتیاج مشتری قبل از فرآوری و عرضه است و فروش نقش مهمی در افزایش هوده و رضایتمندی مشتریان دارد. خریداران با هستی کالاهای متنوع ترجیح می‌دهند کالایی را خریداری نمایند که خواسته آنان را کاملاً برآورده سازد، هدف بازاریابی نیز افزایش فایده می‌باشد ولی راه رسیدن به فروش اغلب تمرکز روی خواسته های مصرف‌کنندگان می‌باشد و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا باید کالایی را تولید و عرضه نمایند که برتری رقابتی نسبت به رقبا دارد و خواسته های مشتریان را پوشش می‌دهد بعد تمرکز روی بازاریابی منجر به فروش اغلب و در نتیجه افزایش سود خواهد شد.

تعریف بازاریابی
اصطلاح بازاریابی از واژه‌ی «بازار» ساخته شده است که به معنای تحلیل و رسیدگی نیازهای مشتری است لغایت کمپانی با توجه به نیازهای مشتریان محصولات خود را تولید کند. شرکت‌های به‌دنبال معیارهای تازه‌ای هستند الی علایق و موارد مطلوب و ناپسند را از عقیده مشتری‌ها مشخص کنند. بازاریابی شامل فعالیت‌هایی می‌شود که ارزش فرآورده را برای مشتری‌ها افزایش می‌دهد. برای نمونه با بهبود تصویر برند باعث افزایش میزان فروش می‌شوند.

هدف معمول بازاریابی این است که مشتریان بالقوه را به فرآورده یا خدمات شما علاقه‌مند کند و سرنخ فروش به وجود آورد. پس فعالیت‌های آن دربرگیرنده موارد پایین می‌شود:

تحقیق دربارۀ مصرف‌کننده‌ها برای شناخت نیازهای بازار
توسعه محصولات خلاقانه که بتوانند نیازهای فعلی و آینده مشتریان را برآورده کنند
تبلیغات محصولات و خدمات برای بالا بردن آگاهانیدن و ساختن برند
قیمت‌گذاری محصولات و خدمات برای توسط آوردن بیشترین فایده در طولانی‌مدت

ویدیو تفاوت بازاریابی و فروش
بازاریابی یا فروش کدام مهم تر است؟ در اصطلاح عامه، خیلی اوقات کلمه بازاریابی و فروش برابر یک سایر استفاده می‌شود ولی درستی این است که این دو با یکدیگر متفاوت هستند. در این ویدیو سعی شده به تفاوت بازاریابی و فروش پرداخته و نقش آن‌ها را در افزایش سود کمپانی ها مورد برسی قرار دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شلوغی و جمع کردن بیش از اندازه وسایل در اتاق خواب یکتا از مهم ترین موانع برپایی آرامش در این بخش از خانه است. سعی کنید لغایت جایی که شدنی است از جمع کردن بیش از اندازه وسایل غیر ضروری در اطاق خواب ممانعت کنید و الی جایی که امکان دارد این فضا را خلوت و مرتب کنید.

 

تخت خواب را متناسب با فضای اتاق خواب تان انتخاب کنید

چنانچه اتاق خواب شما حقیر است به جای خرید تخت خواب های چوبی کبیر می توانید از بست خواب های فلزی حقیر بهره‌گیری کنید. بست خواب های چوبی کبیر به علت سرتخت های ابهت که دارند فضای زیادی از اطاق خواب شما را اشغال می کنند. حتی می توانید بست خواب های ظریفی که تلفیق چوب و فلز هستند را انتخاب کنید.

 

چیدمان اتاق خواب های حقیر هم شدنی است اما با رعایت چند اصل کلی. نخست در این نوع موارد باید در گزینش وسایل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زیادی داشته باشید. انتخاب بست خواب های بزرگ برای اطاق های کوچک اشتباه است و بهترین گزینه تخت خواب های فلزی یا فرفورژه است که حجم کمتری از اطاق را با استعمال یکسان نسبت به سرویس های چوبی اشغال می کند.

 

از طرف دیگر شما می توانید از تخت خواب ها و وسایل چند منظوره ای کاربرد کنید که در بازار به نام تخت ها یا مبلمان تاشو شناخته می شوند. این گونه وسایل با نصب به دیوار خانه قابلیت جمع شدن دارند و بعد از سرانجام سررسید استراحت می نا آن را به کاناپه تبدیل یا آن را به سمت حصار جمع کرد. استفاده از رنگ های ملایم و تسکین بخش هم برای تمام اتاق های خواب چه بزرگ باشند و چه حقیر رهنمود می شود.

 

برای میز تحریر تاشو تیبل از رنگ های روشن کاربرد کنید

رنگ های روشن مانند آبی، زرد، سفید و ... علاوه بر اینکه رنگ های آرامش بخشی برای اطاق خواب هستند اتاق خواب های کوچک را هم بزرگوار تر جلوه می دهند. البته گزینش رنگ سلیقه ای است اما چنانچه اطاق خوابتان حقیر است اصلا به پیگیری دکور کردن آن با رنگ های تیره نباشید. برای قرار دادن وسایل شخصی خویش می توانید از طراحی دیوارها یا گنجه های اختصار و ناچیز پهنا استفاده کنید. یعنی به جای آنکه با میزهای آرایش یا دراورهای بزرگ فضای اتاقتان را حقیر و تنگ کنید، وسایلتان را الی جایی که امکان دارد در این گنجه ها یا دیوارها بچینید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به مجاورت آشپزخانه های امروزین با فضای نشیمن در آپارتمان ها، پروا به طراحی پیشخوان و اپن از آنگونه نکاتی است که تاثیر زیاد زیادی در زیبایی و ارشد جلوه کردن فضای خانه خواهد داشت. در عین حال اپن آشپزخانه باید فضایی کاربردی و سودمند باشد. در خانه هایی که از فضای کمی برخوردار هستند این بخش از آشپزخانه نقش فضای غذاخوری را نیز ایفا خواهد کرد. در این مطلب ما قصد داریم تا نمونه هایی از اپن طباخ خانه و نکات مهم در طراحی آن را بررسی کنیم.

 

مدل اپن پرکاربرد,طراحی طباخ خانه های مدرن

طراحی اپن معمولا هماهنگ با رنگ و جنس مصالح کابینت انجام می شود


پیشخوان آشپزخانه کران میان آن و فضای مجاورش را تعریف می کند. طراحی اپن معمولا منسجم با رنگ و جنس مصالح کابینت اتمام می شود، مگر این که طراح برای این تغییر رنگ و متریال دلیل خاصی داشته باشد. سطح روی اپن در درازا فعالیت ساکنان منزل در آشپزخانه به عنوان فضایی برای قرارگیری وسایل و ظروف طباخی مورد کاربرد قرار می گیرد.


دکوراسیون اپن های پرکاربرد,مدل اپن

اپن در تصویر با تغییر متریال در کناره کابینت ها و دیگر اجزای آشپزخانه توانسته به خوبی خودنمایی کند


هنگامی که طراح هدف دارد از سطح روی پیشخوان طباخ خانه به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده کند ترجیح می دهد لغایت با برپایی تغییری در طراحی آن را از سایر دسته ها جدا کند. پیشخوان طراحی شده در تصویر بالا با تغییر متریال در ساحل کابینت ها و سایر اجزای آشپزخانه توانسته به احسان تظاهر کند.


طراحی اپن های شیک, طراحی اپن های نوین آشپزخانه

برای چنین کاربردی ابعاد و اندازه سطح روی کانتر مهم خواهد بود


با این حال باید پروا داشت که برای چنین کاربردی ابعاد و اندازه سطح روی کانتر مهم خواهد بود. کاربران باید بتوانند فضای کافی داشته باشند الی ظروف باره نیازشان اثناء صرف غذا در دسترس پیمان دهند. طراح آشپزخانه تصویر بالا برای بیشتر کردن فضای کاربردی کانتر از دو شیوه بهره‌گیری کرده است:

کانتر را در دو سطح طراحی شده و جنس صفحه بالا را شیشه ای در نظر گرفته اند. با این شغل ساکنان خانه در اثناء صرف غذا و یا آشپزی می توانند از سطح تحتانی نیز کاربرد کنند.


در سرنوشت انتهایی اپن هندسه سطح شیشه ای به شکل دایره در آمده و فضای دورهمی و مانند به میز غذاخوری به خویش گرفته است.


دکوراسیون آشپزخانه های کوچک, طراحی آشپزخانه های کوچک

گاهی از فضای کابینت پایین اپن صرفه نظر کنید الی بتوان صندلی های مورد احتیاج را در اطراف آن جای دهید


گاهی نیز می توان از فضای کابینت زیر پیش خوان صرفه نظر کرد الی بتوان به راحتی شمار صندلی های باره احتیاج را در اطراف آن جای داد. بنابراین در این طراحی فضای ذیل پیشخوان تنها به پایه میز اختصاص دیتا شده است.


طراحی اپن های شیک, طراحی اپن های مدرن آشپزخانه

انتخاب صندلی اپن و فضای نشیمن کناره کانترها با پروا به سبک دکوراسیون آشپزخانه چهره می گیرد


انتخاب صندلی اپن و فضای نشیمن کناره کانترها باید با توجه به سخیف دکوراسیون طباخ خانه چهره بگیرد. تنوع محصولات در هر سبک به شما پروانه خواهد داد الی متناسب با سلیقه خویش بهترین گزینه را بیابید. در تصویر بالا نمیکت های بدون پشتی به رنگ سفید و هماهنگ با طراحی آشپزخانه گزینش شده اند.


مدل اپن های مدرن, مدل اپن و آشپزخانه های مدرن

میز تحریر تاشو بچه گانه در فضای طباخ خانه از نیمکت یا صندلی های بدون پشتی برای پایین اپن استفاده کنید


اگر رغبت دارید که هنگام پیشه در آشپزخانه و در ساعتی به جز موعد صرف خوراک صندلی ها، فضای درونی خانه را اشغال نکند بهتر است اپن آشپزخانه به شکلی طراحی شود الی بتوانید آنها در فضای تحتانی اپن جای دهید. در این مواقع بهتر است از صندلی و یا نمیکت های بدون پشتی بهره‌گیری کنید تا مانعی برای به کارگیری صفحه روی اپن نداشته باشید.


طراحی اپن های نوین آشپزخانه, دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

نمی نا سبک و سیاقی یکتا و مشخص را برای طراحی آشپزخانه ها تعریف کرد


به هر حال نمی طاقت سخیف و سیاقی یکتا و مشخص را برای طراحی آشپزخانه ها تعریف کرد. طراحی معماری ساختمان، دکوراسیون داخلی آن، مایحتاج و اهداف کاربران مکان تمامی کارایی زیاد زیادی برآیند اینکه پایانی خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق شایعات اخیر، گوشی هوشمند جدید شیائومی به بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۲ مساوی و بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری مجهز خواهد بود.


گویا شیائومی درصدد است محصول جالب دیگری به بازار عرضه کند که مشخصات سخت‌افزاری منحصر‌به‌فردی دارد. گزارش‌ها پرتو می‌دهد این کمپانی چینی مشغول ساخت گوشی هوشمند جدیدی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است که تو کمپانی با لقب CAS شناخته می‌شود.

آنچه فرآورده جدید شیائومی را ویژه می‌کند، برخورداری از بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری آن است؛ البته مشخص نیست بزرگ‌نمایی اینچنینی چقدر می‌تواند کاربردی باشد و کیفیت تصاویر در حالت بزرگ‌نمایی چقدر دستخوش دگرگونی ها خواهد شد. با‌این‌حال، آنچه در گزارش‌ها نگریستن می‌شود، احتمالا گوشی هوشمند جدید شیائومی مدلی تقویت‌شده از شیائومی می سی‌سی ۱۰ (Xiaomi Mi CC 10) خواهد بود و گویا مهندسان و طراحان کمپانی از آغاز سنه ۲۰۲۰ مشغول شغل روی این محصول هستند.

طبق گفته‌ها، شیائومی در فرآورده جدید خود از دوربین پریسکوپی استفاده کرده است که امکان بزرگ‌نمایی اکثریت را به کاربر می‌دهد. آنچه چشمداشت می‌رود امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۲ برابری گوشی هوشمند معرفی‌نشده شیائومی است؛ ولی احتمال دارد کمپانی چینی از همان روشی برای بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ تساوی استفاده کند که سامسونگ در فرآورده خود با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ تساوی دیجیتالی به‌کار برد.

نکته‌ی جالب گزارش، اشاره به استفاده‌نشدن از از حسگر HMX سامسونگ در فرآورده جدید شیائومی است که در می سی‌سی ۹ پرو (Xiaomi Mi CC9 Pro) به‌کار رفته بود. با‌این‌حال، گفته شده است در گوشی هوشمند معرفی‌نشده‌ی شیائومی از حسگری تصویری CMOS کاربرد خواهد شد که در‌حال‌حاضر، با فرنام HM2 شناخته می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:
مشخصات، طراحی و قیمت ردمی ۹ شیائومی فاش شد
شیائومی روی فرآوری پنل OLED سرمایه‌گذاری می‌کند
انتظار می‌رود شیائومی می سی‌سی ۱۰ همراه‌با تراشه اسنپدراگون ۷۷۵ جی روانه بازار شود که از ویژگی‌های آن می‌توان سازگاری با تکنولوژی ارتباطات ۵ جی و برخورداری از چیپ NFC اشاره کرد. گفته شده است محصولات جدید شیائومی ازجمله سری جدید می سی‌سی ۱۰ ژوئیه‌ی سال جاری معرفی خواهند شد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی دربایستن دارید را در تقسیم محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی گونه ها گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار نگارخانه تصاویر رسمی محصولات همگی در این تقسیم دردسترس شما خواهد بود.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359320/xiaomi-device-codenamed-cas/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سریع‌ترین شاسی‌بلند آئودی با تیونینگ ویلزاندمور، قدرتی معادل بوگاتی ویرون 16.4 دارد. بها این بسته‌ی تیونینگ به‌تنهایی، ۴۷ هزار دلار است.


آئودی RS Q8 اولین‌بار سنه ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودرو آئودی با پیشرانه‌ی چهارلیتری V8 تویین‌توربو و قدرت ۵۹۱ اسب‌بخار، سریع‌ترین شاسی‌بلند آئودی است. جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی اتوماتیک این خودرو، ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سامانه‌ی تمام‌چرخ متحرک کواترو منتقل می‌کند. بها این اتومبیل اسپرت با صفر ‌تا ‌صد ۳/۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر‌بر‌ساعت، از ۱۱۳ هزار دلار آغاز می‌شود.

شرکت آلمانی ویلزاندمور برای تشنگان قدرت بیشتر، آئودی RS Q8 را تقویت کرده است. این تیونینگ پنج بسته‌ی ارتقا را شامل می‌شود که در مدل نهایی، نیرو و گشتاور این شاسی‌بلند به ۹۹۶ اسب‌بخار و ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر افزایش مکشوف است. قیمت این بسته افزون‌بر‌ ارزش خودرو، ۴۷ هزار دلار است.

آئودی RS Q8 تیونینگ

بسته‌های تیونینگ قدرت خروجی گشتاور خروجی قیمت بسته‌ی ارتقا
سطح ۱
۷۰۰ اسب‌بخار ۹۲۰ نیوتن‌متر ۲ هزار و ۳۵۰ دلار
سطح ۲ ۷۱۵ اسب‌بخار ۹۳۰ نیوتن‌متر ۸ هزار و ۶۰۰ دلار
سطح ۳ ۷۷۵ اسب‌بخار ۱،۰۶۰ نیوتن‌متر ۱۴ هزار دلار
سطح ۴ ۹۵۱ اسب‌بخار ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر ۳۷ هزار و ۶۰۰ دلار
سطح ۵ ۹۹۶ اسب‌بخار ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر ۴۷ هزار دلار
مقاله‌های مرتبط:
آئودی RS Q8 سریع‌ترین شاسی‌بلند نوربرگ‌رینگ شد
افزایش قدرت آئودی R8 V10 Plus با توربوشارژر به ۱۰۰۰ اسب‌بخار
گزینه‌ی سفارشی دیگر سامانه‌ای است که به‌کمک آن، کنترل بلندی اتومبیل ازطریق گوشی هوشمند میسر می‌شود و ۱،۸۸۴ دلار قیمت دارد. همچنین، ویلزانمور رینگ‌های این شاسی‌بلند را با نمونه‌های ۲۴ اینچی جایگزینی و تایر‌های ساخت Vredestein را با ابعاد ۲۹۵/۳۰ در جلو و ۳۵۵/۲۵ در عقب نصب کرده است. گفتنی است مدل استاندارد RS Q8 با رینگ‌های ۲۲ اینچی و به‌صورت سفارشی با نمونه‌های ۲۳ اینچی عرضه می‌شود.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359317/1000hp-suv-audi-rs-q8-tuning-wheelsandmore/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بچه‌ها در سنین ذیل خیلی بازی‌گوشند و معمولا نمی‌توانید یکجا نگهشان دارید. در نظر اخذ یک میز تحریر و محیط‌ مشخص برای سپریدن کارهایی همانند نقاشی و رنگ آمیزی کردن می‌تواند فواید زیادی داشته باشد. نخست از همه جلوی این را می‌گیرید که کودک در هر نقطه‌ای از خانه مثل روی مبل و میانی فرش و یا حتی کنار حصار وسایلش را پهن کند و با رنگ کردنشان فاجعه به بار بیاورد. در درجه بعدی از آسیب رسیدن به ستون فقرات و شانه و گردن کودک بازداری می‌کنید زیرا بچه‌ها معمولا عادت دارند به حالت دمر و روی آرنج کارهایشان را اتمام دهند.

در نهایت بچه‌ها خو می‌کنند در سنین بالاتر و مدرسه برای سپریدن تکالیفشان پشت میز بنشینند.میز تحریر تاشو پایه کوتاه باکس دار این قضیه تمرکز آنها را برای انجام کارهایشان بالا می‌برد و به آنها نظم می‌آموزد. در انتخاب میز تحریر پسندیده برای کودکتان باید به بلندی مناسب برای قد او و همچنین فضای اتاقش توجه کافی را داشته باشید لغایت مناسبترین انتخاب را برایش انجام دهید. در این فهرست تعدادی میز تحریر پسندیده برای کودکان دو ساله لغایت دبستانی را رهنمود داده‌ایم.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی تاشو چیست؟
صندلی سفری تاشو ، یک صندلی آسان و بسیار کاربردی برای همگی خانواده ها است . این صندلی در عین راحتی زیاد ثابت می باشد . بدنه اصلی از جنس فلز و گروه ها نیز از فلز با پوشش رنگ کوره ای تولید شده اند .
این صندلی ها همانطور که از نامشان مشخص است به نوع ای طراحی شده اند که در ابعاد زیاد کوچکی جمع و جور می شوند و در هنگام استفاده بستری آسان را برای نشستن یا طویل کشیدن فراهم می کنند. اغلب مردم در اثناء سفر این صندلی ها را با خویش حمل می کنند زیرا به چهره فشرده می توان آن را در جعبه عقب ماشین جا عدل یا زیر پا قرار داد و در سفر متعلق به کاربرد نمود. صندلی تاشو سفری در اندازه ها و سایز های مختلفی ارائه می شود و بنا به گونه دربایستن کسان باره بهره‌گیری قرار می گیرد. این صندلی ها دربرگیرنده گونه ها مدل های حائز تکیه گاه، بدون تکیه گاه، دارای رویه های طبی و … می باشند. صندلی های تاشو طبی دارای رویه ی نرم و مواج هستند که نسبت به دیگر مثال های تاشو راحتی اکثریت را فراهم می کنند. این نوع از صندلی تاشو سفری با قرار دریافت فرد روی آن منعطف می شوند و فرم تن شخص را به خود می گیرد. در مدل های صندلی تاشو طبی دارای تکیه گاه پشتی و تکیه گاه صندلی باید به گونه ای طراحی شود که استاندارد بوده و قسمت گودی کمر را پوشش دهد و به آن فشار وارد نکند. در پیوسته به ویژگی های بیشتری از این صندلی ها می پردازیم.

ویژگی هایی که در اثناء خرید صندلی تاشو ارزان باید به آن دقت کرد:
صندلی های تاشو بخش دار: معمولا به کارگیری صندلی تاشو سفری دسته دار بیشتر توصیه می شود زیرا از آویزان شدن دست ها در کنار های صندلی بازدارندگی می کند و باعث می شود دانستن خستگی کمتری در هنگام نشستن روی صندلی بر فرد وارد شود.
صندلی تاشو حائز سایبان: بعضی از انواع صندلی تاشو سفری به اتفاق با سایه بان طراحی می شوند. این صندلی ها یک انتخاب خوب محسوب می شوند زیرا باعث می شود که افراد با وجود نور آفتاب نیز بتوانند از آن کاربرد کنند و در نبود آفتاب قسمت سایبان را متمایز کنند.
صندلی تاشو چند نفره: این صندلی ها می توانند در سایز های مختلف تک نفره، دو نفره و … عرضه شوند که هر کدام خاصیت های خود را دارند و بنا به میزان استعمال آن می توانید آنها را تعبيه نمایید.
جنس بدنه ی صندلی تاشو سفری: توجه به جنس بدنه ی صندلی در اثناء خرید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هرچقدر مرغوب تر باشد و استقامت آن بهتر باشد، کیفیت بهتری را ارائه خواهد عدل و دوام بیشتری خواهد داشت. جنس بدنه ی صندلی های تاشو بیشتر از آلیاژ آهن بسیار ثابت که دارای ویژگی ضد زنگ زدگی هستند و در بعضی از گونه ها سایر از آلومینیوم ثابت می باشد. گونه ها دیگری از این صندلی ها نیز وجود دارد که از پلاستیک فایبر گلاس ساخته شده اند و کیفیت احسان را دارا می باشند. مثال های ساخته شده از آلومینیوم و فایبر گلاس سبک تر هستند. پارچه ی رویی این صندلی ها معمولا از الیاف زیاد نرم برزنت یا پلی استر فرآوری می شود



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()