نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی شبکه ای که نوعی از بازایابی دهان به دهان است این روزها در مملکت ما بازار داغی دارد. بین جوان های ایرانی صحبت ها در مورد نتورک مارکتینگ و بازاریابی شبکه ای زیاد است. این ایام صحبت هایی که در باره ثروتمند شدن از راه نتورک مارکتینگ می شود بین دختر و پسرهای ایرانی زیاد است.

سودای ثروتمند شدن از راه پایین مجموعه هایی که همیشه و در هر شرایطی برایشان پول سازی می کنند. در این مقاله هدف دارم در باره بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ و حقایقی که در این باره هستی دارد گفتگو کنم.

 

بازاریابی شبکه‌ ای یا نتورک مارکتینگ چیست؟
بازاریابی شبکه‌ ای چیست؟

بازاریابی شبکه ای که به آن بازاریابی چند سطحی هم می گویند روشی است که از طریق آن کمپانی ها، محصولات و خدمات خویش را بدون دردسر و تبلیغات به فروش می رسانند. به راستی در این طریق بازاریابی، فروش محصولات به چهره رایگان و به واسطه مشتریان صورت می گیرد. هر فردی می تواند در ازای دریافت پورسانت از شرکت مورد نظر محصولاتشان را به فروش برساند.

در ایران هم دقیقا به این چهره است. افراد محصولاتی را از کمپانی مربوطه خریداری می کنند و آن را به اطرافیان و هر کسی که می شناسند به چهره عمده یا حتی تکی می فروشند. البته فرق این روش با دیگر طریق های بازاریابی این است که برای فروش و درآمد اغلب می تاب از افراد دیگر که به اصطلاح به آن ها پایین گردآور می گویند هم کاربرد کرد.

در این روش هر چقدر زیر گردآور های پرکار تری داشته باشید و فروش های اکثریت را بتوانند ایجاد کنند به نفع شماست. درصدی تعیین شده از فروش محصولات بدست پایین مجموعه های شما به حساب شما واریز می شود. ریشه-بن-بیخ اساسی در بازاریابی شبکه این است که پایین گردآور های فعالی داشته باشید. در غیر اینصورت خودتان به تنهایی نمی توانید درآمد زیادی آنچنانی داشته باشید.

 

بازاریابی شبکه ای در ایران از کی نخست شد؟
بازاریابی شبکه ای در ایران

 

در ایران کمپانی هایی قصد داشتند به چهره قانونی نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌ای چیست؟ سپریدن دهند که روز به روز به شمار آن ها افزوده می شد. همین باعث شد دولت و انجمن تصمیم بگیرند چند نماینده را از ایران به آمریکا بفرستند لغایت صحت و قانونی بودن این پیشه را رسیدگی کنند.

نمایندگان ایرانی که به آمریکا اعزام شده بودند کامیاب شدند رسیدگی های لازم را انجام دهند و تعلیم های لازم را برای تاسیس چنین کسب و کاری در ایران فرا گیرند. همچنین آن ها کامیاب به دریافت مدرک بین المللی از دانشگاه های آمریکا شدند و با دست پر به ایران بازگشتند.

پس از آن نمایندگان طرحی را در مجلس و دولت مطرح نمودند که در مملکت باره تأیید پیمان گرفت و رسمأ در سنه ۱۳۹۰ اعلام کردند که بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ هیچ سخت و بازداری قانونی ندارد و هر شرکتی می تواند کار و جنبش اش را به صورت قانونی در ایران نخست کند.

همان موقع بود که حدودا ۹۰ شرکت برای گرفتن پروانه درخواست کردند که دولت، وزارت صنعت و معدن و شهربانی هشدار برای احتیاط اغلب قوانین سنگینی برای اخذ پروانه اعلام کرد که فقط 13 کمپانی توانستند از بعد قوانین اعلام شده بر بیایند و بقیه آن ها دست شان از گرفن مجوز اختصار ماند.

هم الان کمپانی هایی همانند بادران، پنبه ریز و بیز ام ال ام جزء سرشناس ترین کمپانی های بازاریابی شبکه ای در ایران هستند و هر کسی که در ایران می خواهد شغل نتورک مارکتینگ را شروع کند از یگانه از این شرکت ها اقدام می کند.

بازاریابی شبکه ای در ایران الی به حال رشد زیاد نکوداشتن داشته و می تواند بعدها نیز پیشرفت های زیادی داشته باشد.

 

بازاریابی شبکه ای با کمپانی های هرمی چه تفاوتی دارد؟
در کمپانی های هرمی مانند گلد کوئست هیچ کالایی برای خرید و فروش هستی نداشت و افراد به واسطه زیر مجموعه هایی که می گرفتند پول گرفتن می کردند. که این دقیقا کار بی هدفی بود و در پایان به عنوان کاری غیر مجاز در کشور ما با افرادی که عضو این سیستم ها بودند مقابله شد.

ولی در بازاریابی شبکه ای و نتورک مارکتینگی که اکنون در ایران دیده می شود نخست فروش فرآورده و بعد پایین مجموعه گیری شرط است. این تنها دلیلی است که به بسیاری از کمپانی هایی که در ایران به این صورت کار و جنبش می کنند پروانه کسب و کار دیتا اند. به راستی به گفته خیلی از کارشناسان تکاپو این کمپانی ها و محصولاتی که ارائه می کنند به چرخه اقتصاد کشورمان کمک بزرگواری کرده است.

پیشنهاد ویژه همیار وب : بازاریابی اینترنتی یا (Internet Marketing) چیست؟

حقایقی درباره بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای در ایران چگونه است؟
همانطور که ابتدای نوشتار اشاره کردم کار و جنبش در سیستم های هرمی و به اصطلاح بازاریابی شبکه ای در ایران زیاد شده است. هر معاش هم که می گذرد به عضو شدگان در این سیستم ها افزوده می شود. شاید اطرافیان شما نیز عضو این سیستم ها هستند. چه بسا شما هم این جملات ترغیب کننده را شنیده باشید :

اگه می خوای به آرزوهات برسی

اگه می خوای ماهی 20 میلیون درآمد داشته باشی

اگه اخ داری به خودسالاری مالی برسی و دستت تو جیب خود باشه

اگه می خوای لاکچری حیات کنی

بیا زیر گردآور من شو و درون سیستم عضو شو و کارت رو آغاز کن.

خیلی راحته! تنها باید بیای داخل سیستم و کارو شروع کنی. الی کی می خوای واسه ملت شغل کنی؟ فکر کردی با حقوق یگانه دو میلیون در ماه به جایی می رسی؟

حتما از این جملات شنیده اید! اگه شما نشنیدید، لغایت دلتون بخواد من شنیده ام. خیلی از دوستانم داخل پیشه بازاریابی شبکه ای بودند و به جرات می گویم کمی اغلب روی من پیشه می کردند من هم ناغافل عضو سیستم می شدم و دلم را به این وعده های تو خالی خوش می کردم.

از این حرفا بگذریم چه بسا لغایت حدودی چنین وعده هایی واقعی باشه! هر کسی در هر کاری سعی و کوشش زیادی کند بی شک به هدفش می رسد. ولی آیا به عقیده شما با بازاریابی شبکه ای در ایران کسی به این جایگاه دریافتی است؟

کسانی که اکنون بدست بازاریابی شبکه ای به درآمد 20 الی 30 میلیون تومان در ماه دریافتی اند بی شک تلاش زیادی کرده اند و جزء نخستین نفراتی بودند که پا در این پهنه گذاشته اند. به اصطلاح لیدرهایی که الان در شرکت های نتورک مارکتینگ به جایی واصله اند به لطف ذیل گردآور ها و در واقعی هرمی است که به نکوداشتن ساخته اند است.

در درستی هرچه که می گذرد به درآمد زائی این لیدرها افزوده می شود و این بهترین ابزاری است که پایین مجموعه های خود را بیشتر کنند. به شما وعده خرید یک عدد جنسیس کوپه را پس از 3 ماه پیشه کردن بدهند تحریک نمی شوید؟

پیشنهاد می کنم مقاله نیچ مارکتینگ یا بازاریابی جاویژه چیست؟ را حتما بخوانید.

جالب اینجاست که این افراد یعنی همان لیدرهای کهن پیشه دست به کارهایی می زنند که بتوانند خویشان خود را که اکثرا جوان ها هستند را تحریک کنند. مثلا ماشینی می خرند کاملا جوان پسند و لاکچری! این دقیقا همان راز کامیابی در جذب ذیل گردآور های اغلب است.

اما کسانی که الان برآنند وارد سیستم شوند هم می توانند به درآمد های نجومی برسند؟ بی گمان دیگر اینطور نیست! خیلی از دوستان و آشنایانم که به تازگی وارد سیستم شدند بعد از مدتی فهمیدند که به درد نمی خورد و متعلق به بیرون شدند. در واقع اکنون جمع کردن زیر مجموعه های پرکار در این سیستم ها پیشه زیاد سختی است!

 

چگونه در نتورک مارکتینگ موفق عمل کنیم؟
همان طور که گفتم بازاریابی شبکه ای به نوعی از بازاریابی دهان به دهان پیروی می کند. به خاطر اینکه در این شیوه برای فروش محصولات، خودتان باید فرآورده باره نظر را به فرد دیگری توصیه کنید. در این حالت باید از محصول مورد نظر تعریف کنید حتی اگر مزیت خاصی نداشته باشد.

باید طوری عمل کنید که حتی اگر محصول باره نظر حائز کیفیت مطلوبی فقدان آن را بتوانید به فرد باره عقیده بفروشید. در بازاریابی حضوری باید چیره دست باشید.

نکته بعدی و اصلی در نتورک مارکتینگ داشتن توان مذاکره است. باید اصول گفتگو را بدانید. همانطور که می دانید نتورک مارکتینگ یعنی شبکه سازی. باید توانایی ساخت شبکه با به کارگیری پایین مجموعه های خویش را داشته باشید. باید بتوانید ملت را متقاعد کنید لغایت برای شما به چهره غیر سر راست کار کنند. به راستی در پرزنت کردن ملت باید توانایی فوقانی داشته باشید.

مورد بعدی توانایی ساخت رهبر است. اگر می خواهید زیر گردآور های فعال و نیرومند داشته باشید باید بتوانید هر یک متعلق به ها را به یک رهبری توانمند تبدیل کنید. خاصیت این کار این است که هر کدام متعلق به ها در ادامه، خویش به لیدری تبدیل می شوند و می توانند برای خود تیم بسازند. و این دقیقا باعث افزایش چند برابری زیر مجموعه های شما می شود.

 

آیا شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران مجوز دارند؟
چندین بار دیده ام که فعالیت این شرکت ها در ایران مجاز و بدون مشکل است. حتی یک بار در اخبار هم مشاهده کرده ام که در مورد برخی از این شرکت ها گفتگو شده و پروانه صادر شده آن ها از اداره صنعت و معدن را پرتو داده اند. ولی ابهاماتی در باره برخی از این کمپانی ها است. این تنها به خاطر کیفیت پایین برخی از محصولاتشان است.

بارها مشاهده شده است که فعالیت بعضی از این کمپانی ها را بازداری کردند و دوباره برای فعالیتشان پروانه جدید صادر شده است. اما در کل کار و جنبش این شرکت ها در ایران مجاز است و مطمئن باشید در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن ها رویارویی می شود. جالب است بدانید تکاپو این شرکت ها در ایران از لحاظ شرعی هم مانعی ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.

 

SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به  بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است.

 

افزایش رتبه سایت,افزایش رتبه الکسا,افزایش رتبه گوگل

 

 چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند. حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از 6 برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و ... انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

 

نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

همانطور که می‌دانید برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفته‌ای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما می‌توانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند.

 

راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینه‌سازی سایت کار کنید. نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده می‌شوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست. طبق بررسی‌هایی که در سال 2010 توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از 5 درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند، ولی حدود 45 درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر 100 جستجوگر 45 نفر وارد سایت ما خواهند شد، درحالی که حداکثر 5 نفر از طریق لینک‌های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، 9 برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌سازی سایت را نشان می‌دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!

 

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

1. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت

 

2. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های باارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

  

رتبه سایت,بهینه‌سازی سایت,افزایش رتبه گوگل

 

 انتخاب کلیدواژه مناسب

اولین و مهم‌ترین قدم در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو انتخاب کلیدواژه‌های مناسب است. البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلیدواژه تمرکز کنیم و سپس تعداد کلیدواژه‌ها را افزایش دهیم. بدترین اتفاق ممکن در بهینه‌سازی سایت آن است که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد. فرض کنید رستوران جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید که نامش «رستوران آناناس» است. اگر سایت خود را برای کلیدواژه «رستوران آناناس» بهینه کنید این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت، زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند. البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/increase1-ranking-google.html



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلفن تحت شبکه VoIP
تلفن تحت شبکه VoIP
راهکارهای تلفن تحت شبکه VoIP

امروزه گرد از خرج های سرسام آور سازمان ها را می تاب خرج های استفاده از تلفن دانست. مشغول بودن خطوط، هزینه های بالای تماس های بین شعب، بین شهری و وانگهی خارج از کشور، دسترسی های پیچیده، سیم کشی های مجزا برای خطوط تلفن و جابجایی های فیزیکی بی شمار، سبب شده الی سازمان ها و شرکت ها خرج های بالایی را برای زیرساخت تلفن سنتی خویش بدهند. این هزینه های بالا سبب شده الی مدیران بسیاری از سازمان ها به اندیشه راهکار جایگزین باشند. تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و به طور کلی فناوری های جدید از همان آغاز با هدف برطرف کردن احتیاج های سازمان ها و در ضمن کاهش خرج های آن ها وارد شدند. خوشبختانه برای این مشکل سازمان ها نیز IT و سرویس های شبکه توانسته تدبیر بسیار مناسبی را ارائه کند.

راهکار تلفن تحت شبکه VoIP بهترین مسیر حل برای دشواری ها سازمان ها به حساب می آید. Voice over Internet Protocol یا VoIP یا به عبارت دیگر تلفن تحت شبکه راهکاری است که با استفاده از بستر شبکه سازمان امکان ایجاد تماس های داخلی، بین شعب، بین شهری و حتی برون مرزی را فراهم کرده است. استفاده از تدبیر تلفن تحت شبکه VoIP یقیناً مرتفع کننده تمامی احتیاج های جاری سازمان شما خواهد بود. امروزه احد از بهترین راهکار های بستگی نوین در جهان، همین تکنولوژی تلفن تحت شبکه VoIP است و شرکت توسعه راهکار های مدرن داده پرند (گروه چشم انداز نو) با بازرگانی کامیاب خود درهزینه راه اندازی تلفن ویپاکثر سازمانهای بزرگ، اقدام به راه اندازی، پیاده سازی و حفاظت این سرویس می نماید.

ویژگی های راهکارهای تلفن تحت شبکه VOIP
تماس های تلفنی رایگان
سیم کشی باره نیاز کمتر
هزينه‌ي بسيار پايين نگهداری
امکان برقراری ویدئو کنفرانس
جابه‌جايي آسان شماره‌هاي تلفن
بهبود پیوسته در ارتباطات دیجیتالی
ارتباطات از راه بعید بسیار ارزان تر
پشتیبان گیری دیتا های حیاتی سازمان
پایداری سرویس‌ها و حفظ و افزایش امنیت
استفاده از وایرلس برای پیوندیدن سیستم تلفن
قابليت برنامه‌نويسی بر روي گوشي‌هاي تلفن
انتقال چندین مکالمه مقارن روی یک خط تلفن
پایداری زیرساخت ها سرویس ویپ (VoIP)
دسترسی به برقراری پیوستگی تلفنی در هر نقطه جهان
قيمت پايين خريد يك عدد (حتی مجاني) و مكالمه‌ي تلفني
توسعه سرویس ویپ (VoIP) و همگام بود با رشد سازمان
افزایش سرعت و بررسی به مشکلات سرویس ویپ (VoIP)
پشتيباني كليه امكانات مخابراتي كنوني با هزينه‌ي بسيار پايين و سهولت اجرايي بالا.

تلفن تحت شبکه VoIP

تلفن تحت شبکه VOIP از اجزاء ارتباطات یکپارچه
راهکارهای ارتباطات یکپارچه این امکان را به سازمان ها می دهند که با یکپارچه سازی چندین سرویس در زیرساخت شبکه خویش بهترین عملکرد را داشته و تمامی ارتباطات خود را مدیریت کنند. تلفن تحت شبکه VoIP احد از مهمترین اجزاء ارتباطات یکپارچه به احصاییه می آید. با به کارگیری تلفن تحت شبکه است که می توانید به راحتی با زیرساخت شبکه PSTN مخابرات ارتباط برپا کرده و تماس ها را مسیریابی کنید. VoIP به عنوان گرد از اجزاء Unified Communications Solution توانسته جایگاه خود را بیش از پیش حفظ نماید.

چرا در تجارت خویش به راهکارهای تلفن تحت شبکه VOIP بیچارگی داریم؟
مدیران کسب و کار های مختلف نخستین سئوالی که اثناء تصمیم گیری درباره پیاده سازی و یا خرید تدبیر های جدید به ذهن آن ها می رسد، این است که این تدبیر چه برتری هایی برای کسب و کار آن ها دارد؟ یا به عبارت سایر چرا باید در بازرگانی خود به تدبیر های VoIP دربایستن دارند؟ در بالا به ویژگی های از VoIP پرداختیم. اما در اینجا به تفصیل برخی از این خاصیت ها می پردازیم.

ارتباط مجانی بین شعب: با استفاده از تدبیر VoIP سایر نگران نباشید که دفتر شما کجاست. در یک طبقه، در یک شهر، در یک منطقه، در یک کشور و یا در کشور های سایر با به کارگیری زیرساخت VoIP می توانید وابستگی های خویش را به صورت درونی و با به کارگیری بستر اینترنت به صورت رایگان پایدار کنید. به عنوان نمونه بستگی بین شرکت و کارخانه به چهره کاملا رایگان

کاهش بسیاری از خرج ها: با پیاده سازی VoIP دیگر لازم به سیم کشی متمایز برای تلفن نیز نخواهید بود. از سوی دیگر می توانید از Softphone ها به جای جاسازی تلفن های IP-Base بهره‌گیری کنید.

اتصال سیستم تلفن تحت شبکه به سایر نرم انگیزه ها ها: می توانید به راحتی سیستم VoIP خود را به سایر نرم افزار ها چون CRM و یا مایکروسافت اکسچنج سرور متصل کرده و دایره استفاده از VoIP را افزایش دهید.

تلفن تحت شبکه VoIP

خدمات شرکت منظره نو برای راه اندازی VOIP
طراحی و اجرای سیستم‌ های VOIP
اجرا، تاسیس و نگهداری سیستم های تلفن تحت شبکه یا VoIP به صورت کامل و یا بخشی از آن شامل:

نصب و راه اندازی داخلی ها و ارتباطات داخلی
ایجاد وابستگی بین شعب، تو کشور و خارج از کشور
تهیه، پیکربندی و تاسیس مشکل افزار های VoIP چون Gateway خطور SIP Trunk و …..
نگهداری از زیرساخت های پیاده سازی شده و عیب یابی در چهره بروز دشواری ها از قبیل از دست رفتن بستگی بین شعب و بین درونی ها، عدم رجیستر شدن تلفن ها
نصب، پیاده سازی و تاسیس کال سنتر Call Center
نصب و فعال سازی کامل کال سنتر
توزیع تماس ها بین اپراتور ها بر پای بست، الویت، تاثیر و…
راه اندازی سیستم گذارش گیری ریزبین در قالب های مختلف و دستگاه های مختلف
تنظیم تلفن گویا و امکانات آن
مشاوره در طراحی، نصب و پیاده سازی VoIP
بررسی شبکه و سیستم تلفنی موجود و همچنین بیچارگی های سازمان و کاربران آن
بررسی زیرساخت موجود و اعلام و معرفی دشوار اسباب های مورد نیاز
ارائه یک طرح کامل به همراه نقشه مسیر قدم به قدم
اجرای آزمایشی و پایلوت زیرساخت
نظارت بر اجرای درست پروژه ها
بهبود کارایی ویپ
افزایش امنیت زیرساخت تلفن تحت شبکه جدید یا ساختار VoIP موجود
افزایش ظرفیت سیستم تلفنی تهت شبکه ویپ موجود
رفع مشکلات موجود زیرساخت فعلی
عیب یابی پیشرفته زیرساخت ویپ

تلفن تحت شبکه VoIP

هزینه پیاده سازی تلفن تحت شبکه چقدر است؟
یکی سایر از سئوال های مهم که باید به آن استجابت دیتا شود خرج های پیاده سازی تلفن تحت شبکه یا VoIP است. به عبارت دیگر مشتریان ما از ما این سئوال را دارند که آیا به کارگیری سیستم تلفن تحت شبکه یا همان VoIP از سیستم های قدیمی سانترال و پاناسونیک گرانتر است یا ارزان تر؟

جواب این سئوال قطعاً، ارزان تر است.

چرا که در این زیرساخت از آخرین فناوری ها و نرم انگیزه ها های روز کاربرد می شود و بسیاری از دشوار افزار ها تعبيه نمی شود. فرض کنید که شما اقدام به تعبيه SIP Trunk از مخابرات می کنید. به این ترتیب هزینه جاسازی Gateway نیز تفریق می یابد، و شما با یک ماشین مجازی می توانید به راحتی اقدام به پیاده سازی VoIP خود کنید.

هنگامی که شما اقدام به راه اندازی سیستم سانترال در شبکه شرکت می کنید، خرج هایی که باید صرف کنید شامل، سخت افزار سانترال، کابل کشی، گونه ها کارت های E1 و T1 و نگهداری می باشد. اما در پیاده سازی VoIP همانطور که در بالا بیان شد بسیاری از خرج ها کاسته می شود. شدنی است در نخستین برخورد این اشتباه قبل آید که IP-Phone ها گرانتر از تلفن های معمولی هستند. ولی باید به این موضوع پروا کنید که یک هزینه های دیگر چون کابل کشی و هزینه های تماس بین شهری سایر حذف خواهد شد. دو شما می توانید به جای استفاده از IP-Phone های دشوار افزاری از Soft-Phone ها کاربرد کنید که مجانی بوده و کیفیت بالایی هم دارند.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رونمایی کرد. این ساعت قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) و همچنین امکان سنجش فشار خون و الکتروکاردیوگرافی را دارد. گلکسی واچ 3 دارای دو سایز ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری است که به‌ترتیب قطر نمایشگر ۱.۴ و ۱.۲ اینچی دارند. نمایشگر ساعت از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰x۳۶۰ پیکسل بوده و دارای پوشش گوریلا گلس DX است. حاشیه ساعت نیز امکان چرخش دارد که برای ناوبری در سیستم‌عامل استفاده خواهد شد.

در داخل گلکسی واچ 3 در کنار ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه از چیپست اگزینوس 9110 با دو هسته پردازشی و سرعت کلاک ۱.۱۵ گیگاهرتز استفاده شده است. همچنین علاوه بر نسخه فقط وای‌فای، یک نسخه LTE هم برای آن وجود دارد.

گلکسی واچ 3 از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار و استاندارد MIL-STD-810G برای دوام پشتیبانی می‌کند. باتری ساعت، بسته به سایز آن، ۳۴۰ و ۲۴۷ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند به‌صورت بی‌سیم یا با استفاده از پد مغناطیسی دایره‌ای شارژ شود.

سامسونگ از سیستم‌عامل Tizen 5.5 روی گلکسی واچ 3 استفاده کرده و در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت که امکان استفاده از قابلیت سنجش اکسیژن خون این ساعت تا آخر امسال فراهم خواهد شد. ضمنا استفاده از قابلیت‌های اندازه‌گیری فشار خون و الکتروکاردیوگرافی ساعت نیاز به تایید مقامات سلامت کشورها خواهد داشت.

گلکسی واچ 3 امکانات زیادی در زمینه آموزش ارایه خواهد کرد. سامسونگ همچنین نرم‌افزاری را برای ثبت بازخورد آنی و تحلیل داده‌های مربوط به دویدن را روی این ساعت  توسعه داده که این داده‌ها شامل پایش ضربان قالب و اندازه‌گیری VO2 Max می‌شوند.

قابلیت دیگری که سامسونگ روی گلکسی واچ 3 ارایه کرده امکان مدیریت خواب است. این قابلیت هرچند جدید نیست، اما واچ 3 امکانات بیشتری را برای پایش دقیق خواب فراهم خواهد کرد. ضمن اینکه همه کاربران به بیش از ۱۲۰ ویدیوی تمرین ورزشی مختلف برای انجام در منزل دسترسی خواهند داشت و این ویدیوها روی هر دستگاهی قابل پخش خواهند بود و واچ 3 به‌صورت زنده آن‌ها را را دنبال خواهد کرد.

گلکسی واچ 3 همچنین امکان یکپارچه‌سازی با گوشی‌های گلکسی نوت 20 را خواهد داشت که شامل پاسخ خودکار برای پیام‌ها یا تصاویر/گیف‌ها و همچنبن ژست‌های دستی برای انجام کارهای محتلف از جمله دریافت تماس خواهند بود. ساعت هوشمند جدید سامسونگ ار تاریخ 6 آگوست در چندین کشور منتخب قابل‌دسترس خواهد بود و از تاریخ 21 آگوست نیز در اروپا عرضه خواهد شد. هر دو سایز ساعت دارای دو نسخه فقط وای‌فای و LTE+وای‌فای هستند و سایز ۴۱ میلی‌متری در دو رنگ نقره‌ای و برنزی و سایز ۴۵ میلی‌متری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. البته اواخر امسال یک رنگ انحصاری تیتانیومی هم برای مدل ۴۵ میلی‌متری ارایه خواهد شد.

قیمت نسخه فقط وای‌فای گلکسی واچ 3 از ۴۲۹ یورو برای سایز ۴۱ میلی‌متری و ۴۵۹ یورو برای سایز ۴۵ میلی‌متری شروع می‌شود و قیمت نسخه LTE آن نیز برای دو سایز مذکور به‌ترتیب ۴۷۹ و ۵۰۹ یورو تعیین شده است.

 

منبع :

https://itresan.com/307185/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA%e2%80%8c%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا شرکت سامسونگ از ایرفون‌های جدید خود موسوم به گلکسی بادز لایو TWS با طراحی زیبا و قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد. سامسونگ با هدف دستیابی به قالب طراحی لوبیایی‌شکل کلیه اجزای داخلی ایرفون‌ها را با چیدمان افقی در کنار یکدیگر قرار داده است. به‌نظر می‌رسد که این سبک طراحی از شکل گوش خارجی انسان الهام گرفته شده است. بدین‌ترتیب گلکسی بادز لایو از گوش کاربران خارج نخواهد شد. بعلاوه سامسونگ ادعا می‌کند که به‌کارگیری این الگو ظاهری طبیعی‌تر به دستگاه بخشیده است.

سامسونگ گلکسی بادز لایو

از آنجا که گوش انسان‌ها از نظر اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت هستند؛ لذا گلکسی بادز لایو به منظور دستیابی به ارگونومی مطلوب‌تر می‌تواند به نوارهای باله‌ای شکل متصل شود. در قسمت داخلی دستگاه نیز از یک اسپیکر 12 میلی‌متری و مجرای تولید باس استفاده شده است؛ در حالی‌که قسمت خارجی ایرفون از 3 میکروفون همراه با شیاری موسوم به Voice Pickup Unit (واحد جذب صدا) میزبانی می‌کند. این مشخصه به 2 میکروفون تعبیه شده روی ایرفون امکان می‌دهد تا موقعیت دهان کاربر را شناسایی نموده و هنگام فعال‌سازی قابلیت حذف نویز حین برقراری مکالمه و حذف نویز فعال هنگام گوش دادن به موسیقی، موقعیت تولید صدا را تعیین نماید.

گلکسی بادز لایو مجهز به حالتی اختصاصی موسوم به Game Mode است که میزان وقفه صوتی را کاهش می‌دهد. همچنین بسته به منطقه جغرافیایی عرضه، سامسونگ قابلیت فراخوانی صوتی بیکسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسته به میزان استفاده کاربر از فراخوان صوتی و قابلیت حذف نویز فعال مدت زمان شارژدهی باتری بین 5.5 تا 8 ساعت متغیر خواهد بود؛ در حالی‌که کیس شارژ همراه در کلیه سناریوها می‌تواند مدت زمان شارژدهی ایرفون‌ها را به مجموعا 20 ساعت ارتقا دهد. کیس مذکور از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نموده و با اتصال 5 دقیقه‌ای به شارژر، انرژی موردنیاز برای پخش 1 ساعته موسیقی را دریافت خواهد کرد. همچنین کیس مذکور از مشخصه شارژ بی‌سیم با قابلیت سازگاری با کلیه شارژرهای Qi پشتیبانی خواهد کرد.

از جنبه مشخصات اکنون کاربران به 2 ایرباد با وزن 5.6 گرم (برای هر یک از آن‌ها) و کیس همراه با وزن 42 گرم دسترسی دارند. ظرفیت باتری به‌کارگیری شده در هر ایرباد معادل 60 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری داخل کیس نیز برابر با 472 میلی‌آمپرساعت است. در قسمت فوقانی ایرفون‌های لوبیایی‌شکل یک ناحیه لمسی وجود دارد. بعلاوه گلکسی بادز لایو برای برقراری ارتباط با دستگاه از درگاه بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند.

سامسونگ گلکسی بادز لایو در رنگ‌های Mystic Black، Mystic White و Mystic Bronze

سامسونگ گلکسی بادز لایو از روز 6 آگوست در بازارهای منتخب و از روز 21 آگوست در بازار اروپا قابل دسترس خواهد بود. این ایرفون‌ها در مدل‌های رنگی سفید براق (Mystic White)، مشکی براق (Mystic Black) و مدل محبوب برنزی براق (Mystic Bronze) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. گلکسی بادز لایو با برچسب قیمتی 169 دلاری/ 189 یورویی در بازارهای ایالات‌متحده و اروپا عرضه خواهد شد.

منبع :

https://itresan.com/307193/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%81%D9%88%D9%86%e2%80%8c%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%88/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()