نوشته شده توسط : ساحل

هنگام مطالعه برای بررسی انواع شیوه های بازاریابی، میتوان اخذ که روش های مختلف بازاریابی، بر پای بست، روش های یافتن بازارهای جدید، روش های جدید متقاعد کردن مشتریان، فضا های جدید برای عرضه محصولات، بعنوان یک بازار جدید و غیره بخش بندی می شوند. متخصصان، اساتید و فعالان در عرصه بازاریابی در جهان و ایران گونه ها بازاریابی را به تقسیم های و روش های مختلفی تقسیم بندی کرده اند. تشریح همگی این انحاء در یک نوشتار نمی گنجد بنابراین ما در این مقاله به مهمترین شیوه های بازاریابی خواهیم پرداخت.

انواع بازاریابی و روش های گوناگون بازاریابی کدام ها هستند؟
با مطالعه در انواع بازاریابی می نا اخذ که برخی از انواع شناسایی شده در بازاریابی را میتوان در هم یکپارچه کردن کرد و برخی را می نا به دو طریق تقسیم کرد. بعنوان نمونه مقاله های متعددی هستی دارد که هر کدام از شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و غیره را به عنوان یک طریق بازاریابی معرفی کرده و شرح دیتا اند که می نا همه آنها را در یک تقسیم به عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعی یکپارچه کردن کرد. این نوشتار به راهکارهای جدید برای بازاریابی و روشهایی که شرکت های معتبر از آن استفاده کرده اند می پردازد. کمپانی های گوناگون هر کدام طریق های مختلفی برای بازاریابی دارند که میتوان به بررسی و تحلیل این انحاء پرداخت. مثلا شرکت اپل، تولید کننده محصولاتی مثل لپ تاپ ، موبایل و غیره برای تبلیغات محصولات خود، از ساخت تبلیغات تلویزیونی و چاپ بیلبورد های تبلیغاتی و تبلیغ در مجله ها استفاده کرده است. در کل این روش ها شرکت اپل به تعقیب برپایی نوعی حس وابستگی در مشتریانش می باشد.

انواع بازاریابی و شیوه های مختلف بازاریابی که امروز به پیشه می روند بر این پایه اند :

1- بازاریابی سببی (Cause Marketing)
این واژه به بازاریابی علّی، بازاریابی سببی و بازاریابی خیرخواهانه نیز برگردان شده است. در این شیوه بازاریابی قصد بازاریاب یافتن موضوع یا علتی است که مشتری ها و شرکت فرآوری کننده هر دو به آن علت و یا موضوع اهمیت می دهند. به کارگیری بازاریابی سببی نیازمند این است که بازاریاب از موضوعات مهم برای کمپانی تولید کننده محصول آگاه باشد. اگر بخواهیم یک نمونه از بازاریابی سببی بزنیم، میتوانیم کمپانی تولید کفش Toms Shoes را بعنوان نمونه بیان کنیم. این کمپانی بجای تبلیغ یک کفش بخرید و یک کفش بصورت مجانی هدیه بگیرید، شعار تبلیغاتی خویش را به این چهره جاسازی کرده است: با خرید هر کفش بدست مشتریان ما، یک نفر که تاب خرید کفش ندارد صاحب کفش خواهد شد. کمپانی پپسی در امارات متحده عربی برای کسب بازار اقدام عجیبی انجام داد. این شرکت با ایجاد بنگاهی به نسوان قیم خانوار کمک کرد تا بتوانند خویش را از نظر مالی مدیریت کنند. گام بعدی این شرکت این بود که به این زنان امکان داد که خودشان بعنوان استاد به نسوان دیگری که شرایط مثل آنها داشتند کمک کنند. این پیشه کمپانی پپسی، در امارات چنان مورد استقبال قرارگرفت که اکنون بیشتر فروش این محصول در امارات نه بخاطر مزیت کیفی محصول فرآوری شده نسب به رقبا و یا پایین تر بودن قیمت، نیست. بلکه ملت صرفا جهت اشاعه تکاپو های پپسی در امارات محصولات این کمپانی را تعبيه می کنند.

 

انواع بازاریابی

 

2- بازاریابی محیطی (Close Range Marketing)
این کلمه به بازاریابی در محدوده نزدیک، بازاریابی در محدوده های بسته نیز ترجمه شده است. در بعضی منابع بازاریابی محیطی با حروف اختصاری crm معرفی شده است. که ما با پروا به اینکه حروف اختصاری crm در بازاریابی بیشتر برای مخفف کلمه Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری بکار می رود از به کارگیری این کوتاهی برای بازاریابی محیطی پرهیز کرده ایم. این روش بازاریابی بر ارتباط میانی بازاریاب و مشتریان در محیط های کوچک و کم و بیش پایه گذاری شده است و در این روش ارسال تبلیغات برای مشتری به طریق هایی مشابه ارسال از طریق بلوتوث و یا از راه نرم افزارهای مبتنی بر وای فای مثل share it و غیره اتمام می شود.

4- بازاریابی رابطه ای (Relationship Marketing)
بیشتر شرکت ها امروزه سعی دارند تا وابستگی اکثریت با مشتریان خویش داشته باشد. برخلاف طریق بازاریابی معاملاتی (transactional marketing) که تمام تمرکزش بر فروش محصولات است. در بازاریابی رابطه ای شرکت ها تلاش می کنند لغایت مخاطبان برندشان را همنشین داشته باشند. این شیوه مایه شده است که مشتریان مبالغ اکثریت را برای این برند ها صرف کنند. برند Walgreens با افزایش راههای ارتباطی خویش با مشتریانش میزان فروش خود را شش برابر کرده است. در بازاریابی رابطه ای شما باید از کل روش های فروش مانند فروش در شرکت، فروش در وب، فروش در موبایل و... سهم بگیرید.

انواع بازاریابی در ایران

5- بازاریابی معاملاتی (Transactional Marketing)
این طریق بازاریابی همانطور که در بالا اشاره شد بر فروش تمرکز کامل دارد. روش بازاریابی معاملاتی در حراجی ها و خرده فروشی های بزرگ کاربرد زیادی دارد. در خرده فروشی های کبیر شرکت ها با تعداد زیادی از مشتری مقابل هستند و برای افزایش میزان خرید این تعداد بسیار مشتری از طریق های همانند کپن های خرید، تخفیفات و تبلیغات اجناس اقدام به افزایش فروش خویش می کنند.

6- بازاریابی با عرضه محدود فرآورده (Scarcity Marketing)
برخی کمپانی ها برای افزایش بها و فروش راحتتر محصولات خود، شمار فرآورده عرضه شده در بازار را مهار می کنند. به این ترتیب خریداران با سرعت بیشتری محصولات عرضه شده را خریداری می کنند و این در حالی است که غالبا محصولات این نوع کمپانی ها از رقبا گرانتر نیز هست. در بازاریابی با عرضه محدود محصول، کمپانی ها میتوانند محصولات خود را تندتر و گرانتر بفروش برسانند. نمونه : کمپانی رویز رویز تولید کننده اتومبیل با این شیوه براحتی برند خویش و برند چینی خود فانتوم را بفروش میرساند. نمونه سایر : برند ریبن فرآوری کننده عینک آفتابی زمانی ارزانترین برند موجود دربازار بود. اما با فروش این برند به یک کمپانی ایتالیایی میزان عرضه این فرآورده کاهش یافت و قیمت آن بشدت بالا رفت و این فرمایش فروش این محصول را چنان افزایش داد که امروزه با عرضه محصول جدید از این برند، مخاطبان در رسته های طولانی برای خرید صف می کشند.

7- بازاریابی دهان به دهان (Mouth Marketing)
در روش بازاریابی دهان به دهان، تبلیغ کالا بصورت حضوری چهره می گیرد. مشتریان بیشتر مایل به گفتمان درباره برندهای باره علاقه خود هستند. اغلب مردم دوست دارند حکایت خرید از برندهای سرشناس را برای هم نقل کنند. بازاریابی دهان به دهان نخستین روشی است که طی آن یک فرد به تهیه یک فرآورده علاقه مند میشود. کمپانی ها و بازاریابان امروزه میدانند که بازاریابی دهان به دهان به کمپانی و برند آنان اعتبار خواهد داد.

 

بازاریابی دهان به دهان

 

8- بازاریابی دعوت به خرید (Call to Action (CTA) Marketing)
بازاریابی CTA را معمولا در وب تعریف می کنند و بیان میدارند که شما هنگام ترغیب مشتری و جلب نظر او به بازدید از یک کالا و یا تماشا جزئیات آن باید یک راه برای دعوت به خرید نیز در سایت خویش پیمان دهید. یک نوشته بزرگ و یا یک دکمه با گرافیک جذاب که از مشتری میخواهد با کلیک روی آن کالا را بخرد. این طریق برای اهدافی مثل عضویت برای دریافت گاهنامه های تبلیغاتی نیز کاربرد دارد.

دعوت به خرید در بازاریابی سنتی

هنگامی که در بازاریابی سنتی فروشنده کالایی را که مشتری آن را پسندیده روشنگری میدهد در انتها باید از مشتری بخواهد که کالا را تهیه کند. اگر دقت کرده باشید اکثر فروشندگان چیره دست تبلیغات خود را با این جمله، که چرا کالا رو نمی خرید؟ به آخر میبرند. شما در جواب این سوال پاسخی خواهید داد. مانند اینکه، قیمتش برایم گران است و یا هنوز مطمئن نیستم کالا برای من به راستی مناسب باشد. به این ترتیب فروشنده دقیقا میداند که چگونه دیالوگ های خود را برای رفع این سخت تنظیم کند. به این ترتیب شانس فروش افزایش خواهد یافت.

9- بازاریابی ویروسی (Viral marketing)
در این شیوه بازاریابی سعی میشود تا با کمک تبلیغات پیش از عرضه یک محصول در بازار، مخاطب را برای خرید آن مشتاق کرد. در بازاریابی ویروسی یا بازاریابی وایرال سعی بر اتساع هر چه بیشتر تبلیغات است. برند های سرشناس مثل سامسونگ برای این روش های تبلیغاتی گاهی خرج پرداخت نمی کنند. علاقه مندان محصولات آنها در شبکه های اجتماعی بصورت رایگان تبلیغات آنان را دست به دست می کنند. این روش پخش شدن تبلیغات وایرال در شبکه های اجتماعی باعث شده است که به این اسم خوانده شود. زیرا صحیح مانند یک ویروس در شبکه های اجتماعی منتشر میشود. یادمان باشد که به کارگیری این روش تبلیغات برای شرکت ها و برندهای شناخته نشده هزینه های فوقانی متعاقب دارد.

 

بازاریابی ویروسی

 

برای کسب اطلاعات اغلب در این زمینه می توانید نوشتار بازاریابی ویروسی چیست را مطالعه نمایید.

10- بازاریابی برحسب تنوع (Diversity Marketing)
این روش بازاریابی بر حسب تنوع جنسیت، ذائقه، ادب و انتظارات بازاریابی و ارائه فرآورده را اتمام می پذیرد. مثال: شیوه ارائه فرآورده خرما در عراق و فرانسه باهم متفاوت است و شرکتی که میخواد در این دو مملکت محصول خرما ارائه بدهد باید گونه محصول ، طریق بسته بندی و حتی گونه تبلیغ متفاوتی را برای هر کدام از این دو کشور در عقیده بگیرد. مثلا برای فروش خرما در کشور عراق تازگی و شیرینی خرما در تبلیغات زیاد کارساز خواهد بود. و در فرانسه عدم به کارگیری مواد کیمیایی در پروش خرما و آزمایش عدم هستی فوزاریوم در تبلیغ کارساز واقع خواهد شد.

11- بازاریابی نهان (Undercover Marketing)
در تعریف بازاریابی پنهان آمده است که نگفتن چیزی به کسی گاهی بهترین تبلیغ برای یک کالا است. ولی بازاریابی نهان عدم بازاریابی نیست. با یک نمونه میتوان بازاریابی نهان را بهتر توضیح داد.تصور کنید که فیلم Scary movie برای تبلیغ خویش به شما در ارتباط با ژانر فیلم هیچ نگوید و یا حتی ژانر فیلم را برخلاف آنچه هست معرفی کند. به این ترتیب مخاطب این فیلم با رویت آن شوکه شده و خود این شک باعث میشود این فیلم سالها باره بحث و نقد در بین ملت باشد. این فیلم که رسما یک فیلم درجه سه است. با همین طریق تبلیغ توانست بیشتر از هر فیلم دیگری در تاریخ سینما نقد دریافت کند. این جستار که ملت مایل به صحبت در باره این فیلم بودند، برآمده از نوع بازاریابی برای آن است.

12- بازاریابی انبوه (Mass Marketing)
بسیاری از کمپانی ها بیچارگی به فروش انبوه محصولات خویش در سراسر جهان دارند الی بتوانند به حیاط خود ادامه دهند. این کمپانی ها مجبور به صرف هزینه های بالا برای تبلیغات و بازاریابی متعدد خود هستند. احد از مثال های پدیدار بازاریابی انبوه، شرکت سامسونگ است، که در تمام بازارهای قصد خویش از گونه ها تبلیغات تلویزیونی ، پوستر و غیره کاربرد می کند. به این ترتیب این شرکت همواره در بین مخاطبان خویش در سراسر دنیا مورد توجه پیمان میگیرد. مثال دیگر این گونه بازاریابی تبلیغات کوکا کولا است که در اکثر کشورهای دنیا منتشر می شود.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

تصاویرScreen Saver به درستی کار نمی کنند؟

 

تنظیمات Display به آن بخش از ویندوز که نحوه نمایش صفحه و نحوه مشاهده فونت ها و آیکون ها در صفحه مانیتور را کنترل می کند، مربوط می شود. البته در صورتی که محل و جای تنظیماتی مورد نظرتان را بدانید، رفع ایرادات به سرعت وبه آسانی امکان پذیر است. در قسمت های زیر مروری بر عمومی ترین مشکلاتی داریم که کاربران ممکن است با آن مواجه شوند.


تصاویر Screen Saver به درستی کار نمی کنند
علت:
یکی از ویژگی های جالب ویندوز XP آن است که به کاربران امکان می دهد از بین تصاویر دلخواه خود یک Screen Saver ایجاد کنند . پوشه My Picture آسان ترین راه استفاده از این ویژگی است. فقط کافی است از زبانه Screen Saver پنجره Display Properties گزینه My Picture Slide Show را از منوی پائین افتادنی انتخاب کنید. ( این پوشه در My Document قرار دارد)
ویندوز نیز برای ایجاد Screen Saver از فایل های موجود دراین پوشه استفاده می کند. سپس با انتخاب دکمه Settings می توانید نحوه نمایش تصاویر را ساختار بندی کنید.


راه حل:
از مراحل زیر برای رفع مشکل استفاده از تصاویر در Screen Saver استفاده کنید.
1- گزینه Control Panel Start> را انتخاب کنید.


2-آیکون Display را دوبار سریع کلیک کنید و سپس زبانه Screen Saver را انتخاب کنید.


3-در این قسمت مطمئن شوید که گزینهMy Pictures Slide Show از منوی پائین افتادنی انتخاب شده باشد و تصاویر مورد نظرتان نیز در این پوشه قرار گرفته باشند.


4- دکمه Settings پنجره مربوط به Screen Saver را کلیک کنید تا پنجره Pictures Screen Saver option فعال شود.

 

 

تصاویرScreen Saver به درستی کار نمی کنند؟

 

تنظیمات مورد نظر را در این پنجره اعمال کنید. مثلاً می توانید نحوه مشاهده تصاویر در Screen Saver یا استفاده از افکت ها و transition های بین تصاویر را انتخاب کنید. با انتخاب transition از افکت ها برای جابجایی بین تصاویر استفاده می شود.

عمومی ترین این افکت ها عبارتند از : blend، slide left ، slide Right و...


5- Ok را کلیک کرده و Screen Saver خود را آزمایش کنید.
البته باید توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید محل تصاویر Screen Saver را از پوشه Picture My به پوشه دیگری تغییر دهید. این کار به Screen Saver تفهیم می کند که محل تصاویر شما پوشه دیگری است و می توانید به راحتی به دسته بندی تصاویر خودتان در پوشه My Picture اقدام کنید.

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

ویندوز ابزاری با نام Device Manage دارد كه به كمك آن می توانید درباره تمام قطعات سخت افزاری كه روی سیستم تان نصب شده است اطلاعات كسب كنید. شما می توانید بیینید چه چیزی نصب شده است، از چه منابعی استفاده می شود و چه قطعاتی ممكن است مشكل داشته باشند یا باعث بروز مشكل شود.
System Properties را باز كنید
بر روی آیكون My Computer در رومیزی خود كلیك راست كنید و فرمان Properties را از منوی میانبر انتخاب كنید. كادر محاوره System Properties باز می شود.

به زبانه Hardware بروید
با كلیك كردن روی زبانه Hardware، به این زبانه بروید.

 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

Device Manage را باز كنید
بر روی دكمه Device Manage كلیك كنید تا پنجره Device Manage باز شود.

یك گروه را باز كنید

 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

پنجره Device Manage سخت افزار نصب شده روی كامپیوتر شما را در گروه های سخت افزاری نشان می دهد. بر روی علامت بعلاوه كنار هر گروه كه كلیك كنید، آن گروه باز می شود و قطعات سخت افزاری كه به كامپیوترتان متصل شده را نشان می دهد.

 

 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

سخت افزار دارای مشكل را شناسایی كنید
قطعاتی كه مشكل دارند با یك علامت تعجب زرد نشان داده شده اند. نماد دیگری كه ممكن است مشاهده كنید، ضربدر (×) قرمز است كه نشان می دهد آن قطعه غیر فعال است.
كادر Properties سخت افزار را باز كنید

 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

با جفت كلیك كردن روی آیكون یك قطعه سخت افزاری می توانید كادر محاوره Properties كه جزییات آن قطعه را توضیح می دهد باز كنید. این كادر محاوره به شما می گوید كه آن قطعه درست كار می كند یا خیر و به شما امكان غیر فعال كردن آن قطعه را می دهد. در زبانه های دیگر آن می توانید راه اندازهای نرم افزاری را برای آن قطعه مجدداٌ نصب كنید و منابعی كه آن قطعه استفاده می كند را مشاهده كنید.

 

 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

* توجه *
نصب مجدد یك قطعه سخت افزاری
اگر به قطعه ای برخوردید كه كار نمی كند، اپلت Add Hardware را اجرا كنید (آن را در پنجره كنترل پانل خواهید یافت). ویندوز به دنبال قطعات سخت افزاری سیستم شما می گردد و آنچه پیدا می كند را در یك لیست نشان می دهد. قطعه خراب را باید در این لیست مشاهده كنید. حال می توانید آن را مجدداً نصب كنید.

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

۲۵ نکـتـه برای ایمنی شما و لـپ تاپـتـان


۱) دفترچه راهنمای لپ تاپتان را به دقت مطالعه و موارد آن را رعایت کنید.

 

۲) لپ تاپ را هنگام استفاده روی پای خود قرار ندهید.

 

۳) دستگاه را روی سطوح پرزدار مانند فرش و موکت قرار ندهید و آن را از گرد و غبار و رطوبت دور نگه دارید.

 

۴) دستگاه را روی سطح صاف، خشک و بدون لرزش قرار دهید.

 

۵) از آنجا که دستگاه هنگام کار بسیار گرم می شود بنابراین سطوحی که نسبت به حرارت آسیب پذیر هستند، ممکن است آسیب ببینند.

 

۶) در صورت عدم استفاده از لپ تاپ حتما باید آن را خاموش کنید چرا که این امر از افزایش بی رویه دمای سیستم جلوگیری می کند و موجب استراحت سیستم نیز می شود.

 

۷) قرار دادن لپ تاپ در کیف یا کوله پشتی، بهترین شیوه حمل آسان آن است که به قدر کافی مانع از برخورد مستقیم سیستم با سطوح سفت و مواجه با شوک های فیزیکی می شود. کیف لپ تاپ خود را باید طوری انتخاب کنید که هنگام جابه جایی سیستم اصلا تکان نخورد. بنابراین در انتخاب اندازه کیف یا کوله خود دقت کنید.

 

۸) یادآور می شویم که قبل از قرار دادن لپ تاپ در کیف، تمامی چراغ هایLED دستگاه باید کاملا خاموش شود و دستگاه های جانبی متصل به سیستم از قبیل موس، کابل برق، Key USB و ... را جدا کنید. توصیه می کنیم هنگامی که موس، هاب USB، انتقال دهنده های الکتریکی، کابل ها و... به لپ تاپ وصل اند، آن را جابه جا نکنید.

 

۹) لپ تاپ خود را در صندوق عقب اتومبیل قرار ندهید. تغییرات شدید دما، هوای سرد زمستان و آفتاب داغ تابستان بر سیستم اثر منفی می گذارد. در واقع صندوق عقب اتومبیل بدترین جای نگهداری سیستم به شمار می رود.

 

۱۰) هنگام روشن بودن دستگاه آن را جابجا نکنید.

 

۱۱) میز و صندلی مناسبی انتخاب و ارتفاع آنها را متناسب با حالت خود حین کار تنظیم کنید.

 

۱۲) محیط کار شما باید دارای نور مناسب باشد.

 

۱۳) هنگام نشستن روی صندلی، پشتی صندلی (در صورت وجود) را تنظیم کنید تا راحتی کمر شما تامین شود.

 

۱۴) پاهای خود را به صورت صاف و طبیعی روی زمین بگذارید به گونه ای که زانوها و آرنج هنگام کار موقعیت مناسبی داشته باشند (تقریبا ۹۰ درجه) دست های خود را به صورت طبیعی روی میز قرار دهید تا مچ دستانتان روی میز قرار بگیرد.

 

۱۵) برای داشتن بهترین حالت مشاهده، زاویه LCD را تنظیم کنید.

 

۱۶) از لپ تاپ در جایی که راحت نیستید (مانند تخت) استفاده نکنید.

 

۱۷) در صورت خراب شدن باتری لپ تاپ، تهیه یدکی آن بسیار مشکل است و قیمت بالایی دارد. پس باید در مراقبت از آن بسیار کوشا باشید.

 

 

۱۸) توصیه می شود که برای بار اول دستگاه را به صورت خاموش بیش از ۱۰ ساعت به برق متصل کنید تا باتری آن کاملا شارژ شود. توجه داشته باشید که در صورت شارژ کامل باتری، عمل شارژ به طور اتوماتیک متوقف خواهد شد.

 

۱۹) پس از شارژ اولیه می توانید هر زمان که خواستید، دستگاه را به برق متصل کنید تا عمل شارژ انجام شود. توجه داشته باشید که هرگز میزان شارژ باتری به زیر ۱۰درصد نرسد و قبل از رسیدن به این مرحله، حتما آن را شارژ کنید.

 

۲۰) ضربه زدن به لپ تاپ می تواند باعث بروز اشکال در دستگاه شود. مراقب باشید که به هیچ عنوان به دو طرف دستگاه و مخصوصا پشت LCD و زیر دستگاه ضربه ای وارد نشود.

 

۲۱) دستگاه به شدت در برابر ریختن مایعات مانند آب، چای، قهوه و... حساس و آسیب پذیر است.

 

۲۲) در درایو، بسیار آسیب پذیر است. توجه داشته باشید که پس از استفاده بلافاصله آن را ببندید.

 

۲۳) در زمان بستن در لپ تاپ دقت داشته باشید که هیچ گونه شیئی بین LCD و صفحه کلید یا روی لپ تاپ قرار نداشته باشد زیرا ممکن است باعث شکسته شدن LCD شود.

 

۲۴) برای تمیز کردن صفحه LCD از دستمال مرطوب با آب یا مایع تمیزکننده استفاده کنید و هرگز به طور مستقیم هیچ گونه مایعی را روی صفحه آن نپاشید.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/point-safety-prodding.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 

12 کلید میان‌بر که احتمالاً بلد نیستید!

 

یکی از شاخصه‌هایی که کاربران حرفه‌ای را از دیگر کاربران متمایز می‌کند استفاده از کلیدهای ترکیبی و میان‌بر است. کلیدهای میان‌بر، علاوه بر ایجاد سهولت در دستیابی به قسمت‌های مختلف، باعث افزایش سرعت کار با کامپیوتر نیز می‌گردد. چرا که شما به جای حرکت دادن ماوس و کلیک یا دوبار کلیک، کافی است یک یا چند کلید را از روی کی‌بورد فشار دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی 12 کلید ترکیبی در محیط‌های مختلف نظیر ویندوز، مرورگرها، سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بپردازیم که حتی بسیاری از کاربران حرفه‌ای نیز تاکنون از آن غافل بوده‌اند.

 

1. ساخت فولدر جدید در ویندوز 7:
شما با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+N می‌توانید در محیط ویندوز 7، یک پوشه جدید بسازید. کاری که در ویندوزهای قبلی امکان‌پذیر نبود.

 

2. بازیابی تب‌های به اشتباه بسته شده در مرورگرها:
با استفاده از کلیدهای ترکیبی در Ctrl+Shift+T می‌توان آخرین تب بسته شده در مرورگر را مجدد بازیابی کرد. این ترفند بر روی کلیه مرورگرهای جدید عملی است.

 

3. ایجاد یک یادداشت جدید با وارد کردن محتویات کلیپ‌بورد در نرم‌افزار Evernote:
نرم‌افزار Evernote یک برنامه پرطرفدار برای یادداشت‌برداری است که برای اکثر سیستم‌عامل‌های معروف عرضه شده است. در صورتی که از این برنامه در محیط ویندوز استفاده می‌کنید، با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+V در هر قسمتی از محیط ویندوز، می‌توانید آنچه که پیش از این Copy کرده‌اید را در یک یادداشت جدید تحویل بگیرید. در نتیجه دیگر نیازی نیست یک یادداشت جدید ایجاد کنید و محتویات کلیپ‌بورد را در آن Paste کنید.

 

4. دو کلید ترکیبی در فیس‌بوک:
پس از ورود به سایت Facebook و ورود به حساب کاربری خود، با استفاده از کلید ترکیبی Alt+1 می‌توانید مستقیماً به صفحه News Feed مراجعه کنید. همچنین کلیدهای Alt+2 شما را مستقیماً به صفحه پروفایل‌تان خواهد برد. دقت کنید در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید از کلیدهای Alt+Shift به جای Alt استفاده کنید. همچنین از کلیدهای عددی بالای کیبورد استفاده نمایید.

 

5. ارسال پست جدید در توئیتر:
در محیط Twitter، با فشردن کلید n، امکان ارسال یک توئیت جدید مهیا خواهد شد. همچنین فشردن کلید g و پس از آن r، شما را به تب Mentions@ خواهد برد.

 

6. فعالیت‌های سریع در TweetDeck:
یکی از نرم‌افزارهای پرطرفدار در حوزه شبکه‌های اجتماعی نرم‌افزار TweetDeck است که به کاربر امکان مدیریت حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر را می‌دهد. در صورتی که شما نیز از این برنامه برای حساب توئیتر خود استفاده می‌کنید، بعد از اینکه یک توئیت را با استفاده کلیدهای بالا و پایین انتخاب کردید، کلید Space را فشار دهید. خواهید دید که یک پنل کوچک پدیدار می‌شود که با فشردن کلیدهای که در آن مشخص شده است می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را بر روی آن توئیت اعمال کنید. لازم به ذکر است فشردن کلید میان‌بر / در این برنامه، یک ستون جستجوی جدید ایجاد خواهد کرد.

 

7. بررسی نتایج گوگل با کی‌بورد:
برای استفاده از این ترفند بایستی در ابتدا از فعال بودن قابلیت Instant در جستجوی گوگل اطمینان پیدا کنید. برای این کار بایستی به صفحه Search settings گوگل بروید و اطمینان پیدا کنید گزینه Use Google Instant انتخاب شده باشد. اکنون (ترفندستان) در صورتی که عبارتی در گوگل جستجو کنید، پس از مشاهده نتایج، با استفاده از کلیدهای بالا و پایین می‌توانید هر نتیجه را به حالت انتخاب دربیاورید. با فشردن Enter وارد آن شوید و با فشردن کلید جهت راست، صفحه پیش‌نمایش آن را مشاهده کنید.

 

8. ارسال سریع ایمیل در Gmail:
پس از تایپ متن یک ایمیل در محیط Gmail، به جای کلیک بر روی دکمه Send، کافی است کلیدهای ترکیبی Tab+Enter را فشار دهید تا ایمیل ارسال شود.

 

9. ورود به آیتم کنونی در گوگل ریدر:
در صورتی که از گودر برای مطالعه فید سایت‌های مورد علاقه خود استفاده می‌کنید، کافی است به هنگام مشاهده یک آیتم، کلید V را فشار دهید. خواهید دید که مستقیماً به صفحه‌ پست مورد نظر در سایت اصلی خواهید رفت.

 

10. عکس‌برداری از پنجره جاری در محیط ویندوز:
اکثر کاربران اطلاع دارند که با فشردن کلید Print Screen در محیط ویندوز، یک تصویر از کل صفحه در کلیپ‌بورد ویندوز ذخیره خواهد شد. اما در صورتی که از کلید ترکیبی Alt+Print Screen استفاده کنید، یک تصویر از پنجره جاری ویندوز در کلیپ‌بورد ذخیره می‌شود.

 

11. ثبت تاریخ جاری در Notepad:
در صورتی که قصد دارید تاریخ و ساعت جاری را در Notepad وارد کنید، نیازی به تایپ آن نخواهید داشت. کافی است کلید F5 را فشار دهید تا زمان کنونی درج گردد.

 

12. کلیدهای میان‌بر در Windows Live Writer:
نرم‌افزار WLW برنامه‌ای است که اکثر وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای با آن سروکار دارند و نگارش مطالب خود را توسط آن انجام می‌دهند. در صورتی که شما نیز از این برنامه بهره‌ می‌گیرید بایستی بدانید با استفاده از کلید F2 به هنگام نگارش یک پست جدید، می‌توانید جزئیات مطلب نظیر موضوع و زمان ارسال آن را تغییر دهید. همچنین کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+1 الی Ctrl+Alt+6 اندازه عنوان را از کوچک به بزرگ تغییر خواهد داد.

 منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/take-shortcut-probably.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت سئو یا تعرفه سئو چیست و شیوه محاسبه بها سئو چیست؟
سوالی که شاید ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد. پیش از هر چیز باید بدانید که بر پای بست، تحقیقات به عمل آمده 85% کسان در گیتی (و طبیعتا درصد نزدیکی به همین عدد در ایران) برای یافتن یک محصول یا خدمات ابتدا در اینترنت جستجو می کنند. فلذا در صورتی که تارنما شما در صفحه نخست جستجو نباشد، احتمالا شما توسط مشتریان برگزیدن نخواهید شد و رقبا گوی سبقت را از شما خواهند ربود! اگر به اهمیت سئو تارنما یا سئوسایت فروشگاه اینترنتی خود پی اسیر اید، بهتر است که با انواع روش بهینه سازی سئو آشنا شوید و بدانید کدام شیوه سئو برای وب سایت شما مناسب تر است و خرج سپریدن سئو چقدر است.خیلی از ما فهرست بها سئو سایت می خواهند."تعرفه خدمات سئو"
قیمت سئو داخلی سایت
سئو داخلی سایت به کلیه فعالیت های لازم جهت استاندارد سازی و آماده سازی سایت گفته می شود که لازم است قبل از آغاز بهینه سازی سئو بیگانه و یا تبلیغات گوگل (Ad Words) انجام شود. باید در نظر داشته باشید حتی با بهترین سئو بیگانه و صرف خرج های بسیار چنانچه سئو درونی سایت شما پسندیده نباشد، نه تنها نتیجه و تأثیری تماشا نخواهید کرد، بلکه شدنی است مشمول جریمه (پنالتی) سایت گوگل نیز شوید و لغایت مدت ها تارنما شما از نتایج جستجوی گوگل پنهان بماند. سئو درونی سایت به موتور جستجوگر کمک می کند تا درک راستی از محتوا، جستار فعالیت، دسته بندی محتوایی و منوهای سایت داشته باشد و برآیند اینکه وب سایت را با دقت بیشتری در نتایج جستجوی کاربران نمایش دهند. به عبارت سایر سئو درونی کمک می کند، سایت شما درست شناخته شود و در جایگاه بهتری نمایش دیتا شود. بر خلاف سئو خارجی، تعرفه سئو درونی سایت با توجه به مشخص بودن فعالیت های قابل سپریدن و حجم شغل کاملا واضح و ساده قابل محاسبه خواهد بوده. تعرفه پایه و ثابت سئو داخلی برای هر وبسایت در امسال معادل 300,000 تومان (سیصد هزار تومان) می باشد و به ازای هر صفحه از سایت مبلغ 10,000 تومان به این مبلغ افزوده می شود. برای مثال چنانچه احتیاج داشته باشید هزینه بهینه سازی سئو داخلی را برای یک تارنما و در ضمن 20 صفحه درونی محاسبه نمایید، می توانید از فرمول ذیل کاربرد فرمایید:
300,000 + (20 * 10,000) = 500,000 تومان
در بهینه سازی سئو داخلی سایت چه پیشه هایی انجام می شود؟
سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، واژه ها کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و ...)
سئو و بهینه سازی تگ های هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و ...
ساخت و بهینه سازی نقشه سایت
فعال کردن فایل Htaccess و اصلاح تنظیمات آن
ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
بررسی لینک ها و آدرس صفحات سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
بررسی و ویرایش کدهای HTML و بروزرسانی و بهینه سازی آن
فعال کردن قابلیت Gzip در سایت به منظور فشرده سازی دیتا های سایت
فعال کردن قابلیت کش سایت
جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در موعد رندر شدن سایت ( Defer Parsing )
مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
بهینه سازی، تفریق حجم و نگارش متن جایگرین Alt برای عکس ها سایت
ترکیب و فشرده سازی فایل های CSS
اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
معرفی تارنما در وبمستر گوگل
بهینه سازی حجم کلی سایت سایت
تولید لینک داخلی در صفحات سایت
بررسی تغییر مسیرهای اعمال شده در لینک های سایت
بررسی خاصیت Keep Alive
افزایش سرعت بارگزاری و نمایش سایت
بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات سایت
بهینه سازی نمایش سایت در موبایل

درباره سئو درونی بیشتر بدانید
قیمت سئو بیگانه سایت
سئو بیگانه سایت که به چهره عام به آن سئو هم اطلاق می شود، به گردآور ای از عملیات فنی و متنوع گفته می شود که در جهت بهبود جایگاه تارنما در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر انجام می گردند. وانگهی افزایش بازدید کنندگان، نرخ تبدیل بازدید کنندگان، زمان ماندگاری در سایت نیز از سایر اهداف سئو خارجی می باشد. محاسبه خرج سئو به عوامل مختلفی وابسته است و تعیین قیمت سئو در هر سایت با دیگر سایت ها متفاوت است. هزینه سئو خارجی وی سایت با توجه به آنالیز و تخمین های اولیه که توسط تیم سئو پونه مدیا اتمام می شوند، تعیین می گردد. در عقیده داشته باشید از عقیده بخردانه و عرف اعلام هزینه سئو برای وب سایت بدون اتمام بررسی های اولیه اشتباه بوده و در صورتی که شخص یا تیمی به این چهره عمل کرد قطعا باید به اعتبار و تخصص آنها شک کرد. در حالت کلی بها سئو و بهینه سازی سئو متأثر از موارد پایین می باشد:

وضعیت فعالیت رقبا
میزان چشم وهمچشمی در بین واژه ها کلیدی
کمیت و کیفیت محتوای کنونی سایت
وضعیت و جایگاه فعلی سایت
تعداد واژه ها کلیدی باره نظر جهت بهینه سازی سئو و شفا رتبه
عمر سایت و پهنه و کیفیت سرور سایت
میزان تضمین باره نیاز برای جایگاه سایت پس از انجام پیمان نامه سئو
مشاوره، آموزش و پشتیبانی

درباره سئو خارجی اغلب بدانید
قیمت سئو ساعتی تعرفه سئو ساعتی
حدود بها سئو: 100 لغایت 300 هزار تومان در هر ساعت
سئو ساعتی همانطور که از نامش پیداست خرج خدمات مشاوره سئو و یا خدمات بهینه سازی سئو به چهره ساعتی محاسبه می گردد و شما می توانید فقط به اندازه احتیاج خویش از خدمات مشاوره سئو کاربرد نمایید. با انتخاب راهکار مشاوره سئو ساعتی که هزینه ی آن بسته به نوع و میزان خدمات واصله از ساعتی 100 هزار تومان تا ساعتی 300 هزار تومان متغییر می باشد، شما معمولا نکات مهم، استانداردها، تکنیک های تخصصی و تجارب لازم جهت بهبود و بهینه سازی سئو وبسایت خود را از کارشناسان پونه مدیا دریافت خواهید نمود. در عقیده داشته باشید، در شیوه سئو ساعتی مهارت، تخصص و تجربه خبره سئو بسیار تعیین کننده خواهد بود و در صورت اخذ خدمات سئو ساعتی از کسان تازه کار یا ناچیز تخصص شدنی خرج های زیاد زیادی بدون هیچ نتیجه و تأثیر مثبت و قابل توجهی به شما تحمیل شود. بر همین اساس پونه مدیا طبق تجارب و با پشتوانه فرهنگ و تخصص تیم سئو خود، با توجه به وضعیت فعلی وبسایت شما و رسیدگی آن، بهترین و مؤثر ترین نکات بهینه سازی سئو را که مناسب و مختص تارنما شما باشد ارائه خواهد نمود. در شیوه مشاوره سئو ساعتی شما معمولا تنها از خدمات مشاوره ای برخوردار خواهید شد و سپریدن و اجرای عملیات بهینه سازی بر عهده شما خواهد بود. لذا سئو ساعتی فقط در صورتی برای شما پسندیده از که از تخصص لازم برای بهینه سازی سئو (HTML, CSS و زبان برنامه نویسی کاربرد شده در سایت شما) برخوردار باشید. همچنین در این تدبیر به علت اینکه اجرای عملیات برعهده تیم پونه مدیا نمی باشد، تضمینی برای حصول نتیجه نهایی وجود ندارد. اگر مقیاس کسب و کار شما کوچک و محلی می باشد، اگر رغبت دارید خودتان بهینه سازی سئو سایت را انجام دهید و فقط بیچارگی به مشاوره دارید، اگر می خواهید هزینه های سئو را به صورت آسان و شفاف محاسبه و مدیریت کنید مشاوره سئو ساعتی ممکن است برای شما مناسب باشد.

نتایج نهایی:
فقط دریافت مشاوره تخصصی سئو

مدت زمان رسیدن به نتیجه: به دلیل ماهیت مشاوره ای این روش مدت سررسید حصول نتیجه نا مشخص است

مدت زمان پایداری نتیجه: به دلیل ماهیت مشاوره ای این شیوه میزان پایداری نا مشخص است

مزایا:
هزینه پایین
پرداخت تنها به میزان نیاز

معایب:
داشتن دربایستن به ادب برنامه نویسی برای کارفرما
مشخص نبودن نتیجه و وابسته بودن آن به روش اجرا

سطح هزینه: پایین
قیمت سئو ماهانه تعرفه سئو ماهانه
حدود بها سئو: 800 هزار تومان لغایت 4 میلیون تومان در هر ماه
در طریق بهینه سازی سئو سایت ماهانه، با عقد پیمان نامه های دست کم سه ماهه و پرداخت مبلغی مشخص به چهره ماهانه، تیم سئو پونه مدیا با تعیین علمی و ریزبین اهداف از قبیل میزان رشد بازدید، میانگین رتبه سایت در واژه ها کلیدی، شمار واژه ها کلیدی، میانگین زمان ماندگاری در سایت و سایر متریک ها، سطح انتظارات و نتایج قابل انتظار بعد از پسین عملیات بهینه سازی سئو را مشخص و تعیین می نماید. میزان مبلغ و دست کم مدت پیمان عدل در روش سئو ماهانه براساس برآوردها و آنالیز اولیه وب سایت، رقبا و دیگر پارامترهای تأثیر گذار تعیین و از دست کم 800 هزار تومان در ماه آغاز می شود. هنگام برگزیدن تیمی که قصد واگذاری پروژه بهینه سازی سئو سایت خود را به آن دارید، در صورت عدم دقت کافی و عدم رسیدگی سوابق و مثال کارهای تیم مذکور، شدنی است متحمل زیان و خسارت قابل توجهی شوید، بر همین بنیاد به شما پیشنهاد میکنیم پیش از انتخاب این شیوه و وانگهی تیم سئو حتما از حسن پیشینه و عملکرد تیم سئوی منتخب خویش اطمینان حاصل کنید. پونه مدیا می تواند مثال های متعددی از کامیابی های خود در پروژه های سئو را برای شما ارائه نماید. می توانید با خیال آسان همه چیز را به کارشناسان کارآزموده و کارآزموده پونه مدیا بسپارید و رشد و ترقی روز افزون وب سایت و کسب شغل خود را نظاره گر باشید.همچنین تیم سئو پونه مدیا با ارسال گزارش سئو تفصیلی ماهانه از عملکرد و نتایج به چهره منظم، امکان تعقیب و سنجش عملکرد و نتایج را برای شما فراهم می نماید. در روش سئو ماهانه، با پروا به فراخ شدن فعالیت های سپریدن شده و وانگهی تنوع اهداف، معمولا رتبه واژه ها کلیدی خاص به چهره قطعی تعیین نمی شود و بر روی طیف وسیعی از واژه کلیدی به چهره همزمان مانور دیتا می شود. بنابراین در روش سئو ماهانه چگونگی وب سایت شما به چهره کلی درمان پیدا می کند و تمرکزی بر روی یک پارامتر خاص وجود ندارد. نتایج به دست آمده از طریق سئو سایت ماهانه به شدت استوار تر از دیگر روش ها بوده و از ماندگاری بالاتری برخوردار خواهند بود. اگر پیمانه سوداگری شما میانه یا بزرگ می باشد، اگر منظور دارید بهینه سازی سئوی تارنما را به صورت کامل برون سپاری نمایید، اگر هدف پرداخت ماهانه مبالغ مشخصی را برای سئو سایت خود دارید، اگر به پیگیری بهینه سازی عمومی و پایدار هستید و نیازی به نتایج اختصار مدت و مقطعی ندارید این طریق شدنی است برای شما پسندیده باشد.

نتایج نهایی:
بهبود کلی و عمومی وضعیت سئو سایت، شفا میانگین رتبه سایت در موتور های جستجوگر برای کلمات کلیدی مختلف، افزایش بازدید سایت، افزایش مدت سررسید ماندگاری در سایت

مدت زمان رسیدن به نتیجه: دست کم سه ماه

مدت سررسید استقامت نتیجه: پایداری بلند مدت

مزایا:
نتایج عمومی پسندیده و درمان کلی چگونگی سئو
ماندگاری طولانی مدت نتایج
پرداخت هزینه به صورت ماهانه
ارائه گزارش ماهانه از عملکرد و نتایج
هزینه های متوسط و پسندیده تر نسبت به دیگر طریق های سئو

معایب:
مشخص نبودن دقیق میزان رشد

سطح هزینه: متوسط
قیمت سئو پروژه ای تعرفه سئو پروژه ای
حدود قیمت سئو: 800 هزارتومان تا 4 میلیون تومان در هر ماه
انجام بهینه سازی سئو به صورت پروژه ای به این چهره است، که منظور یا اهدافی مشخص از قبیل، افزایش بازدید، افزایش فروش، درمان رنک و رتبه و غیره برای وب سایت مشخص می گردد و بر همین اساس پس از بررسی وآنالیز ریزبین سایت، خرج بهینه سازی سئو برای رسیدن به اهداف مشخص شده اعلام می گردد. در شیوه سئو پروژه ای با پروا به اینکه اهداف و نتایج عملیات بهینه سازی سئو از پیش تعیین شده است، فقط در صورتی خرج خدمات را پرداخت خواهید کرد که پروژه به اهداف خویش رسیده باشد و در غیر این صورت مبالغ واصله با کسر خرج های انجام شده به شما عودت خواهد شد. در این شیوه به علت اینکه تعرفه سئو وب سایت از همان ابتدا مشخص شده است، شما نگرانی بابت تحمیل هزینه های اضافی نخواهید داشت. با توجه به دخیل بودن پارامترهای متنوع و پیچیده در محاسبه هزینه سئو و در ضمن عدم هشدار شما از همه این محاسبات، در چهره انتخاب اشتباه و بدون پژوهش تیم سئوکار ممکن است نسبت به خدمات دریافت شده، مبالغ اضافه تر و ناعادلانه خرج نمایید. بعد اگر منظور دارید روش سئو پروژه ای را برای عقد قرار عدل بهینه سازی سئو وب سایت خویش گزینش نمایید، رهنمود اکید می نماییم از خوش سرشناس و تخصص تیم سئو شغل برگزیده خویش اطمینان حاصل نمایید. تیم پونه مدیا با داشتن تجربه و پیشینه درخشان و انبوه در مقوله بهینه سازی سئو می تواند، اعتماد شما را کسب نماید. مثال پیشه سئو تیم پونه مدیا خویش استشهاد برا این ادعاست. در چگونگی کنونی مشقت متفاوتی از بها سئو اعلام می شود که می طاقت به محدوده بها های پایین اشاره نمود: 1,000,000 تومان لغایت 5,000,000 تومان
5,000,000 تومان تا 10,000,000 تومان
10,000,000 تومان الی 50,000,000 تومان
50,000,000 تومان و بیشتر در عقیده داشته باشید هزینه پروژه سئو سایت ، تعرفه seo شما کاملا وابسته به نتایج و اهداف باره انتظار، وضعیت فعلی وب سایت و سطح تخصص تیم سئو کار منتخب شما خواهد بود. در روش سئو پروژه ای، با علت مشخص بودن نتایج باره انتظار از عملیات بهینه سازی سئو و وانگهی مشخص بودن هزینه سئو، مقایسه و تعقیب عملکرد تیم سئوکار به راحتی قابل سپریدن می باشد. نتایج به دست آمده در طریق سئو پروژه ای معمولا از استقامت 6 ماهه برخوردار هستند. با گزینش شیوه سئو پروژه ای، تنها درمان پارامترهای تعیین شده در پیمان نامه تضمین می گردد. همچنین ارائه گزارش سئو تفصیلی در این تدبیر بهینه سازی سئو در پسین قرارداد ارائه خواهد شد. اگر پیمانه کسب و کار شما میانه یا کبیر می باشد، اگر منظور دارید بهینه سازی سئوی وب سایت را به صورت کامل برون سپاری نمایید، اگر بودجه مشخصی را برای بهینه سازی سئو سایت خود در نظر گرفته اید این شیوه ممکن است برای شما مناسب باشد.

نتایج نهایی:
رسیدن به اهداف و نتایج مشخص و از پیش تعیین شده در قرار داد

مدت زمان رسیدن به نتیجه: دست کم سه ماه

مدت سررسید پایداری نتیجه: پایداری بلند مدت

مزایا:
نتایج مشخص و قابل اندازه گیری
ماندگاری طولانی مدت نتایج
ارائه گزارش عملکرد بعد از سرانجام قرارداد

معایب:
هزینه های نسبتا بالا
پرداخت خرج به چهره غیر اقساطی

سطح هزینه: بالا
قیمت سئو واژه کلیدی تعرفه سئو واژه کلیدی
حدود قیمت سئو: آغاز از حداقل 1 میلیون تومان برای هر واژه و بر اساس سطح کاستی کلمه کلیدی
در روش سئو واژه کلیدی که یکتا از کهن ترین راهکارهای بهینه سازی سئو می باشد، کلمه یا واژه ها کلیدی باره نظر به چهره مشخص اعلام می شوند و کوشش می شود تارنما هنگام جستجوی این واژه ها کلیدی توسط کاربران و مشتریان در صفحه اول نتایج جستجوی سایت گوگل نمایش داده شود. در تدبیر بهینه سازی سئو بر اساس واژه کلیدی فقط قصد اصلی، نمایش سایت در صفحه نخست جستجوی گوگل برای کمات کلیدی برگزیدن شده می باشد و هزینه سئو نیز بر همین اساس و همچنین اندازه گیری سطح دشواری واژه کلیدی محاسبه و اعلام خواهد شد. در نظر داشته باشید وقتی از کلمات کلیدی هدف صحبت می شود، منظور یک عبارت می باشد که ممکن است این عبارت به خودی خود متشکل از چند واژه باشد. به عنوان مثال عبارت " بهینه سازی سئو تارنما " یک واژه کلیدی محسوب می شود و اثناء محاسبه هزینه، پنج بخشی بودن این عبارت نه تنها باعث افزایش هزینه سئو نخواهد شد، بلکه می تواند هزینه سئو را کاهش دهد. بنابراین در شیوه سئو واژه کلیدی چند بخشی بودن عبارت مورد عقیده یکی از عوامل مهم تعیین قیمت سئو می باشد. در نظر داشته باشید، در صورتی که احتیاج به پوشش طیف وسیعی از کلمات کلیدی داشته باشید، با پروا به حجم گسترده عبارات و کلمات مهم برای هر کسب و کار، خرج بهینه سازی سئو با روش سئو کلمه کلیدی ممکن است بسیار بالا باشد. تضمین ماندگاری و پایداری نتایج بهینه سازی سئو براساس کلمه کلیدی پس از واپسین،انجام قرار عدل 6 ماه می باشد. فلذا حضور پایدار واژه کلیدی مورد نظر در صفحه نخست نتایج جستجو گوگل با پروا به هستی چشم وهمچشمی پیوسته بر راز این جایگاه نیازمند تمدید و تکرار قرار داد در دوره های گوناگون می باشد. البته با وجود مشکلات فراوان این شیوه بهینه سازی سئو، پونه مدیا توانسته است به شیوه اختصاصی و ابداعی مختص به خویش برای بهبود شرایط قرارداد و وانگهی متعادل سازی خرج سئو به این روش دست یابد. محاسبه خرج بهینه سازی سئو کلمات کلیدی و همچنین مدت زمان رسیدن به هدف، به پارامترهای متعدد و پیچیده ای وابسته است که مجموع این پارامترها سطح دشواری سئو واژه کلیدی را مشخص می نمایند و برای این سبک سئو می تاب هزینه هایی در رنج 1 میلیون تومان الی حتی 1 میلیارد تومان نیز متصور شد. اگر لازم دارید سوداگری شما تنها در کلمات کلیدی ویژه و محدودی در صفحه اول جستجوی گوگل دیده شود، این طریق شدنی است برای شما مناسب باشد.

نتایج نهایی:
نمایش سایت در صفحه اول جستجوی گوگل برای واژه ها کلیدی مشخص شده

مدت سررسید رسیدن به نتیجه: حداقل سه ماه

مدت زمان پایداری نتیجه: پایداری اختصار مدت

مزایا:
نتایج مشخص و قابل اندازه گیری

معایب:
قدیمی بودن راهکار
عدم استقامت نتیجه در طولانی مدت
به دلیل تعدد واژه ها کلیدی در صورت احتیاج به پوشش همه واژه ها خرج سئو زیاد بالاست

سطح هزینه: بالا
تعرفه سئو
تعرفه سئودر نظر داشته باشید با توجه به توضیحات ارائه شده ارائه بها ریزبین سئو بدون بررسی سایت تقریبا غیر ممکن می باشد و جهت اعلام ریزبین خرج سئو لازم است حتما ضمن تماس با کارشناسان پونه مدیا و اعلام تقاضا های خود منتظر رسیدگی و آنالیز دقیق و کارشناسی تیم سئو پونه مدیا و در نهایت اعلام هزینه سئو باشید. علی رغم توضیحات فوق گاهی کارفرما نیاز دارد که مبلغ مشخصی را اخذ نماید. به همین انگیزه کوشش نموده ایم مبالغ و تعرفه های میانگین را برای بها خدمات سئو و بهینه سازی سئو مشخص نماییم که در جداول زیر ارائه شده است. با تهیه هر یک از بسته های سئو زیر شما از خدمات سئو درونی پایه، توصیه کلمات کلیدی جدید، ارائه جدیدترین راهکارهای سئو، حمایت و همچنین مشاوره تخصصی سئو در ساعت های کاری برخوردار خواهید شد.
قیمت سئو ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه عدد 1
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بهینه سازی 2 صفحه

-

ساخت 20 بک لینک

1 عدد فرآوری محتوا

-

ساخت 1 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس
600,000 تومان
ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه عدد 2
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بهینه سازی 4 صفحه

یک رپورتاژ - تارنما با رتبه ذیل 2000

ساخت 50 بک لینک

2 عدد تولید محتوا

ساخت 1 وبلاگ با 5 محتوا

ساخت 2 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس و لینکدین
1,100,000 تومان
ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه عدد 3
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز واژه ها کلیدی

بهینه سازی 8 صفحه

یک رپورتاژ - وب سایت با رتبه پایین 1000

ساخت 150 بک لینک

4 شماره تولید محتوا

ساخت 2 وبلاگ با 10 محتوا

ساخت 3 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس، لینکدین و فیس بوک
2,100,000 تومان
ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه شماره 4
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بهینه سازی 16 صفحه

یک رپورتاژ - وب سایت با رتبه زیر 500

ساخت 200 بک لینک

8 عدد فرآوری محتوا

ساخت 3 تارنگار با 15 محتوا

ساخت 4 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس، لینکدین، فیس بوک و یوتیوب
4,300,000 تومان
ماهانه

قیمت سئو بر بنیاد کلمه کلیدی
سئو سطح دشواری یک
بهینه سازی سئو برای یک واژه کلیدی

تولید محتوا اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
1,000,000 تومان
سئو سطح معضل دو
بهینه سازی سئو برای یک واژه کلیدی

تولید درونمایه اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
3,000,000 تومان
سئو سطح کاستی سه
بهینه سازی سئو برای یک کلمه کلیدی

تولید درونمایه اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
5,000,000 تومان
سئو سطح دشواری چهار
بهینه سازی سئو برای یک کلمه کلیدی

تولید محتوا اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
8,000,000 تومان
سئو سطح معضل پنج
بهینه سازی سئو برای یک کلمه کلیدی

تولید محتوا اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
15,000,000 تومان
قیمت سئو پروژه ای - بسته 1
خدمات سئو 3 ماهه
بهینه سازی سئو 15 واژه کلیدی

60% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 3 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
1,500,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 6 ماهه
بهینه سازی سئو 20 واژه کلیدی

120% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 6 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
1,400,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 12 ماهه
بهینه سازی سئو 25 واژه کلیدی

240% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 12 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
1,200,000 تومان
ماهانه
قیمت سئو پروژه ای - بسته 2
خدمات سئو 3 ماهه
بهینه سازی سئو 20 کلمه کلیدی

80% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 3 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
2,500,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 6 ماهه
بهینه سازی سئو 25 واژه کلیدی

160% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 6 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
2,400,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 12 ماهه
بهینه سازی سئو 30 کلمه کلیدی

320% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 12 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
2,200,000 تومان
ماهانه
قیمت سئو پروژه ای - بسته 3
خدمات سئو 3 ماهه
بهینه سازی سئو 25 کلمه کلیدی

100% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 3 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
3,500,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 6 ماهه
بهینه سازی سئو 30 واژه کلیدی

200% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 6 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
3,400,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 12 ماهه
بهینه سازی سئو 35 واژه کلیدی

400% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 12 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
3,200,000 تومان
ماهانه
هزینه سئو سایت وردپرس
با پروا به محبوبیت زیاد سیستم مدیریت محتوای ورد پرس و اینکه این سیستم مدیریت محتوا تمام خاصیت های لازم برای انجام سئو را دارا می باشد تمام مدلهای بالا برای سئو سایت ورد پرسی شما قابل سپریدن است . این سوال زیاد پرسیده می شود که بها سئو سایت ورد پرس چقدر است . به راستی منظور چه مدل سئو است با چه هدفی باید پیش درآمد قصد پروژه تعیین شود و گونه اجرا نسبت به سناریوی سئو کار رویداد بیافتد. خرج انجام سئو سایت به روشهای بالا می باشد.

هزینه سئو سایت جوملا
با پروا به محبوبیت زیاد سیستم مدیریت محتوای جوملا و اینکه این سیستم مدیریت محتوا تمام ویژگی های لازم برای اتمام سئو را دارا می باشد تمام مدلهای بالا برای سئو سایت ورد پرسی شما قابل انجام است . این سوال بسیار پرسیده می شود که قیمت سئو سایت جوملا چقدر است . در واقع هدف چه مدل سئو است با چه هدفی باید آغاز قصد پروژه تعیین شود و گونه اجرا نسبت به سناریوی سئو پیشه اتفاق بیافتد. هزینه اتمام سئو سایت به روشهای بالا می باشد.

قیمت سئو
قیمت سئو را ساختار فعلی سایت شما تعیین می کند، در برخی شرایط دربایستن به طراحی قالب جدید سایت و یا بهینه سازی قالب کنونی شما مطابق با استانداردهای روز سئو وجود دارد. آنالیز کلمات کلیدی و میزان کار و جنبش رقیبان شما نیز از جمله پارامترهای تأثیر گذار در بها سئو است.
قیمت سئو باتوجه به پلن انتخابی شما میزان بک لینک ها و کیفیت آنها، میزان فرآوری درونمایه و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی متفاوت خواهد بود.

خرید پکیج سئو
خرید پکیج سئو به چهره آنلاین در سیستم ما شدنی است. پونه مدیا به شما رهنمود می کند از خرید سئو یا خرید پکیج سئو به صورت آنلاین خوداری کنید سئو کاری است که پیش از شروع آن باید اهداف و مدل پروژه به چهره کامل آنالیز شود خدمتی نیست که مانند کالا بتوان یک اسم ریزبین برای آن انتخاب کرد.

هزینه سپریدن سئو
هزینه سپریدن سئو پیوستگی به تعداد کلید کلمه های منتخب، سختی واژه ها کلیدی، وضعیت رقبا، جایگاه کنونی سایت و بسیاری عوامل دیگر پیوستگی دارد. هزینه سپریدن سئو در نهایت با پروا به تحلیل سایت بدست تیم متخصصین سئو تعیین می گردد. با این وجود تیم پونه مدیا برای رفاه حال شما عزیزان هزینه انجام سئو را با بیشترین تخفیف ممکن ارائه نموده است. در جدول بالا خرج سپریدن سئو بر پای بست، پلن های مخلتف ارائه شده است.

لیست بها سئو
لیست قیمت سئو را می توانید در این صفحه نگریستن فرمایید. بها سئو به موارد متعددی ارتباط دارد از آنگونه این موارد می تاب به وضعیت فعلی سایت شما و چگونگی رقیبان سوداگری شما اشاره کرد. در صورتیکه سایت شما از قدرت حوزه و دیرینگی فوقانی برخوردار باشد قطعا پلن مورد احتیاج از لیست بها سئو برای بهینه سازی آن مختصر هزینه تر خواهد بود.
لیست بها سئو و گزینش پلن پسندیده برای سایت شما نیازمند بررسی و آنالیز دقیق است. تیم سئو پونه مدیا با داشتن بیش از 14 سال تجربه و نزاکت تخصصی در گویه بیشتری کسب و کارهای پرکار احاطه کامل بر میزان جستجو کلمات کلیدی هر صنف دارد. برای اطلاع از قیمت سئو پسندیده با سوداگری شما با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

تعرفه خدمات سئو
تعرفه خدمات سئو بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو واژه ها کلیدی متفاوت است. تعرفه خدمات سئو در جدول بالا بسته به سطح کاستی کلمات و چگونگی رقبا و وضعیت کنونی سایت شما نمایش دیتا شده است.

نحوه محاسبه بها سئو
نحوه محاسبه بها سئو باتوجه به دربایستن وب سایت شما در بهترین صورت ممکن محاسبه می گردد. در صورتیکه سئو ماهیانه دلخواه شما باشد دست کم ششصد هزارتومان پایه آن می باشد. فهرست وظابفی که ادر سئو پروژه ای سپریدن میگیرد را می توانید در جدول بالا مشاهده نمایید. نحوه محاسبه قیمت سئو بر پای بست، واژه ها کلیدی نیز در 5 سطح از لحاظ کاستی بخش بندی می گردد که حداقل آن با بها یک میلیون تومان ارائه می شود. نحوه محاسبه قیمت سئو پروژه ای نیز بسته به میزان خدمات و سررسید پروژه از دست کم یک میلیون نیم آغاز می گردد.

استعلام قیمت سئو
استعلام بها سئو جدای از آنچه مطرح شد شدنی است توسط کمپانی های گوناگون متفاوت باشد. الزاما بالا بودن بها سئو انگیزه بر تضمین حضور شما در صدر نتایج جستجوی گوگل نخواهد بود و بالعکس ذیل بودن قیمت سئو نیز لزوما شما را به خواسته خویش نمیرساند. به شما توصیه می کنیم ضمن استعلام بها سئو از کمپانی های گوناگون از نمونه کارهای سئو آنها دیدن کنید و میزان کامیابی آنها را در بهینه سازی آن سایت ها برای موتورهای جتسجو بسنجید.

تعرفه بهینه سازی و سئو

سوالات متداول

تعرفه خدمات سئو چقدر است؟

تعرفه سئو به معیارهای متفاوتی مانند به رتبه و جایگاه فعلی سایت شما، جایگاه رقبا، گونه و تعداد کلمات کلیدی، محلی بودن سئو، بیچارگی به طراحی مجدد سایت، آموزش سئو و ... پیوستگی دارد.

قیمت سئو ساعتی چقدر است؟

قیمت سئو ساعتی، ماهانه و پروژه ای به همراه جزییات در صفحه تعرفه سئو سایت هستی دارد.

قیمت سئو و بهینه سازی را از کجا جویا شویم؟

شما می توانید با تماس با مشاورین ما، به صورت مجانی از میزان خرج های سئو برای سایت خود باخبر شوید.

هزینه سئو محلی چقدر است؟

گاهی اوقات به علت کوچک بودن کسب و کار، یا تخصصی بودن کسب و کار در محدوده جغرافیایی خاص،پیشنهاد ما سئوی محلی است.برای آگاهی ریزبین از میزان سئو با شماره تماس های 03136631641 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲  3980923054

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۳ آذر را مشاهده می‌کنید. تمامی قیمت‌ها به تومان است.

تازه‌ترین قیمت گوشی موبایل در بازار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

سامسونگ با عرضه سری گلکسی M و A درتلاش است تا فروش خود را در بازار میان‌رده‌ها افزایش دهد. به تازگی مدل‌های گلکسی M30، M20 و M10 وارد بازار شده‌اند. همچنین مدل‌های گلکسی A50،A30 ، A20 و A10 نیز با ارائه مشخصات مناسب و قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار گرفته‌اند. در فهرست زیر قیمت گوشی a50 سامسونگ نیز موجود است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
27.000.000 Galaxy Fold
12.300.000 Galaxy Note10+ 256 GB
11.400.000 Galaxy Note10 256 GB
10.600.000 Galaxy S10+ 128 GB
10.000.000 Galaxy S10 128 GB
8.500.000 Galaxy S10e 128 GB
9.800.000 Galaxy Note9 128 GB
8.300.000 Galaxy S9+ 128 GB
7.000.000 Galaxy S9 64 GB
7.900.000 Galaxy Note8 64 GB
7.700.000 Galaxy S8+ 64 GB
6.900.000 Galaxy S8 64 GB
6.800.000 Galaxy A80 128 GB
4.600.000 Galaxy A70 128 GB
3.700.000 Galaxy A60 128 GB
4.400.000 Galaxy A50s 128 GB
3.500.000 Galaxy A50 128 GB
3.300.000 Galaxy A40 64 GB
3.100.000 Galaxy A30s 64 GB
2.900.000 Galaxy A30 64 GB
2.400.000 Galaxy A20s 32 GB
2.200.000 Galaxy A20e 32 GB
2.300.000 Galaxy A20 32 GB
1.900.000 Galaxy A10s 32 GB
1.800.000 Galaxy A10 32 GB
3.200.000 Galaxy M30 64 GB
2.500.000 Galaxy M20 32 GB
1.850.000 Galaxy M10 32 GB
1.100.000 Galaxy A2 Core 16 GB

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

هوآوی با عرضه مدل‌های مختلف در دسته میان‌رده‌های بازار توانسته فروش خود را در چند سال اخیر افزایش دهد. این شرکت با همکاری برند آنر مدل‌های بسیار باکیفیتی را تولید کرده که فروش بالایی نیز دارند. همچنین پرچمداران این شرکت علی‌رغم قدرت بالا، از مدل‌های رقیب خود قیمت مناسب‌تری دارند که فروش بالا این مدل‌ها را تضمین می‌کند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.200.000 P30 Pro 128 GB
7.500.000 P30 128GB
3.500.000 P30 Lite 128 GB
6.800.000 Honor View 20 128 GB
6.000.000 nova 4 128 GB
4.300.000 Honor 10 128 GB
3.400.000 Y9 Prime 2019 64 GB
3.600.000 Honor 8X 128 GB
3.200.000 nova 3i 64GB
2.500.000 Y9 2019 64 GB
2.300.000 Honor 10 Lite 64GB
2.600.000 P Smart 2019 64 GB
2.200.000 Y7 Prime 2019 32 GB
2.000.000 Honor 8C 32GB
1.750.000 Y6 2019 32 GB
1.800.000 Honor 8A 32GB
1.300.000 Y5 2019 32GB
850.000 Y5 Lite 16 GB

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

شرکت اپل هرساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند به همین دلیل در حال حاضر حتی پرچمداران 4 یا 5 سال پیش این شرکت در بازار یافت می‌شود. محصولات اپل با استفاده از قطعات و سیستم‌عامل اختصاصی، سرعت و کیفیت عالی دارند و به همین جهت علی‌رغم تنوع کم‌تر نسبت به رقبا، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های در جهان به شمار می‌آیند. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
21.000.000 iPhone 11 Pro Max 256 GB
20.300.000 iPhone 11 Pro 256 GB
13.500.000 iPhone 11 128 GB
16.700.000 iPhone XS Max 256 GB
15.000.000 iPhone XS 64 GB
9.500.000 iPhone XR 64 GB
14.500.000 iPhone X 256 GB
8.800.000 iPhone 8 Plus 64 GB
8.100.000 iPhone 8 64 GB
8.600.000 iPhone 7 Plus 128 GB
7.400.000 iPhone 7 128 GB
3.800.000 iPhone SE 64 GB

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

از جدیدترین مدل‌های شیائممی دربازار ایران می‌توان به دو مدل میان‌رده و پرقدرت Redmi K20 و Redmi K20 Pro اشاره کرد، این دو مدل دارای نمایشگر یک‌پارچه و بدون حفره هستند، در واقع هوآوی برای اولین بار در محصولات خود دوربین سلفی را به صورت پاپ‌آپ در بالای قاب جای داده است. هر دو مدل از دوربین اصلی سه‌گانه، پردازنده کوالکام، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری با شارژ سریع و اندروید 9 بهره می‌برند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.500.000 Mi 9 128GB
3.700.000 Mi 9 Lite 64GB
5.700.000 Redmi K20 Pro 128 GB
4.300.000 Redmi K20 64 GB
3.800.000 Redmi Note 8 Pro 128 GB
3.600.000 Redmi Note 8 64 GB
3.200.000 Redmi Note 7 Pro 127GB
2.800.000 Mi A3 64GB
2.900.000 Redmi Note 7 64 GB
2.300.000 Redmi 8 32 GB
2.300.000 Redmi 7 32GB
1.600.000 mi Play 32 GB
1.300.000 mi Go 16 GB
1.300.000 Redmi 7A 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت نوکیا

نوکیا با پیوستن به شرکت HMD شروعی دوباره در صنعت تلفن همراه داشته است، در چند سال اخیر همکاری این دو شرکت موجب شده تا تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای با برند نوکیا به بازار عرضه شود. در حال حاضر نیز نوکیا مدل‌های باکیفیتی در بخش میان‌رده‌های بازار دارد که مورد توجه خریداران قرار گرفته و فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
6.900.000 9 PureView 128 GB
3.800.000 Nokia 8.1 64 GB
2.800.000 Nokia 7 Plus 64 GB
4.000.000 Nokia 7.2 128 GB
2.600.000 Nokia 6.1 Plus 64GB
2.700.000 Nokia 6.2 64 GB
2.100.000 Nokia 6 32GB
1.900.000 Nokia 5.1 Plus 32 GB
1.400.000 Nokia 3.2 64 GB
1.700.000 Nokia 3.1 Plus 32 GB
1.200.000 Nokia 2.2 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت ال‌جی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های چینی، برندهایی مانند ال‌جی دچار مشکل شده‌اند. البته این شرکت نیز به تازگی با ساخت مدل‌های باکیفیت سعی می‌کند رضایت مشتریان خود را مجددا به دست آورد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
6.700.000 LG G7 128 GB
2.800.000 LG Q6 Plus 64 GB
3.300.000 LG G6 64 GB
3.200.000 LG G4 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.900.000 OnePlus 7 Pro 256 GB
8.700.000 OnePlus 7 256 GB
9.000.000 OnePlus 7T Pro 256 GB
7.000.000 OnePlus 7T 256 GB
6.500.000 OnePlus 6T 128 GB
6.000.000 OnePlus 6 128 GB

قیمت گوشی‌های شرکت سونی

سونی در سال‌های اخیر با کاهش فروش در بخش تلفن هوشمند مواجه شده، اما این شرکت همواره نسبت به آینده خوش‌بین بوده و به دنبال بازگشت به روز‌های اوج خود است، سونی با ارائه میان‌رده‌های باکیفیت و کاربردی، در پی جذب مشتری و افزایش فروش خود است تا بتواند سودآوری بخش موبایل خود را بالاببرد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.200.000 Xperia XZ1 64 GB
4.300.000 Xperia XA2 32 GB
4.200.000 Xperia XA1 Plus 32GB
4.200.000 Xperia XA1 Ultra 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی

شرکت اچ‌تی‌سی نیز مدل‌هایی در بازار ایران دارد که تعدادی از آن‌ها قدیمی بوده و شاید دیگر طرفدار نداشته باشند، تولیدات اچ‌تی‌سی در بخش تلفن همراه در سال‌های اخیر به شدت کاهش پیدا کرده است و این خود دلیلی برای عدم وجود مدل‌های متنوع این شرکت در بازارهای جهانی است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.500.000 HTC U12 Plus 128 GB
6.600.000 HTC U11 plus 128 GB
4.200.000 HTC U11 128 GB
4.300.000 HTC U12 life 64 GB
4.400.000 HTC U11 Eyes 64 GB
2.600.000 HTC U Ultra 64 GB
2.350.000 Desire 12+ 32 GB
2.200.000 Desire 12 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت جی‌ال‌ایکس

جی‌ال‌ایکس در سال‌های اخیر با تولید مدل‌هایی مقرون‌به‌صرفه توانسته تا حد زیادی خود را به یکی از برندهای محبوب نزد ایرانی‌ها تبدیل کند، البته مشکل واردات برخی قطعات این شرکت در سال‌ گذشته موجب شد تا تولیدات جی‌ال‌ایکس در سال جاری کاهش پیدا کند اما همچنان مدل‌های سال‌های پیش این برند در بازار یافت می‌شود. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
2.600.000 General Luxe Shahin 64GB
2.500.000 Genral Luxe Aria 64GB
2.200.000 GLX Pars 2 64GB
1.400.000 GLX Pars 1 16 GB
1.200.000 GLX Aria+ 32 GB
850.000 GLX Mate Pro 8 GB
780.000 GLX M2 16 GB
690.000

GLX Z1 16 GB

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980923054.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت مایکروسافت در نهایت پس از مدت ها انتظار کنسول نسل نهمی Xbox Series X را رونمایی کرد. این کنسول که طراحی بسیار متفاوت نسبت به نسل قبل داشته و ساختار استوانه‌ای مربعی برای آن در نظر گرفته شد، از قدرت سخت افزاری فوق العاده برخوردار است.

رونمایی مایکروسافت از کنسول XBOX Series X

به گزارش الف، اگرچه در رویداد The Game Awards 2019 مایکروسافت با انتشار تریلر و برخی جزئیات به معرفی کنسول جدید پرداخت، اما معرفی تکمیلی را در E3 2020 شاهد خواهیم بود. رویدادی که سونی نیز برای آن برنامه ای تدارک دیده و پلی استیشن 5 مورد انتظار را معرفی می کند.

کنسول جدید مایکروسافت همانطور که از نامش پیداست، در چند مدل عرضه می شود و تنها یک نوع نیست. اخیرا شایعه شد مدل بدون دیسک درایو Xbox Series X نیز عرضه خواهد شد و نباید تنها به این مدل بسنده کرد.

محصول جدید ردموندی ها تعطیلات سال 2020 عرضه می شود. قادر است با قدرت سخت افزاری بالا خود بازیها را با وضوح 4K/60fps اجرا کند و که بی نظیر بوده و ارتقا بزرگی نسبت به نسل پیشین به حساب می آید. البته مایکروسافت اعلام کرده فریم ریت تا 120fps هم قابل افزایش است و اجرا بازی با وضوح 8K هم ممکن می شود.

با پردازنده نسل جدید Zen 2 که معماری جدید RDNA را دارد، توان پردازشی Xbox Series X بسیار بالاست. به گفته مایکروسافت گیمرها با Xbox Series X وارد عصر جدیدی از کنسول های بازی خواهند شد که به نوعی در میان آنها Xbox Series X قوی ترین و بهترین است.

در زمینه کنترلر نیز این شرکت اعلام داشته که Xbox Elite Series 2 Wireless یکی از بهترین مدل کنترلرها بوده که در واقع برای ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته شده و برنامه ای برای یک مدل متفاوت وجود نداشت. مهم کنسول اصلی است که تغییرات سخت افزاری و ظاهری شگفت انگیزی روی آن اعمال شده و نباید محصول ردموندی ها را کم نظیر دانست.

جزئیات قیمت و برخی موارد دیگر توسط مایکروسافت اعلام نشد و باید حداقل تا E3 2020 منتظر ماند. با معرفی این کنسول تا یک سال دیگر برای عرضه آن باید منتظر ماند.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980923093.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۲۰۱۸-۰۸-۰۸golden ideas
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه بنیادین دارد؟۰۸۲۰۱۸ آگوستبازاریابیبدون دیدگاه
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه بنیادی دارد؟
مقدمه
بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نوعی راهبرد تبلیغاتی است که برای کسب و کارهایی طراحی شده است که بودجه کمی دارند و می‌خواهند محصولات و خدمات خویش را با کمترین تبلیغ کنند و در مخارج صرفه‌جویی کنند. این گونه از تبلیغات انرژی و خلاقیت زیادی می‌خواهد و بیچارگی است تا به مخاطبان به چهره دقیق‌تری توجه شود و مسائل شخصی آنان را بهتر فهم کرد.

بازاریابی چریکی با پیدایش رسانه‌های آنلاین و الکترونیکی و پشت سر گذاشتن رسانه‌های سنتی اشاعه پیدا کرد. این مفهوم در سنه ۱۹۸۴ برای اولین بار بدست جی کنراد لوینسون به شغل دستگیر شد. لوینسون این کلمه را در کتاب خود، بازاریابی چریکی به شغل دستگیر است.

تاریخچه بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه اصولی دارد؟
قدمت تبلیغ کردن به نزدیک چهار هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد یعنی زمانی که مصریان باستان برای فروش محصولات خویش از پوسترهای دیواری استفاده کردند. تا اوایل دهه ۱۹۰۰ شیوه تبلیغات تغییرات زیادی پیدا نکرد. در این زمان بود که بازاریابان متوجه این فرمایش شدند که با اشاعه شرکت‌های مختلف و چشم وهمچشمی بیشتر بین آن‌ها لازم است شیوه‌های جدید را برای تبلیغ کردن و بازاریابی پیدا کنند. شیوه‌هایی که در آن بیننده درگیر و سرگرم شود و در حین تبلیغات به مخاطب درباره محصولات و خدمات اطلاعات مفیدی منتقل شود.

از سال ۱۹۶۰ به ذهن بازاریابان رسید که از رسانه‌های مختلفی مثل رادیو، تلویزیون و رسانه‌های چاپی به عنوان منبعی برای تبلیغات و بازاریابی کاربرد کنند. تا اوایل دهه ۱۹۹۰ تلویزیون به چهره مفصل به تبلیغات می‌پرداخت.

جی کنراد لوینسون بنیاد گذار بازاریابی چریکی
نمایندگی‌ها و شرکت‌ها سعی می‌کردند تا تأثیر اکثریت بر مصرف‌کنندگان بگذارند اما مصرف‌کنندگان سایر اشتیاقی در برابر تبلیغات همانند و تکراری اثر نمی‌دادند. در سال ۱۹۸۴ جی کنراد لوینسون اصطلاحی را در کتاب خود مبنی بر بازاریابی چریکی به پیشه برد. لوینسون در این کتاب گذرگاه جدیدی را برای تبلیغ و بازاریابی توصیه می‌کند.

هدف او این بود که با روش‌هایی منحصر به فرد و نو با اشکال سنتی تبلیغات مبارزه کند و مسیر جدیدی را برای جذب مخاطب ایجاد کند. او برای بازاریابی چریکی تاکتیک‌های غیرمتعارفی را رهنمود کرد که با بودجه مختصر نیز قابل سپریدن هستند. با وجود گسترش بیش از پیش تلویزیون، رادیو و … مصرف‌کنندگان از این روش تبلیغ خسته شده بودند. او پیشنهاد کرد تا کمپین‌های تبلیغاتی از روش‌هایی تکان‌دهنده، منحصر به فرد، خلاقانه و هوشمندانه برای بازاریابی بهره‌گیری کنند. شیوه‌هایی که همهمه ایجاد کند!

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه اصولی دارد؟
این طریق باره استقبال کسب و کارهای حقیر قرار گرفت و شرکت‌های حقیر سعی کردند طریق تفکر خود را تغییر دهند و طریق جدید بازاریابی را آزمون کنند. پیشباز شرکت‌های کوچک به تدریج مایه افزایش محبوبیت بازاریابی چریکی شد.

بازاریابی و فروش چریکی یا پارتیزانی چیست؟

عبارت بازاریابی چریکی از عبارت جنگ چریکی الهام گرفته شده است. جنگ چریکی جنگی نامنظم است که در آن استراتژی‌های کوچک ولی تاکتیکی توسط اتباع سپریدن می‌شود. بازاریابی چریکی نیز امثال این جنگ از استراتژی‌های مشابهی در صنعت بازاریابی کاربرد می‌کند.

بازاریابی چریکی چیست؟
تبلیغات سنتی در رسانه‌های چاپی مثل روزنامه‌ها و مجلات، رادیو، تلویزیون و به صورت پست سر راست اتمام می‌شد. امروزه پروا مخاطبان بیشتر بر رسانه‌های جدید است و مردم به بازبینی از این رسانه‌ها دور می‌شوند. برآیند اینکه شرکت‌ها و بازاریابان نیز باید به پیگیری شیوه جدیدی برای تبلیغ و انتقال پیام باشند و مخاطب بیشتری را تحت تأثیر قرار دهند.

بازاریابی چریکی یک استراتژی جایگزین است و در آن هدف بر این است که یک انگاشت دل‌نشین و شگفت‌انگیز از محصولات و یا خدمات در ذهن مخاطب شکل بگیرد. در این روش تبلیغاتی تعامل مخاطب با محصول و یا خدمات افزایش می‌یابد. در این تعامل مخاطب تجربه‌ای مبهم از فرآورده و خدمات اخذ می‌کنند و ذهن او درگیر این می‌شود که آزمودن راستین آن چگونه خواهد بود. این فرمایش موجب می‌شود مخاطبی که تبلیغ را دیده است به رفقا و آشنایانش در این مورد بگوید و سایرین نیز بخواهند آن را تجربه کنند و این امر دهان به دهان ادامه می‌یابد. این امر مایه تبلیغ فرآورده و خدمات در میانی مخاطبان توده‌ای می‌شود.

نکته اصلی بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ آن است که فضا مناسبی برای تبلیغات پیدا کنید. فعالیت‌های تبلیغاتی باید در مکان‌های عمومی مثل خیابان‌ها، مراکز خرید، پارک‌ها، سواحل و به چهره کلی اماکنی سپریدن شود که مردم زیادی در آن محل رفت و آمد دارند الی شرکت‌ها بتوانند بیننده اکثریت داشته باشند.

بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای حقیر زیاد سودمند هستند، به گزیده تر زمانی که باید با شرکت‌های بزرگ چشم وهمچشمی کنند. کامیابی در بازاریابی چریکی به میزان خلاقیت و انرژی که صرف بازاریابی می‌کنید، ارتباط دارد و کمی زمان‌بر است. شرکت‌هایی که محصولاتی قابل لمس ارائه نمی‌دهند و فقط به خدمات‌دهی می‌پردازند می‌توانند از راه رسانه‌های غیر سنتی به بازاریابی چریکی بپردازند تا بتوانند راهبرد مؤثرتری بیابند.

در بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ پیامی که به مخاطب دیتا می‌شود مختصر و صریح است. پیام نباید چندوجهی باشد و تمرکز مخاطب باید حفظ شود. بازاریابی چریکی بر دسته ناخودآگاه ذهن کار می‌کند، زیرا ملت اغلب از راه دسته ناخودآگاه ذهن خویش به خرید می‌پردازند. برای حفظ محصول و خدمات در بخش ناخودآگاه ذهن باید تبلیغ به صورت مکرر تکرار شود.

در بازاریابی چریکی بر خلاف بازاریابی در رسانه‌های سنتی، آماری وجود ندارد که بتوان فروش را بر اساس آن اندازه‌گیری کرد ولی به وسیله سودی که از فروش محصولات و خدمات حاصل می‌شود، می‌توان تأثیر آن را اندازه‌گیری کرد.

انواع بازاریابی چریکی


بازاریابی ویروسی: بازاریابی ویروسی با اشاعه شبکه‌های اجتماعی مجازی رونق مکشوف است و به صورت تصویر، ویدئو، متن و… ارائه می‌شود.
بازاریابی دهان به دهان: در این نوع از بازاریابی مصرف‌کنندگان یک محصول در چهره خوشنودی از مصرف خود، آن را به آشنایان و دوستان خویش شناسایی می‌کنند.
بازاریابی از راه بیلبوردهای تبلیغاتی: به کارگیری پوسترهای مختلفی که می‌توان در سطح شهر نصب کرد، گزینه مناسبی برای بازاریابی است. نیازی نیست این پوسترها بزرگ و در کران بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ باشند. خلاقیتی که در طراحی این پوسترها موجود است می‌تواند به اندازه یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ تأثیرگذار باشد.
بازاریابی به وسیله بسته‌بندی محصولات دیگر: در این نوع از بازاریابی شرکت‌های حقیر می‌توانند با شرکت‌های دیگری پیمان نامه ببندند تا در صورت تأمین هزینه‌های بسته‌بندی آن‌ها (و هر طریق دیگری از قرارداد) اسم و یا علامت کمپانی خویش را بر روی بسته‌بندی‌ها پیمان دهند. برای مثال، چاپ بر روی بلیت‌های سینما و یا بسته‌بندی قوطی کبریت گزینه‌ای پسندیده است.
بازاریابی جایگزینی: در این شیوه بازاریابان تلاش می‌کنند تا تبلیغ خویش را جایگزین بخشی از وسایلی بکنند که ملت از آن‌ها بهره‌گیری می‌کنند. برای مثال یک کمپانی تولیدکننده لوله‌های ساختمانی می‌تواند به جای دستگیره درب ورودی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بخشی از لوله‌های شرکت خویش را قرار دهد و دستگیره‌ها به صورتی طراحی شوند که لوله‌هایی جایگزین آن‌ها شوند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۲۰۱۸-۰۸-۰۸golden ideas
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه بنیادین دارد؟۰۸۲۰۱۸ آگوستبازاریابیبدون دیدگاه
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه بنیادی دارد؟
مقدمه
بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نوعی راهبرد تبلیغاتی است که برای کسب و کارهایی طراحی شده است که بودجه کمی دارند و می‌خواهند محصولات و خدمات خویش را با کمترین تبلیغ کنند و در مخارج صرفه‌جویی کنند. این گونه از تبلیغات انرژی و خلاقیت زیادی می‌خواهد و بیچارگی است تا به مخاطبان به چهره دقیق‌تری توجه شود و مسائل شخصی آنان را بهتر فهم کرد.

بازاریابی چریکی با پیدایش رسانه‌های آنلاین و الکترونیکی و پشت سر گذاشتن رسانه‌های سنتی اشاعه پیدا کرد. این مفهوم در سنه ۱۹۸۴ برای اولین بار بدست جی کنراد لوینسون به شغل دستگیر شد. لوینسون این کلمه را در کتاب خود، بازاریابی چریکی به شغل دستگیر است.

تاریخچه بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه اصولی دارد؟
قدمت تبلیغ کردن به نزدیک چهار هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد یعنی زمانی که مصریان باستان برای فروش محصولات خویش از پوسترهای دیواری استفاده کردند. تا اوایل دهه ۱۹۰۰ شیوه تبلیغات تغییرات زیادی پیدا نکرد. در این زمان بود که بازاریابان متوجه این فرمایش شدند که با اشاعه شرکت‌های مختلف و چشم وهمچشمی بیشتر بین آن‌ها لازم است شیوه‌های جدید را برای تبلیغ کردن و بازاریابی پیدا کنند. شیوه‌هایی که در آن بیننده درگیر و سرگرم شود و در حین تبلیغات به مخاطب درباره محصولات و خدمات اطلاعات مفیدی منتقل شود.

از سال ۱۹۶۰ به ذهن بازاریابان رسید که از رسانه‌های مختلفی مثل رادیو، تلویزیون و رسانه‌های چاپی به عنوان منبعی برای تبلیغات و بازاریابی کاربرد کنند. تا اوایل دهه ۱۹۹۰ تلویزیون به چهره مفصل به تبلیغات می‌پرداخت.

جی کنراد لوینسون بنیاد گذار بازاریابی چریکی
نمایندگی‌ها و شرکت‌ها سعی می‌کردند تا تأثیر اکثریت بر مصرف‌کنندگان بگذارند اما مصرف‌کنندگان سایر اشتیاقی در برابر تبلیغات همانند و تکراری اثر نمی‌دادند. در سال ۱۹۸۴ جی کنراد لوینسون اصطلاحی را در کتاب خود مبنی بر بازاریابی چریکی به پیشه برد. لوینسون در این کتاب گذرگاه جدیدی را برای تبلیغ و بازاریابی توصیه می‌کند.

هدف او این بود که با روش‌هایی منحصر به فرد و نو با اشکال سنتی تبلیغات مبارزه کند و مسیر جدیدی را برای جذب مخاطب ایجاد کند. او برای بازاریابی چریکی تاکتیک‌های غیرمتعارفی را رهنمود کرد که با بودجه مختصر نیز قابل سپریدن هستند. با وجود گسترش بیش از پیش تلویزیون، رادیو و … مصرف‌کنندگان از این روش تبلیغ خسته شده بودند. او پیشنهاد کرد تا کمپین‌های تبلیغاتی از روش‌هایی تکان‌دهنده، منحصر به فرد، خلاقانه و هوشمندانه برای بازاریابی بهره‌گیری کنند. شیوه‌هایی که همهمه ایجاد کند!

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه اصولی دارد؟
این طریق باره استقبال کسب و کارهای حقیر قرار گرفت و شرکت‌های حقیر سعی کردند طریق تفکر خود را تغییر دهند و طریق جدید بازاریابی را آزمون کنند. پیشباز شرکت‌های کوچک به تدریج مایه افزایش محبوبیت بازاریابی چریکی شد.

بازاریابی و فروش چریکی یا پارتیزانی چیست؟

عبارت بازاریابی چریکی از عبارت جنگ چریکی الهام گرفته شده است. جنگ چریکی جنگی نامنظم است که در آن استراتژی‌های کوچک ولی تاکتیکی توسط اتباع سپریدن می‌شود. بازاریابی چریکی نیز امثال این جنگ از استراتژی‌های مشابهی در صنعت بازاریابی کاربرد می‌کند.

بازاریابی چریکی چیست؟
تبلیغات سنتی در رسانه‌های چاپی مثل روزنامه‌ها و مجلات، رادیو، تلویزیون و به صورت پست سر راست اتمام می‌شد. امروزه پروا مخاطبان بیشتر بر رسانه‌های جدید است و مردم به بازبینی از این رسانه‌ها دور می‌شوند. برآیند اینکه شرکت‌ها و بازاریابان نیز باید به پیگیری شیوه جدیدی برای تبلیغ و انتقال پیام باشند و مخاطب بیشتری را تحت تأثیر قرار دهند.

بازاریابی چریکی یک استراتژی جایگزین است و در آن هدف بر این است که یک انگاشت دل‌نشین و شگفت‌انگیز از محصولات و یا خدمات در ذهن مخاطب شکل بگیرد. در این روش تبلیغاتی تعامل مخاطب با محصول و یا خدمات افزایش می‌یابد. در این تعامل مخاطب تجربه‌ای مبهم از فرآورده و خدمات اخذ می‌کنند و ذهن او درگیر این می‌شود که آزمودن راستین آن چگونه خواهد بود. این فرمایش موجب می‌شود مخاطبی که تبلیغ را دیده است به رفقا و آشنایانش در این مورد بگوید و سایرین نیز بخواهند آن را تجربه کنند و این امر دهان به دهان ادامه می‌یابد. این امر مایه تبلیغ فرآورده و خدمات در میانی مخاطبان توده‌ای می‌شود.

نکته اصلی بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ آن است که فضا مناسبی برای تبلیغات پیدا کنید. فعالیت‌های تبلیغاتی باید در مکان‌های عمومی مثل خیابان‌ها، مراکز خرید، پارک‌ها، سواحل و به چهره کلی اماکنی سپریدن شود که مردم زیادی در آن محل رفت و آمد دارند الی شرکت‌ها بتوانند بیننده اکثریت داشته باشند.

بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای حقیر زیاد سودمند هستند، به گزیده تر زمانی که باید با شرکت‌های بزرگ چشم وهمچشمی کنند. کامیابی در بازاریابی چریکی به میزان خلاقیت و انرژی که صرف بازاریابی می‌کنید، ارتباط دارد و کمی زمان‌بر است. شرکت‌هایی که محصولاتی قابل لمس ارائه نمی‌دهند و فقط به خدمات‌دهی می‌پردازند می‌توانند از راه رسانه‌های غیر سنتی به بازاریابی چریکی بپردازند تا بتوانند راهبرد مؤثرتری بیابند.

در بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ پیامی که به مخاطب دیتا می‌شود مختصر و صریح است. پیام نباید چندوجهی باشد و تمرکز مخاطب باید حفظ شود. بازاریابی چریکی بر دسته ناخودآگاه ذهن کار می‌کند، زیرا ملت اغلب از راه دسته ناخودآگاه ذهن خویش به خرید می‌پردازند. برای حفظ محصول و خدمات در بخش ناخودآگاه ذهن باید تبلیغ به صورت مکرر تکرار شود.

در بازاریابی چریکی بر خلاف بازاریابی در رسانه‌های سنتی، آماری وجود ندارد که بتوان فروش را بر اساس آن اندازه‌گیری کرد ولی به وسیله سودی که از فروش محصولات و خدمات حاصل می‌شود، می‌توان تأثیر آن را اندازه‌گیری کرد.

انواع بازاریابی چریکی


بازاریابی ویروسی: بازاریابی ویروسی با اشاعه شبکه‌های اجتماعی مجازی رونق مکشوف است و به صورت تصویر، ویدئو، متن و… ارائه می‌شود.
بازاریابی دهان به دهان: در این نوع از بازاریابی مصرف‌کنندگان یک محصول در چهره خوشنودی از مصرف خود، آن را به آشنایان و دوستان خویش شناسایی می‌کنند.
بازاریابی از راه بیلبوردهای تبلیغاتی: به کارگیری پوسترهای مختلفی که می‌توان در سطح شهر نصب کرد، گزینه مناسبی برای بازاریابی است. نیازی نیست این پوسترها بزرگ و در کران بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ باشند. خلاقیتی که در طراحی این پوسترها موجود است می‌تواند به اندازه یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ تأثیرگذار باشد.
بازاریابی به وسیله بسته‌بندی محصولات دیگر: در این نوع از بازاریابی شرکت‌های حقیر می‌توانند با شرکت‌های دیگری پیمان نامه ببندند تا در صورت تأمین هزینه‌های بسته‌بندی آن‌ها (و هر طریق دیگری از قرارداد) اسم و یا علامت کمپانی خویش را بر روی بسته‌بندی‌ها پیمان دهند. برای مثال، چاپ بر روی بلیت‌های سینما و یا بسته‌بندی قوطی کبریت گزینه‌ای پسندیده است.
بازاریابی جایگزینی: در این شیوه بازاریابان تلاش می‌کنند تا تبلیغ خویش را جایگزین بخشی از وسایلی بکنند که ملت از آن‌ها بهره‌گیری می‌کنند. برای مثال یک کمپانی تولیدکننده لوله‌های ساختمانی می‌تواند به جای دستگیره درب ورودی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بخشی از لوله‌های شرکت خویش را قرار دهد و دستگیره‌ها به صورتی طراحی شوند که لوله‌هایی جایگزین آن‌ها شوند.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۲۰۱۸-۰۸-۰۸golden ideas
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه بنیادین دارد؟۰۸۲۰۱۸ آگوستبازاریابیبدون دیدگاه
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه بنیادی دارد؟
مقدمه
بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نوعی راهبرد تبلیغاتی است که برای کسب و کارهایی طراحی شده است که بودجه کمی دارند و می‌خواهند محصولات و خدمات خویش را با کمترین تبلیغ کنند و در مخارج صرفه‌جویی کنند. این گونه از تبلیغات انرژی و خلاقیت زیادی می‌خواهد و بیچارگی است تا به مخاطبان به چهره دقیق‌تری توجه شود و مسائل شخصی آنان را بهتر فهم کرد.

بازاریابی چریکی با پیدایش رسانه‌های آنلاین و الکترونیکی و پشت سر گذاشتن رسانه‌های سنتی اشاعه پیدا کرد. این مفهوم در سنه ۱۹۸۴ برای اولین بار بدست جی کنراد لوینسون به شغل دستگیر شد. لوینسون این کلمه را در کتاب خود، بازاریابی چریکی به شغل دستگیر است.

تاریخچه بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه اصولی دارد؟
قدمت تبلیغ کردن به نزدیک چهار هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد یعنی زمانی که مصریان باستان برای فروش محصولات خویش از پوسترهای دیواری استفاده کردند. تا اوایل دهه ۱۹۰۰ شیوه تبلیغات تغییرات زیادی پیدا نکرد. در این زمان بود که بازاریابان متوجه این فرمایش شدند که با اشاعه شرکت‌های مختلف و چشم وهمچشمی بیشتر بین آن‌ها لازم است شیوه‌های جدید را برای تبلیغ کردن و بازاریابی پیدا کنند. شیوه‌هایی که در آن بیننده درگیر و سرگرم شود و در حین تبلیغات به مخاطب درباره محصولات و خدمات اطلاعات مفیدی منتقل شود.

از سال ۱۹۶۰ به ذهن بازاریابان رسید که از رسانه‌های مختلفی مثل رادیو، تلویزیون و رسانه‌های چاپی به عنوان منبعی برای تبلیغات و بازاریابی کاربرد کنند. تا اوایل دهه ۱۹۹۰ تلویزیون به چهره مفصل به تبلیغات می‌پرداخت.

جی کنراد لوینسون بنیاد گذار بازاریابی چریکی
نمایندگی‌ها و شرکت‌ها سعی می‌کردند تا تأثیر اکثریت بر مصرف‌کنندگان بگذارند اما مصرف‌کنندگان سایر اشتیاقی در برابر تبلیغات همانند و تکراری اثر نمی‌دادند. در سال ۱۹۸۴ جی کنراد لوینسون اصطلاحی را در کتاب خود مبنی بر بازاریابی چریکی به پیشه برد. لوینسون در این کتاب گذرگاه جدیدی را برای تبلیغ و بازاریابی توصیه می‌کند.

هدف او این بود که با روش‌هایی منحصر به فرد و نو با اشکال سنتی تبلیغات مبارزه کند و مسیر جدیدی را برای جذب مخاطب ایجاد کند. او برای بازاریابی چریکی تاکتیک‌های غیرمتعارفی را رهنمود کرد که با بودجه مختصر نیز قابل سپریدن هستند. با وجود گسترش بیش از پیش تلویزیون، رادیو و … مصرف‌کنندگان از این روش تبلیغ خسته شده بودند. او پیشنهاد کرد تا کمپین‌های تبلیغاتی از روش‌هایی تکان‌دهنده، منحصر به فرد، خلاقانه و هوشمندانه برای بازاریابی بهره‌گیری کنند. شیوه‌هایی که همهمه ایجاد کند!

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و چه اصولی دارد؟
این طریق باره استقبال کسب و کارهای حقیر قرار گرفت و شرکت‌های حقیر سعی کردند طریق تفکر خود را تغییر دهند و طریق جدید بازاریابی را آزمون کنند. پیشباز شرکت‌های کوچک به تدریج مایه افزایش محبوبیت بازاریابی چریکی شد.

بازاریابی و فروش چریکی یا پارتیزانی چیست؟

عبارت بازاریابی چریکی از عبارت جنگ چریکی الهام گرفته شده است. جنگ چریکی جنگی نامنظم است که در آن استراتژی‌های کوچک ولی تاکتیکی توسط اتباع سپریدن می‌شود. بازاریابی چریکی نیز امثال این جنگ از استراتژی‌های مشابهی در صنعت بازاریابی کاربرد می‌کند.

بازاریابی چریکی چیست؟
تبلیغات سنتی در رسانه‌های چاپی مثل روزنامه‌ها و مجلات، رادیو، تلویزیون و به صورت پست سر راست اتمام می‌شد. امروزه پروا مخاطبان بیشتر بر رسانه‌های جدید است و مردم به بازبینی از این رسانه‌ها دور می‌شوند. برآیند اینکه شرکت‌ها و بازاریابان نیز باید به پیگیری شیوه جدیدی برای تبلیغ و انتقال پیام باشند و مخاطب بیشتری را تحت تأثیر قرار دهند.

بازاریابی چریکی یک استراتژی جایگزین است و در آن هدف بر این است که یک انگاشت دل‌نشین و شگفت‌انگیز از محصولات و یا خدمات در ذهن مخاطب شکل بگیرد. در این روش تبلیغاتی تعامل مخاطب با محصول و یا خدمات افزایش می‌یابد. در این تعامل مخاطب تجربه‌ای مبهم از فرآورده و خدمات اخذ می‌کنند و ذهن او درگیر این می‌شود که آزمودن راستین آن چگونه خواهد بود. این فرمایش موجب می‌شود مخاطبی که تبلیغ را دیده است به رفقا و آشنایانش در این مورد بگوید و سایرین نیز بخواهند آن را تجربه کنند و این امر دهان به دهان ادامه می‌یابد. این امر مایه تبلیغ فرآورده و خدمات در میانی مخاطبان توده‌ای می‌شود.

نکته اصلی بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ آن است که فضا مناسبی برای تبلیغات پیدا کنید. فعالیت‌های تبلیغاتی باید در مکان‌های عمومی مثل خیابان‌ها، مراکز خرید، پارک‌ها، سواحل و به چهره کلی اماکنی سپریدن شود که مردم زیادی در آن محل رفت و آمد دارند الی شرکت‌ها بتوانند بیننده اکثریت داشته باشند.

بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای حقیر زیاد سودمند هستند، به گزیده تر زمانی که باید با شرکت‌های بزرگ چشم وهمچشمی کنند. کامیابی در بازاریابی چریکی به میزان خلاقیت و انرژی که صرف بازاریابی می‌کنید، ارتباط دارد و کمی زمان‌بر است. شرکت‌هایی که محصولاتی قابل لمس ارائه نمی‌دهند و فقط به خدمات‌دهی می‌پردازند می‌توانند از راه رسانه‌های غیر سنتی به بازاریابی چریکی بپردازند تا بتوانند راهبرد مؤثرتری بیابند.

در بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ پیامی که به مخاطب دیتا می‌شود مختصر و صریح است. پیام نباید چندوجهی باشد و تمرکز مخاطب باید حفظ شود. بازاریابی چریکی بر دسته ناخودآگاه ذهن کار می‌کند، زیرا ملت اغلب از راه دسته ناخودآگاه ذهن خویش به خرید می‌پردازند. برای حفظ محصول و خدمات در بخش ناخودآگاه ذهن باید تبلیغ به صورت مکرر تکرار شود.

در بازاریابی چریکی بر خلاف بازاریابی در رسانه‌های سنتی، آماری وجود ندارد که بتوان فروش را بر اساس آن اندازه‌گیری کرد ولی به وسیله سودی که از فروش محصولات و خدمات حاصل می‌شود، می‌توان تأثیر آن را اندازه‌گیری کرد.

انواع بازاریابی چریکی


بازاریابی ویروسی: بازاریابی ویروسی با اشاعه شبکه‌های اجتماعی مجازی رونق مکشوف است و به صورت تصویر، ویدئو، متن و… ارائه می‌شود.
بازاریابی دهان به دهان: در این نوع از بازاریابی مصرف‌کنندگان یک محصول در چهره خوشنودی از مصرف خود، آن را به آشنایان و دوستان خویش شناسایی می‌کنند.
بازاریابی از راه بیلبوردهای تبلیغاتی: به کارگیری پوسترهای مختلفی که می‌توان در سطح شهر نصب کرد، گزینه مناسبی برای بازاریابی است. نیازی نیست این پوسترها بزرگ و در کران بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ باشند. خلاقیتی که در طراحی این پوسترها موجود است می‌تواند به اندازه یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ تأثیرگذار باشد.
بازاریابی به وسیله بسته‌بندی محصولات دیگر: در این نوع از بازاریابی شرکت‌های حقیر می‌توانند با شرکت‌های دیگری پیمان نامه ببندند تا در صورت تأمین هزینه‌های بسته‌بندی آن‌ها (و هر طریق دیگری از قرارداد) اسم و یا علامت کمپانی خویش را بر روی بسته‌بندی‌ها پیمان دهند. برای مثال، چاپ بر روی بلیت‌های سینما و یا بسته‌بندی قوطی کبریت گزینه‌ای پسندیده است.
بازاریابی جایگزینی: در این شیوه بازاریابان تلاش می‌کنند تا تبلیغ خویش را جایگزین بخشی از وسایلی بکنند که ملت از آن‌ها بهره‌گیری می‌کنند. برای مثال یک کمپانی تولیدکننده لوله‌های ساختمانی می‌تواند به جای دستگیره درب ورودی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بخشی از لوله‌های شرکت خویش را قرار دهد و دستگیره‌ها به صورتی طراحی شوند که لوله‌هایی جایگزین آن‌ها شوند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موس عمودی

 

یک شرکت سوئیسی برای کاهش آسیب به مچ دست کاربران، نوعی موس عمودی ابداع کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، هنگام کار با رایانه، ممکن است موس را اشتباه در دست بگیرید یا دست خود را در زاویه بدی قرار دهید. این موضوع می‌تواند به آسیب‌های متداولی از جمله درد مچ یا ساعد دست منجر شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موس عمودی

 

برای مقابله با چنین مشکلاتی، شرکت "لاجیتک"(Logitech)، یک شرکت سوئیسی سازنده ابزارهای جانبی رایانه، نوعی موس عمودی طراحی کرده است.

 

این موس، روی یک صفحه از جنس موم ذوب‌شده قرار می‌گیرد و هنگامی که آن را در دست می‌گیرید، مچ دست به آرامی با شیار انگشت شست، تنظیم می‌شود. انگشتان دست کاربر می‌توانند به طور طبیعی روی دکمه‌ها استراحت کنند و ساعد، روی آن، صاف می‌شود، در نتیجه می‌توان موس را تنها با نیروی مچ، کنترل کرد. لاجیتک، با در نظر گرفتن زاویه 57 درجه ای که آن را جهت‌گیری طبیعی دست می‌داند، امکان کار کردن با موس را با کمترین تلاش برای کاربر فراهم کرده است.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موس عمودی

 

هنگام استفاده از این موس، دست کاربر به طور کامل روی آن قرار می‌گیرد و عادت کردن به جهت موس، تنها چند دقیقه زمان می‌برد.

 

در این موس، یک حسگر چهار هزار نقطه در اینچ به کار رفته که می‌توان میزان حساسیت آن را با فشار دکمه‌ موس، تغییر داد. برای جلو و عقب بردن موس نیز دکمه‌هایی روی آن نصب شده‌اند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11006389.html



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,واتس اپ و گوگل درایو

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است اطلاعات پشتیبان‌گیری شده کاربران در این پیام‌رسان که از تاریخ به‌روزرسانی آن بیشتر از یک سال می گذرد، از گوگل‌درایو حذف خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت theverge، از آنجایی که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ درحال تغییر روش پشتیبان‌گیری و گرفتن بک‌آپ (backup) برای اطلاعات و داده های کاربرانش است، مدتهاست به منظور یکپارچه سازی و افزایش میزان دسترسی آنها به اطلاعاتشان از سرویس گوگل درایو برای ذخیره داده های پشتیبان گیری شده خود استفاده کرده است.

 

ما حالا گزارش‌های بدست‌آمده نشان می‌دهد در صورتی‌که کاربران پشتیبان‌گیری داده های خود را بیشتر از یک سال باشد که به‌روزرسانی رسانی نکرده باشند، واتس اپ دیگر از فضای ذخیره سازی محدود سرویس گوگل درایو استفاده نخواهد کرد.

 

واتس‌اپ در تشریح این اقدام عنوان کرده است که عدم به‌روزرسانی داده های بک‌آپ شده توسط کاربران بدین معناست که این اطلاعات دیگر برای انها ارزشی ندارد بنابراین لزومی نخواهد داشت که فضای ارزشمند و محدود گوگل درایو را اشغال کند.

 

در این بیانیه که واتس‌اپ به تازگی آن را منتشر کرده، عنوان شده است که فایل های پشتیبان کاربران از تاریخ ۱۲ نوامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی دیگر در سهمیه گوگل درایو ذخیره نخواهند شد.

 

البته لازم به ذکر است همانطور که در بالا گفته شد، تنها آن دسته از فایل هایی که به‌روزرسانی آنها بیشتر از یک سال می گذرد، به طور خودکار و اتوماتیک از گوگل درایو حذف خواهند شد. بنابراین کاربرانفرصت دارند تا تاریخ مذکور هرچه سریعتر اقدام به انجام به روزرسانی فایل های بک‌آپ واتس‌اپ خود کنند تا آن دسته از اطلاعات نظیر تصاویر، ویدیو و پست های موردنظرشان را که تمایلی به حذف آن ندارند، همچنان حفظ و ذخیره سازی کنند.

 

کاربران به‌منظور پشتیبان‌گیری از داده‌های خود در واتساپ می‌توانند پس از باز کردن اپلیکیشن، به قسمت Settings > Chats > Chat Backup مراجعه کننند. البته لازم به ذکر است که کاربران آیفون با سیستم‌عامل iOS که از واتس‌اپ استفاده می کنند، با خطر حذف داده‌های خود روبرو نخواهند بود زیرا فیسبوک پیشتر به‌منظور پشتیبان‌گیری از داده‌های واتساپ در سرویس آی کلاد (iCloud) با اپل قرارداد بسته است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews13792.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا چندی از کاربران اینستاگرام با دشوار حذف شدن پست روبرو شده‌اند، این دشوار به این صورت است که پس از انتشار پست بعد از چند ثانیه پست گم نشان می‌شود.

با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که این سخت ماه‌هاست که وجود دارد و علت آن بصورت روشن مشخص نیست.

یکی از احتمال‌ها می‌تواند حساسیت‌های روزافزون اینستاگرام برای اکانت‌ها باشد که باتوجه به اعلام این شبکه اجتماعی، بیشتر از پیش با اکانت‌هایی که قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند تصادف خواهد کرد.

این دشوار جای نگرانی ندارد!
باتوجه به دگرگونی ها اینستاگرام باید گواه تحولاتی در این شبکه اجتماعی باشیم و این تغییرات باعث شده برخی دشواری ها برای کاربران بوجود بیاید.

همچنین سخت منزه شدن اتوماتیک پست اینستاگرام میتواند دلیل دیگری هم داشته باشد، تغییر اتفاقاً در حساب ها نیز که شامل تغییر یوزرنیم، ایمیل، پسوورد و موارد مهم امنیتی اکانت نیز انگیزه دیگری برای این مشکل است.

راه حل این مشکل چیست؟

چرا وقتی یک عکس میزارم نمیتونم یک عکس دیگر بزارم؟‌


اگر از روش‌های افزایش فالوور به شکل فالو / آنفالو، دایرکت و کامنت خودکار و … استفاده می‌کنید با توجه به اعلام اینستاگرام بر روی اکانت شما حساسیت ایجاد می‌شود و به همین انگیزه رهنمود می‌کنیم حتما این ربات‌ها را غیرفعال کنید و پسورد خود را برای بستن دسترسی آنها به اکانت عوض کنید.

مراقب هشتگ‌های که کاربرد می‌کنید باشید و حتما پیش از استفاده، آن‌ها را رسیدگی کنید که هشتگ ممنوعه نباشند و اینستاگرام به اکانت شما امتیاز منفی ندهد!

بصورت ریزبین راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد و می‌توان گفت به بازبینی زمان این سخت برای کاربران برطرف شده است اما مراحلی هستی دارد که چه بسا به رفع سریعتر این محدودیت کمک کند:

اگر قصد انتشار یک ویدیو را دارید و بلافاصله منزه می‌شود، پیش از انتشار آن یک عکس را به چهره زودگذر منتشر کرده و سپس ویدیو را منتشر کنید.
اگر منظور انتشار یک عکس را دارید و بی درنگ پاک می‌شود، قبل متعلق به یک ویدیو را به صورت زودگذر منتشر کرده و سپس عکس را منتشر کنید.
اگر در هر دو حالت مفتوح هم کامیاب به انتشار پست نشدید، مراحل بالا را چندین بار تکرار نمایید و معمولا ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دشوار بر طرف خواهد شد.
چنانچه باز هم به نتیجه نرسیدید، یکبار از اکانت خود لاگ اوت (خروج) کنید و سپس با تغییر آی پی مجددا وارد پیج شوید و اقدام به فعالیت معمولی و انتشار پست کنید و در چهره کامیاب نشدن موارد بالا را تکرار کنید.
موارد بالا احتمالاً به رفع سریع‌تر این سخت کمک کند اما باید نگران نباشید و کمی بردبار باشید و همانند یک کاربر معمولی چند روز با اکانت خویش کار کنید الی این محدودیت از اکانت شما برداشته شود و بتوانید کار و جنبش خود را مجددا پیش درآمد کنید



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ردیابی گوشی
یک شرکت نوپای هندی از عرضه یک نرم افزار تلفن همراه خبر داده که با استفاده از آن می توان موقعیت مکانی گوشی ها را از طریق برنامه واتس‌اپ ردیابی کرد.

به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، یک شرکت هندی برنامه ای با عنوان TrackMyPhones عرضه کرده که موقعیت مکانی افراد را در پیام رسان واتس اپ نمایش می دهد.

 

 این برنامه به خصوص برای افرادی قابل استفاده است که آشنایی چندانی با فناوری ندارند و نمی توانند از برنامه های موقعیت یاب یا خدمات جی پی اس استفاده کنند. برنامه مذکور برای کمک به سانحه دیدگان و واکنش سریع به بلایای طبیعی نیز قابل استفاده است.

 

برنامه مذکور به گونه ای طراحی شده که دسترسی به اطلاعات آن تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده ممکن باشد و حریم شخصی و امنیت افراد در زمان استفاده از آن حفظ شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ردیابی گوشی

استفاده از برنامه یادشده بسیار ساده است و پس از نصب آن تنها با صدا درآوردن یک صدای آژیر خاص، یا قرار دادن گوشی در حالت لرزش یا ویبره یا روشن کردن نور فلاش آن، اطلاعات موقعیت مکانی در واتس اپ نمایش داده می شود. همچنین می توان از طریق این برنامه اطلاعات شارژ باتری را هم در واتس اپ به اشتراک گذاشت.

 

برنامه یادشده در قالب گروه های گپ واتس اپ هم قابل استفاده است و تنها افرادی می توانند داده های آن را به اشتراک بگذارند که در فهرست تماس هم حضور داشته باشند. همچنین فعال کردن فرامین این برنامه مستلزم وارد کردن کدهای رمز 4 رقمی است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040515.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, لپ‌تاپ
"فون‌بوک"(PhoneBook) نام یک دستگاه با شکل و شمایل لپ‌تاپ است که در واقع پوسته‌ای از یک لپ‌تاپ است و برای اتصال گوشی‌های هوشمند به آن و استفاده از نمایشگر بزرگتر، اسپیکرهای استریو، صفحه کلید و دیگر مزایای یک لپ‌تاپ طراحی شده است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، تلفن‌های هوشمند امروزی دیگر کاملاً یک رایانه کوچک قدرتمند هستند و به ما امکان می‌دهند در هر حالت دلخواه و در حال حرکت به انجام بازی بپردازیم و با هم در ارتباط باشیم. اما این قابلیت حمل می‌تواند یک مشکل هم باشد یا صفحه نمایش کوچک موبایل برای اصلاح متن‌ها یا بازی کردن و تماشای فیلم ایده آل نباشد.

 

اکنون شرکتی به نام "Anyware Technology" از یک دستگاه ارزان قیمت موسوم به "PhoneBook" رونمایی کرده است که هر تلفن هوشمندی را به لپتاپ تبدیل می‌کند و مشکلاتی که در بالا گفته شد را حل می‌کند.

 

از یک نگاه "PhoneBook" مثل هر لپ‌تاپ دیگری به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر Full HD، بلندگوهای استریو، صفحه کلید کامل همراه با صفحه لمسی و یک باتری است که تا هشت ساعت دوام می‌آورد. همه این ها در یک دستگاه باریک با رنگ‌های نقره‌ای یا مشکی شیک و زیبا جمع شده است.

 

اما یک لپ‌تاپ به چیزهایی که داخلش است شناخته و ارزشگذاری می‌شود که در این مورد داخل این دستگاه هیچ چیزی نیست! بنابراین "PhoneBook" از تلفن همراه کاربر به عنوان مغز(CPU) استفاده می‌کند.

 

کاربر به سادگی گوشی خود را از طریق درگاه USB به این دستگاه وصل می‌کند و بدین ترتیب به یک نمایشگر بزرگتر، بلندگوهای بهتر و یک صفحه کلید با اندازه کامل دسترسی پیدا می‌کند.

 

این دستگاه با هر موبایل آیفون یا اندرویدی کار می‌کند.

 

ضمن اینکه نمایشگر "PhoneBook" یک صفحه نمایش لمسی است و می‌توان بازی‌های لمسی را به راحتی در اندازه‌ای بزرگتر انجام داد. همچنین برای کاربران سنتی، صفحه کلید و صفحه لمسی کوچک در نظر گرفته شده است، به علاوه می‌توانید یک موشواره را به یکی از درگاه‌های USB وصل کرد.

 

این دستگاه نوشتن و اصلاح متن‌ها یا گفتگو و چت کردن با دوستان در رسانه‌های اجتماعی را بسیار ساده‌تر می‌کند. در عین حال، صفحه نمایش بزرگتر و بلندگوهای استریو باعث می‌شوند تجربه تماشای بهتری از فیلم‌ها داشته باشید.

 

بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است، اما کنترل‌های صفحه لمسی هنوز ایده آل نیستند. "PhoneBook" می‌تواند با دسترسی‌هایی که ایجاد می‌کند این مشکل را حل کند.

 

علاوه بر اینها، این دستگاه موبایل را نیز شارژ می‌کند.

 

اما شاید بهترین قسمت آن قیمت به مراتب ارزان‌تر آن از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار باشد که با توجه به عدم وجود CPU و دیگر قطعات داخلی یک لپ‌تاپ معمولی، عادی است.

 

این دستگاه اوایل ماه دسامبر سال 2019 آماده عرضه است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040519.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال جی اطلاعات تازه‌ای از تلویزیون‌های جدید خود منتشر کرده است. این کمپانی کره‌ای از هشت مدل تلویزیون 8K واقعی در ابعاد 65 تا 88 اینچ پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده که در ادامه مشخصات آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

پرچمداران تلویزیون های جدید ال جی، مدل‌های 88 و 77 اینچی Signature OLED 8K TV هستند. همچنین شش مدل تلویزیون از خانواده NanoCell شامل Nano97، Nano99 و Nano95 در ابعاد 65 و 75 اینچی معرفی شدند. ال جی تاکید زیادی بر قابلیت نمایش 8K واقعی این تلویزیون‌ها دارد.

 

تلویزیون 8K ال جی در نمایشگاه CES 2020 معرفی می شود
 

 

تلویزیون‌های جدید ال جی توانایی پخش محتوای تصویری در رزولوشن 8K نیتیو از طریق درگاه‌های HDMI و USB و کدک های HEVC, VP9 و AV1 را دارند. این پشتیبانی، وابستگی این تلویزیون‌ها به جعبه دیکودر خارجی را از بین می‌برد و تلویزیون به تنهایی می‌تواند کدک‌های یوتیوب را پخش کند.

علاوه بر این امکان استریم محتوای 8K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و ارتقاء رزولوشن (Upscale) به کمک نسل سوم هوش مصنوعی Alpha 9 وجود دارد. این پردازنده می‌تواند ویدیو‌ها را به رزولوشن 8K ارتقا داده و  صدای فراگیر ۵ به ۱ را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد.

از دیگر ویژگی‌های جالب این تلویزیون می‌توان به تشخیص صوت و متن نمایش داده شده اشاره کرد. تلویزیون های جدید LG از هوم کیت و AirPlay 2 پشتیبانی کرده و قابلیت کنترل از طریق آیفون، آیپد یا کامپیوتر مک را با اپلیکیشن Home دارند و می‌توان کارهایی نظیر روشن و خاموش کردن و کنترل سیری را انجام داد.

تلویزیون‌های 8K ال جی از الکسا و دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران به کمک فرامین صوتی بتوانند تجهیزات هوشمند خانه خود را نیز کنترل کنند.

علاقه‌مندان به تلویزیون های 8K جدید کمپانی ال جی، می‌توانند هفته آینده در نمایشگاه CES 2020 منتظر آن‌ها باشند.

 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال جی اطلاعات تازه‌ای از تلویزیون‌های جدید خود منتشر کرده است. این کمپانی کره‌ای از هشت مدل تلویزیون 8K واقعی در ابعاد 65 تا 88 اینچ پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده که در ادامه مشخصات آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

پرچمداران تلویزیون های جدید ال جی، مدل‌های 88 و 77 اینچی Signature OLED 8K TV هستند. همچنین شش مدل تلویزیون از خانواده NanoCell شامل Nano97، Nano99 و Nano95 در ابعاد 65 و 75 اینچی معرفی شدند. ال جی تاکید زیادی بر قابلیت نمایش 8K واقعی این تلویزیون‌ها دارد.

 

تلویزیون 8K ال جی در نمایشگاه CES 2020 معرفی می شود
 

 

تلویزیون‌های جدید ال جی توانایی پخش محتوای تصویری در رزولوشن 8K نیتیو از طریق درگاه‌های HDMI و USB و کدک های HEVC, VP9 و AV1 را دارند. این پشتیبانی، وابستگی این تلویزیون‌ها به جعبه دیکودر خارجی را از بین می‌برد و تلویزیون به تنهایی می‌تواند کدک‌های یوتیوب را پخش کند.

علاوه بر این امکان استریم محتوای 8K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و ارتقاء رزولوشن (Upscale) به کمک نسل سوم هوش مصنوعی Alpha 9 وجود دارد. این پردازنده می‌تواند ویدیو‌ها را به رزولوشن 8K ارتقا داده و  صدای فراگیر ۵ به ۱ را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد.

از دیگر ویژگی‌های جالب این تلویزیون می‌توان به تشخیص صوت و متن نمایش داده شده اشاره کرد. تلویزیون های جدید LG از هوم کیت و AirPlay 2 پشتیبانی کرده و قابلیت کنترل از طریق آیفون، آیپد یا کامپیوتر مک را با اپلیکیشن Home دارند و می‌توان کارهایی نظیر روشن و خاموش کردن و کنترل سیری را انجام داد.

تلویزیون‌های 8K ال جی از الکسا و دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران به کمک فرامین صوتی بتوانند تجهیزات هوشمند خانه خود را نیز کنترل کنند.

علاقه‌مندان به تلویزیون های 8K جدید کمپانی ال جی، می‌توانند هفته آینده در نمایشگاه CES 2020 منتظر آن‌ها باشند.

 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شیائومی هفته گذشته از ساعت هوشمند واچ کالر رونمایی کرد اما هیچ اطلاعاتی از مشخصات این مدل را در اختیار رسانه ها نگذاشت. از ساعاتی پیش فروش این ساعت در چین آغاز شده و مشخصات آن هم اعلام شده است.

 

واچ کالر
 

 

شیائومی واچ کالر از نمایشگر امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل بهره می برد و به سیستم عامل Wear OS مجهز شده است. محصول جدید شیائومی از GPS، بلوتوث 5.0، حسگر سنجش ضربان قلب و NFC بهره می برد و قابلیت ردیابی خواب کاربر را نیز دارد. علاوه بر این می توانید با خیال راحت با آن زیر آبی بروید؛ چرا که توانایی مقاومت تا 5 اتمسفر (عمق 50 متری) را دارد.

به گفته شیائومی واچ کالر به لطف باتری 420 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ شدن و در استفاده های معمول تا 14 روز شارژدهی دارد، البته اگر حالت endurance را فعال کنید، ساعت هوشمند شیائومی با یک بار شارژ تا 22 روز دوام می آورد. اگر قصد تعویض بند ساعت را داشته باشید می توانید از بین 6 رنگ بند سیلیکونی یا دو مدل چرمی انتخاب کنید. از قابلیت های دیگر واچ کالر باید به توانایی ردیابی 10 فعالیت ورزشی متنوع از جمله دو، کوهنوردی، دوچرخه سواری و شنا اشاره کرد.

شیائومی واچ کالر در رنگ های مشکی و نقره ای روانه بازار می شود و قرار است یک رنگ طلایی هم عرضه شود. این محصول در حال حاضر در چین با قیمتی معادل با 115 دلار به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست که واچ کالر به بازارهای بین المللی هم عرضه می شود یا فروشش تنها به کشور اژدهای سرخ محدود می ماند.

 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت زنز لیبرتی شارژر بی سیمی معرفی کرده است که شباهت زیادی به شارژر بی سیم ایر پاور اپل دارد که چندی پیش عرضه آن کنسل شد. این شارژر از هم پوشانی ۱۶ کویل تشکیل شده است و می‌تواند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.

شارژر بی سیم شرکت زنز لیبرتی (Zens Liberty) از استاندارد چی (Qi) معمول استفاده می‌کند و در مجموع توانایی ۳۰ وات خروجی را دارد. در نتیجه می‌توان به وسیله این پد شارژر، ۲ دستگاه را با سرعت ۱۵ وات ساعت شارژ کرد. البته شارژر بی سیم زنز لیبرتی به خودی خود نمی‌تواند از اپل واچ پشتیبانی کند، ولی این شرکت به کمک یک اکسسوری جداگانه، قابلیت شارژ اپل واچ را نیز برای کاربران به ارمغان آورده است.

 

این پد ۱۴۰ دلار قیمت دارد و اگر به دنبال نسخه مخصوص هستید، زنز لیبرتی نسخه شفاف آن را با قیمت ۱۸۰ دلار در اختیارتان خواهد گذاشت تا ۱۶ کویل را ببینید. همچنین اکسسوری جداگانه برای شارژ اپل واچ نیز در حدود ۴۰ دلار قیمت دارد که از طریق پورت USB-A با توان خروجی ۲.۴ آمپر ساعتی به پد اصلی متصل می‌شود. خود پد نیز به کمک درگاه USB-C تغذیه می‌شود و این پد به همراه یک آداپتور ۶۰ واتی عرضه می‌شود تا دیگر لازم نباشد دنبال خرید آداپتور جداگانه بروید.

نکته خوبی که در رابطه با شارژر بی سیم زنز لیبرتی وجود دارد این است که می‌توان گوشی یا هر دستگاه دیگری که از این استاندارد پشتیبانی می‌کند را هر جای این پد بگذارید و دیگر نگران تنظیم نشدن کویل با گوشی نباشید. این دستگاه همچنین از هر دو استاندارد شارژ سریع اپل و سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

 

زنز لیبرتی
 

 

اما مهم‌ترین نکته اینجاست که چطور یک کمپانی کوچک توانسته چنین شارژر چند کاره‌ای را بسازد در حالی که اپل با آن همه تجربه نتوانست از پس افزایش دمای بیش از حد شارژر خود بر بیاید و در نهایت پس از حدود ۲ سال، عرضه آن را به کلی کنسل کرد. با این حال علاقه‌مندان به این نوع شارژرهای بی سیم چند کاره می‌توانند پد شرکت زنز لیبرتی را همین حالا خریداری کنند.

 

 
 
 
 
مبنع:


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت زنز لیبرتی شارژر بی سیمی معرفی کرده است که شباهت زیادی به شارژر بی سیم ایر پاور اپل دارد که چندی پیش عرضه آن کنسل شد. این شارژر از هم پوشانی ۱۶ کویل تشکیل شده است و می‌تواند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.

شارژر بی سیم شرکت زنز لیبرتی (Zens Liberty) از استاندارد چی (Qi) معمول استفاده می‌کند و در مجموع توانایی ۳۰ وات خروجی را دارد. در نتیجه می‌توان به وسیله این پد شارژر، ۲ دستگاه را با سرعت ۱۵ وات ساعت شارژ کرد. البته شارژر بی سیم زنز لیبرتی به خودی خود نمی‌تواند از اپل واچ پشتیبانی کند، ولی این شرکت به کمک یک اکسسوری جداگانه، قابلیت شارژ اپل واچ را نیز برای کاربران به ارمغان آورده است.

 

این پد ۱۴۰ دلار قیمت دارد و اگر به دنبال نسخه مخصوص هستید، زنز لیبرتی نسخه شفاف آن را با قیمت ۱۸۰ دلار در اختیارتان خواهد گذاشت تا ۱۶ کویل را ببینید. همچنین اکسسوری جداگانه برای شارژ اپل واچ نیز در حدود ۴۰ دلار قیمت دارد که از طریق پورت USB-A با توان خروجی ۲.۴ آمپر ساعتی به پد اصلی متصل می‌شود. خود پد نیز به کمک درگاه USB-C تغذیه می‌شود و این پد به همراه یک آداپتور ۶۰ واتی عرضه می‌شود تا دیگر لازم نباشد دنبال خرید آداپتور جداگانه بروید.

نکته خوبی که در رابطه با شارژر بی سیم زنز لیبرتی وجود دارد این است که می‌توان گوشی یا هر دستگاه دیگری که از این استاندارد پشتیبانی می‌کند را هر جای این پد بگذارید و دیگر نگران تنظیم نشدن کویل با گوشی نباشید. این دستگاه همچنین از هر دو استاندارد شارژ سریع اپل و سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

 

زنز لیبرتی
 

 

اما مهم‌ترین نکته اینجاست که چطور یک کمپانی کوچک توانسته چنین شارژر چند کاره‌ای را بسازد در حالی که اپل با آن همه تجربه نتوانست از پس افزایش دمای بیش از حد شارژر خود بر بیاید و در نهایت پس از حدود ۲ سال، عرضه آن را به کلی کنسل کرد. با این حال علاقه‌مندان به این نوع شارژرهای بی سیم چند کاره می‌توانند پد شرکت زنز لیبرتی را همین حالا خریداری کنند.

 

 
 
 
 
مبنع:


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اختلالات اینترنت کشور در چند ماه گذشته گاهی به دستور مقام‌های امنیتی بوده و گاه به مشکلات جهانی ارتباط داشته؛ فارغ از چرایی این اختلالات اما ایجاد سامانه‌ای برای رصد اختلالات اینترنت کشور حس می‌شد که مجموعه ابر آروان با راه‌اندازی سامانه راداری خود این امکان را فراهم کرده است.

ابر آروان گزارش داده که در  راستای شفافیت اطلاعات و در جایگاه منبع مستقل، تلاش کرده تا با دردسترس قرار دادن اطلاعات زیرساخت اینترنت کشور، گزارش درلحظه‌ای از وضعیت اتصالات ایران در اختیار همگان قرار دهد.

 

اختلالات اینترنت کشور
 

 

اطلاعات این سامانه وضعیت ارتباطات اینترنتی ۱۰ دیتاسنتر پرترافیک کشور را نشان می‌دهند؛ اسامی برخی از این ۱۰ دیتاسنتر به این شرح است: « آسیاتک، ایرانسل، همراه اول، های‌وب، رسپینا، افرانت و مبین‌نت.» وضعیت ارتباطات اینترنتی این دیتاسنترها در کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است که از  طریق پروتکل HTTPS دسترسی به ۸ سایت پربازدید جهانی شامل توییچ، ویکی‌پدیا، اینستاگرام، یاهو، گوگل، لینکدین، گیت‌هاب و استک اورفلو را رصد می‌شوند. شایان ذکر است این اطلاعات هر یک دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. هر گاه امکان ارتباط با هر کدام از این وب‌سایت‌ها از یک یا چند دیتاسنتر میسر نباشد،‌ خطی رنگی در نمودار رادار ابر آوران نمایان می‌شود که نشان‌گر اختلالی احتمالی در ارتباطات اینترنت ایران است.

از امروز این سامانه در نشانی radar.arvancloud.com دردسترس است.

ابر آروان در پایان این اطلاعیه آورده که این مجموعه گسترده‌ترین زیرساخت ابری کشور را در اختیار دارد و با حضور در ۱۵ دیتاسنتر از سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت کشور و ۱۵ نقطه حضور در نقاط مهم جهان، می‌تواند کامل‌ترین اطلاعات از وضعیت زیرساخت اینترنت داخلی و اتصالات آن را در اختیار قرار دهد.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روز ۱۲ دی ماه در دادگاهی در نیویورک علیه تلگرام شکایت کرده تا بتواند به کمک مراجع قانونی، این شبکه اجتماعی را وادار کند تا جزئیاتی در رابطه با نحوه جمع‌آوری سرمايه ۱.۷ میلیارد دلاری برای ارز دیجیتال گرم را افشا کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) می‌گوید جزئیاتی که از تلگرام درخواست کرده است به شدت بر روند نتیجه‌گیری پرونده قبلی تاثیر خواهد گذاشت. این کمیسیون مدعی شده است که توکن‌های گرم فروخته شده خارج از چاجوب‌های قوانین SEC بوده است. این سازان درخواست مدارک و شواهد مربوط به میزان، منابع و نحوه استفاده از سرمایه جمع‌‌آوری شده سرمایه‌گذاران را تسلیم دادگاه کرده است. در متن این دادخواست آمده:

مدعی علیه نسبت به افشای اطلاعات بانکی مربوط به نحوه هزینه کردن ۱.۷ میلیارد دلار جمع‌آوری شده طی ۲ سال گذشته، خودداری می‌کند. این شرکت همچنین از پاسخ سوالت مربوط به اطلاعات سرمایه‌گذاران طفره می‌رود.

 

تلگرام
 

 

اقدامات SEC در راستای اقدام اضطراری این سازمان در قبال تلگرام بوده که ابتدا در آبان صورت گرفته بود. SEC مدعی شده است که فروش توکن‌های گرم نوعی فروش غیر قانونی اوراق بهادار و بورسی تلقی شده و برای شفاف‌سازی آن، باید داده‌های درخواست شده را به این سازمان تحویل دهد. این اقدام باعث شده تا شروع شبکه بلاک چین TON با تاخیر مواجه شود. در عین حال تلگرام می‌گوید که ارز دیجیتال گرم، هیچ نوعی از اوراق بهادار نبوده است.

از طرفی هم SEC می‌گوید داده‌های درخواست شده در شکایت قبلی دادگاه، برای پیش بردن و نتیجه‌گیری از آن برای این پرونده نیز بسیار حیاتی خواهد بود:

درخواست‌های اطلاعات بانکی به شدت برای پیش‌برد این پرونده لازم بوده و تلگرام باید مشخص کند که چه مقدار پول و برای چه کاری هزینه کرده است. همچنین توسعه شبکه بلاک چین TON و ادغام پیام رسان تلگرام در این شبکه نیز باید مسیر مشخصی داشته باشد.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/04/%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%aa-sec-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سگوی از جدیدترین وسیله نقلی خود تعادل کننده به نام S-Pod رونمایی کرده است. بر خلاف دیگر محصولات این کمپانی که انتظار داریم به صورت ایستاده، رانده شوند، این محصول به صورت نشسته کنترل شده و کاربر می‌توانید بی‌دردسر آن را هدایت کند.

S-Pod عملا با همان تکنولوژی تعادلی ژیروسکوپی کار می‌کند که پیش از این در محصولات معمولی‌تر سگوی (Segway) دیده بودیم. از این نظر می‌گوییم که محصولات معمولی‌تر، چون S-Pod همانند آن‌ها با خم شدن به جلو، عقب و چپ و راست هدایت نمی‌شود. این دستگاه با یک جویستیک کوچک که در سمت راست صندلی قرار دارد هدایت می‌شود.

‌سگوی می‌گوید S-Pod همواره خود را هم‌تراز با خط افقی نگه می‌دارد و دو چرخ متحرک آن باعث می‌شود این دستگاه به سادگی بتواند حتی در حالت ایستا، جهت حرکت خود را عوض کند. علاوه بر این دو چرخ بزرگ، ۳ چرخ کوچک‌تر هم در زیر این دستگاه دیده می‌شود که احتمالا برای حرکت دادن آن در مواقع خاموشی موتور S-Pod است.

 

سگوی
 

 

سگوی می‌گوید منبع الهام این دستگاه جالب، ژیروسفر فیلم دنیای ژوراسیک بوده، ولی به نظر می‌رسد که سرعت ۳۸ کیلومتری آن ترسناک‌تر از فرار از دست دایناسورهای وحشی باشد. S-Pod در ۳ ماهه سوم امسال رونمایی می‌شود و احتمالا اوایل سال آینده به دست خریداران خواهد رسید. این کمپانی انتظار دارد از این دستگاه در همان مکان‌های استفاده شود که پیش از دیگر دستگاه‌های معمولی این کمپانی استفاده می‌شد. البته هنوز قیمت S-Pod مشخص نشده است و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند.

سگوی از S-Pod و دو اسکوتر برقی دیگر در نمایشگاه CES رونمایی خواهد کرد که احتمالا یکی از آن‌ها نوعی از تکنولوژی کروز کنترل داشته باشد. در هر صورت چند روز دیگر علاقه‌مندان می‌توانند این محصول جذاب تخم مرغی شکل تعادلی را از نزدیک مشاهده کنند که شباهت بی‌بدیلی هم به ویلچر پروفسور ایکس دارد

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/04/%d9%88%db%8c%d9%84%da%86%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d8%af%d9%84%db%8c-%d8%b3%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85-s-pod-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سگوی چندین محصول را برای معرفی به نمایشگاه CES ۲۰۲۰ آورده که به لطف معرفی زودهنگام آن، می‌توانیم با چند مورد از آن‌ها زودتر آشنا شویم. این کمپانی مدعی شده است که اسکوتر برقی خود، سبک‌ترین، جمع و جورترین و بهینه‌ترین اسکوتر برقی حال حاضر بازار است که سیستم کروز کنترل نیز دارد.

اسکوتر برقی ۷۰۰ دلاری کمپانی سگوی (Segway) کمی با دیگر اسکوترهای این کمپانی فرق می‌کند. این اسکوتر برقی که Air T15 نام دارد، جزو اسکوترهای کیک قرار می‌گیرد (اسکوترهایی که باید با پا به حرکت دربیایند). از همین رو این اسکوتر به دستگیره مخصوص برای گاز دادن مجهز نشده است. اما ویژگی بارز این اسکوتر، کروز کنترل است که برای اسکوترهای این کمپانی، ویژگی جدیدی به حساب می‌آید.

 

سگوی
 

 

سیستم کروز کنترل اسکوتر سگوی کمی با سیستم‌های مرسوم داخل ماشین‌ها متفاوت است. زمانی که کاربر برای به حرکت درآوردن این اسکوتر، پا می‌زند، Air T15 به صورت اتوماتیک اصطکاک و شرایط جاده را بررسی می‌کند تا همواره سرعت مشخصی را در اختیار کاربر قرار دهد. اگر بخواهید سریع‌تر حرکت کنید نیز کافی است تا پای بیشتری بزنید تا اسکوتر دوباره شرایط را مطابق با سرعت مورد نیاز شما تنظیم کند.

Air T15 حدود ۱۱ کیلوگرم وزن دارد و به کمک موتور برقی ۳۰۰ واتی خود می‌تواند تا سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. سگوی می‌گوید این اسکوتر برقی می تواند سرعت حداکثری خود را نیز در شیب ۱۵ درصدی نیز حفظ کند. اسکوتر برقی سگوی با ترمز گرفتن شارژ می‌شود و کاربران می‌تواند به کمک آن تا ۱۵ کیلومتر سفر کنند. اطلاعات سرعت و مسافت نیز به کمک نمایشگر LED روی دسته‌های آن نمایش داده می‌شود.

 

سگوی
 

 

اما علاوه بر Air T15، این کمپانی اسکوتر دیگری نیز به نام T60 معرفی کرده است. سگوی برای این محصول شعار «محصول انقلابی» را برگزیده و نام آن را روبو اسکوتر (Roboscooter) گذاشته است. این اسکوتر برقی یا همان روبو اسکوتر از سیستم ۳ چرخ عقب استفاده می‌کند و این کمپانی به صورت اختصاصی آن را در اختیار شرکت‌های اشتراک اسکوتر قرار خواهد داد.

محصول دیگر این کمپانی، اسکوتر برقی مکس است که برای حمل و نقل در زمین‌های ناصاف و بیرون شهری طراحی شده و چرخ‌های بزرگتری دارد که برای شرایط ناهموار و سخت مناسب‌سازی شده است. اسکوتر برقی مکس باتری‌های تعویض‌پذیر دارد که شارژ کردن آن را ساده تر می‌کند. سگوی اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات خود را در نمایشگاه CES ارائه خواهد داد.

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

CES 2019 هنوز به طور رسمی آغاز نشده اما مطابق رسم هر ساله، کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی معرفی محصولات جدید خود را از چند روز قبل آغاز می کنند. مانیتور گیمینگ ادیسه G9 با میزان خمیدگی 1000R خمیده ترین مانیتور سامسونگ است و به گفته این کمپانی زاویه دید تقریباً مشابه با چشم انسان را پوشش می دهد.

ادیسه G9
 

مانیتور ادیسه G9

مانیتور فوق عریض ادیسه G9 سامسونگ با پنل QLED، رزولوشن 5120 در 1440 پیکسلی را ارائه می دهد و از HDR 1000 نیز پشتیبانی می کند. به گفته سامسونگ نرخ رفرش این مانیتور 49 اینچی 240 هزتز است و زمان پاسخ دهی آن هم یک میلی ثانیه اعلام شده است. علاوه بر این از قابلیت فری سینک 2 کمپانی AMD در کنار G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند تا (با استفاده از کارت های گرافیک پشتیبانی شده) میزان پارگی تصاویر به حداقل ممکن کاهش یابد. از آنجایی که ادیسه G9 یک مانیتور گیمینگ است پایه محصول از نور پردازی آبی رنگی بهره می برد که ما را به یاد راکتور تونی استارک در فیلم مرد آهنی می اندازد.

مانیتور ادیسه G9
 

مانیتور ادیسه G9

سامسونگ در کنار G9 از مانیتور ادیسه G7 رونمایی کرده که در دو سایز 27 و 32 اینچی و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی (نسبت 16 به 9) روانه بازار می شود. مدل ادیسه G7 نیز مشابه مدل G9 خمیدگی 1000R دارد، از تکنولوژی QLED بهره می برد و نرخ رفرش 2240 هرتز و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای دارد. علاوه بر این از فری سینک 2 کمپانی AMD در کنار G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند. اصلی ترین تفاوت این مدل (به جز ابعاد نمایشگر) به پشتیبانی از HDR600 و حداقل درخشندگی 600 کاندلا بر متر مربع محدود است.

مانیتور ادیسه G7
 

مانیتور ادیسه G9

سامسونگ هنوز قیمت مانیتورهای خمیده خود را اعلام نکرده است. در رویداد CES سال گذشته کمپانی کره ای از مانیتور CRG9 رونمایی کرد که برچسب قیمت 1300 دلاری خورده بود. به همین دلیل انتظار می رود مدل های ادیسه G9 و ادیسه G7 نیز قیمت بالایی داشته باشند.

 

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/04/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%b3%d9%87-g9-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()