نوشته شده توسط : ساحل

اگر منظور شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و کمپانی های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه کامیابی فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین بیچارگی را نمیتوان به هیچ وجه با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با احتیاج و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی کامیاب بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش رتبه و سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو لایق سپریدن می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات ویژه در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت گسترش بالاتری خواهد داشت.‎

طراحی سایت فروشگاهی
ساخت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو
باتوجه به شمردن بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک بایستگی محسوب می شود. بر خلاف تاسیس فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نوع ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خویش را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت بسهولت صورت پذیرد و کاربر ناچار نباشد جهت نگریستن همگی سرنوشت های سایت شما و خرید مبتلا زحمت شود. علاوه بر این یکتا از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو خاصیت طراحی سایت ریسپانسیو یا پیامد گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

طراحی سایت فروشگاهی
سئو و بهینه سازی سایت

لازمه هر کسب و کار دیده شدن بدست مشتری است. از طرفی به انگیزه اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر بعد از طریق اندازی فروشگاه اینترنتی خویش به پیگیری برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خویش با کمترین خرج و بازدهی بالا هستید، کمک دریافت از کارآزمودگان بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است. همین اکنون که با همکاران متخصص طراحی سایت وب رمز تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو برای وب سایت خویش بهره مند شوید.

سئو سایت فروشگاهی
فروشگاه آنلاین با آپتیام بالا

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه ارزانترین طراحی سایت به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است خصوصا با طراحی سایت فروشگاهی چشمداشت میرود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد. خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای راستین را برای شما به ارمغان آورد. امکان طراحی سایت اختصاصی چیره دست و کاملاً مناسب و سازگار با احتیاج های کسب و کار شما، از مزایای سایر طراحی سایت شرکت وب رمز می‌باشد.

آپتایم فروشگاه آنلاین
پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی همیشگی و خدمات بعد از فروش پس از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همواره گرد از اصول پایه و اهداف اصلی وب رمز در جهت جلب خوشنودی و تامین آسایش مشتریان بوده است. بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به پیوستگی همیشه و موثر با مشتریان و تعقیب و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خویش توجه داشته و با شفا کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم. سایت های طراحی شده در وب رمز همواره پشتیبانی خواهند شد لغایت کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به پیشه توسعه تجارت آنلاین خویش بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی در اوایل این هفته با برگزاری یک جلسه با نمایندگان منتخب خود، اطلاعات جالبی را درباره پیشرفت سرویس‌های موبایلی خود ارائه کرد.

در این جلسه که با حضور «خیمه گونزالو» معاون ارشد بخش خدمات موبایل مشتریان و «آندریاس زیمر» رئیس بخش محصولات هواوی در اروپا برگزار شد، آمار جالب توجهی از سوی شرکت هواوی ارائه شد. یکی از این نکات مهم این بود که موتور جستجوی اختصاصی هواوی با نام «Petal Search» تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۶۰ میلیون کاربر فعال در خارج از چین می‌رسد.

در حال حاضر ماهانه ۱۸ میلیون کاربر در خارج از چین از خدمات موتور جستجوی Petal Search استفاده می‌کنند که از این میزان ۴ میلیون نفر ساکن اروپا هستند. باید به این نکته اشاره کرد که یک سال پیش موتور جستجوی Petal Search وجود خارجی نداشت، بنابراین موفقیت آن طی ۱۲ ماه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

 

 

این سرویس به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از طریق بارگذاری یک عکس، بازیگر یا شخص معروف یا محصول موردنظر خود را به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند. دکتر گونزالو در جریان این جلسه تاکید کرد که موتور جستجوی Petal Search دارای گواهینامه صادر شده توسط اتحادیه اروپا است، بنابراین آن‌ها ضمن توجه به حریم خصوصی کاربران خود تایید می‌کنند که تمامی اطلاعات آن‌ها محافظت خواهند شد.

Petal Search در ابتدا برای پیدا کردن فایل‌های نصبی APK اپلیکیشن‌ها مورد استفاده کاربران قرار می‌گرفت اما با گذر زمان این اپلیکیشن به یک موتور جستجوی قدرتمند تبدیل شد. در حال حاضر کاربران با استفاده از آن می‌توانند به جستجوی اخبار، تصاویر، ویدیو، اطلاعات پرواز و فروشگاه‌های بپردازند. همچنین هواوی در آینده قصد دارد دستیار صوتی Celia را با این موتور جستجو سازگار کند.

 

 

 

Petal Search هنوز راه طولانی و بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک موتور جستجوی قدرتمند در پیش دارد اما پیشرفت سریع آن مدیران شرکت را به آینده این موتور امیدوار کرده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مهندسان نانو دانشگاه کالیفرنیا موفق به طراحی یک میکروگرید پوشیدنی شده‌اند که با استفاده از حرکات بدن و تعرق کاربر انرژی مورد نیاز گجت‌های کوچک الکترونیکی را تامین می‌کند. همه قطعات این میکروگرید انعطاف پذیر بوده و قابل شستشو هستند. به علاوه امکان چاپ آن روی لباس وجود دارد.

«میکروکرید» یا «ریزشبکه» (Micro grid) معمولا شامل مجموعه‌ای از سیستم‌های ذخیره انرژی و الکتریکی است که می‌تواند به صورت اتصال شبکه مورد بهره‌برداری قرار گیرد. «لو یین» دکترای مهندسی نانو و توسعه دهنده این ابزار در مورد طراحی میکرگرید می‌گوید:

«میکروگرید جدید با قابلیت‌های خوبی که دارد می‌تواند به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم به راحتی می‌تواند انرژی‌های حاصل از تعرق بدن و همچنین انرژی حرکتی کاربر حین انجام تمرینات ورزشی را ذخیره کند تا شارژ مورد نیاز گجت‌های الکترونیکی کوچک را تامین کند.»

 

در طراحی میکروگرید پوشیدنی سلول‌های مربوط به ذخیره انرژی ناشی از تعرق در قسمت قفسه سینه قرار دارند. در قسمت بازوها و اطراف کمر لباس نیز سیستم تبدیل انرژی حرکتی به انرژی الکتریکی قرار داده شده است. در قسمت جلویی این میکروگرید پوشیدنی نیز سیستم ذخیره انرژی جای گرفته است.

به محض اینکه کاربر شروع به حرکت می‌کند، ژنراتورهای تریبوالکتریک (triboelectric) وارد چرخه می‌شوند. سیستم سوخت سلولی تعریق و سیستم حرکت می‌توانند به شکل مناسبی یکدیگر را همپوشانی کنند. در واقع زمانی که کاربر در حال انجام تمرین ورزشی است، از انرژی حرکتی برای تامین انرژی مورد نیاز گچت‌های الکترونیکی استفاده می‌شود و در هنگام استراحت، انرژی تعرق وی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

محققان میکروگرید پوشیدنی را طی جلسات ۳۰ دقیقه‌ای ورزشی شامل ۱۰ دقیقه دوچرخه سواری یا دویدن و ۲۰ دقیقه استراحت مورد آزمایش قراردادند. این سیستم توانست شارژ مورد نیاز ساعت مچی با نمایشگر LCD را تامین کند. در سال ۲۰۱۳ نیز سیستم مشابهی توسط محققان طراحی و توسعه یافته بود که انعطاف پذیری میکروگرید جدید را نداشت. حال آنکه میکروگرید پوشیدنی جدید با قابلیت ارتجاعی و قدرت کافی که دارد می‌تواند برای تامین انرژی گجت‌های کوچک به کار گرفته شود.

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/03/11/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%da%af%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86%db%8c-%da%af%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()