نوشته شده توسط : ساحل

کسب و شغل آنلاین چیست ؟

کار در خانه اینترنتی

کار در منزل اینترنتی یا کسب و کار انلاین روشی از کسب و کار است که شما خیلی آسان میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید . به سوداگری هایی که در بستر وب باشد را کسب و کار انلاین یا همان سوداگری اینترنتی گویند . کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان شما خیلی آسان میتوانید یک سوداگری در منزل اینترنتی و انلاین برای خود راه اندازی کنید .
سرمایه لازم برای راه اندازی سوداگری اینترنتی در منزل
کسب و کار اینترنتی در منزل با درآمد فوق العاده

برای تاسیس یک سوداگری اینترنتی در منزل خویش اصلا به هیچ سرمایه خاصی نیاز ندارید و شما میتوانید با کمترین سرمایه شدنی یک سوداگری اینترنتی برای خود آغاز کنید .
همان طور که در مطلب قبل ما شما را با 12 شغل اینترنتی اشنا کردیم در این مطلب میخواهم امروزین ترین روش کسب و کار اینترنتی در خانه را برای شما ذکر کنم با این روشی شما خیلی راحت میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز برای خود در منزل راه اندازی کنید . رهنمود میکنم اگر تا به اکنون کسب و کار اینترنتی برای خود تاسیس نکرده اید همین الان برای تاسیس اقدام کنید .


روش ورود در این دنیای پیشه افرین اینترنتی سیستم ساده ای است که در ان اصلا شما به هیچ مهارت و تخصص خاصی احتیاج ندارید . در این سیستم شما کسب و کار اینترنتی خویش را در گستره ای که تخصص دارید تاسیس میکنید (غیر شدنی است که شما تخصصی نداشته باشید ) .
یکی از پولساز ترین مشاغل اینترنتی در دانشمند فروش اطلاعات است یعنی شما از فروش اطلاعات خیلی ساده میتوانید به درآمد اینترنتی چند میلیونی در ماه دست پیدا کنید .

بهترین روش و احتمالاً پولساز ترین شیوه کسب درآمد از اینترنت این است که تخصص خود را به سایرین بفروشید و متعلق به کسب درآمد کنید . بی گمان کسان زیادی هستند که دوست دارند در جایگاهی فعلی شما باشند که شما با فرآوری محصولات آموزشی دانلودی میتوانید به این کسان کمک کنید . به عنوان مثال :
شما شدنی است در گویه ی کامپیوتر , شغل با نرم اسباب های کامپیوتری و… تخصص داشته باشید . قطعا شما میتونید این تخصص خویش را به فایل های آموزشی تبدیل کنید و از فروش انها درآمدزایی داشته باشید احتمالاً فکر کنید که شغل خیلی سختیه ولی اصلا چنین نیست . ما شما را به چهره کامل راهبری خواهیم کرد الی شما بتوانید یک کسب و کار اینترنتی چیره دست در خانه برای خود تاسیس کنید.
حالا قرار نیست شما حتما تخصص خودتان را بفروشید ایده های زیادی داریم که شما میتوانید در منزل سوداگری اینترنتی پولساز برای خود تاسیس کنید به عنون نمونه : ممکن است شما یک فروشگاه فروش جامه , عینک و… داشته باشید . شما میتوانید محصولات فیزیکی خویش را در سطح اینترنت برای فروش پیمان بدهید . اگر بدانید که این فروشگاه های اینترنتی ایران از فروش محصولات فیزیکی خویش چقدر هوده میکنند خودتان فروشگاه فیزیکی خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل میکنید .
کسب و پیشه اینترنتی در خانه بدون سرمایه
همان طور که میدانید دانش روز به روز در حال ترقی است و کسب و کار های فیزیکی جایگاهشان را به کسب و کار های اینترنتی دیتا اند . بی گمان سوداگری های اینترنتی خیلی موفق تر از کسب و کار های فیزیکی میباشند .

#کار در منزل اینترنتی
همان طور که گفتم الان دیگر کسب و کار های سنتی جای خود را به سوداگری های اینترنتی دیتا اند که این بازار تازه دارد در ایران کامل میشود و چه بهتر است که شما نخستین افرادی باشید که وارد این بازار میشوید هرچه زود تر وارد این بازار بشوید قطعا پیروز تر و موفق تر از افرادی هستید که بعدها وارد این بازار میشوند .

ایا کسب و کار اینترنتی در منزل تضمینی است ؟

بله . اگر دقیقا همانگونه که گفته شده عمل کنید بی گمان نتیجه میگیرید که ما شما را با این سیستم از 0 الی 100 اشنا خواهیم کرد با داشتن یک پیشه در خانه اینترنتی به راستی شما میتوانید زندگی خویش را متحول کنید .

هر کس با پروا به تخصص , چیرگی که دارد و یا اگر فروشگاه فیزیکی دارید میتوانید در این سیستم شغل افرین اینترنتی شروع به کار کنید و به درآمدزایی بسیار فوقانی دست پیدا کند که در این سیستم میتواند درآمد شما از چند میلیون تومان لغایت چند صد میلیون تومان باشد .

میزان درآمدزایی شما وابستگی به خودتان دارد که چقدر برای این سیستم وقت بگذارید شما با گسترش کسب و کار خویش میزان درآمدزایی خود را چندین و چند برابر میکنید به عنوان مثال ممکن است شما با فرآوری یک محتوای و بازاریابی اینترنتی چیره دست درآمد اینترنتی خویش را چندین و چند برابر کنید که این پیشه بستگی به خودتان دارد که چقدر برای سوداگری اینترنتی خویش زمان بگذارید .

دوستان عزیز مطمعن باشید که با این مدل کار اینترنتی در منزل میتوانید حیات خود را متحول کنید اگر همین امروز آغاز کنید و شغل خود را به فردا واگذار نکنید بی گمان موفق خواهید شد .


در این مطلب “کار در منزل اینترنتی ” کلیه مراحل این سیستم به صورت کامل گفته شده است . شما باید برای راه اندازی سوداگری اینترنتی خود کلیه مراحل را مو به مو بدون چون و چرا انجام دهید لغایت کامیاب بشوید. در پیوستگی ما شما را به چهره کامل و قدم به قدم با تاسیس کسب و کار اینترنتی در منزل اشنا خواهیم کرد .

قدم اول ) برگزیدن حوزه کار و جنبش :

اولین قدم ان است که شما باید گستره تکاپو خود را مشخص کنید . پهنه کار و جنبش گویه ای است که در ان کار و جنبش میکنید .

حوزه فعالیت شما میتواند در مقوله های متفاوتی باشد مانند : طراحی سایت , اموزش اشپزی , بورس و… و یا میتوان در مقوله ی کسب و کار فیزیکی شما باشد به عنوان نمونه اگر شما حائز یک مغازه کتاب فروشی هستید دامنه تکاپو شما میتواند در زمینه ی کتاب باشد .

در انتخاب حوزه ی فعالیت یک سری نکات است که شما باید ان ها را رعایت بکنید و ان ها را جدی بگیرید تا در جلوتر دچار سخت نشوید (که ما تک تک این نکات را به شما اموزش میدهیم). در این تقسیم شما باید اهداف خود و مهارت های خویش را یاد داشت کنید .(در ادامه به شما خیلی کمک میکند)

ما در جلسه ی دوم دوره ی تعلیم سوداگری اینترنتی به چهره کامل راجب حوزه فعالیت و ایده یابی توضیح داده ایم که چگونه بتوانید بهترین و پولساز ترین ایده برای راه اندازی سوداگری اینترنتی را شناسایی و انتخاب کنید .

قدم دوم ) طراحی سایت برای کسب و کار خود :
دومین قدم در این سیستم طراحی سایت برای کسب و کار اینترنتی میباشد . به این نکته توجه کنید که برای طراحی سایت اصلا بیچارگی به کد نویسی و برنامه نویسی ندارید . در دومین قدم خویش شما باید یک وبسایت جامع با تمام امکانات تاسیس کنید .

داشتن یک وبسایت در کسب و کار اینترنتی یک فرمایش زیاد , بسیار مهم میباشد و داشتن وبسایت واجب است یعنی چارچوب کسب و کار اینترنتی شما یک وبسایت میباشد . دقیقا ان وبسایت است که شما را به درآمدزایی میرساند . در طراحی وبسایت به یکسری نکات باید رعایت کنید که شما را کامل با این نکات اشنا میکنم (شما میتوانید طراح وبسایت خود باشید)

قدم سوم)تبدیل سایت به فروشگاه اینترنتی :

سومین قدم تبدیل وبسایت شما به یک وبسایت فروشگاهی میباشد . در این مرحله شما ان وبسایتی را که طراحی کردید باید به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنید . برای تبدیل سایتتان به یک سایت فروشگاهی اصلا به کد نویسی نیاز نیست . سایت فروشگاهی که ما به شما اموزش میدهیم طراحی کنید کلیه امکانات را برای فروش محصولات فیزیکی و دانلودی دارد.

قدم چهارم ) گسترش وبسایت خود :
در این قدم شما باید وبسایت خویش را به یک وب سایت با امکانات فوق العاده تبدیل کنید . باید شکلی قشنگ با رنگ بندی مناسب و… برای سایت خویش برپایی کنید . با یکسری آلت ها خیلی راحت میتوانید وبسایت خود را به یک وبسایت حرفه ای با ظاهری زیبا تبدیل کنید.

هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی مناسب تر باشد توجه مخاطبان شما اغلب میشود و این مایه میشود کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند به شما اعتماد کنند . داشتن امکانات حرفه ای برای یک سایت ضروری است یعنی سایت شما باید دارای پنل کاربری برای مخاطبان شما , درگاه پرداخت و… باشد . هرچه وبسایت خودتان را بیشتر گسترش بدهید کاربران شما بیشتر به شما و کسب و کار اینترنتی شما اعتماد میکنند .

قدم پنجم ) رشد کسب و کار خویش :

در پنجمین قدم شما باید سوداگری خود را گسترش بدهید . یگانه از موارد توسعه سوداگری فرآوری درونمایه برای سایت خود می باشد . با فرآوری درونمایه چیره دست خیلی راحت میتوانید نسبت به رقبا پیشرفت کنید . هر چه برای کسب و کار خود فرآوری درونمایه کنید درامد اینترنتی شما بیشتر میشود .

روش دوم از توسعه وبسایت شما بهینه سازی ان برای موتور های جست و جو گر میباشد . برای انکه سایت شما در نتایج اول پرتو دیتا شود باید ان را برای موتور های جست و جو بهینه سازی کنید که در اصطلاح به ان سئو نیز گفته میشود با بهینه سازی وبسایتتان برای موتور های جست و جو در نتایج اول گوگل دیده شوید.

سومین طریق برای توسعه کسب و کار اینترنتی طریق صحیح بازاریابی است . در بازاریابی شما باید یکسری نکات را رعایت کنید الی بتوانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید

قدم ششم ) رسیدن به درامد بسیار بالا :

و در اخرین مرحله از کسب و کار اینترنت خود شما به درآمدزایی خواهید رسید . با ارائه محصولات (دانلودی یا فیزیکی) و یا ارائه ی خدمات خویش مانند طراحی سایت , مقاله نویسی , مترجم و… (باتوجه به تخصص و مهارت خود ) و قراردادن یا ان ها درون سایت خود خیلی آسان به درامد بسیار بالا در ماه میرسید .

اگر واقعا این سوداگری اینترنتی خود را رشد بدهید درامد شما به ماهانه بالای 10 میلیون تومان میرسد و با توسعه اغلب کسب و کار خود و پیوستگی دادن ان پس از یک سال به درامد ماهانه 100 میلیون تومان خواهید رسید و اگر این سیستم را پیوستگی بدهید (2 تا 3 سنه ) قطعا درامد شما به یومیه چند میلیون تومان خواهد رسید .

احتمالاً بپرسید چگونه :

هر چه شما فرآوری محتوا کنید , بر روی سئو سایت خویش کار کنید و کسب و کار خود را گسترش و رونق بدهید میزان بازدید سایت شما بیشتر و اغلب میشود . اگر همان گونه که در دوره ی اموزش سوداگری اینترنتی گفتیم عمل کنید قطعا بعد یکسال به درامد زیاد بالایی خواهید رسید .

این را بگم که شما در همان اوایل نتیجه ی شغل خود و شرکت در این دوره را میگیرید . پس اصلا نگران کسب و کار نباشید

4 ایده کسب و کار اینترنتی در خانه بدون سرمایه
در این تقدیر کوشش دارم شما را با 4 ایده ی پولساز سوداگری اینترنتی در منزل بدون سرمایه آشنا کنم . همان طور که میدانید سوداگری در خانه اینترنتی یکتا از فرصت های خلوص است که نباید از دست عدل و نداشتن یک ایده ی مناسب برای سوداگری اینترنتی در منزل یکتا از مشکلات و دغده های خیلی از کسان میباشد .

حتما شما هم مدت بسیار زیادی که منظور دارید یک سوداگری در خانه اینترنتی داشته باشید اما هیچ ایده خاصی ندارید . اگر هدف داشتن یک کار اینترنتی پولساز را دارید اما ایده ای ندارید ما در این نوشتار شما را با 4 شیوه کسب و کار اینترنتی در خانه آشنا خواهیم کرد . با این 4 ایده ای که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید در منزل برای خود یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید پس به اتفاق ما باشید لغایت شما را با این 4 ایده ی پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم .


1_فروش فالوور و لایک اینستاگرام

یکی از پولساز ترین ایده های سوداگری اینترنتی در خانه فروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . اگر هدف دارید یک مدل کسب و کار انلاین ساده و آسان برای خود راه اندازی کنید و به درآمدزایی بسیار بالایی در ماه دست پیدا کنید رهنمود میکنم این ایده را برای خویش راه اندازی کنید . این ایده میتواند یک ایده ی پولساز و حرفه ای برای شما باشد .

شما با تاسیس یک وبسایت و درگاه پرداخت انلاین خیلی راحت میتوانید فالوور , لایک و یا حتی ویوو اینستاگرام بفروشید و و درآمد زایی داشته باشید . شما خیلی ساده در کمتر از یک روز میتوانید سیستم فروش فالوور و لایک اینستاگرام راه اندازی کنید . اگر منظور دارید از این مسیر فروش فالوور اینستاگرام و فروش لایک اینستاگرام درامدزایی همش و استوار داشته باشید پیشنهاد میکنم حتما فیلم ذیل را ببینید .


2_راه اندازی خدمات آموزشی

یکی دیگر از ایده های پولساز سوداگری اینترنتی در خانه راه اندازی خدمات آموزشی میباشد , اگر در زمینه ای علاقه و تخصص دارید خیلی آسان میتوانید آن را به محصول آموزشی تبدیل کنید و بفروشید . خیلی از کسان برادر دارند در جایگاه کنونی شما باشند که شما میتوانید با فرآوری محصولات آموزشی و دانلودی و فروش آنها در اینترنت به درآمد اینترنتی زیاد فوقانی دست پیدا کنید .

همان طور که در قبل گفتم در ابتدا شما باید تخصص و مهارات خودتان را معرفی کنید و در آن مقوله کسب و کار اینترنتی خودتان را تاسیس کنید . بی گمان شما با پروا به مهارت و تخصص خود میتوانید به درآمدبالایی در ماه دست پیدا کنید . خیلی از کسان با این طریق کسب و کار اینترنتی توانسته اند به درآمد های میلیونی در ماه دست پیدا کنند .

3_فروش محصولات دیجیتالی

محصولات دیجیتالی احد دیگر از شیوه های فروش دانسته ها و اطلاعات شما میباشد . در ایده ی قبل شما را با راه اندازی خدمات آموزشی آشنا کردم که این محصولات را میتوانید به صورت دانلودی و دیجیتالی نیز بفروشید .در این سرنوشت سعی درام شما را با مدل های دیگر محصولات دیجیتالی و دانلودی آشنا کنم . شاید شما نخواهید دانیته و چیرگی های خویش را در قالب فایل های آموزشی بفروشید و شما محصولات دیجیتالی سایر دارید که بخواهید از فروش آنها کسب درآمد داشته باشید .

شما اگر محصولات دیجیتالی همانند عکس , فونت , قالب و افزونه های وردپرس , لوگو , اپلیکیشن موبایل , برنامه های کامپیوتری و… داشته باشید خیلی ساده با تاسیس یک وبسایت فروشگاهی میتوانید محصولاتتان را به سایرین بفروشید و از این را به درآمدزایی بالایی دست پیدا کنید .

4_همکاری درفروش (بازاریابی رابطه ای)

چهارمین ایده ی پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه سیستم مشارکت در فروش یا فروش محصولات دیگران میباشد . اگر شما محصولات آموزشی و دیجیتالی ندارید میتوانید این روش کسب و کار انلاین را انتخاب کنید . شما میتوانید در اینترنت و به صورت کاملا انلاین اقدام به فروش محصولات سایرین کنید . در این سیستم به ازای هر فروش از محصولات و کالای سایرین شما مبلغی را اخذ خواهید کرد . بهترین مثال ی حاضر این مدل کسب و کار در ایران میتوانیم به سایت دیجیکالا اشاره کنیم.

میزان درآمد زایی از این سیستم کسب و کار اینترنتی در خانه زیاد بالا میباشد . بی گمان اگر شما یک کسب و کار اینترنتی در منزل برای خود تاسیس کنید و روزانه تنها 3 تا 4 ساعت برای آن سررسید بگزارید و آن را توسعه بدهید قطعا به درآمد چند میلیونی در ماه دست پیدا خواهید کرد طوری که غیر قابل ایمان باشد . میزان درآمدزایی شما از این مدل پیشه اینترنتی در منزل میتواند از ماهی 1 میلیون تومان لغایت 100 ها میلیون تومان و اغلب باشد .

خیلی از کسب و کار های اینترنتی در ایران هستند که درآمد های چند صد میلیونی در ماه دارند مشابه فروشگاه اینترنتی دیجیکالا , آپارات، آمازون،یوتیوب و … شما اگر کسب و کار اینترنتی خود را تاسیس کنید و ادامه بدهید بی گمان موفق خواهید شد و به چنین درآمد های رویایی خواهید قبض .


فقط به این نکته پروا کنید که اگر میخواهید راه 100 ساله را یک شبه بروید قطعا سخت برای رسیدن به درآمد رویایی ود باید صحیح عمل کنید و زمان بگزارید . در پیوستگی ما کلیه مراحل تاسیس سوداگری اینترنتی در منزل را به شما تعلیم دیتا ایم و به شما میگیم که چطور یک کسب و کار اینترنتی را قدم به قدم تاسیس کنید .

احتمالاً برای شما قبل بیاد که چرا من نام این عنوان را گذاشتم “دروغی کبیر در کسب و کار اینترنتی “ چون در اینترنت خیلی از پکیج ها و دوره ها ساخته میشود نخست اینکه بسیار ناقص هست و یا انقدر طولانی است که سر و ته مطلب را گم میکنید .

در این سرنوشت ازمطلب “کار در خانه اینترنتی” میخواهم حقیقتی را برای شما شفاف کنم . اینکه واقعیت دارد یک کسب و کار اینترنتی یک شغل اینترنتی میباشد و خیلی ساده میتوانیم به درامد اینترنتی فوقانی برسیم بعد مطمعن باشید از این مسیر خیلی ساده میتوانید به درامد اینترنتی بسار بالایی در ماه برسید .

خب شما باید کسب و کار اینترنتی خویش را از صفر آغاز کنید تا به نتیجه رویایی برسید . با پروا به بازار الان که پرسود ترین کسب و کار های چه در ایران و چه در دانشمند سوداگری اینترنتی میباشد که در ایران مانند دیجیکالا و بامیلو و… و در دانشمند مانند امازون و فروشگاه اینترنتی علی بابا در چین . که در ایران درامد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ماهانه چند صد میلون تومان است. پس شما هم میتوانید شروع کنید و کامیاب بشوید.


در این تقدیر برای شما دوستان عزیز که این نوشتار ی پیشه اینترنتی در خانه را مطالعه کردین یک سوپرایز بسیار عالی و پولساز دارم (یک سوپرایز کاملا رایگان اما آینده ساز) . اگر هدف دارید بیشتر با کسب و کار اینترنتی آشنا شوید و بخواهید بدانید آینده ی کسب و کار اینترنتی در ایران چگونه است پیشنهاد میکنم حتما از این دوره ی کاملا رایگان ما بهره‌گیری کنید .

ما در این دوره ی مجانی در ابتدا شما را با سوداگری اینترنتی اغلب اشنا میکنیم و سر کامیابی افراد بزرگ در کسب و کار اینترنتی را به شما میگیم و پس آن شما را با 10 ایده ی ناب و پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم کرد .

در این دوره ی 100 درصد مجانی به شما اموزش میدهیم که کمتر پیشه کنید و اغلب پول در بیاورید . اگر قصد دارید در روز با 3 لغایت 4 ساعت کار کردن به درآمد میلیونی در ماه برسید توصیه میکنم حتما این دوره را ببینید . با توجه به شرایط اقتصادی مملکت شما میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز برای خود تاسیس کنید .

در صورت کمپانی نکردن در این دوره بیش از یک ساعت تعلیم شگفت انگیز به همراه نقشه ای که شما را به سمت ساخت یک سوداگری اینترنتی رویایی هدایت خواهد کرد را از دست خواهید داد



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محبوبیت جک S5 در بازار ایران، شرکت واردکننده را به ایجاد تنوع در محصولات برند JAC چین تشویق کرده است. وانت پیکاپ دوکابین جک T8، احتمالا توسط کرمان موتور در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد.

خودروسازی جک یا به بیان صحیح‌تر، جِی اِی سی (JAC) با نام کامل JAC Motors در سال ۱۹۶۴ شکل گرفت. این برند، کمتر از ۱۰ سال سابقه‌ی مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌تر بر تولید کامیون‌های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک، قابل تأمل است و امروزه چهار مدل سواری J4 ،J5 ، J6 و A60، همراه‌با چهار شاسی‌بلند S2 ،S3 ،S5 و S7 را شامل می‌شود. از سویی دیگر، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون مختلف هم در سبد جک وجود دارند که می‌توانند برای بازار ایران جذاب باشند. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و درحال‌حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور برقی تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

برخلاف بسیاری نقاط جهان، بازار وانت‌ها در ایران رونق چندانی ندارد. کارخانه‌ها و صنایع، کامیون‌های کوچک (کامیونت) را به وانت‌ها ترجیح می‌دهند و فعالان عرصه‌ی کشاورزی هم کاملا وفادار به وانت‌های ارزان‌قیمت ساخت داخل مثل وانت پیکان و زامیاد هستند. با این اوصاف، عدم تقاضا برای وانت‌های ساخت هاوال، فوتون و آمیکو در سال‌های اخیر، امر عجیبی نیست؛ اما کرمان‌موتور تلاش می‌کند تا با تکیه بر سابقه‌ی خوب خود در مونتاژ و خدمات پس از فروش محصولات جک، آغازگر تغییری مثبت و موفق در این روند باشد.

خودروسازی جک، از سال ۲۰۱۱ با معرفی مدل رنی (Reni) تولید وانت را آغاز کرد. از سال ۲۰۱۴ با عرضه‌ی T6، صادرات وانت‌های جک به خارج چین شروع شد و سال ۲۰۱۸ هم T8 به تولید رسد. البته جدیدترین مدل، فروش گسترده‌ای مشابه T6 در بازار روسیه و شرق آسیا ندارد؛ هرچند که بزرگ‌تر، قوی‌تر و مجهزتر است.

JAC T8  وانت جک

وانت پیکاپ T8 با ابعادی به طول ۵۳۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف استاندارد ۱۸۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۹۰ میلی‌متر تولید می‌شود. قسمت بار، یک مربع با اضلاع ۱۵۲۰ میلی‌متر است که از کف تا لبه‌ی درپوش، ۴۷۰ میلی‌متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاپ T8 به گونه‌ای است که بعد از بارگیری مجاز، فاصله‌ی ۲۲۰ میلی‌متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ شود. این خودرو، در مدل‌های مختلف تک یا دو دیفرانسیل، ۱۸۲۵ تا ۱۹۴۰ کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده، وزن قابل حمل در قسمت بار جک T8 را ۹۰۰ کیلوگرم عنوان کرده است.

JAC T8  وانت جک

طراحی خودرو در نمای رو‌به‌رو، ترکیبی از مدل‌های امریکایی و آسیایی به‌نظر می‌رسد. چراغ‌های اسپرت با گوشه‌های تیز، الهام‌گرفته از تویوتا هایلوکس و جلوپنجره‌ی بزرگ با مواد براق کروم، یادآور وانت‌های امریکایی مثل محصولات GMC است. از دیدگاه نگارنده، تأکید و اصرار طراحان خودروسازی جک به جلوپنجره‌های عریض و طویل، شبیه آنچه در کراس‌اور S3 دیده‌ایم، به زیبایی خودرو آسیب می‌زند. از نکات مثبت در نمای جلو، می‌توان به نوار LED روشنایی روز و مه‌شکن‌های مثلثی در گوشه‌های سپر اشاره کرد که ضمن استفاده‌ی معقول از مواد سیاه‌رنگ پلاستیکی، حس یک وانت مدرن را به بیننده می‌دهد.

JAC T8  وانت جک

نمای جانبی و پشت T8 ساده و معمولی هستند. مشابه وانت‌های ساخت نیسان که هنوز در ایران تردد می‌کنند، چراغ‌های عقب T8 هم حالت عمودی و رنگ قرمز دارند. معدود نسخه‌های دیده شده از این وانت در ایران، رینگ‌های آلومینیوم ۱۸ اینچ، پوشش پلاستیک سخت در قسمت بار، گیره‌های نگه‌دارنده‌ی طناب در طرفین، رکاب ورود به کابین و تک‌دستگیره‌ برای بازگشایی درپوش عقب دارند که نشان می‌دهند وانت T8 از امکانات مرسوم در وانت‌های استاندارد برخوردار است.

JAC T8  وانت جک

برخلاف نمای بیرونی، نمی‌توان فضای کابین T8 را چندان زیبا و چشم‌نواز دانست. طرح سیلندری برای پنل پشت فرمان، قدیمی به‌نظر می‌رسد و ترکیب ادوات روی داشبورد هم مشابه وانت‌های مدرن دنیا نیست. در تصاویر رسمی، علاوه‌بر صندلی‌ها، چرم مصنوعی برای بخش میانی داشبورد و بخش‌هایی از تودری‌های جلو وجود دارد که حس خوبی به سرنشینان می‌دهد.

 

وانت T8 با ۲ نوع پیشرانه‌ی بنزینی و دیزل در چین تولید می‌شود. باتوجه‌به سازگاری بعضی خودروهای گازوئیل‌سوز چینی با سوخت ایران مثل وانت فوتون تونلند که توسط ایران‌خودرو مونتاژ شد، عرضه‌ی T8 دیزلی در کشورمان بعید نیست. علاوه‌بر این، نسخه‌ی دیزلی T8 نسبت به مدل بنزینی، پیشرانه‌ی ضعیف‌تر، مصرف سوخت کم‌تر و قیمت پایین‌تری دارد. این وانت با پیشرانه‌ی توربوشارژ بنزینی ۲ لیتری، قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر از ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. مدل دیزلی، با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۹ لیتری، ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتوجه‌به وزن و شرایط آیرودینامیک وانت T8، می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل توربوشارژ بنزینی در زمان ۱۲ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نسخه‌ی دیزلی، حدود ۱۶ ثانیه پس از شروع حرکت چنین سرعتی داشته باشد.

JAC T8  وانت جک

 

از نکات جالب توجه در فهرست امکانات جک T8 که در منابع چینی دیده می‌شود، فقدان جعبه‌دنده‌ی خودکار است. این احتمال وجود دارد که وانت جک با جعبه‌دنده خودکار وارد ایران شود؛ اما نسخه‌های اصلی این خودرو، مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی هستند. در عوض، جک T8 با ۲ نوع سیستم تک یا دو دیفرانسیل تولید می‌شود. همراه‌با تایرهایی به پهنای ۲۶۵ میلی‌متر و فاق ۶۰ درصد، نسخه‌ی ۲ دیفرانسیل می‌تواند قابلیت‌های خوبی در مسیرهای سخت خارج جاده داشته باشد. طراحی بدنه و فاصله‌ی چرخ‌ها تا لبه‌ی سپرها، به‌شکلی است که شیب جاده با ۳۰ درجه در جلو و ۲۲ درجه در عقب، به‌راحتی طی می‌شود. علاوه‌بر این، نسخه‌های دو دیفرانسیل جک T8 با قفل برقی برای دیفرانسیل عقب، قابل خرید هستند که مزیت مهمی برای حرکت در مسیرهای لغزنده و ناهموار است.

JAC T8  وانت جک

نسخه‌های آپشنال از جک T8، علاوه‌بر ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD)، مجهز به فناوری مدیریت تعادل (ESC) نیز هستند که نقش مهمی در جلوگیری از واژگونی یا انحراف خودرو هنگام ترمزگیری در مسیرهای لغزنده دارد. هشدار خروج از خط (Lane Departure Warning)، حسگر فشار باد تارها، ۲ کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو، حسگر هشدار برخورد در جلو و عقب، دوربین پارک و دید ۳۶۰ درجه همراه‌با دوربین ضبط فیلم پشت آینه میانی، دیگر آپشن‌های جک T8 هستند.

JAC T8  وانت جک

مقاله‌های مرتبط:

نسخه‌های مختلف جک T8 در بازار چین، ۹۰ هزار تا ۱۴۰ هزار یوآن قیمت دارند که معادل ۱۳ هزار تا ۲۰ هزار دلار است. با این اوصاف، اگر هزینه‌ی اولیه برای نسخه‌‌های تک دیفراسیل و دو دیفرانسیل بنزینی مونتاژ ایران را ۱۶ هزار تا ۱۸ هزار دلار در نظر بگیریم، پیش‌بینی قیمت احتمالی این خودروها در بازار کشورمان، حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.  البته می‌توان امیدوار بود که نسخه‌ی تک‌دیفرانسیل دیزلی با قیمتی پایین‌تر عرضه شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/8/17/339283/jac-t8-specs-and-price/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محبوبیت جک S5 در بازار ایران، شرکت واردکننده را به ایجاد تنوع در محصولات برند JAC چین تشویق کرده است. وانت پیکاپ دوکابین جک T8، احتمالا توسط کرمان موتور در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد.

خودروسازی جک یا به بیان صحیح‌تر، جِی اِی سی (JAC) با نام کامل JAC Motors در سال ۱۹۶۴ شکل گرفت. این برند، کمتر از ۱۰ سال سابقه‌ی مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌تر بر تولید کامیون‌های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک، قابل تأمل است و امروزه چهار مدل سواری J4 ،J5 ، J6 و A60، همراه‌با چهار شاسی‌بلند S2 ،S3 ،S5 و S7 را شامل می‌شود. از سویی دیگر، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون مختلف هم در سبد جک وجود دارند که می‌توانند برای بازار ایران جذاب باشند. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و درحال‌حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور برقی تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

برخلاف بسیاری نقاط جهان، بازار وانت‌ها در ایران رونق چندانی ندارد. کارخانه‌ها و صنایع، کامیون‌های کوچک (کامیونت) را به وانت‌ها ترجیح می‌دهند و فعالان عرصه‌ی کشاورزی هم کاملا وفادار به وانت‌های ارزان‌قیمت ساخت داخل مثل وانت پیکان و زامیاد هستند. با این اوصاف، عدم تقاضا برای وانت‌های ساخت هاوال، فوتون و آمیکو در سال‌های اخیر، امر عجیبی نیست؛ اما کرمان‌موتور تلاش می‌کند تا با تکیه بر سابقه‌ی خوب خود در مونتاژ و خدمات پس از فروش محصولات جک، آغازگر تغییری مثبت و موفق در این روند باشد.

خودروسازی جک، از سال ۲۰۱۱ با معرفی مدل رنی (Reni) تولید وانت را آغاز کرد. از سال ۲۰۱۴ با عرضه‌ی T6، صادرات وانت‌های جک به خارج چین شروع شد و سال ۲۰۱۸ هم T8 به تولید رسد. البته جدیدترین مدل، فروش گسترده‌ای مشابه T6 در بازار روسیه و شرق آسیا ندارد؛ هرچند که بزرگ‌تر، قوی‌تر و مجهزتر است.

JAC T8  وانت جک

وانت پیکاپ T8 با ابعادی به طول ۵۳۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف استاندارد ۱۸۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۹۰ میلی‌متر تولید می‌شود. قسمت بار، یک مربع با اضلاع ۱۵۲۰ میلی‌متر است که از کف تا لبه‌ی درپوش، ۴۷۰ میلی‌متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاپ T8 به گونه‌ای است که بعد از بارگیری مجاز، فاصله‌ی ۲۲۰ میلی‌متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ شود. این خودرو، در مدل‌های مختلف تک یا دو دیفرانسیل، ۱۸۲۵ تا ۱۹۴۰ کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده، وزن قابل حمل در قسمت بار جک T8 را ۹۰۰ کیلوگرم عنوان کرده است.

JAC T8  وانت جک

طراحی خودرو در نمای رو‌به‌رو، ترکیبی از مدل‌های امریکایی و آسیایی به‌نظر می‌رسد. چراغ‌های اسپرت با گوشه‌های تیز، الهام‌گرفته از تویوتا هایلوکس و جلوپنجره‌ی بزرگ با مواد براق کروم، یادآور وانت‌های امریکایی مثل محصولات GMC است. از دیدگاه نگارنده، تأکید و اصرار طراحان خودروسازی جک به جلوپنجره‌های عریض و طویل، شبیه آنچه در کراس‌اور S3 دیده‌ایم، به زیبایی خودرو آسیب می‌زند. از نکات مثبت در نمای جلو، می‌توان به نوار LED روشنایی روز و مه‌شکن‌های مثلثی در گوشه‌های سپر اشاره کرد که ضمن استفاده‌ی معقول از مواد سیاه‌رنگ پلاستیکی، حس یک وانت مدرن را به بیننده می‌دهد.

JAC T8  وانت جک

نمای جانبی و پشت T8 ساده و معمولی هستند. مشابه وانت‌های ساخت نیسان که هنوز در ایران تردد می‌کنند، چراغ‌های عقب T8 هم حالت عمودی و رنگ قرمز دارند. معدود نسخه‌های دیده شده از این وانت در ایران، رینگ‌های آلومینیوم ۱۸ اینچ، پوشش پلاستیک سخت در قسمت بار، گیره‌های نگه‌دارنده‌ی طناب در طرفین، رکاب ورود به کابین و تک‌دستگیره‌ برای بازگشایی درپوش عقب دارند که نشان می‌دهند وانت T8 از امکانات مرسوم در وانت‌های استاندارد برخوردار است.

JAC T8  وانت جک

برخلاف نمای بیرونی، نمی‌توان فضای کابین T8 را چندان زیبا و چشم‌نواز دانست. طرح سیلندری برای پنل پشت فرمان، قدیمی به‌نظر می‌رسد و ترکیب ادوات روی داشبورد هم مشابه وانت‌های مدرن دنیا نیست. در تصاویر رسمی، علاوه‌بر صندلی‌ها، چرم مصنوعی برای بخش میانی داشبورد و بخش‌هایی از تودری‌های جلو وجود دارد که حس خوبی به سرنشینان می‌دهد.

 

وانت T8 با ۲ نوع پیشرانه‌ی بنزینی و دیزل در چین تولید می‌شود. باتوجه‌به سازگاری بعضی خودروهای گازوئیل‌سوز چینی با سوخت ایران مثل وانت فوتون تونلند که توسط ایران‌خودرو مونتاژ شد، عرضه‌ی T8 دیزلی در کشورمان بعید نیست. علاوه‌بر این، نسخه‌ی دیزلی T8 نسبت به مدل بنزینی، پیشرانه‌ی ضعیف‌تر، مصرف سوخت کم‌تر و قیمت پایین‌تری دارد. این وانت با پیشرانه‌ی توربوشارژ بنزینی ۲ لیتری، قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر از ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. مدل دیزلی، با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۹ لیتری، ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتوجه‌به وزن و شرایط آیرودینامیک وانت T8، می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل توربوشارژ بنزینی در زمان ۱۲ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نسخه‌ی دیزلی، حدود ۱۶ ثانیه پس از شروع حرکت چنین سرعتی داشته باشد.

JAC T8  وانت جک

 

از نکات جالب توجه در فهرست امکانات جک T8 که در منابع چینی دیده می‌شود، فقدان جعبه‌دنده‌ی خودکار است. این احتمال وجود دارد که وانت جک با جعبه‌دنده خودکار وارد ایران شود؛ اما نسخه‌های اصلی این خودرو، مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی هستند. در عوض، جک T8 با ۲ نوع سیستم تک یا دو دیفرانسیل تولید می‌شود. همراه‌با تایرهایی به پهنای ۲۶۵ میلی‌متر و فاق ۶۰ درصد، نسخه‌ی ۲ دیفرانسیل می‌تواند قابلیت‌های خوبی در مسیرهای سخت خارج جاده داشته باشد. طراحی بدنه و فاصله‌ی چرخ‌ها تا لبه‌ی سپرها، به‌شکلی است که شیب جاده با ۳۰ درجه در جلو و ۲۲ درجه در عقب، به‌راحتی طی می‌شود. علاوه‌بر این، نسخه‌های دو دیفرانسیل جک T8 با قفل برقی برای دیفرانسیل عقب، قابل خرید هستند که مزیت مهمی برای حرکت در مسیرهای لغزنده و ناهموار است.

JAC T8  وانت جک

نسخه‌های آپشنال از جک T8، علاوه‌بر ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD)، مجهز به فناوری مدیریت تعادل (ESC) نیز هستند که نقش مهمی در جلوگیری از واژگونی یا انحراف خودرو هنگام ترمزگیری در مسیرهای لغزنده دارد. هشدار خروج از خط (Lane Departure Warning)، حسگر فشار باد تارها، ۲ کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو، حسگر هشدار برخورد در جلو و عقب، دوربین پارک و دید ۳۶۰ درجه همراه‌با دوربین ضبط فیلم پشت آینه میانی، دیگر آپشن‌های جک T8 هستند.

JAC T8  وانت جک

مقاله‌های مرتبط:

نسخه‌های مختلف جک T8 در بازار چین، ۹۰ هزار تا ۱۴۰ هزار یوآن قیمت دارند که معادل ۱۳ هزار تا ۲۰ هزار دلار است. با این اوصاف، اگر هزینه‌ی اولیه برای نسخه‌‌های تک دیفراسیل و دو دیفرانسیل بنزینی مونتاژ ایران را ۱۶ هزار تا ۱۸ هزار دلار در نظر بگیریم، پیش‌بینی قیمت احتمالی این خودروها در بازار کشورمان، حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.  البته می‌توان امیدوار بود که نسخه‌ی تک‌دیفرانسیل دیزلی با قیمتی پایین‌تر عرضه شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/8/17/339283/jac-t8-specs-and-price/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بسیاری از ما از کامپیوترهای مشترک برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنیم و به همین علت رمزگذاری فایل‌ها و فولدرها اهمیت بالایی دارد. در این مطلب قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰ را آموزش می‌دهیم.

در دوران شیوع ویروس کرونا افراد زیادی دورکار شده‌اند. این احتمال وجود دارد که با کامپیوتر یا لپ‌تاپی که کارهای دفتر را انجام می‌دهید، فرزندتان نیز کلاس‌های آنلاین را پشت سر بگذارند. همین موضوع باعث شده رمزگذاری فایل‌ها و فولدرها اهمیت بالایی پیدا کنند. شما می‌توانید با قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰ امنیت آن‌ را افزایش دهید و افراد دیگر نتوانند به آن‌ دسترسی پیدا کنند، داخل آن‌ فایل‌های دیگر قرار ندهند و در نهایت قادر به حذف آن نباشند.

ویندوز ۱۰ به صورت ذاتی دارای ویژگی برای حفظ امنیت فایل‌ها و فولدرها است، با این حال برای دسترسی به آن باید چندین کار انجام دهید. علاوه بر این، اگر از سرویس‌هایی مانند «BitLocker» برای رمزگذاری کل دستگاه خود استفاده کنید، پسورد یا رمزگذاری از دسترسی غیرمجاز به حساب شما جلوگیری خواهد کرد.

اگر در این مسیر قدم‌ها را به درستی برندارید، اطلاعات حساس شما مانند تصاویر و ویدیوهای شخصی، اطلاعات بانکی یا هر داده‌ای که نمی‌خواهید دیگران به آن‌ها دسترسی داشته باشند، در اختیار افراد نامناسب قرار می‌گیرند. برای قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰ نیازی نیست یک متخصص باشید و می‌توانید با استفاده از ترفندهای این مطلب به راحتی یک لایه امنیتی به اطلاعات حساس خود در این سیستم عامل اضافه کنید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از فایل منیجر پیشرفته استفاده کنید

ابتدا ما از یک روش ساده و موثر برای رمزگذاری فایل‌ها و فولدرها در ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنیم. پیش از شروع آموزش باید بگوییم که این روش برای کاربران عادی مناسب‌ترین محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از اطلاعات زیادی محافظت کنید یا اینکه اسناد مربوط به یک ماموریت هستند، باید در نرم افزارهای رمزگذاری سرمایه‌گذاری کنید.

برای قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰ مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: فایل منیجر را در ویندوز ۱۰ باز کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

قدم دوم: به سراغ فایل یا فولدر موردنظرتان بروید. روی آن کلیک راست کنید.

قدم سوم: در منویی که باز می‌شود، آخرین گزینه یعنی «Properties» را انتخاب کنید. در این بخش باید روی گزینه «Advanced» کلیک کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

قدم چهارم: در پنجره جدید، گزینه «Encrypt Contents to Secure Data» را فعال کرده و روی گزینه «Apply» کلیک کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

پس از این کار، ویندوز از شما درباره اینکه می‌خواهید فولدر یا فولدر با تمام محتوای آن را قفل کنید، سوال می‌پرسد. زمانی که این فرایند تکمیل شود، به شما گفته می‌شود در صورتی که تا به امروز از ویژگی استفاده نکرده‌اید، از کلید رمزگذاری خود بکاپ بگیرید. برای این کار می‌توانید از برنامه‌های مدیریت پسورد استفاده کنید.

پس از تکمیل بکاپ، امنیت فایل‌های شما حفظ می‌شود. آن‌ها به وسیله یک کلید رمزگذاری شده‌اند که با حساب کاربری ویندوز شما گره خورده است. اگر فردی بخواهد به این فولدر یا فایل‌های آن دسترسی پیدا کند، ویندوز یک متن بی‌معنی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

شما می‌توانید از قابلیت «BitLocker» ویندوز استفاده کنید، با این حال محدودیت‌های زیادی برای آن وجود دارد. اول از همه این ویژگی تنها در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ پرو و نسخه سازمانی این سیستم عامل قرار می‌گیرد و کاربران نسخه خانگی به آن دسترسی ندارند. علاوه بر این، BitLocker محدود به یک فایل یا فولدر نبوده و از کل دستگاه محافظت می‌کند.

اگر نمی‌خواهید از این قابلیت ذاتی ویندوز استفاده کنید، می‌توانید به سراغ اپ‌های شخص ثالث در دنیای وب بروید.

از نرم افزار WinRAR استفاده کنید

WinRAR یک ابزار رایگان فشرده‌سازی و رمزگذاری فایل‌ها است که در نسخه‌های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی در دسترس کاربران قرار دارد. مراحل زیر را برای رمزگذاری فایل یا فولدر با استفاده از نرم افزار WinRAR در ویندوز ۱۰ انجام دهید.

قدم اول: نرم افزار WinRAR را از این لینک دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید.

قدم دوم: پس از نصب برنامه WinRAR، می‌توانید به فایل منیجر رفته و فایل یا فولدر موردنظر خود را انتخاب کنید.

قدم سوم: روی این فایل یا فولدر راست کلیک کرده و گزینه «Add to Archive» را انتخاب کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

قدم چهارم: با این کار، یک فایل جدید و کوچکتر ایجاد می‌شود که شامل محتوای موجود در فایل یا فولدر اولیه است.

قدم پنجم: در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه «Set Password» در سمت راست بخش پایینی را انتخاب کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

قدم ششم: یک پنجره جدید روبه‌روی کاربر ظاهر می‌شود. گزینه «Encrypt file names» را انتخاب کرده و یک پسورد برای آن تایپ کنید. در نهایت روی گزینه OK در بخش پایینی کلیک کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

این فرایند در نهایت فولدر اصلی به همراه یک فایل RAR را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از پسورد قفل شده است. برای اجرای این فایل باید برنامه WinRAR را روی کامپیوتر نگه دارید و آن را حذف نکنید. پس از قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰ به وسیله این ابزار، می‌توانید فولدر اصلی را حذف کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

WinRAR یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان برای قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود، اما می‌توانید از نرم افزارهای تجاری مانند «Protected Folder» یا «Folder Guard» نیز استفاده کنید که البته برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

از نرم افزار Folder Lock استفاده کنید

«Folder Lock» یکی از نرم افزارهای مناسب برای حفظ امنیت فایل‌ها و فولدرها روی کامپیوتر محسوب می‌شود. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که اطلاعات را با پسورد قفل کرده و از آن‌ها در برابر افراد دیگر محافظت کنید.

این نرم افزار از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد و با یک کلیک امکان محافظت از اطلاعات برای شما فراهم می‌شود. با استفاده از Folder Lock، می‌توانید فایل‌های خود را با فناوری رمزگذاری ۲۵۶ بیتی سطح نظامی رمزگذاری کنید.

قدم اول: نرم افزار Folder Lock را از این لینک دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید.

قدم دوم: این نرم افزار را اجرا کرده و برای آن یک پسورد اصلی درنظر بگیرید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

قدم سوم: برای افزودن فایل‌ها به این نرم افزار، گزینه «Add Items» را انتخاب کنید.

قدم چهارم: شما می‌توانید فایل‌ها، پوشه‌ها یا درایو را به این نرم افزار اضافه کنید.

قدم پنجم: می‌توانید از این گزینه‌ها برای افزودن فایل‌ها و فولدرهای موردنظر خود استفاده کنید یا به راحتی آن‌ها را درگ و دراپ کنید.

 

قفل کردن پوشه در ویندوز ۱۰
 

 

این نرم افزار را ببندید تا دیگر فایل‌ها یا فولدرهای انتخاب شده در فایل منیجر ظاهر نشوند. برای دسترسی به آن‌ها باید برنامه Folder Lock را اجرا کرده و پسورد اصلی را وارد کنید. این برنامه یک محدودیت دارد که آن، عدم پشتیبانی از فایل‌های با حجم بالاتر از ۴ گیگابایت است.

حفظ امنیت فایل‌ها و فولدرها در ویندوز ۱۰

امن‌ترین فایل‌ها روی کامپیوتر شما اغلب هدف اصلی مهاجمان محسوب می‌شوند. محافظت از فایل‌ها به وسیله پسورد یک اقدام مطقی است و می‌توانید با طی کردن مراحل بالا به راحتی فایل یا یک پوشه را در ویندوز ۱۰ قفل کنید

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b4%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%db%b1%db%b0/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مرکز تخصصی طراحی مفتخر است ، با تکیه بر کارشناسان باتجربه و آکادمیک خود ، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت(web design) ، سئو و بهینه سازی وب سایت (seo)، طراحی گرافیک (design) ،عکسبرداری صنعتی ،ارائه پلن های دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی فروشگاه اینترنتی (تجارت الکترونیک) در ایران و شیراز می باشد. شرکت طراحی سایت در شیراز امروزه طراحی وب سایت تنها برنامه نویسی نیست ، طراحی سایت تلفیقی از هنر و برنامه نویسی است که می تواند تجارت شما را متحول نماید ، البته طراحی سایت بدون در نظر گرفتن علم سئو سایت در دنیای اینترنت نمی تواند مشکلات شما را حل نماید ، پس اگر به دنبال موفقیت در دنیای اینترنت هستید ، طراحی سایت را به همراه سئو دنبال نمایید.
طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه وب سایت فعال ، اطمینانی است که شما را به عنوان مجری خدمات وب خود انتخاب کنید.
مشاوره رایگان طراحی و سئو وب سایت
کارشناسان طراحی سایت و سئو برای آگاهی بیشتر شما عزیزان در ارتباط با طراحی و راه اندازی سایت خود وقت مشاوره رایگان در اختیار شما قرار می دهند ، در صورت نیاز به مشاوره طراحی سایت و بهینه سازی وبسایت خود می توانید با ما در تماس باشید و یا با ایمیل info{at}sirenwebdesign.ir مکاتبه نمایید.

افتخار ارائه اطلاعات علمی و روز جهان به مشتریان خود می باشد ، در همکاری با شما با جدیدترین اطلاعات در حوزه طراحی و بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد و در خدمات ارائه شده به شما از بروز ترین تکنولوژی های دنیای فناوری اطلاعات استفاده خواهد شد. سیستم های مدیریت محتوای بکار رفته در نمونه کار های تمامی استاندارد های لازم طراحی وب جهانی را دارا هستند ، از دیگر ویژگی های بکار رفته در طراحی های رعایت اصول سئو می باشد ، طراحی براساس الگوریتم های گوگل انجام می پذیرد تا وب سایت طراحی شده در آینده بتواند از طریق موتور جستجوی گوگل هم ورودی داشته و به رونق کسب و کار شما کمک نماید .

ما میتوانیم هر آنچه درذهن شماست را به واقعیت تبدیل کنیم . فقط کافیست تصورات خود را باور کنید و طعم شیرین رویایتان را با ما به دنیای واقعی بیاورید.
بهینه سازی وب سایت
راه اندازی فروشگاه اینترنتی
عکاسی صنعتی محصولات
راه اندازی وب سایت
چرا سفارش طراحی وب سایت
؟طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه وب سایت فعال
برند نمونه فناوری اطلاعات در سال 1395
دریافت گواهینامه سنجش رضایت مشتری ( ایزو 10004:2010 )
دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات ( ایزو 9001:2015 )
دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتری ( ایزو 10002:2014 )
مشاوره رایگان طراحی و سئو وب سایت
استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
قیمت مناسب،کیفیت بالا،رضایت بالای مشتریان
طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی
پشتیبانی 24 ساعته به صورت رایگان
آموزش رایگان تولید محتوای وب سایت



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از کارمندان به صورت دورکاری مسئولیت‌های محوله را انجام می‌دهند. برخی کارمندان و مدیران از چنین تغییری استقبال می‌کنند. ولی در این میان افرادی دیده می‌شوند که به شدت نسبت به شرایط جدید ابراز نگرانی می‌کنند. اما سوال مهم این است که آیا تیپ شخصیتی برون‌گرا و درون گرا عاملی تعیین کننده است یا خیر.

برخی تصور می‌کنند که افراد برون‌گرا که از ارتباط با دیگران انرژی می‌گیرند، در شرایط دورکاری احساس انزوا می‌کنند و شرایط دورکاری برای آنها سخت و دشوار است. اما نتایج تحقیقات، چیز دیگری را نشان می‌دهد.

گروهی از محققان، مدت کوتاهی پس از شروع همه گیری کرونا، هر دو هفته یک بار، وضعیت تقریبا حدود 700 کارمند را مورد بررسی قرار دادند. نتایج تحقیقات آنها نشان می‌دهد که درون‌گرایی و برون‌گرایی را نمی‌توان به عنوان شاخصی مطمئن برای آنکه کسی می‌تواند به راحتی دورکاری کند یا خیر در نظر گرفت.

 

 

 

«اندرو برودسکی»، استادیار مدیریت در دانشگاه تگزاس در آستین اعلام کرد:

«بررسی‌ها نشان می‌دهد که برونگرا یا درون‌گرا بودن، مولفه درستی برای ارزیابی اینکه کسی با دورکاری مشکل دارد یا خیر، نیست.»

سوالی که مطرح می‌شود این است که افرادی که دورکاری می‌کنند چه ویژگی‌هایی دارند؟ محققان متوجه شدند که افرادی که در دورکاری احساس خوبی دارند، و راحت کار می‌کنند، معمولا افرادی هستند که با شرایط و موقعیت‌های جدید راحت‌تر سازگار می‌شوند.معمولا این افراد کمتر دچار ناامیدی می‌شوند و «برودسکی» معتقد است که علاقه‌ای به درگیر شدن با دیگران ندارند.

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در این حوزه، میزان وظیفه شناسی افراد است. افراد وظیفه شناس، معمولا وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند، دچار اضطراب و ترس شدیدی می‌شوند. این افراد معمولا در دورکاری و کارهای کاملا مجازی بیشترین مشکل را از خود نشان می‌دهند.

معمولا افراد برون‌گرا نیاز به برقراری ارتباط با دیگران دارند. در شرایط دورکاری این افراد نمی‌توانند با سایرین ارتباط برقرار کنند. کارمندان عموما با چالش‌های مختلفی درگیر هستند. گاهی اوقات در شرایط دورکاری، امکان فیدبک گرفتن از مدیریت وجود ندارد و حتی امکان ارزیابی دقیق کارهای انجام شده وجود ندارد. در نتیجه برخی کارمندان فشار زیادی را در کار روی خود احساس کنند.

برودسکی معتقد است:

«به طور کلی بهتر است که وقتی احساس عدم رضایت شغلی در شرایط دورکاری پیش می‌آید، کارمندان به عواطف و احساسات خود توجه کنند. با کمک طوفان ذهنی و ایده‌یابی، می‌توان به گزینه‌های خوبی دست پیدا کرد.»

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%da%86%d9%87-%d8%aa%db%8c%d9%be-%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمای ساختمان موزه‌ی المپیک و پارالمپیک آمریکا که با الهام از حرکات بدن یک پرتاب‌گر دیسک طراحی شده‌ است و چندی پیش افتتاح شد، متشکل از ۹ هزار پنل است که هر یک ابعاد و شکلی منحصربه‌فرد دارند.

اواخر جولای امسال موزه‌ی المپیک و پارالمپیک آمریکا واقع در مرکز شهر کلرادو اسپرینگز در ایالت کلرادو افتتاح شد. ساختمان این موزه که با الهام از حرکات بدن یک پرتاب‌گر دیسک طراحی شده، از جهات بسیاری منحصربه‌فرد است. این بنا از ۴ حجم مجزا تشکیل شده‌ است‌ که مشابه ۴ گلبرگ گل درکنار یکدیگر و به دور یک اسکلت فولادی قرار گرفته‌اند. بیش از ۹ هزار پنل لوزی‌شکل از جنس آلومینیوم آنودایز شده در نمای خارجی این سازه به کار رفته ‌است که هر یک شکل و ابعادی منحصربه‌فرد دارند.

اسارت آفتاب کلرادو اسپرینگز در ناهمواری سطوح پنل‌ها، سایه‌روشن‌های زیبا و بدیعی را در اوقات مختلف روز خلق می‌کند؛ تلألو نور، جلوه‌ای است از حرکت و پویایی.

 

 

ساختمان موزه المپیک و پارالمپیک آمریکا / us olympic paralympic museum



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. چرا ؟! امروزه با ترقی دنیای تکنولوژی و دنیای وب یکی از مهم ترین و کارایی گذارترین مواردی که می تواند طراحی وب سایت بر روی سوداگری شما تاثیر گذار باشد بی گمان سایت شماست.به همین علت امروزه طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخورددار هست. تارنما شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست. شکی نیست که طراحی سایت نخستین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است. بعد طراحی وب سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد. ما به نکویی این جستار را فهم می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای برپایی یک وب سایت و یا طراحی فروشگاه اینترنتی با کیفیت و درخور اسم شما را داریم.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از چین خبر می‌رسد که Xiaomi قصد دارد یک گوشی هوشمند را با ۱۶ گیگ رم عرضه کند. احتمال می‌رود این گوشی شیائومی متعلق به سری Mi MIX باشد.

این روزها گوشی های هوشمند در حال قوی‌تر شدن هستند و تولیدکنندگان، دیگر مرزی برای ظرفیت حافظه آن‌ها قائل نیستند. پس از وفور محصولات مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی در بازار موبایل، حالا نوبت به رم ۱۶ گیگ رسیده؛ ظاهرا نخستین گوشی شیائومی هم با این ویژگی در حال تولید است.

بنابر شایعات، این دستگاه در قالب سری Mi MIX عرضه می‌شود و طراحی مشابهی با شیائومی می میکس آلفا دارد. همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می‌گیرد و از اتصال به شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

اخیرا معاون بازاریابی شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، گفت می میکس آلفا (که با وجود رونمایی هنوز عرضه نشده) بدون اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار می‌شود. پس احتمالا گوشی مجهز به رم ۱۶ گیگ شیائومی، مدل دیگری از سری MIX خواهد بود. البته خود کمپانی چینی هنوز تولید چنین دستگاهی را تایید نکرده است.

به هر حال اگر این شایعه درست باشد، در هفته‌های پیش‌رو بیشتر از آن خواهیم شنید. ناگفته نماند هم‌اکنون نیز گوشی های هوشمندی با ۱۶ گیگ رم وارد بازار شده‌اند که می‌توانیم به ZTE نوبیا رد مجیک ۵G یا سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا اشاره کنیم.

منبع:

https://trooz.ir/Info/News/51184



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ستفاده از واتساپ روی چند دیوایس مختلف به طور همزمان قابلیتی است که مدت‌ها کاربران انتظار آن را می کشیدند و حالا به نظر می‌رسد که در نسخه بعدی WhatsApp سرانجام قرار است شاهد رونمایی از این قابلیت باشیم.

سال‌های زیادی است که کاربران واتساپ از توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی درخواست می‌کنند که قابلیت استفاده همزمان از این اپلیکیشن روی چند دیوایس را فراهم کنند، یعنی شما به طور مثال بتوانید به طور همزمان از واتس اپ روی گوشی و تبلت خود استفاده کنید. حالا طبق گزارش جدید، توسعه‌دهندگان این نرم‌ افزار در حال تست این قابلیت هستند و به زودی امکان استفاده از واتس اپ روی چند دیوایس فراهم خواهد شد.

در یک توییت جدید که توسط WABetaInfo منتشر شده نشان می‌دهد که قابلیت استفاده همزمان از اپ واتساپ تا چهار دیوایس مختلف به طور همزمان در حال توسعه است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد. البته توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز در حال توسعه است و به زودی در نسخه‌های بتا شاهد رونمایی از آن خواهیم بود؛ بنابراین مشخص نیست که آیا تا پایان سال جاری شاهد انتشار آپدیت عمومی با این ویژگی خواهیم بود یا خیر.

عکس خبرعکس خبرعکس خبر

متاسفانه با وجود گسترش اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی هنوز توسعه‌دهندگان WhatsApp نتوانسته‌اند (و یا نخواسته‌اند) که قابلیت دسترسی همزمان به آن بروی چند دستگاه را فراهم کنند و کاربران از زمان عرضه این نرم افزار در سال ۲۰۰۹ تا به حال منتظر انتشار این ویژگی بوده‌اند. همگام سازی اکانت واتساپ روی چند دستگاه نیز کار بسیار دشواری است ، شرکت سازنده تنها در حال حاضر به شما اجازه می‌دهد که روی یک دستگاه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

استفاده همزمان از واتساپ روی دسکتاپ هم امکان‌پذیر نیست

اگر بخواهید اپلیکیشن واتساپ روی کامپیوتر ویندوزی یا مک خود استفاده کنید، باز هم نیاز است که اپلیکیشن موبایل را فعال کرده و بعد از اسکن کردن کد مخصوص، آن را به اکانت خود روی کامپیوتر متصل کنید. در واقع می‌توان گفت که در این قابلیت، تنها صفحه نرم افزار روی صفحه کامپیوتر به نمایش در‌می‌آید و عملا استفاده‌ی همزمان به طور مستقل امکان‌پذیر نیست.

البته علاوه بر ویژگی استفاده از واتس اپ روی چند دیوایس ، تیم نرم افزاری در حال توسعه تعدادی از قابلیت‌های کاربردی دیگر نیز بوده است که امکان جستجو بر اساس تاریخ، قابلیت مرتب کردن تصاویر داخل گفتگو بر اساس تاریخ ارسال و سایز آنها و امکان حذف کردن پیام‌های ذخیره شده به جز آنهایی که علامت‌دار شده‌اند، از جمله‌ی آنها محسوب می‌شوند. هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها در حال حاضر در بتای عمومی منتشر نشده و تنها در نسخه‌های آزمایشی خصوصی واتس اپ از آنها رونمایی شده است.

مشکلات امنیتی دست از سر WhatsApp برنمی‌دارد!

شبکه اجتماعی واتس آپ به دلیل حفره‌های امنیتی و عدم برخورداری از رمزگذاری قدرتمند برای گفتگوهای کاربران، همواره مورد انتقاد کارشناسان امنیتی قرار گرفته است و چندی پیش نیز در نتیجه تحقیقاتی که توسط محقق امنیتی، Athul Jayaram، انجام گرفت، مشخص شد که یک حفره امنیتی در ابزار ساخت گفتگو از طریق کد دعوت QR ممکن است که باعث لو رفتن شماره تلفن کاربران شود!

علاوه بر لو رفتن شماره کاربران توسط این باگ، حتی ممکن است که متن پیام آنها نیز لو برود که این مشکل جدی محسوب می‌شود. آدرس‌های اینترنتیِ داخل کدهای QR، به طور اتوماتیک توسط موتورهای جستجو ایندکس می‌شوند و به همین دلیل است که شماره تلفن کاربران ممکن است روی اینترنت به نمایش دربیاید. این متخصص امنیتی موفق شده بود بیش از ۳۰۰ هزار شماره موبایل کاربران را در نتایج جستجو مشاهده کند و رفته رفته تعداد این شماره‌ها نیز افزایش خواهد یافت، زیرا واتس اپ از این حفره امنیتی مطلع است اما آن را به عنوان یک رخنه‌ی اطلاعاتی به حساب نمی‌آورد.

طبق گفته Athul Jayaram بهترین راه برای جلوگیری از افشای اطلاعات توسط این باگ امنیتی این است که حساب کاربری واتساپ را به طور کامل حذف کنید و به سراغ یک راهکار امن‌تر بروید! نرم افزارهای زیادی نظیر تلگرام و اینستاگرام به طور پیوسته قابلیتهای کاربردی جدیدی را اضافه کرده و علاوه بر ارتقای سطح طراحی و امکانات خود، از لحاظ امنیتی نیز پیشرفت زیادی داشته‌اند، اما متاسفانه وات ساپ از این قافله عقب مانده و مشخص نیست که چه زمانی کاربران می‌توانند از ویژگی‌های به‌روز در آن استفاده کنند.

منبع:

https://trooz.ir/Info/News/51187



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در راستی قالب وبسایت شما، طراحی وب سایت شما است که به وردپرس می گوید چگونه به ظاهر سایت شما نگاه بیاندازد؟

custom-website-theme-768x334

اینجا است که این جستار سرگرم کننده تر می شود. شما می توانید از بین هزاران هزار پوسته یا همان قالب طراحی شده توسط طراحان مختلف استفاده کنید و آن را برای خودتان شخصی سازی کنید.

چگونه یک قالب سایت چیره دست برای وردپرس خود پیدا کنید که آن را همنشین بدارید؟
۱٫ ورود به داشبورد وردپرس تان
به http://yoursite.com/wp-admin بروید. (جایگزینی “yoursite” با حوزه خود).

این نمایی از داشبورد وردپرس است:

wordpress-dashboard

اینجا همه چی به سادگی دیده می شود، ولی خواهشمندم گیج نشوید. من قرار است به شما نشان بدهم که حالا کجا بروید.

۲٫ قالب خود را انتخاب کنید.
اگر روی گزینه نمایش > پوسته ها در نوار افزار سمت راست کلیک کنید میتوانید در قالب های وبسایت موجود در وردپرس یکتا را انتخاب نمایید که تمامی مجانی است. اما من توصیه میکنم که از قالب های حرفه ای تر بهره‌گیری کنید.

free_wordpress_blog_themes-1024x446

دقت کنید: شما ۴ راه برای کشف قالب پسندیده تان بیشتر ندارید:

از قالب های رایگان موجود در وردپرس برای تاسیس وبسایت خود بهره‌گیری نمایید: این قالب ها نزدیک هیچکدام از لحاظ نما دلچسب نیستند ولی اگر در بینشان چیزی پسند کردید بدانید که قالب های بسیار استانداردی هستند؛ چه از لحاظ فنی چه از لحاظ دسترسی و چه از لحاظ سئو on page.
از قالب های رایگان پارسی متفرقه در سایت های گوناگون کاربرد کنید: مثلا اگر جستجو کنید قالب های خبری مجانی شاید ده ها باره در وب سایتهای فارسی زبان پیدا کنید که میتوانید متعلق به ها استفاده نمایید اما به یاد داشته باشید که معمولا این قالب ها استاندارد نیستند و بخشی از امکانات شدنی است از همان ابتدای راه اندازی تارنما برای شما خوب پیشه نکند.
خرید قالب های پولی از تارنما های پارسی زبان: این قالب ها معمولا از کیفیت بالاتری برخوردارند ولی ایراد آنها این است که مفتوح هم از لحاظ های فنی استانداردها را رعایت نمیکنند. (اگر زبانمان چپ چین بود به شما میگفتم که به وبسایت themeforest.net بروید و از منبع قالب های بسیار استاندارد و خلاقانه این سایت استفاده کنید، اما چه بگویم که از جهت زبان (direction) هم بخت نیاورده ایم).
سفارش طراحی قالب وردپرس به یک شرکت طراحی سایت: این کار بهترین انتخاب است ولی خرج آن می تواند مساله مهمی باشد.
شرکت نکسار میتواند قالب های استاندارد، خلاقانه و اختصاصی برای شما با هزینه ای مناسب طراحی کند، حتی قبل از عقد هرگونه پیمان نامه یا پرداخت وجه. در صورت رغبت به این لینک بروید.

۳٫ نصب قالب روی وردپرس
اگر قالب خود را از میان قالب های موجود در دسته پوسته ها پیدا کردید که همان جا گزینه نصب را پیدا کنید و بزنید. اما اگر قالب خود را از احد از وبسایت ها خریداری کرده یا دانلود کرده اید، فایل zip قالب را (اگر فایل قالب زیپ نیست خودتان این پیشه را انجام دهید) در بخش پوسته ها > افزودن پوسته تازه > بارگذاری پوسته، آپلود کرده و سپس گزینه پرکار کردن را بزنید.

نکته مهم: عوض کردن یا پاک کردن قالب، باعث پاک شدن نوشته ها و هیچ یک از مطالب وبسایت شما نمی شود. بدون نگرانی این شغل را اتمام دهید.

چگونه درونمایه و صفحات جدید اضافه کنم؟
وقتی قالب را روی وبسایت وردپرس خویش نصب کردید، شما برای برپایی محتوا آماده هستید. اجازه دهید به چند روش کلی اشاره کنم:

افزودن و ویرایش صفحات (Adding and editing pages)
آیا یک صفحه خدمات ما یا درباره ما میخواهید؟ (مانند صفحاتی که در منوی سایت ما می بینید)

به نوار کناری در داشبورد وردپرس خود نگاه کنید و به “صفحه” -> “اضافه کردن” بروید.
پس از کلیک یک صفحه کم و بیش مانند صفحه ای که در مایکروسافت ورد دیده اید رو به روی شما قرار میگیرد. قیمت طراحی وب سایت با وردپرس متن خویش را برای انتشار در این صفحه از وبسایت خود بنویسید، به آن عکس اضافه کنید و سپس دکمه انتشار را بزنید. پیشه تمام است! میتوانید این صفحه وبسایت خویش را با کلیک بر روی نمایش فیش ببینید.
wordpress

اضافه کردن صفحات به منوی سایت
خب حال که که صفحه ساخته شد مخاطبین شما چگونه این صفحه را ببینند؟ از کجا به آن دسترسی داشته باشند؟ چه جایی بهتر از لیست یا همان منوی وبسایت شما؟

در نوار سمت راست داشبورد وبسایت وردپرس خود، روی نمایش کلیک کنید. سپس به فهرست ها بروید.
در منوی سمت راست آن گرد از برگه هایی را که برپایی کرده اید را با زدن تیک چک باکس آن انتخاب کنید. سپس دکمه اضافه کردن به فهرست را بزنید.
در نهایت روی کلید ذخیره لیست کلیک کنید.
menus

افزودن و ویرایش نوشته
اگر شما یک دسته بلاگ یا مقالات و یا تازه ها در وبسایت خود دارید، بخش نوشته ها تقسیم بعدی است که باید به آن سر بزنید. شما میتوانید موضوعاتی را برای نوشته های خود برپایی کنید تا هر نوشته در تو موضوعی قرار بگیرد. مثلا: مقالات طراحی سایت، مقالات سئو، مقالات وردپرس و….

مثلا شما می خواهید در تارنما وردپرس خود یک دسته مقالات و یک دسته اخبار داشته باشید که هر کدام خویش دارای چندین زیر سوژه می شوند.

بگذارید به شما بگویم چگونه این پیشه را انجام دهید. در منوی سمت راست به بخش گروه ها بروید. در آنجا و در تقسیم اضافه کردن بخش بازپسین یک تقسیم با نام مقالات بسازید و مادر آن را روی هیچ کدام بگذارید (چون مقالات خود، دسته اصلی است و بخش مادری ندارد)، سپس کلید افزودن تقسیم جدید را بزنید.

آنگاه تقسیم دیگری بسازید و مثلا اسم آن را مقالات تخصصی گذاشته و والده آن را مقالات گزینش کنید و به همین ترتیب ذیل تقسیم های سایر را بسازید. حال یک بخش دیگر به نام اخبار بسازید و مادر آن را هیچ کدام بگذارید و به ترتیبی که بیان شد ذیل گروه ها را برایش برگزیدن کنید.

لازم به بیان است که بی نهایت دسته میتوانید در وبسایت خویش ایجاد کنید.

wordprss-categories

حال می توانید نوشته های خویش را داخل موضوعات ساخته شده بنویسید و منتشر کنید. به دسته نوشته ها > افزودن بروید. در این دسته می توانید برای نوشته خویش تیتر، متن و عکس و هر چه که در آنجا می بینید اضافه کنید. سپس دکمه انتشار را بزنید.

به بخش فهرست ها بروید و موضوعات خویش را به فهرست یا همان منوی وبسایتتان اضافه کنید. این آموزش طراحی تارنما وردپرس وقتی لذت تقسیم تر می شود که اولین وبسایت خود را به این ترتیب ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید هر سررسید که بخواهید میتوانید نوشته ها را در سایت خود ویرایش یا منزه کنید. حتی میتوانید به جای زدن دکمه انتشار، به نوشته زمان دهید تا بعدها خودش منتشر شود. خودتان این بخش را کشف کنید!

ستون کناری سایت
در ستون یا ستون های کناری وب سایتتان میتوانید بخش های مختلفی ایجاد کنید. خیلی از این دسته ها مثل واپسین مطالب، آرشیو و… به چهره پیش فرض در وردپرس وجود دارند و خیلی امکانات سایر برای افزودن به ستون کناری تارنما با نصب افزونه ها چهره می گیرند.

البته برای استفاده از این ویژگی، قالب نصب شده شما در وردپرس باید ستون کناری داشته باشد، که معمولا قالب های خوب دارند.

به بخش نمایش > ابزارک ها (Widgets) بروید.
در این تقسیم شما میتوانید باکس هایی که بیچارگی دارید را در ستون های مشخص وبسایت خویش که آنجا هستی دارند Drag & Drop کنید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مهندسان آلمانی موفق به طراحی یک دوربین شدند که بزرگتر از یک دانه نمک بوده و می‌تواند در آینده تصویربرداری و نظارت بر سلامت تغییر ایجاد کند.

 

ساخت دوربین کوچک, کوچکترین دوربین دنیا

ساخت دوربین کوچک با کارآیی و کیفیت فوق العاده‌

 

محققان دانشگاه اشتوتگارت با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی موفق به ساخت یک دوربین شدند که سه لنز دارد و آن را بر روی انتهای یک فیبر نوری که عرض آن به اندازه دو تار مو است قرار دادند.

 

به گفته محققان این پژوهش، از این فناوری می‌توان در دستگاه‌های آندوسکوپی برای کاوش در درون بدن انسان همچنین در دستگاههای نظارت امنیتی تقریبا نامرئی و یا مینی ربات‌هایی که دارای دید خودکار هستند استفاده کرد.

 

با توجه به محدودیت‌های تولید، در حال حاضر نمی توان لنزها را به اندازه کافی کوچک تولید کرد تا در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار گیرند بنابراین محققان این پژوهش برای ساخت این دوربین کوچک از فناوری چاپ سه بعدی کمک گرفته اند.

 

به گفته محققان این پژوهش، طراحی، ساخت و آزمایش این دوربین کوچک که کارآیی و کیفیت فوق العاده‌ای دارد، تنها چند ساعت زمان می‌برد.

این لنز ترکیبی تنها ۱۰۰ میکرومتر (۰.۱ میلی متر یا ۰.۰۰۴ اینچ) عرض داشته که با احتساب پوشش آن این میزان به ۱۲۰ میکرومتر می‌رسد.

 

"این سیستم تصویربرداری" به راحتی در داخل یک سوزن سرنگ استاندارد جای گرفته و می‌تواند در اندامهای انسان حتی مغز تزریق شود.

محققان بر این باورند که برنامه های کاربردی تشخیصی به ما امکان آزمایش اجسام کوچک را به صورت غیر تهاجمی و غیر مخرب در پزشکی و همچنین بخش صنعت می‌دهد.

 

 

 طراحی دوربین, اختراعات جدید دنیا

ساخت دوربین کوچک با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی

 

ساخت دوربین کوچک, کوچکترین دوربین دنیا

 

کوچکترین دوربین جهان

 

دوربین کوچک, اختراعات جدید

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/camera-grain1-salt.html



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل سعی دارد که افراد را به اطلاعات مدنظرشان برساند و در نتیجه محتواهای خاص و نویسندگان بهتر انتخاب می کند. همچنین قصد دارد الگوریتم های کاری خود را ارتقا دهد و بهترین صفحه را به شما معرفی کند که مد نظرتان می باشد که متاسفانه گاهی اوقات پنالتی در کار وجود دارد.

پنالتی گوگل

این پنالتی ها نتیجه مشکلاتی در سایت می باشد. گاهی اوقات یک پنالتی غلط است اما در هر حال باید با آن مقابله کرد.

پنالتی گوگل

پنالتی گوگل چیست ؟

الگوریتم های امتیازی گوگل کار خود را از دسامبر سال 2000 تغییر داده است و همچنین قسمت ابزاری خود را گسترده کرده که به آن تولبار می گویند.. آپدیت کردن این تولبار دریایی از تغییرات را در صنعت سئو به وجود آورده است.

با این تغییرات کم کیفیت سرچ گوگل افزایش پیدا کرده است زیرا می تواند محتوا با کیفیت کم را شناسایی کند و آن ها را حذف کند.

پنگوئن در سال 2012 خودش را آپدیت کرد و سعی کرد که محتواهای ضعیف را از حوزه کاری خود دور کند و با دقت تر به استراتژی محتوا بپردازد. در این زمینه متخصصان سئو برنامه های مختلفی را برای گوگل در نظر می گیرند و البته گاهی اوقات نگرانند که آپدیت بعدی باعث ایجاد تغییراتی شود و سایت ، آن ها را به پنالتی بکشاند.

تشخیص یک پنالتی

پنالتی ها اتوماتیک یا دستی هستند . پنالتی های دستی به شما اعلام می شوند اما نمی توانید علت آن را پیدا کنید . این پنالتی ها توسط متخصصان سئو تشخیص داده می شوند . پنالتی های الگوریتمی می توانند سرنخ های دقیقی داشته باشند . زمانی که با پنالتی متعددی مواجه می شوید ، یعنی سایت شما امتیاز خوب نمی گیرد و در واقع هیچ پیشرفتی در کار شما وجود نخواهد داشت .

گاهی اوقات میزان امتیاز پیچ به زیر صفر می رسد و ممکن است که به حذف شدن آن صفحه از گوگل بیانجامد.

یکی از علائم آن این است ، زمانی که سایت خود را همراه با کلمه کلیدی مورد نظر سرچ می کنید ، هیچ نتیجه ای نمی بینید یا اینکه لیست سایت خود را در قسمت هوم پیج پیدا نخواهید کرد.

چرا گوگل سایت من را پنالتی می کند؟

گوگل به صورت مداوم در حال بررسی کردن محتوا می باشد که آپدیت های الگوریتمی را نشان می دهند و در موارد نادری این علت های تغییر را به ما می گویند. حل کردن مشکلات در این قسمت، نیازمند شناسایی دلایل است.

در این قسمت دلایل زیادی را به شما معرفی می کنیم که بفهمید چرا سایت شما به پنالتی دچار شده است و راحت تر به حل مشکل بپردازید.

خریدن لینک ها

مشخصا خریدن لینک و رپورتاژ آگهی برای امتیاز دهی پیج می باشد که گاهی اوقات منجر به ایجاد مشکلات می شود، اگر لینک های بدی خریداری کرده باشید و تعداد زیادی از آن ها داشته باشید، فعالیت های شما بعد از مدتی متوقف خواهد شد.

لینک های گسترده دوجانبه

اگر با مشتری هایتان لینک های زیادی را تبادل کنید، گاهی اوقات تلاش شما منجر به ایجاد مشکلاتی مثل پنالتی شدن سایت می شود. محتوای کپی شده کاملاً برای همه واضح و مشخص است . هرگونه محتوای کپی شده روی سایت باعث می شود که کمتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید . پس حتماً اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خاص است و به خوبی نگارش شده است.

استفاده بیش از حد از تگ های H1

یک محتوا با ساختار صحیح می تواند به پیشرفت سایت شما کمک کند زیرا تگ های گوگل کمک می کنند تا بفهمند که صفحه شما در مورد چه موضوعی صحبت می کند . اضافه بودن بیش از حد این تگ ها باعث می شود که گوگل لیست کلمات کلیدی مورد نظر سایت شما را در نظر نگیرد.

404 داخلی

گوگل مایل است بداند که شما متمایل به تولید محتوا هستید و هر گونه خطا یا ارور را بررسی می کنید . اگر 404 داخل سایت شما تحویل داده شود، یعنی این سیگنال آتشین به وجود آمده است . با رعایت این نکته، کاربران می توانند به محتوایی که مد نظرشان است، دست پیدا کنند.

لینک هایی از سایت های دیگر با زبان های مختلف

باید قوانین عادلانه باشد اما ممکن است که لینکی دریافت کنید که از سمت مشتری از یک کشور دیگر باشد که کاملا از لحاظ تکنیکی بر ضد شما عمل می کند . دلیل گوگل برای این کار این است که کاربران عموماً ترجیح می دهند که از یک زبان استفاده کنند . بنابراین لینک های به زبان دیگر برای آن ها کاربردی نخواهد بود.

محتوای انباشته شده از کلمات کلیدی

قوانین خاص و عجیب در مورد توزیع کلمات کلیدی در محتوا وجود دارد . حقیقت اینجاست که هیچ کدام از این قوانین به اثبات نرسیده است و مورد تایید قرار نگرفته است اما چیزی که واضح است این است که اگر تعداد کلمات کلیدی در محتوای شما بیش از حد بالا باشد ، یک نوع اخطار محسوب می شود و نشان دهنده ضعف محتوای شماست. اگر گوگل تعداد این کلمات را بیش از حد بالا تشخیص دهد، شما را پنالتی م یکند. حال این پنالتی ممکن است عادلانه و غیر عادلانه باشد .

منبع : https://namnak.com/پنالتی-گوگل.p75904



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()