نوشته شده توسط : ساحل

برای خرید یک گوشی موبایل برنامه ریزی کرده‌اید؟ یا می‌خواهید از شر گوشی قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک مدل جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدل‌های رنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری شما را در انتخاب گوشی! این راهنمای خرید می‌تواند در انتخاب گوشی مناسب به شما کمک بسیاری کند.

 

پارامترهای مهم در خرید گوشی موبایل

مهمترین مواردی که در حین خرید گوشی باید به آنها دقت کنید، شامل موارد زیر هست:

برند (شناخته شده تر بهتر)

سال ساخت (هرچی جدید بهتر)

سیستم عامل (شامل اندروید، ویندوز، آی او اس و…)

منابع سخت افزاری (رم، حافظه، پردازنده، دوربین، باطری و…)

گارانتی (که بهتر است در این مورد حتماً وسواس به خرج بدید)

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
استفاده از iOS ساده‌تر است، اندروید به شما قدرت انتخاب می‌دهد

 

نکاتی که باید هنگام خرید گوشی موبایل به آن توجه کنید:

سیستم عامل گوشی موبایل:

استفاده از iOS ساده‌تر است، اندروید به شما قدرت انتخاب می‌دهد، اگر شما میان انتخاب iOS و اندروید مردد هستید، به سلیقه خودتان توجه کنید. اگر به دنبال محیطی هستید که استفاده از آن ساده باشد و در عین حال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را به سرعت دریافت کند، قابلیت اجرای جدیدترین اپلیکیشن‌ها را داشته و همچنین امنیت بیشتری داشته باشد، توصیه می‌کنیم یکی از آیفون‌های اپل را انتخاب کنید؛ اما اگر به دنبال محصولات متنوع‌تر با قیمت مناسب‌تر هستید، گوشی‌های اندرویدی گزینه‌ی مناسب‌تری برای شما هستند.

 

بودجه‌ی خود را هنگام خرید گوشی موبایل مشخص کنید:

گوشی‌های موبایل در زندگی هر شخصی، ارزش مشخصی دارد. حتی اگر جزو ثروتمندترین اقشار جامعه باشید، ممکن است نخواهید هزینه‌ی زیادی برای گوشی جدید خود پرداخت کنید؛ شاید هم آنقدر عاشق این دستگاه‌ها باشید که از سایر هزینه‌های زندگی‌تان برای خرید یک گوشی گران‌قیمت، کم کنید. مهم این است که در ابتدا و پیش از خرید گوشی جدید، حداکثر هزینه‌ای را که می‌خواهید برای آن بپردازید، مشخص کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید همین ابتدای کار، انتخاب‌های خود را به طرز چشمگیری محدود کنید.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
پیش از خرید گوشی جدید، حداکثر هزینه‌ای را که می‌خواهید برای آن بپردازید، مشخص کنید

 

صفحه نمایش گوشی موبایل:

اگر چه نمود اصلی صفحه نمایش در بخش بیرونی گوشی بوده و اغلب به عنوان یک مشخصه ظاهری درباره آن صحبت می‌شود، اما بخش اصلی به قسمت زیر بدنه اختصاص دارد. در زمان‌های گذشته که موبایل‌ها متشکل از صفحه نمایش و صفحه کلید بودند، اهمیت آن‌ها برای فعل و انفعال با گوشی غیر قابل انکار بود. حالا که کل گوشی تبدیل به صفحه نمایش شده‌ و تنها راه فعل و انفعال همین قسمت است، این میزان اهمیت به اوج خود رسیده است.

 

صفحات نمایش دارای اندازه‌های مختلفی بوده و ممکن است در رزولوشن‌های مختلفی ارائه شوند. اندازه متداول صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی بین 4.5 تا 5.7 اینچ بوده و متداول‌ترین رزولوشن‌ها به ترتیب اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل)، فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) و کیو اچ‌دی (2560 در 1440 پیکسل) هستند.

 

در بخش قطعات سخت افزاری موبایل ، دو تکنولوژی اصلی برای صفحات نمایش وجود دارند: LCD و LED. تکنولوژی LCD با عنوان نمایشگر کریستال مایع شناخته شده و البته امروز نسل جدیدی از آن با عنوان IPS نیز شناخته می‌شود. در این نسل جدید مشکلات زاویه دید پنل‌های ارزان قیمت LCD رفع شده است. در طرفی دیگر، LED به معنی دیود گسیل نور و یا نسل پیشرفته‌تر آن، AMOLED به معنی ماتریس فعال آلی دیود گسیل نور قرار دارد. فراموش نکنید ساختمان پیکسلی LCD و OLED به میزان زیادی با یکدیگر متفاوت بوده و به نتایج تصویری کاملا مختلفی ختم می‌شوند.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
صفحات نمایش دارای اندازه‌های مختلفی بوده و ممکن است در رزولوشن‌ مختلفی ارائه شوند

 

جنس بدنه‌ گوشی موبایل:

جنس بدنه‌ی گوشی شاخصی است که تأثیر مستقیم در طول عمر آن دارد. اکثر گوشی‌های رده‌پایین و رده‌میانی، بدنه‌های پلاستیکی دارند؛ پلاستیک ماده‌ی ارزان‌قیمتی است که هزینه‌ی نهایی تولید گوشی را کاهش می‌دهد؛ ولی در عوض، به‌راحتی آسیب می‌بیند و استحکام زیادی ندارد. در سمت دیگر، گوشی‌های رده‌بالا از بدنه‌هایی تمام فلزی یا ترکیب فلز و شیشه استفاده می‌کنند.

 

برای این دسته از گوشی‌ها، معمولا از آلیاژهای آلومینیوم استفاده می‌شود؛ آلیاژی که در صنایع خودرو و هوا و فضا هم به کار می‌رود. بدنه‌ی فلزی باعث اعلا شدن گوشی و خوش‌دست‌تر شدن آن می‌شود. به‌علاوه این نوع بدنه‌ها مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند.

 

مورد بعدی این است که آلیاژ آلومینیوم، رسانای خوبی برای گرما محسوب می‌شود؛ این موضوع هم یک مزیت است و هم یک عیب؛ مزیت از این نظر که گرمای تولیدشده توسط قطعات داخلی، به‌سرعت از گوشی دفع می‌شود و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. اما همین مورد سبب می‌شود که هنگام انجام محاسبات سنگین مثل اجرای بازی‌های سه‌بعدی، بدنه‌ی گوشی داغ و کمی آزاردهنده شود.

 

اما بدنه‌ی فلزی برخی از گوشی‌ها روکشی از جنس شیشه دارد. شیشه زیبایی گوشی را دوچندان می‌کند ولی در ضربات به‌راحتی ترک می‌خورد و خرد می‌شود. شیشه همچنین اثر انگشت و چربی دست را کاملا نشان می‌دهد؛ این موضوع در مورد گوشی‌های فلزی و پلاستیکی که روکشی براق دارند هم صادق است. اگر وسواس زیادی برای تمیز بودن بدنه‌ی گوشی‌تان دارید، بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که از روکش‌های فلزی برس‌خورده بهره می‌برند.

 

حافظه داخلی و تاثیر آن بر سرعت گوشی موبایل:

حافظه داخلی، تقریبا هر کاری که انجام می‌دهید را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگرچه اغلب کاربران فقط به میزان حافظه داخلی و انتخاب حافظه بیشتر توجه دارند، بررسی نوع حافظه را فراموش می‌کنند؛ فاکتوری که می‌تواند تاثیری قابل توجه بر روی تجربه کاربری شما داشته باشد.

نوع حافظه داخلی مشخص می‌کند که اطلاعات با چه سرعتی نوشته و خوانده شوند. حافظه گوشی های برتر موجود در بازار، از نوع UFS 2.1 است؛ ولی اگر به دنبال خرید یک موبایل اقتصادی هستید، مطمئن شوید از حداقل eMMC 5.1 استفاده شده باشد. این اطلاعات در وب‌سایت سازنده یا پلتفرم‌های شخص ثالث آنلاین وجود دارد.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
جنس بدنه‌ی گوشی شاخصی است که تأثیر مستقیم در طول عمر آن دارد

 

گوشی دو سیم کارت یا تک سیم کارت :

احتمالا شما هم میدانید که تقریبا دوران گوشی های تک سیم کارت سر آمده و حتی کمپانی بزرگ اپل که تقریبا بزرگترین و سرسخت ترین مخالف این پدیده دو سیم کارته شدن گوشی ها بود هم جدیدا با رونمایی از سری آیفون های XS و XS Max در مدل های تک سیم و دو سیم کارته نشان داد که بازخورد تجربه کاربران و رضایت مشتریان از این ویژگی در سال های اخیر به حدی مطلوب است که برای باقیماندن در گود رقابت به عنوان یکی از برترین برند های دنیا نمیتوان بیشتر از این مقاومت کرد.

 

از لحاظ کیفی معمولا تفاوت خاصی بین گوشی موبایل با یک مدل خاص که در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت ساخته شده وجود ندارد، دقت کنید در یک مدل نه دو مدل متفاوت، اما ممکن است موارد استثنا هم وجود داشته باشد مثل تفاوت در حافظه داخلی... برای اینکه خیالتان راحت شود حتما قبل خرید مشخصات فنی محصول را چک کنید.

 

در اکثر موارد گوشی های دو سیم کارت نسبت به مدل تک سیم خود به علت قابلیت اضافه ای که دارند ( پشتیبانی از یک سیم کارت دیگر ) مقداری گرانتر هستند.
آیا موبایل ها به محافظ صفحه نمایش نیاز دارند؟

اما پیشنهاد ما به شما خرید گوشی دو سیم کارت است زیرا که اگر شما در حال حاضر نیز نیازی به استفاده از سیم کارت دوم ندارید مسلما با پرداخت هزینه ای اندک آینده نگری کردید و اگر در آینده نیاز به استفاده از سیم کارت دوم وجود داشته باشد نیازی به تعویض تلفن همراه خود ندارید.

 

عمر باتری گوشی موبایل :

روی هم رفته، گوشی‌های پایین‌رده از باتری‌های ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. به دلیل رزولوشن پایین نمایشگر این گوشی‌ها و کم‌مصرف بودن تراشه‌ها، معمولاً باتری این گجت‌ها حدود یک روز دوام می‌آورند. البته برخی از گوشی‌های پایین‌رده، مانند نوکیا ۲، از باتری‌های ۴۰۰۰ یا حتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. چنین ظرفیت‌هایی استثناء هستند ولی در کل باید بگوییم که اگر باتری گوشی پایین‌رده شما بیش از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، می‌توانید انتظار عمر دو روزه آن را داشته باشید.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
پردازنده قوی با میزان رم بالا تقریبا پاسخ هر گونه پردازشی را می‌دهد

 

پردازنده و رم گوشی موبایل :

اساسی‌ترین فاکتورها برای سنجش قدرت پردازش گوشی، میزان رم، تعداد هسته‌ها و توان پردازشی هر کدام از هسته‌ها می‌باشد. پردازنده گوشی‌ها عموما دو هسته‌ای، چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای می‌باشند. البته با عرضه چیپست‌های 64 بیتی، پردازنده‌های 6 و 10 هسته‌ای نیز وارد بازار شده‌اند. پردازنده قوی با میزان رم بالا تقریبا پاسخ هر گونه پردازشی را می‌دهد.

 

رم دو گیگابایتی و در برخی مدل‌های قدرتمند 3 گیگ، قدرت پردازش بالایی به گوشی می‌دهد. اگر می‌خواهید با گوشی خود بازی‌های سنگین اجرا کنید، حداقل پردازشگر چهار هسته‌ای و رم دو گیگ برای بازی‌های دیتادار لازم است یا اگر قصد اجرای برنامه‌های کاربردی متعدد برای مثال برنامه‌های ارتباطی و اجتماعی مختلف مانند وایبر، لاین، تلگرام و غیره را دارید، حداقل رم مورد نیاز شما یک گیگ است.
دیگه نگران به هم ریختن موهات نباش
رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

 

میزان رم و قدرت پردازشی، نقشی اساسی در پردازش دارد. برای مثال گوشی فعلی شما زیاد هنگ می‌کند، یعنی میزان رم یا پردازشگر آن به نسبت میزان استقاده شما پایین است و باید گوشی موبایل قویتری بخرید. البته این نکته نیز قابل توجه است که پردازشگر قوی مصرف باتری بالایی را می‌طلبد و عموما باید با باتری گوشی همخوانی داشته باشد. ظرفیت باتری پایین در کنار پردازشگر قوی، باعث می‌شود هنگام استفاده سنگین شارژ گوشی به سرعت خالی شود.

 

دوربین گوشی موبایل :

امروزه دوربین در گوشی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند. دوربین‌های با کیفیت و چند ده مگاپیکسلی به وفور در مدل‌های ارایه شده وجود دارند و انتخاب از بین انواع مدل‌ها را سخت‌تر کرده‌اند. ساده‌ترین راه برای سنجش کیفیت دوربین، اندازه مگاپیکسل دوربین می‌باشد، اما چه بسا دوربین‌های 16 مگاپیکسلی مانند سامسونگ گلکسی S6 وجود دارند که از برخی دوربین‌های 20 مگاپیکسلی عملکرد بهتری دارند. بطور کلی کمپانی‌های تولید کننده از سنسورهای سونی، کارل زایس و توشیبا استفاده می‌کنند.

 

عواملی همچون کیفیت نرم افزارِ دوربین، سایز سنسور(حسگر)، شرکت سازنده ی لنز، اندازه دریچه دیافراگم، دارا بودن لرزشگیر اپتیکال، میزان زوم اپتیکال و یکسری ویژگی دیگر مثل ثبت موقعیت جغرافیایی روی عکس ها،قابلیت تمرکز یا فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) ، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR از دیگر ویژگی هایی است که بود یا نبود آنها در کیفیت دوربین شما و نهایتا کیفیت تصاویر و فیلم های ثبت شده قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

 

در نتیجه برای مقایسه و خرید تلفن همراهی که در نظر دارید تنها به مقایسه مگاپیکسل دوربین ها بسنده نکنید و بهتر است عکس‌های گرفته شده از دوربین گوشی‌ها در شرایط مشابه با هم مقایسه شوند. علاقه مندان به عکاسی موبایل باید دقت بیشتری در مورد انتخاب گوشی دوربینی و دقت و وضوح دوربین به خرج دهند.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
دوربین در گوشی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند

 

انواع پورت ها در گوشی های موبایل:

پورت های روی موبایل در حالت کلی به نام micro-USB شناخته می شوند که به سه دسته ی Type-A، Type-B و Type-C تقسیم بندی شده اند و هرکدام نسل پیشرفته تری از نمونه ی قبلی خود هستن. در حالت کلی این کابل دیجیتالی برای افزایش سرعت انتقال داده میان دو گجت طراحی شد و همچنین برای شارژ دوباره دستگاه های موبایل مورد استفاده قرار گرفت.

 

الان اکثریت غریب به اتفاق گوشی های هوشمند دارای micro-USB از نوع Type-C هستن که قابلیت های زیادی رو برای شما فراهم می کنه، از جمله: پشتیبانی از ورژن های مختلف USB 2.0، USB 3.0 و USB 3.1 و یا منبع تغذیه، درگاه DisplayPort و در بعضی موارد امکان تاندربولت، که طبق رعایت یک استاندارد خاص از شرکت USB-IF مجوز دریافت می کنند و قابلیت هایشان روی لیبلشان ذکر میشود.

 

حالا همین مدل به سه دسته کوچک تر تقسیم بندی میشود که می توانید با مطالعه اطلاعات روی کابل از این دسته بندی ها مطلع بشید:

پورت USB که نشان از ورژن 2.0 یو اس بی می باشد و سرعت چندانی ندارد.

علامت SS نماینگر عبارت SuperSpeed است و برای ورژن های 3.0 و 3.1 کاربرد دارد.

علامت «10» به معنای سرعت نقل و انتقال داده با حجم 10 گیگابایت بر ثانیه است.

علامت باتری نیز نشان دهنده این است که این کابل برای شارژ دیوایس های مختلف کارایی دارد.

بنابراین اطلاعات وقتی گوشی جدیدی رو می خواهید خریداری کنید می توانید روی کابل نیز تمرکز ویژه ای داشته باشید و با توجه به نیازتان کابل مناسب را به صورت جداگانه خریداری کنید.

 

گوشی های آیفون اما همیشه تافته ای جدا بافته بودن و پورت های اختصاصی خودشون رو داشتن، از پورت 30-Pin روی آیفون های قدیمی تا امروز که پورت دیجیتال لایتنینگ جای آن ها را گرفته است. پورت لایتنینگ با این منظور روی آیفون طراحی شد که جک 3.5 میلیمتری حذف شود و دیگر فضایی را اشغال نکند، در نتیجه آیفون های جدید اندکی کاهش قطر داشتن و طبق ادعای اپل، به دستگاهی کاملا دیجیتال بدل شده اند.

 

مشاوره خرید گوشی موبایل, راهنمایی خرید گوشی موبایل
پورت های روی موبایل در حالت کلی به نام micro-USB شناخته می شوند

 

نکاتی که هنگام خرید گوشی هوشمند جدید نباید انجام داد :

- زمانی که قصد خرید گوشی هوشمند داشتید باید به این نکته توجه کنید که در ابتدا نباید مستقیما اولین گوشی که دیدید خریداری کنید.

- به دنبال تبلیغات نروید.

- تنها به حرف فروشنده اعتماد نکنید.

- از اولین فروشگاهی که می روید، خرید نکنید.

- به هیچ عنوان برای خریدن یک گوشی بیشتر از استطاعت مالی خود خرج نکنید.

- تنها به خاطر علاقه و وفاداری خود به یک برند، خرید نکنید.

- بهترین مدل های سال گذشته را نیز در نظر بگیرید.

- مشخص کردن اولویت‌ها از یادتان نرود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/mobilephone-buying2-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تا به حال شده به جستار راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه فکر کنید؟ به نظر شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟ اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ آیا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس میتونه روی فروش اغلب محصولات ما تاثیرگذار باشه و درآمد خودمون را برای خدماتی که ارائه می‌کنیم اغلب بکنه؟ هیچ میدونستید که با ساخت یک فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس میتونید علاوه بر مشتریان محلی که در شهر خودتون هستند مشتریان بسیار زیادی را در سطح مملکت جذب کنید؟ و کلی سوالات از این قبیل که قبل از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهش فکر می‌کنید، به نظرتون استجابت این سوالات چه چیزی میتونه باشه؟

در این نوشتار از پایگاه نزاکت هدف دارم به تعلیم راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازم و طراحی سایت فروشگاهی استجابت تمام سوالاتی که در بالا مطرح شده را با هم دیگه مورد بررسی قرار بدیم. در این آموزش از سایخت سایت فروشگاهی منظور دارم به روش ساخت فروشگاه با ووکامرس بپردازم، ولی پیش از اینکه به سوژه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس بپردازیم لازمه پاسخ برخی سوالاتی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی ممکنه با اون روبرو بشید بپردازم.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس
ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس امکان وب سایت فروشگاهی صرفه جویی در هزینه‌ها را برای شما به پیگیری خواهد داشت. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل گستردگی و تنوع در قالب وردپرس و افزونه وردپرس که داره میتونه دست شما را برای ساخت هر گونه فروشگاه اینترنتی چه برای فروش محصولات فیزیکی و چه دانلودی بازتر بزاره. پس برای اینکه با مزایای ساخت سایت با ووکامرس اغلب آشنا بشید یک چک لیست از این مزایا را تعبيه می‌کنیم.

هزینه کم در سنجش با دیگر سیستم‌ها: ساخت سایت با وردپرس و ووکامرس که هر دو به چهره مجانی عرضه شدند خرج کمتری در مقایسه با دیگر سیستم‌های فروشگاهی مانند پرستاشاپ خواهد داشت.
گستردگی در قالب ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های قالب وردپرس بسیار زیادی وجود دارند که به چهره رایگان و بازرگانی انواع قالب ووکامرس مطابق با فناوری و دربایستن روز طراحی می‌کنند.
گستردگی در افزونه‌های ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های افزونه وردپرس نیز دربایستن کاربران را برای افزودن امکانات به ووکامرس مورد بررسی پیمان داده و اقدام به طراحی افزونه رایگان و تجاری برای رفع این نیازها می‌کنند.
امکان گزارش‌گیری کامل از فروش: با به کارگیری ووکامرس می‌توانید گزارش کاملی از فروش محصولات خود را داشته باشید و از آنها در بازه‌های زمانی مختلف گزارش جاسازی کرده و با مطالعه و تجزیه و تحلیل داده‌ها برنامه ریزی تبلیغاتی برای فروش محصولات داشته باشید.
فروش اتوماتیک بدون طی مراحل گوناگون: با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی سایر نیازی به حضور فیزیکی در محیط‌ تجاری خویش ندارید و می‌توانید به راحتی حتی در رختخواب خویش به مدیریت فروشگاه بپردازید

:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه ، ویروسی شدن و... حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم. در ادمه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه بدون نیاز به نرم افزار معرفی میکنیم.

 چگونه می توان فایلهای حذف شده دائمی را بدون نرم افزار بازیابی کرد؟

شاید شما فایلهایی را بطور تصادفی حذف کرده یا ویروس مخرب داشته باشید به هر حال شما تمایل به بازگرداندن فایلهایتان دارید.

شما در جستجوی بهترین گزینه های بازیابی هستید. بسیاری از این راه حل ها به نرم افزار احتیاج دارند اما در صورت عدم استفاده شما از نرم افزار ، ما چند روش برای بازیابی فایل های حذف شده دائمی و بدون نرم افزار داریم.

 

1- آیا بازیابی فایل های حذف شده دائمی امکان پذیر است؟

در بیشتر مواقع حذف فایل ها غیر ممکن است. اما وقتی اتفاقی بیفتد ، فوراً فکر می کنید "اوه! آیا امکان بازگشت آنها وجود دارد؟". 

خوشبختانه جواب مثبت است. پس از حذف فایل ها ، فوراً از رایانه شما پاک نمی شود. به دلیل نحوه ذخیره داده های سیستم عامل ، یک دوره زمانی وجود دارد که  فایل های حذف شده هنوز در دسترس هستند حتی اگر نمی توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. تا زمانی که شکاف های هارد دیسک مورد استفاده توسط  فایل ها بازنویسی نشود ، بازیابی همچنان امکان پذیر است.

نرم افزار یک گزینه است اما تمرکز اصلی ما توضیح در مورد چگونگی بازیابی فایلهای حذف شده دائمی در ویندوز 10 بدون نرم افزار است.

 

 بازیابی فایل های پاک شده , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10

بازگرداندن فایلهای پاک شده بدون نرم افزار

  

2- بازیابی فایل های حذف شده دائمی در ویندوز 10/8/7 بدون نرم افزار :

1- بازیابی فایل های حذف شده دائمی بدون نرم افزار از Previous Version :

اولین راه حل ما برای بازیابی فایل های حذف شده دائمی و بدون نرم افزار با بازیابی نسخه قبلی است.

مرحله 1 . به پوشه ای بروید که داده های از دست رفته شما را در آن ذخیره کرده است.

 

مرحله 2 . بر روی پوشه راست کلیک کرده و روی "Properties" کلیک کنید.

 

مرحله 3 . به برگه "Previous Versions" بروید و اگر نسخه های قابل بازیابی وجود دارد ، می توانید آنها را بازیابی کنید.

 

 بازیابی فایل های پاک شده , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10

ریکاوری فایل های پاک شده 

 

نکته منفی استفاده از این روش این است که برای همه پوشه ها کار نمی کند. برخی از آنها نسخه قبلی را ندارند و بنابراین Previous Versions امکان پذیر نخواهد بود. برای بیشتر قسمتها ، حداقل ارزش بررسی Previous Versions در دسترس است.

 

2- فایل های حذف شده دائمی و بدون نرم افزار را از یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

راه دیگر که می توانید فایلهای حذف شده دائمی و بدون نرم افزار را بازیابی کنید این است که به سادگی بازیابی از نسخه پشتیبان تهیه کنید. انجام این کار از نسخه پشتیبان شخصی خود ساده و کپی و چسباندن است ، اگرچه یک ویژگی داخلی ویندوز برای گرفتن بک آپ و بازیابی آنها وجود دارد.

 

مرحله 1 . "Control Panel" را در نوار جستجو، جستجو کرده و بر روی نتیجه نهایی کلیک کنید.

 

مرحله 2 . از این فهرست "(Backup and Restore (Windows 7 " را انتخاب کنید.

 

مرحله 3 . به شرطی که قبلاً از نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید ، "Restore my files" را مشاهده خواهید کرد. روی این دکمه کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

 

 بازیابی فایل های پاک شده , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10

برگرداندن فایل های پاک شده در ویندوز 10

 

بدیهی است ، این گزینه به این بستگی دارد که شما قبل از حذف فایلها ، از ویژگی Windows backup استفاده کرده اید. با فرض اینکه شما از این ویژگی استفاده نکردید ، به روش بعدی بروید.

 

3- بازیابی فایل های حذف شده دائمی در ویندوز 10 با استفاده از دستور Prompt 

راه حل نهایی ما در مورد بازیابی پرونده های حذف شده دائمی ، در مورد Command Prompt است. در ابتدا ، این پیچیده تر از آنچه در واقع است به نظر می رسد ، به همین دلیل راه حل های دیگر در اینجا ترجیح داده می شوند.

 

مرحله 1 . در نوار جستجوی ویندوز "Command Prompt" را وارد کرده ، روی برنامه راست کلیک کرده و "Run as Administrator" را کلیک کنید.

 

مرحله 2 . پس از باز شدن Command Prompt ، دستور "chkdsk C: /f" را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. توجه داشته باشید که "C:" حرف پیش فرض درایو است ، بنابراین ممکن است شما نیاز به تغییر این کار داشته باشید.

 

مرحله 3 . پس از اتمام بررسی دیسک ، دستور "ATTRIB -H -R -S /S /D C:*.*" را تایپ کنید. باز هم ، ممکن است مجبور شوید C: را به حرف دیگری تغییر دهید.

 

این مهم است که تا زمان کامل شدن مراحل کار خود، هیچ یک از این دستورات را متوقف نکنید ، زیرا این امر معمولاً باعث خرابی گسترده داده ها می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recover-files2-software.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اهداف اصلی رمزگذاری فایلهای شما اطمینان از حفظ حریم شخصی شما ، محافظت از داده های شما و امنیت فایل های شما است ، برای محافظت از اطلاعات محرمانه ، یک لایه محافظت اضافی وجود دارد و باید وقتی کاری انجام می دهید که احساس می کنید باید از آن محافظت کنید آن را فعال کنید.

پسورد گذاشتن روی فایل زیپ:

رمز گذاشتن روی فایل زیپ برای تقویت امنیت داده های مهم در بایگانی ZIP مفید است. در این مقاله نحوه رمزگذاری فایل ZIP را یاد خواهید گرفت در ادامه با ما همراه باشید.

 

روش اول : فایل ZIP را با نرم افزار WinZip رمزگذاری کنید 

برنامه WinZip را باز کرده و در قسمت Actions روی Encrypt کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

فایلهای خود را به قسمت NewZip.zip (قسمت مرکز) بکشید و رها کنید و هنگامی که کادر محاوره ای ظاهر شد، رمز ورود را وارد کنید و روی OK کلیک کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل 

 

بر روی گزینه Options در قسمت Actions کلیک کرده و Encryption Settings را انتخاب کنید . سطح رمزگذاری را تنظیم کرده و روی Save کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ

 

روش دوم : فایل ZIP را با نرم افزار WinRAR رمزگذاری کنید 

WinRAR نرم افزاری برای فشرده سازی فایلها است. با استفاده از نرم افزار WinRAR می توانید فایل zip را هنگام ایجاد آن رمزگذاری کنید.

 

مرحله 1. بر روی فایلتان کلیک راست کنید و روی  "Add to archive" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

آموزش رمز گذاری روی فایل زیپ

 

مرحله 2. "ZIP" را به عنوان قالب بایگانی انتخاب کنید ، سپس بر روی "Set password" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

مرحله 3. در پنجره بازشو ، می توانید یک رمز عبور وارد کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری فایل زیپ 

 

روش سوم : فایل ZIP را با Zip7 رمزگذاری کنید

7ZIP یکی دیگر از نرم افزارهای شگفت انگیز در مدیریت بایگانی فشرده شده است. رمزگذاری یک فایل ZIP نیز آسان است.

 

مرحله 1. روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید ، به Zip>Add to archive-7  بروید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

 

مرحله 2. zip را به عنوان قالب بایگانی  در لیست کشویی archive format انتخاب کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ 

 

مرحله 3. در همان پنجره ، رمزعبور را در زیر"Encryption"  تنظیم کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل

 

اکنون شما آماده ذخیره ، ارسال ایمیل یا به اشتراک گذاری فایلهای خود با امنیت اضافی با هر یک از روشهای بالا هستید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/training-encrypted-zipfile.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. علت محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه راحتی کار کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت درونمایه ندارند. در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت محتوا نخست وردپرس و پس از آن جوملا قرار دارد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.
هزینه طراحی سایت با وردپرس
قیمت طراحی سایت حاضر برای سایت های فروشگاهی،شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است.
محدوده قیمت طراحی سایت زیاد وسیع است، همین فرمایش باعث سردرگمی خریداران شده است. ممکن است شما نیز با این جستار مواجه شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار بسیار ولی با قیمتی نازل می کندف در حالیکه سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات کمتری برخوردار است، ضمن اینکه قیمت بالایی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با حمایت ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.
طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های حاضر صورت می‌گیرد. تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس و قالب های آماده، دارای خرج اقلیت به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و شرکت هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که هدف اجرا کردن ایده های خاصی دارند که الی کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای حاضر قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری زیاد شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای استفاده کرد که تا کنون دیگران متعلق به بهره‌گیری نکرده اند و یک سایت خاص با خرج کم داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.
عوامل کارایی گذار بر بها طراحی سایت وردپرس
تعیین نوع تارنما و فعالیت‌های آن
پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم، باید نوع وب سایت و تکاپو مورد عقیده آن را مشخص کنیم. بخش بندی سایت‌ها زیاد بسیار است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته تا سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی متفاوتی دارند. قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یگانه از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین بها طراحی سایت، همین موضوع است.

 

رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها
فاکتورهای عمومی در طراحی همگی سایت‌ها را در عقیده داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش درست صفحات در موبایل و سایر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و اصولی سمت سرور و کاربر که مواردی است که بر بها طراحی سایت کارایی گذار هستند. هر چه زمان و انرژی و دانش اکثریت برای طراحی سایت دربایستن باشد طبیعتا خرج طراحی آن سایت نیز بیشتر خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی بها بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های حاضر و وردپرس داشته باشد.


تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت تکاپو دارند.
قطعا یک تیم طراحی تارنما بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس حقیر در اختیار دارد.

 

بارگذاری سایت طراحی شده
سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و دامنه باید تنظیم گردند. در ضمن ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است. اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند سپریدن شود یا بدست یک متخصص.

 

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

 

درج اطلاعات یا data entry
وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای امر هیچ محتوایی تو آن نیست. فقط چیزی که وجود دارد تعداد متن و عکس نمونه هستند. محتوا می‌تواند دربرگیرنده موارد مختلفی از جمله عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک متخصص بسپارید لغایت بر اساس اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

 

آموزش روش شغل کردن با سیستم مدیریت محتوا
بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی وب سایت با ساخت فیلم آموزشی هزینه طراحی سایت با وردپرس به کاربران، نحوه شغل کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را تعلیم می‌دهند.
برخی دیگر از راه فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری آموزش شیوه پیشه کردن و مدیریت سایت را انجام می‌دهند.
و عده‌ای دیگر، سایت را پس از طراحی بدون هیچ آموزشی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.
قطعا هر یک از موارد فوق تاثیر زیادی در بها سایت تعبيه شده توسط کاربران را دارد. بعد ممکن است کاربری سایتی حرفه ای تهیه نمایید اما بدون تعلیم نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک تعلیم خوب و جامع، شما را توانا می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی چیره دست نمایید.


پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت
پشتیبانی در دامنه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که در واقع این فرمایش نشانه دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم آغاز می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک کارآزموده برای رفع دشواری ها و سوالات تان خواهد بود.


خرید دامنه سایت طراحی شده
اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند رهنمود ما انتخاب دامنه ir‌ برای سایت است؛ اما اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط مختلف دانشمند هستند بهترین پیشنهاد خرید پهنه دات کام است.

 

خرید هاست یا میزبانی وب
هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سنه 1399 مبلغی بالغ بر نزدیک 150 هزار تومان می‌باشد؛ پس اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این سوژه دیدی محتاطانه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

متأسفانه، دزدی در اینترنت شایع شده است و یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می‌توانید مرتکب شوید این است که، فکر کنید این امر فقط برای دیگران اتفاق می‌افتد و اگر هیچ کاری انجام ندهید، هرگز دچار مشکل نخواهید شد. متأسفانه، قضیه به این سادگی نیست. بنابراین در صورتی که اکانت شما هک شود، چگونه باید متوجه آن شوید؟

 

در این مطلب می‌توانید با راهکارهای جلوگیری از هک شدن و اطلاع یافتن بعد از آن آشنا شوید.

اشتباه نکنید، هک شدن تنها برای دیگران اتفاق نمی‌افتد. فقط نیاز به کمی بدشانسی دارد و ناگهان، یکی از کسانی می‌شوید که قرار نبود این اتفاق برایشان رخ دهد. تقریباً برای هرکسی در بعضی مواقع احتمال هک شدن وجود داشته. حتی اسام بزرگ در اینترنت هم می‌توانند هک شوند، مثل اپل یا یاهو. اما چگونه متوجه شوید که کسی شما را هک کرده است؟ ابتدا باید با چند عنصر اساسی شروع کنیم:

 

بررسی کنید که حداکثر امنیت اکانت خود را فعال کرده‌اید

اگر بدشانس باشید، ممکن است سرویسی که استفاده می‌کنید هک شود و سپس سارق می‌تواند به پایگاه داده آن سرویس دسترسی پیدا کند. مدیران سرویس ممکن است با شما تماس بگیرند تا وضعیت خود را تشریح کنید و اگر در رسانه‌های اجتماعی باشید، خیلی سریع با اخبار مرتبط با آن مطلع خواهید شد.

 

اگر هدف سارق یک تجارت یا سرویس نباشد، سپس موارد امنیتی کمی بیشتر به خودتان وابسته است. آیا همه تنظیمات امنیتی را فعال کرده‌اید؟ برای مثال، بعضی سرویس‌ها از سیستم تأیید دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند. احتمال هک شدن با این ویژگی به حداقل می‌رسد و حتی اگر این اتفاق افتاد، به شما اطلاع داده خواهد شد. به عنوان مثال، گوگل، فیس بوک و دراپ‌باکس یک پیام ارسال می‌کنند تا به شما اطلاع دهند که کسی سعی کرده است از یک دستگاه جدید به اکانت شما دسترسی پیدا کند.

 

هک رمز عبور,هک رمز عبور کامپیوتر

 

بررسی کنید که رمز عبورتان تا چه میزان ایمن است

البته، همه وب‌سایت‌ها طیف وسیعی از گزینه‌های امنیتی را ارائه نمی‌دهند. بنابراین باید به سختی و برای مدت طولانی روی عنصر اصلی محرمانه بودن اکانت تمرکز کنید: یعنی رمز عبور. اگر سرویس هک شده باشد، کیفیت رمز عبور شما واقعاً اهمیتی ندارد، اما اگر شخص شما هدف قرار گرفته باشید، مهم است که یک رمز عبور ایمن انتخاب کنید.

 

پس چگونه می‌توان گفت که رمز عبور به اندازه کافی ایمن است؟ احتمالاً از دور و بر شنیده‌اید که یک رمز عبور ایمن باید ترکیبی از اعداد، حروف و برخی اوقات کاراکترهای خاص باشد. مشکل این است که ماشین‌هایی که تلاش می‌کنند رمز عبور شما را به دست آورند هم از این موضوع آگاه هستند، بنابراین با ایجاد ترکیبی از این کاراکترها، لزوماً هک کردن اکانت را غیرممکن نمی‌کنید، تنها آن را مشکل‌تر می‌کنید زیرا سازقان مجبور می‌شوند تعداد بیشتری از ترکیباتی که شامل اعداد و کاراکترهای خاص است را تست کنند. Bill Burr، سازنده استانداردهای رمزعبور ایمن، مشکل را توضیح داده است. به طور خلاصه، او می‌گوید برای اطمینان یافتن، سعی کنید در انتخاب رمز عبور خلاق باشید و مطمئن شوید که رمز عبور فقط یک کلمه با کاراکترهایی در آغاز و پایانش نباشد.

 

اگر رمز عبورتان "Password31" است، احتمالاً باید فکر این باشید که کمی آن را پیچیده‌تر کنید.

 

این دو نکته می‌توانند به شما ایده از موقعیتی بدهند که امنیت اکانت شما در آن قرار دهد، اما نمی‌توانند بگویند که هک شده‌اید یا نه. بنابراین چگونه مطمئن شوید؟

 

به علائم نگاه کنید

در تئوری، ممکن است اکانت شما هک شده باشد بدون اینکه حتی متوجه شوید. در عمل، کمتر واضح است، زیرا اگر کسی مزاحم شود تا اطلاعات مربوط به اکانت شما را در کنترل بگیرد، احتمالاً قصد دارد کاری با آن‌ها انجام دهد. آن‌ها یا به طور مستقیم از اکانت شما استفاده می‌کنند، برای مثال رمز عبورتان را تغییر می‌دهد، با استفاده از اکانت شما خرید اینترنتی انجام می‌دهند و ایمیل‌های نامناسب به مخاطبین شما ارسال می‌کنند، یا اینکه به صورت غیر مستقیم برای جمع کردن اطلاعات دیگری که در اکانت یافت می‌شود، از آن استفاده می‌کنند. بنابراین، آن‌ها می‌توانند از داده‌های شخصی شما استفاده کرده یا آن‌ها را بفروشند.

 

هک رمز عبور,هک رمز عبور کامپیوتر

 

به صورت آنلاین بررسی کنید که هک شده‌اید یا نه

اگر دزدی در مقیاس بزرگ صورت بگیرد، می‌توانید بررسی کنید که هک شده‌اید یا نه. یک متخصص امنیتی لیستی از همه قربانیان بعد از هر حمله معروف ایجاد کرده است و به کاربران امکان می‌دهد که اکانت خود را برای هک شدن بررسی کنند. نام وبسایت او Have I been pwned است. شما فقط باید آدرس ایمیل خود را در آن تایپ کنید و در صورتی که کسی از رمز عبور شما اطلاع داشته باشد، وب‌سایت به شما می‌گوید.

 

همچنین می‌توانید رمز عبور خود را تایپ کنید و در صورتی که به خطر افتاده باشد وب‌سایت به شما می‌گوید. در هر دو مورد، پایگاه داده بسیار عظیم است (بیش از 300 میلیون رمز عبور) زیرا اکانت‌های هک شده از LinkedIn، VK، MySpace، Badoo، Dropbox و بسیاری بیشتر را جمع‌آوری می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/hack-password2-informed.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آی‌فون X که به تازگی معرفی شده اولین هندست اپل خواهد بود که اجازه می‌دهد، کاربر قفل صفحه را با صورتش باز کند. اما در این زمینه اگر بخواهیم به دنبال اولین باشیم، بهتر است Windows Hello مایکروسافت یا همان تشخیص چهره ویندوز 10 را نام ببریم.

 

این ابزار که از وب‌کم لپ‌تاپ یا پی‌سی استفاده می‌کند، کار تشخیص چهره شما را انجام داده و اجازه ورود به ویندوز را می‌دهد. به‌علاوه این برنامه با تعداد زیادی اپلیکیشن از جمله DropBox ،iHeartRadio و OneDrive هم کار می‌کند، پس می‌توانید با وجود آن از مرحله وارد کردن پسورد رد بشید.

 

تنها محدودیتی که در استفاده از این برنامه وجود دارد این است که برخی از وب‌کم‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. در واقع تنها دوربین‌هایی که مجهز به اشعه مادون قرمز هستند با این برنامه سازگارند. این ویژگی بیش‌تر در لپ‌تاپ‌های امروزی و دو-در-یک‌های چند سال پیش از برندهایی مثل دل، لنوو و ایسوس قابل دسترس است.

 

اگر بودجه‌تان اجازه نمی‌دهد که یک لپ‌تاپ جدید بخرید، یک راه آسان‌تر وجود دارد و آن‌هم تهیه یک وب‌کم سازگار مثل Brio 4K Pro لاجیتک یا استارگیزر از برند ریزر است. البته این وب‌کم‌ها هم چندان ارزان نیستند، اما مسلما قیمت‌شان کم‌تر از یک لپ‌تاپ جدید است.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

بررسی حضور ویژگی Windows Hello

اگر همچنان از وجود چنین ویژگی مطمئن نیستید، می‌توانید حضور آن را از طریق کورتانا چک کنید. در نوار جستجوی این دستیار صوتی عبارت sign-in options را تایپ کنید یا این‌که پس از کلیک کردن روی آیکون میکروفون این عبارت را برای کورتانا بخوانید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید گزینه ویندوز هلو را ببینید. اگر وب‌کم از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی کند می‌توانید گزینه تنظیم آن را ببینید و روی Set up کلیک کنید و کار را ادامه دهید.

 

اگر دیدید گزینه Set up خاکستری رنگ و غیر فعال است، در ابتدا و پیش از استفاده از دیگر روش‌های ورود، باید یک پسورد برای سیستم ایجاد کنید. در همان صفحه روی دکمه Add زیر بخش Password کلیک کنید و یک رمز عبور بسازید. پس از انجام این‌کار ویندوز هلو از حالت خاکستری در می‌آید و فعال می‌شود.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

برای تشخیص چهره به دوربین نگاه کنید

پس از راه انداختن آپشن ویندوز هلو به صفحه Welcome to Windows Hello روانه می‌شوید. همان صفحه‌ای که در واقع آخرین شانس شما برای بازگشت از راه‌اندازی ویندوز هلو است. البته اگر بعدها نظرتان عوض شد می‌توانید خیلی راحت پروفایل تشخیص چهره را پاک کنید.

 

 

روی دکمه Get started کلیک کنید. دوربین مادون قرمز روشن می‌شود و به اسکن چهره شما می‌پردازد. تا زمانی که نوار وضعیت آبی رنگ زیر تصویر تمام نشده، مستقیم به دوربین نگاه کنید. اگر سر و چشم‌ها را درست نگه دارید در چند ثانیه عمل تشخیص چهره تمام می‌شود.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

 

پین بسازید

پس از اتمام کار، به شما گزینه‌ای برای بهبود تشخیص چهره از طریق اسکن دوباره داده می‌شود. اگر عینکی هستید و کلاه بر روی سر خود می‌گذارید، بهتر است یک‌بار دیگر با وجود آن آیتم‌ها عمل اسکن صورت را انجام دهید. افزون‌ بر این می‌توانید اسکن را در حالت‌های غیر از مستقیم و زاویه‌دار هم انجام دهید تا همه حالت‌ها را در برگیرد.

 

پس از انجام این کارها از شما خواسته می‌شود که یک پین بسازید تا در صوتی که ویندوز هلو به هر دلیلی کار نکرد بتوانید وارد ویندوز شوید. البته ابتدا از شما خواسته می‌شود که رمز عبور سیستم را وارد کنید و سپس یک پین بسازید، پینی که باید با رمز عبور فرق داشته باشد.

 

نگاه کنید تا قفل باز شود

در تنظیمات ویندوز هلو زیر بخش sign-in، گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با فعال کردن آن از صفحه قفل و پس از تشخیص صورت عبور کنید. این یعنی به محض روشن کردن کامپیوتر و تشخیص چهره، وارد سیستم خواهید شد. اگر این آپشن فعال نباشد پس از تشخیص چهره، خودتان باید صفحه قفل را به صورت دستی رد کنید.

 

اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که زیاد اهل رمز عبور گذاشتن روی سیستم نیستید و به خاطر سپردن این همه عدد و علامت برای‌تان دشوار است، قابلیت تشخیص چهره می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

راه‌اندازی ویندوز هلو, تشخیص چهره ویندوز

 

باز کردن قفل را به انگشت خود بسپارید

ویندوز هلو به‌علاوه می‌تواند با اسکنر اثر انگشت نیز کار کند. روند کار به همان شکلی که گفتیم بوده، فقط به جای چهره در واقع باید انگشت خود را روی سنسور مربوطه قرار دهید تا عمل تشخیص اثر انگشت انجام شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/windowshello-computer2-detection.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کسب و شغل آنلاین چیست ؟

کار در خانه اینترنتی

کار در منزل اینترنتی یا کسب و کار انلاین روشی از کسب و کار است که شما خیلی آسان میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید . به سوداگری هایی که در بستر وب باشد را کسب و کار انلاین یا همان سوداگری اینترنتی گویند . کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان شما خیلی آسان میتوانید یک سوداگری در منزل اینترنتی و انلاین برای خود راه اندازی کنید .
سرمایه لازم برای راه اندازی سوداگری اینترنتی در منزل
کسب و کار اینترنتی در منزل با درآمد فوق العاده

برای تاسیس یک سوداگری اینترنتی در منزل خویش اصلا به هیچ سرمایه خاصی نیاز ندارید و شما میتوانید با کمترین سرمایه شدنی یک سوداگری اینترنتی برای خود آغاز کنید .
همان طور که در مطلب قبل ما شما را با 12 شغل اینترنتی اشنا کردیم در این مطلب میخواهم امروزین ترین روش کسب و کار اینترنتی در خانه را برای شما ذکر کنم با این روشی شما خیلی راحت میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز برای خود در منزل راه اندازی کنید . رهنمود میکنم اگر تا به اکنون کسب و کار اینترنتی برای خود تاسیس نکرده اید همین الان برای تاسیس اقدام کنید .


روش ورود در این دنیای پیشه افرین اینترنتی سیستم ساده ای است که در ان اصلا شما به هیچ مهارت و تخصص خاصی احتیاج ندارید . در این سیستم شما کسب و کار اینترنتی خویش را در گستره ای که تخصص دارید تاسیس میکنید (غیر شدنی است که شما تخصصی نداشته باشید ) .
یکی از پولساز ترین مشاغل اینترنتی در دانشمند فروش اطلاعات است یعنی شما از فروش اطلاعات خیلی ساده میتوانید به درآمد اینترنتی چند میلیونی در ماه دست پیدا کنید .

بهترین روش و احتمالاً پولساز ترین شیوه کسب درآمد از اینترنت این است که تخصص خود را به سایرین بفروشید و متعلق به کسب درآمد کنید . بی گمان کسان زیادی هستند که دوست دارند در جایگاهی فعلی شما باشند که شما با فرآوری محصولات آموزشی دانلودی میتوانید به این کسان کمک کنید . به عنوان مثال :
شما شدنی است در گویه ی کامپیوتر , شغل با نرم اسباب های کامپیوتری و… تخصص داشته باشید . قطعا شما میتونید این تخصص خویش را به فایل های آموزشی تبدیل کنید و از فروش انها درآمدزایی داشته باشید احتمالاً فکر کنید که شغل خیلی سختیه ولی اصلا چنین نیست . ما شما را به چهره کامل راهبری خواهیم کرد الی شما بتوانید یک کسب و کار اینترنتی چیره دست در خانه برای خود تاسیس کنید.
حالا قرار نیست شما حتما تخصص خودتان را بفروشید ایده های زیادی داریم که شما میتوانید در منزل سوداگری اینترنتی پولساز برای خود تاسیس کنید به عنون نمونه : ممکن است شما یک فروشگاه فروش جامه , عینک و… داشته باشید . شما میتوانید محصولات فیزیکی خویش را در سطح اینترنت برای فروش پیمان بدهید . اگر بدانید که این فروشگاه های اینترنتی ایران از فروش محصولات فیزیکی خویش چقدر هوده میکنند خودتان فروشگاه فیزیکی خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل میکنید .
کسب و پیشه اینترنتی در خانه بدون سرمایه
همان طور که میدانید دانش روز به روز در حال ترقی است و کسب و کار های فیزیکی جایگاهشان را به کسب و کار های اینترنتی دیتا اند . بی گمان سوداگری های اینترنتی خیلی موفق تر از کسب و کار های فیزیکی میباشند .

#کار در منزل اینترنتی
همان طور که گفتم الان دیگر کسب و کار های سنتی جای خود را به سوداگری های اینترنتی دیتا اند که این بازار تازه دارد در ایران کامل میشود و چه بهتر است که شما نخستین افرادی باشید که وارد این بازار میشوید هرچه زود تر وارد این بازار بشوید قطعا پیروز تر و موفق تر از افرادی هستید که بعدها وارد این بازار میشوند .

ایا کسب و کار اینترنتی در منزل تضمینی است ؟

بله . اگر دقیقا همانگونه که گفته شده عمل کنید بی گمان نتیجه میگیرید که ما شما را با این سیستم از 0 الی 100 اشنا خواهیم کرد با داشتن یک پیشه در خانه اینترنتی به راستی شما میتوانید زندگی خویش را متحول کنید .

هر کس با پروا به تخصص , چیرگی که دارد و یا اگر فروشگاه فیزیکی دارید میتوانید در این سیستم شغل افرین اینترنتی شروع به کار کنید و به درآمدزایی بسیار فوقانی دست پیدا کند که در این سیستم میتواند درآمد شما از چند میلیون تومان لغایت چند صد میلیون تومان باشد .

میزان درآمدزایی شما وابستگی به خودتان دارد که چقدر برای این سیستم وقت بگذارید شما با گسترش کسب و کار خویش میزان درآمدزایی خود را چندین و چند برابر میکنید به عنوان مثال ممکن است شما با فرآوری یک محتوای و بازاریابی اینترنتی چیره دست درآمد اینترنتی خویش را چندین و چند برابر کنید که این پیشه بستگی به خودتان دارد که چقدر برای سوداگری اینترنتی خویش زمان بگذارید .

دوستان عزیز مطمعن باشید که با این مدل کار اینترنتی در منزل میتوانید حیات خود را متحول کنید اگر همین امروز آغاز کنید و شغل خود را به فردا واگذار نکنید بی گمان موفق خواهید شد .


در این مطلب “کار در منزل اینترنتی ” کلیه مراحل این سیستم به صورت کامل گفته شده است . شما باید برای راه اندازی سوداگری اینترنتی خود کلیه مراحل را مو به مو بدون چون و چرا انجام دهید لغایت کامیاب بشوید. در پیوستگی ما شما را به چهره کامل و قدم به قدم با تاسیس کسب و کار اینترنتی در منزل اشنا خواهیم کرد .

قدم اول ) برگزیدن حوزه کار و جنبش :

اولین قدم ان است که شما باید گستره تکاپو خود را مشخص کنید . پهنه کار و جنبش گویه ای است که در ان کار و جنبش میکنید .

حوزه فعالیت شما میتواند در مقوله های متفاوتی باشد مانند : طراحی سایت , اموزش اشپزی , بورس و… و یا میتوان در مقوله ی کسب و کار فیزیکی شما باشد به عنوان نمونه اگر شما حائز یک مغازه کتاب فروشی هستید دامنه تکاپو شما میتواند در زمینه ی کتاب باشد .

در انتخاب حوزه ی فعالیت یک سری نکات است که شما باید ان ها را رعایت بکنید و ان ها را جدی بگیرید تا در جلوتر دچار سخت نشوید (که ما تک تک این نکات را به شما اموزش میدهیم). در این تقسیم شما باید اهداف خود و مهارت های خویش را یاد داشت کنید .(در ادامه به شما خیلی کمک میکند)

ما در جلسه ی دوم دوره ی تعلیم سوداگری اینترنتی به چهره کامل راجب حوزه فعالیت و ایده یابی توضیح داده ایم که چگونه بتوانید بهترین و پولساز ترین ایده برای راه اندازی سوداگری اینترنتی را شناسایی و انتخاب کنید .

قدم دوم ) طراحی سایت برای کسب و کار خود :
دومین قدم در این سیستم طراحی سایت برای کسب و کار اینترنتی میباشد . به این نکته توجه کنید که برای طراحی سایت اصلا بیچارگی به کد نویسی و برنامه نویسی ندارید . در دومین قدم خویش شما باید یک وبسایت جامع با تمام امکانات تاسیس کنید .

داشتن یک وبسایت در کسب و کار اینترنتی یک فرمایش زیاد , بسیار مهم میباشد و داشتن وبسایت واجب است یعنی چارچوب کسب و کار اینترنتی شما یک وبسایت میباشد . دقیقا ان وبسایت است که شما را به درآمدزایی میرساند . در طراحی وبسایت به یکسری نکات باید رعایت کنید که شما را کامل با این نکات اشنا میکنم (شما میتوانید طراح وبسایت خود باشید)

قدم سوم)تبدیل سایت به فروشگاه اینترنتی :

سومین قدم تبدیل وبسایت شما به یک وبسایت فروشگاهی میباشد . در این مرحله شما ان وبسایتی را که طراحی کردید باید به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنید . برای تبدیل سایتتان به یک سایت فروشگاهی اصلا به کد نویسی نیاز نیست . سایت فروشگاهی که ما به شما اموزش میدهیم طراحی کنید کلیه امکانات را برای فروش محصولات فیزیکی و دانلودی دارد.

قدم چهارم ) گسترش وبسایت خود :
در این قدم شما باید وبسایت خویش را به یک وب سایت با امکانات فوق العاده تبدیل کنید . باید شکلی قشنگ با رنگ بندی مناسب و… برای سایت خویش برپایی کنید . با یکسری آلت ها خیلی راحت میتوانید وبسایت خود را به یک وبسایت حرفه ای با ظاهری زیبا تبدیل کنید.

هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی مناسب تر باشد توجه مخاطبان شما اغلب میشود و این مایه میشود کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند به شما اعتماد کنند . داشتن امکانات حرفه ای برای یک سایت ضروری است یعنی سایت شما باید دارای پنل کاربری برای مخاطبان شما , درگاه پرداخت و… باشد . هرچه وبسایت خودتان را بیشتر گسترش بدهید کاربران شما بیشتر به شما و کسب و کار اینترنتی شما اعتماد میکنند .

قدم پنجم ) رشد کسب و کار خویش :

در پنجمین قدم شما باید سوداگری خود را گسترش بدهید . یگانه از موارد توسعه سوداگری فرآوری درونمایه برای سایت خود می باشد . با فرآوری درونمایه چیره دست خیلی راحت میتوانید نسبت به رقبا پیشرفت کنید . هر چه برای کسب و کار خود فرآوری درونمایه کنید درامد اینترنتی شما بیشتر میشود .

روش دوم از توسعه وبسایت شما بهینه سازی ان برای موتور های جست و جو گر میباشد . برای انکه سایت شما در نتایج اول پرتو دیتا شود باید ان را برای موتور های جست و جو بهینه سازی کنید که در اصطلاح به ان سئو نیز گفته میشود با بهینه سازی وبسایتتان برای موتور های جست و جو در نتایج اول گوگل دیده شوید.

سومین طریق برای توسعه کسب و کار اینترنتی طریق صحیح بازاریابی است . در بازاریابی شما باید یکسری نکات را رعایت کنید الی بتوانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید

قدم ششم ) رسیدن به درامد بسیار بالا :

و در اخرین مرحله از کسب و کار اینترنت خود شما به درآمدزایی خواهید رسید . با ارائه محصولات (دانلودی یا فیزیکی) و یا ارائه ی خدمات خویش مانند طراحی سایت , مقاله نویسی , مترجم و… (باتوجه به تخصص و مهارت خود ) و قراردادن یا ان ها درون سایت خود خیلی آسان به درامد بسیار بالا در ماه میرسید .

اگر واقعا این سوداگری اینترنتی خود را رشد بدهید درامد شما به ماهانه بالای 10 میلیون تومان میرسد و با توسعه اغلب کسب و کار خود و پیوستگی دادن ان پس از یک سال به درامد ماهانه 100 میلیون تومان خواهید رسید و اگر این سیستم را پیوستگی بدهید (2 تا 3 سنه ) قطعا درامد شما به یومیه چند میلیون تومان خواهد رسید .

احتمالاً بپرسید چگونه :

هر چه شما فرآوری محتوا کنید , بر روی سئو سایت خویش کار کنید و کسب و کار خود را گسترش و رونق بدهید میزان بازدید سایت شما بیشتر و اغلب میشود . اگر همان گونه که در دوره ی اموزش سوداگری اینترنتی گفتیم عمل کنید قطعا بعد یکسال به درامد زیاد بالایی خواهید رسید .

این را بگم که شما در همان اوایل نتیجه ی شغل خود و شرکت در این دوره را میگیرید . پس اصلا نگران کسب و کار نباشید

4 ایده کسب و کار اینترنتی در خانه بدون سرمایه
در این تقدیر کوشش دارم شما را با 4 ایده ی پولساز سوداگری اینترنتی در منزل بدون سرمایه آشنا کنم . همان طور که میدانید سوداگری در خانه اینترنتی یکتا از فرصت های خلوص است که نباید از دست عدل و نداشتن یک ایده ی مناسب برای سوداگری اینترنتی در منزل یکتا از مشکلات و دغده های خیلی از کسان میباشد .

حتما شما هم مدت بسیار زیادی که منظور دارید یک سوداگری در خانه اینترنتی داشته باشید اما هیچ ایده خاصی ندارید . اگر هدف داشتن یک کار اینترنتی پولساز را دارید اما ایده ای ندارید ما در این نوشتار شما را با 4 شیوه کسب و کار اینترنتی در خانه آشنا خواهیم کرد . با این 4 ایده ای که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید در منزل برای خود یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید پس به اتفاق ما باشید لغایت شما را با این 4 ایده ی پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم .


1_فروش فالوور و لایک اینستاگرام

یکی از پولساز ترین ایده های سوداگری اینترنتی در خانه فروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . اگر هدف دارید یک مدل کسب و کار انلاین ساده و آسان برای خود راه اندازی کنید و به درآمدزایی بسیار بالایی در ماه دست پیدا کنید رهنمود میکنم این ایده را برای خویش راه اندازی کنید . این ایده میتواند یک ایده ی پولساز و حرفه ای برای شما باشد .

شما با تاسیس یک وبسایت و درگاه پرداخت انلاین خیلی راحت میتوانید فالوور , لایک و یا حتی ویوو اینستاگرام بفروشید و و درآمد زایی داشته باشید . شما خیلی ساده در کمتر از یک روز میتوانید سیستم فروش فالوور و لایک اینستاگرام راه اندازی کنید . اگر منظور دارید از این مسیر فروش فالوور اینستاگرام و فروش لایک اینستاگرام درامدزایی همش و استوار داشته باشید پیشنهاد میکنم حتما فیلم ذیل را ببینید .


2_راه اندازی خدمات آموزشی

یکی دیگر از ایده های پولساز سوداگری اینترنتی در خانه راه اندازی خدمات آموزشی میباشد , اگر در زمینه ای علاقه و تخصص دارید خیلی آسان میتوانید آن را به محصول آموزشی تبدیل کنید و بفروشید . خیلی از کسان برادر دارند در جایگاه کنونی شما باشند که شما میتوانید با فرآوری محصولات آموزشی و دانلودی و فروش آنها در اینترنت به درآمد اینترنتی زیاد فوقانی دست پیدا کنید .

همان طور که در قبل گفتم در ابتدا شما باید تخصص و مهارات خودتان را معرفی کنید و در آن مقوله کسب و کار اینترنتی خودتان را تاسیس کنید . بی گمان شما با پروا به مهارت و تخصص خود میتوانید به درآمدبالایی در ماه دست پیدا کنید . خیلی از کسان با این طریق کسب و کار اینترنتی توانسته اند به درآمد های میلیونی در ماه دست پیدا کنند .

3_فروش محصولات دیجیتالی

محصولات دیجیتالی احد دیگر از شیوه های فروش دانسته ها و اطلاعات شما میباشد . در ایده ی قبل شما را با راه اندازی خدمات آموزشی آشنا کردم که این محصولات را میتوانید به صورت دانلودی و دیجیتالی نیز بفروشید .در این سرنوشت سعی درام شما را با مدل های دیگر محصولات دیجیتالی و دانلودی آشنا کنم . شاید شما نخواهید دانیته و چیرگی های خویش را در قالب فایل های آموزشی بفروشید و شما محصولات دیجیتالی سایر دارید که بخواهید از فروش آنها کسب درآمد داشته باشید .

شما اگر محصولات دیجیتالی همانند عکس , فونت , قالب و افزونه های وردپرس , لوگو , اپلیکیشن موبایل , برنامه های کامپیوتری و… داشته باشید خیلی ساده با تاسیس یک وبسایت فروشگاهی میتوانید محصولاتتان را به سایرین بفروشید و از این را به درآمدزایی بالایی دست پیدا کنید .

4_همکاری درفروش (بازاریابی رابطه ای)

چهارمین ایده ی پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه سیستم مشارکت در فروش یا فروش محصولات دیگران میباشد . اگر شما محصولات آموزشی و دیجیتالی ندارید میتوانید این روش کسب و کار انلاین را انتخاب کنید . شما میتوانید در اینترنت و به صورت کاملا انلاین اقدام به فروش محصولات سایرین کنید . در این سیستم به ازای هر فروش از محصولات و کالای سایرین شما مبلغی را اخذ خواهید کرد . بهترین مثال ی حاضر این مدل کسب و کار در ایران میتوانیم به سایت دیجیکالا اشاره کنیم.

میزان درآمد زایی از این سیستم کسب و کار اینترنتی در خانه زیاد بالا میباشد . بی گمان اگر شما یک کسب و کار اینترنتی در منزل برای خود تاسیس کنید و روزانه تنها 3 تا 4 ساعت برای آن سررسید بگزارید و آن را توسعه بدهید قطعا به درآمد چند میلیونی در ماه دست پیدا خواهید کرد طوری که غیر قابل ایمان باشد . میزان درآمدزایی شما از این مدل پیشه اینترنتی در منزل میتواند از ماهی 1 میلیون تومان لغایت 100 ها میلیون تومان و اغلب باشد .

خیلی از کسب و کار های اینترنتی در ایران هستند که درآمد های چند صد میلیونی در ماه دارند مشابه فروشگاه اینترنتی دیجیکالا , آپارات، آمازون،یوتیوب و … شما اگر کسب و کار اینترنتی خود را تاسیس کنید و ادامه بدهید بی گمان موفق خواهید شد و به چنین درآمد های رویایی خواهید قبض .


فقط به این نکته پروا کنید که اگر میخواهید راه 100 ساله را یک شبه بروید قطعا سخت برای رسیدن به درآمد رویایی ود باید صحیح عمل کنید و زمان بگزارید . در پیوستگی ما کلیه مراحل تاسیس سوداگری اینترنتی در منزل را به شما تعلیم دیتا ایم و به شما میگیم که چطور یک کسب و کار اینترنتی را قدم به قدم تاسیس کنید .

احتمالاً برای شما قبل بیاد که چرا من نام این عنوان را گذاشتم “دروغی کبیر در کسب و کار اینترنتی “ چون در اینترنت خیلی از پکیج ها و دوره ها ساخته میشود نخست اینکه بسیار ناقص هست و یا انقدر طولانی است که سر و ته مطلب را گم میکنید .

در این سرنوشت ازمطلب “کار در خانه اینترنتی” میخواهم حقیقتی را برای شما شفاف کنم . اینکه واقعیت دارد یک کسب و کار اینترنتی یک شغل اینترنتی میباشد و خیلی ساده میتوانیم به درامد اینترنتی فوقانی برسیم بعد مطمعن باشید از این مسیر خیلی ساده میتوانید به درامد اینترنتی بسار بالایی در ماه برسید .

خب شما باید کسب و کار اینترنتی خویش را از صفر آغاز کنید تا به نتیجه رویایی برسید . با پروا به بازار الان که پرسود ترین کسب و کار های چه در ایران و چه در دانشمند سوداگری اینترنتی میباشد که در ایران مانند دیجیکالا و بامیلو و… و در دانشمند مانند امازون و فروشگاه اینترنتی علی بابا در چین . که در ایران درامد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ماهانه چند صد میلون تومان است. پس شما هم میتوانید شروع کنید و کامیاب بشوید.


در این تقدیر برای شما دوستان عزیز که این نوشتار ی پیشه اینترنتی در خانه را مطالعه کردین یک سوپرایز بسیار عالی و پولساز دارم (یک سوپرایز کاملا رایگان اما آینده ساز) . اگر هدف دارید بیشتر با کسب و کار اینترنتی آشنا شوید و بخواهید بدانید آینده ی کسب و کار اینترنتی در ایران چگونه است پیشنهاد میکنم حتما از این دوره ی کاملا رایگان ما بهره‌گیری کنید .

ما در این دوره ی مجانی در ابتدا شما را با سوداگری اینترنتی اغلب اشنا میکنیم و سر کامیابی افراد بزرگ در کسب و کار اینترنتی را به شما میگیم و پس آن شما را با 10 ایده ی ناب و پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم کرد .

در این دوره ی 100 درصد مجانی به شما اموزش میدهیم که کمتر پیشه کنید و اغلب پول در بیاورید . اگر قصد دارید در روز با 3 لغایت 4 ساعت کار کردن به درآمد میلیونی در ماه برسید توصیه میکنم حتما این دوره را ببینید . با توجه به شرایط اقتصادی مملکت شما میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز برای خود تاسیس کنید .

در صورت کمپانی نکردن در این دوره بیش از یک ساعت تعلیم شگفت انگیز به همراه نقشه ای که شما را به سمت ساخت یک سوداگری اینترنتی رویایی هدایت خواهد کرد را از دست خواهید داد



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محبوبیت جک S5 در بازار ایران، شرکت واردکننده را به ایجاد تنوع در محصولات برند JAC چین تشویق کرده است. وانت پیکاپ دوکابین جک T8، احتمالا توسط کرمان موتور در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد.

خودروسازی جک یا به بیان صحیح‌تر، جِی اِی سی (JAC) با نام کامل JAC Motors در سال ۱۹۶۴ شکل گرفت. این برند، کمتر از ۱۰ سال سابقه‌ی مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌تر بر تولید کامیون‌های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک، قابل تأمل است و امروزه چهار مدل سواری J4 ،J5 ، J6 و A60، همراه‌با چهار شاسی‌بلند S2 ،S3 ،S5 و S7 را شامل می‌شود. از سویی دیگر، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون مختلف هم در سبد جک وجود دارند که می‌توانند برای بازار ایران جذاب باشند. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و درحال‌حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور برقی تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

برخلاف بسیاری نقاط جهان، بازار وانت‌ها در ایران رونق چندانی ندارد. کارخانه‌ها و صنایع، کامیون‌های کوچک (کامیونت) را به وانت‌ها ترجیح می‌دهند و فعالان عرصه‌ی کشاورزی هم کاملا وفادار به وانت‌های ارزان‌قیمت ساخت داخل مثل وانت پیکان و زامیاد هستند. با این اوصاف، عدم تقاضا برای وانت‌های ساخت هاوال، فوتون و آمیکو در سال‌های اخیر، امر عجیبی نیست؛ اما کرمان‌موتور تلاش می‌کند تا با تکیه بر سابقه‌ی خوب خود در مونتاژ و خدمات پس از فروش محصولات جک، آغازگر تغییری مثبت و موفق در این روند باشد.

خودروسازی جک، از سال ۲۰۱۱ با معرفی مدل رنی (Reni) تولید وانت را آغاز کرد. از سال ۲۰۱۴ با عرضه‌ی T6، صادرات وانت‌های جک به خارج چین شروع شد و سال ۲۰۱۸ هم T8 به تولید رسد. البته جدیدترین مدل، فروش گسترده‌ای مشابه T6 در بازار روسیه و شرق آسیا ندارد؛ هرچند که بزرگ‌تر، قوی‌تر و مجهزتر است.

JAC T8  وانت جک

وانت پیکاپ T8 با ابعادی به طول ۵۳۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف استاندارد ۱۸۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۹۰ میلی‌متر تولید می‌شود. قسمت بار، یک مربع با اضلاع ۱۵۲۰ میلی‌متر است که از کف تا لبه‌ی درپوش، ۴۷۰ میلی‌متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاپ T8 به گونه‌ای است که بعد از بارگیری مجاز، فاصله‌ی ۲۲۰ میلی‌متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ شود. این خودرو، در مدل‌های مختلف تک یا دو دیفرانسیل، ۱۸۲۵ تا ۱۹۴۰ کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده، وزن قابل حمل در قسمت بار جک T8 را ۹۰۰ کیلوگرم عنوان کرده است.

JAC T8  وانت جک

طراحی خودرو در نمای رو‌به‌رو، ترکیبی از مدل‌های امریکایی و آسیایی به‌نظر می‌رسد. چراغ‌های اسپرت با گوشه‌های تیز، الهام‌گرفته از تویوتا هایلوکس و جلوپنجره‌ی بزرگ با مواد براق کروم، یادآور وانت‌های امریکایی مثل محصولات GMC است. از دیدگاه نگارنده، تأکید و اصرار طراحان خودروسازی جک به جلوپنجره‌های عریض و طویل، شبیه آنچه در کراس‌اور S3 دیده‌ایم، به زیبایی خودرو آسیب می‌زند. از نکات مثبت در نمای جلو، می‌توان به نوار LED روشنایی روز و مه‌شکن‌های مثلثی در گوشه‌های سپر اشاره کرد که ضمن استفاده‌ی معقول از مواد سیاه‌رنگ پلاستیکی، حس یک وانت مدرن را به بیننده می‌دهد.

JAC T8  وانت جک

نمای جانبی و پشت T8 ساده و معمولی هستند. مشابه وانت‌های ساخت نیسان که هنوز در ایران تردد می‌کنند، چراغ‌های عقب T8 هم حالت عمودی و رنگ قرمز دارند. معدود نسخه‌های دیده شده از این وانت در ایران، رینگ‌های آلومینیوم ۱۸ اینچ، پوشش پلاستیک سخت در قسمت بار، گیره‌های نگه‌دارنده‌ی طناب در طرفین، رکاب ورود به کابین و تک‌دستگیره‌ برای بازگشایی درپوش عقب دارند که نشان می‌دهند وانت T8 از امکانات مرسوم در وانت‌های استاندارد برخوردار است.

JAC T8  وانت جک

برخلاف نمای بیرونی، نمی‌توان فضای کابین T8 را چندان زیبا و چشم‌نواز دانست. طرح سیلندری برای پنل پشت فرمان، قدیمی به‌نظر می‌رسد و ترکیب ادوات روی داشبورد هم مشابه وانت‌های مدرن دنیا نیست. در تصاویر رسمی، علاوه‌بر صندلی‌ها، چرم مصنوعی برای بخش میانی داشبورد و بخش‌هایی از تودری‌های جلو وجود دارد که حس خوبی به سرنشینان می‌دهد.

 

وانت T8 با ۲ نوع پیشرانه‌ی بنزینی و دیزل در چین تولید می‌شود. باتوجه‌به سازگاری بعضی خودروهای گازوئیل‌سوز چینی با سوخت ایران مثل وانت فوتون تونلند که توسط ایران‌خودرو مونتاژ شد، عرضه‌ی T8 دیزلی در کشورمان بعید نیست. علاوه‌بر این، نسخه‌ی دیزلی T8 نسبت به مدل بنزینی، پیشرانه‌ی ضعیف‌تر، مصرف سوخت کم‌تر و قیمت پایین‌تری دارد. این وانت با پیشرانه‌ی توربوشارژ بنزینی ۲ لیتری، قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر از ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. مدل دیزلی، با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۹ لیتری، ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتوجه‌به وزن و شرایط آیرودینامیک وانت T8، می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل توربوشارژ بنزینی در زمان ۱۲ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نسخه‌ی دیزلی، حدود ۱۶ ثانیه پس از شروع حرکت چنین سرعتی داشته باشد.

JAC T8  وانت جک

 

از نکات جالب توجه در فهرست امکانات جک T8 که در منابع چینی دیده می‌شود، فقدان جعبه‌دنده‌ی خودکار است. این احتمال وجود دارد که وانت جک با جعبه‌دنده خودکار وارد ایران شود؛ اما نسخه‌های اصلی این خودرو، مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی هستند. در عوض، جک T8 با ۲ نوع سیستم تک یا دو دیفرانسیل تولید می‌شود. همراه‌با تایرهایی به پهنای ۲۶۵ میلی‌متر و فاق ۶۰ درصد، نسخه‌ی ۲ دیفرانسیل می‌تواند قابلیت‌های خوبی در مسیرهای سخت خارج جاده داشته باشد. طراحی بدنه و فاصله‌ی چرخ‌ها تا لبه‌ی سپرها، به‌شکلی است که شیب جاده با ۳۰ درجه در جلو و ۲۲ درجه در عقب، به‌راحتی طی می‌شود. علاوه‌بر این، نسخه‌های دو دیفرانسیل جک T8 با قفل برقی برای دیفرانسیل عقب، قابل خرید هستند که مزیت مهمی برای حرکت در مسیرهای لغزنده و ناهموار است.

JAC T8  وانت جک

نسخه‌های آپشنال از جک T8، علاوه‌بر ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD)، مجهز به فناوری مدیریت تعادل (ESC) نیز هستند که نقش مهمی در جلوگیری از واژگونی یا انحراف خودرو هنگام ترمزگیری در مسیرهای لغزنده دارد. هشدار خروج از خط (Lane Departure Warning)، حسگر فشار باد تارها، ۲ کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو، حسگر هشدار برخورد در جلو و عقب، دوربین پارک و دید ۳۶۰ درجه همراه‌با دوربین ضبط فیلم پشت آینه میانی، دیگر آپشن‌های جک T8 هستند.

JAC T8  وانت جک

مقاله‌های مرتبط:

نسخه‌های مختلف جک T8 در بازار چین، ۹۰ هزار تا ۱۴۰ هزار یوآن قیمت دارند که معادل ۱۳ هزار تا ۲۰ هزار دلار است. با این اوصاف، اگر هزینه‌ی اولیه برای نسخه‌‌های تک دیفراسیل و دو دیفرانسیل بنزینی مونتاژ ایران را ۱۶ هزار تا ۱۸ هزار دلار در نظر بگیریم، پیش‌بینی قیمت احتمالی این خودروها در بازار کشورمان، حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.  البته می‌توان امیدوار بود که نسخه‌ی تک‌دیفرانسیل دیزلی با قیمتی پایین‌تر عرضه شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/8/17/339283/jac-t8-specs-and-price/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محبوبیت جک S5 در بازار ایران، شرکت واردکننده را به ایجاد تنوع در محصولات برند JAC چین تشویق کرده است. وانت پیکاپ دوکابین جک T8، احتمالا توسط کرمان موتور در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد.

خودروسازی جک یا به بیان صحیح‌تر، جِی اِی سی (JAC) با نام کامل JAC Motors در سال ۱۹۶۴ شکل گرفت. این برند، کمتر از ۱۰ سال سابقه‌ی مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌تر بر تولید کامیون‌های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک، قابل تأمل است و امروزه چهار مدل سواری J4 ،J5 ، J6 و A60، همراه‌با چهار شاسی‌بلند S2 ،S3 ،S5 و S7 را شامل می‌شود. از سویی دیگر، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون مختلف هم در سبد جک وجود دارند که می‌توانند برای بازار ایران جذاب باشند. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و درحال‌حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور برقی تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

برخلاف بسیاری نقاط جهان، بازار وانت‌ها در ایران رونق چندانی ندارد. کارخانه‌ها و صنایع، کامیون‌های کوچک (کامیونت) را به وانت‌ها ترجیح می‌دهند و فعالان عرصه‌ی کشاورزی هم کاملا وفادار به وانت‌های ارزان‌قیمت ساخت داخل مثل وانت پیکان و زامیاد هستند. با این اوصاف، عدم تقاضا برای وانت‌های ساخت هاوال، فوتون و آمیکو در سال‌های اخیر، امر عجیبی نیست؛ اما کرمان‌موتور تلاش می‌کند تا با تکیه بر سابقه‌ی خوب خود در مونتاژ و خدمات پس از فروش محصولات جک، آغازگر تغییری مثبت و موفق در این روند باشد.

خودروسازی جک، از سال ۲۰۱۱ با معرفی مدل رنی (Reni) تولید وانت را آغاز کرد. از سال ۲۰۱۴ با عرضه‌ی T6، صادرات وانت‌های جک به خارج چین شروع شد و سال ۲۰۱۸ هم T8 به تولید رسد. البته جدیدترین مدل، فروش گسترده‌ای مشابه T6 در بازار روسیه و شرق آسیا ندارد؛ هرچند که بزرگ‌تر، قوی‌تر و مجهزتر است.

JAC T8  وانت جک

وانت پیکاپ T8 با ابعادی به طول ۵۳۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف استاندارد ۱۸۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۹۰ میلی‌متر تولید می‌شود. قسمت بار، یک مربع با اضلاع ۱۵۲۰ میلی‌متر است که از کف تا لبه‌ی درپوش، ۴۷۰ میلی‌متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاپ T8 به گونه‌ای است که بعد از بارگیری مجاز، فاصله‌ی ۲۲۰ میلی‌متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ شود. این خودرو، در مدل‌های مختلف تک یا دو دیفرانسیل، ۱۸۲۵ تا ۱۹۴۰ کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده، وزن قابل حمل در قسمت بار جک T8 را ۹۰۰ کیلوگرم عنوان کرده است.

JAC T8  وانت جک

طراحی خودرو در نمای رو‌به‌رو، ترکیبی از مدل‌های امریکایی و آسیایی به‌نظر می‌رسد. چراغ‌های اسپرت با گوشه‌های تیز، الهام‌گرفته از تویوتا هایلوکس و جلوپنجره‌ی بزرگ با مواد براق کروم، یادآور وانت‌های امریکایی مثل محصولات GMC است. از دیدگاه نگارنده، تأکید و اصرار طراحان خودروسازی جک به جلوپنجره‌های عریض و طویل، شبیه آنچه در کراس‌اور S3 دیده‌ایم، به زیبایی خودرو آسیب می‌زند. از نکات مثبت در نمای جلو، می‌توان به نوار LED روشنایی روز و مه‌شکن‌های مثلثی در گوشه‌های سپر اشاره کرد که ضمن استفاده‌ی معقول از مواد سیاه‌رنگ پلاستیکی، حس یک وانت مدرن را به بیننده می‌دهد.

JAC T8  وانت جک

نمای جانبی و پشت T8 ساده و معمولی هستند. مشابه وانت‌های ساخت نیسان که هنوز در ایران تردد می‌کنند، چراغ‌های عقب T8 هم حالت عمودی و رنگ قرمز دارند. معدود نسخه‌های دیده شده از این وانت در ایران، رینگ‌های آلومینیوم ۱۸ اینچ، پوشش پلاستیک سخت در قسمت بار، گیره‌های نگه‌دارنده‌ی طناب در طرفین، رکاب ورود به کابین و تک‌دستگیره‌ برای بازگشایی درپوش عقب دارند که نشان می‌دهند وانت T8 از امکانات مرسوم در وانت‌های استاندارد برخوردار است.

JAC T8  وانت جک

برخلاف نمای بیرونی، نمی‌توان فضای کابین T8 را چندان زیبا و چشم‌نواز دانست. طرح سیلندری برای پنل پشت فرمان، قدیمی به‌نظر می‌رسد و ترکیب ادوات روی داشبورد هم مشابه وانت‌های مدرن دنیا نیست. در تصاویر رسمی، علاوه‌بر صندلی‌ها، چرم مصنوعی برای بخش میانی داشبورد و بخش‌هایی از تودری‌های جلو وجود دارد که حس خوبی به سرنشینان می‌دهد.

 

وانت T8 با ۲ نوع پیشرانه‌ی بنزینی و دیزل در چین تولید می‌شود. باتوجه‌به سازگاری بعضی خودروهای گازوئیل‌سوز چینی با سوخت ایران مثل وانت فوتون تونلند که توسط ایران‌خودرو مونتاژ شد، عرضه‌ی T8 دیزلی در کشورمان بعید نیست. علاوه‌بر این، نسخه‌ی دیزلی T8 نسبت به مدل بنزینی، پیشرانه‌ی ضعیف‌تر، مصرف سوخت کم‌تر و قیمت پایین‌تری دارد. این وانت با پیشرانه‌ی توربوشارژ بنزینی ۲ لیتری، قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر از ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. مدل دیزلی، با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۹ لیتری، ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتوجه‌به وزن و شرایط آیرودینامیک وانت T8، می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل توربوشارژ بنزینی در زمان ۱۲ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نسخه‌ی دیزلی، حدود ۱۶ ثانیه پس از شروع حرکت چنین سرعتی داشته باشد.

JAC T8  وانت جک

 

از نکات جالب توجه در فهرست امکانات جک T8 که در منابع چینی دیده می‌شود، فقدان جعبه‌دنده‌ی خودکار است. این احتمال وجود دارد که وانت جک با جعبه‌دنده خودکار وارد ایران شود؛ اما نسخه‌های اصلی این خودرو، مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی هستند. در عوض، جک T8 با ۲ نوع سیستم تک یا دو دیفرانسیل تولید می‌شود. همراه‌با تایرهایی به پهنای ۲۶۵ میلی‌متر و فاق ۶۰ درصد، نسخه‌ی ۲ دیفرانسیل می‌تواند قابلیت‌های خوبی در مسیرهای سخت خارج جاده داشته باشد. طراحی بدنه و فاصله‌ی چرخ‌ها تا لبه‌ی سپرها، به‌شکلی است که شیب جاده با ۳۰ درجه در جلو و ۲۲ درجه در عقب، به‌راحتی طی می‌شود. علاوه‌بر این، نسخه‌های دو دیفرانسیل جک T8 با قفل برقی برای دیفرانسیل عقب، قابل خرید هستند که مزیت مهمی برای حرکت در مسیرهای لغزنده و ناهموار است.

JAC T8  وانت جک

نسخه‌های آپشنال از جک T8، علاوه‌بر ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD)، مجهز به فناوری مدیریت تعادل (ESC) نیز هستند که نقش مهمی در جلوگیری از واژگونی یا انحراف خودرو هنگام ترمزگیری در مسیرهای لغزنده دارد. هشدار خروج از خط (Lane Departure Warning)، حسگر فشار باد تارها، ۲ کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو، حسگر هشدار برخورد در جلو و عقب، دوربین پارک و دید ۳۶۰ درجه همراه‌با دوربین ضبط فیلم پشت آینه میانی، دیگر آپشن‌های جک T8 هستند.

JAC T8  وانت جک

مقاله‌های مرتبط:

نسخه‌های مختلف جک T8 در بازار چین، ۹۰ هزار تا ۱۴۰ هزار یوآن قیمت دارند که معادل ۱۳ هزار تا ۲۰ هزار دلار است. با این اوصاف، اگر هزینه‌ی اولیه برای نسخه‌‌های تک دیفراسیل و دو دیفرانسیل بنزینی مونتاژ ایران را ۱۶ هزار تا ۱۸ هزار دلار در نظر بگیریم، پیش‌بینی قیمت احتمالی این خودروها در بازار کشورمان، حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.  البته می‌توان امیدوار بود که نسخه‌ی تک‌دیفرانسیل دیزلی با قیمتی پایین‌تر عرضه شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/8/17/339283/jac-t8-specs-and-price/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()