کامل ترین پکیج
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه مدیریت پیج اینستاگرام امری اجتناب ناپذیر برای کسب و کارها می‌باشد. در ایران جمعیتی نزدیک 30 میلیون تن از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این یک تازه دلشاد کننده برای کسب و کارهای حقیر و متوسط است که فعالیت‌های بازاریابی خویش را به شکل مدیریت شده تر و با سودآوری بیشتر اتمام دهند. البته این کار نیازمند تخصص در مدیریت پیج اینستاگرام و تولید محتوای پسندیده برای این شبکه اجتماعی محبوب می‌باشد.

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام 
چرا آژانس تبلیغاتی  را برای مدیریت پیج اینستاگرام خویش برگزیدن کنیم؟
هنگامی که شما مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به تیم  واگذارتعرفه مدیریت صفحه اینستاگراممی‌کنید، ما خدماتی را به شما ارائه می‌دهیم که دارای ویژگی‌های خاصی است و در ذیل به شناسایی هر کدام آن‌ها می‌پردازیم :

• عکاسی حرفه‌ای:
قطعا میدانید اینستاگرام چیست که الان در این صفحه هستید! و به بردباری بسیار با صفحاتی برخورد داشتید که مربوط به کسب و کاری خاص هستند و زمانی که درون پیج‌شان می‌شوید با تصاویر بی کیفتی روبرو شدید که از تصاویر حاضر موجود در فضای اینترنت هستند!

فکر نمی‌کنم همچین صفحه‌ای را فالو کنید چون حتی زحمت اخذ عکس‌های با کیفیت هم به خود نمی‌دهند و تصورشان این است که صرفا آپلود کردن هر تصویری مایه افزایش فالوور و تعامل با بیننده می‌شود.

اما زمانی که مدیریت پیج اینستاگرام خود را به تیم تولید محتوای  می‌سپرید، سایر نگران عکس‌های با کیفیت نیستید؛ چون همگی عکس‌ها توسط عکاس حرفه‌ای مجموعه و به وسیله دوربین‌ DSLR فول فریم ثبت می‌شوند.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: