مزایا و معایب طراحی سایت های داینامیک
نوشته شده توسط : ساحل

در این سرنوشت از مقالات طراحی سایت می خواهیم شما را با مزایا و معایب طراحی سایت داینامیک آشنا کنیم .
امروزه طراحی سایت های داینامیک به علت قابلیت ویرایش ساده و بروزرسانی ، بیشتر مورد توجه درخواست کنندگان طراحی سایت پیمان می گیرند . صفحات داینامیک بیشتر محتوا را از یک پایگاه دیتا فراهم می کند فلذا خاصیت شما می توانید به راحتی به بروز رسانی تارنما خود بپردازید زیرا به جای تغییر چند صفحه ، تنها اطلاعات پایگاه دیتا به روز رسانی می شود .

مزایا و معایب طراحی سایت های داینامیک

در اینگونه طراحی سایت با پروا به زبان هایمعایب طراحی سایت چیست؟برنامه نویسی پیچیده ای که کاربرد می شود امکاناتی همانند صفحات هوشمند ،فرمها و جستجوهای پیچیده در آن ها شدنی می باشد و پیاده سازی آن به گونه ای است که در حقیقت صفحه ای هستی ندارد و تنها با تقاضا کاربر برپایی می گردد . آدرس صفحات داینامیک اغلب دارای علامت سوال (?) است؛ همینگونه وجود علامتهای % ، = ، +، $ یا & در یک آدرس می تواند بیانگر داینامیک بودن آن باشد که به تمام علامتهای پس از ؟، Query String می گویند. برای تماشا یک نمونه از صفحات داینامیک، در گوگل واژه ای را جستجو کنید؛ صفحه نتایج جستجو، یک صفحه داینامیک می باشد.

تنها مشکل این گونه طراحی سایت این است که به اندازه سایتهای استاتیک، گوگل فرندلی نیستند و برخی از موتورهای جستجو توانا به نمایه نمودن آن نمی باشد و یا تنها بعضی از صفحات آن را نمایه می کنند . زیرا برای برپایی صفحات داینامیک، می بایست یکسری متغیر گزینش یا تکمیل شود سپس دکمه ثبت کلیک شود؛ و از آنجا که صفحه ای حقیقی وجود ندارد؛ در نتیجه شدنی است رباتهای موتورهای جستجو توانا به احضار این نوع از صفحات نباشند.
برخی از طراحان وب ، صفحات داینامیک را طوری پیاده سازی می کنند که موتورهای جستجو امکان دسترسی به آنها را ندارند زیرا توانایی فراهم کردن متغیرهای لازم برای ساخته شدن آن صفحات را در برگزیدن ندارند . با داشتن این آگاهانیدن در مقوله ی طراحی سایت می توانید سایت مورد احتیاج خویش را انتخاب کنید .





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: