گوشی شیائومی با رم ۱۶ گیگابایتی در راه بازار
نوشته شده توسط : ساحل

از چین خبر می‌رسد که Xiaomi قصد دارد یک گوشی هوشمند را با ۱۶ گیگ رم عرضه کند. احتمال می‌رود این گوشی شیائومی متعلق به سری Mi MIX باشد.

این روزها گوشی های هوشمند در حال قوی‌تر شدن هستند و تولیدکنندگان، دیگر مرزی برای ظرفیت حافظه آن‌ها قائل نیستند. پس از وفور محصولات مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی در بازار موبایل، حالا نوبت به رم ۱۶ گیگ رسیده؛ ظاهرا نخستین گوشی شیائومی هم با این ویژگی در حال تولید است.

بنابر شایعات، این دستگاه در قالب سری Mi MIX عرضه می‌شود و طراحی مشابهی با شیائومی می میکس آلفا دارد. همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می‌گیرد و از اتصال به شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

اخیرا معاون بازاریابی شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، گفت می میکس آلفا (که با وجود رونمایی هنوز عرضه نشده) بدون اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار می‌شود. پس احتمالا گوشی مجهز به رم ۱۶ گیگ شیائومی، مدل دیگری از سری MIX خواهد بود. البته خود کمپانی چینی هنوز تولید چنین دستگاهی را تایید نکرده است.

به هر حال اگر این شایعه درست باشد، در هفته‌های پیش‌رو بیشتر از آن خواهیم شنید. ناگفته نماند هم‌اکنون نیز گوشی های هوشمندی با ۱۶ گیگ رم وارد بازار شده‌اند که می‌توانیم به ZTE نوبیا رد مجیک ۵G یا سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا اشاره کنیم.

منبع:

https://trooz.ir/Info/News/51184





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: