طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

تا به حال شده به جستار راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه فکر کنید؟ به نظر شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟ اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ آیا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس میتونه روی فروش اغلب محصولات ما تاثیرگذار باشه و درآمد خودمون را برای خدماتی که ارائه می‌کنیم اغلب بکنه؟ هیچ میدونستید که با ساخت یک فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس میتونید علاوه بر مشتریان محلی که در شهر خودتون هستند مشتریان بسیار زیادی را در سطح مملکت جذب کنید؟ و کلی سوالات از این قبیل که قبل از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهش فکر می‌کنید، به نظرتون استجابت این سوالات چه چیزی میتونه باشه؟

در این نوشتار از پایگاه نزاکت هدف دارم به تعلیم راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازم و طراحی سایت فروشگاهی استجابت تمام سوالاتی که در بالا مطرح شده را با هم دیگه مورد بررسی قرار بدیم. در این آموزش از سایخت سایت فروشگاهی منظور دارم به روش ساخت فروشگاه با ووکامرس بپردازم، ولی پیش از اینکه به سوژه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس بپردازیم لازمه پاسخ برخی سوالاتی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی ممکنه با اون روبرو بشید بپردازم.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس
ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس امکان وب سایت فروشگاهی صرفه جویی در هزینه‌ها را برای شما به پیگیری خواهد داشت. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل گستردگی و تنوع در قالب وردپرس و افزونه وردپرس که داره میتونه دست شما را برای ساخت هر گونه فروشگاه اینترنتی چه برای فروش محصولات فیزیکی و چه دانلودی بازتر بزاره. پس برای اینکه با مزایای ساخت سایت با ووکامرس اغلب آشنا بشید یک چک لیست از این مزایا را تعبيه می‌کنیم.

هزینه کم در سنجش با دیگر سیستم‌ها: ساخت سایت با وردپرس و ووکامرس که هر دو به چهره مجانی عرضه شدند خرج کمتری در مقایسه با دیگر سیستم‌های فروشگاهی مانند پرستاشاپ خواهد داشت.
گستردگی در قالب ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های قالب وردپرس بسیار زیادی وجود دارند که به چهره رایگان و بازرگانی انواع قالب ووکامرس مطابق با فناوری و دربایستن روز طراحی می‌کنند.
گستردگی در افزونه‌های ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های افزونه وردپرس نیز دربایستن کاربران را برای افزودن امکانات به ووکامرس مورد بررسی پیمان داده و اقدام به طراحی افزونه رایگان و تجاری برای رفع این نیازها می‌کنند.
امکان گزارش‌گیری کامل از فروش: با به کارگیری ووکامرس می‌توانید گزارش کاملی از فروش محصولات خود را داشته باشید و از آنها در بازه‌های زمانی مختلف گزارش جاسازی کرده و با مطالعه و تجزیه و تحلیل داده‌ها برنامه ریزی تبلیغاتی برای فروش محصولات داشته باشید.
فروش اتوماتیک بدون طی مراحل گوناگون: با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی سایر نیازی به حضور فیزیکی در محیط‌ تجاری خویش ندارید و می‌توانید به راحتی حتی در رختخواب خویش به مدیریت فروشگاه بپردازید



:: بازدید از این مطلب : 71

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: