برترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۲۰ معرفی شدند
نوشته شده توسط : ساحل

همزمان با نزدیک شدن به ماه‌های نهایی سنه ۲۰۲۰ شناسایی برترین لپ تاپ‌های تولید شده در حوزه‌های گوناگون نخست شده است.
به گزارش مهر به نقل از سی نت، در پیوستگی فهرستی از لپ تاپ‌های برتر از عقیده قیمت، امکانات، طراحی و غیره را بازبینی می‌کنیم که بدست شرکت‌های مختلف تجاری تولید شده اند. استفاده از این لیست به کاربران کمک می‌کند الی لپ‌تاپی متناسب با نیازهای خود را مکشوف و جاسازی کنید.
بهترین لپ تاپ کوچک: عنوان برترین لپ تاپ حقیر به لپ تاپ دل ایکس پی اس ۱۳ می‌رسد که در سنه ۲۰۲۰ فرآوری شده است. البته کمپانی دل در سال ۲۰۱۳ لپ تاپ‌هایی در ابعاد کوچک‌تر نیز تولید کرده است. اما مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ تناسب میان مصرف برق و عملکرد پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم کمپانی اینتل کاربرد شده که گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. بها این لپ تاپ هزار دلار است.

آگاهی ها فناوری ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

بهترین لپ تاپ با نمایشگر جداشونده: اچ پی با فرآوری لپ تاپ اسپکتر ایکس ۳۶۰ در اواخر سنه ۲۰۱۹ توانست بهترین لپ تاپ با توانایی جدا کردن نمایشگر را در دسترس کاربران قرار دهد. این لپ تاپ مجهز به دودمان دهم تراشه‌های شرکت اینتل بوده و از امکانات مناسبی برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران همانند دوربین مادون قرمز، حسگر اثرانگشت و میانی بر از کارانداختن وبکم و صدای میکروفون برخوردار است. سازگاری با شبکه‌های بی سیم ۴G LTE مزیت سایر این لپ تاپ هزار دلاری است.

بهترین مدل مک بوک پرو: در میان گونه ها رایانه‌های مک بوک پروی تولیدی کمپانی اپل، مدل ۱۶ اینچی این فرآورده بهترین عملکرد را داشته است. باتری قدرتمند، نمایشگر فوق دقیق، صفحه کلید روان و پردازنده‌های پسندیده از دسته مزایای این مدل از مک بوک است. البته بها بالای ۲۳۹۹ دلاری مک بوک پروی ۱۶ اینچی خرید آن را برای کسان عادی دشوار می‌سازد.

بهترین مدل لپ تاپ سرفیس: لپ تاپ سرفیس پرو ۷، در میانی مدل‌های گوناگون لپ تاپ سرفیس برترین مدل محسوب می‌شود. این لپ تاپ مجهز به ویندوز حائز پردازنده نسل دهم اینتل بوده و از فناوری بی سیم سریع وای فای ۶ نیز حمایت می‌کند. وانگهی عمر باتری سرفیس پرو ۷ نیز زیاد طولانی است. این محصول نزدیک ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد.

بهترین مدل مک بوک ایر: مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل بهترین مدل عرضه شده از این لپ تاپ تا به امروز است. مک بوک ایر ۲۰۲۰ به انگیزه استفاده از پردازنده‌های جدید، صفحه کلید اخیر و بها پسندیده ۱۰۰۰ دلاری در سنجش با دیگر تولیدات گران قیمت اپل محبوبیت کسب کرده است.

بهترین لپ تاپ از نظر تناسب قیمت و امکانات: لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ حدود ۶۷۰ دلار قیمت دارد و از نظر تناسب بها با امکانات یک محصول آرمانی محسوب می‌شود. سهم مندی از پردازنده‌های جدید رایزن ۵ و ۷ ای ام دی، صفحه کلید تخت، اسکنر پرتو انگشت، پورت یو اس بی سی و وزن کمتر از ۱.۳ کیلوگرم آن را به گزینه‌ای مطلوب برای خریداری مبدل کرده است. در چهره تمایل به خرید لپ‌تاپی ارزان‌تر Aspire ۵ ایسر با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و با بها ۴۰۰ دلار نیز رهنمود می‌شود.

بهترین مدل کروم بوک: کروم بوک آیدیاپد دوئت کمپانی لنوو در میانی انواع لپ تاپ‌های کروم بوک گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. لپ تاپ‌های کروم بوک که مجهز به سیستم عامل کروم شرکت گوگل هستند، برای اجرای برنامه‌های مختلف باید همش متصل به اینترنت باشند. این مدل از کروم بوک دارای نمایشگر ۱۰ اینچی بوده و از صفحه کلید جداشدنی و لمسی برخوردار است. بها مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی این فرآورده به ترتیب ۲۷۹ و ۲۹۹ دلار است.

ارزان‌ترین لپ تاپ بازی: لپ تاپ جی ۵ کمپانی دل با نمایشگر ۱۵ اینچی، ۹۰۰ دلار بها دارد و ارزان‌ترین لپ تاپ برای اجرای بازی‌های ویدئویی با کیفیت مناسب تلقی می‌شود. البته مدل‌های جی ۳ و جی ۷ این لپ تاپ هم عرضه شده است. لپ تاپ وسط ردیف G۵ ۱۵ از پردازنده نیرومند Ryzen ۵ ۴۶۰۰H هم بهره مند است.

بهترین لپ تاپ با نمایشگر کبیر و عمر باتری طولانی: لپ تاپ گرام ۱۷ کمپانی ال جی با نمایشگر ۱۷ اینچی گزینه‌ای مناسب برای خرید در این زمینه محسوب می‌شود. عمر باتری این لپ تاپ هم به ۱۳ ساعت می‌رسد و در فرآوری آن از پردازنده نسل دهم Core i۷ اینتل استفاده شده است. البته قیمت حدوداً ۱۷۰۰ دلاری این لپ تاپ خرید آن را برای عموم مشکل می‌کند.

بهترین لپ تاپ برای کسب و کارها: کارمندان و صاحبان مشاغل با پرداخت نزدیک ۱۸۵۰ دلار می‌توانند لپ تاپ لتیتیود ۹۵۱۰ شرکت دل را خریداری کنند. البته ایسوس و لنوو هم لپ تاپ‌های حرفه‌ای مناسبی را تولید و عرضه کرده اند. اما این لپ تاپ دل بهترین گزینه محسوب می‌شود. این لپ تاپ در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی فرآوری شده و عمر باتری آن به ۲۰ ساعت می‌رسد. پردازنده Core i۷ اینتل، امنیت بالا، قابلیت مدیریت امور از راه دور، سازگاری با شبکه‌های مخابراتی دودمان چهارم و پنجم و استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ است. این لپ تاپ دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه درونی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064443.html





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: