مهم ترین تغییرات در موتور جستجوی گوگل؛ از تشخیص بدترین املا تا تحلیل تصاویر
نوشته شده توسط : ساحل

موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین دگرگونی ها در مقوله هوش مصنوعی متحول می‌شود.
به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این دگرگونی ها می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در گونه جستجو برپایی کند.

بر پای بست، هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و آغاز به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های گوناگون انجام می‌شود.

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای همه صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند لغایت بهترین نتیجه حاصل شود.


یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. بعد از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و عکس ها را برچسب گذاری می‌کند.


این شیوه در گویه داستان فیلم‌ها هم انجام می‌شود و شیوه مشابهی بدست گوگل کاربرد می‌شود. این تغییرات می‌تواند در گویه تغییرات سئو تحولاتی برپایی کند.

هم اکنون یکتا از مهم‌ترین مبانی برای اخذ مخاطب بدست سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود الی در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز
دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!

بر پای بست، استاندارد کنونی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال تازه در این مقوله انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه توان گرفته است و نوع اثر دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در دانشمند ختم می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76477.html





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: