اصول طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پروا به افزایش کاربرانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات هساتد طراحی سایت برای شرکت ها به امری ضروری تبدیل شده است. اما اصول طراحی سایت شرکتی می بایست چه خصوصیاتی داشته باشد الی وب سایت بتوانید نقشی کارساز در رونق کسب و کار شرکت داشته باشد که در این مقاله سعی خواهم کرد ویژگی های طراحی سایت شرکتی را برای شما بیان نمایم. با پروا به پیدایش اینترنت و جذب کاربران بسیاری که از این راه کالا و خدمات باره دربایستن خویش را می یابند طریق های سوداگری و بازاریابی به طور کلی عوض شده است که شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت حضوری قوی داشته باشد در این زمینه عقب خواهند ماند احتمالاً بعدها این حضور با صرف هزینه های زیاد امکان پذیر است بعد بهتر است هر چه تندتر سایت را راه اندازی ارائه کرد زیرا قدمت و سابقه تارنما یکتا از المان های موثر در کامیابی وب سایت خواهد بود. خاصیت ها و امکاناتی که لازم است در طراحی سایت شرکتی در عقیده گرفته شود لغایت وب سایت کارایی مثبتی در سوداگری کمپانی داشته باشد از پیمان زیر است.

سه روش طراحی تارنما شرکتی دارکوب
استفاده از قالب های فرآوری شده دارکوب: در این روش کارفرما قالب باره عقیده خویش را از بین قالب های تولید شده دارکوب برگزیدن می نماید. بعد از پرداخت مبلغ و گزینش قالب باره قالب وب سایت بر روی سرور (تعرفه ثبت حوزه و هاست در این طریق جداگانه می باشد) بارگذاری می گردد. بعد از بارگذاری سایت نحوه مدیریت منوها و درج مطالب و عکس ها به کارفرما آموزش دیتا می شود و بعد از آن عملیات بهینه سازی سرعت تارنما و در ضمن ایمن سازی بر روی وب سایت انجام می گردد. در ضمن وب سایت یکسال حمایت خواهد داشت. (تعرفه راه اندازی تارنما به این طریق از 500 هزار تومان می باشد)
انتخاب قالب از فروشگاه قالب دارکوب (در نزدیک 100 هزار قالب): در این روش کارفرما قالب باره نظر خویش را از فروشگاه قالب که در نزدیک 100 هزار قالب تارنما دارد انتخاب می نماید. پس از انتخاب قالب عملیات ساخت قالب ابتدا می گردد و پس از یک هفته از موعد ابتدا پروژه لازم است کارفرما مطالب و تصاویر را برای درج در سایت ارسال نماید. بعد از درج مطالب تارنما آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد. (تعرفه ساخت سایت به این شیوه از یک و نیم میلیون تومان می باشد)
طراحی قالب از پایه توسط گرافیست: در این طریق کارفرما ویژگی های و موارد درخواستی حود را به طراح وب سایت دارکوب اعلام می نماید و قالب از پایه توسط گرافیست تولید می گردد. (تعرفه ساخت سایت به این شیوه از دو میلیون تومان می باشد)
توضیحات کامل تر طراحی تارنما شرکتی در صفحه خدمات طراحی وب سایت

معرفی کامل امکانات و خدمات
یک کمپانی هزینه صرف می نماید لغایت وب سایت طراحی نماید به این جهت که کالا و خدمات خویش را شناسایی نماید و وب سایت می بایست شرکت آفرین طور کامل و به حقیقت معرفی نماید. هستی منوهای صفحه اصلی، در ارتباط با ما و تماس با ما برای کلیه تارنما ها الزامی می باشد اما در دیگر منوها نظیر محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، مشتریان، پرسش های متداول، گالری تصاویر، مقالات و دیگر منوها می بایست اطلاعات شرکت به حقیقت جایگذاری گردد. موردی که شرکت ها می بایست به آن پروا ویژه نمایند آن است که حاضر سازی اطلاعات کافی و فرآوری اطلاعات باره نیاز تارنما نقش بنیادین در موفقیت وب سایت خواهد داشت و فلذا لازم است کمپانی ها وقت صرف نمایند و اطلاعات باره احتیاج تارنما را جمع آوری نمایند و هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر اکثریت در موفقیت وب سایت خواهد داشت. چنانچه کاربر با وب سایتی روبرو شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد ممکن است این مورد به اعتبار شرکا لطمه وارد آورد. در وب جمله ای وجود دارد با نام اینکه درونمایه پادشاه است به این معنا که سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود پیمان می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و کامیابی بیشتری نصیب آن تارنما خواهد شد و در راستی وجود محتوای کافی احد از مهترین مسائل وب سایت ها می باشد.

طراحی کاربر پسند وب سایت
هر تقسیم بندی ویژه شغلی دربایستن به طراحی سایت اختصاصی خود را دارد و در طراحی تارنما میبایست مشتریان و مخاطبان این گروه شغلی در نظر گرفته می شود. زمانی طراحی سایت برای یک آرایشگاه زنانه مد نظر است و زمانی دیگر طراحی سایت برای یک کمپانی صنعتی سپریدن می گردد و با پروا به مخاطبان و مشتریان این گروه های شغلی طراحی می بایست متفاوت باشد و در ارائه مطالب تارنما می بایست نیازهای مشتریان و بیننده تارنما در نظر گرفته شود. در ضمن امروزه سبک های جدید طراحی وب محبوبیت یافته اند که این سخیف ها نسبت به قالب های کهنه تر بسیار کاربر پسند تر می باشد. یکتا از این سخیف ها طراحی دو بعدی می باشد که در سخیف طراحی قالب سایت دیگر خبری از به کارگیری سایه ها و گوشه های یگانه شده نیست و بخش های گوناگون قالب بدست تمایز رنگی از یکدیگر متمایز می گردند که تغییر ناپذیر شده این نوع قالب های تارنما تاثیر بهتری بر روی کاربر دارد و کاربر حس و درک بهتری از مطالب تارنما خواهد داشت. زیرا این قالب ها به جای آنکه تمرکز کاربر را بر روی گرافیک های تارنما معطوف نمایند تمرکز تارنما را بر روی مطالب وب سایت منتقل می نمایند و ارائه مطالب وب سایت به کاربر سریعتر و بهتر اتمام می گردد. در دسته ذیل سبک های جدید طراحی سایت که ثابت شده کارایی مثبتی بر روی کاربران و کامیابی وب سایت خواهد داشت را برای شما معرفی می نمایم:

طراحی دو بعدی
که همانگونه که در تقسیم بالا بیان شد در این گونه طراحی تمرکز بر روی نحوه ارائه مطالب به کاربر معطوف می گردد و همچنین این نوع سخیف درونمایه اول نیز نامیده می شود زیرا به جای تمرکز بر روی گرافیک های تارنما بر روی بهترین طریق ارائه مطالب به کاربر تمرکز می گردد. تغییر ناپذیر شده این نوع طراحی احساس بهتری در کاربران ایجاد می نماید و باعث بالا رفتن نشانه بخشی وب سایت بر روی کاربر می گردد.

طراحی تک صفحه
در این گونه طراحی کاربر بعد از کلیک بر روی منوهای اصلی تارنما به جای آنکه به مثل سایت های عادی به صفحه دیگری منتقل گردد در همان صفحه نخست سایت به بخش مورد نظر هدایت می گردد و کاربر پس از دید دسته مورد نظر در صفحه اول و خواستن اطلاعات اولیه در باره آن منو می تواند با کلیک به دیگر صفحات وب سایت منتقل گردد. طراحی سایت تک صفحه تاثیر زیاد مثبتی بر روی موفقیت وب سایت دارد زیرا نخست از کل بسیار کاربر پسند می باشد و به جای آنکه کاربر منتظر لود صفحه جدید برای خواندن مطالب مورد نیاز خود بماند می تواند مطالب مورد بیچارگی خویش را در همان صفحه اصلی و بدون چشمداشت مطالعه نماید و همچنین طراحی قالب به چهره تک صفحه مایه بالا رفتن مدت سررسید ماندگاری کاربران در صفحه اصلی تارنما می گردد که این مورد مایه بالا رفتن رنک تارنما می گردد.

طراحی به سخیف سرگذشت گویی
کاربران و مشتریان وب سایت اخ دارند حکایت و گفتار شکل گیری یک گردآور را بدانند لغایت با آن گردآور پیوستگی بهتری استوار نمایند و چنانچه شما بتوانید داستان کاری و شکل گیری مجموعه خویش را به حقیقت به کاربر خود منتقل نمایید باعث درگیر نمودن عواطف و احساسات کاربر و مشتری خویش خواهید شد که این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت تارنما و افزایش فروش شما خواهد داشت.

انیمیشن سازی وب سایت
انیمیشن سازی وب سایت مایه افزایش جذابیت جنبه بصری و پویایی قالب تارنما شما خواهد گردید که تارنما را متعلق به حالت خشک و بی روح بیرون می نماید و و کاربر را ترغیب به پیوسته تکاپو در وب سایت می نماید. البته پیشتر هم در سایت ها انیمیشن سازی با به کارگیری پیکان سپریدن می گردید که این کار هم اکنون به به کارگیری HTML, CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS انجا می گردد.

ساخت سایت کاربر پسند و به روز با گرافیک قوی سهم زیاد بزرگی در موفقیت تارنما خواهد داشت. در پیوستگی یک تجربه از دارکوب را در این مقوله برای شما ذکر می نمایم. دارکوب دو وب سایت در مقوله طراحی سایت داشت که گرد کهن با قالبی قدیمی و دیگری جدیدتر با قالبی به سخیف جدید بوده است. سایت کهن تر دارکوب با پروا به پیشینه و دیرینگی خود در حدود چهار مساوی سایت جدید دپارتمان طراحی وب دارکوب بازدید کننده داشت ولی میزان جذب مشتریان جدید دارکوب از این دو تارنما مساوی بود زیرا کاربرانی که وارد سایت جدید دارکوب می شدند با آنکه تعدادشان زیاد کمتر نسبت به سایت باستانی دارکوب بود حس بهتری پیدا می نمودند و بیشتر متقاعد می شدند ایجاد سایت خود را به دارکوب بسپارند. بعد از مدتی گروه طراحی دارکوب قالب وب سایت کهن را تغییر عدل و نتیجه آن افزایش چندین تساوی مشتریان ورودی از وب سایت کهنه بود. با پروا به داستان ذکر شده تاثیر گرافیک و نما وب سایت کاملا مشخص می باشد. در پیوسته می توانید مقاله سخیف های جدید طراحی سایت را مطالعه نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو
امروزه با پروا به افزایش کاربرانی که از موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت و بازبینی سایت ها بهره‌گیری می نمایند وجود نسخه ای از وب سایت که قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را داشته باشد به گونه ای که کاربر بتواند به راحتی و بدون بیچارگی استفاده از اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی سایت را تماشا نمایید لازم و بایسته می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو گرد از روش های می باشد که می نا توسط این شیوه سایت را سازگار برای نمایش در موبایل و تبلت پیاده سازی نمود. همچنین چندی است که موتورهای جستجو همانند گوگل سایت ها را بر بنیاد وجود نسخه موبایلی نیز رنک دهی می نمایند و سایتی که نسخه موبایلی داشته باشد رتبه بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت. با پروا به موارد ذکر شده هستی نسخه موبایلی برای تارنما لازم و ضروری می باشد که بهترین شیوه سازگار سازی تارنما برای موبایل و تبلت ریسپانسیو سازی آن می باشد. در پیوستگی می توانید نوشتار طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را مطالعه نمایید.

سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی تارنما به گردآور عملیاتی گفته می شود که رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقاء می یابد و سایت برای واژه ها کلیدی مرتبط به گویه کار و جنبش صفحه نخست گوگل نمایش داده می شود و امروزه به پروا به افزایش بهره اینترنت در فروش کالا و خدمات و وجود کاربرانی که کالا و خدمات خویش را در اینترنت جستجو و خریداری می نمایند سئو و بهینه سازی تارنما تاثیر زیاد مثبتی بر روی افزایش فروش شرکت ها خواهد داشت. در واقعیت سئو و بهینه سازی سایت با پروا به بکر بودن این روش تبلیغات گرد از مقرون به صرفه ترین شیوه های تبلیغات برای شرکت ها می باشد و چنانچه شرکت ها هر چه تندتر در این مهم گام بردارند آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود. با طراحی سایت کمپانی ها پایه و اساس حضور خویش در اینترنت را پایه گذاری نموده اند و از راه خدمات سئو و بهینه سازی تارنما شرکت ها به افزایش فروش خویش دست خواهند یافت.

در پایان
با پروا به موارد ذکر شده در بالا طراحی سایتی به روز و کاربر پسند برای شرکت ها لازم و بایسته می باشد و با اتمام سئو و بهینه سازی وب سایت می تاب سایت تبدیل به یکی از منابع جذب مشتریان نمود. دارکوب از سنه 1381 در مقوله طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است ( فهرست مثال کارهای دارکوب ) و آماده راه اندازی سایت ها با بالاترین کیفیت ممکن را برای کمپانی ها دارد. برای اطلاعات اغلب در این گویه می توانید با شماره تماس تماس های دارکوب ارتباط پایدار نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: